Μπορεί μία φωτογραφία μπορεί να στρέψει όλη την παγκόσμια κοινή γνώμη εναντίον σου;
Και όμως μπορεί και αυτό αποδεικνύεται με την φωτογραφία - πρωτοσέλιδό
της New York Post με τη φωτογραφία του Ki Suk Han στιγμές προτού τον
χτυπήσει αμαξοστοιχία στο μετρό της Νέας Υόρκης.
Σάλο έχουν προκαλέσει οι φωτογραφίες με τον 58χρονο ο οποίος παρασύρθηκε από το μετρό όταν ένας άλλος άνδρας τον έσπρωξε στις ράγες: αναγνώστες κι έντυπα κατηγορούν τον φωτογράφο της εφημερίδας ότι προτίμησε να χρησιμοποιήσει την μηχανή του, αντί να σπεύσει να βοηθήσει!
Η απόφαση της εφημερίδας να
&δημοσιεύσει τη φωτογραφία προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις, με τον φωτογράφο R. Umar Abbasi να βρίσκεται στο στόχαστρο.
Το ερώτημα που κυριαρχεί είναι γιατί ο φωτογράφος επέλεξε να αποτυπώσει τη στιγμή από το να βοηθήσει τον Ki Suk Han, με την εξήγηση του R. Umar Abbasi πως ήθελε με το φλας να ειδοποιήσει τον οδηγό της αμαξοστοιχίας να σταματήσει να μην θεωρείται πειστική.
Σε κριτική του για την επίμαχη φωτογραφία, ο J. Bryan Lowder επιχειρεί να αναλύσει τι είναι αυτό που ενοχλεί περισσότερο από το πρωτοσέλιδο της New York Post που επισημαίνει πως παραλύει, εκπλήσσει και σοκάρει. "Αυτή η τρομακτική φωτογραφία ενός ανθρώπου στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ξεπερνά τη βάση του εντυπωσιασμού και μπαίνει στην αμφιλεγόμενη σφαίρα των τραγικών φωτογραφιών", σημειώνει, τονίζοντας πως αποκαλύπτει τη βαθιά, ηδονοβλεπτική και άβολη πείνα κατανάλωσης τέτοιων στιγμών από απόσταση. Θέτει μάλιστα το ερώτημα γιατί ο φωτογράφος δεν άφησε την κάμερα για να σώσει τον άτυχο άνδρα από το να απαθανατίσει τον θάνατό του.
"Γιατί ένας φωτογράφος επιλέγει να μείνει πίσω από το φακό όταν θα μπορούσε να βοηθήσει το θύμα που βρίσκεται μπροστά του;" διερωτάται.
χτυπήσει αμαξοστοιχία στο μετρό της Νέας Υόρκης.
Σάλο έχουν προκαλέσει οι φωτογραφίες με τον 58χρονο ο οποίος παρασύρθηκε από το μετρό όταν ένας άλλος άνδρας τον έσπρωξε στις ράγες: αναγνώστες κι έντυπα κατηγορούν τον φωτογράφο της εφημερίδας ότι προτίμησε να χρησιμοποιήσει την μηχανή του, αντί να σπεύσει να βοηθήσει!
Η απόφαση της εφημερίδας να
&δημοσιεύσει τη φωτογραφία προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις, με τον φωτογράφο R. Umar Abbasi να βρίσκεται στο στόχαστρο.
Το ερώτημα που κυριαρχεί είναι γιατί ο φωτογράφος επέλεξε να αποτυπώσει τη στιγμή από το να βοηθήσει τον Ki Suk Han, με την εξήγηση του R. Umar Abbasi πως ήθελε με το φλας να ειδοποιήσει τον οδηγό της αμαξοστοιχίας να σταματήσει να μην θεωρείται πειστική.
Σε κριτική του για την επίμαχη φωτογραφία, ο J. Bryan Lowder επιχειρεί να αναλύσει τι είναι αυτό που ενοχλεί περισσότερο από το πρωτοσέλιδο της New York Post που επισημαίνει πως παραλύει, εκπλήσσει και σοκάρει. "Αυτή η τρομακτική φωτογραφία ενός ανθρώπου στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ξεπερνά τη βάση του εντυπωσιασμού και μπαίνει στην αμφιλεγόμενη σφαίρα των τραγικών φωτογραφιών", σημειώνει, τονίζοντας πως αποκαλύπτει τη βαθιά, ηδονοβλεπτική και άβολη πείνα κατανάλωσης τέτοιων στιγμών από απόσταση. Θέτει μάλιστα το ερώτημα γιατί ο φωτογράφος δεν άφησε την κάμερα για να σώσει τον άτυχο άνδρα από το να απαθανατίσει τον θάνατό του.
"Γιατί ένας φωτογράφος επιλέγει να μείνει πίσω από το φακό όταν θα μπορούσε να βοηθήσει το θύμα που βρίσκεται μπροστά του;" διερωτάται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου