Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Τι ζητούν τα παιδιά από τον Άγιο Βασίλη

Tα Χριστούγεννα πλησιάζουν και όλα τα παιδιά ανυπομονούν να έρθει ο Άγιος Βασίλης με τα δώρα, ενώ στη Θεσσαλονίκη, έχουν ήδη στείλει τα Χριστουγεννιάτικα γράμματά τους. Επειδή όμως «και ο Άγιος φοβέρα θέλει» τα γράμματα των παιδιών δεν περιλαμβάνουν μόνο ευχές αλλά και
απειλές!
Τα κόκκινα γραμματοκιβώτια έχουν στηθεί έξω από τα ΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης και με το που έκλεισαν τα σχολεία, όλα τα παιδάκια έτρεξαν να στείλουν τα γράμματά τους, το περιεχόμενο των οποίων σε μερικές περιπτώσεις είναι πραγματικά απίστευτο.
Μερικά παιδάκια μαζί με τη λίστα δώρων, του δίνουν συμβουλές για το πώς θα έρθει στο σπιτι: «Προσοχή Αϊ Βασίλη! Αν δεν βρεις το στενό που μένω πάρε με τηλέφωνο», «Άγιε Βασίλη, άμα τύχει και δεν δουλεύει το ασανσέρ ανέβα με τις σκάλες», «Αν είσαι χοντρός και δεν μπορείς να μπεις στην καμινάδα, να μπεις μαζί με τα δώρα από την πόρτα», «Θα μαλώσω τη μαμά μου να μαζέψει τις κάρτες που είναι κάτω από το δέντρο για να μην σκοντάψεις»
Ακόμη και τα δώρα που ζητάνε δεν περιορίζονται σε υλικά αντικείμενα όπως κούκλες και αυτοκινητάκια, αλλά πολλές φορές ξεπερνάνε και την πιο τρελή φαντασία: κάποιο παιδί ζήτησε σοκολάτες για τη γιαγιά του, ένα άλλο ζήτησε ένα μικρό αδερφάκι, ενώ υπάρχουν και τα πλέον σουρεαλιστικά όπως ένα παιδί που ζήτησε «έναν πλούσιο γαμπρό για να κάνει τη νονά βασίλισσα» και ένα άλλο που θέλει να γίνει σημαιοφόρος στην παρέλαση.
Φυσικά τα παιδιά τον βλέπουν ως δικό τους άνθρωπο και του μιλάνε έτσι: «Που είσαι ρε κούκλε; Τι έγινε φίλε θα μου φέρεις τίποτα φέτος;», «Τι δώρο θα μου φέρεις; Εδώ σε θέλω κάβουρα!», ενώ δε λείπουν και τα παράπονα αλλά και οι...απειλές: «Αϊ Βασίλη γιατί δεν μου έφερες το δώρο που σου ζήτησα πέρσι; Γιατί με ξέχασες; Εάν δεν μου το φέρεις μέχρι τέλος Ιανουαρίου δεν θα έχω κανέναν λόγω να πιστεύω ότι υπάρχεις», «Πέρσι δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος, γιατί δεν μου έφερες το δώρο που ήθελα. Μα έλα που σε ένα άλλο παιδί του πήγες αυτά όλα αυτά που σου ζήτησε και τυχαίνει να είναι φίλος μου. Φέρε μου φέτος το δώρο που σου ζητώ γιατί αλλιώς θα γίνει χαμός!!!»
Τα γράμματα συνήθως εκπροσωπούν παιδάκια εως 12 ετών, όμως γράμματα έχουν στείλει και αρκετοί ενήλικες που νιώθουν την ανάγκη να μιλήσουν σε κάποιον, κάνοντας κατάθεση ψυχής σε ένα γράμμα με άγνωστο παραλήπτη.
iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου