Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr
Συγκινηθήκαμε κι εμείς κ. Σεϊτανίδη όταν συνέβηκε το γεγονός!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε φωτογραφία βεβαίως αλλά αν είχαμε θα την αναρτούσατε;
Γιατί αλήθεια καταφεύγετε σε προσπάθεια να συγκινήσετε τον κόσμο κι έτσι να παραλείψει την κραυγαλέα αδυναμία της κ. Γαϊτανά να ανταποκριθεί στον ρόλο της δημάρχου;
Γιατί τόση αχαριστία για τον κ. Γρετζελιά που τους - την κράτησε όρθια ως σήμερα;
Γιατί δεν υποστηρίξατε το ίδιο την κ. Μαυράκη που ήθελε να είναι δήμαρχος και είχε και προσόντα έναντι της κ. Γαϊτανά;
Ούτε βεβαίως ελέγχει 12 συμβούλους όπως ισχυρίστηκε κάποιος...
Στην πραγματικότητα δεν ελέγχει ούτε έναν!
Το μόνο που ενώνει όλους αυτούς είναι η υπογραφή της που μπορεί να τους κάνει αντιδημάρχους ή βάζοντας στην πάντα τον κ. Γρετζελιά να της πάρουν εύκολα στην συνέχεια την θέση...
Πρώτον, με αδικείτε. Έγραψα τότε για την κυρία Μαυράκη όχι μια, αλλά πολλές φορές, δεν με παρακολουθείτε. Δεν είναι κακό αυτό, προς Θεού, αλλά μη μου λέτε ότι δεν έγραψα για κάτι που έγραψα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό κει και πέρα, αγαπητέ, οι μάσκες έπεσαν. Παραδέχεστε ότι ο κ. Γρετζελιάς ΕΠΙΘΥΜΕΙ να είναι δήμαρχος ντε φάκτο και θέλει την κυρία Γαϊτανά διακοσμητικό στοιχείο. Ξέρετε, λέτε, και πόσους "ελέγχει". Εμένα δεν με νιάζει πόσους ελέγχει ο ένας ή η άλλη. Εμένα με νιάζει ότι ο κ. Γρετζελιάς ΠΡΟΤΕΙΝΕ την κυρία Γαϊτανά ως διάδοχο του Γιώργου Αποστολάκη. Κι όλοι είπαν ναι στη Νέα Προοπτική. Και τώρα, μόλις λίγους μήνες μετά, θέλει εκείνος να είναι ο πραγματικός φορέας εξουσίας εκεί μέσα. Κι εσείς το παραδέχεστε, λέγοντας ότι τους κράτησε όρθιους.
Ερωτώ: Γιατί τότε δεν κατέβηκε ο ΙΔΙΟΣ ως υποψήφιος; Γιατί πήγε πρώτα κάτω από τον αποστολάκη, κι όταν εκείνος πέθανε πρότεινε κι επέβαλε τη χήρα του; Εγώ λέω γιατί αν πήγαινε ο ίδιος μπροστά, θα έχανε με κάθε βεβαιότητα τις εκλογές. Εσείς, τι λέτε, αγαπητέ; Γιατί δεν κατέβηκε Ο ΙΔΙΟΣ; Και πώς έκανε μια πρόταση τότε για την ηγεσία της Νέας Προοπτικής, που ο ίδιος σήμερα υπονομεύει;
Περιμένω τις απόψεις σας με ενδιαφέρον.
έτσι ακριβώς είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γρετζελιάς ήξερε ότι με δικό του ψηφοδέλτιο δεν είχε τύχη.
Έτσι βρήκε σαν σωσίβιο τον μακαρίτη.
Ο οποίος βέβαια δεν τον πήρε μαζί του από την μεγαλοκαρδία του. Τον πήρε μαζί του, γιατί ήξερε ότι ο Γρετζελιάς θα του έφερνε στην παάταξη τις προσωπικές ψήφους που δεν αποδείχτηκαν και λίγες.
Ο μακαρίτης μάζευε από παντού.
Βέβαια ο μακαρίτης ήξερε ότι ο Γρετζελιάς ήταν και πονηρός, και σίγουρα κάποια στιγμή θα του πριόνιζε την καρέκλα, αλλά δεν ήταν και χαζός, θα φυλαγόταν.
Έτσι λοιπόν κλείστηκε η συμφωνία, ο μεν να φέρει ψήφους και ο δε να τον βάλει στο ψηφοδέλτιο.
Όμως δυστυχώς για την οικογένεια και ευτυχώς για τον ξενόφερτο, ο μακαρίτης πέθανε.
Η ευκαιρία ήταν λαμπρή. Μια γυναίκα που καμμία σχέση δεν είχε με Διοίκηση, ήταν του χεριού του.
Έτσι την έκανε Δήμαρχο, με την συναίνεση όμως και όλων των άλλων υποψηφίων της παράταξης, που εδωσαν ρεσιτάλ φόβου και κρύφτηκαν κάτω από τις φτερούγες του προστάτη.
Δεν τους πολυ ένοιαξε ότι αυτός ήταν ο Δούρειος ίππος και αυτοί τα στρατιωτάκια του.
Ένας ο σκοπός, να αλώσουν τον Δήμο.
Τώρα όμως ο προστάτης, θέλει να πάρει ότι του ανήκει.
Και τι του ανήκει?
Ο Δήμος φυσικά.
Οι άλλοι μόνοι τους, είναι σαφές ότι δεν ξέρουν να διοικήσουν τον Δήμο.
Η Διοίκηση στην Χαλκηδόνα, ήταν σαν να διοικείς χωριό σε σχέση με την Φιλαδέλφεια, που είχε πάρα πολλές δραστηριότητες σαν Δήμος και πάρα πολλά δύσκολα θέματα προς επίλυση.
Τώρα. όλοι αυτοί βρίσκονται προ διλημμάτων.
Ή κάνουν τον μουγγό και πάνε μαζί με τον προστάτη μέχρι το βασανιστικό τέλος, ή σηκώνουν παντιέρα.
Και επειδή Κάλχας δεν είμαι, θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια.
Θα τοποθετηθώ όπως μου ζητάτε στο (μη δημοσιευμένο) σχόλιό σας, αλλά σας παρακαλώ ξαναστείλτε το χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς (δείτε προς το τέλος του) και, αφού το δημοσιεύσω, θα τοποθετηθώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Σεϊτανίδη ζητώ συγνώμη αν σας αδικώ και δεν έχω λόγο να μην πιστέψω ότι γράψατε όσα ισχυρίζεστε για την κ. Μαυράκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξάλλου έχετε τις ίδιες κομματικές απόψεις και με εκείνην!
Τώρα σε ότι αφορά τα υπόλοιπα να σας πω.
Δεν ξέρω τι επιθυμεί ο ίδιος. Ξέρω όμως ότι όπως κι εσείς ισχυρίζεστε με επιμονή του κ. Γρετζελιά έγινε υποψήφια και δήμαρχος η κ. Γαϊτανά. Εκείνος την στηρίζει με ανιδιοτέλεια και με όλες του τις δυνάμεις και τους συνεργάτες του! Εκείνη όμως είναι τραγική, είναι ανύπαρκτη, είναι απίστευτα αδύναμη, είναι απούσα εντελώς!!! Εσείς δεν το βλέπετε; Δεν καταλαβαίνετε ότι θα χαθεί ο δήμος με επικεφαλής την κ. Γαϊτανά η οποία αποτελεί διακοσμητικό στοιχείο στο Δ.Σ. και τον δήμο; Τι πρέπει να κάνει ο κ. Γρετζελιάς δηλαδή. Να αφήσει στην τύχη του τον συνδυασμό επειδή η κ. Γαϊτανά δεν έχει το φιλότιμο, αφού διαπιστώνει την ανυπαρξία της, να παραιτηθεί; Να αποδεχτεί να του βάλει εμπόδιο έναν συνάδελφο του δικηγόρο για να τον υπονομεύσει; Ή έστω έναν Μαγκλάρα για να τον εμποδίσει όσο μπορεί; Ο συγκεκριμένος βέβαια είναι αστείο ότι θα μπορούσε να του δημιουργήσει πρόβλημα καθώς είναι παρόμοιων δυνατοτήτων… Αλλά η πρόθεση δεν αλλάζει την ουσία!
Αν λοιπόν εσείς ενδιαφέρεστε το ίδιο για την παράταξη και τον δήμο όσο ο κ. Γρετζελιάς και οι συνεργάτες του που έγιναν αντάρτες του ΠΑΣΟΚ με κίνδυνο να διαγραφούν για να πάρουμε τον δήμο από τον άλλο ανάλογων δυνατοτήτων που ελέω Κουβέλη πήρε το χρίσμα Κόντο, τότε νομίζω πως θα έπρεπε να πρωτοστατείτε για να παραιτηθεί η κυρία και να αναλάβει ο μόνος που μπορεί να αντεπεξέλθει στα καθήκοντα του δημάρχου και δεν είναι άλλος από τον κ. Γρετζελιά!
Αυτή είναι η πραγματικότητα και θα ήθελα κι εγώ να τοποθετηθείτε…
Αγαπητέ Ανώνυμε 12:22
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρά το ότι συμφωνώ ότι, υπό τις παρούσες συνθήκες, η γνώση και η εμπειρία του κ. Γρετζελιά είναι απαραίτητο να αξιοποιηθεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ακόμα και ως Δήμαρχος, εν τούτοις, φρονώ ότι ο κ. Σειτανίδης, όπως και κάθε άλλος που κατέχει μέσο ενημέρωσης (έντυπο ή ηλεκτρονικό), δεν θα πρέπει να δίνει «κατεύθυνση».
Καταγραφή και σχολιασμός της τοπικής επικαιρότητας, ναι, αλλά όχι κατεύθυνση.
Η κα Γαιτανά-Αποστολάκη θα πρέπει με αίσθημα ευθύνης να αποφασίσει, η ίδια, αν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα που της ανατέθηκαν ή θα πρέπει να παραιτηθεί.
Είναι φαιή προπαγάνδα εκ μέρους σας να λέτε ότι έγραψα για την κυρία Μαυράκη λόγω κομματικών απόψεων. Ιδεολογία έχω, κομματκή εξάρτηση όχι. Να το λήξουμε αυτό, γιατί φαίνεται ότι η φαιά αντίληψη διαχέεται και πάλι επικίνδυνα στην πόλη, αν και μετά το 2002 την είχαμε ψιλοξεχάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί της ουσίας, κάνετε μια σειρά υποκειμενικών -δε λέω αυθαίρετων για να μην σας θίξω,- παραδοχών, τις θεωρείτε δεδομένες και μου ζητάτε να τοποθετηθώ. Τι θα πει, αίφνης "τη στήριξε με ανιδιοτέλεια"; Πού την είδατε την ανιδιοτέλεια; Έγινε πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου κι όπως αποδείχτηκε το βράδι της Δευτέρας ήθελε να είναι ο αόρατος Δήμαρος. Αυτό εσείς το λέτε ανιδιοτέλεια; Και πότε καταλάβατε ότι η κυρία δήμαρχος είναι τραγική, απούσα κι όλα όσα λέτε για αυτήν; Όταν έκλεισε ένας (μόλις τετράμηνος) κύκλος προσωπικού πένθους με τον τραγικό τρόπο που αυτό προέκυψε, όταν -λέω- είπε ότι ως επικεφαλής του συνδυασμού να κάνει μια πρόταση με την οποία συντάχθηκε η πλειοψηφία του συνδυασμού; Τότε καταλάβατε ότι είναι "λίγη"; Όταν στην πράξη αμφισβήτησε το δικαίωμα του κ. Γρετζελιά να είναι ο αόρατος Δήμαρχος;
Για την παράταξη δεν ενδιαφέρομαι, ούτε γι αυτήν ούτε για καμία άλλη, δεν είναι δουλειά μου. Αλλά για το δήμο, την πόλη μου δηλαδή, ενδιαφέρομαι και πολύ, και ο δήμος έχει εκλεγμένη δήμαρχο με νωπή εντολή.
Στη Δημοκρατία, ξέρετε, λειτουργεί η Αρχή της πλειοψηφίας. Γίνεται δηλαδή ό,τι θέλουν οι πολλοί. Οι πολλοί εξελεξαν τη Νέα Προοπτική, και σήμερα ασκεί τη διοίκηση του δήμου. Οι πολλοί μέσα στη Νέα Προοπτική αποδέχτηκαν τη λύση Μαγκλάρα, κι αυτή έπρεπε να γίνει σεβαστή από τη μειοψηφία. Αλλά δεν έγινε. Όλα αυτά τα υπερβολικά που λέτε για τη δήμαρχο, δεν τα βλέπει η πλειοψηφία του συνδυασμού; Ή μήπως ισχυρίζεστε ότι όποιος έχει άλλες απόψεις από τις δικές σας, είναι υστερόβουλος;
Επίσης, μου κάνει εντύπωση που ξεπερνάτε στα γρήγορα το ότι υπεύθυνος για την παρουσία της κυρίας δημάρχου σε αυτή τη θέση είναι ο ίδιος ο κ. Γρετζελιάς. Αν η επιλογή του τότε είναι αυτή η τραγική φιγούρα -όπως ΕΣΕΙΣ τν παρουσιάζετε- δεν πρέπει ο κ. Γρετζελιάς να απολογηθεί στη Νέα Προοπτική και στους πολίτες για την εκ μέρους του μεθόδευση της 9ης Νοεμβρίου;
Τέλος μου έκανε πολύ κακή εντύπωση μια διατύπωσή σας -που μάλλον αποδεικνύει την ορθότητα των όσων υποστηρίζω: αναφερόμενος στον κ. Γρετζελιά λέτε "και οι συνεργάτες ΤΟΥ" (υπογράμμιση δική μου. Ερωτώ, αγαπητέ: Ως φράξια μπήκε στη Νέα Προοπτική η ομάδα των "συνεργατών" ΤΟΥ; Εγώ πάλι, ο αφελής, νόμιζα ότι ήταν συνεργάτες της εκλεγμένης επικεφαλής της Νέας Προοπτικής και εκλεγμένης Δημάρχου. Εσείς πάλι λέτε οι συνερτάτες ΤΟΥ. Ο κόσμος μας διαβάζει, και καταλαβαίνει...
@prospero
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή όλοι οι πολίτες έχουν δικαίωμα να λένε τη γνώμη τους, αλλά εγώ όχι;
Ωραία δημοκρατία...
@ ανώνυμος 12:22 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είναι αυτά που λέτε αγαπητέ κύριε?
Προτείνετε, να παραιτηθεί η Δήμαρχος για να μπει ο Γρετζελιάς στην θέση της?
Έφτασε η ώρα να εφαρμόσει δηλαδή το σχέδιο που είχε την ημέρα θανάτου του μακαρίτη?
Και τους Δημότες, πού τους γράφετε?
Τον Γρετζελιά ΔΕΝ τον ψηφίσαμε για Δήμαρχο αλλά για Σύμβουλο.
Τι κομπίνες είναι αυτές?
Ναι η Δήμαρχος είναι ανεπαρκέστατη.
Τώρα το είδατε αυτό?
Όταν σας την πρότεινε ο Γρετζελιάς δεν το ξέρατε?
Η παράταξη του μακαρίτη, θα κάνει επικεφαλής έναν ξένο γαμπρό ή κάποιο δικό της στέλεχος που να έχει τις ανάλογες ικανότητες?
Αγαπητέ Διαμαντή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεις το σχόλιο που έκανα, πιο προσεκτικά, λεώ ότι και καταγραφή και σχολιασμός της επικαιρότητας πρέπει να γίνεται από τα Μέσα.
Δεν συμφωνώ με την κατεύθυνση, το καναλιζάρισμα, για να το πω πιο «κουλτουριάρικα».
Ως πρόσωπο, στον κοινωνικό και φιλικό σου περίγυρο, ασφαλώς και είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου να λες ό,τι πιστεύεις.
Η ένστασή μου αφορά το Μέσο και μόνο.
Εκτός και αν επιλέγεις την ταύτιση (ή την στράτευση), ή έστω, την υποστήριξη συγκεκριμένων συνδυασμών και προσώπων.
Και φυσικά θα υποστείς τις συνέπειες της επιλογής σου.
@prospero
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο blog αυτό έχει δώσει τις εξετάσεις του με επιτυχία και τις δίνει συνεχώς, με την ίδια επιτυχία. Αν τη θέση μου τη λες κατεύθυνση, πρόβλημά σου. Όtαν έχω θέση, τη γράφω. Και μην ξεχνάς ότι έχω blog επώνυμα, και συνομιλώ -κυρίως- με ανώνυμους.
Απειλές του τύπου "θα υποστείς" στις επιστρέφω. Φτιάξε κι εσύ ένα blog κ αν το διαβάζουν περισσότεροι από 20, τα ξαναλέμε (εκτός αν ήδη έχεις, οπότε φτάσε τους 20 και μετά τα λέμε...). Μου μιλάς με απειλές, σου απαντώ ανάλογα. Στους ευπρεπείς, απαντώ με ευπρέπεια. Αλλά ξέρω και τις δυο γλώσσες, και του σαλονιού, και του λιμανιού...
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΝΕΣ. ΝΩΠΗ ΕΝΤΟΛΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. Κι είμαι ξεκάθαρος. Εσείς, που επιχειρείτε να αποδομήσετε για άκρως ιδιοτελείς λόγους μια δημοτική αρχή η οποία προχθές, Δευτέρα, έκλεισε δυο μήνες ζωής, από ποιον πολίτη περιμένετε να σας πάρει στα σοβαρά;
η συνέχεια…
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα έγιναν εξαιτίας της κ. Γαϊτανά! Αυτή τα προκάλεσε κι αυτή οδήγησε σε ρήξη το συνδυασμό! Δεν ξέρει και δεν ξέρει και κανείς από το περιβάλλον της να την βοηθήσει… Σκέφτηκε λοιπόν να βάλει τον δικηγόρο της υποψήφιο βουλευτή να κοντράρει τον κ. Γρετζελιά!!! Κι όταν απέτυχε ανέσυρε από το μπαούλο τον Μαγκλάρα που για κάποιον που δεν ξέρει νομίζει ότι ξέρει απ΄ όλα… με τον οποίο και προσπάθησε να εκβιάσει όλη την ομάδα της!
Μερικοί με πρώτο τον κ. Γρετζελιά κρατήθηκαν στα όρια της αξιοπρέπειας!
Αν λοιπόν ο κ. Γρετζελιάς τώρα που βλέπει αυτή την απαράδεκτη εικόνα της κ. Γαϊτανά διαπιστώνει ότι δεν μπορεί να ανακάμψει σε ανεκτά επίπεδα, τότε πρέπει αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του να πάρει το τιμόνι από τα χέρια της πριν ρίξει τον δήμο σε καμιά ξέρα…
Πάντα ο κ Γρετζελιάς αναλάμβανε τις ευθύνες του και ήταν μαχητής! Τώρα δεν θα το κάνει!
Σε ότι αφορά του συνεργάτες του, πρέπει να σας θυμίσω πως αέρα νίκης έδωσε στον αείμνηστο Αποστολάκη ο κ. Γρετζελιάς! Και του έφερε τους πρώτους υποψήφιους από Φιλαδέλφεια! Ούτε ο Κότσιρας θα πλησίαζε στον συνδυασμό αν δεν υπήρχε η εγγύηση Γρετζελιά! Και δεν είναι μόνο οι 1600 σταυροί που έφερε στον συνδυασμό. Γιατί έφερε τον Μπόβο, την Παπανίκα, την Παπαλουκά, την Καβακοπούλου άμεσα από αυτούς που εκλέχτηκαν, άλλους που δεν εκλέχτηκαν και μαγνήτισε η παρουσία και ο δυναμισμός που έδωσε στον συνδυασμό, πολλούς όπως ο Κότσιρας, ο Χωρινός, ο Παΐδας και συγκράτησε άλλους κυρίως από την Χαλκηδόνα όπως ο Παπανικολάου, ο Κουτσάκης κλπ. Στην ουσία η παρουσία του είναι όλος ο συνδυασμός!
Αυτά και πολλά άλλα δεν πρέπει να τα ξεχνάει κανείς…
Ο φυσικός ηγέτης σήμερα λοιπόν της Νέας Προοπτικής μας αρέσει ή όχι είναι ο κ. Γρετζελιάς και κάποια στιγμή πρέπει η δήμαρχος και όποιος την ακολουθεί να θέσουν τα όπλα που σήκωσαν και τον σημαδεύουν παρά πόδα, για να συνεχιστεί απρόσκοπτα το έργο που ανέθεσαν οι δημότες στην πλειοψηφία!
Η παρουσία της κ. Γαϊτανά ή θα πρέπει να είναι παρουσία δημάρχου ή για το καλό της παράταξης θα πρέπει νομίζω να μας αποχαιρετήσει… γιατί φαίνεται πως δεν εκτιμάει ανθρώπους που την βοήθησαν και την βοηθούν όσο κανείς άλλος και θέλει να κάνει τα δικά της…
@1.35
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα καλά, ας πούμε ότι συμφωνούμε. Ένα ερώτημα έχω θέσει, βρε παιδιά, και κανείς δεν μου απαντάει. Ένας θα βρεθεί να μου δώσει μια απάντηση; Ένας!
Ξαναθέτω το ερώτημα: Αν είναι έτσι, αγαπητέ, όπως τα λες, αν ο κ. Γρετζελιάς είναι "όλος ο συνδυασμός" γιατί δεν ήταν υποψήφιος Ο ΙΔΙΟΣ για διάδοχος του Αποστολάκη, αλλά Ο ΙΔΙΟΣ πρότεινε και ουσιαστικά επέβαλε τη σημερινή δήμαρχο;
Μια απάντηση θέλω βρε παιδιά, ζητάω πολλά;
Ωραία κ. Βλαχιώτη, έχετε να μας υποδείξετε κανέναν που να είναι καταλληλότερος από τον κ. Γρετζελια; Να είμαστε ρεαλιστές... γιατί τώρα μόνο μέσα από το ΔΣ μπορεί να είναι ο δήμαρχος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ότι αφορά το τώρα είδε ότι είναι ακατάλληλη, ναι τώρα το είδε, το βλέπουμε και το εκτιμάμε όλοι μας! Μην ξεχνάτε ότι δεν την πρότεινε μόνο αλλά την ψήφισαν ομόφωνα όλοι...
Τα υπόλοιπα για σχέδια... τι τα θέλετε!
Ήξερε κανείς ότι θα εξελίσσονταν έτσι τα πράγματα και η κυρία θα επέμενε να μάθει στου κασίδη το κεφάλι τα καθήκοντα της δημάρχου;
Δηλαδή να περιμένουμε 3,5 χρόνια αφήνοντας την πόλη στο έλεος της τύχης της!
κύριε Σεϊτανίδη έστειλα ένα κομμάτι που προηγείται αυτού που δημοσιεύτηκε και προφανώς δεν έφτασε! Θα το ξαναστείλω με την ελπίδα να έρθει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Σεϊτανίδη, σε ότι αφορά την κ. Μαυράκη εκτίμησα αυτό που σας έγραψα εσείς την αδήριτη πραγματικότητα την ονομάζετε φαιά προπαγάνδα…
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σέβομαι πάντως αν και δεν μπορώ να φανταστώ άνθρωπο ανεπηρέαστο σε επιλογές του από άλλες βασικές και συγκοινωνούσες επιλογές…
Μην ανησυχείτε ότι θα με θίξετε, δεν θα το ήθελα φυσικά αλλά ούτε και δική μου πρόθεση είναι να σας θίξω αν κάπου το έκανα ή το κάνω.
Την ανιδιοτέλεια την είδα στο γεγονός ότι την στήριξε χωρίς να ζητήσει ανταλλάγματα και συνέχισε να την στηρίζει όπως και το βράδυ του τελευταίου ΔΣ. Μάλιστα για να την αναγκάσει να πει έστω μια κουβέντα της ζήτησε στην κλήρωση να πει έναν αριθμό. Κι εκείνη τον έλεγε από μέσα της τόσο που της πρότεινε το μικρόφωνο στο στόμα!!!
Η ίδια όλοι γνωρίζουν ότι δημόσια δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη!!! Ακόμη και σε μικρό ακροατήριο που δεν είναι το ΔΣ ή μια ανοιχτή συγκέντρωση… Τι δήμαρχος είναι αυτή!
Ο κ. Γρετζελιάς Πρόεδρος έγινε από το Δ.Σ. κι όχι από την δήμαρχο. Και αν τυχόν την άφηνε να κάνει την δήμαρχο στο ΔΣ τότε δεν θα είχε ψηφιστεί τίποτα και θα είχε αποκαλυφτεί η «γύμνια» της σε όλη της το μεγαλείο… Αν δεν έχει συμβεί το τελευταίο ως σήμερα οφείλεται αποκλειστικά στον Γρετζελιά που με ηρωικό τρόπο την προστατεύει από τις κακοτοπιές και τις παγίδες που της στήνουν οι αντίπαλοι!
Εκτός από την αρχή της πλειοψηφίας ξέρετε που υπάρχει στην δημοκρατία υπάρχουν και οι αξίες πολιτικές και κοινωνικές που χαρακτηρίζουν τον καθένα μας. Ποιος σας είπε λοιπόν ότι ο κ. Γρετζελιάς και οι άλλοι που στήριξαν την πρόταση του ενήργησαν έξω από πολιτικές αρχές προσωπικές και του συνδυασμού; Και ποιος ήξερε το αποτέλεσμα της κάλπης όταν η ψηφοφορία ήταν μυστική; Και πως ήταν δυνατό αφού αποφασίστηκε στην ομάδα να ψηφίσουν κατά συνείδηση να είναι τώρα κατηγορούμενοι οι σύμβουλοι που ψήφισαν κατά συνείδηση κι όχι κατά ευθυγράμμιση με την δήμαρχο;
Γιατί η δήμαρχος δεν έκανε μια πρόταση να εξομαλύνει τις διαφορές και μετά τον δικηγόρο της πρότεινε έναν δεξιό τον κ. Μαγκλάρα ο οποίος είχε παζαρέψει υποψηφιότητα αλλά δεν είχε υποστηρίξει τον συνδυασμό και λοξοκοίταζε προς Τομπούλογλου μεριά, ασχέτως αν ο Χάρης είχε προηγούμενα μαζί του γιατί ήταν και παρέμενε στο πλευρό του Αδαμόπουλου ο οποίος είχε κάνει και την γυναίκα του αντιδήμαρχο!
Θα συνεχίσω με δεύτερο άρθρο γιατί δεν χωράει…
κ. Σεϊτανίδη 1.41΄ γιατί αυτό αποδεικνύει ότι δεν είχε την πρόθεση να γίνει δήμαρχος, είχε απόλυτη ανιδιοτέλεια και ενδιαφερόταν αποκλειστικά για την ενότητα της παράταξης θυσιάζοντας ίσως προσωπικές απόλυτα θεμιτές φιλοδοξίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ τώρα όμως έχουμε νέα δεδομένα και καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του!
@ αλήθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήελάτε κ. Σεϊτανίδη, τι ερωτήσεις είναι αυτές?
Μόνος του, δεν θα έβγαινε και το ήξερε πολύ καλά αυτό.
Χαζός δεν είναι.
Αρπάχτηκε από τον μακαρίτη.
@ αλήθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί αν έμπαινε επικεφαλής ο Γρετζελιάς, η σημερινή Διοίκηση δεν θα ήταν 1η αλλά 2η ή 3η.
Ο Γρετζελιάς έχει φανατικούς ψηφοφόρους αλλά και φανατικούς αντίπαλους.
Βλέπετε έχει μεγάλη ιστορία στην Φιλαδέλφεια.
Και τον ξέρουν καλά και οι δύο πλευρές.
@Βλαχιώτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε πώς είναι "όλος ο συνδυασμός" που μου λένε οι παραπάνω; Δεν δένουν αυτά...
@1.55
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι τα νέα δεδομένα; ότι η εκλεγμένη δήμαρχος θέλει να είναι δήμαρχος;
Ο κ. Γρετζελιάς συμφωνεί με τις θέσεις σας; Αν ναι, δεν πρέπει να το πει; Αν όχι, πάλι δεν πρέπει να το πει; Τι λέτε;
@1.44
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έγινε, παιδιά, έχουμε εκλογές και δεν το ξέρω; Ρωτάμε ποιος είναι καταλληλότερος του κ.Γρετζελιά ή της κας Γαϊτανά; Έληξε η θητεία της κυρίας Γαϊτανά- Αποστολάκη και δεν το ξέρω;
Ακόμα κι η αποστασία του '65, έγινε με πιο κομψό τρόπο...
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον. Ο Γρετζελιάς που πήρε από το χεράκι την Δήμαρχο την 10/11 ήξερε ότι δεν είχε σχέση με το αντικέιμενο
2ον. Οι 74 που την εξέλεξαν ομόφωνα την 10/11 ήξεραν ότι δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο.
3ον Το 53,5% που την ψήφισαν στις 14/11 ήξεραν ότι δεν είχε σχέση με το αντικείμενο.
Όλοι όμως πίστεψαν ότι μπορεί να ανταπεξέλθει με την πάροδο του χρόνου. Δυο μήνες δεν είναι ικανός χρόνος. Όποιος από τους παραπάνω δεν την στηρίξει για τουλάχιστον ένα έτος είναι ιδιοτελής.
Και ένα τελευταίο προς όλες τις κατευθύνσεις. "Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα από αναντικατάστατους" θα ζήσουμε και χωρίς τη Δήμαρχο, τον Γρετζελια, τον Τομπούλογλου, τον Κόντο, τον Παπανικολάου, τον Κότσιρα κλπ.
@2.32
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια στο στόμα σου. Πολύ σωστά. Δώστε ένα χρονικό διάστημα -μια χαρά μου φαίνεται ένας χρόνος- σε ένα πρόσωπο που μπήκε στην πολιτική μέσα σε λίγα λεπτά, υπό συνθήκες εντελώς τραγικές. Πόσο δύσκολο είναι να συμφωνήσουμε στα αυτονόητα; Αν δεν μπορεί, στο χρόνο επάνω τα ξαναλέμε, αν και νομική οδός αλλαγής οποιουδήποτε δημάρχου πλην της παραίτησης δεν υπάρχει. Συνεπώς, στηρίζουμε τη διοίκηση του Δήμου για ένα διάστημα ικανό, μέσα στο οποίο κάθε νοήμων άνθρωπος θα διαμορφώσει μια εικόνα για τις πραγματικές της δυνατότητες. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού...
Αφού δεν κατορθώσαμε να εκλέξουμε Συμπαραστάτη του Δημότη, έχουμε, τουλάχιστον Συμπαραστάτη της Δημάρχου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Αδημοσίευτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα το δημοσιεύσω αγαπητέ γιατί ονομάζετε ένα πρόσωπο και θεωρείτε ότι η ψήφος του συναρτήθηκε με οικονομικά κριτήρια. Λυπάμαι αλλά δεν θα το αναρτήσω. Κι εμένα με στενοχώρησε η επιλογή του, γιατί τον εκτιμώ, αλλά άλλο το ένα κι άλλο το άλλο...
@ 1:44 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ζητάτε να σας υποδείξω, θα σας έδειχνα προς κάποιον νέο της παράταξής σας.
Αλλά βασικά γνωρίσματα που θα πρέπει να έχει...
να ξέρει να μιλάει χωρίς χαρτί μπροστά του
και να έχει έναν μέσου επιπέδου νού.
Δεν σημαίνει πάντα ότι όλοι οι νέοι δεν κάνουν για Δήμαρχοι, ούτε ότι οι παλιές καραβάνες είναι πάντα ικανότερες.
Ναι, είναι αλήθεια ότι την ψήφισαν όλοι.
Αλλά μη ξεχνάτε, ότι πριν την κίνηση του προστάτη, εσείς οι σύμβουλοι της Χαλκηδόνας, είχατε προτείνει άλλον για επικεφαλής.
Ήρθε όμως ο Παντελής και σας καπέλωσε.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε το γιατί?
Είστε τόσο άβουλα πλάσματα και χάθηκε η μιλιά σας?
Αυτό λέγεται ξεφτίλα.
Το να έρχεται ένας αλεξιπτωτιστής και να κάνει κουμάντο σε όλους τους άλλους.
Λέτε...
"Ήξερε κανείς ότι θα εξελίσσονταν έτσι τα πράγματα και η κυρία θα επέμενε να μάθει στου κασίδη το κεφάλι τα καθήκοντα της δημάρχου;"
αγαπητέ μου, ολη η Φιλαδέλφεια και Χαλκηδόνα έξερε ότι στου κασίδι το κεφάλι θα μάθει.
Μόνο εσείς δεν το ομολογούσατε.
Είναι δυνατόν να παίρνεις μια γυναίκα από το σπίτι της, που δεν έχει ξαναδεί Δημοτικό Συμβούλιο στην ζωή της και να την κάνεις Δήμαρχο?
Μόνο του Παντελή το μυαλό το σκέφτηκε αυτό.
Αλλά τώρα πλέον είναι φανερό γιατί το έκανε.
Αλλά να σας πω και κάτι ακόμα.
Ο Παντελής αν το πετύχει, τιμή του και καμάρι του.
Τους υπόλοιπους λυπάμαι, που για άλλη μια φορά δεν θα τολμήσουν.
Κρίμα γιατί ανάμεσα σας, έχετε και νέους ανθρώπους, που περίμενα από αυτούς, τουλάχιστον περισσότερο σθένος.
Διαμαντή,
ΑπάντησηΔιαγραφήθεωρώ μη δικαιολογημένο τον εκνευρισμό σου, επί του προηγούμενου σχολίου μου.
Το blog σου, ασφαλώς και έχει περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις και ουδείς έχει την διάθεση να σε λογοκρίνει ή να σε φιμώσει. Εγώ δεν μίλησα για την διατύπωση γνώμης που είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου.
Και φυσικά δεν υπάρχει καμία απολύτως απειλή, στα όσα λέω. Εννοώ, απλώς ότι καθένας λαμβάνει τα όσα αναλογούν στο είδος της δημοσιογραφίας που ασκεί.
Είναι πολύ σωστή, κατά τη γνώμη μου, η θέση της υποστήριξης της Δημοτικής Αρχής που εκλέχτηκε πριν λίγο καιρό (όποια και αν ήταν).
Και εγώ υποστηρίζω την Δημοτική Αρχή, αλλά έχω άποψη και την λέω ευθέως.
Μόνο που η άποψή μου, ως πολίτη, έχει μικρότερη σημασία από την άποψη του (κάθε) τοπικού εκδότη.
ολοι εσεις που χυνετε τοση χολη για την δημαρχο γιατι δεν τα λετε ανοιχτα στην παραταξη σας να ξεκαθαρισετε τα πραγματα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΟ "ΜΑΥΡΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ" ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΜΕ ΤΟΥ "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ" ΠΡΙΝ ΤΗΝ 2η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ Ε Π Ι Β Ε Β Α Ι Ω Ν Ε Τ Α Ι......ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΗ ΜΝΗΜΗ......
ΑπάντησηΔιαγραφήθύμισε μας λίγο τι έγραφε η εφημερίδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δούμε κι ένα άλλο σενάριο. Υποθέτουμε ότι οι του Κόντου κερδίζουν την ένσταση, φαίνονται μάλιστα αρκετά σίγουροι γι αυτό. Οπότε και ξαναπάμε σε εκλογές. Με ποιο πρόσωπο θα εμφανιστούν οι της Νέας Προοπτικής να ξαναζητήσουν την ψήφο των δημοτών, και ειδικότερα των Νεοδημοκρατών; Με το πρόσωπο που εμφανίζονται σήμερα, πιθανότατα θα χάσουν. Και οι μεν χαμηλά στον τωρινό πίνακα εκλογίμων, που δεν στήριξαν με οποιαδήποτε δικαιολογία την επιλογή της δημάρχου για Συμπαραστάτη του δημότη στο πρόσωπο του Μαγκλάρα, θα βλέπουν το Δημαρχείο με το κιάλι. Ο Κανταρέλης, όμως, που θα εκλεγεί οπωσδήποτε, θα αντιπολιτεύεται, άραγε, τη δημοτική Αρχή του Κόντου, η οποία θα έχει εκλεγεί με το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ από τη θέση του προέδρου της ΤΟ ΠΑΣΟΚ της πόλης μας; Μήπως τελικά ο "βάρβαρος" Νεοδημοκράτης Μαγκλάρας "ήταν κι αυτός μια κάποια λύσις";
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο (ή μήπως ανώνυμη;) των παρακάτω σχολίων:
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Μαρτίου 2011 10:03 π.μ.
2 Μαρτίου 2011 12:22 μ.μ.
2 Μαρτίου 2011 1:35 μ.μ.
2 Μαρτίου 2011 1:44 μ.μ.
2 Μαρτίου 2011 1:49 μ.μ.
2 Μαρτίου 2011 2:52 μ.μ.
Το ότι ο Γρετζελιάς ήταν πολύ καλύτερος δήμαρχος από τους επόμενους φάνηκε από τα ποσοστά που πήραν και από το αποδεδειγμένο και αδιαμφισβήτητο έργο του. Από την άλλη όμως ο Γρετζελιάς δεν θα ξανάβγαινε μόνος του, ούτε και πρόκειται να ξαναβγεί, χωρίς να εξετάζω αν η μη αποδοχή του από την πλειοψηφία των δημοτών είναι δίκαιη ή όχι. Με την πρότασή του υπέρ της Έφης, πρώτος εκείνος και φυσικά ομόφωνα η παράταξη δεσμεύτηκαν να κάνουν τα πάντα για να τη βοηθήσουν να είναι Δήμαρχος για όλους τους δημότες ολόκληρη τη θητεία. Σίγουρα δεν αντιλέγω ότι η βοήθεια του Γρετζελιά είναι πολύτιμη, αυτό όμως δε σημαίνει ότι ακυρώνεται η αξία και η προσπάθεια ούτε της δημάρχου, ούτε των υπόλοιπων μελών, αντιδημάρχων κ.λ.π.
Αυτό που έγινε όμως τη Δευτέρα ήταν λάθος από το σύνολο της Νέας Προοπτικής, δυστυχώς όμως την ευθύνη τη φέρει η ομάδα που επέλεξε να μη συνταχθεί με την επιλογή της Δημάρχου. Ακόμα κι αν διαφωνούσε η ομάδα αυτή με τη δήμαρχο, έπρεπε να τη στηρίξει έναντι της αντιπολίτευσης και όχι να κάνει μάγκες αποδεδειγμένα αποτυχημένους πολιτικά άντρες – και μιλώ για την αντιπολίτευση και μόνο.
Για μένα το γεγονός ότι σε σχόλια σε αυτό το blog και σε άλλα post (που μάλλον η πλειοψηφία τους ανήκουν στον ίδιο ανώνυμο (ανώνυμη;)) προτάσσεται υπέρμετρα το κομματικό κριτήριο, είναι λάθος τοποθέτηση και στάχτη στα μάτια.
Το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της ΝΔ σκέφτηκε υπερκομματικά πριν από τις εκλογές, δεν έδωσε στήριξη στον Τομπούλογλου μη θεωρώντας τον κατάλληλο για εκπροσώπηση και ταυτόχρονα έδωσε στήριξη στον Αποστολάκη είτε άμεσα θέτοντας υποψηφιότητα στο πλευρό του, είτε στο παρασκήνιο δε σημαίνει τίποτα;
Το γεγονός ότι παραμερίστηκε η εναντίωση Γρετζελιά – Αδαμόπουλου και η αποδεδειγμένα (λόγω δικαστικής απόφασης) άδικη κατηγορία εναντίον του τελευταίου για τα καύσιμα, δε λέει τίποτα;
Το γεγονός ότι 4 στους 5 αντιδημάρχους προέρχεται από το χώρο του ΠΑΣΟΚ είναι εκνεοδημοκρατισμός της παράταξης;
Μήπως πραγματικά η Νέα Προοπτική ήταν, είναι και πρέπει να είναι υπερκομματική για το συμφέρον του δημότη;
Εξοργίζομαι φίλε ανώνυμε (ανώνυμη) όταν βλέπω ανθρώπους να μη σέβονται την ιερή ψήφο του πολίτη και να τα βλέπουν όλα σαν πολιτική σκακιέρα και σαν σκαλοπάτια για τη δική τους άνοδο – ξέρεις νομίζω τι εννοώ
Ακόμα όμως και καθαρά σαν παιχνίδι πολιτικής τακτικής αν το βλέπαμε, να κάνω μια ερώτηση : Αν σε μία εβδομάδα γίνει κάτι και προκηρυχθούν εκλογές για 10 Απρίλη, τι θα θυμάται ο πολίτης; Ότι η Δημοτική Αρχή είναι η μόνη που έκανε γενναία μείωση δημοτικών τελών στην Ελλάδα προς όφελός του ή ότι μετά από μόλις δύο μήνες υπήρξε η πρώτη διαφωνία και έγινε προσπάθεια επιβολής απόψεων από το ένα μέρος της πλειοψηφίας προς το άλλο; Οι πολιτικοί αντίπαλοι δεν θα το εκμεταλλευτούν προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση; Μήπως θα ξαναγαπήσουμε για να ξαναπάρουμε τις εκλογές και θα μας πιστέψουν; Μήπως τότε θα φανούμε ότι θέλουμε μόνο την εξουσία και θα μας στείλουν σπίτι μας;
Αγαπητέ ανώνυμε (ανώνυμη) θα ήταν σοφότερο στην ηλικία σου πιο πολύ να άκουγες και να σκεφτόσουν πολιτικά – δηλαδή προς όφελος του πολίτη και συνολικά της δημοτικής παράταξης που ανήκεις παρά να μιλούσες ή να υπόσκαπτες τους κατά πολύ μεγαλύτερους συναδέλφους σου, πίστεψέ με θα μάθαινες περισσότερα
Και κάτι τελευταίο : Τη λέξη σύντροφος ας πάψουμε πια να την εκμεταλλευόμαστε, ειλικρινά και ειδικότερα για το κόμμα που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην εξουσία είναι τουλάχιστον βλασφημία η χρήση του όρου.
@9.57
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θέλω να υποτιμήσω τους εκατοντάδες συμπολίτες μας, που καταθέτουν καθημερινά τον προβληματισμό και τις σκέψεις τους σε αυτό το blog και προς τους οποίους είμαι ευγνώμων. Αλλά το δικό σου, αγαπητέ, είναι ίσως το καλύτερο σχόλιο που έχει γραφτεί ως τώρα εδώ μέσα. Σε ευχαριστώ θερμά που διάλεξες αυτό εδώ το blog για να διατυπώσεις αυτή τη στέρεη, θεμελιωμένη και ανεξάρτητη από σκοπιμότητες κριτική. Δεν χρειάζεται μόνο αμεροληψία για να είναι κανείς έγκυρος. Χρειάζεται πληρότητα στη σκέψη, ακρίβεια στην έκφραση και σαφήνεια στις θέσεις. Τα διαθέτεις σε πολύ μεγάλο βαθμό. Σε ευχαριστώ και πάλι.
Διαμαντής Σεϊτανίδης
Αγαπητέ Ανώνυμε 9:57
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συλλογιστική σου είναι καλή, αλλά εκτιμώ ότι δεν είναι πλήρης. Και αυτό, γιατί αναφέρεσαι στην μία πτυχή του θέματος. Η άλλη πτυχή αφορά το αν η ίδια η Δήμαρχος θα έπρεπε, πριν δημοσιοποιήσει την επιλογή της, να βεβαιωθεί για τις διαθέσεις και τις απόψεις των Συμβούλων της.
Προσωπικά, δεν θέλω να της καταλογίσω πρόθεση "εκνεοδημοκρατισμού" του συνδυασμού, αλλά πιστεύω ότι σε σοβαρά θέματα, φροντίζεις, αν θέλεις συμφωνία να την διασφαλίσεις από πριν.
Και δεν κάνεις νύξη για τις επιλογές σου, 1-2 ημέρες πριν τη συνεδρίαση του Δ.Σ. γιατί δεν προλαβαίνεις να μαζέψεις τυχόν ενστάσεις και διαφωνίες.
Απο κει και πέρα, η παράταξη που διοικεί το Δήμο, είναι πολυσυλλεκτική, συσσωματώνει διαφορετικές αντιλήψεις και κουλτούρες και είναι λογικό να υπάρχουν διαφωνίες.
Όμως προτιμώ μια ζωντανή παράταξη που θα έχει διαφωνίες, παρά την ραφιναρισμένη μούχλα της παλαιοκομματικής αντίληψης της τεχνητής πειθαρχίας.
Εφόσον οι Δημοτικοί Συνδυασμοί εκφράζουν την σύγχρονη κοινωνία που πάλλεται και βρίσκεται σε ένταση, είναι φυσικό αυτά να περνούν και στις παρατάξεις.
Εδώ συμβαίνουν και στα ίδια τα κόμματα.
Προτιμώ επίσης τονΔημοτικό Σύμβουλο ο οποίος ενεργεί, κατά συνείδηση και όχι καθ΄υπαγόρευση.
Τέλος, πιστεύω ότι η κοινωνία δεν έχει να φοβάται απο εκείνους που λένε ευθαρσώς τια απόψεις τους.
Πρέπει να φοβάται από τα "καλά παιδιά" που λένε πάντα ναι στον επικεφαλής.
@αλήθεια 10:09 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ σε ευχαριστώ για το βήμα που δίνεις σε όλους μας
Αγαπητέ Προσπερό πολύ σωστά εκτιμάς ορισμένα πράγματα. Εδώ αφέθηκαν όλοι να κάνουν όποια επιλογή θέλουν μέχρι και την Πέμπτη και ορισμένοι την Παρασκευή! Σε αντίθεση με όλα τα άλλα θέματα αυτό δεν συζητήθηκε συλλογικά παρά μόνο εκ των υστέρων και τελευταία στιγμή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιδιώχθηκε από το περιβάλλον της δημάρχου και από ορισμένους που έβλεπαν τον Γρετζελιά ως εμπόδιο στις επιδιώξεις τους η σύγκρουση! Μεθοδεύτηκε και εξελίχθηκε με μαεστρία ώστε με μια κίνηση να εξουδετερωθεί... και μετά ανεμπόδιστα να κάνουν ότι θέλουν! Η ταπείνωση και οριστική περιθωριοποίηση που επιδίωκαν δεν απέδωσε και προχώρησαν στην σύγκρουση!
Τώρα τι καταλαβαίνει αυτή η γυναίκα από αυτά που την σπρώχνουν να κάνει δείχνοντας αγνωμοσύνη πρώτιστα στον ευεργέτη της, ένας θεός ξέρει...
Έχουμε ακόμη τρία χρόνια μπροστά μας…
@prospero 2 Μαρτίου 2011 10:45 μ.μ. και ανώνυμο 2 Μαρτίου 2011 11:39 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έπρεπε τότε όλες οι πλευρές να έχουν άλλες εναλλακτικές λύσεις για να βρεθεί κοινός τόπος.
Επιπλέον, δεν αποκλείεται να μη ζυγίστηκαν κάποια πράγματα σωστά, από όλους.
Δεν είναι δυνατό όμως να γίνονται τόσα μαζικά αρνητικά και απαξιωτικά σχόλια και να βάλλεται ευθέως η Δήμαρχος εκ των ένδων, επειδή ενδεχομένως να μην μπορούσε στη δεδομένη στιγμή να ελιχθεί διαφορετικά.
Πέρα από αυτό, δε διαφωνώ ούτε με την πολυσυλλεκτικότητα ούτε με τις πολλές απόψεις. Άλλο όμως να εκφράζονται εσωτερικά, να καταγράφονται και να λαμβάνονται υπόψιν για την επόμενη φορά και άλλο μετά από 58 ημέρες στο δημαρχιακό θώκο να υπάρχουν αρνητικές ψήφοι με την πρώτη δυσαρέσκεια. Αυτό δυστυχώς δείχνει άλλα πράγματα, ακόμα και αν υποθέσει κανείς ότι και η άλλη πλευρά να ήθελε να κάνει κίνηση αιφνιδιασμού και όχι να βρει μια ευρέως αποδεκτή λύση, που μάλλον το δεύτερο πρέπει να έγινε.
@ Ανώνυμε 6:42
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι γίνεται για το θέμα αυτό περισσότερη φασαρία από όση πραγματικά του αξίζει.
Τα πρόσωπα του σημερινού δημοτικού/πολιτικού σκηνικού και, κυρίως, οι ρόλοι τους ήταν εκ των προτέρων γνωστοί.
Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο ή ήρθε πρόσφατα στην πόλη και δεν γνωρίζει την ανθρωπογεωγραφία της, ή λέει ψέμματα.
Αν κάποιοι ήθελαν να ποδηγετήσουν τη Δήμαρχο, θα μπορούσαν να το κάνουν πολύ πιο διακριτικά και πολύ πιο αποτελεσματικά.
Ξαναλέω σε όλους τους τόνους. Μην μας φοβίζουν οι διεργασίες που γίνονται ανοιχτα, δημόσια, πάνω από το τραπέζι.
Είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια πραγματικότητα,
ΑπάντησηΔιαγραφήτην οποία μάλλον περιγράφουμε καλά,
αλλά κάνουμε λιγότερα, φαίνεται,
από αυτά που χρειάζονται για να την ανατρέψουμε...
"Δειλοί μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
προσμένουμε ίσως κάποιο θάμα",
όπως έχει πει για τους δικούς του "Μοιραίους" ο Βάρναλης.
ΥΓ: Αχ βρε Γιώργο, έφυγες νωρίς...
(τώρα είδα ότι λείπει το υπόλοιπο ΥΓ από το σχόλιό μου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπληρώνω:
Αχ βρε Γιώργο, έφυγες νωρίς... και Όλοι αυτοί που έμειναν πίσω να συνεχίσουν το έργο σου...
το Μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
Ντροπή τους, Δεν Σέβονται Τίποτα!
Εύχομαι να μην αποδειχθούν "ΜΟΙΡΑΙΟΙ".