Όχι, το χρώμα του σουτιέν της δεν είναι κατ' ανάγκη ενδεικτικό
των οπαδικών της προτιμήσεων. Είναι πρωτίστως παπαδιά και η μοναδική
ομάδα που οφείλει να δοξάζει – αν και λειψή – είναι η Αγία Τριάδα! Αν μη τι άλλο, όμως, ο συνδυασμός του κόκκινου glossy εσωρούχου
κάτω από το μαύρο
στενό μπλουζάκι δηλώνει πάθος Στανταλικό, άσχετα από το γεγονός ότι η τελευταία φορά που βρισκόταν στη μόδα ήταν επί εποχής Καίτης Φίνου σε b-videomovie του Όμηρου Ευστρατιάδη... Μελέτες ψυχολόγων έχουν δείξει ότι το χρώμα των εσωρούχων δηλώνει κάτι από τον «εσωτερικό» κόσμο εκείνης που τα φορά.
Σύμφωνα με στατιστικές που διεξήχθησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα τρία τέταρτα των γυναικών που ερωτήθηκαν έδειξαν μία προτίμηση στα εσώρουχα που φέρουν το χρώμα του δέρματος. Το ίδιο επιβεβαιώνουν και έρευνες στο χώρο των πωλήσεων γυναικείων εσωρούχων, οι οποίες δείχνουν ότι η σύγχρονη γυναίκα – εξαιρουμένων των παπαδιών – «σνομπάρει» τα παραδοσιακά λευκά, μαύρα και κόκκινα.
Υπεύθυνες γι' αυτή τη μεταστροφή στο γούστο των γυναικών ενδεχομένως να έχουν παίξει οι προτιμήσεις διασημοτήτων οι οποίες, για τις δημόσιες εμφανίσεις τους, επιλέγουν σε μεγάλο ποσοστό εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος ή και καθόλου εσώρουχα.
Ψυχολόγοι επισημαίνουν ότι η επιλογή εσωρούχων στο χρώμα του δέρματος ή καθόλου εσωρούχων δηλώνει γενικά ανεπιτήδευτη προσωπικότητα, προσγειωμένη και κρυστάλλινη που δεν έχει τίποτα να κρύψει.
Χρώματα που βρίσκονται στη «θερμή» πλευρά του φάσματος, δημιουργούν αισθήματα διέγερσης και ζωηράδας, ανεβάζοντας την αρτηριακή μας πίεση, τη συχνότητα των καρδιακών παλμών και του ρυθμού της αναπνοής.
Τα δε κόκκινα εσώρουχα δηλώνουν – Ω! Τι έκπληξη – παθιασμένη προσωπικότητα με ροπή προς το δράμα, που δεν φοβάται να ζητήσει και να πάρει αυτό που θέλει, ενώ τα ροζ, τα μαύρα και τα λευκά δείχνουν αντιστοίχως ρομαντισμό/ευγένεια/ντροπαλοσύνη, δυναμισμό/αυτοπεποίθηση/εσωστρέφεια και αθωότητα/αγνότητα/προθυμία.
Αυτά με τις πρωτότυπες ψυχολογίζουσες ερμηνείες. Ας περάσουμε στο ζουμί...
Στην πραγματικότητα, ζήτημα είναι αν υπάρχει σε αυτό τον κόσμο κάτι πιο αντιαισθητικό από το συνδυασμό του μαύρου και του κόκκινου, ειδικά δε όταν το δεύτερο είναι εσώρουχο και χάνεται κάτω από στρώματα λίπους και κρεάτινες δίπλες.
Δηλώνει κυριολεκτικά και μεταφορικά «εγκληματική» έλλειψη γούστου γυναίκας που ψωνίζει κιλότες από τη λαϊκή και η οποία – νομοτελειακά – δεν μπορεί παρά να επαγγέλλεται είτε παπαδιά σε κιτς τριτοκοσμικό ελληνικό χωριό είτε ξεδοντιάρα μπαρόβια σε σνακ μπαρ/πρεφατζίδικο του... ίδιου μέρους, είτε Ρουμανο-Βουλγάρα πόρνη σε τεταρτοκλασάτο μπορντέλο της ημεδαπής.
Ποιος είπε, αλήθεια, ότι το κόκκινο χρώμα είναι σέξι; Από ποιον ηλίθιο εγκέφαλο προέκυψε αυτή η ιδέα ότι πρόκειται για χρώμα συνώνυμο του πάθους και του ερωτισμού, ενδεικτικό της φωτιάς και του φλογερού ταμπεραμέντου;
Το κόκκινο δεν είναι χρώμα και η χρήση του θα πρέπει να εξοστρακιστεί άπαξ δια παντός από αυτό τον κόσμο και τις εκφάνσεις της καθημερινής ζωής.
Μόνες επιτρεπτές εξαιρέσεις: τα οδικά σήματα και οι κόκκινες μπαρόκ κουρτίνες στις ταινίες του Πήτερ Γκρίναγουεϊ...
στενό μπλουζάκι δηλώνει πάθος Στανταλικό, άσχετα από το γεγονός ότι η τελευταία φορά που βρισκόταν στη μόδα ήταν επί εποχής Καίτης Φίνου σε b-videomovie του Όμηρου Ευστρατιάδη... Μελέτες ψυχολόγων έχουν δείξει ότι το χρώμα των εσωρούχων δηλώνει κάτι από τον «εσωτερικό» κόσμο εκείνης που τα φορά.
Σύμφωνα με στατιστικές που διεξήχθησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα τρία τέταρτα των γυναικών που ερωτήθηκαν έδειξαν μία προτίμηση στα εσώρουχα που φέρουν το χρώμα του δέρματος. Το ίδιο επιβεβαιώνουν και έρευνες στο χώρο των πωλήσεων γυναικείων εσωρούχων, οι οποίες δείχνουν ότι η σύγχρονη γυναίκα – εξαιρουμένων των παπαδιών – «σνομπάρει» τα παραδοσιακά λευκά, μαύρα και κόκκινα.
Υπεύθυνες γι' αυτή τη μεταστροφή στο γούστο των γυναικών ενδεχομένως να έχουν παίξει οι προτιμήσεις διασημοτήτων οι οποίες, για τις δημόσιες εμφανίσεις τους, επιλέγουν σε μεγάλο ποσοστό εσώρουχα στο χρώμα του δέρματος ή και καθόλου εσώρουχα.
Ψυχολόγοι επισημαίνουν ότι η επιλογή εσωρούχων στο χρώμα του δέρματος ή καθόλου εσωρούχων δηλώνει γενικά ανεπιτήδευτη προσωπικότητα, προσγειωμένη και κρυστάλλινη που δεν έχει τίποτα να κρύψει.
Χρώματα που βρίσκονται στη «θερμή» πλευρά του φάσματος, δημιουργούν αισθήματα διέγερσης και ζωηράδας, ανεβάζοντας την αρτηριακή μας πίεση, τη συχνότητα των καρδιακών παλμών και του ρυθμού της αναπνοής.
Τα δε κόκκινα εσώρουχα δηλώνουν – Ω! Τι έκπληξη – παθιασμένη προσωπικότητα με ροπή προς το δράμα, που δεν φοβάται να ζητήσει και να πάρει αυτό που θέλει, ενώ τα ροζ, τα μαύρα και τα λευκά δείχνουν αντιστοίχως ρομαντισμό/ευγένεια/ντροπαλοσύνη, δυναμισμό/αυτοπεποίθηση/εσωστρέφεια και αθωότητα/αγνότητα/προθυμία.
Αυτά με τις πρωτότυπες ψυχολογίζουσες ερμηνείες. Ας περάσουμε στο ζουμί...
Στην πραγματικότητα, ζήτημα είναι αν υπάρχει σε αυτό τον κόσμο κάτι πιο αντιαισθητικό από το συνδυασμό του μαύρου και του κόκκινου, ειδικά δε όταν το δεύτερο είναι εσώρουχο και χάνεται κάτω από στρώματα λίπους και κρεάτινες δίπλες.
Δηλώνει κυριολεκτικά και μεταφορικά «εγκληματική» έλλειψη γούστου γυναίκας που ψωνίζει κιλότες από τη λαϊκή και η οποία – νομοτελειακά – δεν μπορεί παρά να επαγγέλλεται είτε παπαδιά σε κιτς τριτοκοσμικό ελληνικό χωριό είτε ξεδοντιάρα μπαρόβια σε σνακ μπαρ/πρεφατζίδικο του... ίδιου μέρους, είτε Ρουμανο-Βουλγάρα πόρνη σε τεταρτοκλασάτο μπορντέλο της ημεδαπής.
Ποιος είπε, αλήθεια, ότι το κόκκινο χρώμα είναι σέξι; Από ποιον ηλίθιο εγκέφαλο προέκυψε αυτή η ιδέα ότι πρόκειται για χρώμα συνώνυμο του πάθους και του ερωτισμού, ενδεικτικό της φωτιάς και του φλογερού ταμπεραμέντου;
Το κόκκινο δεν είναι χρώμα και η χρήση του θα πρέπει να εξοστρακιστεί άπαξ δια παντός από αυτό τον κόσμο και τις εκφάνσεις της καθημερινής ζωής.
Μόνες επιτρεπτές εξαιρέσεις: τα οδικά σήματα και οι κόκκινες μπαρόκ κουρτίνες στις ταινίες του Πήτερ Γκρίναγουεϊ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου