Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Παραιτήθηκε ο Στρος Καν από επικεφαλής του ΔΝΤ

Με την παρακάτω επιστολή ο Ντομινίκ Στρος Καν παραιτήθηκε από τη θέση του Γενικού Διευθυντή και ισχυρού ανδρός του Διεθνούς νομισματικού Ταμείου. Η είδηση έγινε γνωστή σήμερα το πρωί περί τις 7.30:

«Σκέφτομαι τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, τους φίλους και τους συναδέλφους μου»

«Κυρίες και Κύριοι, με απέραντη θλίψη νιώθω σήμερα υποχρεωμένος να παρουσιάσω ενώπιον του ΔΣ την παραίτησή μου από τη θέση του επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου», αναφέρει στην επιστολή του προς τη διοίκηση του Ταμείου ο Ντομινίκ Στρος Καν.

«Αυτή την ώρα σκέφτομαι πρώτα τη γυναίκα μου- την οποία αγαπώ περισσότερο από οτιδήποτε- τα παιδιά μου, τη οικογένειά μου, τους φίλους μου. Σκέφτομαι επίσης τους συναδέλφους μου στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, μαζί πετύχαμε σπουδαία πράγματα τα περασμένα τρία χρόνια και πιο πριν.

Σε όλους θέλω να πω πως αρνούμαι με τη μεγαλύτερη δυνατή σταθερότητα όλους τους ισχυρισμούς που έχουν διατυπωθεί εναντίον μου. Θέλω να προστατεύσω αυτόν τον οργανισμό που υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση και ειδικά θέλω να επικεντρώσω όλη μου τη δύναμη, όλο το χρόνο μου, όλη την ενέργειά μου στην απόδειξη της αθωότητάς μου.

Ντομινίκ Στρος Καν»

1 σχόλιο:

  1. ΡΕ εδώ παραιτήθηκε ολόκληρος Ζαχαρίας, ο Στρος Καν μας πείραξε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή