Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Μέλη του ΔΣ της Ένωσης Συλλόγων Γονέων δίνουν εξηγήσεις

Από τα πέντε υπογράφοντα μέλη του ΔΣ της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας, λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο κείμενο. Ακολούθως, παραθέτουμε τις απόψεις μας. Το κείμενο έχει ως εξής:


Όταν  γνωστοποιήθηκε ο στόχος του Υπουργείου Παιδείας «πρώτα ο μαθητής», όλη η εκπαιδευτική κοινότητα –μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς– αισθάνθηκαν χαρά και δικαίωση. Η μακρά φιλοσοφική παράδοση του ελληνισμού, είτε προέρχεται από τους «Νόμους» του Πλάτωνα είτε από τα «Πολιτικά» του Αριστοτέλη, από τον Ιωάννη το Χρυσόστομο, τον Αδαμάντιο Κοραή ή και από άλλους,   μας παραπέμπουν στην άρρηκτη  σχέση της παιδείας με την  ανάπτυξη μιας συγκροτημένης κοινωνίας.
Στη σημερινή κοινωνία της Ελλάδας εν κρίσει τα παραπάνω αποκτούν εκ νέου ιδιαίτερη σημασία και απαιτούν σύγχρονη και δυναμική ερμηνεία. Δεν επιδέχονται όμως παρερμηνείες! Θεωρούμε ότι μια πιθανή και ενδεχομένως σύντομη απεργία των καθηγητών κατά τις Πανελλαδικές Εισαγωγικές Εξετάσεις, παρά την όποια καθυστέρηση και την αναστάτωση που πιθανότατα προκαλεί, σίγουρα δεν αποτελεί απειλή για την κοινωνία.  Αντίθετα, ως γονείς, εκπρόσωποι Γονέων του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας  πιστεύουμε ότι η πραγματική απειλή για την εκπαιδευτική κοινότητα και κατ’ επέκταση την κοινωνία διαφαίνεται μέσω  των  νέων εξαγγελθέντων μέτρων του Υπουργείου Παιδείας για αύξηση του ωραρίου των καθηγητών, υποχρεωτική μετάθεσή τους μακριά από τον τόπο κατοικίας τους  κ.α., αφού θύματα όλων αυτών των αλλαγών θα είναι το ίδιο το σύστημα εκπαίδευσης και οι μαθητές– παιδιά μας μέσω της περαιτέρω υποβάθμισης της παρεχόμενης παιδείας.
Ανησυχούμε συγκεκριμένα ως γονείς, πως με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας των καθηγητών οι εκπαιδευτικοί θα καλούνται σε καθημερινή βάση να διδάσκουν σε 125-150 μαθητές σε πέντε- έξι πολυμελή και διαφορετικά τμήματα με τραγικές επιπτώσεις στην μαθησιακή διαδικασία και την απόδοση καθηγητών και μαθητών.
Ως εκ τούτου, παραθέτουμε ακολούθως τους προβληματισμούς μας:
Μήπως και χάριν συμπλήρωσης ωραρίου ο εκπαιδευτικός, εκτός των πολλών σχολείων που πρέπει να καταφέρει να συνδυάζει στο πρόγραμμά του, θα καλείται να διδάσκει μαθήματα για τα οποία δεν είναι εξειδικευμένος, μέσω της πρώτης, δεύτερης –ποιος ξέρει – ίσως και τρίτης «ανάθεσης», όπως καλείται ο όρος; 
Μήπως με τις απολύσεις αναπληρωτών παιδιά θα μένουν αδίδαχτα σε κάποια μαθήματα αφού δεν θα έχουν καθηγητή; Το φαινόμενο αυτό δεν παρατηρείται, δυστυχώς, μόνο σε δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας μας.  Παρατηρήθηκε ήδη φέτος εντός νομού Αττικής, στην ίδια την περιφέρεια Α’ Αθήνας!
Μήπως με όλες αυτές τις αρμοδιότητες που ανατίθενται στους καθηγητές μέσα στο νέο εκπαιδευτικό ωράριό τους σε συνδυασμό με όλες τις άλλες γραμματειακές αρμοδιότητες που τους έχουν ήδη εδώ και κάποια χρόνια ανατεθεί, θα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να μπορούν να προετοιμάσουν άψογα το μάθημά τους ή να διορθώσουν όλα αυτά που παίρνουν συνήθως για διόρθωση στο σπίτι– αφού το σχολείο δεν παρέχει τη δυνατότητα απομόνωσης για ήσυχη διόρθωση, προετοιμασία με χρήση διαδικτύου κ.λπ.;
Μήπως θα είναι ανέφικτο πια ο εκπαιδευτικός, με περισσότερα τμήματα, περισσότερους μαθητές, περισσότερες μετακινήσεις ακόμα και εκτός των ορίων του νομού και υπό τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στα σχολεία με τα κρούσματα βίας, επιθετικότητας και  αυξημένων ψυχολογικών και μαθησιακών προβλημάτων, να αντιμετωπίζει τους μαθητές με ηρεμία, αγάπη και προσήλωση προς το λειτούργημά του;              
Μήπως η ίδια η επιστράτευση για τις ανάγκες επιτήρησης υποσκάπτει τις δημοκρατικές αρχές και τις αξίες που καλούνται οι εκπαιδευτικοί να υπηρετήσουν και να διδάξουν στα παιδιά μας;
Συμπερασματικά, από την ερχόμενη σχολική χρονιά είναι σαφές ότι υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο το επίπεδο της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης με την ισοπέδωση –οικονομική και ηθική- της αξιοπρέπειας του εκπαιδευτικού, τις αθρόες συγχωνεύσεις σχολείων, την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, τη συνεχή μείωση δαπανών για τη δημόσια παιδεία. Μήπως τελικά αποτέλεσμα θα είναι να διοχετευτούν τα παιδιά μας στην ιδιωτική εκπαίδευση, με σχολεία πιο ελκυστικά σε κτήρια, υποδομές και με ποικιλία εξωδιδακτικής προσφοράς, ωστόσο με εκπαιδευτικούς που εργάζονται  υπό την απειλή της απόλυσης; 
Μήπως τελικά διευρύνονται οι κοινωνικές ανισότητες στην εκπαίδευση, η οποία γίνεται το μεγαλύτερο θύμα της οικονομικής κρίσης και της πτώσης των αξιών;      Είναι γνωστό ότι η ελληνική οικογένεια δαπανά ήδη τεράστια ποσά στη λεγόμενη παραπαιδεία και τα ποσά αυτά θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο, λόγω της περαιτέρω υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης. 
Μας απομένει λοιπόν, ή να ξεχάσουμε την κατά Πλάτωνα  διαμόρφωση «καλού καγαθού πολίτη» για τα παιδιά μας ή να αγωνιστούμε, από τη θέση του ο καθένας και με τις δυνάμεις που έχει, στο πλάι των εκπαιδευτικών για ανατροπή των  καινούργιων βουλών της πολιτείας μας που όπως αποδεικνύεται, ως μέγιστη προτεραιότητα θέτει ως προτεραιότητα δημοσιονομικά και όχι εκπαιδευτικά κριτήρια.
Ας μην ξεχνάμε τα σοφά λόγια του  Αδαμάντιου Κοραή,
«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο.»
Για το Δ.Σ.
Έλενα Γούλα
Τάσος Κωνσταντινίδης
Όλγα Στάθαρη
Γιώργος Ανεμογιάννης
Ιουλία Σοροβού
*****
Και η δική μας άποψη:
Είναι σημαντικό ως γεγονός ότι ορισμένα μέλη του ΔΣ της Ένωσης Γονέων παίρνουν θέση, έστω και καθυστερημένα, σε μια σειρά πολύ σημαντικών ζητημάτων που αφορούν στην Παιδεία.  Λέω καθυστερημένα, γιατί ίσως αυτές οι απορίες και οι προβληματισμοί θα έπρεπε να έχουν τεθεί πριν τοποθετηθούν ως πλειοψηφία του ΔΣ υπέρ μιας απεργίας, την οποία και τώρα υπερασπίζονται, όταν δηλαδή η ίδια η ΟΛΜΕ την ξεπούλησε, διότι περί ξεπουλήματος μιλάμε, αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Από την εποχή του "Σβαρνούτ" το έχω δει πάμπολλες φορές το ίδιο έργο...
Θα περίμενα να μας πουν την άποψή τους για την ΟΛΜΕ. Οι "καθηγητές" δεν είναι μιa έννοια- χυλός. Υπάρχουν καλοί, ενημερωμένοι, ευσυνείδητοι δάσκαλοι και καθηγητές, που αναλώνονται καθημερινά στην προσπάθειά τους να μορφώσουν τα παιδιά μας. Υπάρχουν κι άλλοι που έχουν επαναπαυθεί, δεν παρακολουθούν, αδιαφορούν, ή τέλος πάντων δεν ενδιαφέρονται όσο θα έπρεπε για την πορεία των μαθητών τους. Είναι σωστό να τους "τσουβαλιάζουμε;" Κι όμως, σε αυτό το εκτενές κείμενο, δεν διάβασα ούτε μια λέξη για την αξιολόγηση των διδασκόντων. Ας ρωτήσω, λοιπόν, τώρα: Είστε υπέρ, ή κατά της αξιολόγησης των δασκάλων και των καθηγητών, εσείς οι πέντε που υπογράφετε το ενδιαφέρον κείμενο που δημοσιεύεται παραπάνω; Όταν όλη η Ελλάδα μιλά για την ανάγκη "δια βίου μάθησης" θεωρείτε λογικό από αυτή να εξαιρούνται όσοι σκοπό έχουν να μάθουν στα παιδιά μας γράμματα; Θα ήταν ενδιαφέρουσα μια τοποθετησή σας, εάν το επιθυμείτε φυσικά...
Σε μια Δημοκρατία, η γνώμη του καθενός είναι σεβαστή. Έτσι σέβομαι τις γνώμες που αναπτύσσονται στο παραπάνω κείμενο. Λέω απλώς ότι ορισμένες είναι εντελώς ατεκμηρίωτες. Είναι μια γνώμη χωρίς αιτιολόγηση. Διαβάζω, για παράδειγμα: "Θεωρούμε ότι μια πιθανή και ενδεχομένως σύντομη απεργία των καθηγητών κατά τις Πανελλαδικές Εισαγωγικές Εξετάσεις, παρά την όποια καθυστέρηση και την αναστάτωση που πιθανότατα προκαλεί, σίγουρα δεν αποτελεί απειλή για την κοινωνία". Καλώς το θεωρείτε, αλλά πάντως δεν το τεκμηριώνετε. Αφήστε που παντού υπάρχει η αβεβαιότητα, μακρυά από τις προ ημερών βεβαιότητες, πριν λακίσει η ΟΛΜΕ. Διαβάζω "πιθανή"- όχι σίγουρη, "ενδεχομένως σύντομη απεργία" αλλά δεν αποκλείεται και μακρόπνοη, ποιος ξέρει, διαβάζω επίσης ότι "πιθανότατα" προκαλεί "κάποια" αναστάτωση και καθυστέρηση, μπορεί όμως και όχι... Και μετά από όλα αυτά τα πιθανά, μπορεί κι ενδεχομένως, μας λέτε τη γνώμη σας ότι δεν αποτελεί απειλή για την κοινωνία. Χωρίς επιχειρήματα. Σεβαστή η γνώμη, αλλά ως εκεί. Εάν παρουσιάσετε επιχειρήματα, χαρά μας θα είναι να τα έχουμε ως βάση για έναν εποικοδομητικό διάλογο. Διότι εμείς, πάλι, δεν πιστεύουμε απλώς, αλλά ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ καλά ότι τα παιδιά που δίνουν Πανελλαδικές, λογω του στρεβλού εξεταστικοκεντρικού συστήματος που δυστυχώς υπάρχει στην Ελλάδα (να ένα ωραίο θέμα για συζήτηση!) προσέρχονται με μεγάλο άγχος, αγωνίες, ξενύχτια, με ατέλειωτες ώρες διαβάσματος και μεγάλη, τεράστια πίεση κι από τον εαυτό τους κι από το περιβάλλον τους, που με καθε τρόπο τους λέει ότι οι εξετάσεις αυτές θα προσδιορίσουν εν πολλοίς το μέλλον τους. Σε αυτά τα παιδιά, τι θα πούμε, αλήθεια; Ότι μια "μάλλον" μικρή αναβολή λόγω της (αειμνήστου, λόγω ΟΛΜΕ!) απεργίας δεν αποτελεί απειλή για την κοινωνία; Εάν νομίζετε ότι αυτό πρέπει να πείτε, έχει καλώς.
Να έλθουμε λίγο στα αιτήματα της (αειμνήστου) απεργίας; Πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι η κατά δύο ώρες αύξηση των ωρών εργασίας εβδομαδιαίως; Αγνοεί άραγε κανείς ότι η απασχόληση των Ελλήνων εκπαιδευτικών είναι χαμηλότερη από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο; Τους άλλους Ευρωπαίους εκπαιδευτικούς, δηλαδή, δεν τους γέννησε μάνα; Ή μήπως είναι...βιολογικά πιο ανθεκτικοί από τους Έλληνες; Ή μήπως παρακουράζονται οι άλλοι Ευρωπαίοι εκπαιδευτικοί και άρα τα παιδιά στην υπόλοιπη Ευρώπη μορφώνονται χειρότερα από όσο στην Ελλάδα; Ποιο ακριβώς είναι το αίτημα της αειμνήστου απεργίας; Να μην συγκρινόμαστε, μήπως, με την άλλη Ευρώπη; Ωραία. Ας μας πει κάποιος με ποιους θέλει να συγκριθούμε, για να δούμε πόσες ώρες πρέπει να εργάζεται ένας εκπαιδευτικός. 
Δεν υπάρχει λόγος να αναφεθώ σε άλλες πτυχές της παραπάνω επιστολής. Από μόνη της έχει το ενδιαφέρον για το οποίο μίλησα στην αρχή αυτού του κειμένου. Νομίζω ότι πολλοί πρέπει να τη διαβάσουν κι είναι βέβαιο ότι θα βγάλουν πολλά, χρήσιμα συμπεράσματα.-

25 σχόλια:

  1. Είναι πράγματι απίστευτο πως από τον συντάκτη της "δικής μας άποψης" συνεχίζεται με πάθος η διαστρέβλωση της πραγματικότητας και η μετάθεση επικοινωνιακά του πραγματικού βάρους της όλης υπόθεσης, από την πραγματική κατάντια της εκπαίδευσης, στην απεργία των καθηγητών που τελικά δεν θα γίνει. Είναι πραγματικά απίστευτο πόσα είχε να πει ο συντάκτης της απάντησης, όπως τόσες μέρες γίνεται και σε όλα τα "αντικειμενικά" ΜΜΕ, για τους τεμπέληδες και κακούς καθηγητές, και τίποτα απολύτως για τα προβλήματα της παιδείας, όπως την κατάντησαν αυτοί που τόσο όψιμα ανησύχησαν για την αγωνία των παιδιών και των γονέων τους. Οποία υποκρισία από τους κυβερνώντες και τους υποστηρικτές τους. Απειλή για την κοινωνία κύριε Σεϊτανίδη είναι η συνεχής υποβάθμιση της παιδείας, η απίστευτη μείωση των δαπανών για την παιδεία, η ένδεια των καθηγητών, τα σχέδια για κλείσιμο σχολικών μονάδων και η συγχώνευση άλλων, η αύξηση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα, η αδυναμία των εκπαιδευτικών να διδάξουν φτωχοποιημένοι οι ίδιοι φτωχοποιημένα παιδιά. Τίποτα για όλα αυτά δεν λέτε κύριε Σεϊτανίδη. Και όμως, όπως διαβάζουμε στην ανακοίνωση της Ένωσης Γονέων, αυτά κυρίως αναφέρονται. Εγώ προσωπικά δεν είδα να δίνεται τόσο βάρος στην απεργία των καθηγητών πάνω στις εξετάσεις ή να υποστηρίζεται αυτή αναφανδόν, αλλά πολύ περισσότερο να αναφέρονται τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης. Αλλά φαίνεται διαβάζουμε άλλο κείμενο και έχουμε άλλη εντύπωση για το τι σημαίνει απειλή για την κοινωνία και την παιδεία.
    Όσοι, όμως, έχουν παιδιά στα σχολεία και είναι πραγματικά ενημερωμένοι γνωρίζουν ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα και ποιοι ευθύνονται γι΄αυτά. Εκτός αν, κύριε Σεϊτανίδη, για την τραγική κατάσταση της παιδείας ευθύνονται και αποφασίζουν οι κακοί καθηγητές και καθόλου οι δήθεν σφόδρα ανήσυχοι για την αγωνία των παιδιών κυβερνώντες τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Περιμένω τη γνώμη σας και γι' αυτό και όχι μόνο να επιχαίρετε για την αναστολή της απεργίας, θεωρώντας παραδόξως εαυτόν δικαιωμένο από την, μέχρι πρότινος καταδικαστέα προφανώς από εσάς, ΟΛΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπούμαι, αλλά όποιος ψάχνει για αφελείς, πρέπει να ψάξει αλλού. Η ΑΠΕΡΓΙΑ ήταν το έναυσμα για όλο αυτό το χαμό που έγινε, και τώρα οι πρώην υπερασπιστές της την κάνουν γαργάρα γιατί τους άδειασε η ΟΛΜΕ. Δεν ρπόκειται να το αποσιωπήσετε αυτό, όσο κι αν προσπαθείτε, δεν είναι ξεκάθαρο; Εσείς διαβάσατε μόνο για τους "κακούς" καθηγητές; Για τους καλούς δεν διαβάσατε τίποτα στο κείμενό μου; Μόνο με το αριστερό μάτι διαβάζετε; Δυο μας έδωσε ο καλός θεούλης. Αντικειμενικά ΜΜΕ δεν υπάρχουν, για να τελειώνουμε με τους μύθους που γιατροπόρεψαν πολύ κόσμο για πολλά χρόνια. Δεν λέω τίποτα για το πρόβλημα της παιδείας; Μα, άλλο κείμενο διαβάσατε; Ξαναδιαβάστε το, παρακαλώ, λέω πράγματα γι αυτό, ασχέτως αν δεν σας αρέσουν. Διαβάζω κι εγώ προσεκτικά τις διαπιστώσεις σας για το τι είναι απειλή για την Παιδεία. Ασφαλώς ευθύνονται σε πολύ σε μέγιστο βαθμό οι κυβερνώντες τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Αλλά ελάτε, όμως, που αυτούς τους εκλέγει η πλειοψηφία των πολιτών, όλοι εμείς... Δεν προέκυψαν από πραξικόπημα, όπως φαντάζομαι γνωρίζετε... Επιχαίρω για την αναστολή ττης απεργίας, διότι τα παιδιά που θα δώσουν εξετάσεις δεν θα περάσουν ακόμα ένα διάστημα αγωνίας, έντασης και απίστευτου άγχους. Ναι, επιχαίρω. Κι επίσης επιχαίρω γιατί αποδεικνύεται ο καιροσκοπισμός και η ιδιοτέλεια ορισμένων συνδικαλιστών, που δεν δίστασαν να αδειάσουν όλους εσάς, που στηρίζατε με νύχια και με δόντια μια απεργία, την οποία εκείνοι που την αποφάσισαν, χωρίς να δώσουν καμία εξήγηση στους πολίτες, την ανέστειλαν ετσιθελικά. Αυτό λέει πολλά για το επίπεδο του συνδικαλισμού στην Ελλάδα, κι εδώ δεν χωρούν πολιτικοί διαχωρισμοί. Δήθεν "δεξιός" και δήθεν "αριστερός" συνδικαλισμός, τα βρίσκουν μια χαρά... Εγώ απάντησα, καλώς-κακώς, είπα τη γνώμη μου σε όσα με ρωτάτε, αγαπητέ. Εσείς, θα μπείτε στον κόπο να δώσετε όσες και όποιες απαντήσεις θέλετε να δώσετε, στα ερωτήματα που θέτω στο παραπάνω κείμενό μου; Θα το χαιρόμουν ιδιαίτερα

      Διαγραφή
  2. Μάλλον κύριε Σειτανιδη κάτι δεν κατάλαβες καλά.
    Αυτό που σας στείλαμε είναι Απόφαση- Δελτίο τύπου και όχι εξήγηση.
    Εξηγήσεις εμείς δίνουμε στους Συλλόγους γονέων και στα μελή της ένωσης .
    Η γραμματέας του Δ.Σ. της ένωσης σας έστειλε την νόμιμα και με μεγάλη πολυψήφια απόφαση 5 Ναι και 2 Παρόν, αν και ο ένας από τους δυο που ψήφισαν παρών , ήταν απών, Αλλά εμείς δημοκρατικά δεχτήκαμε ως παρόντα και καταγράψαμε την άποψη του . Και όχι οριακή όπως κακός γράφετε σε άλλο άρθρο. Ελπίζω να μην μας αρνείστε το δημοκρατικό δικαίωμα να ψηφίζουμε. Σε παρακαλώ πολύ να αλλάξετε
    την επικεφαλίδα και να γράψετε
    Απόφαση η Δελτίο τύπου Δ.Σ. Ένωσης Γονέων Φιλαδέλφειας Χαλκηδόνας
    Το Μέλος Του Δ.Σ. Γιώργος Ανεμογιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον κύριε Ανεμογιάννη τίποτα δεν κατάλαβες καλά. Ζούμε σε Δημοκρατία και όλοι όσοι κινούνται στη σφαίρα της δημόσιας ζωής, άρα και οι σύλλογοι, δικαιούνται και σε πολλές περιπτώσεις υποχρεούνται να δίνουν εξηγήσεις. Στην κοινωνία, στην κοινή γνώμη, στους πολίτες. Αν εσύ (σου μιλώ στον ενικό γιατί εσύ πρώτος, έτσι μου απευθύνθηκες) αρνείσαι να δώσεις εξηγήσεις στην κοινή γνώμη, στους πολίτες, τότε το πρόβλημα δεν είναι της κοινής γνώμης, είναι δικό σου. Μεγάλη πλειοψηφία είναι το πέντε έναντι δυο; Εντάξει, δεν είναι οριακό, το παίρνω πίσω. Τώρα, όταν εσύ θα φτιάξεις ένα δικό σου μπλογκ, να βάζεις την επικεφαλίδα που εσύ επιλέγεις, καλώς ή "κακός" όπως αναφέρεις. Το δικαίωμά σας να ψηφίζετε δεν το αρνείται κανείς, αλίμονο. Το ερώτημα είναι γιατί εσείς μας αρνείστε το δικαίωμα να κρίνουμε τις θέσεις σας; Ούτε ο πάπας δεν έχει το αλάθητο. Το έχεις εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σας αρνήθηκε κανείς το δικαίωμα να κρίνετε τις θέσεις μας.
      Εσείς γιατί διαστρεβλώνεται τις δικές μας, αυτό είναι το ερώτημα

      Διαγραφή
    2. ΔιαστρεβλώνετΕ, όχι διαστρεβλώνετΑΙ. Για Παιδεία μιλάμε, έλεος πια. Κι επί της ουσίας ο κ. Ανεμογιάννης μου λέει ότι δεν καταδέχεται να δώσει εξηγήσεις σε ένα χώρο που διαβάζουν οι απλοί πολίτες. Καμία διαστρέβλωση, λοιπόν.

      Διαγραφή
  4. Αναστάσιος Κωνσταντινίδης16 Μαΐου 2013 στις 8:59 μ.μ.

    Είναι πράγματι πολύ περίεργο πώς, προτού φτάσει στην ιστοσελίδα σας η επίσημη ανακοίνωση της ¨Ενωσης Γονέων και Κηδεμόνων Νέας Φιλ/φειας-Χαλκηδόνας, εσείς ήδη ζητούσατε εξηγήσεις από τα "όχι μετριοπαθή μέλη του Δ.Σ." για την ψήφο τους, με ύφος μάλιστα άκρως ανακριτικό. Μάλιστα, αυτοί που σας ενημέρωσαν ασθμαίνως ξέχασαν να σας ενημερώσουν επακριβώς για το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και έτσι αναφέρατε ανακριβώς ότι επρόκειτο για οριακή ψηφοφορία και όχι 5 προς 1, όπως συνέβη πράγματι. Πέρα από τα διαδικαστικά, όμως, ουσία έχει η προσπάθειά σας να παρουσιάσετε την προηγηθείσα χρονικά του σχολίου σας απόφαση της Ένωσης, ως "εξηγήσεις" προς εσάς. Εξηγήσεις μάλλον οφείλετε εσείς και όσοι έσπευσαν να σας ενημερώσουν για τις "μετριοπαθείς" απόψεις της μειοψηφίας για το γεγονός ότι αποφεύγετε εντέχνως να ασχοληθείτε με την ουσία και τα σημαντικά θέματα που αναφέρει η απόφαση της Ένωσης και αντ' αυτού ασχολείσθε μόνον με ένα μικρό τμήμα της, δηλ. την απεργία των καθηγητών που τελικά δεν θα γίνει. Επιτέλους μιλήστε και για τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας και τις ευθύνες όσων την οδήγησαν στην κατάσταση αυτή. Η διάλυση της παιδείας και της εκπαίδευσης είναι η πραγματική απειλή για την κοινωνία, όπως αναφέρει διεξοδικά η ανωτέρω απόφαση της Ένωσης, και οι γονείς-μαθητές το βιώνουν αυτό καθημερινά. Ήθελα να ξέρω ποιος μπορεί πράγματι να διαφωνήσει με αυτό.
    Αναστάσιος Κωνσταντινίδης, Ειδ. Γραμματέας-Μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Νέας Φιλ/φειας-Χαλκηδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου περίεργο. Δημοσιογράφος είμαι, πηγές έχω, μαθαίνω πράγματα. Τι σας εκπλήσσει; Τον κ. Ανεμογιάννη τον ενόχλησε ο τίτλος της ανάρτησης. Εσάς, το ύφος. Επί της ουσίας, θα μιλήσουμε;
      Πάμε πιο κάτω: πείτε μου, παρακαλώ, ποιες εξηγήσεις θέλετε από μένα, να σας τις δώσω ευχαρίστως αν τις ξέρω, αν όχι θα πω ότι δεν γνωρίζω. Ξέρετε, σε ένα δημοκρατικό διάλογο, μπορούμε να προαγάγουμε τη συζήτηση εάν όλα τα μέρη ενημερώνονται για τα αντεπιχειρήματα. Εσείς, λυπούμαι να πω, ότι με κατηγορείτε, αλλά δεν με έχετε διαβάσει. Λέτε ότι δεν μιλώ για τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας. Και για αξιολόγηση μίλησα, και για σύγκριση με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο μίλησα, και με την ανάγκη περισσότερων χρημάτων για την παιδεία είμαι απολύτως σύμφωνος. Πώς λέτε ότι δεν μίλησα; Εσείς, αντίθετα, για αυτά τα ζητήματα δεν έχετε ούτε μια λέξη να πείτε. Κι επειδή το επαναθέτετε, μάλλον ούτε τον υπόλοιπο διάλογο διαβάσατε, το ξαναγράφω και για εσάς: Η ΑΠΕΡΓΙΑ ήταν η αιτία για την αντιπαράθεση των ημερών, όχι τα -χρονίζοντα- προβλήματα της Παιδείας. Επ' αυτών, ασφαλώς πρέπει να μιλήσουμε κι εμείς, κι άλλοι που έχουν μεγαλύτερη εξουσία από εμάς, και μπορούν να αξιοποιούν ή να χάνουν ευκαιρίες πραγματικής αναβάθμισης της Παιδείας.
      Να ρωτήσω και κάτι ακόμα; Η "λαοθάλασσα" των πέντε θα παρελάσει στο σύνολό της από εδώ; Αν ναι, πολύ θα χαρώ να απαντήσω και τα υπόλοιπα μέλη της, υπό την προϋπόθεση ότι θα με έχουν διαβάσει νωρίτερα.

      Διαγραφή
    2. Έλεος κ. Σεϊτανίδη!!! Το ξέρουμε ότι είστε κυβερνητικός υποστηρικτής, υποψήφιος της ΝΔ στην Ηλεία και θιασώτης της νεοφιλελεύθερης πολιτικής. Δεν είναι ανάγκη να προσπαθείτε να το καλύπτετε με τον βολικό μανδύα του δημοσιογράφου.

      Διαγραφή
    3. Ψεύτης, ή πλήρως ανενημέρωτος; Διαλέγει ο καθένας και παίρνει, τι από τα δυο είστε. ΔΕΝ είμαι κυβερνητικός υποστηρικτής, ΔΕΝ ανήκω σε κανένα κόμμα, ΔΕΝ ήμουν υποψήφιος της ΝΔ στην Ηλεία. Δημοσιογράφος επαγγελματίας είμαι από το 1988. Να πίνετε λιγότερο, σας πειράζει...

      Διαγραφή
    4. Οι δημοσιογράφοι κ. Σεϊτανίδη, αυτοί τουλάχιστον που σέβονται τον εαυτό τους και όσους τους διαβάζουν, δεν συμπεριφέρονται σαν έκτακτοι στρατοδίκες ζητώντας... εξηγήσεις με ύφος χιλίων καρδιναλίων. Είναι δικαίωμά σας να πιστεύετε ό,τι θέλετε, ακόμα και αντιανθρώπινες ιδεολογίες όπως ο νεοφιλελευθερισμός, έχετε κάθε δικαίωμα να έχετε είδωλο τη Μάργκαρετ Θάτσερ, αλλά δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μέμφεστε τους γονείς επειδή θέλουν μια στοιχειωδώς αξιοπρεπή παιδεία για τα παιδιά τους.

      Διαγραφή
    5. Θα ζητάω εξηγήσεις όχι για μένα, αλλά στο όνομα όσων με διαβάζουν. Και κανένας κομματικός εγκάθετος, σταλινικό απομεινάρι, δονκιχωτικός πολέμιος της ανοικτής κοινωνίας δεν πρόκειται να με εμποδίσει. Ματαιπονείτε, ένας άλλος στη θέση σας θα το είχε καταλάβει. Στην ανοικτή, δημοκρατική κοινωνία η λογοδοσία ΟΛΩΝ προς όλους είναι δεδομένη και μη αμφισβητήσιμη. Κι όσο οι εξηγήσεις που δίνονται είναι της δεκάρας, θα αποκαλύπτουμε αυτούς που κρύβουν τις κομματικές τους επιδιώξεις πίσω από άλλες ιδιότητες και φορείς που αναφέρονται σε ευαίσθητα τμήματα της κοινωνίας.

      Διαγραφή
    6. Αναστάσιος Κωνσταντινίδης16 Μαΐου 2013 στις 11:42 μ.μ.

      Μάλλον προτιμάτε τη λαοθάλασσα του ενός που μειοψήφισε, από τη λαοθάλασσα των πέντε της πλειοψηφίας, τους οποίους και ειρωνεύεστε. Δεν πειράζει. Γούστα είναι αυτά και αντίληψη περί της δημοκρατίας. Επί της ουσίας τώρα, αφού με προκαλείτε, επιμένετε να προάγετε το θέμα της απεργίας -αυτό φαίνεται είναι πιασάρικο- παρόλο που καταλαμβάνει τρεις μόνο σειρές από τις δύο και πλέον σελίδες της απόφασης της Ένωσης. Αυτό δείχνει μια περίεργη επιλεκτικότητα εκ μέρους σας. Επίσης, μας συγχωρείτε αν παραλείψαμε να αναφερθούμε στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Σίγουρα πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνεται, φτάνει να είναι αντικειμενική. Ξέρετε, όμως, νομίζω ότι είναι τουλάχιστον άκομψο ή έστω κυνικό να προτάσσουμε την αξιολόγηση ως ένα από τα μείζονα θέματα, όταν ο αξιολογούμενος πένεται, όπως μεγάλο μέρος και των λοιπών εργαζομένων. Γι' αυτό το θέμα δεν σας είδα να ενδιαφέρεστε. Εν τέλει πιστεύω ότι, πλέον, ο καλόπιστος αναγνώστης έχει ήδη αντιληφθεί ότι επιτέλους η απεργία των καθηγητών μπορεί να αποτέλεσε αφορμή ή αιτία για πολλά, αλλά δεν ήταν το κυρίαρχο θέμα της ανακοίνωσης της Ένωσης και αυτό φαίνεται από το ίδιο το κείμενο. Επίσης θα έχει ήδη καταλάβει ότι το Δ.Σ της Ένωσης, τουλάχιστον κατά τη μεγάλη του πλειοψηφία, δεν λειτούργησε ως υποστηρικτής της απεργίας, όπως ματαίως προσπαθείτε να παρουσιάσετε, αλλά θέλησε εξ αφορμής της απεργίας, και νομίζω κατάφερε,μέσω ακόμη και του διαλόγου μαζί σας, να αναδείξει τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας, σε αντίθεση με την προσπάθεια πολλών να εκμεταλλευτούν και να καπηλευτούν την πραγματική αγωνία των μαθητών και των γονέων τους λόγω των εξετάσεων, για να περάσουν εκβιαστικά τα μέτρα που ήθελαν, ή να απεκδυθούν των ευθυνών τους δεκαετιών, μέσω της όψιμης αγωνίας τους για τους μαθητές. Εάν και εσείς είστε καλόπιστος, θα το έχετε ήδη αντιληφθεί. Αν όχι, ό,τι και να πω επιπλέον δεν πρόκειται να σας πείσει για την πραγματικότητα, κάτι που ενδεχομένως εξηγεί και την σπουδή που δείξατε στην αποδοχή της μειοψηφούσσας άποψης στο Δ.Σ. της Ένωσης, πριν καν ακούσετε την επίσημη -και σύμφωνα με το καταστατικό και τους δημοκρατικούς θεσμούς εκπροσωπούσα την Ένωση- άποψη.
      Καληνύχτα σας.
      Αναστάσιος Κωνσταντινίδης

      Διαγραφή
    7. Η ειρωνεια σας ειναι σαφες δειγμα ελλειψης επιχειρηματων. Προφανως σας αιφνιδιασε η αμεση κοινοποιηση της αποφασης του Δ.Σ. και αρχισατε το παραλληρημα.
      Οταν κ.Σειτανιδη αναφερεστε στην υπολοιπη Ευρωπη καλο θα ειναι να θυμοσαστε και τις υπολοιπες παραμμετρους που διεπουν το εκει εκπαιδευτικο συστημα.Καλη ειναι η συγκλιση με τις προηγμενες(????) εκπαιδευτικα χωρες αλλα καλο ειναι να αρχισουμε σωστα και οχι αναποδα διοτι στο τελος δεν θα υπαρχουν ουτε μαθητες ουτε εκπαιδευτικοι. Οταν συζηταμε για τον μεσο ορο εκπαιδευτικων ωρων των ευρωπαιων διδασκαλων να αναφερθουμε και στο μεσο μισθο και στις υπολοιπες παροχες και στα μεσα που παρεχονται στο διδασκοντα και τον διδασκομενο για την σωστη λειτουργια της εκπαιδευσης. ΟΙ ρησεις "κακοι εκπαιδευτικοι" "τεμπεληδες" κ.λ.π. μου θυμιζουν τον πανελληνιως καταδικασμενο στις συνειδησεις ΓΑΠ οταν μιλουσε για τους 'τεμπεληδες" και "διεφθαρμενους "ελληνες.
      Οι διαχειριστες της κυβερνησης αποφασισαν να φερουν το νομοσχεδιο μια εβδομαδα πριν απο τις Πανελληνιες εξετασεις γνωριζοντας πολυ καλα οτι θα δημιουργηθει προβλημα στον εκπαιδευτικο κλαδο και θα χρησιμοποιησουν την "κοινη γνωμη"σαν ασπιδα για να περασουν τα αντιεκπαιδευτικα μετρα που τους υπαγορευουν οι εδω τοποτηρητες.Αν πραγματικα ηθελαν το "καλο" των παιδιων θα εφερναν το νομοσχεδιο μετα τις πανελληνιες ωστε να "προστατεψουν τα παιδια απο τους παλιοσυνδικαλιστες".
      Δυστυχως η ειρωνικη αναφορα σας σε "λαοθαλασσα" 3,5,8 η και 15 γονεων που αποφασισαν να μετασχουν σε ενα οργανο που σκοπος του ειναι η προασπιση του δικαιωματος της εκπαιδευσης των παιδιων μας , ακυρωνει την οποια καλη (?) εκτος πολιτικης(?) διαθεση εχετε για κριτικη!
      Ενα προ 10ετιας μελος της Ενωσης Γονεων.

      Διαγραφή
    8. Ω ναι! Ομολογώ, με αιφνιδίασε, προφανέστατα. Καταϊδρωμένος στεκόμουν μπροστά στην οθόνη μου, πανικόβλητος, πώς να απαντήσω σε τέτοια επιχειρήματα- ρουκέτες. Ξυπνήστε, καμιά φορά...
      Και τώρα για τον κ. Κωνσταντινίδη. Θεωρώ νίκη του διαλόγου που έγινε εδώ μέσα, με τις όποιες ατέλειες είχε, την παραδοχή σας ότι δεν λειτουργήσατε ως υποστηρικτής της απεργίας. Παραπέμπω στο κείμενό σας για να λυθούν οι όποιες απορίες, όπου εκφράζεστε ανοικτά υπέρ της απεργίας. Αλλά και τώρα, αγαπητέ κ. Κωνσταντινίδη, δεν είναι αργά Πείτε μας λοιπόν την άποψή σας. Είστε υπέρ της απεργίας στις μέρες των Πανελλαδικών, ή κατά;

      Διαγραφή
  5. Ωραία,
    ας δεχτούμε, ότι αν εφαρμοστούν όλα αυτά που αναφέρουν οι αξιότιμοι κύριοι εκπρόσωποι της Ένωσης Γονέων, η παιδεία θα απαξιωθεί, τα παιδιά θα στραφούν στην Ιδιωτική Εκπαίδευση, οι καθηγητές δεν θα έχουν το κουράγιο να διδάξουν τόσο πολλά παιδιά, δεν θα μπορούν να διορθώσουν τα γραπτά και η Παιδεία θα υποβαθμιστεί περαιτέρω.

    Και όπως ακριβώς αναφέρουν "οι καθηγητές δεν θα μπορούν να προετοιμάσουν άψογα το μάθημά τους ή να διορθώσουν όλα αυτά που παίρνουν συνήθως για διόρθωση στο σπίτι– αφού το σχολείο δεν παρέχει τη δυνατότητα απομόνωσης για ήσυχη διόρθωση, προετοιμασία με χρήση διαδικτύου κ.λπ.;".

    Εδώ είμαστε λοιπόν στην ουσία του πράγματος.

    Σήμερα που οι καθηγητές δεν υφίστανται όλα αυτά τα δεινά που τους ετοιμάζουν, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ?
    ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ?

    Και συνεχίζουν...
    "Είναι γνωστό ότι η ελληνική οικογένεια δαπανά ήδη τεράστια ποσά στη λεγόμενη παραπαιδεία και τα ποσά αυτά θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο, λόγω της περαιτέρω υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης."

    Και προκύπτει το 2ο ουσιώδες ερώτημα...
    Το φαινόμενο παραπαιδεία το υπηρετούν πιστά η κάθε Κυβέρνηση, εμείς σαν γονείς των παιδιών, τα ίδια τα παιδιά και οι δάσκαλοι.
    Ας αφήσουμε τους 3 πρώτους παράγοντες για τους οποίους οι καθηγητές δεν φταίνε και ας πάρουμε την τελευταία.
    Οι εκπαιδευτικοί στο μερίδιο που τους αναλογεί, τι έχουν κάνει για να μη τροφοδοτούν την παραπαιδεία?
    ΑΥΞΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ?
    ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ?
    ΖΗΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ, ΟΣΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ?
    ΖΗΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ?

    Αν έκαναν κάτι από τα πιο πάνω, τότε θα τους αναγνώριζα την προσπάθεια για την καλύτερη παιδεία.

    Για να μη σας κουράζω, οι εκπαιδευτικοί έχουν φτάσει στο σημείο να μη διαθέτουν ούτε 1 ώρα κάθε 2 μήνες που μοιράζονται οι βαθμοί, για να ενημερώσουν τους γονείς το απόγευμα για την πορεία των παιδιών, χωρίς να πληρωθούν.

    Και επειδή είναι εντελώς άδικο, πρέπει να πούμε ότι δεν είναι όλοι οι Εκπαιδευτικοί έτσι όπως περιγράφεται πιο πάνω.

    Υπάρχουν πολλοί ευσυνείδητοι και μορφωμένοι καθηγητές που αξίζει να συνεχίσουν.
    Ταυτόχρονα υπάρχουν και οι άλλοι, που πρέπει κάποια στιγμή και κάποια Κυβέρνηση να τους στείλει σπίτι τους.

    Και επειδή οι κατηρτισμένοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από μια αξιολόγηση, αυτοί που δεν την θέλουν είναι οι τενεκέδες που κάνουν και τον περισσότερο θόρυβο.

    Και σε όλα αυτά, έρχεται καπάκι μια Ένωση Γονέων που αντί να κοιτάξει το καλό των παιδιών που εκπροσωπεί, μας λέει ότι "δεν τρέχει και τίποτα αν δεν γίνουν εξετάσεις στην ώρα τους".

    Τόσο πολύ σας έχουν κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα σας, εκεί στα κόμματα που γυροφέρνετε, που συντάσσεστε με κάποια κομματόσκυλα εκπρόσωπους Εκπαιδευτικών, που λυσσάνε να σώσουν το τομάρι κάποιων αδειανών τενεκέδων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελείωσες ή να περιμένουμε και τη... Ζιζέλ για ένα από τα γνωστά νεοφιλελέδικα παραληρήματα???

      Διαγραφή
  6. Αναστάσιος Κωνσταντινίδης17 Μαΐου 2013 στις 1:25 π.μ.

    Τι να σας πω, είστε αμετανόητος και δυστυχώς θεωρώ ότι ο διάλογος μαζί σας ήταν εν τέλει μάλλον ατελέσφορος. Από την τελευταία μου απάντηση αυτό που καταλάβατε ήταν ότι "κερδίσατε" την παραδοχή μου ότι η ανακοίνωση της Ένωσης δεν λειτούργησε ως υποστηρικτής της απεργίας; Και με ρωτάτε ακόμη αν συμφωνώ με την κήρυξη της απεργίας εν μέσω εξετάσεων; Μα η ανακοίνωση της Ένωσης, με την οποία φυσικά συμφωνώ, ήταν σαφής. Η απεργία θα προκαλούσε προφανώς κάποια αναστάτωση και ταλαιπωρία, αλλά εφόσον ήταν ολιγοήμερη, δεν θεωρούμε ότι αποτελούσε πραγματική απειλή για την κοινωνία, όπως προσχηματικά πολλοί θέλουν να εμφανίζουν. Και αυτή η απάντηση δεν σας δίδεται για κανέναν άλλον λόγο, αλλά για να αντιληφθείτε ότι τουλάχιστον εγώ δεν φοβάμαι να απαντώ στις ερωτήσεις που μου θέτουν, έστω και με ανακριτικό, όπως σας ξαναείπα, ύφος. Εσείς όμως εξακολουθείτε να μην απαντάτε για τα άλλα, τόσο σπουδαία θέματα που σας έθεσα, ειδικώς στην τελευταία απάντησή μου (για παράδειγμα την φτωχοποίηση των εργαζομένων και των καθηγητών-προφανώς δεν σας ενδιαφέρει!, ή το γιατί αποφάσισε το υπουργείο να ανοίξει το θέμα πριν τις εξετάσεις)
    Τώρα, πραγματικά καληνύχτα σας
    Α. Κωνσταντινίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και η δημοσιογραφία ειναι λειτούργημα,η παραπληροφόρηση όμως όχι και οι κατευθυνόμενοι σίγουρα δεν είναι δημοσιογράφοι...
    Ο τίτλος του άρθρου "Μέλη του ΔΣ της Ένωσης Συλλόγων Γονέων δίνουν εξηγήσεις"
    δεν ανταποκρίνεται στο περιεχόμενο του κειμένου. Σίγουρα έχετε ένα πρόβλημα κατανόησης κειμένων κ. Σεϊτανίδη,αλλά όπως σωστά αναφέρατε υπάρχει η "δια βίου μάθηση". Πιστεύω ότι θα σας βοηθήσει! Για τις ώρες εργασίας τώρα και επειδή δεν αναφέρατε τις πηγές σας,σας συνιστώ να διαβάσετε το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για την Εκπαίδευση,το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ για να διαπιστώσετε, έστω και με καθυστέρηση λίγων ετών, ότι μόνο σε 5 χώρες οι εκπαιδευτικοί έχουν ωράριο πάνω από 20 ώρες την εβδομάδα.Στις υπόλοιπες 21 χώρες της Ε.Ε. το ωράριο είναι κάτω απο 21 ώρες την εβδομάδα. Αρκετά όμως με μασημένη τροφή κ. Σεϊτανίδη,κάντε και λίγο έρευνα...βρείτε ας πούμε τις 5 αυτές χώρες.Αν χρειαστείτε βοήθεια ρωτήστε τον κύριο Πρετεντέρη! Αλλά και στη σχέση σας με τα μαθηματικά διαπιστώνω κάποια προβληματάκια! Το 5 στα 7 μέλη του Δ.Σ. αποτελούν μάλλον χαμηλό ποσοστό για εσάς κ. Σεϊτανίδη. Πάρτε κομπιουτεράκι και ξεκινήστε. Είναι εύκολο! Αλήθεια το ποσοστό του πρώτου κόμματος στην Ελλάδα ποιό είναι; To θεωρείτε χαμηλό ή υψηλό;Αν δυσκολευεστε ξαναπάρτε το κομπιουτεράκι!
    Οι 12000 αναπληρωτές που θα μείνουν εκτός εκπαίδευσης και η δυσλειτουργία σε ολιγοθέσια σχολεία της περιφέρειας επίσης δεν σας συγκινούν! Εσείς άλλωστε είστε δημοσιογράφος! Καλός ή όχι; Και φυσικά δεν απεργείτε...Αυτά είναι για άλλους,όπως για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς ας πούμε ή ίσως όχι; Μήπως και κάποιοι άλλοι εκπαιδευτικοί απεργούν εν μέσω εξετάσεων,εκεί στο Βερολίνο; Κάντε και λίγο έρευνα κ. Σεϊτανίδη... Έτσι απλά για να λάμψει η "αλήθεια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E, καλά, αφού εσείς δεν με θεωρείτε δημοσιογράφο, προφανώς δεν είμαι, εννοείται. Από την άλλη, αυτός ο συνδικαλοτσαμπουκάς, που θέλει να μου επιβάλλει και τον τίτλο στις αναρτήσεις του μπλογκ, έπρεπε να έχετε ήδη αντιληφθεί ότι εδώ δεν περνάει, ούτε και θα περάσει.
      Επί της ουσίας, όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος όρος εργασίας του Έλληνα εκπαιδευτικού στη δευτεροβάθμια, είναι μικρότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Όποιος χρησιμοποιεί τη google, χωρίς να τη θεωρεί όργανο του διεθνούς καπιταλισμού, μπορεί να το επιβεβαιώσει.
      Είναι, για να τελειώνουμε με αυτή την άχαρη κουβέντα, χαρακτηριστικό της κατευθυνόμενης προσπάθειας, το ότι τρεις τέσσερις γονείς -κι όχι εκπαιδευτικοί- έχουν εξαπολύσει μια κατά ριπάς επίθεση, με επιχειρήματα του στυλ "αλλάξτε τον τίτλο της ανάρτησης", "ποιος είσαι εσύ που ζητάς εξηγήσεις", "εμείς αποφασίζουμε, δεν δίνουμε εξηγήσεις" "είστε αμετανόητος" (κι εσείς εξομολόγος; μάλλον ο πάπας είστε, το είχα καταλάβει από πριν...) κι άλλα τέτοια ευτράπελα ναπολεόντεια. Δεν ιδρώνει το αυτάκι μας εδώ. θα αποκαλύπτουμε κάθε κομματική λεοντή πίσω από δήθεν κοινωνικές διεκδικήσεις. Κι επειδή ο κ. Κωνσταντινίδης μίλησε για φτωχοποίηση, κάπου αλλού ένας άλλος για κινεζοποίηση κι άλλα τέτοια πομπώδη, έχω να τους πω ότι η τύφλωση τους εμποδίζει να δουν μπροστά στη μύτη τους: μόνο οι καθηγητές φτωχοποιούνται; όλοι οι Έλληνες δεν δοκιμαζόμαστε; Δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε; απεργία όλοι οι Έλληνες; τέτοια κομματική τύφλωση πια; αντί να πούμε όλοι μαζί θα ξανακάνουμε αυτή τη χώρα πλούσια, δυνατή και γεμάτη αυτοπεποίθηση, θα κλαψουρίζουμε σαν τη Μάρθα Βούρτση; Αυτό μας προτείνετε; Εγώ πάλι πιστεύω, επειδή με ρωτά ο κ. Κωνσταντινίδης, πρώτον ότι το πρόβλημα της παιδείας δεν είναι μόνο οι αμοιβές, -είναι και αυτό ένα από τα βασικά- κυρίως είναι η έλλειψη κριτικής σκέψης που χαρακτηρίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα- κι αυτό δεν είναι θέμα χρημάτων. Αλλά να πω και για τα χρήματα. ΑΣΦΑΛΩΣ να δώσουμε όσο περισσότερα μπορούμε στους εκπαιδευτικούς, στους οποίους έχουμε εμπιστευθεί τα παιδιά μας. Αλλά πρέπει για να τα δώσουμε, ως κοινωνία, πρώτα να τα βγάλουμε, να τα παραγάγουμε, να δημιουργήσουμε πρώτα τον πλούτο, και μετά να τον διανείμουμε. Αύξηση της παραγωγής, επιστροφή στην ύπαιθρο και στον πρωτογενή τομέα, αύξηση της επιχειρηματικότητας, της εξωστρέφειας και της καινοτομίας, δύναμη στα νέα παιδιά που έχουν νέες πρωτοπόρες ιδέες κι αναζητούν τρόπους να κάνουν τις ιδέες τους επιχειρηματικά πλάνα -από πού θα προέλθουν τα παραπάνω χρήματα των εκπαιδευτικών; από τη φορολογία των άλλων δημοσίων υπαλλήλων, που επίσης διεκδικούν αυξήσεις, δικαίως; όχι, από τον ιδιωτικό τομέα και τις επιχειρήσεις θα προέλθουν- είναι τα μέσα για να παραχθεί πλούτος στη χώρα. Κι όταν παραχθεί, είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε τη λύση για τη δίκαιη κατανομή του. Καλημέρα σας.

      Διαγραφή
    2. Τα 5 στα 7 μέλη ενός οποιουδήποτε οργάνου αποτελούν συντριπτική πλειοψηφία. Το ερωτημα είναι, όμως, αν οι απόψεις αυτές εκφράζουν το σύνολο των γονέων εξ΄ονόματος του οποίου ομιλείτε.
      Γιατί το Δ.Σ. μπορεί να έχει εξουσιοδοτηθεί να εκπροσωπεί νομικά, διαχειριστικά και λειτουργικά το σώμα που το εξέλεξε, σε καμία περίπτωση, όμως, δεν έχει εξουσιοδοτηθεί να το εκπροσωπεί πολιτικά.
      Φρονώ, λοιπόν, ότι αποφάσεις σε τέτοια θέματα θα πρέπει να λαμβάανονται από ευρύτερα σώματαα, όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικά. Π.χ. μια Γενική Συνέλευση με αυξημένη πλειοψηφία.
      Να είστε βέβαιοι ότι τέτοιες αποφάσεις δεν μπορούν εύκολα να μη γίνουν σεβαστές ακόμα και από εκείνους που διαφωνούν με αυτές.

      Διαγραφή
  8. Πολύ θα ήθελα να μάθω, η Ένωση Γονέων πόσους μαθητές ή γονείς εκπροσωπεί?

    Στους συλλόγους Γονέων των σχολείων μας, σε κάθε Συνέλευση Γονέων εμφανίζονται οι γονείς του 10% των μαθητών.
    Από αυτές τις εκλογές που γίνονται τοπικά, στέλνεται και κάποιος εκπρόσωπος στην Ένωση Γονέων.

    Η αντιπροσώπευση κατά συνέπεια και εκεί, παραμένει πολύ χαμηλή.

    Θα μου πείς τώρα, γιατί δεν παίρνουν μέρος και οι υπόλοιποι 90% των Γονέων?
    Ναι, αυτό είναι ένα θέμα, αλλά όποιοι λόγοι και αν ισχύουν, οι εκπρόσωποι στους τοπικούς συλλόγους και στην ένωση αφορούν το 10%.

    Έτσι για να ξέρουμε τι εκπροσωπεί έκαστος.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η απορία μου, ως αφελούς ξανθιάς, είναι η εξής: Τόσα και τόσα χρόνια αυτός ο μύθος της δημόσιας δωρεάν παιδείας δεν πολυενοχλούσε τους "κοινωνικούς εταίρους" της παιδείας; Μόνο να αναλογιστεί κανείς τα χρήματα που χρειάζεται μια οικογένεια προκειμένου ένας μαθητής από τη στιγμή που μπαίνει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μέχρι να εισαχθεί στην τριτοβάθμια και θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για εντυπωσιακά νούμερα.
    Την εποχή των παχέων αγελάδων, όπου όλοι απολάμβαναν την επίπλαστη ευμάρεια, δεν υπήρχε ουσιαστικό πρόβλημα. Πολλοί προτίμησαν τα ιδιωτικά σχολεία (κοιτάξτε στατιστικά στοιχεία), οι καθηγητές έκαναν τα ιδιαίτερά τους, τα φροντιστήρια ανθούσαν και πολλαπλασιάζονταν. Κάποια (λίγα) χρόνια πριν, πολλά δημόσια (κυρίωςΔημοτικά) σχολεία, είχαν σχεδόν μόνο αλλοδαπούς μαθητές.
    Τα τελευταία, προ κρίσης χρόνια, έξαρση γνώρισαν τα κεντρικά φροντιστήρια, πέριξ της πλατείας Κάνιγγος. Τα δίδακτρα δε σε αυτά, είναι ίσα με τα δίδακτρα μεσαίων ιδιωτικών σχολείων.
    Πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ ξόδευε η οικογένεια, προκειμένου "να περάσει το παιδί".
    Παππούδες, γιαγιάδες, άλλοι συγγενείς κατέθεταν τον οβολό τους για τον ιερό τούτο σκοπό.
    Οι αντιδράσεις για την ποιότητα της παιδείας πολύ περιορισμένες. Για την τιμή των όπλων, έτσι για να συμμετέχουμε σε καμιά κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ. Ενίοτε όταν υπήρχε καμία οικονομική διεκδίκηση υπήρχε και λίγο πιο έντονη αντίδραση.
    Πάντα όμως οι αντιδράσεις είχαν ως αιτία οικονομικά/επιδοματικά θέματα.
    Όμως, όπως λέει ο λαός, η φτώχεια φέρνει γκρίνια και τώρα, μεσούσης της κρίσης, θυμηθήκαμε ξαφνικά την υποβάθμιση της παιδείας. Η εποχή των ισχνών αγελάδων μας κάνει αυαίσθητους στην ποιότητα της παιδείας. Για την ΟΛΜΕ βέβαια, η ποιότητα της παιδείας κινδυνεύει αν δουλέψει ο εκπαιδευτικός 2 ώρες παραπάνω την εβδομάδα.
    Η παιδεία επίσης υποβαθμίζεται και ο δημόσιος χαρακτήρας τοης κινδυνεύει, αν τεθούν κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Και αυτή την άποψη την υποστήριξαν και γονείς, υπακούοντας σε εντολές κομματικών φορέων. Τσιμουδιά για την αξιολόγηση οι σημερινοί υπερευαίσθητοι.
    Προ του επίμαχου νομοσχεδίου η ποιότητα της παιδείας ήταν σε αποδεκτά επίπεδα, ενώ με το νομοσχέδιο αυτό τα πάντα ααναατρέπονται. Η παιδεία ταράζεται συθέμελα.
    Εκείνο στο οποίο θέλω να κατααλήξω είναι ότι υπάρχουν κάποια επαγγέλματα (για ορισμένους, λειτουργήματα) τα οποία λόγω του χαρακτήρα τους, περιορίζουν αυτούς που τα ασκούν εκ των πραγμάτων. Όπως οι γιατροί δεν έχουν δικαίωμα να απέχουν από τις εγχειρίσεις ασθενών, όπως οι Δικαστές δεν έχουν δικαίωμα να ααπέχουν από τις έδρες τους γιατί κρίνουν τις ζωές ανθρώπων, έτσι και οι δάσκαλοι δεν έχουν δικαίωμα να παίζουν με την ψυχολογική κατάσταση των μαθητών.
    Εν τέλει, κανένας δεν τους έπιασε από το γιακά για να κάνουν αυτό που κάνουν σήμερα. Κανένας δεν τους υποχρέωσε να γίνουν δάσκαλοι, γιατροί κλπ. Και φυσικά κανένας δεν τους υποχρέωσε να εργάζονται ως δημόσιοι λειτουργοί.
    Όποιος νομίζει ότι δεν τον καλύπτει αυτή η κατάσταση ας δοκιμάσει την τύχη του στον στίβο της ελεύθερης αγοράς.
    Και αν κάποιος πει ότι σήμερα η κρίση έχει εκτινάξει την ανεργία σε πρωτοφανή υψηλά επίπεδα, είδαμε και τα προηγούμενα χρόνια πόσο ήθελαν να φύγουν από το Δημόσιο αυτοί που γκρίνιαζαν για τους χαμηλούς μισθούς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αδημοσίευτο ανώνυμο
    προφανώς δεν θα το δημοσιεύσω. Δεν υπάρχει λόγος, όποιος θέλει γκουγκλάρει το όνομά μου και βρίσκει τα πάντα. Αυτά που επικαλείσαι, δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφω εδώ και τα οποία επαναλαμβάνω:
    - Εδώ και καιρό δεν ανήκω σε κανένα κόμμα.
    - Δεν ήμουν υποψήφιος της ΝΔ στην Ηλεία.
    Αυτού του είδους οι γκεμπελισμοί, ούτε με αγγίζουν, ούτε με αποθαρρύνουν. Όσο αδυνατείτε να το καταλάβετε, τόσο περισσότερες ευκαιρίες να διατυπώνω τη γνώμη μου θα μου δίνετε. Συνεχίστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή