Ουσιαστική αλλαγή στο εγχώριο τηλεοπτικό πεδίο, τόσο σε ό,τι αφορά τους δραστηριοποιούμενους παίκτες όσο και στο βασικό άξονα επενδύσεων των επιχειρήσεων, βρίσκεται σε εξέλιξη, στη χειρότερη ίσως περίοδο από πλευράς εσόδων που διανύει ο κλάδος.
Η ώρα των μεγάλων αλλαγών φαίνεται να έχει φτάσει για τη μικρή οθόνη, με την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση, αλλά και τη διαδικτυακή ψηφιακή τηλεόραση να αποτελούν τα
βασικά πεδία επενδύσεων των καναλιών. Στο πρώτο δίμηνο του 2011, η διαφήμιση στην τηλεοπτική αγορά γνώρισε τη μεγαλύτερη κάμψη στην ιστορία της, με τη μεταβολή σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 να ξεπερνά το -27%.
Αυτό είναι το τρίτο κατά σειρά δίμηνο που το τηλεοπτικό μέσο παρουσιάζει αρνητικό πρόσημο σε ό,τι αφορά τη μεταβολή της διαφημιστικής δαπάνης και ήδη οι υψηλές υποχρεώσεις και ο σημαντικός δανεισμός ορισμένων επιχειρήσεων του κλάδου τις έχουν οδηγήσει στο χείλος του γκρεμού.
Σαν να μην έφταναν αυτά, οι τεχνολογικές εξελίξεις πιέζουν για άμεσες αλλαγές σε όλα τα στάδια της παραγωγής και διαχείρισης του τηλεοπτικού προϊόντος, ενώ ο ανταγωνισμός πολύ σύντομα θα υπερβεί την ελληνική επικράτεια, με τους μεγάλους παίκτες της οπτικοακουστικής βιομηχανίας να επεκτείνονται και στη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου