Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Στιγμές χαμόγελου: Ο παπάς, το Γιούγκο και η Φεράρι!

Ενας Ιερεας οδηγει ενα YUGO, σε καποια φαση αφαιρειται περναει ενα STOP και σκαει πανω σε μια Φεράρι!!! Βγαινει ο τυπος παρμενος εξω... αρχιζει να μπινελικωνει ο,τι Αγιο του ερχεται στο κεφαλι... αλλα οταν πλησιαζει προς το YUGO βλεπει να βγαινει ο
Ιερεας εξω... και καπου αρχιζει να μαζευεται!!!
Τεκνο μου... λεει ο Ιερεας, γιατι βλασφημεις; Εδω επιτελεστηκε ενα θαυμα!!!
Τι θαυμα ρε παπα; παει η Φεραρι μου...κοιτα πως την εκανες!!! κανει ο πιτσιρικας!!!
Τεκνο μου!!!! Τα αμαξια ειναι λαμαρινες... κοιτα ομως εμενα ! κοιτα τον εαυτο σου!!! τετοια συγκρουση και δεν υπαρχει ουτε αμυχη!!!! πρεπει να το γιορτασουμε αυτο!!!! αποκρινεται ο παπας!!!
Μα πως; αναρωτιεται ο νεαρος!!!
Μα με Θεια Κοινωνια!!!! λεει ο παπας, και πηγαινει στο YUGO ανοιγει οτι απεμεινε απο την πορτα και βγαζει μια νταμιτζάνα Μαυροδαφνη ξεχασμενη και ενα καρβελι ψωμι που μολις ειχε αγορασει!!!
Οριστε Τεκνο μου...και αρχιζει να κερναει Θεια Κοινωνια τον πιτσιρικα!!!
Αφου λοιπον ο πιτσιρικας εχει πιει σχεδον ολη την Θεια Κοινωνια...συνεπαρμενος απο το θαυμα που συντελεστηκε...ρωταει το παπα....
Παπουλη εσυ γιατι δεν πινεις;;;;
Εγω Τεκνο μου εχω καλεσει τους μπατσους για Αλκοτεστ!!!!
***
Καλές γιορτές, με χαμόγελο! Κι αν πιείτε, αφήστε τη... Φεράρι και πάρτε ένα ταξάκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου