Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Η τελευταία εξομολόγηση του Ρασούλη: "Με πέταξαν στον κάδο.Είµαι άνεργος και αχρήµατος και ηλικιωµένος"

Φράσεις που πληγώνουν στο γράμμα που άφησε στον φίλο του Λευτέρη Παπαδόπουλο ο Μανώλης Ρασούλης:
- "Δεν έχω να πληρώνω ούτε το νοίκι μου. Με πέταξαν στον κάδο από την ΕΡΤ"
- Τα αποσπάσματα της επιστολής που πονάνε. Μέσα από την στήλη του στα ΝΕΑ, ο στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος αποκαλύπτει τις δύσκολες ώρες που περνούσε ο Μανώλης Ρασούλης, ο οποίος δεν είναι τυχαίο τελικά οτι έφυγε μόνος και αβοήθητος και βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του μετά από 7 ημέρες! Γράφει ο Λ. Παπαδόπουλος: "Πριν από έναν µήνα ήρθε να µε βρει στην ταβέρνα της Μίνας. Ηταν και ο γιος µου µαζί. Και ο Λιάνης. Μου έδωσε ένα γράµµα για να το δηµοσιεύσω στις «Ματιές». ∆ηµοσίευσα ένα τµήµα του. Μέσα από τις γραµµές του, βγαίνει η αγωνία του και η στενοχώρια του. Αντιγράφω µερικές παραγράφους: «Αρτι αφιχθείς από την Αυστραλία, όπου πήγα για έναν µήνα ν’ αλλάξω παραστάσεις, να πάρω µια ανάσα γιατί
µοιάζω µε µωρό στη φωτιά και αρχαία σκουριά, µε όλα τούτα τα τεκταινόµενα εγχωρίως, πληροφορήθηκα ότι οι ιθύνοντες µου έκοψαν την εκποµπή που είχα στο Α’ πρόγραµµα του ραδιοφώνου (105,8) επί 6 χρόνια, κρατώντας τα µπόσικα στην κατιούσα.
Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα µε τον τρόπο που µε πέταξαν στον κάδο, γιατί βασικά είµαι ένας απ’ αυτούς που υποστηρίζουν τις αξίες. Είµαι άνεργος και αχρήµατος και ηλικιωµένος. Σύνταξη δεν έχω πάρει ακόµα. Ευελπιστώ. Κι όπως ξέρεις, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. ∆εν έχω, πάντως, να πληρώνω ούτε και το νοίκι µου. Εδιωξε και την κόρη µου, από το δηµοτικό Κανάλι 1 του Πειραιά, αµέσως µόλις βγήκε δήµαρχος ο µπασκετµπολίστας Φασούλας. Κι ας έκανε το χαρισµατικό και µορφωµένο κορίτσι επί 4 χρόνια εκποµπές πρότυπα. Είµαι στο κουρµπέτι και το ραδιοφωνικό 50 χρόνια και ξέρω τι είναι τι και ποιος είναι ποιος. Η αυτογνωσία µου είναι πολύ ενισχυµένη. Αντί ν’ ακούν εµάς, που περάσαµε από 40 κύµατα και να µαθαίνουν, µόλις πήραν το σκήπτρο άρχισαν µε τη γνωστή εµπάθεια, απάθεια και αµάθεια τις εκκαθαρίσεις.

2 σχόλια:

  1. Σπύρος Καβακόπουλος19 Μαρτίου 2011 στις 1:20 μ.μ.

    Μήπως μπορείτε να μάθετε πότε περίπου απέλυσαν τον Ρασούλη από το ραδιόφωνο της ΕΡΤ. Για να σας πω ποιος ήταν ο διευθυντής του Ραδιοφώνου και ποια ήταν η υπεύθυνη των μουσικών προγραμμάτων. Θα πρέπει να γίνονται γνωστοί όλοι αυτοί οι γλυφίτζουρες, ώστε να ξέρουμε ποιους να φτύνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς οτιδήποτε έχει σχέση με την ελευθερία, με την ελεύθερη σκέψη και με το γνήσιο ταλέντο θάβεται και ξεφτυλίζεται για να επιπλέουν τα σκ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή