Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Η ανομία, της ανομίας...

Η φωτογραφία για άλλη μια φορά τα λέει όλα. Το αυτοκίνητο στα δεξιά της εικόνας, έχει πιάσει τη γνωστή "θέση παρκαρίσματος" (πρώην διάβαση ΑΜΕΑ) στη γωνία Δεκελείας και Σαλαμίνος στη Νέα Χαλκηδόνα. Κι αφού ο
τύπος ή η τύπισσα που έχει αυτό το αυτοκίνητο παρανόμησε, σου λέει και ο ο δηγός του άλλου αυτοκινήτου της εικόνας, στα αριστερά της, "ας το βάλω κι εγώ πίσω από το άλλο αμάξι. Τι θα μου πει ο παράνομος Ότι παρανόμησα;
Σωστός ο Ελληναράς...

1 σχόλιο:

  1. ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΟΥΦΕΤΟ.ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΤΟΛΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΝΥΦΙΚΑ ΚΑΙ ΓΑΜΠΡΙΑΤΙΚΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ? ΕΓΩ ΘΑ ΕΤΡΩΓΑ ΕΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙ,ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΠΙΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ,ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΥΡΙΖΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή