Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με αποτέλεσμα νέα προβλήματα στις μετακινήσεις. Σήμερα, Δευτέρα, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες πραγματοποιούν μηχανοκίνητη πορεία από την πλ.Κοτζιά προς το υπουργείο Μεταφορών στην Μεσογείων. Την Τετάρτη, τα λεωφορεία θα
κινηθούν από τις 08:00 έως τις 22:00, ενώ το πρόγραμμα των στάσεων εργασίας συνεχίζεται και τις επόμενες ημέρες. Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί κινητοποιήσεις στα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο 24ωρης απεργίας την Πρωτοχρονιά.
Άρα το θέμα για την εβδομάδα που γράφει ο τίτλος είναι η ταλαιπωρία για δυο-τρεις ώρες σήμερα, λόγω της πορείας, και το φρένο των λεωφορείων μετά τις 10 το βράδι της Τετάρτης. Κατά τ'άλλα τρομοκράτηση του κοσμάκη με στόχο τον κοινωνικό αυτοματισμό: "εβδομάδα νέας ταλαιπωρίας" με πηχιαίους τίτλους...
ΑπάντησηΔιαγραφή@Τυχαίος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά, να μην πανικοβάλλονται οι έρμοι οι πολίτες από τα ρετιρέ του δημοσίου: Ήδη θεωρείς δεδομένο ότι το αραλίκι (και να αφεθούν οι χαζομάρες περί απεργίας) μέχρι τις 9 ή τις 10 το πρωί δεν συνεπάγεται καμία ταλαιπωρία για έναν κόσμο που στις 8.30 πρέπει να βρίσκεται στην εργασία του. Επίσης ότι σταματούν στις 10 το ράδυ ενώ σε κάθε πολιτισμένη χώρα οι συγκοινωνίες κινούνται τουλάχιστον (λέω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ως τα μεσάνυχτα, κι αυτό για σ'ενα δεν συνιστά καμία ταλαιπωράι. Κι αφού (ελπίζετε να) το χωνέψουμε αυτό, μετά θα αρχίζουν να κινούνται τα λεωφορεία στις 12 και ο κάθε Τυχαίος θα λέει "έλα ρε σιγά την ταλαιπωρία, αφού ως τώρα ξεκινούσαν στις 10, για δυο ώρες πώς κάνετε έτσι;"
Κοινωνία σημαίνει πάνω από όλα αλληλεγγύη. Και οι αργόσχολοι συνδικάλες του δημοσίου το μόνο που δεν διαθέτουν είναι αλληλεγγύη προς τους συμπολίτες τους. Καλά τους έκανε η Θάτσερ και τους έσπασε τον τσαμπουκά, αλλά βλέπεις Τυχαίε, εδώ πέφτουμε μονίμως σε πράσινους και μπλε Μαυρογιαλλούρους... Βρίσκουν οι τεμπέληδες και τα κάνουν...
Άμα στην απάντηση υπάρχει η φράση "καλά τους έκανε η Θάτσερ", ο διάλογος περί πολιτικής και δικαιωμάτων έχει γελοιοποιηθεί. Μόνο φόβο και μιζέρια ξέρετε να σπέρνετε στον κοσμάκη: φοβού τις απεργίες, φοβού τους συνδικαλιστές, φοβού τους βολεμένους, φοβού τη μία μέρα ταλαιπωρίας, φοβού τους κλειστούς δρόμους, φοβού τα μπάχαλα και ούτω καθ'εξής. Όποιος κατεβαίνει στο κέντρο και ζει την πραγματική ζωή, ξέρει πως όλα αυτά είναι υπερβολικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απάντησή σου είναι και για άλλο λόγο γελοία, γιατί απαντάς πολιτικά και ψάχνεσαι, ενώ εγώ σχολίασα το πόσο υπερβολικοί είναι οι τίτλοι αυτοί και που αποσκοπούν. Δεν κρίνουμε το δίκαιο ή όχι της απεργίας -η οποία είναι ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΩΡΕΣ μέσα σε μια μέρα, ενώ ο τίτλος σου αφήνει να υπονοηθεί πως θα έχουμε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΛΑΣΗ. Δεν σε έχω δει όμως να μιλάς καθόλου για την εκ εξουσίας προερχόμενη ταλαιπωρία. Μην μου απαντήσεις, σάλιο θα ξοδέψεις, και θα μου γράψεις και άλλα αντ'άλλων.
+1 από μένα...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Και όποιος θέλει να κάνει απεργία ειδικά από τους καλοπληρωμένους οδηγούς να αναρτήσει το τελευταίο απόκομμα πληρωμής του στο λεωφορείο να δει ο κόσμος τι παίρνει...
-Όλοι λένε ότι δεν πληρώνονται σωστά...δεν είδα κανέναν από δαύτους να παραιτείται και να πηγαίνει στον ιδιωτικό τομέα που πληρώνεται καλύτερα...
ΝΑ ΔΩ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΩ ΓΥΜΝΟΣ ΣΤΗ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ...
- Ότι δεν λειτουργεί σωστά να ιδιωτικοποιείται. Προτιμώ να πληρώνω 2 ευρώ εισιτήριο αλλά να έχω καθαρά λεωφορεία που έρχονται στην ώρα τους παρά τα ελεεινά που έχω τώρα που έρχονται όταν θέλουν.
- Φίλε Τυχαίε σου εύχομαι να μην περάσεις την ταλαιπωρία που πέρασα την προηγούμενη εβδομάδα ούτε να δώσεις τα χρήματα που έδωσα σε ταξι...
@τυχαίος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ καλά τους έκανε η Θάτσερ, όχι απλώς καλά. Εγώ μιλώ με πολιτικές θέσεις, εσύ με ύβρεις. Οκ. Όσο για το ΜΙΑ ΜΕΡΑ ταλαιπωρίας, από αυτό φαίνεται ποιος και πόσο διαστρέφει την πραγματικότητα. Εσύ βλέπεις από τα Μέσα Μεταφοράς ΜΙΑ ΜΕΡΑ απεργίας; Σε ποια χώρα ζούσες την προηγούμενη εβδομάδα;
Η Θάτσερ εξελέγη 4 (τέσσερις) φορές από το βρετανικό λαό, εκτός αν τα γκρουπούσκουλα του σταλινισμού στην Ελλάδα πιστεύουν ότι οι Βρετανοί πολίτες είναι όλοι για το ψυχιατρείο. Οκ πάλι, κανένα πρόλημα, ο διάλογος επιβεβαιώνει, αλλά κι εκθέτει απόψεις. Μάθε, αν θέλεις, να διαφωνείς χωρίς να βρίζεις... Καλό θα είναι (μου φαίνεται). Αν πάλι δεν θέλεις, οκ κανένα πρόβλημα (για μένα).
Δεν με έχεις δει να μιλάω για την εκ μέρους της εξουσίας ταλαιπωρία; Μα στην απάντησή μου μίλησα για Μαυρογιαλλούρους, δεν διαβάζεις; Κι ακόμα: Γιατί την εκ μέρους της εξουσίας ταλαιπωρία πρέπει να την ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ; Διότι ΕΓΩ κι ο κάθε ΕΓΩ ταλαιπωρούμαι με τις απεργίες- λούφες των αραχτών. Όχι η εξουσία. Ούτε αυτό μπορείς να το καταλάβεις; Ο "κοσμάκης" που λες είναι αυτός που ΠΛΗΡΩΝΕΙ τα σταλινικά αδιέξοδα των οπαδών του κοινωνικού αυτοματισμού.
Και, τελος, όσο έχουμε Δημοκρατία (με τα καλά και τα κακά της) κι όχι σταλινισμό, θα απαντάω όποτε θέλω και σε όποιον θέλω, χωρίς τον κίνδυνο των γκουλάγκ... Άντε γεια τώρα.
Ρε Διαμαντή, γιατί απαντάς σαν παιδάκι γαμώτο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες ύβρεις; Ποια πολιτικά επιχειρήματα; Ούτε έβρισα ούτε χρειάζεται πολιτικά επιχειρήματα ΑΛΛΗΣ κουβέντας για να διαπιστώσουμε αν ο τίτλος είναι παραπλανητικός. Εσύ απαντάς αν πρέπει να κάνουν απεργίες ή πόσο δίκιο έχουν και εγώ απλώς σου λέω ότι γράφεις "εβδομάδα ταλαιπωρίας", ενώ στο ρεπορτάζ σου αναφέρεις την εξής μία μέρα που τα λεωφορεία (μόνο) θα κάνουν κάποιες ώρες στάση. Αν το ενδεχόμενο να γίνουν και άλλες στάσεις, το ονομάζεις εσύ είδηση και πληροφόρηση, τι να πω...
Το θέμα είναι ότι δεν τολμάμε πλέον να μιλήσουμε για τίποτα αφού "κάποιοι είναι βολεμένοι", "ταλαιπωρούν τον κόσμο" κλπ κλπ. Δεν έχουμε την ψυχραιμία ΟΥΤΕ ΚΑΝ να διαχωρίζουμε τις κουβέντες. Τα φέρνεις τα μία από τη μια γωνιά και τα άλλα από μια άλλη και ονομάζεις το δικό μου λόγο "ύβρεις" (δεν ξέρω γιατί), ενώ αυτόματα ονομάζεις τον δικό σου "πολιτικές θέσεις", ενώ ΔΕΝ σχολίασα αυτό για το οποίο μου απάντησες. Τώρα μάλιστα ανατρέχεις στην ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ βδομάδα, πράγμα που μάλλον σημαίνει ότι από εδώ και στο εξής ΟΛΕΣ οι αναφορές μας στα ΜΜΜ θα αναφέρουν τις λέξεις "ταλαιπωρία", "βολεμένοι" κλπ κλπ; Είναι ή δεν είναι αυτό η αρχή του ολοκληρωτισμού στον λόγο;
Είδες πουθενά να λέω εγώ για το δίκαιο των αιτημάτων τους ή να υπερασπίζομαι κάποια θέση; Γιατί δεν μπορείς να απαντήσεις πάνω σε αυτό που σχολίασα, αλλά μου βγάζεις φιλιππικούς και κατακεραυνώνεις κόσμο και κοσμάκη, λες και μου τα χώνεις;
Αυτά περί σταλινισμού, τι φαντάσματα είναι; Μήπως προτρέχεις και χάνεις ΕΣΥ οποιαδήποτε πολιτική ευγένεια; Φακελώνεις ή φαντασιώνεσαι εχθρούς; Κάτι από τα δύο μυρίζει πάντως.
"Κι όσο έχουμε Δημοκρατία κι όχι σταλινισμό"... Μην νομίζεις πάντως ότι έχουμε πλέον μεγάλες αποστάσεις...;)
Και μόνο το γεγονός ότι είστε υπέρμαχοι του θατσερισμού είναι λόγος για να σταματήσω επιτέλους να διαβάζω αυτό το blog. Στην εποχή που ο απανθρωπισμός που λέγεται καπιταλισμός καλπάζει και στέλνει κόσμο στην ανεργία, τη φτώχια, την απόγνωση, θα έπρεπε το λιγότερο να ντρέπεστε για τις θέσεις σας αυτές. Ξέρω ότι το πιθανότερο είναι να "κόψετε" αυτό το σχόλιο. Γειά σας και καλή τύχη. Σας εύχομαι να μην βρεθείτε στο φάσμα της φτώχιας, πάντως. ΧΑΙΡΕΤΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφή@τυχαίος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαηπτέ μου, όταν λες το επιχείρημά μου "γελοίο" βρίζεις, τι να κάνουμε τώρα, με το επίπεδο της ελληνικής που γνωρίζω, αυτό καταλαβαίνω. Αν εσύ με τη λέξη "γελοίο επιχείρημα" νομίζεις ότι τοποθετείσαι πολιτικά, τι να πω...
Δεν τολμάμε να μιλήσουμε για τίποτα; Μα, αυτό ακριβώς κάνουμε σε αυτό το blog,κι ελπίζω να συμφωνείς ότι το κάνουμε ελεύθερα. Διαφωνούμε, ίσως στην άλλη γωνία να συμφωνούμε, αλλά μιλάμε ελεύθερα. Δεν καταλαβαίνω αυτό το "δεν τολμάμε να μιλήσουμε για τίποτα".
Δεν πήρες θέση για το δίκαιο των αιτημάτων τους; Εγώ πώς νομίζω ότι ΔΕΝ είναι αυτό το ζήτημα, αλλά το αν μπορεί μαι οποιαδήποτε μειοψηφία να κάνει τη ζωή μου ΚΟΛΑΣΗ, αυτό είναι φίλε μου το ζήτημα, κατά τη γνώμη μου. Επ' αυτού (φαίνεται ότι" διαφωνούμε, όχι για το δίκαιο των αιτηάτων τους, ίσως κι εγώ να είμαι μαζί σου στα αιτήματα, ή και μαζί τους. Όχι όμως στο να μου κάνουν τη ζωή μου αφόρητη, την έχουν ήδη κάνει το ΔΝΤ κι όλοι όσοι μας έφεραν εδώ, γιατί πρέπει τη μια έρα να μην μπορώ να πάω στη δουλειά μου γιατί απεργούν οι οδηγοί των ΜΜΜ, την άλλη γιατί του τη βάρεσε του Παναγόπουλου και του Παπασπύρου και κατεβάζει τα στρατιωτάκια του στο κέντρο της Αθήνας (αλλά από το ΠΑΣΟΚ που κυβερνά αυτοί οι χοντροσυνδικαλιστάδες ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ, απλά ασκούν τη νόποια δύναμή τους πάνω ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΑΤΗ, κατάλαβες το πρόβλημά μου Τυχαίε; δεν είναι αν παίρνεις 1200 ευρώ και δεν θέλεις να παίρνεις 1000, σε καταλαβαίνω κι ίσως κι εγώ να είμαι ΑΜΖΙ ΣΟΥ. Το πρόβλημά μου είναι ότι κάνεις ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ζωή κόλαση, όχι της εξουσίας.
Το βασικό πρόβλημα, πάντως, που έχω με την τοποθέτησή σου είναι ότι πράγματι -όπως λες στο τέλος- μπερδεύεις τη Δημοκρατία με το σταλινισμό. Η Δημοκρατία με όλα τα καλά και τα κακά της είναι το καλύτερο πολίτευμα που έχουμε βρει ως τώρα και χρειάζεται ΟΛΟΙ να την προστατεύουμε. Εμείς εδώ, πολιτικοί και συνδικαλιστές, φοβούμαι όμως και πολίτες, τη βιάζουμε καθημερινά. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. Αυτό είναι το ζήτημα.
@Ανώνυμος των 7.31μμ
Αν αγαπητέ το κριτήριο για να διαβάσεις ένα blog είναι να συμφωνείς πολιτικά με αυτόν που το ενημερώνει, τότε πράγματι πρέπει να διαβάζεις ΜΟΝΟ τα blogs εκείνα, με τους διαχειριστές των οποίων έχετε ρητά δηλώσει ότι συμφωνείτε σε όλα.
Εμείς εδώ είμαστε μια ψηφιακή κοινότητα συμπολιτών που λέμε ελεύθερα τις γνώμες μας, διαφωνούμε, πολλές φορές το χοντραίνουμε κιόλας (κι εγώ πολλές φορές απαντώ σαν παιδάκι, εδώ έχει δίκιο ο Τυχαίος) αλλά η διαφωνία μας, σωστότερα ΟΙ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ μας, τρέφουν το διάλογο, την ηλεκτρονική μας κοινότητα, την επαφή μας μέσα από την Αλήθεια. Αν αυτό σε ενοχλεί, τότε στο καλό, πράγματι έχανες τον καιρό σου εδώ. Αν όμως η διαφωνία με επιχειρήματα κι όχι με κραυγές ή με τσιτάτα του τύπου "θα έπρεπε να ντρέπεστε για τις θέσεις σας αυτές" πιστεύεις ότι τρέφει τη Δημοκρατία, ήσουν, είσαι και θα παραμείνεις καλοδεχούμενος εδώ μέσα. Όπως είδες το σχόλιό σου δεν κόπηκε, γιατί έχω ξεκαθαρίσει ότι κόβονται ΜΟΝΟ τα σχόλια που συκοφαντούν πρόσωπα χωρίς στοιχεία ή αναφέρονται σε αυστηρά προσωπικά δεδομένα.
Τέλος, όσο για τον καπιταλισμό, είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πολίτευμα που έχει επιβιώσει σήμερα, όλα τα άλλα τα έφαγε η μαρμάνγκα, δηλαδή ΟΙ ΛΑΟΙ που επαναστάτησαν κι αποτίναξαν τους ζυγούς. Δεν έχει προβλήματα ο καπιταλισμός; Χιλιάδες. Αλλά σκοπός μας πρέπει -πιστεύω εγώ- να είναι να διορθώσουμε τα χιλιάδες προβλήματάτου, όχι να ξαναφέρουμε καθεστώτα που οι λαοί τα έστειλαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ελπίζω ειλικρινά να σε ξαναδούμε εδώ μέσα, να αναπτύσσεις ελεύθερα τις απόψεις σου -και να είσαι έτοιμος να δεχτείς τον αντίλογο. Αν όχι, πολύ λυπάμαι, ειλικρινά. Σου εύχομαι επίσης καλή τύχη.
"Όταν λες το επιχείρημά μου "γελοίο" βρίζεις"... Δηλαδή δεν μπορεί το δικό σου επιχείρημα να είναι γελοίο; Ούτε καν η διατύπωσή του; Και μόνο ο τρόπος που το έγραψες είναι αποκρουστικός: "καλά τους έκανε". Λες και ήταν πλευρές και εχθροί. Αυτό όμως είναι πρόσημο για την πολιτική και αν εκφράζεσαι πολιτικά -για θέματα λεπτά όπως τα εργασιακά δικαιώματα, μέσα σε καιρούς ιδιαίτερα ζόρικους- με τέτοιες εκφράσεις, συγγνώμη αλλά ούτε την (πολιτική) εμμονή σου στον θατσερισμό δεν μπορώ να δεχτώ. Το "γελοίο" είναι ύβρις, ενώ το "καλά τους έκανε" είναι πολιτικός λόγος... Για να μην συζητήσουμε επακριβώς τι είναι "αυτό που τους έκανε", γιατί δεν έχει καθόλου πλάκα. Όλα γήπεδο ναούμ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν βγάλεις τα γυαλιά της πολιτικής εμπάθειας και αγένειας, ίσως καταλάβεις ότι όταν "μπερδεύω τη Δημοκρατία με το σταλινισμό", εννοώ ακριβώς αυτό που εννοείς και εσύ. Να το κάνω λιανά: την έχουμε καταντήσει έτσι που να μην έχει μεγάλες διαφορές από τα τέρας του σταλινισμού.
Όταν λες "όσο για τον καπιταλισμό, είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πολίτευμα που έχει επιβιώσει σήμερα, όλα τα άλλα τα έφαγε η μαρμάνγκα", διαπιστώνω ότι από πολιτική ιστορία και ενημερότητα έχεις ελλείμματα. ΟΚ η υπεράσπιση, αλλά τόσο γλέντι πάνω από τα χαλάσματα είναι τουλάχιστον αποκρουστικό. Τα δε καθεστώτα που οι λαοί "έστειλαν στο χρονοντούλαπο", τα έστειλαν ακριβώς γιατί άρχισαν να βρωμάνε και να μοιάζουν τερατωδώς με εκείνα που υποτίθεται πως αντικατέστησαν. Δεν απέτυχε ο σοσιαλισμός ως ανθρωπιστικό σύστημα, αλλά ακριβώς επειδή πέρα από τις επιφάσεις, προσιδίαζε στις νόρμες που είχε αντιπαλέψει -τις βαθιά σκοταδιστικές και μοναρχικές.
Μάλλον την κάνω κι εγώ από το διάλογο και το μπλογκ, γιατί όλα ωραία στη δημοκρατία που φαντάζεσαι, αλλά τη στοιχειώδη ευγένεια να μην απαντάς στους άλλους βάσει στερεοτύπων και καρικατούρων που έχεις πλάσει, δεν την δείχνεις. Απάντα μόνος σου και βρίσ'τους όλους, να δούμε τι θα καταλάβεις.
@τυχαίος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ίδια θα λέμε; Αν λες κάτι "γελοίο", το βρίζεις. Στο έγραψα γιατί πριν με ρώτησες πού βρίζεις και έγραψες ότι δεν κατάλαβες που έγινε αυτό. Εδώ έγινε, όταν λες τη θέση μου γελοία. Αντίθετα, αυτό που έγραψα εγώ είναι πούρα πολιτική θέση: Καλά τους έκανε. Και γιατί, τυχαίε, να μην μιλήσουμε για αυτό που τους έκανε; Αφαίρεσε η Θάτσερ από τους μεταλλωρύχους το δικαίωμα να κάνουν ΚΟΛΑΣΗ τη ζωή της υπόλοιπης κοινωνίας. Αυτό είναι βρισιά, ή πολιτική θέση; Όποιος μας διαβάζει, ας κρίνει.
Εκεί πυο το απόλαυσα, πάντως, είναι στην αποστροφή σου "Δεν απέτυχε ο σοσιαλισμός ως ανθρωπιστικό σύστημα". Ποτέ ο σοσιαλισμός (εννοούμε τον υπαρκτό, όχι τη σοσιαλδημοκρατία) δεν υπήρξε ανθρωπιστικός. Και ιστορικά απέτυχε, τελεία. Τώρα να έρχονται όλοι οι Επιμηθείς του κόσμου, που όσο ήταν εν ζωή το σύστημα το αποθέωναν, και να ερμηνεύουν -αναπόδεικτα- το γιατί και ποιες πτυχές του υπαρκτου σοσιαλισμού απέτυχαν και ποιες όχι (άρα τις τελευταίες μπορούμε και πρέπει να τις ξαναδοκιμάσουμε) είναι πραγματικά το πιο έολο επιχείρημα που έχει επινοηθεί.
Αγενής δεν είδα να είμαι πουθενά, αν έγινα ζητώ συγνώμη, αλλά δεν το αντελήφθην ούτε πριν, ούτε τώρα. Εμπαθή με λες γιατί έχω άποψη και την υπερασπίζομαι. Συνεπής, είναι η σωστή λέξη, όχι εμπαθής.
Τέλος, τι νομίζετε, ότι είναι απειλή "την κάνω από το μπλογκ"; Στο καλό και με τη νίκη, δεν κρατάμε εδώ κανέναν με το στανιό. Όποιος αντέχει τη διαφωνία, μπορεί να την καλλιεργεί κι εδώ, άλλωστε δεν σε κάλεσα εγώ, εσύ με βρήκες. Θέλεις να μείνεις, μείνε, θέλεις να φύγεις, φύγε, μόνο μη με απειλείς. Δηλαδή πρέπει να συμφωνήσω με τις κατά τη γνώμη μου απαράδεκτες θέσεις σου για να μείνεις; Δεν νομίζω, αγαπητέ.
Δεν κρατάς κανέναν με το στανιό φυσικά, αλλά δεν κοιτάς ότι με τον τρόπο σου και τις εμμονές σου τους διώχνεις. Και δεν είναι "όποιος δεν αντέχει τη διαφωνία" και άλλοι τέτοιοι λεονταρισμοί. Είναι ότι θες σώνει και καλά να έχεις την τελευταία κουβέντα, δείχνοντας ότι δεν φτιάχνεις απλά τη βάση του διαλόγου, αλλά θες και να τον νουθετείς και γενικά να προσβάλλεις (πολιτικά ή προσωπικά) τις προθέσεις ανθρώπων που δεν τις ξέρεις. Πες μου πραγματικά, έγραψα κάτι που με εντάσσει στους "Επιμήθεις" που λες; Είδες κάπου να αποθεώνω κάτι; Αντίθετα, προτρέχεις, δημιουργείς στερεότυπα, απαντάς στερεοτυπικά και ο άλλος κουράζεται. Η δημοκρατία δεν είναι μόνο κανονισμοί και ελευθερία του λόγου, αλλά ΚΥΡΙΩΣ καθορίζεται από το επίπεδο του λόγου. Τάπωσε τους όλους και μην κάνεις καθόλου κράτει. Και βάφτισε την ξεροκεφαλιά σου συνέπεια. Βρες κι άλλες δικαιολογίες για τον άγαρμπο τρόπο που απαντάς και μετά βρες και κάποιους να κάνεις διάλογο που να μην κουράζονται με την πάρτη σου. Άντε.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Απαράδεκτες θέσεις μου"... Ούτε καν τις ξέρεις φυσικά. Ούτε καν να διαβάσεις με ψυχραιμία αυτά που γράφω δεν μπορείς. Ωραία, είσαι ο καλύτερος, είσαι ο συνεπης, είσαι ο δημοκράτης, είσαι εκείνος που μιλάει πολιτικά ενώ δέχεται ύβρεις, είσαι ο πολιτικός κι οι άλλοι ένα σκαλί πιο κάτω. Σύνελθε αφεντικό. Μπλογκ έφτιαξες, δεν είσαι στη βουλή.
Επιπλέον, αν δεν ξέρεις γιατί ζητάς συγγνώμη, δεν έχει και πολύ νόημα, ούτε πιάνει τόπο. Ειδικά αν ακολουθείται με μαθηματάκι για τους χαρακτηρισμούς που πρέπει να βρίσκω.
ΑπάντησηΔιαγραφή