Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Κορωνιός στο aek-live: Δεν θέλω να φύγω από την ΑΕΚ

«Η απόφαση να αποχωρήσω δεν είναι δική μου. Κάποιοι άλλοι αποφάσισαν για μένα. Εγώ θέλω να μείνω στην ΑΕΚ» τονίζει ο Άγγελος Κορωνιός ανοίγοντας την κουβέντα για το μέλλον του στην ΑΕΚ αλλά και γενικότερα για το μέλλον της Βασίλισσας του ελληνικού μπάσκετ. Αρχικά, ρωτήσαμε τον Έλληνα κόουτς γιατί δεν θα είναι στην ΑΕΚ και μας απάντησε: «Δεν θα είμαι γιατί
ανέλαβε μία νέα διοίκηση. Έχει βρει άλλον προπονητή. Εγώ είχα συμφωνήσει σε όλα με τον κ. Καραμανλή και τον μέτοχο, κ. Μπαϊρακτάρη που θα έμπαινε στην ομάδα για να καθίσω στον πάγκο τη φετινή σεζόν. Είχαμε βρεθεί μάλιστα και μου εξέφρασαν και οι δύο την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου. Είχαμε έτοιμο πλάνο για την επόμενη μέρα. Είχα μιλήσει και είχα συμφωνήσει με 6 παίκτες, εκ των οποίων οι 2 από αυτούς τώρα έκλεισαν σε άλλη ομάδα».
Εν συνεχεία ο Άγγελος Κορωνιός δεν έκρυψε την αγάπη του για την ΑΕΚ, υποστηρίζοντας: «Θέλω να μείνω στην ομάδα. Άμα υπάρχει μία υγιή κατάσταση και μία κατάσταση που να έχει μέλλον γιατί να μην το κάνω; Ήθελαν να προσφέρω στην ομάδα όταν ήταν στα χειρότερά της. Τώρα γιατί να μην μπορώ να την ανεβάσω;»
Επίσης, ζητήσαμε από τον κ. Κορωνιό να μας καταθέσει την άποψή του σε αυτό που δήλωσε ο νυν πρόεδρος της διοίκησης Πρωτοδικείου, σχετικά με το γεγονός ότι αυτός είναι ο υπεύθυνος που η ομάδα έπεσε στην Α2, για να μας πει: «Δεν γνωρίζω αν ο κ. Γεωργαντζόγλου είπε κάτι τέτοιο. Αν το έκανε είναι παράλογο. Δεν ήταν δική μου ομάδα η ΑΕΚ. Εγώ ήμουν προπονητής για τους τελευταίους 2 μήνες. Όποιος ξεκίνησε να φτιάξει την ομάδα η ευθύνη είναι δική του. Εγώ αναλαμβάνω τα λάθη των τελευταίων 2 μηνών. Εμένα η δουλειά μου είναι προπονητής».
Παράλληλα, για το που έμαθε ότι δεν θα συνεχίσει στην ΑΕΚ και ότι αναλαμβάνει προπονητής ο κ. Οικονομάκης μας τόνισε: «Δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Το έμαθα από τα sites και τις εφημερίδες», ενώ συμπλήρωσε αναφορικά με το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί προπονητής, αλλά έχει συμφωνήσει προφορικά η νυν διοίκηση: «Αυτό δεν το γνωρίζω και δεν έχω άποψη. Πάντως αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαρά. Κι εγώ τα είχα βρει με την προηγούμενη διοίκηση, αλλά δεν βγήκα ποτέ να το ανακοινώσω».
Την ίδια στιγμή, ο Άγγελος Κορωνιός εξέφρασε την άποψή του για τον Μάκη Νικολαΐδη και την απόφασή του να αποχωρήσει από την ΑΕΚ, υποστηρίζοντας: «Ο Μάκης Νικολαΐδης ήταν δική μου επιλογή. Μπορώ να πω ότι ήταν ένας παίκτης που ήθελε να μείνει στην ομάδα. Από κει και πέρα η απόφαση είναι δική του, σεβαστή, και δείχνει πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα».
Όσον αφορά τα λεγόμενα του Δημήτρη Χατζηχρήστου, ότι στο πρόσωπό του βλέπει ένα κομμάτι της Βασίλισσας, ο Έλληνας προπονητής σχολίασε: «Εκτιμώ το κ. Χατζηχρήστο και ταυτίζονται οι απόψεις μας. Έχει δώσει και την ψυχή του για την ΑΕΚ. Πιστεύει ότι μπορώ να βοηθήσω. Αν με πάρουν αύριο ένα τηλέφωνο θα επιστρέψω και αυτό θα κάνω».
Ενώ για το αν βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε συζητήσεις με κάποιον σύλλογο, τόνισε: «Είμαι σε αναζήτηση ομάδας. Δεν με ενδιαφέρει μόνο η Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Αν υπάρξει κάτι θα το μάθετε».
Ακόμα, ο νεαρός τεχνικός μας μίλησε για τη νέα σελίδα που πρέπει να ανοίξει στην Βασίλισσα, λέγοντας: «Πρέπει να φτιαχτεί η ομάδα από την αρχή. Να στηθεί μία καινούργια ομάδα με μέλλον ώστε να μπορέσει να ανέβει. Αυτή τη στιγμή η ΑΕΚ αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα. Σε λίγες μέρες ξεκινάει το πρωτάθλημα και δεν υπάρχει ομάδα. Τίθεται σοβαρό θέμα να μην προλάβει η ομάδα να αγωνιστεί στην Α2», ενώ ολοκλήρωσε για τον κόσμο του Δικεφάλου: «Ο κόσμος της ΑΕΚ θα πρέπει να στηρίξει την ΑΕΚ. Η ΑΕΚ δεν έχει αντιπάλους. Πρέπει όλοι να είναι μαζί. Να γίνουν μία γροθιά. Θέλει υπομονή και επιμονή. Η ΑΕΚ είναι ένα μεγάλο σωματείο. Ιστορικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου