Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Οργισμένος είπε 'τη δική του αλήθεια' ο Άκης Τσοχατζόπουλος

«Δεν φυγομαχώ, δεν απολογούμαι, είμαι ως μάρτυρας εδώ να δώσω τη δική μου αλήθεια» δήλωσε ο Άκης Τσοχατζόπουλος από το βήμα της Βουλής στη συζήτηση επί της -αδιέξοδης όπως την χαρακτήρισε- πρότασης βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής για την υπόθεση των υποβρυχίων. Ο πρώην υπουργός μίλησε για λάσπη και συκοφαντίες, επισημαίνοντας ότι η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ οδηγήθηκε από κάποιους με την πρόταση που κατατέθηκε σε μία ενέργεια πολιτικά, ηθικά, ακόμη και νομικά απαράδεκτη -σε έναν πολιτικό και νομικό αυτοεγκλωβισμό.
«Η συνείδηση μου η ιστορία μου και ο
σεβασμός μου προς το Κοινοβούλιο δεν θα μου επέτρεπαν άλλη στάση. Είμαι εδώ γιατί σε όλη μου την πολιτική διαδρομή ήμουν πάντα παρών και όχι απών» δήλωσε ο Άκης Τσοχατζόπουλος, αναφέροντας ότι κάποιοι φίλοι τον συμβούλευσαν να μην παραστεί στη Βουλή «νομιμοποιώντας μία διαδικασία που έχει προηλειμμένη απόφαση».
«Είναι χρέος μου να υπερασπιστώ τις προοδευτικές πολιτικές, το έργο των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, αλλά και τις ιδεολογικές στρατηγικές προσεγγίσεις, στις οποίες οι αξιόμαχες Ένοπλες Δυνάμεις έπαιζαν καθοριστικό ρόλο πάντοτε» ανέφερε.
Ο Άκης Τσοχατζόπουλος υπογράμμισε πως είναι χρέος του να υπερασπιστεί «την πολιτική του προσφορά και το ιστορικό του απωτύπωμα» στο ΠΑΣΟΚ. «Όπως δεν κρύφτηκα εγώ και κανένας άλλος δεν μπορεί να κρυφτεί πλέον πίσω από εμένα» ανέφερε κάνοντας λόγο για πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από την υπόθεση.
Μίλησε για μεθοδεύσεις προκειμένου να αποπροσανατολιστούν οι Αρχές και οι ένοχοι να κρύψουν τα ίχνη τους. «Μήπως με αδιέξοδες διαδικασίες όπως η σημερινή πολλοί θα αισθανθούν ικανοποιημένοι γιατί θα μείνουν ανενόχλητοι;» δήλωσε.
Ο πρώην υπουργός μίλησε για ψεύδη και λάσπη εναντίον του. Ανέφερε ότι η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ οδηγήθηκε από κάποιους με την πρόταση που κατέθεσε σε μία ενέργεια πολιτικά, ηθικά, ακόμη και νομικά απαράδεκτη.
«Σκοπός τους είναι να στηθεί ένα Κολοσσαίο με στόχο με την εξόντωση κάποιων και τη διάσωση άλλων» είπε για να συμπληρώσει ότι δεν τίθεται θέμα παρουσίας του και σε αυτήν και σε όποιες άλλες διαδικασίες ακολουθήσουν -«όσοι νόμισαν ότι θα κατασκευάσουν έναν βολικό ένοχο για να ξεγελάσουν για μία ακόμη φορά το λαό έκαναν λάθος».
«Κανένα παρασκήνιο δεν θα μείνει για πάντα στο σκοτάδι, κανένα κέντρο και παράκεντρο εξουσίας δεν μένει στο απυρόβλητο» είπε ο πρώην υπουργός. Ανέφερε, πάντως, ότι αποκαλύψεις δεν κάνει, «γιατί απλούστατα δεν έχει να κάνει», συνεχίζοντας ότι τελικά η «αλήθεια θα διαλύσει αυτή τη σκευωρία και θα κάψει τους σκευωρούς».
«Νοιώθω οργή, αλλά περισσότερο λύπη» σημείωσε ο Άκης Τσοχατζόπουλος, λέγοντας ότι εκτός από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, που άκουσε τις απόψεις τους, «βλέπω και την αγωνιώδη προσπάθεια κάποιων να εμφανίσουν απέναντί μου και το κόμμα μου, το ΠΑΣΟΚ».
Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ απαιτεί την πλήρη ενιαία και συνολική διευρεύνηση όλου του θέματος, και η συνέπεια αυτής της διαπίσωσης δεν εκφράζεται στην πρόταση, ανέφερε.
«Είμαι εδώ γιατί υπάρχει πραγματική βούληση να διερευνηθεί όλη η υπόθεση των υποβρυχίων για να εντοπιστούν όλες οι έκνομες καταστάσεις»; διερωτήθηκε για να συνεχίσει: «Όχι, αν ήθελαν πράγματι να διερευνήσουν όλα αυτά όφειλαν να διερευνήσουν το θέμα στο σύνολό του. Αλήθεια με δόσεις και μάλιστα άτοκες δεν υπάρχει».

5 σχόλια:

  1. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ΑΚΗ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ.

    Με τον Άκη βρήκατε να τα βάλετε;
    Μ' αυτόν τον αγνό και ανιδιοτελή ιδεολόγο σοσιαλιστή; Ντροπή! Ντροπή! Ντροπή!

    Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά!

    Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο δυνατό!

    ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο!

    Το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση. Ο λαός στην εξουσία!

    Για ακόμα καλύτερες μέρες!

    Ο λαός θέλει! Το ΠΑΣΟΚ μπορεί να φέρει την ΑΛΛΑΓΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ρε! ΠΑΣΟΚ! ΠΑΣΟΚΑΡΑ!

    Κόψτε μας κι άλλα λεφτά. Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=RZScFxGDz6I&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι σίγουρο ότι θα χυθεί άπλετο φως, όπως πάντα, σε τέτοιες περιπτώσεις. Το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο. Η αλήθεια θα λάμψει. Οι ευθύνες θα αποδοθούν όσο ψηλά κι αν βρίσκονται.

    Και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς... χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τον άλλο αγνό ιδεολόγο και κυρίως ανιδιοτελή σοσιαλιστή τον Κωνσταντίνο Λαλιώτη, που συμπτωματικά ήταν 7 χρόνια Υπουργός Δημόσιων Έργων (μάλλον γιατί έκανε πολύ καλά τη δουλειά του, φαντάζομαι) θα ασχοληθεί κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή