Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr
Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013
Τρίτη 11 Ιουνίου 2013
Τίτλοι τέλους για την ΕΡΤ
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
11:54 μ.μ.
10
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ανοικτή επιστολή στον τοπικό Τύπο
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
9:19 π.μ.
3
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
Καλό καλοκαίρι από τον Ιωνικό
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
12:23 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Μαζεύτηκαν "ψηλά στον ουρανό"
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
8:28 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Κυριακή 9 Ιουνίου 2013
Η ΟΑΣΗ στο Ηρώδειο και στο... διαδίκτυο
Από σήμερα μπορείτε να επισκέπτεστε το site του
συλλόγου, στο www.oassi.gr. Έτσι, για
οποιαδήποτε ενημέρωση σχετικά με τις δραστηριότητες του
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
9:21 μ.μ.
3
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αυτοδιαλύεται ο Συνασπισμός
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
2:01 μ.μ.
6
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αρχίζει η Αναγέννηση
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
11:59 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Κυριακή πρωί με Μάλερ
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
8:15 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σάββατο 8 Ιουνίου 2013
Τα λόγια του Νέστορα...
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
11:58 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σάββατο πρωί με Ταρτίνι
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
8:09 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013
Φακοί επαφής- οθόνες!
Μπορεί το Google Glass να μην έχει κυκλοφορήσει ακόμα, και ο χώρος των
οθονών κεφαλής να θεωρείται ακόμα ως ανερχόμενος, αλλά κάποιοι
ετοιμάζονται ήδη για την «επόμενη ημέρα»: ερευνητές σε πολλά ινστιτούτα
δουλεύουν πάνω σε «έξυπνους» φακούς επαφής- οθόνες. Όπως αναφέρει το MIT Technology Review, στο
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
5:11 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σήμερα το "Ψηλά στον Ουρανό"
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
1:51 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ελληνικό τέλος, μένουμε ΟΑΚΑ
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
9:27 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013
Καλό!
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
2:24 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013
Σοκ !
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
6:22 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Από τα μυστήρια της ζωής...
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
5:20 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Μωρέ μπράβο παππού...
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
3:24 μ.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Τι βλέπετε στο video;
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
9:32 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Τρίτη 4 Ιουνίου 2013
Η "Λυσιστράτη" στο ΠΠΙΕΔ
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
3:09 μ.μ.
1 σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013
Τραγέλαφος...
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
11:11 μ.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Κυριακή 2 Ιουνίου 2013
Νταμπλ μετά από 35 χρόνια
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
10:07 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Κυριακή πρωί με Βάγκνερ
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
7:23 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σάββατο 1 Ιουνίου 2013
Έκαψε τον συγκάτοικό του
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
10:31 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σάββατο πρωί με Μπαχ
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
9:06 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Παρασκευή 31 Μαΐου 2013
Ψήφισαν τον... πεθαμένο!
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
8:13 μ.μ.
2
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Στην τελική ευθεία το γήπεδο
Το κείμενο ανάρτησε
administrator
στις
9:42 π.μ.
0
σχόλια
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














































