Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια για μια χαμένη βαλίτσα...

Δείτε τι έγινε στο Facebook όταν Έλληνας χρήστης ανέβασε τη χαμένη βαλίτσα του στην επίσημη σελίδα της αεροπορικής εταιρείας και αμέσως ξέσπασε "ελληνογερμανικός" πόλεμος. Έλληνας επιβάτης της Lufthansa έχασε τη βαλίτσα του. Απελπισμένος και σε κατάσταση απόγνωσης, μπήκε στην επίσημη σελίδα της Lufthansa στο Facebook και ανάρτησε τη φωτογραφία μιας βαλίτσας που μοιάζει με τη δικιά του, με την εξής λεζάντα (με κεφαλαίους χαρακτήρες για να εκφράσει προφανώς τον
εκνευρισμό του και μπόλικα θαυμαστικά):
"15 DAYS DELAYED PLEASE SEND MY BAGGAGE IN ATHENS NEXT FLY!!!!!
Κοινώς, ζητάει πίσω τη χαμένη βαλίτσα του μετά από καθυστέρηση 15 ημερών. Και με το δίκιο του. Η εταιρεία του είχε νωρίτερα απαντήσει ότι μπορεί να αναζητήσει τα απολεσθέντα πράγματα του στο site www.worldtracer.aero.
Προφανώς, παρά τις προσπάθειες του, ο Έλληνας επιβάτης, έχασε τις ελπίδες του και αποφάσισε να "χτυπήσει" στο κοινωνικό δίκτυο. Αμέσως, ξέσπασε "πόλεμος" αναρτήσεων και "δηλώσεων συμπαράστασης" στη χαμένη βαλίτσα, από δεκάδες άλλους Έλληνες χρήστες του Facebook, ενώ το Photoshop πήρε φωτιά.
Ορισμένα από τα πιο εύστοχα σχόλια, παρουσιάζονται στις φωτογραφίες, τις οποίες επεξεργάστηκε για να μη φαίνονται τα στοιχεία, η ιστοσελίδα parapolitiki.com.
Η εταιρεία πάντως απάντησε μετά από λίγη ώρα ως εξής:
"I forwarded the case of the missing baggage again to my colleagues. I posted this already here on Facebook in response to another post of Kimon Logothetis. As we as Social Media team don’t handle the tracing and delivery of baggage I can’t tell exactly when he will receive his bag, but I hope that it will be very soon. In case you want to discuss this issue furthermore please feel free to do so but please keep our netiquette in mind. /Jens".
Για την ακρίβεια, ο υπεύθυνος για τα social media της εταιρείας, διευκρίνισε ότι θα προωθήσει το αίτημα του Έλληνα χρήστη.
Ξεχωρίζουν μετά τιμής τα παρακάτω σχόλια:
-Μήπως στη βαλίτσα είχε και κανα USB stick???
-Κλέψατε τη βαλίτσα θα το βρείτε απο μας...You stole the luggage, you will find it from us.
-please keep the bag just send back vierinia to PAOK.sincerely G4
-First they take our luggage, then they take the Parthenon
-You may take our luggage, but you will never have our history and civilization
-When we had luggage, they were on the trees
-Die Rippen tragen sie ohne Socken (=TA ΠΕΔΙΛΑ ΤΑ ΦΟΡΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΤΣΑ)
Για την ιστορία, ιδού το επίμαχο "ποστάρισμα" που έγινε θέμα της ημέρας.  Μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, το Post είχε πάνω από 90 σχόλια και 33 κοινοποιήσεις, ενώ δημιουργήθηκε και το Hashtag στο Twitter,  #bringthebagback. Έπεται συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου