Για άλλη μια χρονιά, επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό στο δήμο μας, ανήμερα της εθνικής επετείου. Η παρέλαση και όλη η εκδήλωση εξελίχθηκε
χωρίς παρατράγουδα, αλλά το συμπέρασμα είναι -και πάλι ένα και το αυτό: Ο κόσμος κατέβηκε στη Δεκελείας για να δει τα παιδιά του να παρελαύνουν και να τιμήσει την εθνική επέτειο. Κι ουκ ολίγοι "επώνυμοι" της πόλης διάλεξαν αυτή τη μέρα είτε γι ανα παίξουν επικοινωνιακά παιχνιδάκια της δεκάρας, είτε για να ανακυκλώσουν τ ημιζέρια της τοπικής δημόσιας ζωής.
Ο κόσμος, πάντως, για άλλη μια χρονιά ακολούθησε το "άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι..."
χωρίς παρατράγουδα, αλλά το συμπέρασμα είναι -και πάλι ένα και το αυτό: Ο κόσμος κατέβηκε στη Δεκελείας για να δει τα παιδιά του να παρελαύνουν και να τιμήσει την εθνική επέτειο. Κι ουκ ολίγοι "επώνυμοι" της πόλης διάλεξαν αυτή τη μέρα είτε γι ανα παίξουν επικοινωνιακά παιχνιδάκια της δεκάρας, είτε για να ανακυκλώσουν τ ημιζέρια της τοπικής δημόσιας ζωής.
Ο κόσμος, πάντως, για άλλη μια χρονιά ακολούθησε το "άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι..."
Όποιος νομίζει από τους "επωνύμους" ότι οι κινήσεις του απασχόλησαν κανένα, πλανάται πλάνην οικτρά. Πολύ ορθά επισημαίνεις ότι ο κόσμος πήγε για να δει τα παιδιά του και να τιμήσει την εθνική επέτειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφικοί οι "επωνυμοι", γραφικοί και οι ανόητοι που κρεμούν πανώ στις εθνικές επετείους, νομίζοντας ότι εξαντλούν την ακτιβιστική τους υποχρέωση.
Το θέμα είναι ότι ευτυχώς και τους μεν και τους δε ο κόσμος δεν τους παίρνει στα σοβαρά και δεν ασχολείται μαζί τους.
Αγαπητή Ζιζέλ ομολογώ πως μέχρι πρόσφατα διαφωνούσα σχεδόν πάντα μαζί σου, θεωρώντας σε ένα καθαρόαιμο νεοφιλελέ κοριτσάκι με αντιαριστερή υστερία. Ωστόσο, αν κι εγώ αυτοπροσδιορίζομαι ως άνθρωπος της άλλης όχθης, της αριστεράς δηλαδή, δύσκολα θα διαφωνήσω μαζί σου στην τοποθέτησή σου.
ΔιαγραφήΔεν μας φτάνει η ανυπαρξία του επικεφαλής της Δύναμης Πολιτών στα δημοτικά συμβούλια, όταν διαβάζει ό,τι του υπαγορεύει το παρεάκι των γνωστών συνταξιούχων συζύγων μεγαλοσυνδικαλιστών του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, δεν μας φτάνει που επί 3 χρόνια η λειτουργία αυτού του συνδυασμού είναι από μηδενική ως ανύπαρκτη, δεν μας φτάνουν οι υπόγειες διαδρομές και τα ντιλ με το βαθύ ΠΑΣΟΚ της Φιλαδέλφειας και τον πρώην δήμαρχο της αλαζονείας (βλ. συριζοσυνέλευση - Κάϊσα), έχουμε και τα γκρουπούσκουλα τύπου ΔΕΑ, Κόκκινο, Ρόζα κλπ. που εμφανίζονται που και που για να δικαιολογούν κάτι απίθανοι συνιστωσιάρχες τους μισθούς που παίρνουν ως επαγγελματικά (και καλά) στελέχη. Η κοινωνία τους έχει γυρίσει απο καιρό την πλάτη γιατί καταλαβαίνει πόσο fake είναι ο "αγώνας" τους, πόσο κίβδηλη αριστερά είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και το δημιούργημα του μάρκετιγκ που ακούει στο όνομα Αλέξης Τσίπρας, που από (δήθεν) πολέμιος των μνημονίων, πάει στο Ιδρυμα Καραμανλή για να υμνήσει τον "εθνάρχη" της ΕΡΕ και του παρακράτους όταν δεν κάνει dolce vita με τον Ησυχο στη Λατινική Αμερική ή δεν προσκυνάει παρέα με τον νεοταξίτη Μηλιό το ΔΝΤ στη Νέα Υόρκη.
Σύντροφοι, αν κι εφόσων καταφέρετε να μαζευτείτε κάνα μήνα πριν τις εκλογές και καταρτίσετε συνδυασμό αποτελούμενο από συγγενείς της γνωστής (δήθεν) αριστερής οικογένειας, το σύνηθες μονοψήφιο νούμερο είναι εξασφαλισμένο.
Αγαπητέ φίλε, φοβάμαι ότι εδώ πρόκειται για κάτι πολύ διαφορετικό από την συνήθη και μονότονη αντιπαράθεση αριστεράς-δεξιάς. Εδώ πρόκειται για την αντιπαράθεση της κοινής λογικής με την ψυχασθένεια. Το θεωρητικό έλλειμμα της αριστεράς ήταν και είναι το ότι ασχολείται μόνο με την διανομή του πλούτου, χωρίς να ενδιαφέρεται για το ποιός θα τον παράξει. Από την άλλη, η δεξιά μιλάει για παραγωγή πλούτου, αλλά και για την αποκλειστική νομή του από συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες.
ΔιαγραφήΜε άλλα λόγια, η έννοια της κοινωνικής δικαιοσύνης ερμηνεύεται κατά το δοκούν. Οι μεν, με την έννοια κοινωνική δικαιοσύνη ονομάζουν την ισοπέδωση, οι δε απλώς την αγνοούν.
Το νεοκομμουνιστικό μόρφωμα που λέγεται Συριζα, πολύ γρήγορα θα αποκαλυφθεί. Γιατί δεν είναι ούτε σοσιαλδημοκρατία ούτε κομμουνισμός, ούτε σύγχρονη ευρωπαική αριστερά, ούτε γνήσιος αριστερισμός. Πρόκειται για ένα ποπουλίστικο, λαικίστικο μόρφωμα, που λέει στον καθένα ό,τι θέλει να ακούσει.
Κακώς το συγκρίνουν με το Πασοκ του 1974. Όποιος το κάνει, παραχαρασσει την ιστορία και είναι τουλάχιστον αφελής. Το Πασοκ μίλησε για μια συνολική αλλαγή και κατόρθωσε να εμπνεύσει τις πλατιές κοινωνικές μάζες. Το Πασοκ στα κρίσιμα εθνικά ζητήματα δεν έπαιξε προκειμένου να αποσπάσει ψήφους. Δεν κράτησε ακόμα και ως αντιπολίτευση (πριν το 1981) ανεύθυνη στάση στα εθνικά θέματα. Η προσωπικότητα δε, του ιδρυτή του, άσχετα με το αν κάποιος συφωνεί ή διαφωνεί με την πολιτική του, ήταν τεράστια από κάθε άποψη. Η διεθνής συγκρότηση και εμπειρία του, καθώς και η ακαδημαική του καριέρα, του επέτρεπαν να έχει ολοκληρωμένη αντίληψη για τον κόσμο. Καμία σχέση δηλαδή με τον Συριζα και τον Τσίπρα, ένα θρασύτατο και ημιμαθές παιδάκι των καταλήψεων που δεν γνωρίζει τίποτα άλλο από το αμφιθέατρο και που συμπεριφέρεται με αμετροέπεια στα πάντα.
Και που, όπως σωστά επισημαίνεις, εκεί που θα έπρεπε να λεει τις απόψεις του "κάνει το παγώνι".
Αυτό το μόρφωμα είναι συγκυριακό, όπως ευκαιριακή είναι και η σύνθεσή του. Αλήθεια ποιός περιμένει ότι θα τον σώσουν ο Φωτόπουλος και τα στίφη των κρατικοδίαιτων μανδαρίνων που έχουν προσκολληθεί στον Συριζα; Αυτοί μόνο το τομάρι τους θέλουν να διασώσουν.
Στα καθ΄ημάς, νομίζω ότι δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στα κόμματα και στις κινήσεις τους. Σέβομαι τα κόμματα, ψηφίζω και ανήκω σε κοινοβουλευτικό κόμμα, αλλά πλέον οι τοπικές κοινωνίες έχουν σπάσει τα κομματικά δεσμά. Και νομίζω ότι προτάσσουν την κοινή λογική.
Για να δώσω ένα παράδειγμα, κοιτάξτε το σήριαλ με τον προϋπολογισμό του Δήμου. Μια απόφαση για μείωση των δημοτικών τελών, είναι μια φιλολαϊκή (αριστερή) απόφαση ή μια λαικίστικη καταστροφική απόφαση; Με το να διευκολύνεις κάποιους (που δεν είναι και σίγουρο) μειώνοντας τα δημοτικά τέλη, εμποδίζεις στην ουσία όλη τη δραστηριότητα του Δήμου. Τελικά τι πολιτική είναι αυτή; Δεξιά; Αριστερή;
Νομίζω ότι και η τοπική κοινωνία την κοινή λογική χρειάζεται. Χρειάζεται επίσης να απεμπλακούμε από τις ιδεοληψίες και να δούμε σε άλλη βάση το συμφέρον της πόλης.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ούτε οι σημερινοί πρωταγωνιστές μπορούν να δώσουν πλέον κάτι, ούτε οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές του Συριζα που, ενδεχομένως θα θέλουν να "διαπρέψουν" και στη Αυτοδιοίκηση.
Ζιζέλ, Μαρξ δεν έχεις διαβάσει καθόλου, ε;
ΔιαγραφήΗ Ζιζέλ είναι φίλη του Πέτρου, του Γιόχαν και του Φραντς, που δεν είχαν διαβάσει τι λέει ο Μαρξ... Γουέλκαμ μπακ χελπ...
Διαγραφήευχαριστώ. Κάνω ένα γρήγορο πέρασμα κι εξαφανίζομαι γιατί πήζω αυτό το διάστημα, κυρίως επειδή δεν αντέχω να βλέπω ανοησίες. Άκου "Το θεωρητικό έλλειμμα της αριστεράς ήταν και είναι το ότι ασχολείται μόνο με την διανομή του πλούτου, χωρίς να ενδιαφέρεται για το ποιός θα τον παράξει"!!!!!
ΔιαγραφήΤι εννοείς "πήζω αυτό το διάστημα;" Όποτε εξαφανίζεσαι (συχνότατα) μετα λες ότι πήζεις. Μήπως είσαι χρηματιστής και μαχαιρώνεις αθώους επενδυτές; Μήπως είσαι ο Στουρνάρας; Με ενάμιση εκατομμύριο ανέργους, όλο πήζεις. Τι αριστερός είσαι; Δώσε τη μισή δουλειά σου -με το αντίστοιχο ποσοστό του εισοδήματός σου- στον συνάνθρωπο, άπονε...
Διαγραφή...προφανώς είναι από εκείνους τους αριστερούς που μοιράζουν τα λεφτά..... των άλλων.
ΔιαγραφήΤι να κάνουμε help. Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι μαρξιστές. Αν μπορούσες να καταλάβεις ότι υπάρχει και κάτι άλλο πέρα από αυτό που σου έχουν σφηνώσει στο κεφάλι θα ήταν καλά. Αλλά δεν μπορείς.
Στη χώρα αυτή, κάθε ανευθυνότητα και επιπολαιότητα ονομάζεται αριστερά. Κάθε αναχρονισμός και κάθε συντηρητική άποψη ονομάζεται αριστερά. Κρατισμός, αποεπένδυση, καταδίκη του ιδιωτικού πλούτου, αυτά συνθέτουν τον πυρήνα του πολιτικού λόγου της αριστεράς. Έχεις ακούσει εσύ τίποτα άλλο;
Όχι, δεν είμαι ο Στουρνάρας, είμαι ο Ντάισελμπλουμ και αυτές τις μέρες είμαι απασχολημένος να μοιράζω τα λεφτά των καταθετών. Υπεύθυνα, σύγχρονα και υπέρ του ιδιωτικού πλούτου πάντα.
Διαγραφήπαρεμπιπτόντως, επειδή είμαι ο Ντάισελμπλουμ δεν μου έχει σφηνωθεί ο μαρξισμός στο κεφάλι. Απλώς διάβασα κάτι στο χθεσινό τεύχος του Time και αναρωτήθηκα.
ΔιαγραφήΘα ήταν ενδιαφέρον, πάντως help, να μας εξηγήσεις πως ακριβώς ο Ντάισελμπλουμ μοιράζει τα λεφτά των καταθετών "υπεύθυνα, σύγχρονα και υπέρ του ιδιωτικού πλούτου πάντα".
ΔιαγραφήΚαι εν πάσει περιπτώσει θα ήταν επίσης ενδιαφέρον να μας πεις τι ακριβώς κατάλαβες για την κατάσταση στην Κύπρο.
Σου θυμίζω ότι ο Ντάισελμπλουμ υποστήριξε πως η Κύπρος είναι μοντέλο για το κούρεμα των καταθέσεων και σε άλλες χώρες. Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον η αναξιοπιστία των ευρωπαϊκών θεσμών. Υποτίθεται πως έχουμε ελεύθερη οικονομία, ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, ελεύθερη επιχειρηματικότητα κλπ. Αλλά όχι, όταν πρόκειται για κυπριακές επιχειρήσεις που δουλεύουν με κυπριακές τράπεζες, ούτε για ρώσους που θέλουν να έχουν τα λεφτά τους στην Κύπρο κι όχι στο Λουξεμβούργο, την Ελβετία ή το Λιχτενστάιν.
ΔιαγραφήΚαι βεβαίως, ο ιδιωτικός πλούτος, στον οποίον πιστεύετε όλοι εσείς οι "φιλελεύθεροι", υπάρχει μόνο εφόσον τον εγκρίνει η ΕΚΤ.
Help, είναι φανερό από την απάντησή σου ότι δεν είσαι σε φόρμα. Δουλεύεις πολύ, μάλλον, κι αποχυμώνεσαι. Το ότι είπε μια παπαριά ένας παπάρας -ακόμα και θεσμικός παπάρας- δεν σημαίνει τίποτα, την επόμενη μέρα βγήκε η Λαγκαρντ και είπε τα αντίθετα. Γιατί η δήλωσή του είναι επιχείρημα; Η αναφορά για "αναξιοπιστία των ευρωπαϊκών θεσμών" είναι μέγιστη αλλοίωση της πραγματικότητας. Οι ευρωπαϊκοί θεσμοί λειτουργούν αναλλοίωτοι επί 60 χρόνια, για το αντίθετο ίσως θα μπορούσες να τους κατηγορήσεις, για ελεφαντίαση ενδεχομένως, αλλά όχι για αναξιοπιστία. Εδώ δεν πρόκειται για ευρωπαϊκούς θεσμούς -για ποιο θεσμό μιλάς συγκεκριμένα και τον χαρακτηρίζεις αναξιόπιστο;- αλλά πρόκειται για τον οδοστρωτήρα των τεχνοκρατών της οικονομίας σε βάρος της πολιτικής. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι έχουμε ελεύθερη οικονομία κλπ; Γιατί υποτίθεται; Είναι ΑΛΛΟ πράγμα η ελεύθερη επιχειρηματικότητα, οικονομία κλπ, κι άλλο η αντιμετώπιση της φούσκας των άυλων προϊόντων, που έφτιαξαν αλογομούρηδες και τώρα πληρώνουμε όλοι μας. Επίσης μου κάνει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ εντύπωση ότι υπερασπίζεσαι -είπα: δεν είσαι σε φόρμα- το πλυντήριο της Κύπρου- υπάρχει αντίρρηση ότι ήταν πλυντήριο; Ο ιδιωτικός πλούτος όχι μόνο δεν υπάρχει μόνο όταν τον εγκρίνει η ΕΚΤ, αλλ΄ αποτελεί τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ πηγή κάθε κοινωνικής πολιτικής- ακόμα κι ο καλός Σαμαρείτης, είπε η Μάγκυ, δεν θα ήταν τέτοιος αν δεν ήταν πλούσιος- όποιος διαφωνεί πρέπει να μας ενημερώσει ΠΟΥ θα βρεθούν τα χρήματα για άσκηση κοινωνικής πολιτικής; Στο μοντέλο της ΕΣΣΔ; Πού; Αυτό είναι και το τελευταίο μου επιχείρημα, το γνωστό, τετριμμένο αλλά χωρίς απάντηση επιχείρημα, αγαπητέ μου helpdiamantis: Κλείνω σε λίγο τα 50 κι ακόμα περιμένω να μου περιγράψει κάποιος μια πειστική, ρεαλιστική κι εφαρμόσιμη εναλλακτική λύση. Η πιο ανθεκτική στο χρόνο και στη λογική, κατά τη γνώμη μου πάντα, ήταν εκείνη του Τίτο. Αλλά τα είδαμε κι εκεινής τα χαϊρια... Καλό απόγευμα και Kalo kouragio, όπως θάλεγε κι ο φίλος σου ο Ολι Ρεν...
Διαγραφή@ help
ΔιαγραφήΤελικά μας μπέρδεψες. Δεν κατάλαβα αν υπερασπίζεσαι την ελεύθερη αγορά, την ελεύθερη διακίνηση των κεφαλαίων ή όχι. Από τη μία μας παραπέμπεις στο μαρξισμό, αλλά και σε εκείνο το άρθρο του ΤΙΜΕ που, παρεμπιπτόντως, μοιάζει με έκθεση ιδεών "ηθικοπλαστικού" χαρακτήρα, με το γνωστο και τετριμμένο στόρυ, περί κακών και ανήθικων καπιταλιστών κλπ.
Από την άλλη, ψέγεις τον Ντάϊσελμπλουμ που φαλκιδεύει την ελευθερία της αγοράς και κατηγορείς την ΕΚΤ ότι δεν εγκρίνει τον πλούτο των ρώσων ολιγαρχών.
Μάλλον, όπως λέει και ο κύριος Διαμαντής, είσαι κουρασμένος και δεν είσαι σε φόρμα. Το σέβομαι και δεν μπαίνω στον πειρασμό να γράψω και άλλα για την Κύπρο.
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ: ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΤΟΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ. ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΝΑΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ 80', ΠΟΥ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΗΞΕΡΕ ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ, 1-2 ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ ΚΑΙ 1 ΜΟΝΙΜΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΝΟΣ ΑΟΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΒΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΓΡΕΤΖΕΛΙΑ, ΤΟ ΜΟΝΟΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΕΛΙΚΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΕ το πρόβλημά σου είναι να μην εμπιστευόμαστε τον ΣΥΡΙΖΑ ή ότι κανείς δεν εμπιστεύεται το ΚΚΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφή