Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

To σχολείο που θα ήθελα να πηγαίνω...

Το Σχολείο μου θα ήθελα να έχει αίθουσες γεμάτες χρώματα, παιδιά όλο χαμόγελα, δασκάλους φορτωμένους με αγάπη, όρεξη για δουλειά και γνώσεις στη βαλίτσα τους…
Θα ήθελα, όταν περνάω το κατώφλι της σιδερόπορτας, να νιώθω ότι μπαίνω στο δεύτερο σπίτι μου και πως  μια μεγάλη αγκαλιά είναι ανοιχτή για μένα. Κι όταν αισθανθώ πως ίσως δεν είμαι τόσο καλά, πως ίσως μου λείπει η μαμά μου, πως ίσως … θα ήθελα να πάω σπίτι μου, να μη σκεφτεί ο δάσκαλος ή ο Διευθυντής πως θα κοστίσει το τηλεφώνημα στη μαμά και θα πρέπει να περιμένω το σχόλασμα!
Θα ήθελα, να μη φοβάμαι να πάω στην τουαλέτα μόνος μου και να με περιμένει κάποιος όσο εγώ θα….. Αλήθεια, τα σχολεία δεν έχουνε χαρτί υγείας και σαπουνάκι για τα χέρια μας;
Θα ήθελα, στο κυλικείο του Σχολείου μου να μοσχοβολάει η φρεσκοψημένη τυρόπιττα από μακριά και να μπορώ να σβήσω τη δίψα μου με πορτοκαλαδίτσα που μόλις έστυψε η κυρία …… Αλήθεια μαμά, γιατί στο κυλικείο μας δεν έχει γάλα ώστε να πίνω τις μέρες που ξυπνώ αργά και δεν προλαβαίνω να το πιω στο σπίτι μας;
Θα ήθελα, τις ώρες που η μανούλα μου δουλεύει, να είναι ήσυχη πως το φαγάκι μου το ζέσταναν στο ολοήμερο σχολείο και πως φροντίσανε να έχω αδειάσει το πιατάκι μου. Και πως μετά το μεσημεριανό, θα έχω κάνει τα μαθήματά μου με τη βοήθεια της δασκάλας μου. Κι αν μου περισσέψει χρόνος, να μπορώ να  κάνω κάποια από τις δραστηριότητες που δήλωσε ο μπαμπάς μου στην αίτηση που έκανε για το ολοήμερο σχολείο στην αρχή της χρονιάς.
Θα ήθελα παρακαλώ, να έρθει κάποιος δάσκαλος στο σχολείο μας για να βοηθήσει τη φίλη μου τη Ροζαλία που είναι δυσλεκτική γιατί δυσκολεύεται πολύ κι εγώ στενοχωριέμαι! Αλήθεια, το σχολείο δεν μαθαίνει σε  όλα τα παιδάκια να διαβάζουν;
Γιατί μπαμπά δεν λες στον κύριο Διευθυντή να βάλει ένα χεράκι για να νοικοκυρευτεί  το Σχολείο μας;  Αλήθεια, η δουλειά του είναι «Διευθυντής» ή «Δημοτικός Σύμβουλος»; Πάντως προχθές, ο μπαμπάς του φίλου μου του Στέλιου είπε ότι αν δεν τον ψήφιζε στις εκλογές, ο Στέλιος θα έπρεπε να αλλάξει Σχολείο γιατί δεν μένει στο δικό μας Δήμο. 

Μπαμπά, εάν ξαναγίνουν εκλογές μην τον ψηφίσεις! Μπορεί το Σχολείο που θα με στείλει να είναι καλύτερο!!!!!

10 σχόλια:

  1. Είναι γνωστό που δείχνει το δημοσίευμα , σίγουρα προς Νέα Χαλκηδόνα κ επειδή Διευθυντής και Δημοτικός σύμβουλος είναι ένας , σίγουρα δείχνει το 2ο Δημοτικό της Νέας Χαλκηδόνας.
    Αλλά κοριτσάκι μου 'η αγοράκι του 2ου Δημοτικού να πείς στο μπαμπά σου κ στη μαμά σου κ σε όλους τους μεγάλους γνωστούς σου ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ που τόσα χρόνια η ψήφος τους έπιασε τόπο και η αντίδραση του ΚΑΝΑΠΕ που έκαναν ήταν αποτελεσματική !! Επίσης να τους πείς ότι στη πολιτική δεν υπάρχουν συναισθήματα κ η ψήφος δεν μεταβιβάζετε από τον σύζυγο στη σύζυγο...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρέτα μας τον πλάτανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά να τα βλέπουν αυτοί που πάνε και ψηφίζουν τέτοιους τύπους και μάλιστα τους αναδεικνύουν και ψηλά στη σταυροδότηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να δεις, παιδάκι μου, τα κτίρια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι γεμάτα χρώματα επειδή υπάρχει τόση ελευθερία στην διακίνηση των ιδεών ώστε να μπορεί ο καθένας να γράφει στους τοίχους ότι θέλει. Στα κτίρια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν πρόσβαση όλοι και κατ εξοχήν οι παράνομοι μετανάστες, οι οποίοι θα μεταφέρουν στης χώρες που θα πάνε μετά από εδώ όλες αυτές τις μαγευτικές εικόνες, αποδείχνοντας ότι η Ελλάδα εξάγει πολιτισμό. Εκεί τα κυλικεία μοσκοβολάνε φρεσκοφτιαγμένο κοκτέϊλ-Μολότωφ και ουσίες που σε οδηγούν σε παραδείσους. Γι αυτό αν κάποιος καθηγητής τολμήσει να προσπαθήσει να καταστρέψει αυτή την παραδεισένια κατάσταση τον γιαουρτώνουν ή τον χτίζουν στο γραφείο του. Απ αυτά τα λίγα πρέπει να έχεις καταλάβει τώρα παιδάκι μου γιατί είναι έτσι το σχολείο σου. Για να σε προετοιμάσει όσο καλύτερα γίνεται για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Aααα...γι'αυτό είδαμε αλλοδαπό να πουλάει την πραμάτεια του ΕΝΤΟΣ του προαυλίου.Ήταν μέρος του σχολικού προγράμματος της Διεύθυνσης του σχολείου για την εξοικείωση των παιδιών με την κατάσταση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.....Kι εγώ το χαζό που νόμιζα ότι απλά ξέχασαν απο εγκληματική αμέλεια να κλειδώσουν τις αυλόπορτες....
    Μόνο που τότε δεν είχαν ακόμα καταλάβει τη Νομική οι αλλοδαποί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eipa kai to ksanalew, SE KATALAVAME...7 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:25 μ.μ.

    Kovoume kai sxolia twra ?

    GIATI ?

    Den sou aresei i kritiki ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mia zwi tha to fwnazw, SE KATALAVAME...7 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:42 μ.μ.

    To paizeis kai trelitsa, vlepw.

    Bravo sou !

    Eisai me to spathi sou...

    SYMPARASTATIS THS DHMOTIKHS ARXHS

    & LASPOLOGOS OLWN TWN ALLWN !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός και Παναγία, έχουν και απεργία οι γιατροί, που να σε στείλω τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΕΜΕΤΟΥΛΗΣ είναι γνωστός Κωλοτούμπας,

    Συμφεροντολόγος & Απατεωνάκος Διαπλεκόμενος

    ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΔΡΥΜΙΤΕΡΟΣ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή