Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Η πόλη μας δεν σηκώνει λάιτ πολιτική...

Πρεμούρα. Μεγάλη πρεμούρα. Ξαφνικά, μόλις άλλαξε ο χρόνος, ολίγιστοι (είναι αλήθεια...) συμπολίτες μας "ανακαλύπτουν τον τροχό"! Η λάιτ πολιτική τους υπόσταση φαίνεται ΣΕ ΚΑΘΕ -μα σε κάθε...- τους κίνηση. Γιατί έβηξε η δήμαρχος, γιατί αποφάσισε αυτό κι όχι το άλλο η δήμαρχος, πώς και δεν έχει βουλώσει ακόμα την τρυπίτσα -ή την τρυπάρα- εδώ κι εκεί, γιατί δεν
κέρδισε το φλουρί στην πρωτοχρονιάτικη πίττα του δήμου, γιατί περπάτησε στο πάνω πεζοδρόμιο κι όχι στο απέναντι, γιατί μίλησε πρώτα στον τάδε και μετά στον δείνα, ε! φως φανάρι, δεν κάνει η γυναίκα...

Είναι κακό πράγμα παιδιά να μην ξέρεις να χάνεις. Πολύ κακό. Κάποιοι κέρδισαν τις εκλογές και πήραν ΕΝΤΟΛΗ από το λαό να παίρνουν αποφάσεις. Και κάποιοι έχασαν και πήραν ΕΝΤΟΛΗ από το λαό ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, αλλά και να κρίνουν τη διοίκηση. Μερικοί από τους χαμένους της κάλπης, όχι μόνο δεν προσπαθούν να αλλάξουν, αλλά συμπεριφέρονται περίπου ως... νικητές. Η κοινωνία τους απορρίπτει κι αυτοί νομίζουν ότι βρέχει...

Η τοπική μας κοινωνία, που δεν έχει το ντέρτι κανενός να "υπάρξει" πολιτικά, μίλησε στην κάλπη και τώρα είτε το θέλουν οι λάιτ είτε όχι, δίνει πίστωση χρόνου στη νέα διοίκηση του δήμου και στη δήμαρχο. Μπορεί να την επανεκλεξει στις επόμενες εκλογές. Μπορεί και όχι. Μπορεί η ίδια η Έφη Αποστολάκη να αποφασίσει ότι αυτό το τραγικό που τη συνέβη στις  8 Νοεμβρίου και την οδήγησε στη θέση του Γιώργου, τελικά δεν της πάει, και να επιστρέψει στις δουλειές της και στη ζωή της όπως ήταν πριν.

Ένα είναι βέβαιο. Ότι η κοινωνία της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ τη λάιτ πολιτική. Κι όσοι μόνο με αυτό το είδος πολιτεύονται, χάνουν χρόνο, χρήμα και ταλαιπωρούν για το προσωπικό τους γινάτι τον κύκλο τους. Όσοι δεν ξέρουν να χάνουν, είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι ποτέ δεν θα κερδίσουν. Κι η πρεμούρα, τους ίδιους βλάπτει, κανέναν άλλο...

Αντίθετα, όσοι προσπαθήσουν να ΑΛΛΑΞΟΥΝ τον τρόπο με τον οποίο διεκδίκησαν την ψήφο του πολίτη, έχουν περιθώρια επιτυχίας. Με σεμνότητα και ταπεινότητα να κάνουν την αυτοκριτική τους και στην πράξη να δείξουν ότι άλλαξαν. Οι άλλοι... πάντα θα νομίζουν ότι βρέχει...

38 σχόλια:

  1. "Ότι η κοινωνία της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ τη λάιτ πολιτική."
    Ναι, το είδαμε. Είδαμε πόσο πολιτικά ψήφισε τη δεύτερη Κυριακή. Καθόλου λάιτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμος των 9.16μμ
    Όποιος δεν ξέρει να χάνει, ποτέ δεν πρόκειται να κερδίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Opws episis opoios glufei sfodra sto telos menei apo salio... Se blepw sto telos tis 3,5etias na kaneis perissoterh antipoliteush kai apo ton Tompouloglou!!!

    Se exoume parei prefa... Mono pou se kapoious den aresei to mple fonto (me pianeis...)

    PS: Elpizw h anartisi na dimosieutei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος των 10.04μμ
    Το πρόβλημα της καμήλας ειναι ακριβώς αυτό: Κριτικάρει τις καμπούρες των άλλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @αλήθεια της κακιάς ώρας
    Ποιος σου είπε ότι έχασα;
    Και ποιος σου είπε ότι θέλω κάτι να κερδίσω;

    Ξαναγράφω λοιπόν:
    Η κοινωνία της Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας δεν σηκώνει λάιτ πολιτική. Γι αυτό ψήφισε την Έφη και τους αμόρφωτους τριγύρω της. Επειδή αυτή η κοινωνία είναι τόσο βαθιά χωμένη στην πραγματική πολιτική. Και γιατί η Έφη πολιτεύεται με ένα διαφορετικό είδος από αυτό που απαξιώνεις. Με πραγματικά πολιτικό είδος. Ανεξάρτητα αν μας είναι ακόμα άγνωστο αυτό το είδος. Θα το δούμε όμως. Αν μη τι άλλο, πρωτοτυπήσαμε ως καλλικρατικός δήμος: ψηφίσαμε στα τυφλά, να δώσουμε ευκαιρία σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική και ...βλέπουμε! Καθόλου λάιτ, πράγματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ανώνυμος των 10.59μμ
    Εγώ δεν είπα ότι ΕΣΥ έχασες. Απορώ γιατί βλέπεις τον εαυτό σου στη συγκεκριμένη φράση. Όσο για το "της κακιάς ώρας" κάνω κι εδώ ό,τι κάνω πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις. Στο επιστρέφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. katarxin na xekinisoume apo ta apla DEN yparxei Efi Apostolaki yparxei Efi GAITANA to xanagrafo gia na to empedoseis GAITANA gia tou logou to alithes mporeis na deis to pos upografei tis apofaseis ths sto dimo,oso gia to poios xerei i oxi na xanei mallon logo empirias mporeis na krinis MONO tis Httes.
    Otan les oti prepei oi Httimenoi na allaxoun ton tropo pou diekdikisan tin psifo ti akrivos ennois?
    na bgoune klegontas stin Tatiana?

    Oso gia tis apofaseis tis ti na poume??
    Boa i poli kai gela .
    Les oti krinete gia to an milise ston tade prota kai ston dina meta . POTE MILISE kai den tin akousame?????Akoma kai gia na dosei eyxes xreiastike xartaki.
    Se pio pezodromio perpatise sti poli gia na poume pige apo edo kai oxi apo ekei ???
    Kai kati allo oi tis Xalkidonas den xeroun,alla eimai sigouros pos 8a ma8oun poli grigora.
    Den 8a einai ekplixi an stin poreia fanis anakolou8os se ayta pou les-grafeis-kaneis tora,exoume sini8isei stin kolotoumpa .

    To sigouro pantos einai pos esi mazi me tin Gaitana kai to Gretze den mporeite na didaxete politiko politismo ,asxetos SINES8IMATIKIS kai sigoura OXI politikis, entolis se KANENAN.

    Min aporeis pou se katigoroun OLOI gia grafeio tipou tis dimarxou.
    Kai min prospe8eis na to paixis antikimenikos,den pernaei.

    DEN BREXEI sigoura alla esi pare mia omprela mazi kalou-kakou.

    Dimotikos upallilos(n.F.)

    P.S. 8elo na pisteuw oti den ua me kopsis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @αλήθεια του χειρίστου είδους
    Το σχόλιο-κήρυγμα για ηττημένους ήταν ένα copy-paste από το άρθρο σου, και το έβαλες ως απάντηση στο σχόλιό μου. Άρα δεν ήταν επέκταση της σκέψης σου (το είχες γράψει ήδη στο κείμενο). Επίσης, αναφερόταν ρητά σε μένα. Για πες μου εσύ τι άλλο μπορεί να εννοείς λοιπόν.

    Νηπιαγωγείο το'χεις κάνει εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kali prospatheia gia proseggisi..to an tha krithei epitixis o xronos tha deiksei..ena einai sigouro..oti i alitheia ( i an to thes kalutera e-alitheia) antiproswpeuei mia megali merida twn politwn..odigeitai ap to sinaisthima(blepei to dentro) kai ksexnaei tous logous gia tous opoious oi polites kalountai na ekleksoun(xanei to dasos)
    p.s. kalo tha itan k. "ALITHEIA" na min anafereste se broxes giati dianioume periodo ksirasias..ki otan to nero teleiwnei ksekinaei o xoros...tis broxis!!!!! stis meres mas omws oi i8ageneis den uparxoun..min mas dinete xantres loipon anti gia pliroforisi..EYXARISTW!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kyrioi,nomizw oti xefeugete apo ton politiko politismo pou mas exei didaxei h istoria ths patridas mas.Nomizw oti xefeygete apo ton kwdika deontologias , to h8os kai to yfos toy dhmosiografou, pou mas exoun didaxei oi megaloi mas dimosiografoi....:O triantafyllopoylos, o kouris , o stefanos xios(!!!).Oloi aytoi oi gnhsioi yperaspistes toy ethnous mas kai oi ypoloipoi fysika ,EXOYN ENA KOINO.....TA $$$EUROS&&& KAI H KOLOTOYMPA KAI H LASPH PAEI SYNNEFO!!KAI EPEIDH TO ANSABL(!)KAI H ENORGANH EINAI XARAKTHRISTIKO THS FILADELFOPOLITIKIS SKHNHS MAS ......AS PAtE NA GRAFTEITE STON SYLLOGO THS PERIOXHS MAS "ANDROMEDA"..!
    kai epeidh yparxei kai logokrisia edw ...den me noiazei kai an den to dhmosieysete..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε ανώνυμε των 11.49

    1) Σύμφωνα με μια αναθεώρηση που έγινε το 1983 (αν θυμάμαι καλά) στις διατάξεις του Οικογενειακού Δικαίου μπορεί πλέον η σύζυγος να φέρει όποιο επίθετο θέλει. Είτε το ένα, είτε το άλλο, είτε και τα δύο αν το επιθυμεί.
    Το αν υπογράφει με το πατρικό της επίθετο (για να το λες, προφανώς το είδες) δεν εμποδίζει κάποιον να την αποκαλέσει "Αποστολάκη". Και τη Μπακογιάννη (που έχει κάνει το ανάποδο) μπορείς να την αποκαλέσεις "Μητσοτάκη" αν το επιθυμείς.

    2) Όσο για τον κ."Αλήθεια" προσωπικά μου δείχνει προφίλ παρατηρητή δημοσιογράφου που δεν γραμμώνεται. Ειδήσεις αναφέρει και από κάτω σχολιάζουμε οι υπόλοιποι, δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μίσος φίλε ανώνυμε.

    3) Τα συναισθήματα μου για τον Πατερούλη Παπαστρούμφ Τουβλάκια είναι γνωστά.

    Η τελευταία δουλειά που θα ήθελα να κάνω την επόμενη σχεδόν 4ετία είναι ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ στο δήμο μας.

    Όσα και να μου δίνανε δεν θα την πάλευα...

    Ειδικά για όσους προέρχονται από τον πρώην δήμο Φιλαδέλφειας μετά την 8ετία νηπιαγωγείου-παιδική χαρά (αφεντικό σου να είναι ο Κόντος και ο Αδαμόπουλος...θα πλήρωνα για μια τέτοια δουλειά δεν θα με πληρώνανε!!!!!) να τους έρχεται ο Γρέτζε πάλι αφεντικό δεν είναι ότι καλύτερο. Και μάλλον το τρέξιμο που τους περιμένει είναι χειρότερο και από των Πεζοναυτών στον ... ... Βόλο (τυχαίο?)
    Και μιλάμε για πολύ τρέξιμο ...........
    Καλό κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από τα σχόλια κρατώ όσα θεωρώ καλόπιστα, ακόμα κι αν είναι άκρως επικριτικά. Για τους υπολοιπους, μια φράση: Θα πέσει πολύ γέλιο, παιδιά.

    Δεν συνεχίζω έναν διάλογο με 1-2 εμπαθείς τύπους. Και δεν πρόκειται να κόψω κανέναν, ιδίως όσους με το είδος και το ύφος των σχολίων τους, επιβεβαιώνουν ότι ξέρω τι πονάει ποιον. Θα πέσει πολύ γέλιο, παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. eimai enas aplos anagnwstis kai eilikrina sas milaw apo edw mathainw oles tis eidiseis.einai poli kali douleia pou kanete!
    omws exw varethei na vlepw ta sxolia apo 5 tsirakia tou tompouloglou!einai profanes!
    eimai 23 xronwn kai egw kai polis kosmos tis ilikias mou epikrotoume tin douleia sas!ola ta ipoloipa sites einai kathara kathodigoumena!apo ton tompouloglou vasika!etsi mou fainetai diladi!nomizw einai pasimfanes!
    thelw pragmatika na vlepw ta sxolia tou aplou kosmou gia na katalavainw ti ginetai ston dimo mou.
    an kathe fora pou diavazw mia anartisi vlepw ta sxolia autwn twn vromiaridwn den exei noima!
    sto lew loipon ''alitheia'',san aplos anagnwstis pou den kserw oute poios eisai,oute ti allo kaneis.vlepw omws oti exeis kanei kali kai sovari kai (apo oti mou fainetai!!!) antikeimeniki douleia.
    an omws sinexistei auti i pragmatiki aidia me auta ta sxolia na ksereis oti tha xaseis poli kosmo apo to koino sou.
    ki autoi kata ti gnwmi mou auto pisteuw oti theloun na petixoun,xtipwntas sta dimokratika sou aisthimata peri logokrisias!na varethei o kosmos autin tin katastasi kai na paratisei kai to dikos sou site!ta alla idi den diavazontai!einai sixamera!
    egw etsi arxizw na niwthw pantws kai tha arxisei ki allos kosmos na niwthei etsi kai tha xaseis to koino sou polu grigora!etsi pisteuw kai pistepse me eimai enas entelws aneksartitos!den psifisa kan stis ekloges!leuko!alla thelw na kserw ti akrivws ginetai stin poli mou apo ena meso antikeimeniko.
    auta!min to dimosieuseis!gia esena pigainei!
    i apopsi mou einai na min dimosieueis ipokinoumena kai plirwmena sxolia!tha sou xalasei oli tin eikona tou site!kai an kapoios se krinei pou den ta anevazeis tha einai mono autoi tou kommatikou perigirou!pistepse me o aplos o kosmos pou ipotithetai gia auton exei ftiaxtei to site kai auton prepei na ipireteis dimosiografika,den tha sou pei tipota,oute kserei na se vrei gia na sto pei,oute ton noiazei,oute tha to katalavei...aplo!
    mono oi alites tis politikis tha sxolithoun kai pisteuw gia ligo!
    dikos ou einai to site!o,ti theleis prepei na kaneis!den einai dimokratia na grafontai apo 5 paliaanthrwpous sxolia!
    (sou eipe ena apo autous oti ''egw den exasa'' kai kala oti den einai me ton tompouloglou!tote pes tou pws egw pou eimai aplos politis den kserw oti i apostolaki ekane dilwseis me skonaki!pou to kserei autos?ara mallon polu konta itane kai to eide h' tou to sfiriksane oi ''filoi'' tou na to kopanaei se kathe site pou mpainei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ανώνυμος των 11.10πμ
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Έχω ξεκαθαρίσει ότι κόβω μόνο όσα σχόλια είναι υβριστικά για κάποιον συμπολίτη ή αν εκθέτουν προσωπικά δεδομένα. Εδώ είναι ένας χώρος ελευθερίας, κι η ελευθερία θέλει να την προστατεύουμε, αν γνωρίζουμε την αξία της. Δεν με νιάζει αν αυτός που με βρίζει είναι του Τομπούλογλου ή της Αποστολάκη, ή του Κόντου ή οποιουδήποτε. Με νιάζει ότι ορισμένοι, όπως σωστά λες, βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία. Είναι στο χέρι ΟΛΩΝ ΜΑΣ -και στο δικό σας- να τους απομονώσετε. Εγώ θα δημοσιεύω όλα τα σχόλια που είναι δημοσιεύσιμα. Ακόμα κι αυτά που επιχειρούν να με εκβιάσουν και με προτρέπουν να ΜΗΝ το δημοσιεύσω.
    Με αυτό το blog, τα δεδομένα της ενημέρωσης στην πόληάλλαξαν, και άλλαξαν ριζικά. Αν κάποιος δεν το έχει αντιληφθεί, είναι δικό του πρόβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίος. Εσύ κόβεις τα σχόλια που είναι υβριστικά/συκοφαντικά για κάποιον συμπολίτη, αλλά μπορείς να γράφεις με βεβαιότητα πως κάποιοι αναγνώστες/σχολιαστές "βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία". Αλήθεια, πως το έχεις τσεκάρει; Μήπως είναι μια μικρή συκοφαντία αυτό; Αποκλείεται να έχουμε γνώμη, πέρα από τις αυλές του Χάρη, του Σταύρου κλπ; Βλέπω επιλεκτική ταύτιση/σύμπλευση με ανώνυμους, αλλά όποτε μας τα χώνει κάποιος, τότε ο ανώνυμος είναι κακώς ανώνυμος και δεν υπάρχει λόγος να τον υπολογίζουμε.

    Τι μπορείς να πεις π.χ. για μένα, που πρώτα θα μου κοπεί το χέρι και μετά θα ψηφίσω κάποιον από ΚΚΕ και πάνω; Επειδή εσύ (και κάποιοι) ανήκεις σε μια πλευρά της πολιτικής που κινείται ιστορικά μόνο βάσει του συμφέροντος, είναι δεοντολογικό να τους βλέπεις όλους ομοίους; Για σύνελθε, γιατί όπου θες το παίζεις αντικειμενικός και διαχειριστής του μπλογκ και όπου γουστάρεις γίνεσαι σαν τους σχολιαστές που ο ίδιος απαξιώνεις και φέρεσαι σαν σχολιαστής, τίγκα στην εμπάθεια.

    Όσο για τα δεδομένα που άλλαξαν, μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. «Με αυτό το blog, τα δεδομένα της ενημέρωσης στην πόληάλλαξαν, και άλλαξαν ριζικά»

    Πολύ καλό! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Η πόλη έχει δύο εφημερίδες. Την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Όλα τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ανώνυμοι, γενικώς.
    Είπα, ξέρω τι πονάει ποιον. Ξελυσσάξτε, δεν τσιμπάω σε διατεταγμένες υπηρεσίες. Σιγά μην δεν μπορώ να πω μια γνώμη, επειδή σε ενόχλησα. Μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου δεν έχω, αλλά από την άλλη δεν είμαι ανύπαρκτος (καλή ώρα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Ανώνυμο των 2.17μμ
    Σε παραπέμπτω στον Πιραντέλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Την ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????
    Χαχαχαχα μπράβο ρε φίλε μας έκανες και γελάσαμε πρωί πρωί.


    Όχι ρε φίλε δεν θα περιμένω το τεύχος του Μαρτίου να δώ τι έγινε στα Θεοφάνεια και στην κοπή της πίτας. Θα μπώ εδώ και θα τα δώ 2 ώρες αφού έγιναν.

    Ξυπνήστε 2011 έχουμε και εσείς περιμένετε τη δημινιαία φυλλάδα του καθενός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Ανώνυμος 10 Ιανουαρίου 2011 2:17 μ.μ.

    Το να διαφωνείς με το blog αυτό το θεωρώ θεμιτό. Δεν είναι σίγουρα απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι με όλα. Αλλά το να λες ότι η πόλη έχει δύο εφημερίδες -αυτές που ανέφερες- υποννοώντας ότι δεν χρειάζονται άλλες, είναι αστείο. Οι εποχές που κυκλοφορούσαν μόνο η ...Pravda και η ...Isvestia έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Μακάρι να δούμε και άλλες τοπικές εφημερίδες γιατί η πολυφωνία δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, παρά μόνο την εκάστοτε εξουσία.

    Αλλά μιας και ανέφερες τις δύο ιστορικές εφημερίδες (Αναζήτηση και Επιτέλους). Είναι σαφές ότι έχουν κλείσει τον ιστορικό τους κύκλο. Ο υιός Κακάτσος είναι πάρα πολύ λίγος (σε σχέση με τον πατέρα του) για να κρατήσει μια εφημερίδα σαν την Αναζήτηση, κάτι το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα στα τελευταία φύλλα. Ο δε Λιόσης θα κάνει πολύ καιρό να συνέλθει από τη γκάφα της μεταξύ των δύο Κυριακών έκδοσης.

    Αφήστε να κριθούν όλοι εν καιρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Apo pou bgainei to sumperasma oti opoios diafwnei einai tsiraki tou Tompouloglou? Me auti ti logiki kai esu eisai to tsiraki tou Gretzelia (tha itheles na eisai mallon!!!)

    Gia toso ilithious kai aboula onta exeis tous anagnwstes sou?

    Diladi to 49% pou psifise Tompouloglou sto deutero guro den exei gnwmh?

    Ligi sobarotita de blaptei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επειδή γίνεται συγκεκριμένη αναφορά σε εφημερίδες και πρόσωπα, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ούτε υιοθετεί, ούτε απορρίπτει όσα αναφέρονται παραπάνω, απλώς τα φιλοξενεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Ανώνυμος των 3.06μμ
    Είπα εγώ ότι όποιος διαφωνεί είναι τσιράκι του Τομπούλογλου; Σύνελθε,αγαπητέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. De se eida na antidras me to idio menos sto sxolio tou filou mas:

    "eimai enas aplos anagnwstis kai eilikrina sas milaw apo edw mathainw oles tis eidiseis.einai poli kali douleia pou kanete!
    omws exw varethei na vlepw ta sxolia apo 5 tsirakia tou tompouloglou!einai profanes"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μην ακούμε ...τρελλά για ποσοστά 49% και άλλες τέτοιες αηδίες που είναι για... παιδάκια.
    Το αληθινό - πραγματικό ποσοστό του Τομπούλογλου, αυτό δηλαδή το ποσοστό πολιτών που τον ψήφισε από την αρχή, από την Α' Κυριακή είναι 13.60%. Σε σύνολο 30631 εγγεγραμμένων πήρε 4166 ψήφους. Ας σταματήσει πια το παραμυθάκι της κίβδηλης ποσόστωσης στην κοινωνία.

    Και μην ξεχνάμε επίσης ότι η νέα δημοτκή αρχή διοικεί με πραγματικό ποσοστό 18.90%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ανώνυμος 3.20
    Είπε την άποψή του. Επειδή δεν είπα κάτι, πρέπει να συμφωνώ ή να διαφωνώ; Δηλαδή σε όλα όσα γράφονται εδώ μέσα πρέπει ή να συμφωνώ και να σωπαίνω, ή να διαφωνώ και να το λέω; Κύριε των Δυνάμεων... Ξανασύνελθε, αγαπητέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η Αναζήτηση; Το Επιτέλους; Μα καλά! Κυκλοφορούν ακόμα; Μωρέ μπράβο! Και μετά σου λέει υπάρχει κρίση!

    Παρεπιπτόντως, επειδή θέλω να βάψω το σπίτι μου. Μήπως μπορεί κανείς να με ενημερώσει που μπορώ να βρω μερικά φύλλα της Αναζήτησης και του Επιτέλους; Γιατί άλλη χρησιμότητα των δύο αυτών φυλλάδων δεν μπορώ να διακρίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kakofonix είπε...
    «Χαχαχαχα μπράβο ρε φίλε μας έκανες και γελάσαμε πρωί πρωί.»
    10 Ιανουαρίου 2011 2:54 μ.μ.

    Και μόνο το γεγονός ότι την ώρα 2:54 μ.μ. την θεωρείς πρωί, δείχνει με τί αργόσχολο άνθρωπο έχουμε να κάνουμε, που ξυπνάει μεσημέρι.


    kakofonix είπε...
    «Όχι ρε φίλε δεν θα περιμένω το τεύχος του Μαρτίου να δώ τι έγινε στα Θεοφάνεια και στην κοπή της πίτας. Θα μπώ εδώ και θα τα δώ 2 ώρες αφού έγιναν».

    Έχουμε άλλη αντίληψη περί τύπου. Στα blogs διαβάζεις σχεδόν σε real-time τί έγινε σε πίττες και γιορτούλες. Στις εφημερίδες διαβάζεις αναλύσεις και σχόλια. Αλλά μάλλον δεν τα πας καλά με την ανάγνωση, ειδικά σε β' επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω την εμπάθεια που δείχνουν ορισμένοι απέναντι σ' αυτό το μπλογκ. Τελικά αποφασίστε ρε παιδιά: Τίνος τσιράκι είναι πια αυτός ο Δαμάντης; Του Γρετζελιά; Της Γαϊτάνα; Του Τομπούλογλου; Του Κόντου; Σταματήστε να βλέπετε φαντάσματα. Δεν είναι μαλάκας ο κόσμος. Καταλαβαίνει. Εκτός αν προτιμάτε τις φυλλάδες που τόσα χρόνια κυκλοφορούν στην πόλη.

    Κύριε Διαμάντη προχωρήστε και μη δίνετε σημασία στους φαύλους και στους κακόβουλους. Να είστε σίγουροι ότι η πόλη επικροτεί αυτό το πραγματικό νέο μοντέλλο ενημέρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το άσπρο-μαύρο "βασιλεύει" στις απόψεις των σχολιαστών. υπάρχει και το γκρι ρε φίλε. η κάθε αφημερίδα έχει το ρόλο της. τα blog επίσης. τώρα για τον Χαρούλη δεν ξέρω γιατί υπάρχει τόση ανησυχία. κάπου διάβασα σωστά ότι του πέθανε ο αντίπαλος και ο λαός αποφάσισε να βγάλει τη χήρα του. αυτό τα λέει όλα. όσο για τον Κόντο με 4 χρόνια εξουσία και χρίσμα ΠΑΣΟΚ πήρε 8% λιγότερο. αυτό τι είναι επιτυχία? ξεχάστε τους αυτούς. μάγκας είναι η Ευτυχία. όσο λιγότερο μιλάει τόσο καλύτερα. καθίστε μη δούμε κανένα φαινόμενο "Παπαμικρούλη" και την έχουμε καμιά 20ρια χρόνια δήμαρχο. αυτά τα ολίγα και άσε τους τομπουλογλικούς να κουρεύονται. τους δουλεύει όπως όταν τους έλεγε ότι θα βγούν πρώτοι. ακούστε παληκάρια άμα θέλετε να δείτε καλή μέρα στην όμορφη πόλη, κάντε τη. όσοι έφυγαν από τον Χαρούλη κερδισμένοι βγήκαν. η πόλη έχει τη δική της ιστορία. κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά. για τον Τόμπι ήταν η λέξη ΑΠΟΤΥΧΙΑ. μα αυτός είπε πως την έγραψε ο Γρετζελιάς.

    Ο ξερόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο Παπανικολάου σύντομα στην «καλημέρα όμορφη πόλη». Θυμηθείτε το! Δεν μπορεί να συνυπάρξει με το Γρετζελιά. Είναι βλέπεις κι οι οννεδίτικοι δεσμοί.

    Ένας ακόμα πιο ξερόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς ανώνυμο 4:07

    Αν και γνωρίζω ότι εξηγήσεις σε ανθρώπους του είδους σου δεν πιάνουν τόπο θα κάνω μια απόπειρα μπας και αρπάξεις κάτι...

    Σε πληροφορώ λοιπόν
    1) Η μέρα έχει 24 ώρες. Και στο ξαναγράφω για να το εμπεδώσεις ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (24).
    2) Κάποιοι εργάζονται πρωί, κάποιοι μεσημέρι και κάποιο βράδυ. Αντιλαμβάνονται λοιπόν διαφορετικά την έννοια της ώρας. Και την ώρα που εσύ κοιμάσαι κάποιοι δουλεούν. Κατάλαβες??? Για ανθρώπους λοιπόν που δουλεύουν βράδυ κάθε μέρα ή όποτε το απαιτεί η υπηρεσία τους (νυχτοφύλακες, ταξιτζήδες, ένστολους κτλ) ΝΑΙ το μεσημέρι γίνεται πρωί. Και το απόγευμα μεσημέρι.
    Αλλά μάλλον εσύ ανήκεις στη βολεμένη κατηγορία που το μεσημεράκι απολαμβάνει τη σιέστα της οπότε δεν σε νοιάζει.
    Για αυτό και φρόντισες να με αποκαλέσεις χωρίς να γνωρίζεις αργόσχολο. Δεν με πειράζει αυτό που είπες, ούτε θα σου εξηγήσω τη δουλειά μου, είναι όμως θλιβερός ο ολοκληρωτισμός σου όταν δεν σκέφτεσαι και πετάς έτσι έναν χαρακτηρισμό.

    Μάλλον ζεις αλλού φίλε μου...
    Σχόλια και αναλύσεις βρίσκεις παντού. Όπως και χαζοαναρτήσεις για πιτούλες και γιορτές, αλλά μου φαίνεσαι πολύ μακριά από την έννοια της ενημέρωσης.
    Αυτά που έγραψες μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω, όπως σε έκραξε και ο επόμενος με αυτά που σου ανέφερε περί Pravda και Ιsvestia.
    ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Και ειδικά ... σε όλα τα επίπεδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συμφωνώ απόλυτα με τον kakofonix και θα το προχωρήσω και λίγο περισσότερο.
    Πέραν του ότι είναι ξεπερασμένες, οι εφημερίδες της περιοχής μόνο ζημιά έχουν κάνει στην πόλη.
    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ συναγωνίστηκαν επί χρόνια σε κολοτούμπες και λιβελογραφήματα. Μια ελπίδα φάνηκε όταν προέκυψε η ΕΚΦΡΑΣΗ αλλά κι αυτή κινήθηκε σε ίδια επίπεδα, από ένα σημείο και μετά, εκτός του ότι ο εκδότης της αγνοεί την τοπική πραγματικότητα σε λεπτομέρειες. Κάτι φάνηκε ν' αλλάζει με τη ΧΛΩΡΟΦΙΛΛΗ αλλά αφ' ενός ήταν μια τυχοδιωκτική έκδοση που εξαφανίστηκε στην πορεία αφ' ετέρου ο ρόλος της ήταν να προβάλλει τον μπάρμπα του εκδότη της.
    Τελευταία επανεκδόθηκαν οι ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ, έντυπο το οποίο εμφανίζεται ταυτόχρονα με τον Γρετζελιά οπότε είναι ανάξιο σχολιασμού. Επίσης προέκυψε και μια εφημερίδα του Δάρα (δεν συγκράτησα καν το όνομά της) η οποία όμως είναι αμφίβολο αν θα επανεκδοθεί, καθώς ο εκδότης της δεν έχει ουσιαστική σχέση με την περιοχή.
    Υπάρχει και η εφημερίδα του Έρτσου, η οποία όμως δύσκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ΜΜΕ της περιοχής καθώς ο ρόλος της περιορίστηκε στην προβολή της υποψηφιότητας του εκδότη της.

    Η νέα εποχή του τοπικού τύπου προβάλλει ηλεκτρονική και ζωντανή. Όσοι το συνειδητοποιήσουν θα βγουν κερδισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Επαναλαμβάνω ότι κάθε αναφορά στον τοπικό Τύπο που γίνεται από αναγνώστες μας την φιλοξενούμε, αλλά δεν την αποδεχόμαστε ή την απορρίπτουμε. Απλώς τη φιλοξενούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σωτήρης Βασιλόπουλος11 Ιανουαρίου 2011 στις 2:23 μ.μ.

    Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι πέραν των παραδοσιακών εφημερίδων και των blogs θα ανέβει στον αέρα μέσα στις επόμενες μέρες τοπικό ιντερνετικό ραδιόφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σωτήρης Βασιλόπουλος12 Ιανουαρίου 2011 στις 8:07 μ.μ.

    Καμμία σχέση. Μάλλον αντίθετο θα έλεγα. Κι αυτό επειδή τυγχάνει να γνωρίζω τον ιδιοκτήτη του προσωπικά και ξέρω ότι είναι αριστερός ως τα μπούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Σωτήρης Βασιλόπουλος
    Κααααλά... Κι ο Κόντος αριστερός υποτίθεται είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή