Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Η φωτογραφία της ημέρας

Ανυπακοή σημαίνει κατάλυση της έννοιας της νομιμότητας. Κατ' άλλους, σημαίνει πίεση προς το κράτος προκειμένου αυτό πρώτο να δείξει το δρόμο του σεβασμού στη νομιμότητα... Διαλέγετε και παίρνετε...

12 σχόλια:

  1. Οι πολιτικές και οικονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφώσει οι διάφορες κυβερνήσεις στην Ελλάδα σε συνεργασία φυσικά με την ΕΕ και τους επιχειρηματίες... Έλληνες και ξένους, παρασκευάζουν το κοκτέιλ Τυνησία, Αίγυπτος κλπ...

    Όταν συνειδητοποιήσουμε όλοι σε συνθήκες οικονομικής κρίσης μάλιστα το μέγεθος της ληστείας που γίνεται σε βάρος μας, δεν θα βρίσκουν ελικόπτερο να φύγουν...

    Παραθέτω τμηματικά επιστολή επειδή είναι μεγάλο το κείμενο και δεν μπορεί να εμφανιστεί ενιαίο, που εστάλη προς την επιτροπή κατοίκων, πολιτών κατά των διοδίων από έναν Έλληνα του ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. Για να μάθουμε τι γίνεται εκεί έξω...

    Και ποιοι είναι οι ηθικοί αυτουργοί για το κατάντημα μας και ότι ακολουθήσει...

    «Είμαι Έλληνας υπήκοος αλλά μόνιμος κάτοικος εξωτερικού (Σουηδία).Έλειπα πολλά χρόνια από την Ελλάδα, την επισκέπτομαι συχνά αλλά κάνοντας χρήση μονίμως αεροπλάνου (λόγου απόστασης). Τον Νοέμβριο του 2010 αποφάσισα να έρθω στην Ελλάδα με το ιδιωτικό μου αυτοκίνητο. Η πορεία που ακολούθησα ήταν Σουηδία- Δανία- Γερμανία- Ελβετία- Γαλλία- Ιταλία και τέλος Ελλάδα.
    Στη Σουηδία δεν υπάρχουν πουθενά διόδια σε κανένα ...δρόμο. Εκτός του κέντρου της Στοκχόλμης που εκεί δημιουργήθηκαν για άλλους λόγους (αποσυμφόρησης) και ισχύουν ορισμένες ώρες με μεταβλητές τιμές ανάλογα την ώρα διέλευσης.

    Οι Σουηδοί θεωρούν ότι ο λόγος ύπαρξης διοδίων είναι ανώφελος και κουτός εφόσον οι πολίτες πληρώνουν (τα πολύ χαμηλότερα της Ελλάδος) τέλη κυκλοφορίας κάθε χρόνο.
    Οι δρόμοι συντηρούνται από το δημόσιο ή από ιδιωτικές εταιρίες με χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πολίτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Σουηδικοί δρόμοι έχουν μεγαλύτερες φθορές από τους Ελληνικούς κάθε χρόνο λόγω των καιρικών συνθηκών, ύπαρξης αλατιού τους χειμερινούς μήνες καθώς και την μεγάλη χρήση χειμερινών ελαστικών με μεταλλικά καρφιά.
    Τέλος πάντων, στο ταξίδι μου μέχρι την χώρα του Ομήρου, τα μόνα διόδια που κλήθηκα να πληρώσω ήταν στην Ελβετία, Γαλλία και Ιταλία. Στην Ελβετία μπαίνοντας στη χώρα μου ζήτησαν να πληρώσω 40 CHF (32 Ευρώ) αγοράζοντας ουσιαστικά ένα αυτοκόλλητο στο τζάμι το οποίο ισχύει για ένα χρόνο !! Ίσως ήταν κάπως άδικο για μένα που έμεινα μόνο 3 μέρες στη όμορφη χώρα τους αλλά για ένα Ελβετό 32 ευρώ είναι ουσιαστικά τα τέλη κυκλοφορίας στη χώρα τους. Μόνο αυτό.

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Γαλλία και Ιταλία κλήθηκα να πληρώσω διόδια ως εξής : Κατά την είσοδο στη χώρα τους, σταματάς σε κισσέ που αυτομάτως δίνει χαρτί με την αναγραφόμενη ώρα εισόδου και τοποθεσία. Η πληρωμή γίνεται όταν το όχημα εξέλθει από τον αυτοκινητόδρομο με αντίτιμο που αναλογεί στην απόσταση που διανύθηκε.
    Ο τρόπος πληρωμής γίνεται τοποθετώντας χρήματα σε αυτόματες μηχανές, ή ρίχνοντας το αντίτιμο σε κέρματα μέσα σε καλάθι ή μέσω πιστωτικής-τραπεζικής κάρτας.
    Πάντα επέλεγα να πληρώνω με τον τελευταίο καθώς οι έξοδοί μου από τον αυτοκινητόδρομο ήταν συχνοί λόγω τουρισμού. Με τον τρόπο αυτό δεν αδικείται κανείς. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν απασχολείται πουθενά ανθρώπινο δυναμικό για την διαδικασία αυτή.
    Ερχόμενος στην Ελλάδα, ακολουθώντας διαδρομή Ηγουμενίτσα - Κατερίνη - Αθήνα, κλήθηκα να πληρώσω διόδια αναρίθμητες φορές πάντα σε μετρητά !!!
    Στην Εγνατία οδό κλήθηκα να πληρώσω μόνο μία φορά (ίσως προσωρινά) και κινδύνεψα να πνιγώ από νερά λόγω πλημμυρισμένου οδοστρώματος στην περιοχή των Ιωαννίνων (28.11.2010).
    Κάπου μετά τα Τέμπη και ύστερα από μερικά διόδια τα χρήματα που είχα τελείωσαν καθώς στην Ευρώπη ελάχιστες συναλλαγές γίνονται με μετρητά και όλες με κάρτα. Στον επόμενο σταθμό διοδίων του ζήτησα να πληρώσω με κάρτα όπως και έκανα σε όλη την Ευρώπη.
    Από εκεί ξεκινάει ο Γολγοθάς. Όχι μόνο κάρτα δεν δέχονται (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ), ούτε μπάρα άνοιγαν να περάσω. Τους έδωσα τα στοιχεία μου ζητώντας να μου στείλουν το ποσό για πληρωμή στην διεύθυνση κατοικίας μου στη Σουηδία (το αμάξι έχει Σουηδικές πινακίδες). Η κυρία υπάλληλος ανένδοτη. Στην ατυχία μου με πλησιάζει ο οδηγός του πίσω αυτοκινήτου βλέποντας τι συμβαίνει και μου ανοίγει την μπάρα να φύγω, εξηγώντας μου τι γίνεται. Σταματήσαμε λίγο ποιο κάτω και σε 5 λεπτά μου είπε για το κίνημά σας και τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομά του για να τον ευχαριστήσω μετέπειτα.
    Ακολουθώντας τις συμβουλές του ο συνοδηγός μου, άνοιγε την μπάρα σε όλα τα επόμενα διόδια έως ότου φτάσαμε στην Αθήνα.
    Αισθάνομαι μεγάλη ντροπή για την κατάντια της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Αθήνας όπου η τόσο συχνή πληρωμή διοδίων φαντάζει στα μάτια ενός ξένου εθνικό σπορ. Δεν ξέρω τι γίνεται στον οδικό άξονα Αθηνών - Πατρών και ελπίζω να μην συμβαίνει και εκεί το ίδιο φαινόμενο.
    Δεν θα ήθελα να μιλήσω για τις ανεπάρκειες των εθνικών μας δρόμων σε σχέση με τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς, αλλά θα έπρεπε όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι-ευθυνόφοβοι υπεύθυνοι που κατάντησαν την Ελλάδα έτσι να πάνε ένα ταξιδάκι οδικώς κάποια στιγμή σε Ιταλία-Γαλλία (ας μην μιλήσω για τις άλλες χώρες ή την Σουηδία) να δουν τι σημαίνει Εθνικός δρόμος και σωστή διαδικασία πληρωμής διοδίων !!! Αυτά ήθελα να πω, καλή δύναμη, και το 2011 να σας βρει δικαιωμένους στον αγώνα σας.
    Κώστας Παππάς»

    Υγ. Κύριε Σεϊτανίδη δεν επιθυμώ να καταχραστώ τον χώρο… αλλά επειδή θέλω στο πλαίσιο της συζήτησης να παραθέσω και άλλη επιστολή και κάποιες μαρτυρίες, σε περίπτωση που υπερβαίνω το μέτρο… παρακαλώ χωρίς παρεξήγηση μου το λέτε…

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ κκ. ΛΥΡΙΤΖΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    Πανικός στις εταιρίες
    Τρόμος στην κυβέρνηση
    ...Πολλή δουλειά για τα ΜΜΕ

    (Ή πως λύνονται οι εξισώσεις:
    1. Παράνομες συμβάσεις + άδικη έμμεση φορολογία υπέρ εταιριών =
    πληρώστε διόδια
    2. Καταρρέουν οι συμβάσεις + πρέπει να πληρώσει το κράτος τους ιδιώτες =
    φταίει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ)

    Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατε μου Μπάμπη,

    Παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες την αγωνία σας να αποδείξετε πως το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, θα είναι υπεύθυνο για τη μη ολοκλήρωση των έργων στις εθνικές οδούς λόγω μεγάλων απωλειών εσόδων.

    Ειλικρινά συμμερίζομαι την αγωνία σας να αποδείξετε τα αναπόδεικτα. Θα μου επιτρέψετε να σας βοηθήσω.

    Θέλω να σας θυμίσω ότι το μεγαλύτερο μέρος των δρόμων ήταν ήδη κατασκευασμένο. Το κόστος κατασκευής της Ιόνιας Οδού, που ανέλαβε η Νέα Οδός Α.Ε. να διεκπεραιώσει, ήταν 800.000.000 ευρώ και η συντήρηση της υπάρχουσας ΠΑΘΕ (τμήμα της Νέα Οδός Α.Ε.) 200.000.000 ευρώ (συντήρηση-ανακατασκευές).
    Τα έργα της Ιόνιας Οδού έχουν ολοκληρωθεί κατά το 25%, άρα το κόστος που δαπανήθηκε είναι 200.000.000 ευρώ. Υπολογίζεται ότι έχουν δαπανηθεί τα 150 από τα 200.000.000 ευρώ για τη συντήρηση και τις ανακατασκευές.
    Έχουν δοθεί στην εταιρεία, από το Δημόσιο 150.000.000 ευρώ.
    Η είσπραξη των διοδίων υπολογίζεται 200.000.000 ευρώ.
    Άρα μην κουράζεστε. Δεν υπάρχει θέμα χρηματοδότησης.
    Υπάρχει το γνωστό: της ρεμούλας!

    Θυμίζω επίσης ότι στις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων υπάρχουν ρήτρες και για τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Γιατί αγωνιάτε συνεχώς να προβάλλετε μονάχα τις υποχρεώσεις του κράτους προς τις εταιρίες και όχι εκείνες των εταιριών προς το κράτος;
    Το κράτος έχει χρηματοδοτήσει με 150.000.000 ευρώ, τα οποία συμβατικά θα πρέπει να επιστραφούν, λόγω μη ολοκλήρωσης των έργων.
    Επιπλέον θα πρέπει να καταβληθούν στο Δημόσιο ρήτρες για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων ίσες προς 40.000.000 ευρώ.
    Εσύ γλυκέ μου Μπάμπη, που αγωνιάς ιδιαίτερα για την λύση των οικονομικών μας προβλημάτων, πως σου διέφυγε το συγκεκριμένο έσοδο, που το κράτος αρνείται να εισπράξει;

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα κι αν είχε τηρηθεί η σύμβαση, την οποία έχουμε προσβάλει νομικά με σκοπό να την καταργήσουμε, το τέλος διοδίων θα έπρεπε να είναι στα μετωπικά διόδια των Αφιδνών 1.60 και όχι 2.05 ευρώ!
    Όπως καλά ξέρεις υπήρξε μεγάλη αγωνία αν θα εισπραχθούν τα προβλεπόμενα έσοδα του έτους. Χρειάστηκε να θεωρηθούν όλοι οι Έλληνες πολίτες φοροφυγάδες και να εξαναγκαστούν με περαίωση ενώ θα μπορούσαν να εισπραχθούν πολύ απλά 190.000.000 ευρώ από τις ρήτρες τις σύμβασης για ασυνέπεια στις υποχρεώσεις της.
    Ο κύριος Λαμπρόπουλος, πρώην υπάλληλος της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ (πρώην Γεν. Διευθυντής της Νέα Οδός Α.Ε.) και νυν Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και η κυρία Καλτσά, πρώην μέλος του Δ.Σ. της εταιρίας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και νυν Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών (οι λύκοι που φυλάνε τα πρόβατα), θα μπορέσουν να σας το επιβεβαιώσουν αν ασκήσετε σοβαρά τα καθήκοντα δημοσιογραφίας σας.

    Γλυκύτατε μου Μπάμπη, δεν φταίει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που δεν γίνονται τα έργα. Κοίτα λίγο πιο προσεκτικά. Το κράτος δεν έχει λεφτά να απαλλοτριώσει τα κομμάτια, που έχει αναλάβει για να προχωρήσουν και θέλουν, για να καλύψουν τις πομπές τους, να τα ρίξουν πάλι, που αλλού; Στους πολίτες! Αυτούς τους ίδιους ακριβώς, που τα φάγανε μαζί.
    Δεν φταίει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που το κράτος υπέγραψε ότι η ΔΕΗ θα υπογείωνε τις γραμμές της για να γίνει η Ιόνια Οδός, ξεχνώντας ότι τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού την είχε το ίδιο κάνει Α.Ε. και ως εκ τούτου, πολύ σωστά, δεν μπορούσε να αναλάβει τέτοιο κόστος προς χάριν των ιδιωτικών συμφερόντων της Νέα Οδός Α.Ε.

    Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, μη μας φοβίζετε ότι ο ελληνικός λαός θα μείνει χωρίς δρόμους, λόγω του κινήματος των πολιτών που δεν πληρώνουν διόδια.
    Δεν χρέωναν οι πολίτες τις 4πλάσιες τιμές από όλη την Ευρώπη στην κατασκευή των δρόμων επί μία και πλέον εικοσαετία.
    Η χρήση των δρόμων, σας θυμίζω, πληρώνεται με τα τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη καυσίμων!
    Ο συμπαθέστατος κύριος Νασούλης, της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., δήλωσε σε ραδιόφωνο ότι η κύρια χρηματοδότηση των έργων είναι η είσπραξη των διοδίων!!!!!
    Άθελά του δηλαδή, παραδέχτηκε ότι η εταιρία του, με μηδενικό κίνδυνο επένδυσης, ζητάει από τον χρήστη του δρόμου να χρηματοδοτήσει το έργο του και αυτός μετά να συνεχίσει να εισπράττει καθαρό έσοδο για τα επόμενα 30 περίπου χρόνια, χωρίς κανένα ρίσκο.
    Ο χρήστης δηλαδή είναι συνέταιρος χωρίς όμως να έχει καμία αξίωση στα κέρδη, ούτε μετέπειτα όφελος με μείωση του τέλους των διοδίων.
    Αντίθετα ο κύριος αυτός είπε (μας κάνει χάρη δηλαδή), πως μετά την αποπεράτωση των έργων, θα υπάρχει μόνο τιμαριθμική αύξηση των τελών!
    Όπως ακριβώς και οι μισθοί των εργαζομένων ακολουθούν την τιμαριθμική αύξηση. Ασφαλώς κάνω χιούμορ...
    Ο κύριος Μαγκριώτης, ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες απαιτούν το αντίτιμο των διελεύσεων των πολιτών, που δεν πληρώνουν!
    Δεν ήξερα ότι οποιοσδήποτε ιδιώτης μπορεί να απαιτήσει από το Δημόσιο οφειλές πελατών του!
    Μήπως ξέρετε που ακριβώς θα πρέπει να στείλω το λογαριασμό για τις καινούριες μου γόβες;

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, λέτε πως η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έδωσε την άδεια να μας φωτογραφίζουν, ούτως ώστε να μας στέλνουν διαταγές πληρωμής, για να μπορέσουν οι εταιρείες να καλύψουν τα τεράστια διαφυγόντα κέρδη.
    Κοιτάξτε καλύτερα τα χαρτιά σας: Δεν είναι “Άδεια”! Είναι “Γνωμάτευση” (απάντηση) σε ερώτηση του Υπουργείου.
    Μην ξεχνάτε ότι ποτέ δεν αρνηθήκαμε να δώσουμε τα νούμερα των αυτοκινήτων μας και ειλικρινά σας λέμε, ότι μας αρέσουν οι φωτογραφίες. Έχουμε όλοι φωτογένεια.

    Έχετε έστω και μία στιγμή σκεφτεί πως αν μας στείλουν να πληρώσουμε 2.05 ευρώ για 5χλμ. που συνήθως διανύουμε, πόσο διαβρωμένο δικαστή θα πρέπει να βρουν για να τους δικαιώσει;
    Τι θα κάνουν οι καλοί σας φίλοι οι εργολάβοι τότε;
    Θα καταρρεύσουν συλλογικά!
    Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, ειλικρινά πιστεύετε να το τολμήσουν;
    Ή θα κάνουν τους βλάκες και θα συνεχίσουν να τα παίρνουν από φοβισμένους περαστικούς και βέβαια, αν εσείς με αυτά που λέτε φοβίσετε κάποιους ακόμα, καλύτερο γι αυτούς. Θα εισπράττουν περισσότερα.

    Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, καλέ μου Μπάμπη, πιστεύω ότι η βασιλεία της βλακείας τελειώνει και έρχεται η βασιλεία της αγανάκτησης γι αυτό θα πρέπει να προσαρμόσετε τη δουλειά σας απευθυνόμενοι όχι σε βλάκες αλλά σε αγανακτισμένους πολίτες.
    Κάθε σπρώξιμο της μπάρας είναι ένα σπρώξιμο της γενικής αδικίας και καθολικής αηδίας που βιώνουμε καθημερινά.
    Σ΄ αυτή τη χώρα μάθαμε εδώ και αιώνες να λέμε ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ σε χειρότερες συνθήκες.

    Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, όλοι ξέρουμε ότι πάνω στον πανικό τους οι εταιρείες και οι υπηρέτες τους των υπουργείων, δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και προσπαθούν απεγνωσμένα, εδώ και καιρό, να βρουν έννομη λύση εκ των υστέρων για να καλύψουν τα κενά τους.
    Επειδή ζούμε σ΄ αυτή τη χώρα, που μοναδικό στόχο έχει την εξάντληση των πολιτών της, που κατασκευάζει νόμους, τους ψηφίζει με τη μορφή του κατεπείγοντος (συνήθως τις νύχτες ή τα καλοκαίρια), δεν θα μας κάνει καμία εντύπωση αν γίνει κάτι τέτοιο και στην περίπτωση μας.
    Ξέρουμε ότι οι συμβάσεις τους για την παραχώρηση των εθνικών μας δρόμων έχουν ήδη καταρρεύσει και προσπαθούν, με όχημα εσάς, να βρουν άλλοθι πως το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι εκείνο, που φταίει για την κατάρρευση των συμβάσεων τους. Μεγάλη τιμή μας!
    Αν πάλι προσπαθείτε να μας τρομοκρατήσετε, δυστυχώς έχετε αποτύχει.

    Οι φωτογραφίες τους δεν μας τρομάζουν και όποιους νόμους και να κατασκευάσουν στα μέτρα τους, θα είμαστε απέναντί τους.

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, θα πρέπει να πείτε στα αφεντικά σας, που τόσο προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε νέοι κομματικοποιημένοι και μάλιστα τσακωνόμαστε μεταξύ μας, ότι κάνουν λάθος:
    Δεν είμαστε όλοι νέοι.
    Δεν είμαστε κομματικοποιημένοι.
    Δεν είμαστε από αυτούς που πήραν τις μίζες και κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
    Δεν είμαστε από αυτούς που κατέστρεψαν την χώρα και ακόμα διδάσκουν οικονομία στα πανεπιστήμια με παχυλό μισθό.

    Είμαστε από αυτούς που τους περικόπηκε ο μισθός μας, το δώρο μας, τα επιδόματά μας, που χειροτερεύει η ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη, η εκπαίδευση των παιδιών μας...
    Είμαστε αυτοί που νιώθουμε ότι αυτό το κράτος, που περιθάλπει κλέφτες και ρίχνει χημικά σε συνταξιούχους, δεν είναι δυνατόν να φροντίσει το δίκιο μας...

    Ναι Κράτος...διεκδικούμε το δίκιο μας μόνοι μας.
    Δεν σε εμπιστευόμαστε και μας αποδεικνύεις συνεχώς, πως καλά κάνουμε.

    Αγαπητοί μου Βασίλη και Δημήτρη, γλυκύτατέ μου Μπάμπη, θα πρέπει να πείτε στα αφεντικά σας πως το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις, γιατί ο κόσμος σπρώχνοντας τη μπάρα στα διόδια, σπρώχνει από πάνω του την αδικία και εκτονώνει μέρος της καθημερινής του αγανάκτησής του για τις δικές τους και τις δικές σας πομπές.
    Μην προσπαθείτε να αποδείξετε ότι μερικοί νέοι αριστεροί και ακροδεξιοί που τσακώνονται, είναι το κίνημα των διοδίων.
    Το κίνημα των διοδίων είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι.
    Το κίνημα των διοδίων το “δημιουργήσατε” εσείς!
    Εσείς μας κάνατε να σπρώξουμε την μπάρα και τώρα σας διαβεβαιώνουμε ότι όσο και να προσπαθείτε να μας ρίξετε τα βάρη των άστοχων συμβάσεων και των επιλογών σας, όσο και να μας τρομοκρατείτε με πρόστιμα και διαταγές πληρωμών, είναι ήδη πολύ αργά.

    Και θα το δείτε.

    Φιλικά,
    Ιωάννα Γερμανού
    Κάτοικος Δήμου Ωρωπού (που παρεμπιπτόντως «φιλοξενεί» 8 σταθμούς διοδίων στο εσωτερικό του)
    5/1/2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία Γερμανού, η μόνη μου ένσταση αναφέρεται στην αντίληψή σας ότι κάποιοι δημοσιογράφοι, επειδή πρεσβεύουν απόψεις διαφορετικές από τις δικές σας, έχουν "αφεντικά". Ως επαγγελματίας δημοσιογράφος το έχω "λουστεί" άπειρες φορές. Παρακαλώ -είναι απλή παράκληση, ο καθένας επιλέγει τον τρόπο που θα παρέμβει στα blogs- να αντιπαρατιθέμεθα με απόψεις κι όχι με προσωπικές αιχμές ή και προσβολές. Δεν πιστεύω ότι η αντίθετη άποψη πρέπει να δαιμονοποιείται ως "υποβολή των αφεντικών". Κι εσείς κάπου εργάζεστε κι έχετε "αφεντικά", υποθέτω. Τα γράφω όλα αυτά παρά που με τις απόψεις σας συμφωνώ σε πολύ, πολύ μεγάλο βαθμό. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας έτσι κι αλλιώς. Και πάλι, όποτε θελήσετε, εδώ είμαστε, χώρος υπάρχει άφθονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι κι εγώ ένας απ’ αυτούς τους παράνομους, αλήτες, κλέφτες που δεν πληρώνει εδώ κι αρκετούς μήνες διόδια και οφείλω να πω κάποια πράγματα.

    1. Εδώ που μένω, έχει δύο διόδια. Ένα στην Τραγάνα με αντίτιμο 2,25 € κι άλλο ένα στον Μώλο με αντίτιμο 1,55 €, σύνολο 3,80 € για μια απόσταση 57 χλμ.
    Αν διαιρέσεις το αντίτιμο με την διανυθείσα απόσταση, θα διαπιστώσεις ότι ανέρχεται σε 6,67 λεπτά / χλμ όταν διεθνώς ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το αντίτιμο να ξεπερνά τα 4 λεπτά το χλμ.
    Εμένα όμως μου επιβάλλουν να καταβάλω 2,67 λεπτά παραπάνω , δηλ 67 % ακριβότερα. Γιατί? Εδώ δεν είναι Ευρώπη για να ισχύουν τα ίδια? Μόνο για τα κλειστά επαγγέλματα, τις συλλογικές συμβάσεις κτλ το θυμούνται?

    2. Όσοι ταξιδεύουν συχνά προς την Β. Ελλάδα δεν μπορεί να μην έχουν φρίξει με το μεγαλειώδες σκάνδαλο που συμβαίνει στα στενά των Τεμπών. Εκεί, 2 χλμ πριν μπεις καλείσαι να καταβάλεις αντίτιμο 1 € και 2χλμ αφότου βγεις, άλλα 2,9€. Σύνολο δηλ 3,90 € για μια απόσταση 14 χλμ ή 0,28€/χλμ αντί 0,04 € δηλ 700% ακριβότερα και για τι δρόμο? Για ένα δρόμο με 1 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση όπου έχει σκοτωθεί η μισή Ελλάδα και με κίνδυνο ανά πάσα στιγμή να σου ΄ρθει κανας βράχος στο κεφάλι. Μπαίνεις και δεν ξέρεις αν θα βγεις. Κι όμως ΑΥΤΟΝ τον δρόμο πρέπει να τον πληρώσεις 28 λεπτά/χλμ και είσαι κλέφτης, μη συνεπής πολίτης αν αρνηθείς να τον πληρώσεις!

    3. Δεν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική διαδρομή, εάν εγώ δεν επιθυμώ ή δεν έχω την δυνατότητα να καταβάλλω το αντίτιμο και να χρησιμοποιήσω τον αυτοκινητόδρομο προκειμένου να πάω στον προορισμό μου. Έχω μόνο 2 επιλογές. Ή θα πάω από ’κει που θέλουν αυτοί ή θα κάτσω σπίτι μου και δεν θα πάω πουθενά. Αυτό είναι σαφής παράβαση του νόμου περί αθέμιτου ανταγωνισμού.

    4. Ο αυτοκινητόδρομος (ΠΑΘΕ-ΕΓΝΑΤΙΑ) κατασκευάστηκε στα πλαίσια του προγράμματος της Ε.Ε. για βελτίωση των οδικών αξόνων των χωρών μελών της Ε.Ε. προκειμένου να μετακινούνται εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια αγαθά κι υπηρεσίες συντελώντας έτσι στην ανάπτυξη.
    Για ποιο λόγο όμως κατασκεύασαν τον αυτοκινητόδρομό τους πάνω στον προϋπάρχοντα ΕΘΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ που κατασκευάστηκε προ του 1980, πριν δηλ μπει η Ελλάδα στην ΕΟΚ, άρα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με χρήματα των Ελλήνων πολιτών? Ας άφηναν τον εθνικό δρόμο απείραχτο (όπως συμβαίνει άλλωστε στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες-εδώ δεν είναι Ευρώπη?) κι ας κατασκεύαζαν αλλού τον κλειστό αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας κι εφόσον πληρούσε ΟΛΕΣ τις προϋποθέσεις που ορίζει η διεθνής νομοθεσία (κλειστός σε ΟΛΟ της το μήκος, ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟΣ σε όλο της το μήκος κι όχι μόνο σε κόμβους και πάλι όχι όλους κτλ) ας έβαζαν όσο συχνά και σε ότι τιμή ήθελαν τα διόδια. Θα ήξερα κι εγώ ότι εάν θέλω να πάω γρήγορα και με ασφάλεια στον προορισμό μου, επιλέγω αυτό τον δρόμο με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά. Αν όχι θα επιλέξω το παλιό εθνικό δίκτυο. Αλλά να παίρνεις με το έτσι θέλω τον ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥ ΔΡΟΜΟ, πάνω εκεί να φτιάχνεις τον αυτοκινητόδρομο, να μην μου αφήνεις καμία εναλλακτική διαδρομή (εκτός αν πρέπει να πάω από Αθήνα –Θεσσαλονίκη μέσω Κάζας και μετά μέσω Αγιάς ή μέσω Κοζάνης, δηλ επαρχιακούς δρόμους κι όχι Εθνικούς κάτι που δεν συμβαίνει πουθενά και σε καμία χώρα της Ε.Ε.) και να βάζεις όσα διόδια θες και σε ότι αντίτιμο γουστάρεις, με συγχωρείς πολύ, αλλά αυτό δεν λέγεται παροχή υπηρεσιών. ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ λέγεται.

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 5. Σύμφωνα με το άρθρο 5, παράγραφος 4 του συντάγματος της Ελλάδος (εφόσον θέλουμε να μιλάμε τι είναι νόμιμο και τι παράνομο) απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη μετακίνηση ή εγκατάσταση στη χώρα. Οι μπάρες όμως που είναι τοποθετημένες στα διόδια, μου στερούν αυτό το δικαίωμα, άρα καταστρατηγούν καταφανώς το σύνταγμα της χώρας. Κοινώς ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και δεν έπρεπε να υπάρχουν καν.

    6. Που ακούστηκε να προπληρώνουμε για δρόμους που δεν έχουν ακόμη κατασκευαστεί. Έτσι γίνομαι κι εγώ επιχειρηματίας. Άμα ήμουν μέσα στα κυκλώματα κι είχα τις κατάλληλες άκρες να μου παραχωρήσουν ένα κομμάτι του οδικού δικτύου για 30 χρόνια, παίρνω ένα δάνειο από 6-7 τράπεζες, βάζω υποθήκη τις εισπράξεις απ’ τους σταθμούς διοδίων που θα εγκαταστήσω κάθε 20 και 30 χλμ και τους κατασκευάζω. Οι τράπεζες παίρνουν τα λεφτά τους μετά από 25 περίπου χρόνια και μένουν για μένα άλλα 5 χρόνια, να εισπράξω καθαρά κέρδη που βάση σύμβασης δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 11,6% επί του ποσού που έβαλα ως ίδιο κεφάλαιο, αλλά σίγουρα με τις ανάλογες υπερτιμολογήσεις που κάνουν τα λαμόγια οι εργολάβοι κι όχι μόνο αυτό, κάνουν και πολλά άλλα τρικ (μην μου πεις ότι δεν συμβαίνει αυτό γιατί……θα πηδηχτώ απ΄το παράθυρο), το συνολικό μου κέρδος θα΄ναι πολύ παραπάνω από 11,6%. Θα φτάσει το 25%, σε κάποιες περιπτώσεις δε και το 40% όπως συμβαίνει με την περίπτωση της Αττικής οδού. Ποιος θα’χει πληρώσει αυτά τα αδικαιολόγητα κι εκτός σύμβασης χρήματα? Μα φυσικά κάποιοι σαν εσένα, που νομίζουν ότι καταβάλλοντας το αντίτιμο συντελούν μέγιστο ανδραγάθημα νομοταγούς πολίτη, ενώ εμείς οι υπόλοιποι που αρνούμαστε, είμαστε οι απατεώνες, τζαμπατζήδες, τεμπέληδες κτλ.

    7. Πληρώνω κάθε χρόνο ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ? Ναι ή όχι? Τι σημαίνει «Τέλος Κυκλοφορίας?» Μ’αυτά τα Ελληνικά που ξέρω σημαίνει ένα αντίτιμο για να μπορώ να κυκλοφορώ το αυτοκίνητό μου στο εθνικό οδικό δίκτυο. Όταν θεσπίστηκε αυτό το τέλος είχε την λογική, το μεγαλύτερο μέρος του ποσού που θα συγκεντρώνεται να διατίθεται για την συντήρηση κι επέκταση του εθνικού οδικού δικτύου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι καταβάλλοντας πριν λίγο καιρό το ποσό για να προμηθευτώ το σχετικό σήμα 2011, έχω ήδη πληρώσει για το δικαίωμά μου να κυκλοφορώ το ΙΧ μου στο εθνικό οδικό δίκτυο για το έτος 2011. Αν τώρα οι κυβερνώντες πήραν αυτά τα χρήματα για να πληρώσουν τοκοχρεολύσια στον Σόρος και την παρέα του, εμένα ουδόλως με απασχολεί. Εγώ ξέρω ότι πλήρωσα.
    Θα πει κάποιος «για κάτσε ρε φίλε. Εγώ σπανίως ταξιδεύω. Μ’αυτή την λογική γιατί να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας? Για να οργώνεις εσύ την Ελλάδα?» Σωστά.
    Γιαυτό, να υπάρχουν μεν διόδια, να πληρώνουν αυτοί που όντως χρησιμοποιούν τους εθνικούς δρόμους, αλλά με 4 λεπτά/χλμ μέγιστο αντίτιμο όπως ισχύει παντού κι όχι όσο γουστάρουν οι κλέφτες κι εφόσον προηγουμένως ο δρόμος έχει κατασκευαστεί πλήρως και πληροί όλες τις προδιαγραφές που προβλέπει η διεθνής νομοθεσία, αλλά στην περίπτωση αυτή πρέπει να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε για το ίδιο πράγμα ουσιαστικά 2 φορές και να’ναι ημιτελές ή σε κάποιες περιπτώσεις κι εντελώς ανύπαρκτο και να’μαστε εμείς οι κλέφτες από πάνω. Βλέπεις, οι εργολάβοι οι καημένοι έχουν νόμιμες συμβάσεις κι αγωνίζονται τίμια και με διαφάνεια να φτιάξουν τις υποδομές που θα απολαύσουν οι Έλληνες πολίτες. Και μετά….. ξυπνήσαμε.

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν μετά από όλα όσα αναλυτικά σου αναφέρω εξακολουθείς να πιστεύεις ότι εγώ είμαι ο παράνομος κι ο κλέφτης κι όχι αυτοί, τότε ένα πράγμα μόνο μπορώ να σου πω : Προκειμένου να με κλέβουν τόσο απροκάλυπτα αυτοί, χίλιες φορές προτιμώ να τους κλέβω εγώ. Εδώ που φτάσαμε πλέον, είναι πολύ ξεκάθαρα τα πράγματα.
    Είναι αγώνας επιβίωσης. Και σε κάθε αγώνα επιβίωσης ισχύει το : Ο θάνατός σου η ζωή μου………..
    Δεν είναι δυνατόν να μ'εχει βάλει κάποιος κάτω, να με βιάζει χωρίς έλεος κι εγώ να του λέω "μ'αρέσει κι άλλο". Εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να το λες αν την βρίσκεις έτσι. Το ίδιο δικαίωμα όμως έχω κι εγώ να μην το δέχομαι γιατί δεν έχω τέτοια βίτσια.....ακόμη, συνεπώς, όταν νιώθω ότι απειλούμαι, ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΙ να υπερασπιστώ με κάθε τρόπο τον εαυτό μου.
    Αυτό δεν συνιστά ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, αλλά ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.


    Κύριε Σεϊτανίδη σας ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To teleftaio einai ekpaideytiko video!

    http://www.youtube.com/watch?v=qBERpEOjCg0

    http://www.youtube.com/watch?v=UedkMFO1Cto&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Y5_MA6CiqdA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν δεν πληρωνουν 1 εκατομμυρια οδηγοι να δουμε πως θα υποχωρησουν ... αν δεν πληρωνουν 1 εκατομμυριο επιβατες να δουμε πως κατεβαζουν τα εισητηρια..επανασταση χρειαζεται..και η επανασταση ειναι η ανυπακοη...σε ενα κρατος που εκλεισε 22000 μικρομεσσαιες επιχειρησεις σε ενα χρονο...και βαζει χαρατσι σε συνταξιουχους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή