Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Η "Στρούγκα" εναντίον του κράτους

Από τη "Στρούγκα" λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο κείμενο:
H Καθημερινή και το Έθνος της Κυριακής 13/1/2013, ανάμεσα σε πολλά άρθρα για την κρίση του πολιτικού συστήματος και την εκτεταμένη διαφθορά των κυβερνώντων, βρίσκουν χώρο για ν’ ασχοληθούν και με τη Στρούγκα, στο
πλαίσιο του όψιμου ενδιαφέροντός τους για τις καταλήψεις και τους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους.
Τις τελευταίες μέρες, και μ’ αφορμή την εισβολή της αστυνομίας στην Villa Amalias και τα γεγονότα που ακολούθησαν, η κάθε πικραμένη ομιλούσα κεφαλή της τηλεόρασης ή χρυσή πένα των εφημερίδων έχει γνώμη για το τι συμβαίνει στα στέκια μας. Εκ του μακρόθεν, προφανώς: από τότε που δημοσιογραφία θεωρούνται τα παράθυρα των βραδινών δελτίων ειδήσεων, νομίζει κανείς ότι δικαιούται να ομιλεί για πράγματα που δεν γνωρίζει.
 Φυσικά δεν ζητάμε σε καμία περίπτωση από τα φερέφωνα του κράτους και του κεφαλαίου να κάνουν τη δουλειά τους σωστά. Αυτοί είναι που επί χρόνια συστηματικά αγνόησαν και απέκρυψαν σκοπίμως την ανάπτυξη ενός ολόκληρου κινήματος γύρω από τις καταλήψεις και τους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους, κι ανακαλύπτουν δήθεν τώρα την Αμερική, ενώ εξυπηρετούν το κράτος και το κεφάλαιο, στα οποία εμείς εναντιωνόμαστε. Πιστοί στο πλαίσιο αυτό, δημοσιογράφοι του Έθνους στοχοποιούν ως «παράνομη κατάληψη» το αναρχικό στέκι Ρεσάλτο στο Κερατσίνι, το οποίο όμως είναι νοικιασμένο! Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ότι στόχος δεν είναι οι καταλήψεις αλλά παντός είδους εστίες αντίστασης.
Βεβαίως, κάτι τέτοιο δε μας κάνει εντύπωση. Πότε είπαν αλήθεια οι λύκοι της δημοσιογραφίας για να πουν αλήθεια σήμερα; Ή μάλλον είπαν και μια, ότι είμαστε χώροι ανομίας μέσα στην σάπια νομιμότητα. Μέσα στην κρίση, το σύνολο της κοινωνίας έχει πικρή πείρα πια από την εμπιστοσύνη που έδειξε στην πλασματική περιγραφή της «ευμάρειας της χώρας», που έκαναν οι συστημικοί δημοσιογράφοι και η οποία κατέρρευσε με το πρώτο αεράκι υποχρεώνοντάς τους σε διαδοχικές κωλοτούμπες.
Εμείς, έχοντας από χρόνια αντιληφθεί ότι τα μέσα ενημέρωσης στηρίζουν το οικονομικοπολιτικό σύστημα που τα στηρίζει (με τραπεζικά δάνεια, κρατική διαφήμιση, δημόσια έργα κλπ.), έχουμε κάνει ορισμένες επιλογές. Αντί να προσπαθούμε να διαδώσουμε τις απόψεις μας μέσω της τηλεόρασης και των αστικών εφημερίδων, προτιμάμε να κατεβαίνουμε στο δρόμο, να συζητάμε πρόσωπο με πρόσωπο, να τυπώνουμε μπροσούρες, προκηρύξεις και αφίσες. Θεωρούμε τις συλλογικές δραστηριότητες σημαντικότερες από την ιδιώτευση και την παραίτηση, θεωρούμε τη συνύπαρξη στο δρόμο και στους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους εργαλείο για το χτίσιμο μιας νέας συντροφικότητας που πηγαίνει κόντρα στην συστημική κρίση, προτείνει και κάνει πράξη έναν διαφορετικό τρόπο ζωής.
Είναι γεγονός ότι οι αντίπαλοί μας διαθέτουν πολλά μέσα και πολλά χρήματα και γι’ αυτό συχνά κατορθώνουν να καταστήσουν τη γνώμη τους κυρίαρχη. Εκείνο που δεν διαθέτουν ωστόσο, είναι αυτό που έχουμε εμείς: τη δύναμη να παίρνουμε τη ζωή μας στα χέρια μας, να αυτοκαθοριζόμαστε μέσα από τις επιλογές και τις πράξεις μας, δηλαδή από τις ευθύνες που αναλαμβάνουμε. Κάτι που δε μετριέται σε χρήμα και δόξα και μόνο μια λέξη μπορεί να το συνοψίσει: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

37 σχόλια:

  1. Ωραίος τίτλος: Η αλήθεια της Φιλαδέλφειας - Χαλκιδόνας
    Χίλια μπράβο.. Αλήθεια όμως γιατί μόνο εσείς έχετε δημοσιεύσει το μισό κείμενο σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα blog?
    Μήπως να αλλάζατε τον τίτλο στο "Η μισή αλήθεια της Φιλαδέλφειας - Χαλκιδόνας? Ή ακόμα καλύτερα "Η Αλήθεια που θέλουμε εμείς ή που μας βολεύει? κάτι τέτοιο τέλος πάντων ...
    Ορίστε και το υπόλοιπο κείμενο όπως το βρήκαμε δημοσιευμένο σε 2 άλλα blog ...
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΙΟΙ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΑΡΑ ΤΟ ΕΝΔΕΛΕΧΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
    Δε θέλουμε να διαχωρίσουμε τη μεταχείριση της Στρούγκας από αυτή των υπολοίπων καταλήψεων σ’ αυτή τη χώρα. Θα μας επιτρέψετε, ωστόσο, ορισμένες παρατηρήσεις που αφορούν ειδικά εμάς:
    Όταν το 2009 έγινε η κατάληψη της Στρούγκας, η συλλογικότητα μπήκε σ’ ένα πενταβρόμικο ερείπιο που ο Δήμος είχε εγκαταλείψει. Με προσωπική εργασία και χρήματα από το υστέρημά μας και όχι από ευρωπαϊκά προγράμματα, χωρίς απευθείας αναθέσεις εργολαβιών σε ημέτερους, το μεταμορφώσαμε σε αυτό που είναι σήμερα: έναν ανοιχτό κι βιώσιμο χώρο που στεγάζει πολιτικές, κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες. Ορισμένοι θα πουν ότι δεν πετύχαμε και τίποτα σπουδαίο, αλλά κάντε μια βόλτα από τους υπόλοιπους χώρους που ελέγχονται σήμερα από τον δήμο και το ξανασυζητάμε. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του Δήμου κατά καιρούς επιχείρησαν να λάβουν πολιτική υπεραξία από τη λειτουργία του χώρου χωρίς όμως να το καταφέρουν.
    Οι «ανώνυμες πηγές» του ρεπόρτερ του Έθνους λένε ότι «η καλύτερη άμυνα σε μια ανακατάληψη είναι η χρήση των κτιρίων από τους φορείς στους οποίους ανήκουν». Στην περίπτωσή μας, από τον Δήμο Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, ο οποίος αφού εγκατέλειψε τη Στρούγκα, εγκατέλειψε τη MAVA, εγκατέλειψε τον Κένταυρο και το Τσιπουράδικο, εγκατέλειψε το Δημοτικό Σχολείο Σπαθάρη, επιδεικνύοντας αξιοθαύμαστη και διαχρονική συνέπεια στην πολιτική της καταστροφής.
    Άραγε τι επιλέγει κανείς να κάνει….
    Να πιστέψει όσα ακούγονται απ’ τα Media
    Ή να συμμετάσχει και να δει με τα ίδια του τα μάτια όλα όσα συμβαίνουν στους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους και τις καταλήψεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπούμαι για το σχόλιο. Το πρώτο που σκέπτεσαι είναι ότι κάποιους θέλω να φιμώσω, γιατί έτσι με συμφέρει. Πρόκειται για τον ορισμό της ανευθυνότητας. Απάντησέ μου: ΓΙΑΤΙ με βολεύει να κρύψω κάτι που υπάρχει σε όλα τα άλλα μπλογκς; Ακουσε να σου πω, κοντεύω τα 50 και δεν είμαι διατεθειμένος να γκρεμίζω τοίχους, κτισμένους στα μυαλά κανενός. Αν τον βρεις, γκρέμισέ τον μόνη σου. Στην Αλήθεια έχουν δημοσιευθεί τα πάντα, κάποιοι μου ζητούν να σβήνω σχόλια και κείμενα, κανείς ως τώρα δεν μου είπε ότι κάνω λογοκρισία. Ξανάνοιξα το έγγραφο και ΠΡΑΓΜΑΤΙ υπάρχει και συνέχεια στη 2η σελίδα που ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ. Ζητώ συγνώμη από όλους, σε ευχαριστώ για τη συμπλήρωση, αλλά αυτή τη ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ που μου κάνεις, την αποκρούω μετά βγελυγμίας. Σύνελθε...

      Διαγραφή
    2. Κύριε Σεϊτανίδη,
      Δέχομαι λοιπόν ότι βιάστηκα να κρίνω το γιατί το κείμενο μόνο σε εσάς είναι μισό, παρόλα αυτά όμως α) δεν θεωρώ υποχρέωση του αναγνώστη να ψάξει να βρει το αν δεν είδατε ή δεν διαβάσατε τη δεύτερη σελίδα ή τέλος πάντων πως και γιατί πριν γράψει ένα σχόλιο, ειδικά ΑΦΟΥ όλα τα αλλά σαιτ το είχαν ολόκληρο και ακόμα και αν εσάς σας το είχαν στείλει μισό υπήρχε παντού και ήταν εύκολο να το τσεκάρετε (εκτός και αν τώρα μου πείτε ότι δεν διαβάζετε εσείς τα άλλα τοπικά σάιτ οπότε πάσο) β) ως άνθρωπος που έχει δουλέψει σε σαιτ και εφημερίδες δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι σας ήρθε ένα κείμενο και δεν το διπλοτσεκάρατε πριν το αναρτήσετε αλλά και πάλι και αυτό μπορεί να συμβεί οπότε πάλι πάσο…
      Στην ερώτηση σας γιατί μπορεί να σας βολεύει να το κρύψετε, η απάντηση μου είναι, δεν ξέρω αυτό ρωτούσα κι εγώ…
      Για έναν άνθρωπο που τον πείραξε τόσο πολύ ένα ειρωνικό σχόλιο γιατί του θίγει την αξιοπιστία και την αμεροληψία του πολύ εύκολα χρησιμοποιείτε βαριές εκφράσεις όπως «ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ» χωρίς να γνωρίζετε με ποιόν μιλάτε.. Που θα πει, ενώ εσάς σας ενοχλεί που εγώ έβγαλα αυθαίρετο συμπέρασμα και χρησιμοποίησα εριστικό τόνο, εσείς με τη σειρά σας ουδέν πρόβλημα έχετε να χρησιμοποιήσετε τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς, δεν έχω καταλάβει, δυο μέτρα και δυο σταθμά ?
      Και για να τελειώνω, εγώ δέχομαι ότι όλο αυτό ήταν δική μου λάθος εκτίμηση, μου λέτε όμως γιατί 2 ώρες μετά το αρχικό μου σχόλιο το κείμενο στο σαίτ σας είναι ακόμα μισό?
      Δηλαδή αν κάποιος αναγνώστης σας δεν διαβάζει τα σχόλια, πως θα ξέρει τι λέει το υπόλοιπο κείμενο?
      Φταίω εγώ μετά να λέω ότι είναι η μισή αλήθεια?
      Με εκτίμηση Κατερίνα Β.

      Διαγραφή
    3. Ωραία. Τώρα που αφήσατε κάτω το πιστόλι του "λαϊκού δικαστή προθέσεων" και μου απαντάτε πολιτισμένα, θα σας μιλήσω κι εγώ σε αυτή τη γλώσσα, που άλλωστε μου είναι πολύ πιο οικεία. Είναι πολύ χρήσιμο το σχόλιό σας για να εξηγήσω κάποια πράγματα στους αναγνώστες μου και -στο βαθμό που σας ενδιαφέρει- σε σας. Εγώ από το μπλογκ αυτό ως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς δεν βγάζω χρήματα. Αντίθετα, αφιερώνω ένα σεβαστό χρόνο κάθε ημέρα για να γράψω κομμάτια ή να ερευνήσω ποια κομμάτια είναι κατάλληλα να τα αναμεταδώσω. ΠΑράλληλα, είμαι υποχρεωμένος να εργάζομαι πάρα πολλές ώρες κάθε ημέρα για να βιοπορίζομαι, η οικογένειά μου κι εγω. Άρα χρόνο για να σερφάρω αμέριμνος σε άλλα μπλογκς και σάιτς δεν έχω. Φυσικά διαβάζω και τα άλλα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης της πόλης, αλλά δεν διασταυρώνω κείμενα. Τέλος πάντων, έγινε ένα ανθρώπινο λάθος, δείτε το κι έτσι. Η πρώτη σελίδα τελείωνε με τη λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με κεφαλαία, μου φάνηκε καλό ως τέλος του κειμένου, είδα από κάτω και το σήμα της Στρούγκας και δεν έκανα scroll down για να διερευνήσω αν υπάρχει άλλη σελίδα. Ερωτώ, όμως, Κατερίνα Β: Πότε έκοψα έστω κι ένα γράμμα από οσα μου έστειλε η Στρούγκα; Αντίθετα, όποτε περνούσα από εεί κι έβλεπα αφίσα με εκδηλώσεις, μόνος μου τη φωτογράφιζα και την ανέβαζα. Πώς κρίνετε τις προθέσεις κάποιου, βασισμένη σε ένα ανθρώπινο λάθος; Και τώρα πάμε στο "φασιστική". Θα σας στενοχωρήσω, ίσως, και δεν χαίρομαι γι αυτό, αλλά δεν το παίρνω πίσω. Να πω γιατί: Η κατατρομοκράτηση του κόσμου (σε μένα δεν πιάνει γιατί είμαι παλιά π...αρουσία στο κουρμπέτι, και πρόλαβαν πριν από σας, Κατερίνα, να με τρομοκρατήσουν άλλοι και να πάθω ανοσία) λέω λοιπόν ότι η κατατρομοκράτηση του κόσμου, με επίθεση στις προθέσεις του σε πρώτο χρόνο, αποτελεί όσο κι αν σας ενοχλεί ίδιον του φασισμού. Δεν λέω ότι το κάνατε επίτηδες, ούτε ταυτίζω πρόσωπα και κινήσεις με το απεχθές τέκνο του 20ού αιώνα που έζησε όλη η Ευρώπη, δυστυχώς. Κι εγώ ίσως -που θεωρώ τον εαυτό μου δημοκράτη συνειδητοποιημένο- έχω φερθεί με τρόπο που θυμίζει φασιστική συμπεριφορά, σε στιγμές που ανθρώπινα κανείς χάνει την ψυχραιμία του. Η κατά τη γνώμη μου (υποκειμενικό, αυτό) ευπρεπής υπόδειξη ενός αναγνώστη έπρεπε να είναι η ανάδειξη της παράλειψης, κι αν κάποιος είναι αυστηρός να ερωτήσει για τα αίτια. Αλλά να δικάζει τις προθέσεις μου, λες και δυο χρόνια έχω κόψει έστω και μισή αράδα πολιτικού κειμένου, είναι μια απόπειρα (δέχομαι όχι συνειδητή εκ μέρους σας) κατατρομοκράτησης κι ως τέτοια επιμένω να την χαρακτηρίζω φασιστική. Τέλος, επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι αν η απάντησή μου δεν ήταν τόσο έντονη και με αυτό το χαρακτηρισμό, ίσως δεν είχα τη χαρά να υποδεχθώ το δεύτερο κείμενό σας, πολύ πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε "πολιτισμένο διάλογο". Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ γι αυτό τον διάλογο, και για τις καλές και για τις δυσάρεστες πτυχές του.

      Διαγραφή
    4. Α! να απαντήσω και σε κάτι που μου διέφυγε: Τι λογική έιναι αυτή; Αν κάποιος διαβάσει το κείμενο κι όχι τα σχόλια". Απαντώ: Κι αν κάποιος διαβάσει το μισό κείμενο; Κι αν εγώ βάλω όλο το κέιμνοε, πώς θα καταλάβει το περιεχόεμνο της σύγκουσής μας ένας που μπαίνει π΄ρωτη φορά τώρα στην ανάρτηση; Προτίμησα να το αφήσω έτσι, ώστε κάποιος που θέλει να φτάσει ως το τέλος να έχει μια πλήρη εικόνα. Αλλιώς θα μπερδευτεί. Κάνω λάθος, λέτε;

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα φαινόμενα κατάληψης από τον οποιονδήποτε και για οποιουσδήποτε λόγους, μόνο σε μια μπανανία τα συναντάς.

    Και επί πλέον το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης στην οποία ανήκει η περιουσία, ζητάει από το Αστυνομικό Τμήμα να μην επέμβει.
    Ζητάει να συνεχιστεί μια παρανομία.
    Αυτοί είναι οι εκπρόσωποι μας.

    Να αποποιείται της περιουσίας του Δήμου.
    Άραγε θα κάνουν το ίδιο αν πάω και εγώ με τους φίλους μου και καταλάβω ένα παρατημένο σπίτι του Δήμου για να εκφράσω την επαναστατικότητα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ερώτημα 1ο : Τι σημαίνει "αυτοδιαχειριζόμενος κοινωνικός χώρος". Ένας χώρος όπου μηχανικά λειτουργεί; Όπου λειτουργεί από απροσδιόριστες δυνάμεις από το υπερπέραν; Ή ένας χώρος στον οποίο υπάρχουν ολοζώντανα και με ανθρώπινη υπόσταση όντα; Άνθρωποι, δηλαδή, που διαχειρίζονται τον χώρο.

    Ερώτημα 2ο : Ποιός τους εξουσιοδότησε και με ποιό δικαίωμα "αυτοδιαχειρίζονται" αυτοί οι άνθρωποι τον Δημόσιο αυτό χώρο; Γιατί αν τον έχουν ενοικιάσει, όπως το Ρεσάλτο (όπως εκείνοι λένε), κανένα απολύτως πρόβλημα. Αν όμως απλώς κατέλαβαν το χώρο, τότε πως νομιμοποιούνται να το κάνουν;

    Ερώτημα 3ο : Πως ακριβώς εννοούν τη Δημόσια Περιουσία; Κάτι στο οποίο έχουν ίσα "μερίδια" όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες ή κάτι το οποίο ο καθένας μπορεί να ερμηνεύει όπως θέλει. Και αν ισχύει το πρώτο, έλαβαν έγκριση από τους υπόλοιπους δημότες - συνιδιοκτητες;

    Ερώτημα 4ο : Αν αύριο, μια άλλη ομάδα "ανήσυχων" πολιτών θέλει να "αυτοδιαχειριστεί" και εκείνη το χώρο, αλλά με άλλη αισθητική, είναι διατεθειμένοι οι συγκεκριμένοι να τον μοιραστούν με μια άλλη "συλλογικότητα";

    Ερώτημα 5ο : Αφού έχουν άποψη για τη λειτουργία του Δήμου και το τι αξιοποιεί ο Δήμος και πως, γιατί δεν κατέρχονται με ένα συνδυασμό στις εκλογές, προκειμένου να "μετρήσουν" την απήχηση των απόψεών τους στην κοινωνία;

    Ερώτημα 6ο : Δέχονται το σύστημα της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, με τακτές εκλογές, με καθολική ψηφοφορία, όπως είναι σήμερα; Αν ναι, τότε δεν έχουν παρά να συμμετάσχουν. Αν όχι, τότε είναι "λαθρεπιβάτες" στο τρένο της πόλης και θα πρέπει να έχουν την κατάλληλη αντιμετώπιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε (Κ.)Κ.Ε ή Ζιζελ ως δημοτης(-ισσα) και γνωστης των κοινων θα επρεπε να ξερατε οτι η στρουγκα εχει απαντησει σε ολα αυτα τα ερωτηματα ειτε μεσω δρασεων-δραστηριοτητων της,ειτε μεσα απο το γραπτο λογο στο blog της.Ο κοσμος της Φιλαδελφειας που στηριζε και στηριζει το χωρο ,δεν ψαρωνει απο το οψιμο ενδιαφερον σας και τα αθωα ερωτηματα σας.Ξερει πολυ καλα τι συμβαινει. Οσο για τον φιλο που αναφερεται στο πνευματικο κεντρο δεν εχει παρα να περασει μια βολτα απο εκει και να ρωτησει τους εργαζομενους, για το πως τους παραδοθηκε ο χωρος.

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάντως, είδα με τα μάτια μου, να κοιμώνται στα πατώματα του Πνευματικού Κέντρου, κατά την περίφημη κατάληψη, άνθρωποι και σκυλιά μαζί. Και αυτά, στον πιο αξιόλογο χώρο, την Δημοτική Βιβλιοθήκη. Σε ό,τι αφορά στα ερωτήματα που έθεσα, με συγχωρείτε αλλά δεν πήρα απάντηση. Τα ερωτήματα δεν είναι αθώα, όπως τίποτα δεν είναι αθώο. Ούτε φυσικά οι προθέσεις σας.

      Διαγραφή
  4. σας ειδαμε οταν κανατε καταληψη στο πνευματικο τη βρωμα που αφησατε και δεν μπορουσαμε να μπουμε μεσα.καιρος να ξεβρωμισει η πολη απο κατι σαν εσας γιατι δεν προσφερετε τιποτα στο κοινωνικο συνολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εαν προσφερει η στρουγκα στην κοινωνια το εχει δείξει περα ολων των αλλων ,με τις αναριθμητες πολιτιστικών εκδηλωσεις ,που κανένας δημοσιος η μη, φορεας,εχει προσφερει στο δημο. Δυστυχως φορας παρωπιδες φιλε μου. Στο αλλο θεμα τωρα. Η στρουγκα πριν καταληφθει δεν ηταν περιουσια του δημου? Τωρα σας επιασε η πρεμουρα για τον χωρο. 15-20 χρονια μόκο
      . Κυριοι δυστυχώς ειναι αργα τωρα. Περαστικα σας.

      Διαγραφή
    2. Αντιθέτως, αγαπητέ/ή, τώρα αρχίζουν όλα. Ήταν να μη γίνει η αρχή, με τις εκκαθαρίσεις στην Αθήνα. Δεν θα αργήσει να έρθει και εδώ η κάθαρση. Και να είσαι βέβαιος/μεγάλη ότι η πλειοψηφία της κοινωνίας επικροτεί την επιχείρηση της αστυνομίας.

      Διαγραφή
    3. Δημοκρατικη δεξια θα επρεπε να λεγεται το κομμα που στηριζετε (Κ.)Κ.Ε. Και η μεγαλη πλειοψηφια επειικως αδιαφορει για το show Σαμαρα-Δενδια για της καταληψεις. Σε πειραξε λιγο Κ.Ε., η καταληξη με την Λελας, θα σε πειραξει πολυ η καταληξη με την στρουγκα.

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω τι εννοείς με το (Κ.)Κ.Ε. Ούτε και το Κ.Ε. ισχύει, ή μάλλον ισχύει κατά το ήμισυ. Το ένα ααπό τα δύο αρχικά είναι σωστο! Και για ....να βοηθήσω λίγο, σίγουρα δεν με λένε Κώστα!!

      Διαγραφή
  5. ΑΠΟ ΟΙΚΙΑΚΑ ΣΚΕΥΗ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΑ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΙΝΑΝ 15-ΜΕ 20;ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΧΡΗΣΙΚΤΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΑΜΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ,ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΦΟΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σπύρος Καβακόπουλος18 Ιανουαρίου 2013 στις 3:09 π.μ.

    Ιδεολογικά είμαι αντίθετος με τα παιδιά της Στρούγκας. Όμως αυτά που κάνουν στον χώρο τους, θέατρο, κινηματογράφο, καραγκιόζη, εκδηλώσεις για παιδιά, συζητήσεις και ένα σωρό άλλες ποιοτικές εκδηλώσεις, με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Δεν επιδοτούνται, δεν έχουν βοήθεια από κανέναν (και δεν πρέπει να έχουν γιατί θα μπουν στο χωρό του χρήματος) και βάζουν χρήματα από την τσέπη τους. Έχουν φτιάξει έναν ελεύθερο χώρο για τη νεολαία, μακριά από δημοσίους υπαλλήλους και κρατικοδίαιτους που θα ασχολούνται γι αυτούς, χωρίς αυτούς. Εδώ να σημειωθεί ότι ο κρατισμός που πρεσβεύουν, έρχεται σε αντίθεση με την ελευθερία που έχουν.

    Ο χώρος της Στρούγκας ήταν ένα σκουπιδαριό, τον πήρανε και τον κάνανε χώρο για νέους με συμμετοχή νέων, όχι όπως αυτούς της πολιτείας, που δεν πατά το πόδι του κανείς και κοστίζουν ατελείωτα χρήματα. Χρήματα που μπαίνουν στις τσέπες βαριεστημένων δημοσίων υπαλλήλων. Κρατικών υπαλλήλων που όμως στηρίζουν τα παιδιά της Στρούγκας.

    Αποδείξανε έμπρακτα ότι το κτίριο ήταν λειτουργήσιμο και όχι προς κατεδάφιση όπως έλεγαν οι ειδικοί του δήμου. Αν δεν είχε καταληφθεί αγαπητή Ζιζέλ θα ήταν άνδρο τοξικομανών όπως και το 1ο Δημοτικό, θα το προτιμούσες έτσι; Μήπως άξιζε να κάνουν κατάληψη και στις ισόγειες μη προβληματικές αίθουσες του 1ου δημοτικού, ώστε να σταματήσει να λεηλατείται, να καταστρέφεται και να είναι στέκι υπόπτων; Και να αποδείξουνε έμπρακτα ότι οι ξεχωριστές ισόγειες αίθουσες είναι λειτουργήσιμες και θα μπορούσανε να δοθούν στον Σύλλογο Γονέων που τις ζητούσε; Τελικά θέλουμε καταλήψεις για την απόδειξη των αυτονόητων;

    Ο νεός πρέπει να έχει επαναστατικά στοιχεία μέσα του, γιατί διαφορετικά δεν είναι νέος (το έλεγε κι ο Τσώρτσιλ). Έτσι και αυτοί ως νέοι έχουν το επαναστατικό στοιχείο μέσα τους, απαραίτητο για να θυμίζει στους μεγαλύτερους ότι είμαστε πρώτα απ' όλα άνθρωποι.

    Στο δημοτικό συμβούλιο ψήφισαν υπέρ της κατάληψης. Ψήφισαν γιατί θέλουν την ησυχία τους αυτό είναι όλο.

    Δεν είμαι υπέρ των καταληψιών της καταστροφής, όπως αυτές στα λύκεια, πανεπιστήμια και αλλού. Όμως στη Στρούγκα δεν έχουμε καταστροφή,έχουμε το εντελώς αντίθετο. Ένας χώρος υπό κατάρευση και σκουπιδαριού, σώθηκε και έγινε ένας ελεύθερος χώρος για νέους, από νέους. Αυτό φίλοι αναγνώστες είναι για να το κατακρίνει ή να το επιδοκιμάζει κανείς;

    Στο 6ο ερώτημα της Ζιζέλ θα συμφωνήσω. Παιδιά της Στρούγκας βάλτε υποψηφιότητα στις δημοτικές εκλογές, έχετε μια σπάνια ευκαιρία να βοηθήσετε την πόλη μας. Η σαπίλα και οι μωροφιλοδοξίες κυριαρχούν στους υποψήφιους δημοτικούς άρχοντες. Εσείς τουλάχιστον μας αποδείξατε ότι δεν κινείσθε απ' αυτά, κάντε τον συνδιασμό σας και ελάτε να ξεβρωμίσετε τον πολιτικό μας στίβο. Θα σας ψηφίσω για την εντιμότητά σας και όχι για την ιδεολογία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Σπύρο Καβακόπουλε
      Ασφαλώς και είμαι εναντίον κάθε δυσλειτουργίας του Δημοσίου. Συνεπώς πιστεύω ότι το Δημόσιο θα πρέπει να αξιοποιεί με κάθε τρόπο την περιουσία του ή να την πωλεί. Το χειρότερο είναι αυτό που γίνεται, όπου υπάρχουν αναξιοποίητα περιουσιακά στοιχεία.
      Και φυσικά πιστεύω στην ενεργή συμμετοχή και δράση των πολιτών. Οι πολίτες μπορούν να πιέσουν την εκάστοτε Αρχή στο να αξιοποιεί τα κτίρια που έχει. Οι πολίτες μπορούν και πρέπει να υποβάλλουν προτάσεις. Οι φορείς γι αυτό υπάρχουν και όχι μόνο για να κόβουν πίτες ή για να χρησιμοποιούνται ως δεξαμενές ψήφων.
      Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν μπορώ να δικαιολογήσω την κατάληψη. Την θεωρώ, δε, πράξη βίας έναντι του δικού μου ίσου δικαιώματος πάνω στη δημόσια περιουσία.
      Όσο για την εντιμότητα, για την οποία, όπως λες, θα ψήφιζες κάποιους δεν θα έχεις ποτέ την ευκαιρία να κάνεις πράξη την πρόθεσή σου, καθώς οι συγκεκριμένοι τύποι ποτέ δεν πρόκειται να συμμετάσχουν σε εκλογές. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο πυρήνας της σκέψης τους είναι ολοκληρωτικός και ας τον βαφτίζουν εξωσυστημικό ή αντισυμβατικό.
      Τίποτα δεν είναι όσο αθώο φαίνεται, γι αυτό, προσωπικά, δεν πιστεύω ότι υπάρχει εντιμότητα,όπως δεν πιστεύω στις αγνές προθέσεις.

      Διαγραφή
    2. Σπύρος Καβακόπουλος18 Ιανουαρίου 2013 στις 1:37 μ.μ.

      Αγαπητή Ζιζέλ
      Αν θυμάσαι, έχω ενδιαφερθεί επισταμένως με το 1ο δημοτικό. Έχω γράψει και έστειλα επιστολή στον Δήμο για τις καταστροφές και λεηλασίες στου Σπαθάρη. Ευτυχώς ενδιαφέρθηκε ο Σύλλογος Γονέων και ο Διευθυντής και με εθελοντική δουλειά προφυλάξαμε το υλικό του σχολείου. Βοήθησε λίγο και ο δήμος αλλά τίποτα παραπάνω. Είχα μάλιστα προτείνει οι καινούργιες ισόγειες αίθουσες να δοθούν στον Σύλλογο Γονέων και μία απ’ αυτές να δίδεται στους αστέγους όταν έχει παγωνιά. Στις τουαλέτες μάλιστα να μπορούν να πλένονται οι άστεγοι. Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα, αν και ο Σύλλογος έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον. Οι ειδικοί του Δήμου ισχυρίζονται ότι η αυλή είναι επικίνδυνη, θα μπορούσε όμως να ανοιχθεί πόρτα από τον πεζόδρομο (όπως τότε προτείναμε) και να λειτουργήσει μέρος του σχολείου ώστε να μην το επισκέπτονται οι καταστροφείς και κλέφτες, δυστυχώς και πάλι τίποτα. Πόσοι τελικά αντιδρούμε σ’ όλη αυτή την κατάσταση και πως; Τόσα χρόνια θα μπορούσε το σχολείο μέχρι να ξαναοικοδομηθεί, να ήταν ένας χώρος πολιτισμού. Ο Σύλλογος Γονέων ήθελε να το κάνει αυτό, όμως ούτε η συμπολίτευση ούτε η αντιπολίτευση ενδιαφέρθηκε για τον σκοπό αυτόν. Έτσι λοιπόν φθάνεις στο σημείο και λες προκειμένου ο χώρος του σχολείου να γίνεται χώρος διαφθοράς και καταστροφής, καλύτερα να τον πάρουν οι Στρουγκαίοι να τον σώσουν όπως έσωσαν και την Στρούγκα.

      Διαγραφή
  8. ..."αυτά που κάνουν στο χώρο τους,θέατρο, κινηματογράφο, καραγκιόζη, εκδηλώσεις για παιδιά, συζητήσεις και ένα σωρό άλλες ποιοτικές εκδηλώσεις" δεν θα μπορούσαν κύριε Καβακόπουλε να τα κάνουν οι Στρουγκαίοι στο Πνευματικό Κέντο ή στο ΠΠΙΕΔ, σε συνεννόηση με το Δήμο, όπως κάνουν όλοι οι άλλοι φορείς ή φυσικά πρόσωπα??

    Έπρεπε να κάνουν κατάληψη στο δημόσιο χώρο??

    Αν είναι έτσι, θα προβάλλουν κι άλλοι αυτή τη φτηνή δικαιολογία και θα προχωρήσουν σε ανάλογες ενέργειες.
    Και μπράβο σας για τις ιδέες που τους δίνετε για κατάληψη και άλλων χώρων (ισόγειες αίθουσες του Σπαθάρη). Κάτι θα ξέρετε εσείς. Ό,που υπάρχει καπνός άλλωστε, υπάρχει και φωτιά.

    Και τέλος, επιβραβεύετε την επαναστατικότητά τους που εκδηλώνεται εις βάρος του συνόλου?
    Δεν νομίζετε ότι είστε ακραίος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εις βαρος του συνολου και λαλακιες μωρε? Η στρουγκα σας πειραξε? Οταν ο τουβλακιας εχτιζε μπετα στο αλσος ηταν υπερ του συνολου? Η ανεκμεταλλευτη Μαvα σου λεει κατι? Τα παρκα που σαπιζουνε σε ενοχλουν καθολου? Οι καταληψεις με καρεκλες και τραπεζια στα πεζοδρομια? Ολο το κομπλεξ σας το βγαζετε στον πιο δραστηριο χωρο της Φιλαδελφειας. Αλλα για μαζευτειτε ολοι εσεις να δουμε τελικα ποιοι ειναι οι περισσοτεροι. Στρουγκα-υπολοιποι στανταρ ασσος ειναι το ματσακι. Παμε στοιχημα?

      Διαγραφή
  9. Το κύριο θέμα δεν είναι αν τα παιδιά της στρούγγας είναι καλά ή κακά.
    Δεν είναι αν εκεί επιτελείται ποιλιτιστικό έργο ή όχι.
    Δεν είναι αν εκεί μέσα φτιάχνουν μολότωφ ή όχι.
    Δεν είναι ότι κατέλαβαν ένα Δημόσιο κτίριο που ήταν ρημαδιό.
    Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν από τους καταληψίες, οπότε δεν μπορώ να πω τι είδους άνθρωποι είναι.

    Το κύριο θέμα είναι, αν θέλουμε να είμαστε νομοταγείς ή όχι.

    Ο Νόμος είναι σαφής και μέχρι να ψηφιστεί κάποιος καλύτερος, είμαστε υποχρεωμένοι, αν θέλουμε να λέμε ότι ανήκουμε σε Δημοκρατική Κοινωνία, να τον σεβόμαστε.

    Όπως υπάρχουν δεκάδες κτίρια ιδιωτικά και παρατημένα, άλλα τόσα υπάρχουν και Δημοτικά.
    Με ποιό δικαίωμα ο οποιοσδήποτε πάει και μπαίνει με το έτσι θέλω σε κάποιο από αυτά?
    Θα μπορούσαν να ζητούσαν επίσημα από τον Δήμο μια άδεια χρήσης και φαντάζομαι ότι θα την έδιναν.
    Θα μπορούσαν να ιδρύσουν ένα σωματείο και επίσης τότε θα τους έδιναν έναν χώρο να εκφράζονται.

    Αλλά βλέπετε η κοσμοθεωρία τους δεν τους επιτρέπει τέτοιες μιαρές σκέψεις.
    Αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι τα άτομα αυτά αυτο-αποκλείονται από την Κοινωνία μέσα στην οποία ζουν και εκφράζονται.
    Θέλουν να ζουν και να δρουν αυτόνομα.
    Αλλά αν θέλουν να ζουν αυτόνομα, ας το κάνουν στα δικά τους κτίρια, τα ιδιωτικά, όπου έχουν το δικαίωμα να ανακηρύξουν ακόμη και αυτόνομη πολιτεία.
    Να βγάζουν όσα ψηφίσματα θέλουν.
    Δεν έχουν οι ίδιοι δικά τους σπίτια και δικές τους περιουσίες?
    Ορίστε πεδίο δόξης λαμπρόν.

    Αλλά η δική μας Κοινωνία στην Ελλάδα, σύμφωνα με την γνώμη των περισσότερων, έχει ζητήσει να ζει, να κινείται και να αναπνέει βάσει κανόνων Κοινωνικής συνύπαρξης.
    Αυτό με την σειρά του προβλέπει Κεντρικές αρχές, Τοπικές αρχές και νόμους.

    Δεν νομίζω ότι οι Έλληνες ψήφισαν ποτέ ότι θέλουν να ζουν σε αυτοδιοικούμενες κοινότητες.

    Ας δούμε λοιπόν τα πράγματα από την πλευρά της ανάγκης να αρχίσουμε επιτέλους να σεβόμαστε τους Νόμους και όχι από άλλες πασιάρικες όψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μπουκαλια εφερες????18 Ιανουαρίου 2013 στις 11:59 π.μ.

    καυστικε ο ανθρωπος ξερει τι κανει,τους ετοιμαζει χωρο σε περιπτωση πους τους διωξουν απο τη στρουγγα να ξερουν που θα στησουν το αρχηγειο,και μετα θα ελθει ως προφητης και θα λεει να η καταντια για το ΣΠΑΘΑΡΗ.δεν μας λεει αν θα εβαζε τα εγγονια του μεσα?αυτος ο ανθρωπος κανει τα παντα για να ειναι στην επικαιροτητα.τον φανταζεστε ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ?θα μας τους εβαζε και στα κρεββατια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν θυμάμαι καλά το οικόπεδο (το κτίριο έχει κριθεί κατεδαφιστέο) έχει απαλλοτριωθεί υπέρ του Δήμου για να γίνει κτίριο που θα στεγάσει το ΚΑΠΗ και πιθανώς όχι μόνο. Καλό θα ήταν να μας πληροφορήσει ο κ. Καββακόπουλος (λόγω γνωριμιών . . .) αν η υπόθεση της απαλλοτρίωσης έχει τελειώσει ή εκκρεμεί ώστε να μην κάνουμε τσάμπα συζητήσεις. Αν τελείωσε ή όταν τελειώσει ο Δήμος θα οφείλει να κάνει μια τεχνικοοικονομική μελέτη και αν αποδειχθεί ότι τον συμφέρει να προχωρήσει στις εργασίες ανέγερσης του κτιρίου. ΤΟΤΕ ο χώρος ΠΡΕΠΕΙ να αδειάσει και τα «παιδιά της Στρούγκας» πρέπει να δεσμευθούν ότι ΤΟΤΕ θα φύγουν. Αν η «Πολιτεία» ακόμα και για λόγους αρχής (τι είδους αρχές μπορεί να έχει ΑΥΤΗ η «Πολιτεία» είναι συζητήσιμο) αποφασίσει να το εκκενώσει, αυτό ο Δήμος χωρίς να το έχει προκαλέσει δεν μπορεί να το αποτρέψει. Είμαι κατά των καταλήψεων που εμποδίζουν τη χρήση των χώρων που καταλαμβάνονται από τους υπόλοιπους δημότες, π.χ. των σχολείων αλλά εν προκειμένω το κτίριο έχει κριθεί κατεδαφιστέο (σημαντικό πρόβλημα κατά την άποψή μου), δεν χρησιμοποιείται ούτε εμφανίστηκε κανείς διατεθειμένος να τον χρησιμοποιήσει εκτός απ τα «παιδιά της Στρούγκας» που το έκαναν μάλιστα χρησιμοποιήσιμο «ιδίοις αναλώμασι» (ρε που τις βρίσκω ο μπαγάσας αυτές τις Ελληνικούρες . . . .). Πολλά θα μπορούσα να πω ακόμα αλλά σεβόμενος το χώρο του blog που μας φιλοξενεί θα περιοριστώ σε ένα και μόνο: Αν η «αντιπροσωπευτική δημοκρατία» που έχουμε κινδυνεύει να διαλυθεί απ τα «παιδιά της Στρούγκας» τι να πω . .. . Να την χαιρόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πληρώσεις για όλα αυτά που λες όλα καλά.Μαντήλι να κλάψουν δεν έχουν στο δήμο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 1:26

      Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία μας ή αν θέλεις, η αστική δημοκρατία μας, ασφαλώς δεν κινδυνεύει από τη Στρούγκα. Όπως η έννομη τάξη δεν κινδυνεύει από έναν μεμονωμένο διαρρήκτη. Όμως αν επιδείξεις ανοχή στις μεμονωμένες περιπτώσεις, τότε αυτές, σε βάθος χρόνου είναι ικανές να δημιουργήσουν συνθηκες εκτροπής. Και επειδή είμαστε μεγάλα παιδιά και λαμβάνουμε τα "πολιτικά" μηνύματα που εκπέμπονται από τις διάφορες Στρούγκες, είναι φυσικό να ανησυχούμε. Το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται απλώς για τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων. Θα ήταν πολύ αθώο για να είναι αληθινό!

      Διαγραφή
  12. Αγαπητή Ζιζέλ,

    Αφου βλέπετε οτι η πολιτική, και ελπίζω όχι κομματική, περιχαράκωση δεν είναι κάτι που συμμερίζεται η πλειοψηφία των αναγνωστών του παρόντος "εμβλογίου" (οικιοποίηση του blog στην ελληνική)... Διατί επιμένετε να εκφέρετε κρίσεις επί συμπολιτών μας που, όπως ομολογείτε, δεν γνωρίζετε, στιριζόμενη σε πολιτικές προκαταλήψεις; Αφενός η "Στρούγκα" αποτελείται από ανομοιογενείς πολιτικά συμμετέχοντες συμπολίτες μας. Επειδή τυγχάνει να έχω παρακολουθήσει πολιτικές - πολιτικότατες - εκδηλώσεις του εν λόγω χώρου, κυρίως στο ξεκίνημα της λειτουργίας του, σας πληροφορώ ότι άκουσα εξαιρετικά αντικρουόμενες πολιτικές τοποθετήσεις και αναλύσεις, σε ένα έυρος μάλιστα που αδυνατούσα ακόμη και να προσδόσω στο εν λόγω σύνολο τον ευρύτερο χαρακτηρισμό "αριστερής κατευθύνσεως". Μετά από τόσες δεκαετίες ποιμνιοποίησης του λαού μας στα κομματικά "μαντριά", μετά από τους επαναλαμβανόμενους εμπαιγμούς που έχουμε υποστεί ως κομματικά ενταγμένοι πολίτες... διατί εξακολουθούν να μας τρομάζουν οι ανένταχτοι και ανομοιογενείς πολιτικοί χώροι? Τα "παιδιά" τις Στρούγκας (σε εισαγωγικά διοτί νομίζω ότι η παιδική ηλικία παρέρχεται με το περασμα στην εφηβεία και πολύ περισσότερο με την ενηλικίωση. Στα χρόνια μου 25 ετών πατέρας είχε επτάχρονα παιδιά)ουδέποτε ισχυρίστηκαν οτι περιορίζουν τις δραστηριοτητές τους σε πολιτιστικού τύπου εκδηλώσεις. Αξιώνουν αντίθετα μια πολιτική στάση και έναν κοινωνικό προβλιματισμό που βαθαίνει μόνο και μόνο από το γεγονός της μη ποδηγέτεσης του από τους πολιτικούς ποιμένες που την κοινωνική ζωή μας επί δεκαετίες εμάδησαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε

      Κατ΄αρχάς δεν έκανα εγώ λογο περί της γνωριμίας μου ή μη με τους καταληψίες. Άλλος σχολιογράφος το γράφει και δράττομαι της ευκαιρίας να δηλώσω ότι προσυπογράφω το κείμενό του.
      Θα μου επιτρέψετε να παρατηρήσω ότι υπάρχει μια σύγχυση σε αυτά που διατυπώνετε. Σε κανένα κείμενό μου, σε καμία ανάρτηση δεν αμφισβήτησα το δικαίωμα κανενός να δηλώνει ανένταχτος, ανεξάρτητος, αδέσμευτος, και ό,τι άλλο νομίζει με το στερητικό -α μπροστά, ή χωρίς αυτό. Ουδέποτε διατύπωσα κανένα σχόλιο για την έκφραση της όποιας πολιτικής άποψης. Και εκ πεποιθήσεως, αναγνωρίζω και προασπίζω το δικαίωμα καθενός να διατυπώνει τις θέσεις και τις απόψεις του, όποιες και να είναι αυτές.
      Το ζήτημα που συζητούμε εδώ, είναι η απααράδεκτη πράξη της κατάληψης δημόσιου χώρου.
      Αλλά μιας και το θέτετε, θα σας "επαναφέρω στην τάξη" θυμίζοντάς σας ότι η ελευθερία και η δημοκρατία, λειτουργούν προς όλες τις κατευθύνσεις. Γιατί κάποιοι που επιμένουμε να ανήκουμε σε πολιτικά κόμματα δεν έχουμε δικαίωμα να ασκούμε πολιτική κριτική σε θέσεις που διατυπώνονται δημοσίως; Ποιός είναι εκείνος που μπορεί να ισχυριστεί ότι μόνον αυτός "δικαιούται δια να ομιλεί";
      Κάθε ένας που έχει πολιτικές θέσεις είναι απολύτως ελεύθερος να τις εκθέσει δημοσίως, υπό δύο μόνο προϋποθέσεις: 1) Ότι θα δέχεται τον αντίλογο και 2) Ότι θα σέβεται τους κανόνες της οργανωμένης Πολιτείας και της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.
      Για περισσότερα σας παραπέμπω στο κείμενο που ανάρτησε ο "Περιπτεράς" 11:50

      Διαγραφή
    2. Εχεις λυσσαξει ζιζελ. Ουτε εργολαβος να ησουν που σου εχουν ταξει να χτισεις με απευθειας αναθεση μετα το γκρεμισμα της στρουγκας.

      Διαγραφή
  13. Ζιζέλ, τάχω γράψει κάμποσες φορές: (http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=121794&catid=9)«Για κάθε ρουσφέτι που διορίσαμε, για κάθε παραθυράκι που οικοδομήσαμε, για κάθε προνόμιο που νομοθετήσαμε, για κάθε συντεχνία που υπερασπιστήκαμε, για κάθε παράλογο αίτημα που πετύχαμε να ικανοποιηθεί, για κάθε υπόσχεση χωρίς αντίκρυσμα που είπαμε, για κάθε συνδικαλιστή που γαλουχήσαμε και παρεξήγησε το ρόλο του, για κάθε επιχειρηματία που αθέμιτα ευνοήσαμε, για κάθε λαμόγιο όπως λέει ο ελληνικός λαός που δε φυλακίσαμε, για κάθε ανομία που ανεχθήκαμε και ακόμα χειρότερα παροτρύναμε εδώ και δεκαετίας. Άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο, άλλος οι νεότεροι ενδεχομένως συνάδελφοι καθόλου αλλά όλοι σήμερα έχουμε ευθύνη. … Όχι δεν είναι αυτή η βουλή της ντροπής Αυτή είναι η βουλή της ανατροπής.» (εδώ ΑΚΡΙΒΩΣ γελάνε . . . . . ). Τα μηνύματα απ αυτή τη «Στρούγκα» τα πήραμε; Μήπως ΑΥΤΗ η «Στρούγκα» είναι εναντίον του κράτους; Μήπως ΑΠ ΑΥΤΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠ ΤΑ «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΡΟΥΓΚΑΣ»; Λέω, μήπως ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε παραπέμπω στο σχόλιό μου στις 2:10

      Διαγραφή
    2. Ζιζέλ το τσιπουράδικο και ο κένταυρος που είναι δημόσια περιουσία και ρημάζουν, δεν φαίνεται να σε απασχολούν. Αφού κόπτεσαι τόσο πολύ για το καλό της πόλης γιατί δεν έχεις αναφερθεί ποτέ σε αυτά που δεν είναι και κατειλημμένα από κανέναν?Τι σε κάνει τόσο εμπαθή? Η αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας(χλωμό μου φαίνεται) ή η απήχηση που έχουν οι δραστηριότητες της στρούγκας (πολιτικές ή πολιτιστικές)? Σίγουρα το δεύτερο απαντώ, αφού είναι σαφές από τις απόψεις σου το πόσο λατρεύεις το καθεστώς, που έχει οδηγήσει την πλειοψηφία του κόσμου σε συνθήκες πείνας και εξαθλίωσης. Παλιοσυγκυβερνούντες...

      Διαγραφή
  14. Αγαπητοί νομοταγείς πολίτες στης Νέας Φιλαδέλφειας, ανατρέξατε καθόλου στο ίδιο το κείμενο? Δεν έχετε σχόλια απ'αυτού δηλαδή?

    Νομίζω πως η κυρία Ζιζέλ πρέπει να περάσει μια βόλτα από τη Στρούγκα και να το συζητήσει από κοντά το θεματάκι της, τη βλέπω να υποφέρει αρκετά εδώ και κάποιο καιρό. Στο είναι internet λαλίστατη. Από κοντά???

    Σας παρακαλώ, εσείς που κόπτεστε τόσο πολύ για τη δημόσια περιουσία, υποδείξετε μας έναν πιο δημόσιο χώρο από αυτόν της Στρούγκας. Παρεμπιπτόντως,περιμένω απαντήσεις.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελισάβετ

      Επειδή ζήτησες να σου υποδείξουν ένα πιο δημόσιο χώρο από αυτόν της Στρούγκας, νομίζω ότι η πλατεία (αν ακόμα το κατασκεύασμα του Κόντου μπορεί να λέγεται πλατεία) είναι πιο κατάλληλος χώρος. Προτείνω, λοιπόν να καταληφθεί άμεσα και να στηθούν αντίσκηνα εκεί. Και μεγάλες τέντες όπου θα πραγματοποιούνται οι πολιτιστικές εκδηλώσεις. ¨Οπως ήταν το τσίρκο παλιά, αν θυμάσαι....

      Υ.Γ. Και για τις πολύ κρύες νύχτες, να καταληφθεί και το κτίριο όπου στεγάζεται η Εμπορική Τράπεζα που είναι δίπλα (ιδιωτικός χώρος, αλλά δεν πειράζει, δεν θα κολλήσουμε στις λεπτομέρειες). Το πρωί Τράπεζα και το βράδυ κουκλοθέατρο. 2 σε 1 που λένε!

      Διαγραφή
    2. Η μηπως στα γραφεία της ΔΗΜΑΡ??? Αντε, σας περιμενουμε και στη Νέα Φιλαδέλφεια.

      Διαγραφή
    3. Για αυτό να απευθυνθείς στη ΔΗΜΑΡ. Εγώ, δεν έχω καμία σχέση, πολιτική ή οργανωτική με τη ΔΗΜΑΡ.

      Διαγραφή
  15. Σπύρος Καβακόπουλος19 Ιανουαρίου 2013 στις 11:04 π.μ.

    Αγαπητοί ψευδώνυμοι και ανώνυμοι.
    Παρακολουθώντας και συμμετέχοντας στη συζήτηση περί Στρούγκας, θεωρώ υποχρέωσή μου να παραθέσω την άποψή μου για τους αναρχοαυτόνομους και την αναγκαιότητα ύπαρξής τους σε μια αστική δημοκρατική κοινωνία. Δεκτές οι όποιες αντίθετες απόψεις και να τις συζητήσουμε. Σε ειρωνείες και άλλα σχετικά δεν πρόκειται ν' απαντήσω.

    Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και όχι του δικαίου. Αυτό το αποδέχομαι και συμφωνώ με την φιλοσοφία αυτή, καθώς δεν ζούμε σε κόσμο αγγέλων. Αν δηλαδή θα πρέπει να πετύχεις έναν μεγάλο στόχο, ίσως θα πρέπει και να αδικήσεις. Παράδειγμα η Κύπρος, αν και βρίσκεται στην ίδια θέση με την Παλαιστίνη, στηρίζει το Ισραήλ προκειμένου να την στηρίξει κι αυτή στο θέμα της ΑΟΖ (και κάνει σωστά). Εδώ λοιπόν έρχονται οι αναρχοαυτόνομοι της κάθε Στρούγκας, να μας θυμίσουν ότι άσχετα με το τι μας συμφέρει, πρώτα έρχεται ο άνθρωπος και μετά όλα τ’ άλλα. Έτσι και με τους μετανάστες. Βολεύει να τους εκμεταλλευόμαστε, να μην τους κολλάμε ένσημα, αλλά από την άλλη μεριά διαμαρτυρόμαστε γιατί όταν ασθενούν, νοσηλεύονται δωρεάν στα νοσοκομεία μας. Η εκμετάλλευση από τις πλούσιες χώρες και η κλιματική αλλαγή, τους διώχνει από τις εστίες τους και τους στέλνει στις χώρες που την προκαλούν. Δηλαδή στις πλούσιες χώρες, που παράγουν τους ρύπους. Μια τέτοια χώρα είμαστε και ‘μεις καθώς αγοράζουμε από φτωχές, το δικαίωμα της ρύπανσης του πλανήτη. Εδώ πάλι έρχονται οι αναρχοαυτόνομοι να μας θυμίσουν ότι εμείς προκαλούμε την ρύπανση και φέρνουμε τον μετανάστη και τέλος πάντων έχει δικαίωμα κι αυτός να υπάρχει ως άνθρωπος. Οι αναρχοαυτόνομοι έχουν τον ρόλο τους σε μια δημοκρατική κοινωνία και πρέπει να υπάρχουν έστω και ως άλλοθι της ανθρωπιάς μας.

    Δεν αντιλέγω ότι και γω ένας βολεμένος είμαι. Δεν θέλω τους μετανάστες, μου μειώνουν την ποιότητα ζωής. Η ανεργία και εγκληματικότητά τους, μου δημιουργεί μεγάλα προβλήματα. Ξέρω αδικώ, κοιτάζω πρώτα τον εαυτούλη μου, την βολή μου κι αν τύχει μάλιστα, ίσως και τους εκμεταλλευθώ, είμαι ένας μέσος Έλληνας. Κάποιοι άλλοι όμως δεν το ξέρουν και δω χρήζει η ύπαρξη των αναρχοαυτόνομων να τους κάνει τουλάχιστον να συνείδητοποιήσουν την πραγματικότητα μαζί με πολλά άλλα. Σίγουρα πολλοί από τους τρόπους που χρησιμοποιούν, με βρίσκει εντελώς αντίθετο. Η κουκούλα, οι καταστροφές και πολλά άλλα, πρέπει να αντιληφθούν ότι φέρνουν τα εντελώς αντίθετα και μάλιστα στέλνουν τον κόσμο στον φασισμό. Στον σύγχρονο κόσμο της επικοινωνίας, των ηλεκτρονικών μέσων και της γνώσης, μπορείς να πετύχεις πολλά περισσότερα απ’ ότι με τη βία και το κλείσιμο των δρόμων.

    Σχετικά με την κατάληψη του χώρου της Στρούγκας έχω γράψει σε παραπάνω σχόλιο την άποψή μου. Άποψη, που πιστεύω και όχι γιατί φοβάμαι τα παιδιά της Στρούγκας ή προσδοκώ απ’ αυτούς ψήφους, όπως κάνανε στο δημοτικό συμβούλιο που ο βίος, η πολιτεία και οι καταβολές ορισμένων, δείχνει τι πραγματικά πιστεύουν γι αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή