Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Η ομαδούλα έχει ξεπεράσει κάθε όριο

Έχω δει κι έχω δει στη ζωή μου αποστάτες. Έχω δει κι έχω δει στη ζωή μου ανθρώπους που προδίδουν τις ίδιες τις δικές τους επιλογές. Οι διάδοχοι του Εφιάλτη, που πέρασε τους Μήδους πίσω από το Λεωνίδα, είναι τριγύρω μας. Αλλά ανθρώπους, που πρόδωσαν τις επιλογές τους, που πρόδωσαν την ψήφο του κόσμου στο πρόσωπό τους και που τώρα θέλουν να είναι αυτοί οι... σφραγιδοφύλακες, πρώτη φορά βλέπω. Τόσο, πια, αποξενώθηκαν από τους πολίτες; Τόσο, πια, θεωρούν εαυτούς αναντικατάστατους; Και καλά, για το κακέκτυπο του Χίτλερ, δεν είχα αμφιβολίες. Αλλά για
τους καθε λογής και φύλου κολαούζους του, ειδικά για ορισμένους, τι να πω; Πέφτω από τα σύννεφα... Αυτά...
Α!Να μην το ξεχάσω (άσχετο). Ξεκίνησε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον Προϋπολογισμό του δήμου.

1 σχόλιο:

  1. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΙ.ΕΧΟΥΝ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ,Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ,ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.ΑΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή