Ανοίγει σήμερα η αυλαία των θερινών εκπτώσεων, οι οποίες θα
διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου. Ο εμπορικός κόσμος προσδοκά άνοδο της
εμπορικής κίνησης. Σύμφωνα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού
Εμπορίου, οι
εμπορικές επιχειρήσεις, παρά τη μείωση του τζίρου στο λιανεμπόριο από την αρχή του χρόνου κατά 15% συγκριτικά με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο, ελπίζει φέτος ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων θα κινηθούν σε καλύτερα επίπεδα λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης.
Επίσης, καλεί τους καταναλωτές να εμπιστευτούν τις οργανωμένες εμπορικές επιχειρήσεις ενώ στις οδηγίες που απέστειλε στις εμπορικές επιχειρήσεις, συνιστά την προσοχή τους στα εξής: «Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά (τα προϊόντα) εκτίθενται.
Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια των εκπτώσεων πέραν των διπλών τιμών, γίνεται χρήση και ποσοστών (%) τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα ως προς την κάθε κατηγορία ειδών που αναφέρονται και να επαληθεύονται από την σύγκριση των δυο τιμών.
Επιπλέον θα πρέπει μαζί με το ποσοστό, να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση ( π.χ. 20% έκπτωση ). Το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό. Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης. Στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την έναρξη των εκπτώσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να διενεργούν 10ήμερα προσφορών».
εμπορικές επιχειρήσεις, παρά τη μείωση του τζίρου στο λιανεμπόριο από την αρχή του χρόνου κατά 15% συγκριτικά με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο, ελπίζει φέτος ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων θα κινηθούν σε καλύτερα επίπεδα λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης.
Επίσης, καλεί τους καταναλωτές να εμπιστευτούν τις οργανωμένες εμπορικές επιχειρήσεις ενώ στις οδηγίες που απέστειλε στις εμπορικές επιχειρήσεις, συνιστά την προσοχή τους στα εξής: «Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά (τα προϊόντα) εκτίθενται.
Η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια των εκπτώσεων πέραν των διπλών τιμών, γίνεται χρήση και ποσοστών (%) τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα ως προς την κάθε κατηγορία ειδών που αναφέρονται και να επαληθεύονται από την σύγκριση των δυο τιμών.
Επιπλέον θα πρέπει μαζί με το ποσοστό, να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση ( π.χ. 20% έκπτωση ). Το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό. Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης. Στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την έναρξη των εκπτώσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να διενεργούν 10ήμερα προσφορών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου