Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Πραγματική μαρτυρία,,,

Μια καλή φίλη είχε ένα ατύχημα και χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο. Τα υπόλοιπα τα... αφηγείται η ίδια, με πικρό χιούμορ (μωρέ μπράβο! χιούμορ στην κατάστασή σου...)

Αφήγηση από χειρουργημένη φίλη.
Όσα προηγήθηκαν του χειρουργείου παραλείπονται ως σχεδόν επουσιώδη.
Τα «αντικείμενα» και τα «ονόματα» είναι φανταστικά αλλά τα γεγονότα πραγματικά.
Η Κατίνα και η Ελένη είναι νοσοκόμες των διπλανών χειρουργείων
-          (Γιατρός) Λουκία, δώσε μου το τρυπάνι Νο 7
-         (Λουκία) Δεν έχουμε.  
-         (Γιατρός) Ρώτα δίπλα την Κατίνα αν έχει
Η Λουκία φεύγει και σε λίγο επιστρέφει.
-         (Λουκία) Ούτε η Κατίνα έχει
-         (Γιατρός) Για ψάξε κι αλλού, Λουκία, μήπως και βρεις. Ρώτα και την Ελένη.
Τελικά η  Λουκία βρήκε τρυπάνι Νο 7.
Η επέμβαση προχωρούσε κανονικά μέχρι που:
-         (Γιατρός) Λουκία, δώσε μου τον μικρό κόφτη
-         (Λουκία) Δεν έχουμε.
-          (Γιατρός) Ρώτα δίπλα την Κατίνα αν έχει
Η Λουκία ξαναφεύγει και σε λίγο επιστρέφει.
-          (Λουκία) Ούτε η Κατίνα έχει. Μου είπε πως τελειώσανε
-         (Γιατρός) Τότε  δώσε μου τον μεγάλο κόφτη
-         (Άλλος Γιατρός) Κόβει ο μεγάλος κόφτης;
Φαίνεται πως έκοβε. Λίγο αργότερα:
-         (Άλλος Γιατρός) Εδώ το σύρμα περισσεύει
-         (Γιατρός) Χτύπα το με το σφυρί.
Σφυρί υπήρχε. Κύτα να δεις φίλε μου, και μετά κατηγορούν τα νοσοκομεία για ελλείψεις. Λίγο αργότερα:
-         (Γιατρός) Λουκία, φώναξε σε παρακαλώ τον ακτινολόγο με το φορητό να δούμε τι κάναμε
Η Λουκία ξαναφεύγει και σε λίγο επιστρέφει.
-         (Λουκία) Είναι στο διπλανό, θα πάει μετά στο 3 και μόλις τελειώσει θάρθει. 
Μετά από 20 λεπτά ήλθε και ο ακτινολόγος με το φορητό, βγήκε η ακτινογραφία, όλα καλά οπότε:
-          (Γιατρός) Λουκία, δώσε μου το αποστειρωμένο συρραπτικό Νο 3
-         (Λουκία) Μας τελειώσανε.  
-         (Γιατρός) Ρώτα δίπλα την Κατίνα αν έχει
Η Λουκία ξαναφεύγει και σε λίγο επιστρέφει.
-         (Λουκία) Η Κατίνα  δεν έχει και μου είπε πως ούτε η Ελένη έχει.
-         (Γιατρός) Άντε ψάξε λίγο γρήγορα Λουκία μου μπας και την κλείσουμε τη γυναίκα.
Η Λουκία ξαναφεύγει και αρκετά αργότερα επιστρέφει με ένα αποστειρωμένο συρραπτικό Νο 3. Λίγο αργότερα:
-         (Γιατρός) Λουκία, δώσ μου γάζες
-         . . . . . . . .
-         (Γιατρός) Όχι αυτές, Λουκία, αποστειρωμένες γάζες.
-         (Λουκία) Δεν έχουμε.
Τελικά η  Λουκία κάπου βρήκε και αποστειρωμένες γάζες.
-         (Γιατρός) Λουκία, δώσε μου ένα νάρθηκα Νο 347
-         (Λουκία) Δεν έχουμε νάρθηκα Νο 347. Πάω να δω αν έχει η Κατίνα ή η Ελένη.
Στο σημείο αυτό η φίλη μου αρχίζει να γελάει . ΝΑΙ ΡΕ, ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ. Πολύ αργότερα η  Λουκία επιστρέφει θριαμβευτικά κρατώντας ένα νάρθηκα Νο 347.
-         (Λουκία) Δεν είχε ούτε η Κατίνα, ούτε η Ελένη, αλλά εγώ βρήκα. Ο τελευταίος ήτανε αλλά τον βρήκα.
-         (Γιατρός) Που τον βρήκες καλέ Λουκία;
-         (Λουκία) Στην αποθήκη Νο 4. Ήταν καταπλακωμένος με κάτι άδειες κούτες
-         (Φίλη) Μπράβο Λουκία, ούτε η Νικολούλη νάσουνα
Η επέμβαση κάποτε τελείωσε.
-         (Γιατρός) στον (Άλλο γιατρό) Το κέρατό μου. Μια επέμβαση μιας ώρας μ’ αυτά και μ’ αυτά κράτησε δύο.
Η φίλη μου μεταφέρθηκε σε θάλαμο. Η αδελφή της πηγαίνει στην προϊσταμένη
-         (Αδελφή φίλης) Μου δίνετε παρακαλώ λίγο μπαμπάκι και λίγο οινόπνευμα
-         (Προϊσταμένη) Δεν έχουμε ούτε μπαμπάκι ούτε οινόπνευμα.
Ούτε θερμόμετρα είχαν παρά ένα μόνο για ολόκληρη την κλινική, κι έτσι δεν πήραν της φίλης μου θερμοκρασία μετεγχειρητικά. Πάντως κάποια στιγμή πέρασε μια νοσηλεύτρια και σημείωσε στον πίνακα του κρεβατιού 36,7 C.
Πάντως σήμερα η φίλη μου επέστρεψε σπίτι της.
Θέλω να ευχαριστήσω απ τα βάθη της καρδιάς μου αυτούς τους ήρωες και τις ηρωίδες γιατρούς και νοσηλευτές των επειγόντων περιστατικών για ότι έκαναν για τη φίλη μου κάτω απ αυτές της συνθήκες.
Γιατρέ, Άλλε γιατρέ, Λουκία, Κατίνα, Ελένη, Προϊσταμένη, σε όποια μονάδα έκτακτων περιστατικών όποιου νοσοκομείου της Ελλάδος κι αν εργάζεστε ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Εσείς, φίλοι, μη φτύνετε την τηλεόραση όταν έχει εκπομπές που κατηγορούν τους γιατρούς, απλά κλείστε την.
Οδηγείτε προσεκτικά και καλού – κακού έχετε στις τσέπες σας αποστειρωμένες γάζες.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου