Την πιλοτική εφαρμογή ενός νέου συστήματος αποκομιδής απορριμμάτων σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η εικόνα της πόλης ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για το σύστημα πλάγιας φόρτωσης το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα να γίνεται η αποκομιδή με αυτοματοποιημένες διαδικασίες, μέσα σε λίγα
δευτερόλεπτα. Όπως
ανέφερε στη εισήγησή του ο Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς, το σύστημα θα εφαρμόζεται από οχήματα που διαθέτουν αυτόματο ανυψωτικό μηχανισμό και μεγάλη χωρητικότητα, ενώ η αποκομιδή θα γίνεται πλαγίως, δεν θα χρειάζεται προσωπικό αφού το όχημα θα παίρνει και θα αδειάζει τηλεσκοπικά τον κάδο με τη βοήθεια τηλεχειριστηρίου.
Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση:
Το πιλοτικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια τρείς μήνες και για την εφαρμογή του είναι απαραίτητη η μίσθωση εκατό (100) κάδων απορριμμάτων 2.400 ή 3.200 λίτρων και τριών απορριμματοφόρων πλάγιας φόρτωσης, για την απομάκρυνση περίπου 80 τόνων, απορριμμάτων ημερησίως.
Η επιλογή των σημείων θα γίνει με βάση το ύψος του αστικού φορτίου απορριμμάτων, την ύπαρξη περισσοτέρων του ενός κάδου σε μία θέση, το καθημερινό όγκο διερχόμενων πολιτών από το συγκεκριμένο σημείο και την εικόνα γεμάτων και υπερχειλισμένων κάδων.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η μίσθωση των εκατό κάδων απορριμμάτων και των τριών απορριμματοφόρων πλάγιας φόρτωσης θα γίνει με δημόσιο διεθνή διαγωνισμό.
ανέφερε στη εισήγησή του ο Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς, το σύστημα θα εφαρμόζεται από οχήματα που διαθέτουν αυτόματο ανυψωτικό μηχανισμό και μεγάλη χωρητικότητα, ενώ η αποκομιδή θα γίνεται πλαγίως, δεν θα χρειάζεται προσωπικό αφού το όχημα θα παίρνει και θα αδειάζει τηλεσκοπικά τον κάδο με τη βοήθεια τηλεχειριστηρίου.
Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση:
Το πιλοτικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια τρείς μήνες και για την εφαρμογή του είναι απαραίτητη η μίσθωση εκατό (100) κάδων απορριμμάτων 2.400 ή 3.200 λίτρων και τριών απορριμματοφόρων πλάγιας φόρτωσης, για την απομάκρυνση περίπου 80 τόνων, απορριμμάτων ημερησίως.
Η επιλογή των σημείων θα γίνει με βάση το ύψος του αστικού φορτίου απορριμμάτων, την ύπαρξη περισσοτέρων του ενός κάδου σε μία θέση, το καθημερινό όγκο διερχόμενων πολιτών από το συγκεκριμένο σημείο και την εικόνα γεμάτων και υπερχειλισμένων κάδων.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η μίσθωση των εκατό κάδων απορριμμάτων και των τριών απορριμματοφόρων πλάγιας φόρτωσης θα γίνει με δημόσιο διεθνή διαγωνισμό.
Πως να συμβούν αυτά Διαμαντή αφού ο Κόντος υπονόμευσε για δεκαετίες την αναβάθμιση του στόλου των οχημάτων με παρελθούσα τεχνολογία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι ακόμα χρωστάμε και θα χρωστάμε καιρό για να εξοφλήσουμε οχήματα για τα οποία ούτε έχουμε, ούτε είχαμε οδηγούς!!!
Καταχρέωσε τους δημότες, τον δήμο, και ουσιαστική βελτίωση της καθαριότητας δεν υπήρξε ποτέ!
Και θέλει να επανέλθει ο άχρηστος...
Και για το σούβλισμα του Αθανασίου Διάκου, ο Κόντος φταίει.
ΔιαγραφήΑν ο Αθανάσιος Διάκος ήταν κάτοικος Νέας Φιλαδέλφειας και πλήρωνε δημοτικά τέλη . . . . .
Διαγραφήας χρησιμοποιήσουμε σωστά τη μεταφόρτωση πρώτα, και βλέπουμε μετά για αναβαθμίσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Κοντός είναι αυτός που έκανε σταθμό μεταφόρτωσης σκουπιδιών μέσα στο Άλσος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ξαναγίνει δήμαρχος θα χτίσει και σπίτια για... τους άστεγους εκεί μέσα...
παρίστανε και τον οικολογικά ευαίσθητο ο αναίσθητος...