Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Η κυβέρνηση μας κοροϊδεύει και για τα διόδια!

Δεν θα προχωρήσει στις προαναγγελθείσες μειώσεις στις τιμές των διοδίων η κυβέρνηση, αφού, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, κ. Γιάννη Μαγκριώτη, «δεν θα γίνει πράξη η μείωση των διοδίων, γιατί οι τράπεζες θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα». Μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών δήλωσε ότι «το 2010 προτείναμε τη μείωση των διοδίων. Τράπεζες και παραχωρησιούχοι δεν
δέχονταν συζήτηση... η ευθύνη είναι στην πλευρά των τραπεζών. Εμείς διαφωνούμε με αυτή την εκτίμηση. Τους καλούμε να ξεκινήσουν την επαναχρηματοδότηση, ώστε να ολοκληρωθούν τα έργα».

Η ομολογία του κ. Μαγκριώτη προκάλεσε την άμεση αντίδραση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, ο οποίος είπε πως «πρέπει να πουμε στους πολίτες την αλήθεια. Ότι δεν υποσχόμαστε απλά για να κερδίσουμε χρόνο».

Ο κ. Μαγκριώτης προσπάθησε να εξηγήσει για ποιο λόγο η κυβέρνηση δεν μπορεί να επιβάλει στις κοινοπραξίες την μείωση του αντιτίμου που πληρώνουν οι οδηγοί στους σταθμούς διοδίων. «Μπορούμε να καταγγείλουμε τις συμβάσεις. Αν το κάνουμε αυτό, τα έργα θα σταματήσουν και θα πρέπει να πληρώνουμε αποζημιώσεις…», επιχειρηματολόγησε ο υφυπουργός Υποδομών.

Με την τοποθέτηση του κ. Μαγκριώτη στη Βουλή κλείνει το κεφάλαιο της μείωσης των διοδίων, που η κυβέρνηση είχε προαναγγείλει εδώ και μήνες. Ο αρμόδιος υφυπουργός παλαιότερα είχε εξαγγείλει συμπίεση της τιμής του διοδίου, δραστικό περιορισμό της στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητοδρόμων, διευκολύνσεις με εκπτωτικές κάρτες για τις τοπικές μετακινήσεις, αλλά και χαμηλότερες τιμές για τους οδηγούς που κινούνται πολύ συχνά στις εθνικές οδούς.

Προφανώς, όμως όλες αυτές οι δεσμεύσεις αποδεικνύνονται κενό γράμμα και οι εξαγγελίες του κ. Μαγκριώτη ότι τα διόδια θα γίνουν φθηνότερα μοιάζουν με απόψεις… last year.

5 σχόλια:

  1. Ε! όχι και κενό γράμμα, Διαμαντή. Με αυτά και με αυτά ήξεραν που είναι τα λεφτά και πήραν τις εκλογές. Ψηφαλάκια ήταν γεμάτο το γράμμα, όχι κενό. Μη μας το παίζεις και αγανακτισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού είναι σε αδυναμία οι δήθεν επενδυτές κατασκευαστές, έχουν προεισπράξει για δρόμους που ανήκουν στο δημόσιο, δεν έχουν ολοκληρώσει τα έργα κλπ διακοπή κάθε έργου πέταγμα έξω, επιστροφή στο δημόσιο με μειωμένα διόδια να τελειώνουμε με τους ελεεινούς που μας ξεζουμίζουν και καθόμαστε ακόμη και τους πληρώνουμε σαν κορόιδα!
    Μόλις εξασφάλισαν ότι θα περνάμε και θα πληρώνουμε με πρόσχημα τις τράπεζες δεν προχωράνε σε μειώσεις για να μην υπάρξουν και μειώσεις στις μίζες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα, χα. «Ανακαλύψαμε» τις ΣΔΙΤ με 50 χρόνια καθυστέρηση και συ προτείνεις να ξαναγυρίσουμε στο παλιό σύστημα που γένναγε τις μίζες απ τη συνεργασία Κομμάτων - Μεγάλων Κατασκευαστικών Εταιρειών με τον αμαρτωλό Μαθηματικό Τύπο. Εκεί να δεις ξεζούμισμα. Αλλά για τη σκόπιμη παραπλάνηση του Ελληνικού λαού ούτε κουβέντα. . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eνώ τώρα δεν υπάρχουν μίζες...
    Και γιατί είναι απαραίτητος ο μαθηματικός τύπος;
    Η διαφορά βρίσκεται τώρα στο ότι όλα τα λεφτά πάνε στους κατασκευαστές και δεν μοιράζεται μέρος τους σε μικρότερες καρχαρίες...
    Ακόμη μεγαλύτερη και απόλυτη συγκέντρωση του πλούτου δηλαδή σε λιγότερα χέρια!
    Και είναι αυτό πρόοδος έναντι του πράγματι αμαρτωλού παρελθόντος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aν και μόνο 6 μήνες διοίκηση αυτή η δημοτική αρχή έχει τις ευθύνες της... που δεν μπόρεσε να καλύψει τα κενά που άφησαν Γρετζελιάς, Αδαμόπουλος, Κόντος.
    Ειδικά ο τελευταίος υπερχρέωσε τον δήμο αγοράζοντας άχρηστο εξοπλισμό στην καθαριότητα π.χ. ή φτιάχνοντας φτιαγμένες πλατείες, ή στρώνοντας στρωμένους δρόμους και δεν φρόντισε να δημιουργήσει υποδομές έστω για αναμενόμενες έκτακτες περιπτώσεις όπως είναι οι καύσωνες!
    Η πικρή αλήθεια είναι βέβαια πως ο Κόντος ένας άνθρωπος που στην πραγματικότητα δεν μπορείς να τον εμπιστευτείς σε τίποτα ως επικεφαλής αλλά ούτε καν για να φτιάχνει καφέδες, ψηφίστηκε για δήμαρχος και πέρασε 4 πλουσιοπάροχα ευχάριστα χρόνια στην θέση αυτή αν και θα έπρεπε κανονικά να είναι το πολύ θερμαστολαδάς σε ποντοπόρα !

    Τα λάθη ακόμη κι όταν οφείλονται στους ψηφοφόρους πληρώνονται...
    Και το λάθος της περασμένης 4ετιας πληρώνουμε σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή