Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ιδεολογίες και... αγελάδες!

ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ
Εχεις 2 αγελάδες και δίνεις τη μία στο γείτονά σου

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ
Εχεις 2 αγελάδες, η κυβέρνηση παίρνει και τις δύο και σου δίνει λίγο γάλα 

ΦΑΣΙΣΜΟΣ
Εχεις 2 αγελάδες, η κυβέρνηση παίρνει και τις δύο και σου πουλά λίγο γάλα

ΝΑΖΙΣΜΟΣ
Εχεις 2 αγελάδες, η κυβέρνηση τις

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Λαϊκή Συνέλευση: Κανείς να μην πληρώσει το χαράτσι

Συνδημότες, συνδημότισσες,
η νέα κυβέρνηση των τραπεζιτών και των τοκογλύφων, ή αλλιώς η κυβέρνηση Παπαδήμου, ευρισκόμενη αντιμέτωπη με την κοινωνική κατακραυγή για το χαράτσι της ΔΕΗ, ανακοίνωσε ότι θα εξαιρεθούν “οι ευπαθείς κοινωνικές ομάδες” από την καταβολή του. Με τον τρόπο αυτό προσπαθεί να φορέσει ένα “ευαίσθητο” προσωπείο, που στόχο έχει όχι μόνο να εξωραΐσει τη βάρβαρη αντιλαϊκή της πολιτική, αλλά και να διαιρέσει το κίνημα ενάντια στα χαράτσια. Γιατί η πραγματικότητα είναι μία: η πολιτική των τραπεζιτών εδώ και ενάμιση χρόνο έχει

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Σπρέχεν ντόιτς;

Ο Ενιαίος Φορέας Δράσεων του Δήμου Φιλαδέλφειας Χαλκηδόνας διοργανώνει δωρεάν μαθήματα γερμανικών για ενήλικους που θα γίνονται στο Πνευματικό Κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας. Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να συμπληρώνουν τις αιτήσεις τους στα γραφεία του Φορέα (Ραιδεστού 21 Ν.Χαλκηδόνα καθημερινά 9.00 έως 13.00) ή στο Πνευματικό Κέντρο της Ν.Φιλαδέλφειας (καθημερινά 18.00 έως 20.00) μέχρι την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου. Συνεχίζονται τα

Κάθε φορά ασχολούμαστε με τις εμμονές του νούμερο ένα...

Άλλη μια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την προσεχή Δευτέρα, άλλη μια απόδειξη ότι ο πρόεδρος του σώματος, γνωστός και ως νούμερο 1 του Συμβουλίου, χρησιμοποιεί την Ημερήσια Διάταξη για να περνάει τις "γραμμές"του, που έχουν εξελιχθεί σε "εμμονές". Ξανά- μανά το θέμα των οίκων ανοχής, παρά το ότι έχει χάσει ΟΛΕΣ τις ψηφοφορίες που έχουν γίνει, παρά το γεγονός ότι η πουριτανική εμμονή του κ. Γρετζελιά έγινε αιτία να εξευτελιστεί ολόκληρος ο Δήμος με την ακύρωση των ραδιουργιών του από την Περιφέρεια, παρ' όλα αυτά το νούμερο ένα του Συμβουλίου, επανέρχεται με το ίδιο θέμα, με εμμονές που γίνονται, πια, αντικείμενο

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Το απόγευμα της Πέμπτης η εκδήλωση για το χαράτσι της ΔΕΗ

Με ομιλητές τους δικηγόρους Γιάννη Αδαμόπουλο (πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών) και Γεώργιο Νούλα, καθώς και τον αντιδήμαρχο Μιχάλη Κουτσάκη, πραγματοποιείται αύριο, Πέμπτη, στις 6 το απόγευμα εκδήλωση του δήμου στο ΠΠΙΕΔ για την παρουσίαση των νομικών ενεργειών τις οποίες διαθέτουν οι πολίτες, προκειμένου να αποκρούσουν την υποχρεωτική καταβολή του χαρατσιού της ΔΕΗ. Με αυτό τον τρόπο η Δήμαρχος ξεπερνάει έναν σκόπελο, καθώς ούτε με τους έξαλλους που ζητούν κατάργηση των

Στα Μετέωρα και Λίμνη Πλαστήρα η "Πολιτιστική Αναγέννηση"

Η "Πολιτιστική Αναγέννηση" διοργανώνει εκδρομή για το διήμερο 26 και 27 Νοεμβρίου 2011
Το πρόγραμμα: Αναχώρηση το Σάββατο 26/11 ώρα 7 πμ. Στάση για καφέ-Επίσκεψη στο μονή Κορώνης- -γεύμα στη πλαζ Λαμπερού (Λίμνη Πλαστήρα)- Επίσκεψη στη μονή Αγ.Στεφάνου (Μετέωρα)- -διανυκτέρευση στη Καλαμπάκα. Τη Κυριακή 27/11 -αναχώρηση 9 πμ -στάση στην Πύλη για καφέ- -πηγαίνουμε Ελάτη και Περτούλι ( στάση για φαί ) Επιστροφή με στάση για καφέ.
Κόστος συμμετοχής 55 ευρώ το άτομο στο δίκλινο, περιλαμβάνει το κόστος πούλμαν και τη διανυκτέρευση με πρωινό. Για

Μια πολύ αξιόλογη εκδήλωση


Μια αληθινά μεγάλη προσωπικότητα των Γραμμάτων και της Επιστήμης, μια αληθινά μεγάλη φωνή της Ελλάδας σε όλη την Ευρώπη, η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ έρχεται μετά από 12- 13 χρόνια ξανά στη Φιλαδέλφεια. Παλαιότερα είχε τιμηθεί με βραβείο από το Δήμο, τώρα έρχεται να ομιλήσει για τη θέση της Φιλαδέλφειας στην ιστορία. Η πρόσκληση είναι η

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Τράπεζα Αγάπης με καθημερινό συσσίτιο δημιουργεί η "Παναγίτσα"

Το Δελτίο Τύπου που έφτασε στην "Αλήθεια", μιλάει από μόνο του:

Αγαπητοί μας αδελφοί
    Η Διοικούσα Επιτροπή του Ενοριακού Φιλοπτώχου Ταμείου του Ιερού Καθεδρικού Ναού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου Νέας Φιλαδελφείας αφουγκραζόμενη τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των συνανθρώπων μας προχωρά, με απόφαση που έλαβε στις 10 Νοεμβρίου 2011, στην ίδρυση Τράπεζας Αγάπης και τη παροχή συσσιτίου σε καθημερινή βάση από τις αρχές του Νέου έτους με την

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Ευχαριστίες...

Κινείται, ως φαίνεται, το κοινωνικό παντοπωλείο, αφού λάβαμε από τη δημοτική σύμβουλο της πλειοψηφίας Νίκη Καβακοπούλου, το ακόλουθο ευχαριστήριο μήνυμα: Μετά από τηλεφωνική ενημέρωση του κου Ντίνου Μποσινάκου, θεωρούμε υποχρέωση ως Κοινωνικό Παντοπωλείο, να ευχαριστήσουμε  τον πατέρα του, κο Σπύρο Μποσινάκο για την

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Στη Φιλαδέλφεια ο Γιάννης Μιχελάκης

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας και στενός συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά, ο Γιάννης Μιχελάκης θα είναι τη Δευτέρα, στις 6.30 στη γνωστή καφετέρια "Μπέκας", καλεσμένος της τοπικής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας Φιλαδέλφειας. Για όσους δεν ξέρουν, ο Γιάννης Μιχελάκης ήταν μέλος της

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Άλλη μια πετυχημένη εκδήλωση από την "Πολιτιστική Αναγέννηση"

Πραγματοποιήθηκε τη Παρασκευή 18/11/2011 στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου μας εκδήλωση της " Πολιτιστικής Αναγέννησης" με θέμα " Η νόσος Αλτσχάιμερ" Στην επιτυχημένη παρουσίαση του θέματος παραβρέθηκαν πλήθος μελών και φίλων του συλλόγου μεταξύ των οποίων ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του δήμου μας  Χρ.Κοπελούσος,ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Χάρης Τομπούλογλου, ο επικεφαλής της "Δύναμης Πολιτών" Αθ.Μάλλιος οι δημοτικοί σύμβουλοι Α.Καβακοπούλου και Σωτ.Κοσκολέτος . Οι ομιλητές , εκπρόσωποι της

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Γκόρ-τσος, Γκόρ-τσος...

Έχει τέλος του κακού η σκάλα; Όχι βέβαια... Γι αυτό, έχουμε μια ακόμα πιο λαϊκίστικη πρόταση από εκείνη του νούμερου 1 του Δημοτικού Συμβουλίου: ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ και κάθε δημότης εφοδιάζεται (με δικά του έξοδα, φυσικά) με σκούπα, φαράσι (για να καθαρίζει μόνος του) και φακό (για να φέγγει τη νύχτα). Διότι μόνο με τέτοιου τύπου καζούρα μπορούμε να σχολιάσουμε τον πρωτοφανή λαϊκισμό του κυρίου Γρετζελιά. Στο άθλημα του λαϊκισμού, ο εν λόγω κύριος συγκρίνεται μόνο με τον γνωστό

Ο λαϊκιστής, λαϊκίζει...

Φυσικά και τον ξέρουμε τον κύριο Γρετζελιά. Πολιτική φούσκα ήταν, είναι και, φυσικά, θα παραμείνει. Χθες, διένειμε ανακοίνωσή του με την οποία ζητεί νέα μείωση των δημοτικών τελών!!! Θυμίζουμε ότι ήδη η Νέα Προοπτική μείωσε τα δημοτικά τέλη για το 2011, όπως ανέφερε στο προεκλογικό της πρόγραμμα. Σήμερα, ο μέγιστος των λαϊκιστών της πόλης, ο άνθρωπος που ματαίωσε τη λήψη του δανείου, με το οποίο θα πληρώνονταν οι προμηθευτές του Δήμου -οι περισσότεροι είναι επαγγελματίες της πόλης μας, που περίμεναν αυτά τα

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Δωρεάν μαθήματα στο 1ο Γυμνάσιο Φιλαδέλφειας


ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ    ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ                               http://esgknfiladelfia.blogspot.com/                                                                                                 
e-mail:  e.s.g.k.nfiladelfia@gmail.com                                                                                               
 Πλατεία Κερκύρας 12 ( 4ο συγκρότημα εργατικών πολυκατοικιών περιοχής Βλάχου)                                                 Τκ 14342, Νέα Φιλαδέλφεια, τηλ.6932547620
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Όλα τα νέα του Ιωνικού

· ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΝΔΡΩΝ –ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΤΟΥ ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ ΜΕ 60-88!

Εξαιρετικός ο Ιωνικός ΑΣ στην Πάτρα συνέτριψε την αήττητη Ολυμπιάδα με 60-88 και καταχειροκροτήθηκε από 1.000 Πατρινούς φιλάθλους που είχαν κατακλίσει το

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Διημερίδα του Δήμου για τον διαβήτη


Ο Δήμος Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνος σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πρόληψης Διατροφής και Υγείας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Διαβήτη, συνδιοργάνωσαν δύο ειδικές Ημερίδες για τους μαθητές της πόλης μας, με θέμα «Εκπαιδεύοντας τα παιδιά σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής». Η πρώτη ημερίδα διεξήχθη στο Πνευματικό Κέντρο Νέας Χαλκηδόνας, στις 10.00-11.00 π.μ. και την παρακολούθησαν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού, του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Χαλκηδόνος, ενώ

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Η απόφαση της Επιτροπής Αλληλεγγύης


Στο πλαίσιο των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στην πιο πρόσφατη συνεδρίασή του, η Επιτροπη΄Αλληλεγγύης που δημιουργήθηκε, αποφάσισε τα ακόλουθα: 
Ο Δήμος να στείλει εξώδικο στη ΔΕΗ και να παραστεί υποστηρικτικά στην εκδίκαση της υπόθεσης στο ΣτΕ  στις 2-12-2011 σύμφωνα με την πρωτοβουλία της Δημάρχου.
Εφόσον οποιοσδήποτε συνδημότης μας αποφασίσει να μην προχωρήσει στην καταβολή του Ειδικού Τέλους, το ειδικό γραφείο που συστάθηκε στο Δήμο Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας, μπορεί να του παράσχει σχετικές πληροφορίες, πολιτική, νομική και

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Οι απουσίες στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο γεννούν ελπίδες...

Ίσως η μόνη φορά που τα είπαν κατ' ιδίαν (κι αυτό ΕΙΝΑΙ πρόβλημα). Βρισκόμαστε στα μέσα Δεκεμβρίου του 2010. Ο απερχόμενος Δήμαρχος Σταύρος Κόντος, υποδέχεται για ενημέρωση στο γραφείο Δημάρχου την (τότε) νεοεκλεγείσα Δήμαρχο Ευτυχία Γαϊτανά- Αποστολάκη. Ακόμα κι αν σήμερα κάθονται σε διαφορετικές θέσεις από αυτές της φωτογραφίας, μήπως η επικοινωνία τους είναι μια λύση στο τοπικό μας αδιέξοδο; Λέω, μήπως...
Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο- παρωδία, με εμπνευστή και τελετάρχη τον μέγιστο των λαϊκιστών Παντελή Γρετζελιά, σημειώθηκαν απουσίες που αναντίρρητα αποτελούν δείγμα υγείας των τοπικών δημοτικών στελεχών. Πρώτη η Δήμαρχος, που προφασίστηκε την αγαπημένη της... ασθένεια, και η οποία ειλικρινώς ελπίζουμε αυτή τη φορά να ήταν όντως προσχηματική. Διότι όπως

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Μια πρόταση

Μια πρόταση καταθέτει προς τη Δήμαρχο ο συμπολίτης μας κ. Σπύρος Καβακόπουλος. Η επιστολή του έχει ως εξής: 
Αξιότιμη κα Δήμαρχος,
Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 2/10/2011, πληροφορήθηκα την επικείμενη πρόσληψη Τεχνικού Ασφαλείας με σύμβαση μίσθωσης έργου (όπως είχε συμβεί και σε

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Όταν η ελαφρότητα γίνεται συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου

Μία είναι η ιδεολογία του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας (με εξαιρέσεις, για να είμαι δίκαιος). Ο αρπακολισμός. Πετάγονται προτάσεις αβασάνιστες, επικίνδυνες, καταστροφικές. Μόνος στόχος να φανούμε "καλοί", "φιλολαϊκοί", "ανθρώπινοι". Με κάθε κόστος. Και παρά το νόμο, ή και αντίθετα με αυτόν. Αλλά είπαμε: Άλλες πολιτικές δυνάμεις το κάνουν διότι (αφελώς) νομίζουν ότι έτσι θα γκρεμίσουν τον... παγκόσμιο καπιταλισμό, κι άλλες (εξίσου αφελώς) διότι θέλουν κάποια

"Ρε πού πάμε, ρε", όπως θάλεγε κι ο Αυλωνίτης

Πλήρη επιβεβαίωση της ανάρτησής μας για έλλειψη σοβαρότητας, πλήθος αφόρητων γενικολογιών, συνθημάτων που μυρίζουν μούχλα αντί συγκεκριμένων προτάσεων, καιροσκοπικού κομματισμού και πολλά άλλα απογοητευτικά στοιχεία παρέσχε η χθεσινή ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το "χαράτσι" της ΔΕΗ. Κορυφαίες στιγμές, τα κροκοδείλια δάκρια αιρετών και μη για το "χαράτσι" και οι προτάσεις να... αναθέσουμε σε νομικους να μας πουν πώς θα παρανομήσουμε. Αν δεν ήταν η

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Συριζα: Όχι στο χαράτσι της ΔΕΗ

Σήμερα οι συνδημότες μας, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας, βρίσκονται αντιμέτωποι με μια πρωτοφανή επίθεση της κυβέρνησης των μνημονίων ενάντια στα εισοδήματα, τους μισθούς και τις συντάξεις τους. Νέοι, συνταξιούχοι, εργαζόμενοι και άνεργοι, και ενώ ήδη έχουν πληρώσει πολύ βαριά το κόστος της κρίσης, βρίσκονται αντιμέτωποι με μια νέα ληστρική φοροεπιδρομή, δήθεν για

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

"Επιχείρηση Καθαρή Πόλη" από το Δήμο

Το Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011, η Δημοτική Αρχή και ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνος, θα προβούν στον εθελοντικό καθαρισμό των πλατειών και των πάρκων της πόλης μας, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθεί επιτόπια καταγραφή όλων των υλικοτεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πλατείες και τα

Η "Δύναμη Πολιτών" για την ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου

Συμπολίτες της Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας,
στο προηγούμενο ΔΣ του Δήμου μας, και ύστερα από πρόταση της Δύναμης Πολιτών για τα χαράτσια, και παρέμβαση συμπολιτών μας, ψηφίστηκε καταρχήν και ομόφωνα η δέσμευση του Δήμου μας να αναλάβει πρωτοβουλίες για να οργανώσει την αλληλεγγύη του Δήμου στους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν τα άδικα χαράτσια. Παράλληλα, υπήρξε η δέσμευση να συζητηθεί το θέμα του χαρατσιού στο ΔΣ της Τετάρτης 9 Νοέμβρη ως μοναδικό θέμα. Με έκπληξή μας όμως είδαμε τη

Η "Λαϊκή Συνέλευση" για την ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ του Μνημονίου, του Μεσοπρόθεσμου, του Πολυνομοσχεδίου!
ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ Κυβέρνηση, Τρόικα (ΔΝΤ, Ε.Ε, ΕΚΤ).
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ενωμένοι, μπορούμε να νικήσουμε!
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΟΥΣ!
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΔΕΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ
Στον λογαριασμό της

Η "Δημοκρατική Συμμαχία" για την ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου


Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε επιτρέψει να ξεφτιλίσουν και να απαξιώσουν την  πολιτική δειλοί και εξαρτώμενοι πολιτικάντηδες, αδίστακτοι εκβιαστές της δημοσιογραφίας, επαγγελματίες προμηθευτές του δημοσίου, εργατοπατέρες και γελωτοποιοί. Όλοι μαζί ένας πολιτικός αχταρμάς, δημιούργημα μιας νεόπλουτης από τα δανεικά Ελλάδας, που μπερδεύτηκε, έχασε τη ψυχή της και ξεχάστηκε. Ξέχασε ότι στο τόπο

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Ζητείται σοβαρότητα

Πριν γράψω την άποψή μου, χρειάζεται να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα: Έχω φίλους που είναι ΚΚΕ, σέβομαι όλα τα κόμματα άρα και το ΚΚΕ, αντιλαμβάνομαι το ιστορικό βάθος της πόλης που ζώ, το οποίο είναι αριστερό, αλλά, συγνώμη, ΚΚΕ δεν είμαι, ούτε υπήρξα ποτέ, δόξα τω Θεώ. Συνεπώς, μπορεί να παραδέχομαι δημόσια ότι η προσωπική παρουσία και ο δημόσιος λόγος των τριών μελών του Δημοτικού Συμβουλίου που εξελέγησαν με τη

Επιστολή για διαφημιστικές πινακίδες

Επιστολή έστειλε στη Δήμαρχο ο Δημοτικό Σύμβουλος της αντιπολίτευσης Σωτήρης Κοσκολέτος για τις επιδαπέδιες διαφημιστικές πινακίδες. Η επιστολή έχει ως εξής:

Κυρία Δήμαρχε,

Πρόταση πολιτών για τα χαράτσια

Τρίτη πρόταση ομάδας πολιτών έφτασε στον υπολογιστή του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για την ελάφρυνση των δημοτών από τα χαράτσια της ΔΕΗ. Ουσιαστικά προτείνει μείωση μισθού δημάρχου, μείωση μισθών συμβούλων της Δημάρχου, άμισθο πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου καιδιοχέτευση όλων των χρημάτων που θα εξοικονομηθούν να δοθούν για ενίσχυση οικογενειών που

Δεύτερο Μνημόσυνο αύριο για το Γιώργο Αποστολάκη

Σε ένα δεύτερο μνημόσυνο (πέραν αυτού της περασμένης Κυριακής στην Αγία Ευφημία) για τη μνήμη του Γιώργου Αποστολάκη καλεί η χήρα του και Δήμαρχος Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας Έφη Γαϊτανά- Αποστολάκη αύριο Τρίτη, στις 4 το απόγευμα, στο Νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Χαρακτηριστική είναι η φράση της

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Προτάσεις της "Καλημέρας" για μη πληρωμή του χαρατσιού της ΔΕΗ


Προτάσεις για στήριξη από το Δήμο της μη καταβολής του ειδικού τέλους ακίνητης περιουσίας κατέθεσε χθες το βράδι η δημοτική παράταξη "Καλημέρα Όμορφη Πόλη", ενόψει της έκτακτης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου με αυτό το θέμα ως μοναδικό. Οι προτάσεις της παράταξης είναι

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Συμβουλευτικός σταθμός για γονείς και παιδιά από το Δήμο


Με στόχο την ολόπλευρη στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας της πόλης μας, ο Δήμος Φιλαδέλφειας– Χαλκηδόνος προχωρά στη δημιουργία «Συμβουλευτικού Σταθμού».Έργο του Σταθμού θα είναι η ανάπτυξη μιας σειράς δράσεων και προγραμμάτων στήριξης των εκπαιδευτικών, των γονιών αλλά και των παιδιών της

Δήμος: Να μην κόβεται το ρεύμα σε όσους δεν πληρώνουν το χαράτσι της ΔΕΗ

Τη νομική οδό επιλέγει ο Δήμος Φιλαδέλφειας Χαλκηδόνας προκειμένου να προστατεύσει τους δημότες από τον κίνδυνο δικοπής του ρεύματος, σε περίπτωση που δεν πληρώσουν το χαράτσι της ΔΕΗ. Η σχετική

Ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τα οικονομικά προβλήματα των δημοτών!!!

Λάβαμε, σε εκτέλεση απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου που συνεδρίασε την περασμένη Τετάρτη, πρόσκληση από τον πρόεδρο του σώματος για ειδική συνεδρίαση την προσεχή Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου. Η πρόσκληση συνοδεύεται και

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Και νέα επίδειξη δύναμης από την ομαδούλα...

Το 7ο θέμα "Έγκριση 5ου Α.Π.Ε. του έργου «Συντήρηση Η/Μ και λοιπών εγκαταστάσεων λίμνης-Συστήματος προληπτικής πυροπροστασίας και άρδευσης Άλσους Ν. Φιλαδέλφειας" επέλεξε η ομαδούλα Γρετζελιά για να αντιπαρατεθεί και σήμερα στη Δημοτική Αρχή, καταψηφίζοντας τη σχετική εισήγηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι μισοί από όσους δημοτικούς συμβούλους της... συμπολίτευσης (ας πούμε...) καταψήφισαν την εισήγηση του συνδυασμού με το οποίο εξελέγησαν, δεν πήραν το λόγο να αιτιολογήσουν την ψήφο τους (ούτε στις άλλες συνεδριάσεις που

Κοκκορομαχίες για τις σχολικές επιτροπές

Κανένα ενδιαφέρον για τον πολίτη της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας δεν έχουν οι κοκκορομαχίες μεταξύ διαφόρων δημοτικών συμβούλων (δεν έχει σημασία ποιων...) για τη λειτουργία των σχολικών επιτροπών και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων (πετρέλαιο θέρμανσης κλπ). Να πούμε ότι τίποτα ουσιαστικό δεν αποφασίστηκε; Περιττεύει... Ο

Πεντάλεπτη διακοπή λόγω έντασης μεταξύ...

...Γκούμα και Παπανικολάου από τη μια, και Γρετζελιά- Παπακώστα από την άλλη! (ένταση χωρίς ενδο-προοπτικές συγκρούσεις δεν γίνεται...)

Το μέλλον του "Κένταυρου" και του "Τσιπουράδικου"

Την τύχη των δυο μαγαζιών του Άλσους συζητεί το Δημοτικό Συμβούλιο, μετά την επιστολή του επιχειρηματία με την οποία ζητεί επαναδιαπραγμάτευση των όρων λειτουργίας του.

Τομπούλογλου σε Δήμαρχο: Ζητήστε πειθαρχική δίωξη του κ. Γρετζελιά

Την αξιοποίηση της καταγγελίας που έκανε η παράταξή του εναντίον του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου επικαλέστηκε ο  επικεφαλής της αντιπολίτευσης Χάρης Τομπούλογλου, ζητώντας από τη Δήμαρχο να στηριχθεί σε αυτήν και να

Η πρωτοβουλία Γκότση στο Δημοτικό Συμβούλιο... Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας

Η πρωτοβουλία του Δημάρχου Νέας Ιωνίας κ. Γκότση, να επανασυνδέει τα ρολόγια των δημοτών της ΔΕΗ που θα κόβονται λόγω μη πληρωμής του χαρατσιού, αποτέλεσε θέμα συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο. Μετά από μερικές απόψεις που ακούστηκαν, αποφασίστηκε να

Δεν δέχθηκε η Δήμαρχος την παραίτηση Κανταρέλη

Με σημερινή της επιστολή στον Δημοτικό Σύμβουλο κι αντιπρόεδρο του ΠΠΙΕΔ Δημήτρη Κανταρέλη, ο οποίος είχε υποβάλλει την παραίτησή του με εκτενή επιστολή, η Δήμαρχος Έφη Γαϊτανά- Αποστολάκη δεν κάνει αποδεκτή την παραίτηση και, αφού τον διαβεβαιώνει ότι λαμβάνει υπόψη της τις επισημάνσεις που περιείχε η επιστολή του, του ζητεί να

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Μια αναγνώστρια κάνει λόγο για το αυτονόητο!

Από την αναγνώστριά μας που στο facebook υπογράφει ως Juanita La Quejica, αναρτήθηκε η εξής αναφορά: Στο δήμο μας, δεν μπορούν καν να πάρουν απόφαση οι πρόσφατα εκλεγμένοι τοπικοί άρχοντες, αν θα διοικήσουν ή όχι. Στον διπλανό, μπαίνουν μπροστά και προστατεύουν τους δημότες τους.
Εμείς, τι άλλο να πούμε;

29 εκκρεμότητες, ζητούν απάντηση

Επιστολή με 29 εκκρεμότητες, για τις οποίες ζητούν απαντήσεις, απέστειλαν στη Δήμαρχο Έφη Γαϊτανά και στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Π. Γρετζελιά οι πέντε δημοτικοί σύμβουλοι της "Καλημέρα Όμορφη Πόλη". Η επιστολή, που υπογράφουν οι Χάρης Τομπούλογλου, Χρήστος Κοπελούσος, Γιάννης Τομπούλογλου, Σπύρος Γραμμένος και Σωτήρης Κοσκολέτος, έχει

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ζητούνται κι άλλα στοιχεία

Συνεχίζει η αξιωματική αντιπολίτευση του Δήμου με επιστολές της να ζητεί στοιχεία από τη διοίκηση. Σήμερα ήταν η σειρά του Γιάννη Τομπούλογλου να στείλει στη Δήμαρχο Έφη Γαϊτανά και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Χαράλαμπο Μπόβο την ακόλουθη επιστολή: 

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Χάος

Ο Akis Oglala, γράφει στη σελίδα μας στο Facebook: Σάν δήμος ...χάος. Στα δημοτικά συμβούλια ...χάος. Οι ίδιοι οι σύμβουλοι και οι λοιποί του δήμου...στο χάος. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ

Εκδήλωση για το Αλτσχάιμερ από την "Πολιτιστική Αναγέννηση"

Το Δ.Σ. του συλλόγου "Πολιτιστική Αναγέννηση" σας προσκαλεί στην εκδήλωση που οργανώνει με θέμα "Η νόσος Αλτσχάιμερ". Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου μας την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου και  ώρα 6,30μμ. Ομιλητές θα είναι η ψυχολόγος κ. Ελένη Μαργιώτη και ο νευρολόγος κ. Λυκούργος Καρτσακλής.

Ενωτικό το ετήσιο μνημόσυνο για το Γιώργο Αποστολάκη

Παρουσία της μητέρας, της κόρης και της χήρας του, αλλά και πλήθους κόσμου που τίμησε τη μνήμη του και την προσφορά του στην πόλη, έγινε σήμερα το ετήσιο μνημόσυνο για το "γελαστό παδί" της πόλης μας, τον αείμνηστο Γιώργο Αποστολάκη. Παρόντες όλοι όσοι συνεργάστηκαν με τον Αποστολάκη, φίλοι του και πολιτικοί του συνοδοιπόροι, αντίπαλοί του και απλοί άνθρωποι που τον έβλεπαν καθημερινά στο δρόμο να πασχίζει για μια καλύτερη Νέα Χαλκηδόνα. άνθρωποι που

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Περιορισμένα επεισόδια στην παρέλαση

Περιορισμένα ήταν τα επεισόδια που έγιναν στην παρέλαση της Εθνικής επετείου του ΟΧΙ, στη Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα. Οι μαθητές αρνήθηκαν να γυρίσουν τα κεφάλια τους προς τους επισήμους, ενώ με πανό διαμαρτύρονταν για την

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Πληρώνει καλά ο Δήμος...

Από το Γραφείο Τύπου του δήμου λάβαμε το ακόλουθο Δελτίο Τύπου:
Προς απάντηση όσων αφήνουν αιχμές σχετικά με την οικονομική διαχείριση της Διοίκησης του Δήμου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας και συγκεκριμένα για τις μέχρι τώρα πληρωμές προμηθευτών, με πρόσφατο παράδειγμα την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κρίνεται αναγκαία η ενημέρωση των δημοτών σχετικά με τη μέχρι

Η Προοπτική των κολλητών

Τόχουν ρίξει στο γράφε- ξήλωνε τα προσώπατα της Νέας (χαχαχα) Προοπτικής. Συνεντεύξεις, επιστολές, εξομολογήσεις, διαγραφές στα λόγια, κι όλα αυτά με το κριτήριο του κολλητού. Εμείς, μακριά από τέτοιες αντιλήψεις, βλέπουμε, αξιοποιούμε, γράφουμε με παρρησία τη γνώμη μας κι εγκαινιάζουμε διαλόγους. Δεν κάνουμε εξομολογήσεις- ντροπή, ούτε

Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη

Παρακαλείσθε όπως προσέλθετε στις 2.11.2011, ημέρα Τετάρτη και ώρα 7.30 μ.μ., στnν αίθουσα εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου Ν. Φιλαδέλφειας (Νικ. Τρυπιά 45) σε δημόσια τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, δυνάμει του άρθρου 67 παρ. 4 του Ν. 3852/2010 («Καλλικράτης»), για συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα της

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ανοικτή επιστολή της Δημάρχου στους πολίτες της Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας

Παρούσα δηλώνει στις εξελίξεις η Δήμαρχος Έφη Γαϊτανά- Αποστολάκη με ανοικτή επιστολή που απευθύνει στους δημότες. Αποκαλύπτει τις διαφωνίες στο εσωτερικό της Νέας Προοπτικής, και δηλώνει με νόημα ότι όλοι θα κριθούν στο τέλος της θητείας τους, κλείνοντας κάθε περιθώριο παραίτησης, όπως ζητούν

Κοπελούσος: Γιατί δεν εισπράττει ο Δήμος;

Επιστολή απηύθυνε ο αντιπρόεδρος τουΔημοτικού Συμβουλίου Χρήστος Κοπελούσος στη Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Χ. Μπόβο. Η επιστολή έχει ως εξής: