Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Τα παιδιά γνωρίζουν την ανακύκλωση στο Άλσος


Περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα την ανακύκλωση παρακολούθησαν, την Κυριακή 9/12, τα παιδιά του Κατηχητικού Σχολείου του Ι.Ν. Κοίμησης της Θεοτόκου, στο Φυλάκιο των ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ στη λίμνη του Άλσους. Τα παιδιά, συνοδευόμενα από τις
Κατηχήτριες Σοφία Τσουκαλά, Φλώρα Λιάγκη και Ελπίδα Μπαχταλιά, ενημερώθηκαν για τη σημασία του Εθελοντισμού και τις δράσεις του Συλλόγου. Το πρόγραμμα, που υποστήριξε η Δασκάλα του 1ου Δημ. Σχολείου ΝΦ και Μέλος του Συλλόγου Ισμήνη Μουργελά, περιελάμβανε μηνύματα για την περιβαλλοντική αφύπνιση και ευαισθητοποίησή τους, καθώς επίσης ανακύκλωση χαρτιού και Χριστουγεννιάτικες κατασκευές από ανακυκλωμένο χαρτί.




9 σχόλια:

  1. Μπράβο στους Εθελοντές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τεράστια έκπληξη διαβάζω τα περί κατηχητικού σχολείου. Είναι δυνατον να υπάρχουν κατηχητικά σχολεία σε ευρωπαϊκό κράτος εν έτει 2012; Τέτοια υπάρχουν στο Ιράν, στο Πακιστάν, στο Αφγανιστάν. Αλλά στο Ελλαδιστάν; Εντάξει υπήρχαν επί χούντας. Αλλά, σήμερα;
    Ξέρει κανένας να μας πει πως ακριβώς λειτουργούν και τι περιεχόμενο έχει η "κατήχηση";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζιζέλ, μη το ψάχνεις

    Και εμένα με έστελναν - σχεδόν υποχρεωτικά όλα τα παιδιά πήγαιναν, είτε γιατί τους το έλεγε ο δάσκαλος, είτε γιατί δεν είχαμε και τίποτα άλλο να κάνουμε, είτε ήταν της μόδας - στο Κατηχητικό.

    Ήμουνα και παπαδάκι στην εκκλησία της γειτονιας μου.

    Τώρα είμαι άθεος.
    Τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΖΙΖΕΛ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ ΓΕΝΟΥΣ15 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:06 μ.μ.

    ΜΙΛΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΚΡΑ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ.ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΗ ΠΟΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ "Ζιζέλ",
    Δεν νομίζεις πως είναι άτοπο να γυρεύεις απαντήσεις στις απορίες σου, μέσω των blogs?
    Μήπως θα ήταν φρόνιμο να επισκεφθείς οποιονδήποτε ναό, και να συνομιλήσεις -αν το αντέχεις!- με τις κατηχήτριες ή τους ιερείς?
    Έτσι, για να διαφωτιστείς κι εσύ?

    Λέω τώρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΧΟΛΙΑ,Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ,ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως πρέπει να είσαι σε θέση να καταλαβαίνεις, τα θέματα αυτά, τα έχω λύσει προ πολλού, όπως φαντάζομαι και εσύ. Δεν έχω καμία προκατάληψη και δεν αρνούμαι να συνομιλήσω με κανένα. Όμως βάση για την όποια συζήτηση ειναι ο διάλογος. Πολύ φοβάμαι ότι στα κατηχητικά (πάσης φύσεως) υπάρχουν μόνο μονόλογοι. Αυτό, άλλωστε, επιτάσσει και η πίστη σε δόγματα. Δηλαδή η αξιωματική αποδοχή κάποιων πραγμάτων. Αυτό, προσωπικά, δεν μπορώ να το αποδεχτώ. Να είσαι βέβαιος/η ότι έχω μιλήσει με ιερωμένους πολλές φορές και έχω και αρκετούς φίλους στο χώρο. Απλώς έχω άλλη άποψη για τα πράγματα.
    Σε ό,τι αφορά στα blogs, νομίζω ότι ο σκοπός τους είναι η ανάπτυξη διαλόγου και ανταλλαγής θέσεων και απόψεων. Τουλάχιστον το συγκεκριμένο blog αυτό νομίζω ότι είναι.
    Ευχαριστώ για την υπόδειξη αλλά δεν θα ... πάρω διαφώτιση. Αυτά, στις εκκλησίες και στην ΚΝΕ. Ας μείνω στο σκοτάδι, δεν πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με επιβεβαιώνετε, Ζιζέλ.
    Αφού τα θέματα αυτά "τα έχετε λύσει προ πολλού", προς τι η ερώτηση μέσω του blog "ξέρει κανένας να μας πει πως ακριβώς λειτουργούν .......?"
    Η "άλλη αποψή σας..." είναι σεβαστή, δεν είμαστε όμως υποχρεωμένοι να της ενστερνιστούμε κι εμείς. Κρατήστε την λοιπόν για τον εαυτό σας.
    Και τώρα ερώτηση: η συζήτηση που έχετε κάνει με ιερωμένους (που είναι οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι για το θέμα), ήταν διαφώτιση (κατά τα λεγόμενά σας) ενώ η "ανάπτυξη διαλόγου και η ανταλλαγή θέσεων" μέσω του blog, με τον οποιονδήποτε επισκέπτη, θα ήταν κάτι διαφορετικό?
    Δεν είναι αναγκαίο να απαντήσετε.
    Έχω αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μου επιτρέψεις να απαντήσω για λόγους τάξης.
      Η ερώτησή μου ήταν (και παραμένει), τι ακριβώς "διδάσκουν" στους μαθητές. Γιατί, προφανώς, η ηλικία των μαθητών είναι τέτοια που μάλλον δεν επιτρέπει την ανάπτυξη φιλοσοφικών θεμάτων.
      Σε καμία περίπτωση δεν συζητώ, προκειμένου να πείσω κάποιους για τις απόψεις μου. Τουναντίον, μου αρέσει να βρίσκω αντίθετες απόψεις, προκειμένου να κάνω διάλογο. Η διαφώτιση ή η κατήχηση επιβάλλουν μονολόγους και δόγματα.
      Σε αυτά αντιτίθεμαι. Στη μια και μόνη, αφ΄εαυτού αλήθεια έχω δυσκολία να πιστέψω.
      Δεν ξέρω τι αντιλήφθηκες για το "περί τίνος πρόκειται". Αν θέλεις, κάνε μας τη χάρη να το πεις και σε εμάς.

      Διαγραφή