Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Ξεκατινιάζονται κι αλλού...

Ένας απίστευτος καυγάς εξελίχθηκε στους διαδρόμους της Βουλής ανάμεσα στον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνι Γεωργιάδη και τον δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη. Σύμφωνα με πληροφορίες ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης που
είχε κληθεί στην Προανακριτική για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ είχε ένα διάλογο στους διαδρόμους και εκεί αποκάλεσε τον κ. Γεωργιάδη "μπουμπούκο".
Δεν είχε αντιληφθεί όμως ότι ο κ. Γεωργιάδης βρισκόταν από πίσω του και μόλις τον άκουσε να τον αποκαλεί "μπουμπούκο" έγινε κακός χαμός στον διάδρομο της Βουλής.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι δύο άντρες φέρονται να είχαν τον παρακάτω διάλογο:
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ωραίο επίπεδο.Εγώ δεν σε έχω πει ποτέ μπουμπούκο.
ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: Ναι γιατί εγώ δεν είμαι μπουμπούκος. Αυτοχαρακτηρισμός είναι
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Δεν είναι και το ξέρεις. Δεν το μάθατε εκεί στη Λέσβο και στην ΚΝΕ (Κομμουνιστική Νεολαία Ελλάδος) που ήσουν ποιος το είπε. Κι εγώ ξέρω ποια ήταν τα παρατσούκλια που σε φώναζαν οι γκόμενές σου που είχες κατά καιρούς. Αλλά δεν τα λέω.Θέλεις να τα πω;
ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: Πες τα αν τα ξέρεις. Η γυναίκα σου είναι στη λίστα Λαγκάρντ.
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εξακολουθείς να λες ψέματα. Η γυναίκα μου σου έχει κάνει αγωγή. Αυτά θα τα πεις στο δικαστήριο. Η μετάφραση ήρθε και λέει ότι δεν είναι στη λίστα. Ως σχετιζόμενο πρόσωπο μόνο την αναφέρουν οι τράπεζες.
ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: Κάνε μου τη χάρη τώρα.
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Και το μπουμπούκος μην το ξαναπεις. Θα σου κάνω και γι’αυτό αγωγή εκτός από όλα τα άλλα.
ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: Εντάξει παιδιά δεν είναι μπουμπούκος!
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εσύ μπουμπούκος μπορεί να μην είσαι αλλά ψεύτης είσαι.
ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: Μόνο για τηλεπωλητής είσαι. Το είδες το τουίτ που σου έκανα χθες, είχε εκατό retweet.
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Έχεις 100 ψεύτικα προφίλ. Γι’αυτό.
ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ: Μόνο για τηλεπωλητής κάνεις. Δέκα κιλά βιβλία πέντε ευρώ. Ντρέπομαι που σε έχουν εκλέξει στο ελληνικό κοινοβούλιο. Ρε άντε κάνε μου τη χάρη τώρα!
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ¨Έχω κρατήσει όλα τα τουίτ που έχεις ότι έκανες μήνυση και αγωγή στον Ταγματάρχη (πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ) που είπε ότι πήρες δύο εκατομμύρια ευρώ από την ΕΡΤ. Π@π@ρι@ έκανες.
iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου