Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η σημερινή τέταρτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στα Ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας.
Όπως αναφέρουν εκπαιδευτικοί, μόνον στη Βιολογία Κατεύθυνσης, στην οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι υπήρξαν δύσκολα ερωτήματα, ενώ βατά ήταν τα θέματα σε Ιστορία και
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνσης.
Όσον αφορά την Βιολογία τα θέματα ήταν δύσκολα και η έκταση τους μεγάλη. Οι καθηγητές βιολογίας, μάλιστα, επεσήμαιναν και σήμερα την πολιτική της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων για δυσκολότερα θέματα εφέτος, τα οποία και φαίνεται ότι θα οδηγήσουν σε πτώση των βάσεων στα αστικά κέντρα.
Στην Ιστορία από την άλλη πλευρά, η πλειονότητα των νέων βρήκε σήμερα τα θέματα εύκολα και κατανοητά.
Στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπως κάθε χρόνο μικρή μερίδα υποψηφίων διαμαρτυρήθηκε για ασάφεια σε κάποια ερωτήματα, αλλά πρόκειται για μάθημα που γενικά θεωρείτο δυσνόητο.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται την Παρασκευή, 20 του μήνα με τα Αρχαία Ελληνικά (Θεωρητικής κατεύθυνσης) και την Φυσική (Θετικής - Τεχνολογικής κατεύθυνσης).
Όπως αναφέρουν εκπαιδευτικοί, μόνον στη Βιολογία Κατεύθυνσης, στην οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι υπήρξαν δύσκολα ερωτήματα, ενώ βατά ήταν τα θέματα σε Ιστορία και
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνσης.
Όσον αφορά την Βιολογία τα θέματα ήταν δύσκολα και η έκταση τους μεγάλη. Οι καθηγητές βιολογίας, μάλιστα, επεσήμαιναν και σήμερα την πολιτική της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων για δυσκολότερα θέματα εφέτος, τα οποία και φαίνεται ότι θα οδηγήσουν σε πτώση των βάσεων στα αστικά κέντρα.
Στην Ιστορία από την άλλη πλευρά, η πλειονότητα των νέων βρήκε σήμερα τα θέματα εύκολα και κατανοητά.
Στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπως κάθε χρόνο μικρή μερίδα υποψηφίων διαμαρτυρήθηκε για ασάφεια σε κάποια ερωτήματα, αλλά πρόκειται για μάθημα που γενικά θεωρείτο δυσνόητο.
Οι πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται την Παρασκευή, 20 του μήνα με τα Αρχαία Ελληνικά (Θεωρητικής κατεύθυνσης) και την Φυσική (Θετικής - Τεχνολογικής κατεύθυνσης).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου