ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ
«Πολιτικές για την Υγεία, Νοσοκομεία και Αυτοδιοίκηση»
Κυριακή 3 Ιουλίου 2011, ώρα 10.30-14.30
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας, Νικ. Τρυπιά 45, Ν Φιλαδέλφεια
Οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ Βόρειο - Δυτικής Αθήνας, η περιφερειακή κίνηση ΑΤΤΙΚΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (συμμετέχει στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής) και η δημοτική κίνηση ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΘΗΝΑ (συμμετέχει στην πλειοψηφία του Δήμου Αθηναίων) σας προσκαλούμε σε δημόσια συζήτηση με θέμα «Πολιτικές για την Υγεία, Νοσοκομεία και Αυτοδιοίκηση», Κυριακή 3 Ιουλίου 2010, ώρα 10.30-14.30, στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας, Νικ. Τρυπιά 45, Ν. Φιλαδέλφεια.
Θα συζητηθούν η πολιτική για την υγεία και ο ρόλος της Αυτοδιοίκησης, Πρόληψη, Πρωτοβάθμια φροντίδα, Δευτεροβάθμια περίθαλψη στο Νοσοκομείο, Εναλλακτική Φροντίδα Υγείας στο Σπίτι και οι αρμοδιότητας των Δήμων και της Περιφέρειας, καθώς και ο ρόλος τον οποίο μπορούν να παίξουν στην διατήρηση της υγείας των δημοτών τα Συνοικιακά Νοσοκομεία, όπως το Γ.Ν.Α.«Πατησίων», το Γ.Ν.Α.«Η Παμμακαρίστος» κλπ.
Έχουν προσκληθεί για να μιλήσουν:
- Καλ. Γιαννοπούλου, Αντιδήμαρχοs Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων
- Ν. Σαράντης, Δήμαρχος Αγ. Αναργύρων
- Β. Αγαγιώτου , Αντιδήμαρχος Δήμου Ν.Χαλκηδόνας- Ν.Φιλαδέλφειας
- Θ. Μπούρας, Αντιδήμαρχος Δήμου Γαλατσίου
- Μ. Σούμπαση και Άν. Ριτσατάκη, εκπρόσωποι της Θεματικής Ομάδας Υγείας των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ
- Β. Φιλιππάτου –Mέλος ΔΣ και Δ/ντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας Γ.Ν.Α. «Πατησίων»
- Θ. Μεγαλοοικονόμου, ψυχίατρος
- Αν. Αθανασόπουλος, Ψυχίατρος- Επιστημονικός Υπεύθυνος Κέντρου Πρόληψης Μετς-Δήμου Αθηναίων
- Μ. Ιακ. Αμμάρι Μισέλ Διευθυντής ΕΣΥ, Γ.Ν.Α. «Πατησίων»
Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, Δήμων, δημοτικών κινήσεων, γιατροί και νοσηλευτικό
προσωπικό, κοινωνικοί φορείς, πολίτες από τις εν λόγω περιοχές.
Την συζήτηση θα συντονίσει ο Νίκος Χρυσόγελος, στέλεχος των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Ν. Αιγαίου.
Θέματα Συζήτησης:
Α. Οι πολιτικές υγείας όπως διατυπώνονται στον Καλλικρατικό Νόμο
1. πρόληψη υγείας 2. φροντίδα περίθαλψης
Β. Η Επικρατούσα κατάσταση στο χώρο της υγείας στην βορειοδυτική Αθήνα
Γ. Η Αναγκαιότητα Αναμόρφωσης - Αναδιάταξης των υπηρεσιών υγείας
1. η πρόταση των ειδικών συμβούλων
2. η πρόταση των φορέων
3. η πρόταση της τοπικής αυτοδιοίκησης
4. η άποψη των πολιτών - χρηστών υπηρεσιών υγείας
«Πολιτικές για την Υγεία, Νοσοκομεία και Αυτοδιοίκηση»
Κυριακή 3 Ιουλίου 2011, ώρα 10.30-14.30
Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας, Νικ. Τρυπιά 45, Ν Φιλαδέλφεια
Οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ Βόρειο - Δυτικής Αθήνας, η περιφερειακή κίνηση ΑΤΤΙΚΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (συμμετέχει στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής) και η δημοτική κίνηση ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΘΗΝΑ (συμμετέχει στην πλειοψηφία του Δήμου Αθηναίων) σας προσκαλούμε σε δημόσια συζήτηση με θέμα «Πολιτικές για την Υγεία, Νοσοκομεία και Αυτοδιοίκηση», Κυριακή 3 Ιουλίου 2010, ώρα 10.30-14.30, στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας, Νικ. Τρυπιά 45, Ν. Φιλαδέλφεια.
Θα συζητηθούν η πολιτική για την υγεία και ο ρόλος της Αυτοδιοίκησης, Πρόληψη, Πρωτοβάθμια φροντίδα, Δευτεροβάθμια περίθαλψη στο Νοσοκομείο, Εναλλακτική Φροντίδα Υγείας στο Σπίτι και οι αρμοδιότητας των Δήμων και της Περιφέρειας, καθώς και ο ρόλος τον οποίο μπορούν να παίξουν στην διατήρηση της υγείας των δημοτών τα Συνοικιακά Νοσοκομεία, όπως το Γ.Ν.Α.«Πατησίων», το Γ.Ν.Α.«Η Παμμακαρίστος» κλπ.
Έχουν προσκληθεί για να μιλήσουν:
- Καλ. Γιαννοπούλου, Αντιδήμαρχοs Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων
- Ν. Σαράντης, Δήμαρχος Αγ. Αναργύρων
- Β. Αγαγιώτου , Αντιδήμαρχος Δήμου Ν.Χαλκηδόνας- Ν.Φιλαδέλφειας
- Θ. Μπούρας, Αντιδήμαρχος Δήμου Γαλατσίου
- Μ. Σούμπαση και Άν. Ριτσατάκη, εκπρόσωποι της Θεματικής Ομάδας Υγείας των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ
- Β. Φιλιππάτου –Mέλος ΔΣ και Δ/ντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας Γ.Ν.Α. «Πατησίων»
- Θ. Μεγαλοοικονόμου, ψυχίατρος
- Αν. Αθανασόπουλος, Ψυχίατρος- Επιστημονικός Υπεύθυνος Κέντρου Πρόληψης Μετς-Δήμου Αθηναίων
- Μ. Ιακ. Αμμάρι Μισέλ Διευθυντής ΕΣΥ, Γ.Ν.Α. «Πατησίων»
Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, Δήμων, δημοτικών κινήσεων, γιατροί και νοσηλευτικό
προσωπικό, κοινωνικοί φορείς, πολίτες από τις εν λόγω περιοχές.
Την συζήτηση θα συντονίσει ο Νίκος Χρυσόγελος, στέλεχος των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, εκλεγμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Ν. Αιγαίου.
Θέματα Συζήτησης:
Α. Οι πολιτικές υγείας όπως διατυπώνονται στον Καλλικρατικό Νόμο
1. πρόληψη υγείας 2. φροντίδα περίθαλψης
Β. Η Επικρατούσα κατάσταση στο χώρο της υγείας στην βορειοδυτική Αθήνα
Γ. Η Αναγκαιότητα Αναμόρφωσης - Αναδιάταξης των υπηρεσιών υγείας
1. η πρόταση των ειδικών συμβούλων
2. η πρόταση των φορέων
3. η πρόταση της τοπικής αυτοδιοίκησης
4. η άποψη των πολιτών - χρηστών υπηρεσιών υγείας
Θα ήθελα να παρευρίσκομαι στην εκδήλωση - συζήτηση, όμως το αναγκαίον της παρουσίας μου σε άλλο χώρο, μου το απαγορεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ λοιπόν από κάποιον που θα παρευρεθεί, να θέσει το εξής θέμα:
Έχουν περάσει 11 περίπου χρόνια από τότε που ο χώρος του ΠΙΚΠΑ καταστράφηκε από τους σεισμούς, με αποτέλεσμα να μην μπορούν δωρεάν να εμβολιάζονται τα παιδιά της Ν. Φιλαδέλφειας - Ν. Χαλκηδόνας. Τα μόνα παιδιά που έχουν αυτό το δικαίωμα είναι των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ, στο Κέντρο Μάνας και Παιδιού. Ειδικά τα παιδιά των ανέργων και των μεταναστών έχουν χαμένο αυτό το δικαίωμα. Από το 2007, υπάρχουν 500 υπογραφές που ζητούν την επαναλειρουργία του ΠΙΚΠΑ ως Κέντρο Υγείας Νέου Τύπου, στον ίδιο χώρο που υπήρχε το ΠΙΚΠΑ και το οποίο τώρα έχει γίνει παρκάκι. Το οικόπεδο είναι ιδιοκτησίας του νοσοκομείου "Κωνσταντοπούλειο" (Αγ. Όλγα), θα μπορούσε να δοθεί αντιπαροχή και το ισόγειο να ξαναγίνει χώρος πρωτοβάθμιας περίθαλψης των παιδιών.
Τις πρωτότυπες υπογραφές τις έχω εγώ και είναι στη διάθεσή όποιου τις ζητήσει. Παρακαλώ όποιον παρευρεθεί στην συζήτηση, να θέσει το θέμα αυτό.
Μα τι είναι πάλι αυτά κ. Καβακόπουλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίνεται εντολή(!) τι να πουν επειδή δήθεν δεν μπορείτε να πάτε εσείς για να διαβάσουν όλοι τις... ευαισθησίες σας!
Δεν μπορούν να εμβολιάζονται αλλού αυτά τα παιδιά και πρέπει να κάνουμε κι αυτό το παρκάκι οικοδομή ξεριζώνοντας δέντρα!!!
Είστε και οικολόγος...
Για τον 8.50
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν δεν ντρέπεστε, εγώ δεν βλέπω να δίνει πουθενά καμμία εντολή ο κος Καβακόπουλος. Πάλι τις λασπολογίες αρχίσατε; Άντε και καλή αρχή πάλι.
Που βρίσκεται το κακό, κάποιος να αναφερθεί στην δυσκολία που έχουν οι γονείς άνεργοι και μετανάστες, να εμβολιάσουν τα παιδιά τους.
Η χολή σας δεν έχει όριο.
Κατ αρχή αν διαβάζω Ελληνικά ο κ. Καβακόπουλος διατύπωσε μια παράκληση, εκτός κι αν το παρακαλώ σημαίνει εντέλλομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερο, γιατί να μην κάνουμε παρκάκι και την Ακρόπολη, ανώνυμε ψευτοοικολόγε;
Τρίτο έχεις κάτι να αντιπροτείνεις σε αυτά που γράφει ο κ. Καβακόπουλος;
Τέταρτο τόσο πια σας κομπλεξάρει ο κ. Καβακόπουλος;
Πέμπτο και για να ξηγιόμαστε, τον κ. Καβακόπουλο εκτός blog ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.
Ρε λασπουριάρη σε ενοχλεί που ο Καβακόπουλος μάζεψε 500 υπογραφές για να εμβολιάζονται τα παιδιά των ανέργων και των μεταναστών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ρατσιστή που το είδες ότι ο καβακόπουλος δίνει εντολή, όπως γραφει παρακαλεί κάποιον να το αναφέρει στην εκδήλωση.
Λασπουριάρη μάζεψέ τα και δίνε του.
Καλή η ΑΒΑΝΤΑ που κάνετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήόλοι εσείς οι γνωστοί-άγνωστοι Ανώνυμοι...
αλλά λίγο πιο διακριτικά... ρε παιδιά...
Μας πήραν χαμπάρι Όλοι...
ακόμα και οι άσχετοι με τα τοπικά μας...
Αν ενδιαφέρεται... όπως λέει... (ο Καβακόπουλος)
να ζητήσει από τη γυναίκα του (ας πάρει κι αυτή κανένα ποντάκι)
να κάνει αυτή την ερώτηση...
Αστα μεγάλε Καβακόπουλε... ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ !!!
Εσύ και οι γνωστοί-άγνωστοι Ανώνυμοί σου...
Δεν έχετε ούτε ιερό... ούτε όσιο...
Ανώνυμε των 8.55 ας είχες και συ τις ίδιες ευαισθησίες με τον κο Καβακόπουλο και να μάζευες 500 υπογραφές για να μπορούν να εμβολιάζονται και πάλι τα παιδιά της Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να ντρέπεσαι για αυτά που γράφεις.
Δεν έχω καμιά σχέση με τον ανώνυμο που του επιτίθεστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω κι εγώ ότι η πρόταση του κ. Καβακόπουλου έχει εκτός από παρακαλώ και προστακτική!
Αν θέλει κάποιος να πει κάτι και δεν μπορεί να παρευρεθεί στέλνει επιστολή και διαβάζεται...
Δεν στέλνει κείμενο σε μπλογκ για να διαβάσουν όλοι οι άλλοι και κάποιος να βρεθεί για να πει ότι ένας... πρίγκηπας δεν είχε χρόνο να έρθει και παραγγέλει...
Ο κ. Καβακόπουλος αν δεν διαβάσατε προτείνει να γίνει ολόκληρη οικοδομή(!) εκεί που ο κ. Κόντος φύτεψε δέντρα και το έκανε παρκάκι κατεδαφίζοντας ένα στέκι ναρκομανών που είχε γίνει το ερείπιο!
Τα εμβόλια μπορούν να γίνουν και σε χώρο που θα παραχωρήσει ο δήμος εκεί που είχε τα ιατρεία του ή αλλού όπως στο καινούριο δημαρχείο για παράδειγμα.
Τα υπόλοιπα για λάσπες κλπ από δήθεν ευαίσθητους πολίτες στο ρατσισμό μόνο από το ίδιο ένα πρόσωπο μπορεί να προέρχονται...
Ξαναδηλώνω για να ξηγιόμαστε, τον κ. Καβακόπουλο ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ αλλά παρατηρώ ότι εσείς που τόσο σας κομπλεξάρει του κάνετε αβάντες που του την πέφτετε αδίκως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μπλέκετε και τη γυναίκα του . .
Ο άλλος βρήκε προστακτική μετά το παρακαλώ. . .
Εγκληματικό λάθος του κ. Καβακόπουλου, έκανε σχόλιο στο blog. . .
Μήπως έχετε χάσει τη μπάλα εντελώς;
Ρε Κοντοπαπαγάλε, εκεί που είχε τα ιατρεία του ο Δήμος τώρα τι έχει;
Με το που γκρέμισε ο Κόντος το ερείπιο εξαφανίστηκαν τα ναρκωτικά απ τη Φιλαδέλφεια ή μήπως με το που σκόρπισε τα δημοτικά ιατρεία γιατρευτήκανε οι άρρωστοι;
Και επειδή πήγε και φύτεψε δυο δεντράκια σε ξένη ιδιοκτησία, του Νοσοκομείου δηλαδή, χάνει το Νοσοκομείο το δικαίωμα να φτιάξει ένα κτίριο για να μπολιάζονται τα παιδιά;
Αυτά είναι τα κριτήριά σας, δεντράκια αντί παιδιών;
Τι ρατσισμός και παραμύθια, δεν καταλαβαίνεις ότι όταν μπολιάζονται ΚΑΙ τα παιδιά των λαθρομεταναστών προστατεύονται τα δικά μας;
Ολόκληρη οικοδομή, λέει.
Όχι, μισή.
Γιατί όχι τέταρτο παρακαλώ;
Τελικά η κακεντρέχεια δεν σας αφήνει ίχνος λογικής. Δεν βλέπετε ότι υπάρχει πρόβλημα με τον εμβολιασμό των παιδιών και βλέπετε πρόβλημα με το ότι ο Καβακόπουλος μας το ανακοινώνει και μας προτείνει μία λύση. Η πρότασή του σας μάρανε; Δώστε και σεις τη δικιά σας και η καλύτερη να βρει εφαρμογή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλες και όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον ανώνυμο που αναφέρει ότι "δήθεν" δεν μπορώ να είμαι στη στην συζήτηση, τον προσκαλώ να έρθει στο ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ μέχρι τις 5.30 το απόγευμα. Εκεί να με ζητήσει σε μία από τις εισόδου προκειμένου να τον ξεναγήσω ως εθελοντής των Special Olympics στο άθλημα της άρσης βαρών. Η πρόσκληση ισχύει για όλους. Αξίζουν το χειροκρότημά μας κάποιοι διαφορετικοί από μας.
κ. Καβακόπουλε εδώ κάνετε τον βαρώνο εκεί τον εθελοντή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είπε να μην εμβολιαστούν τα παιδιά των μεταναστών στην Φιλαδέλφεια - Χαλκηδόνα!
Γιατί χρειάζεται να οικοδομηθεί ένας ελεύθερος χώρος για να γίνει ο εμβολιασμός!
Δεν γνωρίζεται πως ακόμη κι αν τώρα άρχιζαν οι διαδικασίες πριν περάσει μια 5ετία ίσως και παραπάνω δεν θα γίνει κανένα εμβόλιο;
Τι αστειότητες είναι αυτές οι προτάσεις και τα επιχειρήματα που μας τσαμπουνάτε!
Απευθυνθείτε στην δήμαρχο και την δημοτική πλειοψηφία να ευαισθητοποιηθεί, να βρει και να διαθέσει χώρο για να γίνονται οι εμβολιασμοί.
Τα υπόλοιπα είναι για να κάνετε διαρκώς θόρυβο ότι και καλά κάτι κάνετε...
Τέσσερα χρόνια έχετε μαζέψει 500 υπογραφές κατά τους ισχυρισμούς σας και δεν τις κάνατε στο μεταξύ 5.000 ας πούμε...
Η συμπεριφορά σας μου θυμίζει "φιλάνθρωπο" που φροντίζει να διατυμπανίζει τις "ελεημοσύνες" του για προφανείς λόγους...
Ο πραγματικός φιλάνθρωπος είναι σεμνός, ότι κάνει το κάνει για τον εαυτό και την ψυχή του, κι όχι μόνο δεν μιλάει αλλά φροντίζει και να κρύβει αυτές τις καλές πράξεις του, γιατί τότε μόνο έχουν πραγματική αξία αφού αλλιώς είναι για το θεαθήναι...
Πιστεύετε ότι αν πάει ένα παιδάκι, του οποίου οι γονείς είναι ανασφάλιστοι, στο ΙΚΑ για εμβόλιο δεν θα το εμβολιάσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερωθείτε «όλοι» σας πρώτα και μετά χτίστε κτίρια για εμβόλια και εμβολιασμούς.
Κάθεστε και κάνετε “μπούγιο” στον κ. Καβακόπουλο που με απόλυτη συνέπεια προβάλει-προκαλεί-επιδιώκει να παρουσιάσει την ασημαντότητα του ως σημαντική...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος γνήσιος εθελοντής βρίσκει χρόνο να κάνει δημόσιες σχέσεις αντί για πράξεις…
Ποιος γνήσιος οικολόγος όπως σωστά εντοπίστηκε θα έλεγε να ξεριζώσουν δέντρα και να μετατρέψουν σε οικοδομή ένα παρκάκι!
Κι αν μάλιστα επιχειρηθεί κάτι τέτοιο κι ο κ. Καβακόπουλος είναι ο προπομπός που ανέλαβε να μας το πλασάρει στο όνομα των παιδιών των μεταναστών, θα πρέπει όλοι μαζί να υπογράψουμε κείμενο και στην πράξη να μην επιτρέψουμε να γίνει ένα ακόμη ανοσιούργημα σε βάρος της πόλης!
Να σταματήσουμε να δίνουμε σημασία σε μπαρουφολόγους που δήθεν κάνουν προτάσεις για άμεσο αποτέλεσμα (εμβολιασμοί) ενώ η πρόταση τους ακόμη κι αν υλοποιηθεί αυτό θα συμβεί σε μια άγνωστη ίσως κι αγνώριστη Ελλάδα μετά 5 ή 10 χρόνια!
Το μόνο που μπορεί να συμβεί και να έχει άμεσο αποτέλεσμα με τον σαματά που κάνει διαρκώς είναι να διοριστεί «συμπαραστάτης του πολίτη» όπως επιδιώκει, ή να τον δούμε υποψήφιο σε κάποιες εκλογές και μην εκπλαγείτε αν δεν θα είναι δημοτικές…
Φαντάζομαι φυσικά πως οι Οικολόγοι στην συζήτηση τους θα καταδίκασαν το ενδεχόμενο να χτιστεί ένα κτίριο στη θέση ενός πάρκου!
Είναι τόσο δύσκολο τόσο καιρό να καταλάβετε τι επιδιώκει και τι στην πραγματικότητα κάνει ο Καβακόπουλος;!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα λέει να χτίσουμε ένα κτίριο στην θέση ενός πάρκου και μετά θα γίνονται τα εμβόλια!!!
Πιστεύει κανείς ότι αν κάποιοι δεν έχουν δικαίωμα να εμβολιαστούν αυτό θα συμβεί επειδή θα χτιστεί ένα κτίριο;
Εκτός από το άλλο ανέκδοτο φυσικά που αναφέρει περί αντιπαροχής! Είναι οικόπεδο αυτό που με βάση το προεδρικό διάταγμα για τον προσφυγικό μπορεί να δώσει αντιπαροχή;
Ο άνθρωπος ανεκδοτολογεί ασύστολα, ανέξοδα, αβάδιστα, ααβόρα, αναδεικνύοντας το τυχαίο που μπορεί να αποδειχτεί τυχερό...
Ο κομπογιαννιτισμός σε όλο του το μεγαλείο!
Αθάνατη Ελληνική πραγματικότητα…
Κι εδώ που τα λέμε αν ο Λεβέντης ήταν τοπικός ηγέτης… τι διαφορετικό θα πρότεινε!
Πάλι με τον Καβακόπουλο ασχολείστε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος πια...
Αφού αυτός πάντα θα βρίσκει τρόπο για να το "παίζει" ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ κ.λπ....
Εμείς πρέπει απλά... να τον ΑΓΝΟΟΥΜΕ...
Όσο δεν θα ασχολούμαστε μαζί του...
Τόσο αυτός θα τρελαίνεται...
ΚΑΛΑ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΠΕΛΛΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΦΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΩΝΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Καβακόπουλε σας προτείνω να παίξετε σ' όλους τους λασπολόγους σας το εξής παιχνίδι. Να γράφετε πρώτα σαν ανώνυμος, να αφήνετε να περνάνε μία δυο μέρες και μετά να λέτε ότι εσείς γράψατε το σχόλιο. Θα φριάξουν δεν θα ξέρουν πως να σας λασπώσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σκεφτείτε, στο σχόλιο σας σ' αυτήν την καταχώρηση, αν το γράφατε σαν ανώνυμος θα ήταν όλα μέλι - γάλα. Μετά θα τους ανακοινώνατε ότι γράψατε εσείς το σχόλιο και θα παθαίνανε την πλάκα τους. Δεν θα ξέρανε τι είδους λάσπη να σας ρίξουν. Κάντε το αξίζει τον κόπο για να γελάσουμε λίγάκι το χρειαζόμαστε.
Ανώνυμε... 1.04΄ καλή η πονηράδα... αλλά είναι πολύ φυσικό το κάθε κείμενο να συνοδεύει και το πρόσωπο που το γράφει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν λοιπόν γράφει ένας ανώνυμος του οποίου δεν γνωρίζουμε το ιστορικό δεν θα ασχοληθούμε.
Αν γράφει κάποιος που έχει όμως παρελθόν και επιδιώξεις είναι προφανές ότι θα ασχοληθούμε ανάλογα...
Επομένως κακώς συμβουλεύεις τον κ. Καβακόπουλο να κάνει τέτοιες ανοησίες γιατί στο βαθμό που τα γραπτά του θα ενοχλούν... θα εισπράξει αναδρομικά και με μεγαλύτερη σφοδρότητα τα αντίστοιχα σχόλια...
Τώρα τι σε έχει πικράνει τόσο που σου χρειάζεται να γελάσεις λιγάκι, μόνο εσύ το ξέρεις...
Φιλάκια γελάκια!
Ανώνυμε των 8.47. Το αίτημα του κου Καβακόπουλου να μεταφερθεί στη συζήτηση η αδυναμία εμβολιασμού των παιδιών των ανέργων και μεταναστών, έχει να κάνει με το ιστορικό του::::
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν σωστό ή δεν ήταν, να μεταφερθεί η αδυναμία αυτή στη συζήτηση; Αν το έγραφε ως ανώνυμος θα ήτανε καλύτερα; Γιατί θέλετε ανθρώπους ανώνυμους και σκοτεινούς σαν εσάς.
Θα παρακαλούσα να με πληροφορήσετε για τις επιδιώξεις και το παρελθόν του.
Γιατί κατά τη γνώμη σας, δεν πήρε μια θέση στις πολυάριθμες επιτροπές του δήμου που παίρνουν και χρήματα; Αυτό δεν του είναι πολύ εύκολο, λόγω της συζύγου του;
Διαβάζοντας το βιογραφικό του στο internet διαπιστώνω, ότι για την εθελοντική του δράση τον έχει τιμήσει το Υπουργείο Υγείας και Πρόνοιας, έχουν γράψει δύο εφημερίδες του εξωτερικού, έχει πάρει ένα σωρό βραβεία κλπ κλπ. Όλοι αυτοί κάνουν λάθος; Αν τα αμφισβητείτε να το πείτε να μας δώσει αποδείξεις.
Κοιτάξτε ανώνυμε, αντιλαμβάνομαι ότι σας κέντρισαν πολύ οι έγγραφες και επώνυμες αντιδράσεις του κου Καβακόπουλου στα λάθη της προηγούμενης δημοτικής αρχής και διαπιστώνω ότι το κάνει και τώρα (πυροπροστασία, φωτισμός, κλπ). Δες τε τώρα τι θα κάνετε ως αντιπολίτευση και αφήστε τα ανώνυμα λιβελογραφήματα και λασπολογίες. Καταπιείτε επιτέλους την ανώνυμη ανικανότητά σας.
Πήρα τηλέφωνο στο ΙΚΑ και δεν εμβολιάζουν τα παιδιά μου που είναι ανασφάλιστα. Ο ανώνυμος που λέει ότι τα εμβολιάζουν είναι ένας μεγάλος ψεύτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ 1.29΄
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΤΟΤΕ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΛΙΒΕΛΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ…
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΒΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ… ΞΕΧΑΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ…
Τώρα όταν ακούς βραβεύσεις από φορείς σαν το υπουργείο υγείας ή έντυπα… κράτα και καμιά επιφύλαξη!
Ξέρουν ποιους βραβεύουν και γιατί…
Άμα κοιτάξεις πόσα βραβεία έχουν πάρει πολιτικοί, επιχειρηματίες, παράγοντες, παπάδες και το κακό συναπάντημα και το συγκρίνεις με τους απλούς τίμιους ανθρώπους θα αντιληφθείς ότι δεν είναι δα και τιμή να προβάλεις τα βραβεία που σου έδωσε το σύστημα που μας έφερε σε αυτό το κατάντημα!
Ανώνυμε 1.29΄
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχεις ενημερωθεί ότι επιδίωξε να γίνει συμπαραστάτης του δημότη!
η δε γυναίκα του δεν κατάφερε να γίνει αντιδήμαρχος επειδή είναι στην ομάδα Γρετζελιά που βρίσκεται σε κόντρα με την δήμαρχο!
όπως καταλαβαίνεις δεν είναι τόσο απλό να πάρει πόστα κλπ.
Κοντοπαπαγάλε με το καπέλο κάποτε πολύ παλιά στη Δεκελείας είμαστε μαζί στον ίδιο χώρο, ήσουν πάντα σκοτεινός και βρώμαγες μπόχα. Ευτυχώς που έφυγες και καθάρισε ο τόπος. Άφησε τον Καβακόπουλο και κοίταξε τον εαυτό σου στον καθρέπτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμβόλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ΕΜΒΟΛΙΑ που υπάγονται στο πρόγραμμα του Εθνικού Εμβολιασμού δίνονται σε όλα τα Ασφαλιστικά Ταμεία με 0% συμμετοχή και άνευ θεώρησης (για το ΙΚΑ βλέπε στο τέλος του θέματος, καθώς χορηγεί από τα ιδιωτικά φαρμακεία συγκεκριμένα εμβόλια)
Σας παραθέτουμε το ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ, στο οποίο έχουν εισαχθεί πλέον και τα εμβόλια κατά των ανθρώπινων θηλωμάτων, μηνιγγιτιδόκοκκου, πνευμονιόκοκκου και ανεμευλογιάς και τις σχετικές επεξηγήσεις του πίνακα.
Συγκεκριμένα, σας παραθέτουμε τα εξής, με τη σειρά που αναφέρονται:
- Εικόνα 1: Το νέο πρόγραμμα εμβολιασμών μαζί με χρονοδιάγραμμα. (Επεξηγήσεις της εικόνας 1)
- Πίνακας 5: Το πρόγραμμα εμβολιασμών για παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών που δεν εμβολιάσθηκαν στη συνιστώμενη από το Εθνικό Πρόγραμμα ηλικία.
- Πίνακας 6: Το πρόγραμμα εμβολιασμών για παιδιά ηλικίας 7-18 ετών που δεν εμβολιάσθηκαν στη συνιστώμενη από το Εθνικό Πρόγραμμα ηλικία.
- Υποσημειώσεις / Επεξηγήσεις των πινάκων 5 και 6. ( Βλέπε εδώ για πίνακα 5 6 & Επεξηγήσεις )
- Πίνακας 1: Πίνακας ατόμων με αυξημένο κίνδυνο για σοβαρές πνευμονιοκοκκικές λοιμώξεις.
- Πίνακας 2: Πίνακας των παιδιών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου για φυματική μόλυνση / φυματίωση.
- Πίνακας 3: Πίνακας των ενδείξεων εμβολιασμού κατά της ηπατίτιδας Α σε χώρες με χαμηλή και μέση ενδημικότητα.
- Πίνακας 4: Πίνακας ενδείξεων εμβολιασμού κατά της γρίπης.
- Ερμηνευτικές επεξηγήσεις για το εμβόλιο κατά του Ιού των Ανθρώπινων Θηλωμάτων (Human Papilloma - Virus - HPV). ( Βλέπε εδώ...)
Τρόπος Χορήγησης των Αντι-ικών και Εμβολίων Κατά του Πνευμονιόκοκου
- Υποδείγματα Γνωματεύσεων Γιά ΑΝΤΙΙΚΑ και Εμβόλια κατά του ΠΝΕΥΜΟΝΙΟΚΟΚΚΟΥ
- Στο ΙΚΑ τα περισσότερα εμβόλια χορηγούνται απο τα θεραπευτήριά του.
(Επίσης, το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μάς ενημέρωσε ότι θα καλύπτει πλήρως τις ανασφάλιστες ομάδες του πληθυσμού και τους άπορους.)
Γράψε που θα πάει στη Φιλαδέλφεια - Χαλκηδόνα ο άνεργος και μετανάστης να κάνει τα εμβόλια. Το ξέρουμε ότι δίνονται τζάμπα από το κράτος. Πριν 10 χρόνια υπήρχε το ΠΙΚΠΑ στη Φιλαδέλφεια, μετά τους σεισμούς έπεσε, τώρα που θα πάει να κάνει εμβόλια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Καβακόπουλε σε ένα από τα μηνύματα σας(07:06 πμ) χθες 3 Ιουλίου καλούσατε τον κόσμο
ΑπάντησηΔιαγραφήνα τον ξεναγήσατε μέχρι τις 05:30 μμ στο άθλημα
της άρση βαρών στο ποδηλατοδρόμιο.
Επειδή χθες ήταν ο τελικός του αθλήματος, και
επειδή συμμετείχε σαν αθλητής ένα από τα παιδιά
της παιγνιοθήκης ο Γεώργιος Νικολάκης ο οποίος
σάρωσε στα μετάλλια 3 χρυσά και ένα χάλκινο,
δήλωσε παρουσία εκεί η μισή Φιλαδέλφεια.
Οι αγώνες με τις απονομές τελείωσαν γύρω στις
12:30 και στις 13:00 είχανε μαζέψει σχεδόν
τον περισσότερο εξοπλισμό.
Και εσείς καλείτε για ξενάγηση μέχρι τις
05:30 μμ.
Μπορεί κανείς να σας πάρει στα σοβαρά;;;;
Και μη πείτε πάλι λασπολόγοι γιατί υπάρχουν
φωτογραφίες και video.
Οπότε δλδ ο κ. Καβακόπουλος μας αραδιάζει μπαρούφες με το τσουβάλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θέλει μπορεί να κάνει εμβόλιο
και το πάρκο μπορεί να μείνει ανέπαφο χωρίς να το θάψει η πολυκατοικία που προτείνει ανερυθρίαστα ο οικολόγος...
Άρα όλη η ιστορία με τις υπογραφές, και να πάει να πει κάποιος στην σύναξη των οικολόγων εκ μέρους του, και να στέλνει κείμενα εδώ για να μάθουμε όλοι πόσο σε αντίθεση με εμάς ψυχοπονιάρης είναι, αποτελούν φτηνά επικοινωνιακά τρικ χωρίς κανένα περιεχόμενο!
Κοίτα να δεις με τι ασχολείται ένα ολόκληρο μπλογκ! Με έναν απίθανο παραμυθατζή…
Για τους προσωπικούς λασπολόγους που κρύβονται πίσω από την κουκούλα της ανωνυμίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ποδηλατοδρόμιο ήμουν μέχρι τις 5.30 το απόγευμα που είχα βάρδια. Τα καθήκοντά μου ήταν να φυλάω την πύλη εξόδου του πάρκινγκ του ποδηλατοδρόμιου και να συνεργάζομαι ασύρματα με την αντίστοιχη πύλη εισόδου. Για τον λόγο αυτόν είπα να με ζητήσετε στην είσοδο, οποιοδήποτε άλλον και να ζητάγατε δεν θα σας τον φώναζαν γιατί απλά δεν θα τον ήξεραν. Υπάρχει βέβαια και το Check In και Check Out όπου εκεί υπέγραφε ο κάθε εθελοντής ώρα εισόδου και εξόδου. Αν θέλετε μεγαλύτερη επιβεβαίωση μπορώ να σας πω γνωστό Φιλαδελφειώτη που με είδε και ήταν κι αυτός εθελοντής στο ποδηλατοδρόμιο αλλά σε άλλο τομέα.
Σχετικά με τις υπογραφές για τους εμβολιασμούς:
Το 2007 είχα συλλέξει 500 υπογραφές τις οποίες τις είχα καταθέσει αντίστοιχα στον Δήμο και τον Δ/ντη του ΙΚΑ (τότε δεν λειτουργούσε ούτε το Κέντρο Μάνας και Παιδιού του ΙΚΑ). Οι αρ. πρωτ. των εγγράφων που έστειλα στον δήμο ήταν 4590/30-3-07 και 7414/18-5-07 στο δε ΙΚΑ 2248/4-4-07. Επιστολή είχα επίσης στείλει και στον τότε αρμόδιο Υπουργό κο Γιακουμάτο ο οποίος μερίμνησε και λειτούργησε το Κέντρο Μάνας & Παιδιού. Ο κος Γιακουμάτος για τις ενέργειές του και την λειτουργία του Κέντρου, με ειδοποιούσε μέσω της κας Όλγας Αυγερινού (Διευθύντριας του Ιδιαίτερου Γραφείου του).
Αυτά όσον αφορά την αλήθεια που δεν σας αρέσει.Όποιος επιθυμεί περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί να τις ζητήσει μέσω του email μου spiroskavako@gmail.com.
κ. Καβακόπουλε αν κάνατε τον πορτιέρη πως θα κάνατε ξενάγηση χωρίς να εγκαταλείψετε την θέση σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σας παρακαλέσω τα περί ανώνυμων και προσωπικών λασπολόγων να τα αφήσετε στην άκρη και να απαντάτε επί επιχειρημάτων
Καλό είναι ως ειδικός να δώσω μια εξήγηση όσο πιο συνοπτικά και απλά γίνεται για το φαινόμενο του συμπολίτη μας κ. Καβακόπουλου με τον οποίο βλέπω ότι συχνά υπάρχει μια αντιπαράθεση…
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει μια επιτυχημένη γυναίκα με όσα αυτή ασχολείται.
Αυτός ως άντρας δεν ξεχωρίζει και αν σιωπά αισθάνεται πως θα δίνει την εικόνα του άβουλου που ακολουθεί…
Πρέπει να αποδείξει στον εαυτό του και στην κοινωνία ότι είναι εξίσου άξιος και ικανός να διακριθεί, και ανταποκρίνεται στον ρόλο που αντιστοιχεί στην φύση του.
Αυτό είναι προφανές ότι δεν μπορεί να συμβεί στον στίβο που αγωνίζεται η σύζυγος του γιατί θα είναι σκέτη αποτυχία…
Διαλέγει έναν χώρο (εθελοντισμός) που δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός που υπάρχει για τα αιρετά αξιώματα ούτε χρειάζεται να σε ψηφίσει κανείς για να είσαι κάπου υπεύθυνος ή να ενεργείς αυτόβουλα ως επικεφαλής…
Το φαινόμενο της έξαρσης της ταχτικής προβολής της δράσης του που συναντάμε τελευταία οφείλεται στο γεγονός της εκλογής στο Δ.Σ. της συζύγου του!
Προσωπικά δεν βρίσκω τίποτε κακό ή αφύσικο σε όλα αυτά, αντίθετα πιστεύω ότι η ερμηνεία της συμπεριφοράς που δίνω θα βοηθήσει όλους μας να είμαστε λιγότερο επιθετικοί μαζί του, περισσότερο ανεκτικοί και ο ίδιος να αποφασίζει με λιγότερη ανασφάλεια…
Η δημοσιότητα στην οποία επιδίδεται νομίζω δεν του δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα, αλλά αντίθετα τον καθιστά στόχο δυσμενών σχολίων που δεν βοηθούν και τον ίδιο!
Αυτά τα λίγα με όλη την καλή διάθεση!
Αν είναι έτσι να δώσουμε τόπο στην οργή... αλλά δεν είναι δυνατόν ο κάθε ένας που για κάποιο λόγο αισθάνεται δυστυχής, να γίνεται δήμαρχος, τελάλης, ...εθελοντής και να πρέπει εμείς να τον ανεχόμαστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι blog Θεέ μου.Η χαρά του λασπολόγου ,του υβριστή,του ανεύθυνου,του θρασύδειλου,του .....,του.....Θα μπορούσα να γράψω τόσους χαρακτηρισμούς όσοι και οι ανώνυμοι σχολιαστές.Μεχρι και ανώνυμος ΕΙΔΙΚΟΣ σχολιάζει(αυτός των 8:57).Γιατί δεν μας λέει το όνομα του να τον συμβουλευτούμε και εμείς;Είναι πραγματικά δείγμα των καιρών και της κοινωνικής κρίσης που μας διακατέχει το γεγονός ότι κάποιος ΕΠΩΝΥΜΑ εκφράζει μιά άποψη και δεκάδες άλλοι τον βρίζουνΑΝΩΝΥΜΑ. Νομίζω Σπύρο Καβακόπουλε ότι θα πρέπει να τους αγνοήσεις όλους.Εξ άλλου σε τι διαφέρουν από μεσαιωνικό όχλο;Αν μπορούσαν θα σε έριχναν στη πυρά.Έτσι ανώνυμα.Σε τι διαφέρουν από τους κουκουλοφόρους της κατοχής και τους ταγματασφαλίτες;Αν μπορούσαν θα σε κατέδιδαν κάπου για να πληρώσεις γι αυτό που είσαι.'Ετσι απλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου ,σου συμπαρίσταμε επωνύμως για να μοιραστούμε τις "καλοπροαίρετες" ύβρεις
Πριν όμως κλείσω θα ήθελα να απευθυνθώ στους διαχειριστές του blog και να τους πω ότι έχουν μπλέξει τη Δημοκρατία με το Φασισμό. Γιατί τι άλλο είναι άραγε οι ανώνυμες ύβρεις;
@Τάκης Λευκιανός
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εσείς μπορείτε να αποδείξετε ότι λέγεστε Τάκης Λευκιανός, άρα μιλάτε "επώνυμα", άλλο τόσο κι εγώ μπορώ να αποδείξω ότι είμαι αυτός που λέω, δηλαδή ο Μπαράκ Ομπάμα, αν έχετε ακουστά... Αυτά για το ανώνυμο, ή επώνυμο.
Πάμε στην ουσία, αγαπητέ Τάκη Λευκιανέ ή Ράτκο Μλάντιτς, ή όπως αλλιώς σας λένε. Η αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία, ξεκινούσε τις αποφάσεις της με τη φράση "Έδοξε τη βουλή και τω Δήμω...". "Έδοξε" σημαίνει διατύπωσε μια καλοζυγισμένη γνώμη. Αυτό είναι η "δόξα" στην Αρχαία Ελλάδα. Και η "δόξα", δηλαδή η καλοζυγισμένη γνώμη, προέκυπτε από πολύωρες συζητήσεις στην Αγορά. Εκεί ακούγονταν και ακραίες φωνές, που απομονώνονταν. Προσέξτε, απομονώνονταν, δεν πνίγονταν. Κανείς δεν σηκώθηκε να κόψει τον άλλο επειδή ο άλλος είπε κάτι ακραίο ή διαφορετικό. Εσείς εδώ μου ζητάτε (θα καταλάβατε ότι ο Μπαράκ Ομπάμα, εκτός από την υφήλιο, διαχειρίζεται και το blog αυτό...) να κόβω ό,τι δεν μου αρέσει, ή μήπως ό,τι δεν ΣΑΣ αρέσει; Κι εμένα με ενόχλησαν μερικές επιθέσεις στον κ. Καβακόπουλο. Αλλά ποιος μου δίνει το δικαίωμα ό,τι με ενοχλεί να το πετσοκόβω; Το blog αυτό άλλαξε τα δεδομένα στην τοπική ενημέρωση (ρωτήσετε τον κ. Καβακόπουλο γι αυτό) γιατί ακολούθησε μια συγκεκριμένη συμπεριφορά. Κι αυτή θα συνεχίσει.
Όσο για το αν μπλέκω τη Δημοκρατία με το φασισμό, και την εκ μέρους σας ταύτιση του φασισμού με τις ανώνυμες ύβρεις, το μόνο που έχω να σας υπενθυμίσω είναι το ανέκδοτο με τον αστυνομικό και το μπουζούκι. Όπως λέμε "ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι" έτσι κι εσείς λέτε "ο φασισμός είναι φτου- κακά, οι ανώνυμες ύβρεις είναι φτου- κακά, άρα ο φασισμός είναι ανώνυμες ύβρεις". Πόρρω απέχετε από το "έδοξε τη Βουλή και τω Δήμω" αγαπητέ Τάκη, ή Μάκη, ή όπως σας λένε, τέλος πάντων. Καλησπέρα σας.
Για να μη μείνει καμία αμφιβολία, επιβεβαιώνω ότι είμαι ο... Μπαράκ Ομπάμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τάκης Λευκιανός είναι ο ίδιος ο Καβακόπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρησιμοποιεί την ίδια φρασεολογία και με άλλο όνομα προσπαθεί να μας παραπλανήσει.
Αχ βρε Σπύρο θέλεις να κρυφτείς αλλα δεν
μπορείς.
@7.09μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το πιστεύω. Ο Σπύρος έχει το θάρρος της γνώμης του και το έχει αποδείξει. Συμφωνείς ή διαφωνείς, το δίκιο του δεν του το τρως...
Κι όμως ο κ. Λευκιανός υπάρχει είναι δραστήριος και κάνει απίθανα πράγματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού η απόδειξη!
Ο Λευκιανός μοντελισμος,σας παρουσιάζει το ποιο επικύνδινο άλμα, πάνω από ένα παιδί. Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε....
http://www.youtube.com/watch?v=H7nyvUXe1FI
λευκιανός μοντελισμός tamiya 21ccby
http://www.youtube.com/watch?v=Wun2XK9AK-U
Είναι πολύ αστείο που βλέπω ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ αντιπαράθεση μεταξύ Καβακόπουλου και ανωνύμων!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν έβαλε υποψηφιότητα για Συμπαραστάτη του δημότη, τον θάβανε!! Όταν ανακοίνωσε τις προτάσεις για το άλσος, τον θάβανε!!! Τώρα που είπε τη παλιά πρόταση για το οικόπεδο του ΠΙΚΠΑ πάλι τον θάβουν!!!! Και τις επόμενες προτάσεις του το ίδιο θα γίνεται;;
Μέχρι και ο πρωθυπουργός θα ζήλευε, αφού ο Καβακόπουλος κλέβει τη παράσταση!!!
Ερώτημα: Γιατί τον θάβουν;;;;; Μήπως φταίει και ο ίδιος;;;;;;;
Απαντήστε παρακαλώ.
Κύριε καθηγητά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο! Εσείς εδώ! Στον βούρκο αυτού του blog! Εσείς ο καθηγητής της παπαρολογίας που μας διδάσκατε την καθαρότητα στο δημόσιο διάλογο και την πίστη σας στο open gov, πως βρεθήκατε να κολυμπάτε στα σκ@τ@!
Είχα αναγνωρίσει από χτες την γραφή σας στις 1.29΄μμ και σκέφτηκα μετά την απάντηση που σας έδωσε ο χυδαίος ανώνυμος 2.55΄ μμ ότι θα γράφατε με το ονοματεπώνυμο σας, όπως και πράξατε!
Αγαπητέ μου καθηγητή Σπυροτάκη Καβαλευκιανέ, θυμάμαι που μας έλεγες και βλέπω το επαναλαμβάνεις τώρα με απόλυτη συνέπεια, «Είναι πραγματικά δείγμα των καιρών και της κοινωνικής κρίσης που μας διακατέχει το γεγονός ότι κάποιος ΕΠΩΝΥΜΑ εκφράζει μιά άποψη και δεκάδες άλλοι τον βρίζουνΑΝΩΝΥΜΑ. Νομίζω Σπύρο Καβακόπουλε ότι θα πρέπει να τους αγνοήσεις όλους.Εξ άλλου σε τι διαφέρουν από μεσαιωνικό όχλο;Αν μπορούσαν θα σε έριχναν στη πυρά.Έτσι ανώνυμα.Σε τι διαφέρουν από τους κουκουλοφόρους της κατοχής και τους ταγματασφαλίτες;Αν μπορούσαν θα σε κατέδιδαν κάπου για να πληρώσεις γι αυτό που είσαι.'Ετσι απλά.
Τέλος πάντων άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου ,σου συμπαρίσταμε επωνύμως για να μοιραστούμε τις "καλοπροαίρετες" ύβρεις
Πριν όμως κλείσω θα ήθελα να απευθυνθώ στους διαχειριστές του blog και να τους πω ότι έχουν μπλέξει τη Δημοκρατία με το Φασισμό. Γιατί τι άλλο είναι άραγε οι ανώνυμες ύβρεις»
Η διαύγεια του πνεύματος σου παραμένει ανεξίτηλη στον χρόνο!
Είναι μεγάλη τιμή και ευτυχία για το blog αυτό, η παρουσία σου η οποία λαμπρύνει και αποκαθάρει από αυτά τα λιπόσαρκα μυαλά με τα λασπωμένα ρούχα που τους έλεγαν λασπολόγους…
«Έκτορα…» των 9.26΄μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήη αχίλλειος πτέρνα σου... "ο Καβακόπουλος κλέβει την παράσταση"
Αυτό ακριβώς! Πρόκειται για παράσταση για ένα ρόλο που δίνει μονίμως ο κ. Καβακόπουλος ως «θεατρίνος» που απεγνωσμένα αγωνίζεται για το χειροκρότημα...
Είναι κρίμα γιατί δεν μπορεί να συνεργαστεί με άλλους επειδή γνωρίζει από εμπειρία πως ποτέ δεν θα καταφέρει να ξεχωρίσει!
Ο δρόμος του θα συνεχίσει να είναι μοναχικός, η παρουσία του θα είναι μόνο εκεί που δεν πάνε εύκολα άλλοι, η αγωνία του για την αναγνώριση που δεν έρχεται ποτέ θα τον κάνει να προσφέρει σε αδύναμες πληθυσμιακές ομάδες που είναι οι μόνες που μπορούν να αναγνωρίσουν την διάθεση προσφοράς του που δυστυχώς δεν συνοδεύεται από ένα «πακέτο» που μπορεί να υποστηρίξει επαρκώς την προσωπικότητα του ως σύνολο…
Πρέπει όμως κι ο ίδιος να αναγνωρίσει τον εαυτό του, τις ανάγκες του, τις επιθυμίες και τις αιτίες που τον οδηγούν σε συμπεριφορές που τον εκθέτουν και τον καταβυθίζουν στην εκτίμηση του ακροατηρίου που επιδιώκει να έχει…
Διαφορετικά η απόσταση ανάμεσα στις επιθυμίες και τα στραπάτσα θα μεγαλώνει με όλες τις συνέπειες που θα έχει αυτό για τον ίδιο.
Ανώνυμος ειδικός (επιμένω)
οκ εκτιμώ ότι το θέμα περί τον κ. Καβακόπουλο εξαντλήθηκε. Η ανάρτηση είναι για άλλο θέμα και νομίζω μπορούμε να το κλείσουμε εδώ. Κατεγράφησαν όλες οι απόψεις, αν υπάρχει καμία άλλη (όχι να ξαναγράψουμε τα ίδια) πολύ ευχαρίστως, αλλά ας μην ανακυκλώνουμε μια συζήτηση περί ένα άτομο, που στο τέλος- τέλος μιλάει επώνυμα. Ευχαριστώ θερμά για την (υπολαμβανόμενη) κατανόηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Αποστόλου, από δικό μου λάθος έσβησα το μήνυμά σας. Σας ζητώ συγνώμη και σας παρακαλώ να το ξαναστείλετε. Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφή