Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ανέκδοτο...

Το γράφουμε χωρίς καμία δόση ξενοφοβίας, άλλωστε εμείς οι Έλληνες κάνουμε ανέκδοτο τα πάντα, την περιπέτεια του Στρος Καν, τους σεισμούς, τα πάντα...
Δύο αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά απο το "πέρασμά" τους απο τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας. Ο πρώτος
ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει απο μια μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο.
Ο δευτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του:
"Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλεία κάνεις και τα κονομάς;
-"Ζητιανεύω στο μετρό"
-"Μή μου λές. Και βγάζεις τόσα πολλά;"
- "Σίγουρα. Δοκίμασε το και σύ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων  με μια πινακίδα , και θα δείς!" 
Μετά απο κανα δυό μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
“-Έ,   Ahmed, με δούλεψες , του λέει. Σε δυό μέρες όλα κι όλα μάζεψα 1 ευρώ". άν και στην πινακίδα είχα γράψει:
-     Είμαι χωρίς δουλεία, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε!
Δεν αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό”
<-Μήν λές βλακείες- του απαντά ο Ahmed- κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες-> και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα
“-Δέν είναι δυνατόν –λέει ο άλλος απορημένος . – Τί έγγραφες στην πινακίδα?”
 – έγραφα:
Μου λείπουν μόνο € 10 για το εισιτήριο να γυρίσω στο Αφγανιστάν..... >

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου