Η μειωμένη κατανάλωση χαρακτήρισε τη χριστουγεννιάτικη αγορά, με τους
εμπόρους πανελλαδικά να καταγράφουν σημαντική πτώση τζίρου σε σχέση με
το 2011.
Σύμφωνα με στοιχεία εμπορικών ενώσεων στη χριστουγεννιάτικη αγορά οι απώλειες στις πωλήσεις των καταστημάτων λιανικής επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις για μείωση στα επίπεδα του
40% συγκριτικά με το 2011.
Οι πρώτες εκτιμήσεις δίνουν απογοητευτικά ποσοστά, αφού η ένδυση και υπόδηση ξεπέρασε σε μείωση το 50%, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών το 40%, τα καταστήματα καλλυντικών, βιβλίων και δώρων το 30%, ενώ ακόμα και στα καταστήματα τροφίμων και ποτών παρουσιάζεται μείωση κατά 20% πάντα σε σύγκριση με πέρυσι.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μέχρι και τις 24 Δεκεμβρίου μόλις 1 στους 8 καταναλωτές προχώρησαν σε αγορές ειδών ένδυσης-υπόδησης, 2 στους 5 αγόρασαν παιδικά δώρα και παιχνίδια, ενώ 3 στους 5 αγόρασαν δώρα χαμηλού κόστους.
Τα Νέα
Σύμφωνα με στοιχεία εμπορικών ενώσεων στη χριστουγεννιάτικη αγορά οι απώλειες στις πωλήσεις των καταστημάτων λιανικής επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις για μείωση στα επίπεδα του
40% συγκριτικά με το 2011.
Οι πρώτες εκτιμήσεις δίνουν απογοητευτικά ποσοστά, αφού η ένδυση και υπόδηση ξεπέρασε σε μείωση το 50%, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών το 40%, τα καταστήματα καλλυντικών, βιβλίων και δώρων το 30%, ενώ ακόμα και στα καταστήματα τροφίμων και ποτών παρουσιάζεται μείωση κατά 20% πάντα σε σύγκριση με πέρυσι.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μέχρι και τις 24 Δεκεμβρίου μόλις 1 στους 8 καταναλωτές προχώρησαν σε αγορές ειδών ένδυσης-υπόδησης, 2 στους 5 αγόρασαν παιδικά δώρα και παιχνίδια, ενώ 3 στους 5 αγόρασαν δώρα χαμηλού κόστους.
Τα Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου