Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Ελπίδα πουθενά;


Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου αυτή την ώρα και... μια εικόνα κάνει χίλιες λέξεις. Αυτή είναι η εικόνα της αντιπολίτευσης, αυτή που βλέπετε παραπάνω. Και με αυτή την αντιπολίτευση, αντί η διοίκηση να κάνει πάρτυ, την ίδια
ώρα εμφανίζεται αναποτελεσματική, σπαρασσόμενη, ασθμαίνουσα. Ελπίδα λοιπόν, για τον πολίτη που υπάρχει; πουθενά;

16 σχόλια:

  1. Αφού τους κάνανε "βουντού" και τρέχουνε όλοι στα νοσοκομεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγγνώμη αλλά δεν μάθατε ότι 2 σύμβουλοι της αντιπολίτευσης (Κοσκολέτος και Γραμμένος) είχαν προβλήματα υγείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυο εκδοχες υπαρχουν για τις απουσιες της αντιπολιτευσης:
    ειτε
    1 τα βουντου που ξεκινησαν απο 2 οικιες της οδου παλαιολογου επεκταθηκαν σε ολη τη πολη
    ειτε
    2 ειτε γαστρεντερικα προβληματα απο το πολυ φαι , προσπαθωντας να μιμηθουν τον ανεπαναληπτο και ΑΦΘΑΣΤΟ χαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΚΟΛΕΤΟΥ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚ. ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ:
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΤΗΝ ΚΟΛΕΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚ.&ΥΠΟΨ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ Κ. ΣΚΙΑΘΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΟΥΛΗ & ΤΗΝ ΣΥΧΝΗ ΤΟΥΣ ΠΟΙΚΟΛΟΤΡΟΠΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ?....
    ....ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΛΕΩΦ. ΑΧΑΡΝΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γειασου προεδραρα.Τοχεις μαγεψει το μωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα οι δυσκολίες της πλειοψηφίας έχουν να κάνουν ακριβώς με την ανυπαρξία της αντιπολίτευσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εδώ εσείς τα κανονίσατε έτσι να μη βγάλετε συνήγορο του δημότη και να παίζετε μπάλα μόνοι σας.

    Η ανυπαρξία της αντιπολίτυσης σας στενοχώρησε?

    Εσείς αν μπορούσατε θα διοικούσατε χωρίς το ΔΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατσακιώρης Θωμάς22 Ιουλίου 2011 στις 1:24 μ.μ.

    Σας ζήτησα χθες με σχόλιο μου να εχουμε μία συνολική εικόνα των παρισταμένων ,δεν το κάνατε ,δεν ξέρω για ποιό λόγο,σκοπός σας ,ήταν να κατηγορήσεται την αντιπολίτευση ,για αδιαφορία...-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΛΟΥΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΑΠΑΛΟΥΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Κατσακιώρης Θωμάς
    Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία μου αποδίδετε (κι όχι: αποδίδεται) κρυφές προθέσεις και σκοπούς. Ζητάτε πληροφορίες από τους παρόντες στο δημοτικό συμβούλιο, για να ασκήσετε κριτική από τον καναπέ σας. Αναρωτιέμαι: Αν σας ενδιέφερε να ασκήσετε κριτική δεν έπρεπε να μπείτε στον κόπο να περάσετε από εκεί που συνεδρίαζε το Δημοτικό Συμβούλιο, αντί να επαφίεστε στις πληροφορίες που σας δίνουν όσοι παρέστησαν εκεί; Κι ακόμα: γιατί πρέπει να έχω κρυφές σκέψεις εγώ, που δεν ανακατεύτηκα με κανέναν συνδυασμό,κι όχι εσείς που ήσασταν υποψήφιος με το "Καλημέρα Όμορφη Πόλη";
    Λοιπόν, κ. Κατσακιώρη, αν θέλετε να έχουμε εδώ μέσα έναν ψύχραιμο διάλογο, ακόμα και διαφωνώντας, πρώτα πρέπει να διασφαλίζετε τη δική σας ψυχραιμία. Από τους 20 της συμπολίτευσης στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ παρίσταντο οι 18.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάτσε λοιπόν να τα πούμε εμείς αφού δεν τα λες εσύ. Λείπανε όλοι του Κόντου, 2 της Λαϊκής Συσπείρωσης, κατά διαστήματα ο Μάλλιος και οι Γραμμένος, Κοσκολέτος, που ήταν στα νοσοκομεία. Να πούμε βέβαια ότι από τους 18 της συμπολίτευσης κάποια θεματάκια ψηφίστηκαν μόνο από 14......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός...23 Ιουλίου 2011 στις 12:13 μ.μ.

    @Ανώνυμο.... 22 Ιουλίου 2011 12:53 π.μ.

    Ποιό μωρό... ρε ανώνυμε ;

    Τυφλός είσαι ή έχεις πολύ καιρό να... ;;;

    Δεν βλέπεις τα "πίσω αμορτισέρ"... πόσο πεσμένα είναι ;;;

    Και με τη θεία Ελένη... να πηγαίναμε...
    καλύτερα θα ήταν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η αληθεια ειναι οτι εχω αρκετο καιρο, αλλα μου την δινουν οι γοβες ρε παιδιμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γούστα είναι αυτά... Τί να κάνουμε...24 Ιουλίου 2011 στις 11:45 π.μ.

    Ανώνυμε 1.37... πραγματικά πρέπει να το "κοιτάξεις"...

    Μ'αυτή τη ζέστη ιδίως, φαντάζομαι ότι θα είναι πιο πολύ το πρόβλημα.

    Πάντως ακόμα και για τις γόβες, δεν συμφωνούμε.

    Εμένα όταν βλέπω τέτοιες γυναίκες με τέτοιες γόβες,
    μου έρχονται στο μυαλό οι "άλλες" γυναίκες...
    που όμως φοράνε πιο ωραίες γόβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατσακιώρης Θωμάς24 Ιουλίου 2011 στις 2:45 μ.μ.

    Κύριε ΣΕΙΤΑΝΙΔΗ
    Σας ευχαριστώ για την φιλοξενεια των απόψεων μου.ΑΝ η ανάρτησή σας συνοδευόταν από δύο -τρεις φωτογραφίες,ώστε να υπάρχει πλήρη εικόνα των παρισταμένων δημοτικών συμβούλων,δεν θα παρεμβαίνα,ούτε ήμουν υποχρεωμένος να απολογηθώ για την αντιπολίτευση.Δεν έχω κάτι μαζί σας και δεν νομίζω ,ότι επρέπει να τεθεί θέμα ψυχραιμίας.Εγώ είμαι ένας απλός άνθρωπος ,αγωνιστής,Νεοδημοκράτης,ξεκάθαρος, δεν το κρύβω και δεν φοβάμαι.Ασχολούμαι με την τοπική κοινωνία, παρακολουθώ τα δρώμενά της,είτε από τον τύπο ,είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία και έχω το δικαίωμα να ασκώ κριτική,όποτε εγώ θέλω και να είστε σίγουρος ,ότι το κάνω από μόνος μου,έχω το θάρρος της γνώμης μου.Θα μου συγχωρέσετε για τυχόν ορθογραφικά-συντακτικά λάθη..-

    ΑπάντησηΔιαγραφή