Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Ανάξιοι...

...είναι όσοι αποτελούν το σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο. Ανάξιοι να εκπροσωπήσουν τους πολίτες αυτής της πόλης, ή οποιασδήποτε άλλης- ξέρω ότι ίσως γενικεύω και μαζί με τα ΠΟΛΛΑ ξερά, καίγονται και τα ΛΙΓΑ χλωρά, που υπάρχουν εκεί μέσα. Αλλά είναι ΕΥΘΥΝΗ των "χλωρών" να διαχωρίσουν τη θέση τους από αυτό το εξευτελιστικό θέαμα που
εκπέμπει το Δημοτικό Συμβούλιο. 
Δείτε ένα απλό παράδειγμα: Επειδή ο λαϊκισμός ζει και βασιλεύει εκεί μέσα, ψηφίστηκε ΟΜΟΦΩΝΑ να παρανομήσει το Δημοτικό Συμβούλιο, και να μη στείλει στοιχεία για υπαλλήλους του Δήμου που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα. Παρατήρηση πρώτη: Από πού κι ως πού μπορεί ένα εκλεγμένο όργανο να ψηφίζει την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ; Ποιος έδωσε αυτή την εξουσία στο κάθε Δημοτικό Συμβούλιο; Αυτό στη νομική γλώσσα (εκτός αν ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ) λέγεται ΑΝΤΙΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΗΣ. Δεν νομοθετεί το Δημοτικό Συμβούλιο, η Βουλή νομοθετεί. 
Παρατήρηση δεύτερη: επί της ουσίας της υπόθεσης, τα πράγματα είναι ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ. Αν ΕΝΑΣ (όχι δυο ρε παιδιά. Ένας. Μόνον ένας!) είχε μπει στον κόπο να σχοληθεί ΣΟΒΑΡΑ με το θέμα, θα εύρισκε ΣΙΓΟΥΡΑ τρόπο ΚΑΙ να μην παρανομήσει το Συμβούλιο, ΚΑΙ να μην απολυθούν υπάλληλοι. Αν υπάρχει τέτοιος τρόπος; ΒΕΒΑΙΩΣ υπάρχει!!!
Αλλά οι "εκλεκτοί" μας, αντί να κάνουν κάτι χρήσιμο, ασχολούνται με τους μισθούς των συνεργατών της Δημάρχου, με τα τροφεία (άλλος λαϊκισμός του αισχίστου είδους, αφού ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς) κι ένα σωρό άλλες γραφικότητες. Να διασώσουν υπαλλήλους ΧΩΡΙΣ να παρανομήσουν, ε! δεν φτάνουν ως εκεί! Διοίκηση και αντιπολίτευση έχουν παρασυρθεί από έναν καλπάζοντα λαϊκισμό και αδυνατούν να ασχοληθούν, έστω, αν όχι να επιλύσουν, τα ουσιώδη και τα προφανή. Οι ανάξιοι...
Δεν μηδενίζω, το έγραψα και παραπάνω και σε άλλες αναρτήσεις. Αλλά οι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ σοβαροί του Συμβουλίου πνίγονται από το χείμαρρο του λαϊκισμού και της ελαφρότητας, από το κατινίστικο στυλ, από διαδικαστικά τερτίπια της δεκάρας, από άναρθρες κραυγές δημαγωγών, από άθλια έως τρισάθλια ελληνικά (πείτε το με νοήματα, παιδιά, αν δεν μπορείτε να δομήσετε μια απλή πρόταση ρήμα- υποκείμενο- αντικείμενο), από τόσα πολλά που κάνουν αποκρουστικές τις συνεδριάσεις. 
Τι να πώ για τον κορυφαίο των ελαφρολαϊκών λαϊκιστών; Εκείνον που επί 12 χρόνια είχε κάνει γκέτο το Δημοτικό Συμβούλιο κι απέβαλε κάθε ΠΟΛΙΤΗ, που δεν συναινούσε στην πολιτική του κι ο οποίος ανερυθρίαστα χθες κατήγγειλε "ηθικούς εκβιασμούς"- αναπόδεικτα, όπως όλα όσα λέει και κάνει στη δημόσια παρουσία του. Ο απών από τις συνεδριάσεις της Νέας Προοπτικής, φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο στοιχεία από... τις συνεδριάσεις αυτές. Αυτά νομίζει ότι απασχολούν τον κόσμο σήμερα. Τέτοια κατάντια...
Αλλά είπαμε: Ρόμπες...

25 σχόλια:

  1. Και πάλι θα συμφωνήσω Διαμαντή μου (χωρίς φίλτατε ή αγαπητέ που σε απομακρύνουν)στο ότι η απόφαση του Δημ. Συμβουλίου να μην στείλει στοιχεία ο Δήμος είναι για γέλια αλλά και για κλάματα.
    Και βέβαια αυτό το φαινόμενο θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά την Πολιτεία αλλά και την Δικαιοσύνη. Δυστυχώς, μέχρι σήμερα η μεν Πολιτεία ανέχεται, λόγω "πολιτικού κόστους" την ανομία και τη βία, η δε Δικαιοσύνεη είναι επιλεκτικά ευαίσθητη και σίγουρα υπερευαίσθητη σε θέματα που την αφορούν, όπως μισθοί Δικαστών κλπ. Για το ότι όταν ένας πολίτης απευθύνεται στη Δικαιοσύνη και χρειάζονται 6-7 χρόνια να εκδικαστεί μια υπόθεση, θεωρείται φυσικό. Για το ότι με αυτό τον τρόπο καταλύεται το κράτος δικαίου δεν απασχολεί ιδιαίτερα τους ταγούς της Δικαιοσύνης. Και βέβαια δεν υπήρξε γι αυτό καμία απεργία.
    Τα καλά και συμφέροντα δηλαδή.
    Πέρα από αυτό, όμως, η υποκρισία και ο λαϊκισμός περισσεύουν σε αυτή τη χώρα. Οι δήθεν φιλιλαϊκοί και οι δήθεν αντιμνημονιακοί δεν εξηγούν στον κοσμάκη ότι η προσπάθειά τους να διατηρήσουν το πλεονάζον προσωπικό που δεν προσφέρει τίποτα στο Δημόσιο, έχει ως αποτέλεσμα την περικοπή των μισθών και των συντάξεων των υπολοίπων, προκειμένου να καλυφθούν τα ελλείμματα του Δημοσίου. Δεν λένε ότι το να συντηρείς αυτό το σπάταλο, πανάκριβο και αναποτελεσματικό κράτος, έχει ως αποτέλεσμα τα νέα μνημόνια.
    Ενώ όλοι ξέρουν ότι χωρίς να απολυθεί ένας αριθμός δημοσίων υπαλλήλων δεν υπάρχει περίπτωση να εξορθολογιστει το κράτος και να περιοριστούν τα ελλείμματα, προτιμούν να το κρύβουν, αφήνοντας κάποιους άλλους να βγάζουν το φίδι από την τρύπα και να τους λένε μετά νεοφιλελεύθερους. Έτσι, για να ικανοποιείται και το πολιτικό ζώον μέσα τους.
    Δυστυχώς αυτό το παιχνίδι του λαϊκισμού, της υποκρισίας και του ψέμματος, εντοπίζεται σε πολλούς χώρους. Σε κάποιους είναι κυρίαρχη αντίληψη και πολιτική γραμμή, σε κάποιους άλλους εμφανίζεται σε μεμονωμένες περιπτώσεις.
    Στην περίπτωση του Δημοτικού μας Συμβουλίου ήταν καθολική θέση. Εύγε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κυριότερο είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία των Δ.Υ. και σχεδόν όλων των Δημοτικών Υπαλλήλων, έχουν μπει εδώ και χρόνια λόγω του γνωστού Βουλευτή ή Δημάρχου, εις βάρος κάποιων άλλων παιδιών, που είναι πολύ πιο μορφωμενα και πολυ πιο ικανά παιδιά.
    Ελάχιστοι έχουν μπει με διαγωνισμό στα ίσα, τους οποίους και φυσικά δεν πρέπει να πειράξουν

    Και μόνο για αυτόν τον λόγο οι πρώτοι, θα έπρεπε να βγουν από το ίδιο παράθυρο που μπήκαν.
    Ακόμα και έτσι, για λόγους Δικαιοσύνης και μόνο.

    Τόσα χρόνια λαμογιάζουν με τα λεφτά που τους δίνουμε εμείς οι υπόλοιποι σαν μισθό, ανταποδίδοντας υπηρεσίες αισχίστου είδους.

    Βάλε κ. Σεϊτανίδη και το video αυτό που κυκλοφορεί στο δίκτυο από προχθές, με τον τραμπούκο συνδικαλιστή σε κάποιον Δήμο για να δούνε όλοι τι Φωτόπουλοι διορίστηκαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ τόσα χρόνια.

    Έλεος πιά, ποιούς υποστηρίζουν οι τοπικοί μας Σύμβουλοι?
    Στον βωμό των ψηφαλακίων που θέλουν να πάρουν, υποστηρίζουν στρατιές ρεμπεσκέδων, τους οποίους πρέπει να συνεχίσουμε να πληρώνουμε μέχρι να βγουν σε σύνταξη αυτοί και μέχρι να μείνουμε εμείς με τις άδειες τσέπες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζιζελ να φυγουν και διορισμενοι απο την ΣΕΛΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΟΥΛΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ "ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ"!!!

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μιλάς για υπαλλήλους πτυχιουχους της ΣΕΛΕΤΕ, νομίζω ότι δεν εμπίπτουν στη συγκεκριμένη περίπτωση εργασιακής εφεδρείας. Εκτός και αν υπάρχει κάτι που δεν το γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι κακό να γνωρίζετε πως ακόμη οι ΟΤΑ διατηρούν την συνταγματική αυτοτέλεια τους έναντι οποιασδήποτε κρατικής-κυβερνητικής αρχής! Δεν υπάρχει καμία υπερκείμενη-προϊσταμένη αρχή, και συνεπώς παρά την προσπάθεια οι αιρετοί της τοπικής αυτοδιοίκησης να γίνουν κρατικοί υπάλληλοι, νομιμοποιούνται πλήρως να αρνούνται την υποταγή στους Έλληνες κυβερνητικούς που υπακούουν σε εντολές από το εξωτερικό, μεταβαλλόμενοι σε εκτελεστικά όργανα και εκφωνητές τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσεις, με μεγαλύτερη προσοχή, το θεσμικό πλαίσιο.

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ!!! ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΜΟΥΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ!!! ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΑΝΕΡΓΟΥΣ??? Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση χρηματοδοτείται από την Κεντρική Κυβέρνηση.

      Όποιος δεν έχει οικονομική αυτοτέλεια δεν είναι και τόσο ανεξάρτητος.

      Μπορεί δηλαδή να κάνει ο Δήμαρχος, ότι του αρέσει μέσα στον Δήμο του?
      Ο Καλλικράτης δεν προβλέπει ποινές για παραπτώματα που κάνουν τα τοπικά τρωκτικά?

      Υποταγή στην Κεντρική εξουσία να μη δείχνουν, υποταγή στις λαμογιές που κάνουν με προσλήψεις μπορούν να κάνουν?

      Διαγραφή
    4. Ζιζέλ, μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις από το 102 του Συντάγματος.

      Άρθρο 102
      Η διοίκηση των τοπικών υποθέσεων ανήκει στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού. Υπέρ των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης συντρέχει τεκμήριο αρμοδιότητας για τη διοίκηση των τοπικών υποθέσεων. Νόμος καθορίζει το εύρος και τις κατηγορίες των τοπικών υποθέσεων, καθώς και την κατανομή τους στους επί μέρους βαθμούς. Με νόμο μπορεί να ανατίθεται στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης η άσκηση αρμοδιοτήτων που συνιστούν αποστολή του Κράτους.
      Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια. Οι αρχές τους εκλέγονται με καθολική και μυστική ψηφοφορία, όπως νόμος ορίζει.
      Με νόμο μπορεί να προβλέπονται για την εκτέλεση έργων ή την παροχή υπηρεσιών ή την άσκηση αρμοδιοτήτων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης αναγκαστικοί ή εκούσιοι σύνδεσμοι οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης που διοικούνται από αιρετά όργανα.
      Το Κράτος ασκεί στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης εποπτεία που συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο νομιμότητας και δεν επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση τους. Ο έλεγχος νομιμότητας ασκείται, όπως νόμος ορίζει. Πειθαρχικές ποινές στα αιρετά όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης, εκτός από τις περιπτώσεις που συνεπάγονται αυτοδικαίως έκπτωση η αργία, επιβάλλονται μόνο ύστερα από σύμφωνη γνώμη συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από τακτικούς δικαστές, όπως νόμος ορίζει.
      Το Κράτος λαμβάνει τα νομοθετικά, κανονιστικά και δημοσιονομικά μέτρα που απαιτούνται για την εξασφάλιση της οικονομικής αυτοτέλειας και των πόρων που είναι αναγκαίοι για την εκπλήρωση της αποστολής και την άσκηση των αρμοδιοτήτων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης με ταυτόχρονη διασφάλιση της διαφάνειας κατά τη διαχείριση των πόρων αυτών. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την απόδοση και κατανομή, μεταξύ των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, των φόρων ή τελών που καθορίζονται υπέρ αυτών και εισπράττονται από το Κράτος. Κάθε μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από κεντρικά η περιφερειακά όργανα του Κράτους προς την τοπική αυτοδιοίκηση συνεπάγεται και τη μεταφορά των αντίστοιχων πόρων. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τον καθορισμό και την είσπραξη τοπικών εσόδων απευθείας από τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης.

      Διαγραφή
    5. Σύμφωνοι, αλλά η δημοσιονομική πολιτική της χώρας είναι ευθύνη της Κεντρικής Διοίκησης. Και σε αυτήν εντάσσεται το μισθολογικό και εργασιακό καθεστώς των δημοσίων υπαλλήλων, συνεπώς και των υπαλλήλων των ΟΤΑ.
      Συνεπώς η άρνηση στοιχείων του προσωπικού, από μέρους των ΟΤΑ, δεν νοείται.

      Διαγραφή
    6. Για να δούμε τώρα την... παντογνώστρια Ζιζέλ να αμφισβητεί και το σύνταγμα!
      Αλλά όταν κανείς βλέπει την δουλειά σαν υπεργολάβος, δεν έχει όριο στο τι θα ισχυριστεί... Εξάλλου που να γνωρίζουν τα λοιπά κορόιδα... Πετάμε την μπαρούφα μας λοιπόν και καθαρίζουμε για το σύστημα που μας εξέθρεψε, στο οποίο είμαστε βουτηγμένοι ως τα μπούνια και γι΄ αυτό το υπηρετούμε χωρίς ντροπή...

      Διαγραφή
    7. Τι σχέση έχει η δημοσιονομική πολιτική; Ζιζέλ, θέλεις διάβασμα. Αντιγράφω από τρέχουσα εγκύκλιο του υπουργείου διοικητικής μεταρρύθμισης που επικαλείται την εξής νομοθεσία για να παρέμβει στα ζητήματα των ΟΤΑ:

      "δημόσιος τομέας νοείται αυτός που έχει οριοθετηθεί με το άρθρο 1 παρ. 6 του ν. 1256/1982, όπως ίσχυε πριν τη θέση σε ισχύ του άρθρου 51 του ν. 1892/1990, συμπεριλαμβανομένων όλων των φορέων που απαριθμούνται ειδικότερα στο άρθρο 14 παρ. 1 και 2 του ν. 2190/1994 , όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του με το άρθρο 1 του ν. 3812/2009."

      αν κάνεις τον κόπο να κάνεις τη συνδυασμένη ανάγνωση των νόμων που επικαλείται ο υπουργός, θα μπορέσεις να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα σε πολλά επίπεδα.

      Αλλά ανάμεσα στα προβλήματά μας σήμερα είναι ότι κανείς δε διαβάζει επαρκώς. Ούτε αυτοί που υποτίθεται πως νομοθετούν για να μας σώσουν, πόσο μάλλον αυτοί που επαναλαμβάνουν την επιχειρηματολογία των σωτήρων χωρίς να την ελέγχουν.

      Για να μην παρεξηγηθώ ως προς τις προθέσεις μου, αυτά τα λέω χωρίς να έχω κανένα λόγο να στηρίξω το όργιο πελατειακών προσλήψεων με κάθε τρόπο που έχει συμβεί στους δήμους γενικώς αλλά και στον δικό μας δήμο τα προηγούμενα χρόνια. Αλλά ας προσέχαμε: αφήσαμε έναν δημοκρατικό θεσμό που προβλέπει το ελληνικό σύνταγμα στα χέρια του κομματισμού και του κομματικού κράτους. Σήμερα έχουμε μπροστά μας τ' απομεινάρια του. Και το ερώτημα που τίθεται είναι τι θα κάνουμε για τη ρύθμιση των τοπικών υποθέσεων στο εγγύς και στο απώτερο μέλλον.

      Διαγραφή
    8. 1. Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει το Σύνταγμα. Η επίκληση του Συντάγματος όμως στο συγκεκριμένο θέμα είναι άσχετη.

      2. Δεν κατάλαβα εκείνο το περί υπεργολάβων. Θα σου συστήσω να είσαι πιο προσεκτικός όταν δεν γνωρίζεις με ποιούς κάνεις διάλογο. Το πρόσωπο που υπογράφει ως Ζιζέλ, εργάζεται, δεν είναι δημόσιος υπάλληλος, δεν εισπράττει ούτε ένα ευρώ δημοσίου χρήματος, ασκεί και ελεύθερο επάγγελμα χωρίς εμπορική σχέση με το Δημόσιο και πλήρωσε ένα σεβαστό ποσό σε φόρους. Και επειδή δεν ανέχεται πλέον τα όσα πληρώνει να τα κατατρώει το αδηφάγο σύστημα του Δημοσίου, αντιδρά όπως κάθε άλλος πολίτης.

      3. Το σύστημα αυτό μας εξέθρεψε όλους και όλοι συμμετέχουμε σε αυτό. Και εσύ και εγώ και όλοι μας κινούμαστε με βάση τους κανόνες ενός συστήματος. Όλοι λιγότερο ή περισσότερο έχουμε κάποια στιγμή χρησιμοποιήσει το σύστημα. Η διαφορά μας είναι ότι κάποιοι σαν εσένα επιδιώκουν τη διατήρηση του συστήματος, ενώ εγώ θέλω την ανατροπή του.

      4. Για εργολάβους και υπεργολάβους να ψάξεις σε εκείνους που έχουν αναλάβει εργολαβικά το εμπόριο ελπίδας και ψεύδους απέναντι στον κόσμο. Που δεν λένε την αλήθεια. Που άλλα λένε έξω από τη χώρα και άλλα μέσα. Που υποστηρίζουν κάθε έναν που φωνασκεί. Αυτοί είναι οι χειρότεροι εργολάβοι και υπεργολάβοι τους είναι εκείνοι που παπαγαλίζουν αυτά που τους λένε. Και μάλλον εκεί σε βλέπω και εσένα. Εκτός και αν εργάζεσαι στο Δήμο.

      5. Αν, επί της ουσίας κάποιος δεν έχει να πει τίποτα σε μια συζήτηση, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να σιωπά. Κατα το κοινώς λεγόμενο να το βουλώνει.

      Διαγραφή
    9. Δηλαδή η Ζιζέλ δεν είναι η δίμετρη ξανθιά που κυκλοφορεί "και σταματούν τα τραμ"; Γκρεμίζεις τον κόσμο μου! Ζιζέλ τι ακούω;

      Διαγραφή
    10. @ Help
      Δεν κατάλαβα. Η πολιτική των εισοδημάτων που ασκεί (κακώς, αλλά έτσι είναι) το κράτος, η διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων που εργάζονται για την κυβέρνηση, γενική και με την ευρύτερη έννοια, αυτά δεν εντάσσονται στην δημοσιονομική πολιτική; Δεν είναι δημόσια οικονομικά; Η κεντρική διοίκηση δεν είναι υπεύθυνη να τα καθορίσει αυτά; Παρέμβαση στα των ΟΤΑ είναι η διαχείριση του προσωπικού τους; Πρόκειται για οργανισμούς που χρηματοδοτούνται, κυρίως, από τον κρατικό προϋπολογισμό.

      @ Διαμαντή, οι ξανθιές απαγορεύεται να εργάζονται; Μου φαίνεται ότι ρέπεις προς το φαλλοκρατισμό. Παρεμπιπτόντως, να αφήσω τα μαλλιά μου ίσια ή να πάω για περμανάντ; Θέλω τη γνώμη σου.

      Διαγραφή
    11. @Ζιζέλ, περμανάντ. Δεν το συζητώ, σου κάνει ωραίο το... τούτο σου. Αλλά, για μια στιγμή. Είναι δυνατόν να είσαι 22άρα, ξανθιά σεξοβόμβα, πολιτικοποιημένη και, όπως λέει ο φίλος σου παραπάνω "εργάζεται, δεν είναι δημόσιος υπάλληλος, δεν εισπράττει ούτε ένα ευρώ δημοσίου χρήματος, ασκεί και ελεύθερο επάγγελμα χωρίς εμπορική σχέση με το Δημόσιο και πλήρωσε ένα σεβαστό ποσό σε φόρους. Και επειδή δεν ανέχεται πλέον τα όσα πληρώνει να τα κατατρώει το αδηφάγο σύστημα του Δημοσίου, αντιδρά όπως κάθε άλλος πολίτης"; Δεν δένουν ρε κοπελιά. Αποφάσισε τι είσαι. Ξανθιά σεξοβόμβα, ή το άλλο που λέει ο άλλος; Δεν μπορούμε όλοι εδώ μέσα να έχουμε ως θηλυκό μας πρότυπο μια γυναίκα που... δεν υπάρχει. Καθάρισε τη θέση σου, μ' αυτή σου την κατάσταση, πριν κάνω Επανάσταση!

      Διαγραφή
    12. Διαμαντή, αγόρι μου, εδώ κάνουμε επανάσταση. Ανατρέπουμε τα δεδομένα και τα στερεότυπα. Και ξανθιές και πολιτικοποιημένες και μυαλωμένες. Και του σαλονιού και του λιμανιού, που λέει και το λαϊκότροπο άσμα.

      Διαγραφή
    13. Ζιζέλ, διάβασε τουλάχιστον το 102 του συντάγματος που παρέθεσα παραπάνω για να έχουμε μια βάση συζήτησης σε σχέση με το νομικό καθεστώς που διέπει τους ΟΤΑ.

      Διαγραφή
    14. @help, παρά την αδιαμφισβήτητη αδυναμία που σου έχω, κι η οποία δεν κρύβεται, δεν μπορώ να μην επισημάνω για άλλη μια φορά, μια θεμελιώδη αντίφαση στις παρεμβάσεις σου: Άλλοτε -όπως εδώ, σε αυτήν εδώ την ανάρτηση- υπερασπίζεσαι ανυποχώρητα τη νομιμότητα, κι άλλοτε, όπως στο 'Άποψη: Κάποιοι -λίγοι- το αποκαλούν "Δημοκρατία"' την καταδικάζεις. Θυμίζω και την αναφορά σου στη νομιμότητα στο "Γάμοι και κηδείες με συμβολαιογραφική πράξη". Διάλεξε κι εσύ μια θέση, να την θεωρούν οι υπόλοιποι δεδομένη, ώστε να έχουμε κοινή βάση συζήτησης, έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
    15. @Ζιζέλ, αυτό το "αγόρι μου" με έπεισε! Ξανθιά είσαι!

      Διαγραφή
    16. Διαμαντή, δεν καταλαβαίνω πού βρίσκεις την αντίφαση. Αν πούμε δηλαδή ότι εγώ θα ήθελα να γίνει αύριο επανάσταση (που δε θα γίνει δηλαδή), δε θα είχα πλέον το δικαίωμα να εκφράζω σήμερα τη γνώμη μου για τη λειτουργία του υπάρχοντος συστήματος; Ακριβώς επειδή έχω γνώμη για το σήμερα θέλω ν' αλλάξει. Δεν υπάρχει αντίφαση, διαλεκτική λέγεται αυτό.

      Εν προκειμένω, ωστόσο, δεν υπερασπίζομαι την υποτιθέμενη σημερινή "νομιμότητα", γιατί νομιμότητα δεν έχουμε. Υπενθυμίζω τι λέει ο θεμελιώδης νόμος του ελληνικού κράτους και επισημαίνω στη Ζιζέλ ότι όταν δεν τη βολεύει τι λέει αυτός ο νόμος, τον αγνοεί· πράγμα κοινωνικά χειρότερο απ' το να προσβλέπει κανείς σε μια επανάσταση, έχω να παρατηρήσω.

      Βεβαίως η Ζιζέλ δεν είναι η μόνη και δεν πρωτοπορεί. Το ίδιο κάνει και η κυβέρνηση και ο "άμεμπτος" πρόεδρος της δημοκρατίας παρακάμπτοντας το κοινοβούλιο. Στην μια από τις δυο σημερινές πράξεις νομοθετικού περιεχομένου (προβλέπονται από το 44 του συντάγματος), μας λένε ότι είναι εξαιρετικά επείγουσα και απρόβλεπτη ανάγκη "να καθοριστούν δημοσιονομικοί κανόνες και πρακτικές για όλους τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης για την ορθή εκτέλεση των δημόσιων προϋπολογισμών εντός των ορίων και στόχων που αποφασίζονται από τη Βουλή" κλπ. Κι αναρωτιέμαι: επείγουσα ναι, απρόβλεπτη γιατί; Πώς δικαιολογείται η χρήση πράξης νομοθετικού περιεχομένου, όταν κατά τ' άλλα όλοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα βαίνουν καλώς;

      Αφελής δεν είμαι: Προφανώς αυτή η κυβέρνηση ξέρει ότι αν πάει στη βουλή δε θα καταφέρει να περάσει τίποτα περαιτέρω αυτή τη στιγμή. Και άρα γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τους θεσμούς που οι ίδιοι θέσπισαν (τελευταία συνταγματική αναθεώρηση: 2008) και σήμερα δεν εξυπηρετούν πια τα συμφέροντα που θέλουν να εξυπηρετήσουν. Πράγματι, η νομιμότητα είναι πολύ σχετική υπόθεση.

      Ακόμη, λοιπόν, κι αν έβλεπα το μέλλον μόνο στην επαναστατική προοπτική, μόνο από το σήμερα μπορώ να ξεκινήσω. Και δικαίωμα και υποχρέωσή μου είναι να κάνω την κριτική μου με όλους τους τρόπους και σε όλα τα επίπεδα.

      Παρεμπιπτόντως, για την ταμπακιέρα της αυτοδιοίκησης και του 102 δεν βλέπω να μιλάει κανείς.

      Διαγραφή
    17. @Help, ασφαλώς δεν πρόκειται για διαλεκτική, αλλά για επιλεκτική (χρήση των θεσμών της Ανοικτής Κοινωνίας κατά το δοκούν). Αν δεν πιστεύεις στη νομιμότητα, δεν την επικαλείσαι και ως επιχείρημα, το δίδαξε εδώ και χιλιετίες ο Σωκράτης, δεν θα επιχειρηματολογούμε για τα στοιχειώδη. Η διαλεκτική, άλλωστε, δεν λέει αυτό, έτσι; Περνάς στη σύνθεση, αφού πρώτα αντιταχθείς στη θέση, δεν υπερασπίζεσαι τη θέση. Άλλο αν εγώ πιστεύω στην επαγωγή, όχι στη διαλεκτική. Άλλο θέμα αυτό. Αφού λοιπόν δεν πιστεύεις στη νομιμότητα, είναι εξαιρετικά ασταθής η επιχειρηματολογία σου, εάν την επικαλείσαι. Αυτό πιστεύω.

      Διαγραφή
    18. @ Help

      Είναι σαφές ότι έχουμε διαφορετική αφετηρία στους συλλογισμούς. Σε περίοδο έκτακτης ανάγκης, όπως είναι αυτή που διανύουμε, δεν νομίζω ότι υπάρχει η "πολυτέλεια" να προτάσσουμε νομικίστικα επιχειρήματα. Σε κοινωνιες όπως η ελληνική, που χρειάζεται σοκ, δεν είναι δυνατόν να μην μπορούμε να κάνουμε τις αλλαγές που επιβάλλονται. Ακόμα και το ίδιο το Σύνταγμα προβλέπει συντεταγμένες διαδικασίες τροποποίησής του και προσαρμογής του στα δεδομένα κάθε εποχής.
      Βλέπουμε πόσο αναχρονιστικά πράγματα περιέχονται στο Σύνταγμα, όπως π.χ. η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, ο δημόσιος χαρακτήρας της ανώτατης εκπαίδευσης κλπ.
      Όμως σε περιόδους που ο αναστοχασμός πάνω σε θεμελιώδεις στρεβλώσεις στις οποίες στηρίχθηκε το σημερινό μόρφωμα που λέγεται σύγχρονη ελληνική κοινωνία, είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένος, δεν μπορούμε να στεκόμαστε σε στερεοτυπικές εμμονές.
      Δες για παράδειγμα το πως αντιδρουν οι συντεχνίες στις ιδιωτικοποιήσεις που είναι ανααγκαίες. Το σωματείο εργαζομένων καταφεύγει στο ΣτΕ επειδή η κυβέρνηση εξήγγειλε ιδιωτικοποίηση του τάδε οργανισμού. Και αυτοί κάποιο νόμο επικαλούνται. Είναι όμως αποδεκτό το να μπλοκάρουν αλλαγές που χρειάζεται η κοινωνία και το μέλλον της;
      Σε κάθε περίπτωση, με σεβασμό στην αυτοτέλεια των ΟΤΑ, το κράτος, εφόσον τους χρηματοδοτεί θα πρέπει να έχει αποφασιστικό ρόλο στα εσωτερικά τους, είτε πρόκειται για έλεγχο της διαχείρισης, είτε πρόκειται για την κατανομή του προσωπικού τους.

      Διαγραφή
  7. το υπογειο καπηλιο16 Νοεμβρίου 2012 στις 9:34 μ.μ.

    Τα πρωινα που πιανουν σκιες εν ωρα εργασιας και κρυβουν και τα πειστηρια σε αδιεξοδα στενακια κατα τα αλλα δουλευουν.και απο υπηρεσιες μηδεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή