Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πρωτοβουλία της "Στρούγκας"

Δημόσια παρέμβαση της Στρούγκας έγινε στις 11 το πρωί στην Πλατεία Πατριάρχου υπέρ των μεταναστών. Αναρτήθηκε πανώ που έγραφε "Κανένας φράχτης ποτέ και πουθενά - αλληλεγγύη στους μετανάστες σε κάθε γειτονιά", μοιράστηκε σε εκατοντάδες αντίτυπα το κείμενο που έχει από μέρες αναρτηθεί στο μπλογκ της Στρούγκας για τις πρόσφατες ρατσιστικές επιθέσεις στη Νέα Φιλαδέλφεια, ενώ ορισμένες απόψεις για την οικονομική πραγματικότητα πίσω από την δαιμονοποίηση των μεταναστών ακούστηκαν από την μικροφωνική εγκατάσταση της Στρούγκας.

29 σχόλια:

  1. Για τους Έλληνες που υποφέρουν δεν είδα να κάνουν καμιά παρέμβαση οι αγωνισταράδες στρουγκαίοι. Για τους λαθρομετανάστες πρώτοι στις κινητοποιήσεις. Εντύπωση πάντως μου κάνει πώς ξυπνήσαν 11 το πρωί. Συνήθως η μέρα τους ξεκινάει από το μεσημέρι και μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...
    ΑΣΠΟΔΥΛΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΕΙΣΑΙ.ΑΛΛΑ ΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΑΘΕΙΑ.
    1)ΑΝ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΥΓΚΑΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.(ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΕΒΑΙΑ).ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΤΛ.
    2)ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΝΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΞΩ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΜΑ "ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ".
    3)(ΜΑΛΛΟΝ)ΖΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΙΡΜΟ ΣΕ ΑΥΤΟ.
    4)ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΝΕ ΟΙ ΣΤΡΟΥΓΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Η ΤΑ ΞΥΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΡΕΙΠΩΜΕΝΟ ΚΤΙΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΛΑΒΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ.ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΓΙΝΕ.
    5)ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΕΣΥ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ.ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ.ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ.ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΩΡΕ ΠΟΥ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΙΠΑΜΕ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΦΤΑΙΝΕ..

    ΜΠΑΙΛΝΤΙΣΜΕΝΟΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νιώθεις μόνος?
    Βαρέθηκες να βγαίνεις στη γειτονιά σου και να ακούς μόνο ελληνικά?
    Τα παιδιά σου παίζουν στις ίδιες συνέχεια παιδικές χαρές?
    Κουράστηκες να παρκάρεις στο ηλίθιο parking που έχει η πολυκατοικία σου?
    Νιώθεις ασφάλεια γυρνώντας το βράδυ σπίτι σου?

    ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!!
    Τώρα νέα υπερπολυτελή διαμερίσματα στον Άγιο Παντελεήμονα, σε μια από τις ωραιότερες συνοικίες της Αθήνας σε περιμένουν να ζήσεις όπως ποτέ δεν έζησες! Μια ανάσα από το ιστορικό κέντρο των Αθηνών, ευήλια και ευάερα διαμερίσματα!

    Το νέο μας γραφείο είναι εδώ για να σας βοηθήσει
    Δεκελείας 116
    ΤΗΛ:Μετά το ρεύμα περιμένουμε τσάμπα από το Δήμο να μας βάλει και από αυτό

    ΔΩΡΟ 1: Νέο επίτομο Παναφρικανικό και Πανασιατικό λεξικό για να έρθετε σε επαφή με τους νέους σας γείτονες
    ΔΩΡΟ 2: Βιβλίο ασιατικών συνταγών για να αρχίσετε να μαγειρεύετε στα πρότυπα της νέας σας πολυκατοικίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα έχω να πώ για όσα ακούγονται

    Κακόμοιρη ταβερνίτσα πως σε καταντήσανε...
    http://users.sch.gr/vaxtsavanis/page40.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για το κακό-κάκιστο χιούμορ επιπέδου επιθεώρησης του παραπάνω ρατσιστή σχολιαστή, ας βρει μια ωρίτσα χρόνο να δει αυτό και ίσως διαπιστώσει ότι το real estate του Αγ.Παντελεήμονα δεν έχει και τόσο πλάκα, ενώ "άλλα" είναι τα χέρια των μεσιτών...

    http://vimeo.com/16767729


    Είναι η εκπομπή του Κ.Βαξεβάνη, «Το κουτί της Πανδώρας» -από το δελτίο τύπου της οποίας αντιγράφω:

    "[...] Ο όγκος των αλλοδαπών μεταφέρεται στο κέντρο της Αθήνας και τα πωλητήρια ακινήτων αυξάνουν καθημερινά. Το απαξιωμένο κέντρο της Αθήνας και η εικόνα της εξαθλίωσης, όπως αποκαλύπτει αυτή η έρευνα, είναι οι κανόνες ενός χρηματιστηρίου. Κάτω από τις κραυγές για την καταστροφή του κέντρου της Αθήνας, πίσω από την εικόνα των εγκληματιών αλλοδαπών υπάρχει και μια άλλη πραγματικότητα. Ποιοί υποθάλπουν την ένταση και τον φόβο για να κάνουν μπίζνες; Πως ο ανθρώπινος πόνος γίνεται το πιο επικερδές προϊόν;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΑΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.ΚΑΙ ΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ;ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ.ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΗ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΑΛΒΑΝΟ.ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ''ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΡΑΧΤΗΣ'' ΛΕΕΙ....ΡΕ ΤΙ ΜΥΑΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να πάμε λίγο πιό πίσω.Εμείς τι δουλειά έχουμε με το στρατό μας στο Αφγανιστάν να ενισχύουμε τις κατοχικές νατοικες δυνάμεις.Οι μετανάστες δεν δικαιούνται σύμφωνα με τα λεγομενά σου να μεταναστεύουν στη χώρα μας αλλά το ελληνικό κεφάλαιο έχει κάθε δικαίωμα να αλωνίζει στις χώρες τις Μέσης Ανατολής και της Αφρικής και να εξαθλιώνει τους ντοπιους πληθυσμούς μέχρι θανάτου.Για άλλη μια φορά επιβεβαιωνετε με τις απόψεις σας ότι η υποτιθέμενη πατριωτική ακροδεξιά είναι προδοτική για τον ελληνικό λαό αλλά και για τους λαούς όλου του κόσμου και για άλλη μια φορά παίρνετε θέση στο πλαι των ισχυρών ,αυτών που στην πατρίδα μας ,μας εξαθλιωνουν όλους μαζί Ελληνες και ξένους.Οσο επιμένετε να εξετάζετε την εξέλιξη της ιστορίας εθνικά (σαν να είμαστε όλοι οι Ελληνες ένα,κάτι που θυμίζει το όλοι μαζι τα φάγαμε)και όχι ταξικά τόσο θα καταλήγετε σε μισαλλόδοξες και αδιέξοδες απόψεις.Για να μην χάνουμε τον τόσο λίγο και πολύτιμο ελεύθερο χρόνο μας συζητώντας τα αυτονόητα, αλλά να μπουμε στην διαδικασία έστω και τώρα,να αλλάξουμε την ζωή μας(εμείς που παράγουμε όλο τον κοινωνικό πλούτο και πληρωνόμαστε με τα αποφάγια των καλοζωισμενων)πρέπει να καταφέρουμε να βγάλουμε τις παρωπίδες του ρατσισμού και να δούμε την αλήθεια κατάματα:στον κόσμο των αφεντικών είμαστε όλοι ξένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απο τους προσφυγες παππουδες,στους μεταναστες γονεις,φτασαμε στα συγχρονα φασισταρια.επρεπε να γεννηθεις αφρικανος να εβλεπα τι θα λεγες για τους φραχτες...αμμορφωτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια άποψη και από μένα. Ισως όλοι έχουν δίκιο τελικά, έτσι θεωρώ τουλάχιστον.

    Υπάρχει ανέκαθεν μια τάση γενίκευσης και τακτικής του "όλα στο ίδιο καζάνι". Εδώ δεν μιλάμε για απέχθεια σε όλους τους ανθρώπους που ήρθαν εδώ να βγάλουν ένα μεροκάματο. Υπάρχουν πολλοί που προσπάθησαν και αφομοιώθηκαν, πληρώνουν εισφορές στα ταμεία, τα παιδιά τους αριστεύουν στα σχολεία, απέκτησαν περιουσία δουλεύοντας 15 ώρες την ημέρα. Σε αυτούς βγάζουμε όλοι το καπέλο.
    Το πρόβλημα είναι με την παράνομη μετανάστευση. Είναι με ανθρώπους που έρχονται εδώ για να περάσουν ένα διάστημα κλέβοντας ή ζητιανεύοντας και να προχωρήσουν μετά στην επόμενη χώρα. Είμαι με ανθρώπους που απλώνουν σεντόνι μπροστά στον μαγαζάτορα που πληρώνει υπαλλήλους, ΙΚΑ ΤΕΒΕ, ενοίκιο, νερορεύματα. Αν αυτό δεν είναι αδικία τότε τι είναι?

    Το παράδειγμα με τους μετανάστες Έλληνες δεν νομίζω ότι είναι και τόσο εύστοχο.
    Όταν πήγαν μετανάστες στη Γερμανία (Έλληνες, όπως και Τούρκοι κτλ) πήγαν κατόπιν προσκλήσεων, γνώριζαν από πριν που θα εργαστούν, καταχωρήθηκαν στο φορολογικό σύστημα, πλήρωναν εισφορές και πέτυχαν όσα πέτυχε η πιο πάνω κατηγορία μεταναστών με δουλειά και συνέπεια. Εξάλλου δεν προχώρησαν στη συνέχεια στη διπλανή χώρα. Έμειναν εκεί και εργάστηκαν.
    Αυτή η κατηγορία μεταναστών είναι δεκτή σε όλα τα κράτη πλέον. Κανένας δεν κλείνει πόρτες σε αυτούς τους ανθρώπους, όπως δεν έκλεισαν και οι Γερμανοί τότε. Δεν είδα κανέναν Γερμανό να πεί τότε κάτι για αυτούς ή να σχεδιάζει πανώ ΕΞΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ή ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ. Η διαφορά ήταν ότι αυτοί μπήκαν από τα σύνορα , όχι από τα χωράφια και με σκοπό να εργαστούν και όχι κάτι άλλο.

    Κανένας φράκτης σε όποιον νόμιμα θέλει να εργαστεί μπαίνοντας στη χώρα από τα ΣΥΝΟΡΑ της. Φράκτες όμως στους παράνομους.
    Εδώ ένα οικόπεδο έχεις και φράζεις τα όρια του (όλοι το κάνουν).
    Εδώ το βράδυ κλειδώνεις την πόρτα σου και φράζεις το σπίτι σου (όλοι το κάνουν).
    Η χώρα σου γιατί να είναι κοινόκτητη και κοινόχρηστη στον όποιον θέλει να μπεί, είτε είναι νόμιμος μετανάστης (καλό) είτε απατεώνας και κλέφτης (κακό)? Εκτός και αν εφαρμόζουμε σύστημα κοινοκτημοσύνης και κοινοβίου οπότε κακώς έχουμε σύνορα, αιγιαλίτιδες ζώνες κτλ. .

    Τα παράπονα από τους ακρίτες πληθαίνουν. Μήπως πρέπει κάποια στιγμή να τους ακούσουμε?

    Ποιά η εργασία όλων αυτών? Οι περισσότεροι εργάζονται ή μήπως κάνουν "άλλες δουλειές". Αυτούς δεν πρέπει να τους εντοπίσουμε?


    Πληθαίνουν οι δραστηριότητες των Μ.Κ.Ο.
    Ο παραπάνω ανώνυμος 02:56 στο τέλος έγραψε """Πώς ο ανθρώπινος πόνος γίνεται το πιο επικερδές προϊόν;"""" Μήπως πέραν των ελλήνων μεσιτών κτλ που εκμεταλλεύονται καταστάσεις για να πλουτίσουν, πλουτίζουν μαζί τους και πολλοί Μ.Κ.Ο., όπως ανέφερε καθηγητής πανεπιστημίου σε αποψινή εκπομπή?

    Η διαμάχη μεταξύ μας δεν οδηγεί πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΜΥΑΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝ ΕΙΧΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ...ΡΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΦΓΑΝΟΣ ΚΙΝΕΖΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ Η ΔΕ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΙ.ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΞΥΠΑΝΑΤΕ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ (ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΔΙΑΒΑΖΩ) ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ.ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ;ΤΥΦΛΟΙ ΕΙΣΤΕ;ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΦΡΑΧΤΗ ΓΕΜΙΣΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΦΡΑΧΤΕΣ.ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΚΡΑΙΑ ΜΕΤΡΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ.ΚΑΙ ΑΠ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ -Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ- ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ.ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕΕΕΕΕ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΣΕΙΣ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΛΙΓΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα μυαλα που κουβαλαω μου λενε οτι δεν θα αρνηθω βοηθεια σε ανθρωπους κακοποιημενους και ταλαιπωρημενους απο πολεμους και πεινα απο υπαιτιοτητα του δυτικου πολιτισμου.(και με το χερακι της ελλαδας).συμφωνω απολυτα οτι το προβλημα ειναι τεραστιο.πιστευω ομως κιολας οτι και οι πολιτικοι υποθαλπουν την κατασταση.προτιμανε να τους κρατανε παρανομα εδω παρα να τους βγαλουν τα χαρτια τους και να φυγουν δυτικοτερα οπως θελουν οι περισσοτεροι.δεν πιστευω τελος φιλε μου οτι κανενας φραχτης δεν θα κρατησει ενα μεταναστη να ξεφυγει απο την φτωχια και τον πολεμο.απλα θα μετραμε νεκρους...εαν σου αρεσει τι να πω?εγω σαν ελληνας δε θα ενιωθα υπερηφανος με τακτικες ναζι, σαν αυτες που υποβαλλουν τωρα οι ισραηλινοι στους παλαιστινιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να συζητάμε τα αυτονόητα, έχουμε καταντήσει γραφικοί πλέον. Βλέπω ανθρώπους να βγαίνουν στις Τατιάνες να συζητούν σαν κυράτσες αν πρέπει αυτό, αν πρέπει εκείνο κτλ...

    Η Ελλάδα όπως και όλες οι ρημαδοχώρες σε αυτόν τον ρημαδοπλανήτη έχουν σύνορα? Έχουν.
    Εκτός και αν μιλάμε με ανθρώπους που ασπάζονται ακραίες αντιλήψεις, οπότε δεν πιστεύουν σε σύνορα και όρια, όλες οι χώρες είναι μία, όλος ο πλανήτης κοινός κτλ κτλ κτλ.

    Αυτά τα ρημαδοσύνορα για ποιό λόγο τα βάλαμε? Τα βάλαμε για να πληρώνουμε τελωνειακούς να σφραγίζουν τα ωραία μας διαβατήρια και να τους πληρώνουμε? Τα βάλαμε για να διακοσμούν τον περίγυρο? Τα βάλαμε για να υπάρχει ένας έλεγχος ανάμεσα στα κράτη. Τα βάλαμε γιατί όπως πριν μπει κάποιος στο σπίτι σου χτυπάει το κουδούνι, δεν πηδάει κατευθείαν σπίτι σου από το μπαλκόνι!!!!!!!!!! Για τον ίδιο λόγο έχεις πόρτα και κουδούνι σπίτι σου και την κλειδώνεις.

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.ΠΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑΝ ΤΥΠΟ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΠΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΟ Α,Β,Γ,Δ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΗΝ ΜΕ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ????????
    θΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΞΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙΣ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ Χ,Ψ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥ.

    Ολοι λένε ναι στους νόμιμους, όποιος πεί αντίθετο για άνθρωπο που εργάζεται τίμια εδώ, όπως οι πατεράδες μας στη Γερμανία, είναι κατάπτυστος. όχι όμως στους παράνομους.
    """Η βοήθεια σε ανθρωπους κακοποιημενους και ταλαιπωρημενους απο πολεμους και πεινα απο υπαιτιοτητα του δυτικου κόσμου"""" δηλαδή είναι να τους επιτρέπουμε να μπουν στη χώρα και να αναζητήσουν την τύχη τους εδώ?
    Αυτό δεν είναι βοήθεια, αυτό είναι καταδίκη για αυτούς τους ανθρώπους. Σίγουρη πορεία στην εξαθλίωση, στην ροπή για παρανομία κτλ .

    Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί γίνεται η συζήτηση. Έχουμε πολύ σημαντικότερα ζητήματα να επιλύσουμε και καθόμαστε και συζητάμε για το πως μία χώρα μπορεί να περιορίσει την παράνομη είσοδο μεταναστών, στα όρια της . Όρια που τα προστάτευαν από την εποχή του δοξασμένου Κολοκοτρώνη μέχρι την εποχή του ήρωα Κώστα Ηλιάκη. ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ.
    Δεν με νοιάζει τι θα κάνει αρκεί να το κάνει, εκτός και αν ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

    Και περνάμε στη δεύτερη φάση όπου ξεδιπλώνεται το νήμα. Πλέον των ολίγων που διακατέχονται από αγνά φιλανθρωπικά αισθήματα μήπως από πίσω υπάρχουν πολλοί που για άλλο λόγο επιθυμούν να μη σταματήσει αυτή η παρανομία? Μήπως γιατί θέλουν να εισάγονται φτηνά χέρια?Μήπως γιατί οι Μ.Κ.Ο. τα έχουν οικονομήσει? Μήπως γιατί οι λαθρέμποροι μοιράζουν μίζες παντού? Μήπως γιατί τους βάζουμε εδώ και σαν καθοδηγούμενο κοπάδι τους άγουμε και τους φέρουμε όπως θέλουμε, από το που θα μείνουνε μέχρι σε ποιό στενό της Πατησίων θα "εργαστούν" το βράδυ? Μήπως γιατί τόσα χρόνια τρώγαμε καλά από επιδοτήσεις της Ε.Ε. και κανένας δεν μιλάει? Μήπως γιατί με παρεμπόριο χτυπάμε εύκολα το εμπόριο?

    Όπως είπε και παραπάνω κάποιος άλλος την πατήσαμε ξανά σε εμφύλιο πόλεμο. Δεν έχουν οι δεξιοί ρατσιστικές και απάνθρωπες ιδέες, ούτε οι αριστεροί είναι υπνωτισμένοι υποκριτές που ζούν σε άλλες εποχές.

    Άλλοι μας βάζουν και τσακωνόμαστε για αυτά και από πίσω μας γελάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαμαντή, τώρα το σκέφτηκα.
    Μια ιδέα, για ένα αφιέρωμα στον ήρωα Κώστα Ηλιάκη και γενικά σε όλους τους ήρωες της σύγχρονης Ελλάδας που έπεσαν στο καθήκον για μας.
    Ένα αφιέρωμα στο γιατρό Παπανικολάου, τον καθηγητή Καραθεοδωρή, να μάθουμε λίγο ιστορία, να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ να τσακωνόμαστε συνέχεια, επειδή το θέλουν οι άλλοι, επειδή μας πασάρουν τη μεσημεριανή τηλεκουτσομπόλα να μας θολώσει, τον τελάλη των ειδήσεων, τους ανθρώπους του ΤΙΠΟΤΑ.

    Ένας πρόσφατος φίλος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ? ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΤΙ ΦΡΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ?ΝΑΡΚΕΣ.ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ.ΣΙΓΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. poioi metanastes re paidia?mas doyleyete?san tous malakes douleuoume apo to proi mehri to bradi kai den mporoume na zisoume..einai safes poioi einai oi upeuthinoi.thanatos sta afentika kai tous politikous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κι ένα αφιερωματάκι στους μετανάστες που έχασαν τη ζωή τους στα ολυμπιακά έργα δεν είναι άσχημη ιδέα, εδώ που τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να μην συμπεριλάβουμε όμως και τους Έλληνες εργάτες που χάθηκαν εκεί! Προς θεού μην κάνουμε καποιο ατόπημα...
    Το αφιέρωμα να γίνει ΜΟΝΟ για τους μετανάστες που αδικοχάθηκαν στα ολυμπιακά έργα. Τι σημασία έχουν οι Έλληνες, εδώ εμείς τους μετανάστες μας κοιτάμε ΜΟΝΟ...

    Ρε που τους βρήκαμε αυτούς...Ντροπή τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι 18 νεκροί εργάτες της ολυμπιάδας
    1. 14/12/2001 Χρήστος Μιάμης 62 χρόνων Ολυμπιακό χωριό
    2. 15/1/2002 Κ.Μπούρμπουλας 32 χρόνων Μετρό Σεπόλια
    3. 22/2/2002 Θανάσης Παπαγιώργης 45 χρόνων Κτίριο “Αθήνα 2004”
    4. 26/3/2002 Κότσι Αστρίτ 35 χρόνων Ολυμπιακό Χωριό
    5. 1/5/2002 Λ. Μαρινάκης 29 χρόνων Ιππόδρομος Μαρκόπουλου
    6. 10/6/2002 Βαγγέλης Μέρι 45 χρόνων Ολυμπιακό Χωριό
    7. 15/7/2002 Αλί Βαρέτ 29 χρόνων Ολυμπιακό Χωριό
    8. 19/7/2002 Μανέα Μαρινέλ 32 χρόνων Ολυμπιακό Χωριό
    9. 27/1/2003 Παναγιώτης Μπολάνης 50χρ. Κέντρο Γραπτού Τύπου
    10. 3/2/2003 Κρέκου Γιάνι 29 χρόνων Σκοπευτήριο Μαρκόπουλου
    11. 30/3/2003 Ηλίας Μαυρόπουλος 48 χρόνων Ιππόδρομος Μαρκόπουλου
    12. 14/4/2003 Μιχάλης Ευαγγέλου 46 χρόνων Κλειστό Γυμναστήριο Γαλατσίου
    13. 6/6/2003 Κων/νος Ζερβουδάκης 33 ετών Αττική οδός Ασπρόπυργος
    14. 7/10/2003 Αλέξι Μπάτσι 32 χρόνων Ολυμπιακό Χωριό
    15. 16/12/2003 Ντόκα Νταλίπ 51 χρόνων Ολυμπιακό Χωριό Τύπου Μαρούσι
    16. 8/1/2004 Μίλο Ζότε 23 χρόνων Μετρό Δάφνης
    17. 12/1/2004 Βλάσση Μαρζίνης 36 χρόνων, Πάτρα
    18. 20/6/2004 Σωτήρης Σέκα 51 χρόνων Δημοσιογραφικό Χωριό


    ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποιος το λέει ότι δεν έχουν πατρίδα; Ρε στα βουνά της Αλβανίας ποιοι πεθάνανε, δεν πεθάνανε εργάτες που δώσαν τη ζωή τους για την ΠΑΤΡΙΔΑ τους; Ποιοι νομίζετε ρε σεις ότι τραγουδούν τον ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ; οι αριστοκράτες; Τόσο βαθιά είστε νυχτωμένοι ρε; Η μήπως νομίζετε ότι οι εργάτες είναι ηλίθιοι και τους διπλώσανε οι λιμοκοντόροι και τους στείλανε στην Αλβανία; Και αυτοί που φύγανε μετανάστες στη Γερμανία, στην Αυστραλία, στην Αμερική και στέλνανε πίσω χρήματα στους δικούς τους και στην εκκλησία του χωριού τους, στην ΠΑΤΡΙΔΑ τους δηλαδή, προφανώς για σας τους ξύπνιους ήταν "παρασυρμένοι κι αφελείς". Κι είστε ξύπνιοι εσείς. Γι κάντε μας τη χάρη ρε καλόπαιδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. απ' τα ονόματα και μόνο, χωρίς να κοιτάξουμε ταυτότητες, 9-9 το σκορ.

    Αλλά για την ταμπακέρα δε λέει κανείς τίποτα: ότι ένας ολόκληρος πολιτικός μηχανισμός έστησε ένα σύστημα διασπάθισης δημοσίου χρήματος αδίστακτο για τους εργάτες, προκειμένου να κερδοσκοπήσουν εις βάρος όλων μας οι έλληνες και ξένοι εργολάβοι.

    Τα χρωστούμενα τα πληρώνουμε όλοι ακόμα. Αν δεν καταλαβαίνετε τη διαφορά, τι να πω, ετοιμαστείτε για τη ζούγκλα της επόμενης μέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @helpdiamantis, επειδή η ανάρτησή σου συντηρεί ένα κλίμα κοινωνικήσ έκρηξησ, θέλω να ρωτήσω: κατά ποια λογική η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας από τη μια θα υφίσταται το αποτέλεσμα της εποχής των μιζών κι από την άλλη να υφίσταται αυτό που εσύ περιγράφεις ως ζούγκλα; Ποιος τον ρωτάει εάν θέλει ή όχι είτε το πρώτο, είτε το δεύτερο; Κοινό είναι το πρόβλημα με τους αυτόκλητους σωτήρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διαμαντή, μια ανάρτησή μου δε μπορεί να "συντηρεί κλίμα κοινωνικής έκρηξης". Μια εκτίμηση κάνω για το τι πρόκειται να συμβεί όσο σφίγγουν τα λουριά, και όσο η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας δεν αναγνωρίζει ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός της. Αντί να φάμε αυτόν που φταίει, θα φαγωθούμε μεταξύ μας, ξεκινώντας από τους πιο αδύναμους. Ζούγκλα δηλαδή.

    Με λύπη μου βλέπω και στα εδώ σχόλια ότι πολλοί δεν βλέπουν αυτόν τον κίνδυνο και την πέφτουν σε όποιον δε φταίει για την "εποχή των μιζών", είτε γιατί δεν μπορούσε είτε γιατί δεν ήθελε: μετανάστες, αριστερούς, αναρχικούς κλπ. Μ' αυτόν τον τρόπο και μ' αυτούς τους πρωταγωνιστές θα παραχθεί η "εποχή της ζούγκλας".

    Αλλά αν δε θέλει κάποιος ούτε τις μίζες, ούτε τη ζούγκλα, πρέπει να βρει μια τρίτη λύση. Σ' αυτήν δε μπορεί να περιλαμβάνονται σε επίπεδο εξουσίας οι υπεύθυνοι της προηγούμενης περιόδου.

    Αυτοί όμως δεν ήταν μόνοι τους. Κάποιοι τους στήριζαν. Είμαι βέβαιος ότι τύποι σαν τον ανώνυμο που μου χρεώνει παραπάνω ότι εμένα τον ανθέλληνα δε με νοιάζουν οι έλληνες νεκροί εργάτες, έχουν στη ντουλάπα τους κρεμασμένη τη στολή του εθελοντή του 2004. Εγώ την υπογραφή μου την έχω βάλει από το 1997 κάτω από το αίτημα "Όχι στην Ολυμπιάδα". Όχι μόνο για τους νεκρούς εργάτες που θα έρχονταν, αλλά και για τα υπέρογκα έξοδα που ποτέ δεν μάθαμε πόσα ήταν, και για τη ντόπα κλπ. Ποιος έχει τηρήσει πατριωτικότερη στάση, αν θέλεις να το πούμε έτσι;

    Αυτός που το 2004 πίστευε Σημίτη και Γιάννα, σήμερα επικροτεί Παπουτσή και τείνει να πιστέψει Μιχαλολιάκο. Αγοράζει την ιδέα από το ίδιο μαγαζί και με τον ίδιο τρόπο όπως τότε. Είναι το ίδιο εύπιστος. Και στο τέλος θα είναι εξίσου θύμα.

    Προφανώς λυπάμαι γι' αυτό. Θα αισθανόμουν πιο καλά αν στις σημερινές συνθήκες περισσότεροι άνθρωποι αναθεωρούσαν τη στάση τους και, κυρίως, τον τρόπο που σκέφτονται, αποφασίζουν και εκφράζουν τη βούλησή τους. Βλέπω όμως πως επικρατεί η ίδια τύφλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @helpdiamantis
    Επειδή κι εγώ εδώ μέσα έχω τα προνόμιά μου (χεχεχε) θα χωρίσω την απάντηση σε δυο μέρη. Στο πρώτο, που δημοσιεύεται εδώ, θα σχολιάσω μερικές πολύ ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις της αμέσως παραπάνω ανάρτησής του. Το δεύτερο, όπου θα θέσω μερικά θέματα πρωτογενώς, θα το διαβάσεις σε ειδική ανάρτηση με τίτλο "Η Μακρόνησος της δεξιάς".

    Λοιόν, στα λόγια μου έρχεσαι, help. α φαγωθούμε μεταξύ μας, λες κι έχει πολύ δίκιο. Το ζήτημα είναι αν αυτό το ενισχύει ο πολίτης που διαμαρτύρεται για τον πολυετή του βασανισμό από τους ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ συνδιαλιστές του δημοσίου, ή οι ίδιο ιοι βολεμένοι συνδικαλιστές το υδημοσίου. Γιατί δεν είδα ΚΑΝΕΝΑΝ, αγαπητέ, να διαμαρτύρεται για το ότι απολύεται ο ανήμπορος να αντιδράσει ιδιωτικός υπάλληλος, ένα παράδειγμα φέρνω, αλλά πιστεύω ότι είναι ενδεικτικό.

    Για έναν άνθρωπο της δικής σου πολιτικής συγκρότησης, είναι έολο (ως αναπόδεικτο) το επιχείρημα "η μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας δεν αναγνωρίζει ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός της". ΒΑΣΙΚΗ, ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΗ η διαφορά μας εδώ: Ποιος έχει τη νομιμοποίηση να υποδεικνύει τους "εχθρούς του λαού" αν όχι ο ίδιος ο λαός; Μια πεφωτισμένη δεσποτεία; Μια παρέα; Ένας μόνον άνθρωπος; Πέντε; Δέκα; Πόσοι και ποιοι;

    Οι άνθρωποι της δικής μου κοσμοαντίληψης λέμε "μόνο ο λαός, μέσα από την αρχή της πλειοψηφίας" και ΠΑΝΤΑ είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε μια πιο δημοκρατική εκδοχή για να την ασπαστούμε. Όχι όμως μια πιο αντιδραστική, του στυλ "εμείς οι δέκα πεφωτισμένοι" που τελικά ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ως πεφωτισμένοι και παίρνουν στα χέρια τους την υπόθεση της δήθεν "Επανάστασης". Αυτά στην Τουρκοκρατία, στην κατοχή, μπορούσαν να έχουν μια αξία. Όχι σήμερα. Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου η ιδέα του εθελοντισμού 2004, αλλά αν χαλάει εσένα, δεν θα επιμείνω. το άλσος τηςπ όηλς μας φυλάγεται από εθελοντές και σώθηκε πολλές φορές από εθελοντές. Εκτός αν μιλάμε για "καλό" και "κακό" εθελοντισμό, οπότε πάλι μπαίνουμε σε σκοτεινά μονοπάτια του ποιος ορίζει τι αυθεντικά.

    Να δώσω και μια πρόγευση της ανάρτησης "Η Μακρόνησος της δεξιάς" γιατί πρέπει να απομακρυνθώ από τον υπολογιστή: Αν στην Ελλάδα η πολιτική Δεξιά δεν ήταν τόσο οπισθοδρομική, ακοινώνητη, αμόρφωτη, λούμπεν, αγοραφοβική, γεμάτη τενεκέδες καλοπερασάκηδες που απλώς πιστεύουν ότι το όνομά τους ή... ο Θεός τους έδωσε το δικαίωμα να καλοπερνάνε στη ζωή και στην πολιτική, αν δεν συνέβαιναν στη μετεμφυλιακή Ελλάδα ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΩΡΕΥΤΙΚΑ, δεν θα είχαμε ούτε στη χώρα μας ούτε στην πόλη μας ειδικότερα τόση και τέτοια αριστερά. Αυτά προς το παρόν, τα υπόλοιπα στη "Μακρόνησο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όταν άρχισε να συγκροτείται ο λεγόμενος ...Εθνικός Στρατός το 46', προέκυψε ένα σοβαρό θέμα. Πώς να εξαιρεθούν από την επιστράτευση οι κομμουνιστές, οι φιλοκομμουνιστές και οι ΕΑΜίτες; Ήταν ποτέ δυνατόν να γίνει ...Εθνικός Στρατός με τέτοια ...καθάρματα; Με κουμμούνια;
    Η λύση βρέθηκε βασιζόμενη σε μια μεταξική συνταγή. Τους στρατιώτες ...ύποπτων φρονημάτων τους έστελναν σε ένα στρατόπεδο στα Μεσόγεια. Όμως, επειδή το φαινόμενο των αποδράσεων και των λιποταξιών είχε ως αποτέλεσμα την πύκνωση των τάξεων του Δημοκρατικού Στρατού, οι ...τροχονόμοι των φρονημάτων σκέφτηκαν το εξής απλό: Πού πετούσαν οι αρχαίοι πρόγονοι τα απόβλητα από τα ορυχεία του Λαυρίου; Στο απέναντι νησάκι. Την Μακρά Νήσο. Άρα, στη Μακρόνησο θα πετάξουμε τα ...πολιτικά σκουπίδια. Έτσι, το στρατόπεδο των Μεσογείων μετεφέρθη εκεί το 47' και βαπτίσθηκε «εθνική κολυμβήθρα» και «νέος Παρθενών», το οποίο έγινε τελικά μνημείο της απέραντης αναισχυντίας των ...«εθνικοφρόνων».

    Επισήμως, η Μακρόνησος δεν ήταν τόπος εξορίας και βασανισμού, αλλά έδρα των Ειδικών Ταγμάτων Οπλιτών όπου κλείνονταν όλοι οι πιθανοί αντάρτες, άσχετα αν είχαν ή δεν είχαν την πρόθεση να βγουν στο βουνό.

    Διοικητής του «στρατοπέδου» ήταν ο περίφημος Μπαϊρακτάρης ο οποίος διέπρεψε ως αναμορφωτής του φρονήματος των αντιφρονούντων. Εν ολίγοις, όταν φας ένα γερό χέρι ξύλο από βοϊδόπουτσα, υπογράφεις στο τέλος μια δήλωση μετάνοιας στην οποία λες ότι μετάνοιωσες για το κάθαρμα που ήσουν και δηλώνεις πως στο εξής θα φρονείς μόνο ελληνικά. Δηλαδή δεν θα φρονείς καθόλου και θα γίνεις ένας βλάκας απ' αυτούς που έχει ανάγκη η πατρίδα.

    Το 48' μεταφέρονται στην Μακρόνησο και οι πολιτικοί εξόριστοι που ήταν σκόρπιοι σε διάφορα μέρη (Γυάρος, Τρίκερι) και μεταφέρονται και οι Στρατιωτικές Φυλακές Αθηνών.

    Η Μακρόνησος είναι το σύμβολο της αισχύνης αλλά και της αξιοπρέπειας. Καλό είναι κ. Σεϊτανίδη να ξανασκεφτείτε αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη λέξη Μακρόνησος στην ανάρτηση που θέλετε να κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Κο(υ)μούνι
    Ευχαριστώ για το μάθημα ιστορίας. Κατανοώ ότι στην πολιτική ορολογία, η λέξη "Μακρόνησος" είναι η μετάφραση της ρωσικής λέξης "γκουλάγκ". Και ναι, ακόμα θέλω να γράψω αυτό το κείμενο. Με την άδειά σας, φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. επειδή σ' αυτή τη μορφή διαλόγου ο καθένας έχει το προνόμιο να απαντά όταν, όποτε και αν θέλει, θα απαντήσω συγκεντρωτικά στην ανάρτηση λοιπόν.

    Μια σύντομη διαλεκτική παρατήρηση μόνο, για να μην συζητάμε τα αυτονόητα: δε μίλησα ως πεφωτισμένη δεσποτεία για τους εχθρούς του λαού. Διότι αν με πεις "πεφωτισμένη δεσποτεία" επειδή υποστηρίζω μια άποψη, μπορώ να πω κι εγώ ότι την έχεις δει "πεφωτισμένη δεσποτεία" επειδή χρεώνεις τους βολεμένους συνδικαλιστές του δημοσίου. Οπότε μη με χρεώνεις όλα τα στραβά της αριστεράς, των κομμουνιστών και των αναρχικών γιατί θα κάνω κι εγώ το ίδιο για σένα και ξέρεις ότι είναι άδικο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @help
    Δεν είπα ότι εσύ είσαι η πεφωτισμένη δεσποτεία. Είπα ότι η αντίληψη που υποστηρίζεις δεν απαντά στο ερώτημα "ποιος ορίζει το συμφέρον του λαού" και προσδιόρισα ότι κατ' εμέ είναι η αρχή της πλειοψηφίας. Κατ' εσέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. η αρχή της ομοφωνίας χωρίς δημοκρατικό συγκεντρωτισμό.

    Βέβαια στις παρούσες συνθήκες, ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας. Αλλά θα έχεις δει φαντάζομαι πώς αυτομουντζώνονται όσοι ψήφισαν πασοκ.

    έλα, γράψε το άλλο κείμενο να σχολιάσουμε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θεόδωρος Μαγκλάρας22 Ιανουαρίου 2011 στις 9:22 π.μ.

    Αγαπητέ Διαμαντή και ΒοήθειαΔιαμαντή..
    Στις ευχές που έστειλα στο blog για το νέο έτος έγραψα: «Σήμερα που τα ΜΜΕ πέραν του να προσφέρουν «τροποποιημένη» την εικόνα «ηγέτη» και καθεστώτος δικάζουν, διχάζουν, πληροφορούν επιλεκτικά αποσπασματικά και θέτουν τα προβλήματα που απασχολούν τους πολίτες και το βαθμό βαρύτητάς τους ερήμην των πολιτών, αφού οι κάμερες και τα μικρόφωνά των ΜΜΕ δεν τους είναι προσιτά, ποιος μπορεί να ισχυρισθεί ότι η ισηγορία ισχύει ακόμη;»
    Σήμερα θα προσθέσω δύο εδάφια από την Καινή Διαθήκη
    Ματ κζ’ 20 «Οι δε αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι ΕΠΕΙΣΑΝ τους όχλους ίνα αιτήσωνται τον Βαραββάν, τον δε Ιησούν απολέσωσιν»
    Ιωαν ιη’ 40 «… ή δε Βαραββάς ληστής»..
    Βλέπετε το ζήτημα δεν είναι καινούργιο, αφού και στις δυο περιπτώσεις μιλάμε για τη ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ.
    Και επειδή ξεκινάμε με την παραδοχή ότι η «δημοκρατία» (άσε τα εισαγωγικά εκεί που είναι, Διαμαντή) είναι το καλύτερο από τα μέχρι σήμερα πολιτεύματα, ακόμη κι αν δεχθούμε την «πεφωτισμένη» ηγεσία ως σοβαρή πρόταση «διοίκησης» των κοινών, αυτή πρέπει να «περάσει» μέσα από «δημοκρατικές» διαδικασίες, δηλαδή εκλογές.
    Έλα όμως που «Οι δε αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι» διαφεντεύουν τα ΜΜΕ και εξακολουθεί να ισχύει το «ΕΠΕΙΣΑΝ τους όχλους ίνα αιτήσωνται τον Βαραββάν», όποιος και ότι κι αν είναι αυτός κάθε φορά;
    Στοιχηματίζω ότι η συζήτηση θα καταλήξει ότι είναι θέμα «παιδείας».
    Εκεί είχαν καταλήξει και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.
    Εκεί κατέληξε και ο μακαρίτης Αντώνης Τρίτσης (δείτε στο διαδίκτυο το Η ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ομιλία - Ανακοίνωση του ΑΝΤΩΝΗ ΤΡΙΤΣΗ, Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, στην Συνάντηση με την Ελληνική Εκπαιδευτική Ηγεσία στο Παλαιό Πανεπιστήμιο Αθηνών στις 8 Ιουλίου 1987)
    Και μην ελπίζετε ότι «Οι δε αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι» θα παράσχουν τέτοια παιδεία στο λαό, που θα οδηγήσει στην «αντικατάστασή» τους.
    Καλό κουράγιο και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή