Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Εκδήλωση της "Δύναμης Πολιτών" για την Εκπαίδευση

ΠΑΙΔΕΙΑ S.O.S                    
Η Δύναμη Πολιτών σας καλεί στην ΕΚΔΗΛΩΣΗ – ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ με θέμα:
“ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ”

Ομιλητές-ριες:
Ζωγραφάκη Ελένη (Μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.)
Κέκου Ρεβέκκα (Διευθύντρια 3ου Γυμνασίου Ν. Φιλ/φειας)
Ρέππα Ντίνα (Πρόεδρος συλλόγου εκπαιδευτικών Α’βάθμιας εκπαίδευσης “Ο Αριστοτέλης”)
Σπανούδη Ελένη (Γραμματέας Συλλόγου Γονέων 3ου Γυμν. Ν.Φ.)
Τσιριγώτης Θανάσης (Εκπαιδευτικός, γενικός σύμβουλος Α.Δ.Ε.Δ.Υ.)
Ο ευτελισμός της δημόσιας εκπαίδευσης μας αφορά όλους!
Οι ψυχές δε συγχωνεύονται, η μόρφωση δεν καταργείται!
ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ, 6:30 μ.μ. στο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. Φιλαδέλφειας (Ν. ΤΡΥΠΙΑ 45)

23 σχόλια:

  1. "Οι ψυχές δε συγχωνεύονται, η μόρφωση δεν καταργείται!"

    ναι
    πολύ ωραίο!!!

    όσοι από τους ομιλητές είναι εκπαιδευτικοί, μπορούν να μας πουν, αν για τα χάλια της παιδείας, δεν φταίνε και αυτοί?
    Ζήτησαν (σαν συνδικαλιστές) ποτέ, να κατέβει από την έδρα του έστω και ένας εκπαιδευτικός, που δεν ξέρει να διδάξει?
    Ή δεν πρέπει να πειράζουμε συναδέλφους - έστω και κάκιστους?

    Τους εκπαιδευτικούς θα τους αξιολογήσει ποτέ κανείς?

    Γιατί πολλές ψυχές έχουν συγχωνευθεί μέχρι τώρα και η μόρφωση έχει ήδη καταργηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι θα μιλήσει η δήμαρχος!

    Αμάν πια! Βαρεθήκαμε να την ακούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε την ίδια λογική κ. Βλαχιώτη θα έπρεπε να αξιολογούν οι καλοί(;) δικηγόροι τους κακούς και να μην τους αφήνουν να δικηγορούν, οι γιατροί τους γιατρούς, οι οδηγοί τους οδηγούς κλπ κι όλα αυτά να τα κάνουν τα συνδικαλιστικά σωματεία!!!
    Στις χώρες που το εκπαιδευτικό σύστημα πάει καλά, πιστεύετε ότι οφείλεται στους εκπαιδευτικούς κι όχι στο σύστημα; στους εκπαιδευτικούς κι όχι στις αποφάσεις της πολιτείας;
    Θα ήταν καλό να παρευρεθείτε και να παρακολουθήσετε έστω για να ακούσετε τι ετοιμάζουν στην παιδεία, πιθανά αν έχετε παιδιά ή εγγόνια να αλλάξετε προσανατολισμό για τις κύριες ευθύνες στα ζητήματα παιδείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 5:29

    Το γεγονός ότι υπάρχει ανωνυμία, δεν σημαίνει ότι η ηλιθιότητα δεν πρέπει έχει όρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Ανώνυμε 5:57

    Αναφέρεστε στο σύστημα. Και τι είναι το σύστημα; Κάτι που λειτουργεί μόνο του; Δεν το χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι που λειτουργούν εντός;
    Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα, συμπεριφέρονται σαν μια ακόμα συντεχνία, που μόνο στόχο έχει την υπεράσπιση των κεκτημένων.
    Μιλούν για τον δημόσιο χαρακτήρα της παιδείας, που δήθεν διακυβεύεται.
    Δεν μας είπαν όμως, ποιοί κάνουν τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα μαθήματα.
    Δεν είδα μια απεργία ή μια διαμαρτυρία για την ποιότητα και το περιεχόμενο των αντικειμένων που διδάσκουν.
    Κανένα σχόλιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
    Κανένα σχόλιο για την κομματικοποίηση ακόμα και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
    Κανένα σχόλιο για το ότι χώρες του πληθυσμιακού μεγέθους της Ελλάδας, αλλά με πολύ προχωρημένα εκπαιδευτικά συστήματα, όπως η Φινλανδία ή η Νορβηγία, έχουν τους μισούς εκπαιδευτικούς από ότι έχει η Ελλάδα.
    Δεν μας είπαν σε ποιό μέρος του κόσμου, ο εκπαιδευτικός απολαμβάνει 3 μήνες διακοπές.
    Κατά τα άλλα φταίει το σύστημα... γενικώς και αορίστως.
    Πάντα το σύστημα...πάντα όλοι οι άλλοι εκτός από εμάς και τους συν-συντεχνιαστές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ ανώνυμε 6.00΄ δεν σημαίνει ότι είναι έξυπνάδα να βρίζεις ανώνυμα υπερασπιζόμενος μια δήμαρχο που δεν βγάζει τσιμουδιά σε ολόκληρο συμβούλιο και δεν παρευρίσκεται σε εκδηλώσεις των συλλόγων της πόλης!
    Εκτός αν κάτι σε συνδέει και ενοχλείσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 6:56

    Πρόκειται για μια εκδήλωση την οποία διοργανώνει μια Δημοτική Παράταξη.
    Τι δουλειά έχουν αυτού του τύπου τα σχόλια; Αν δεν υποδηλώνουν εμπάθεια και τυφλό φανατισμό, τότε μόνο ηλιθιότητα θα πρέπει να είναι.
    Υπάρχουν πεδία που ο καθένας μπορεί να κάνει την κριτική του, ελεύθερα και να λέει ότι θέλει.
    Αλλα στην εκδήλωση αυτή, πως προεξοφλείς ότι δεν θα πάει η Δήμαρχος;
    Αλλα και αν δεν πάει, προς τι η μομφή;
    Πιστεύω ότι θα πρέπει να τιθασσεύουμε τα πάθη και τις αγκυλώσεις μας και να είμαστε όλοι πιο νηφάλιοι. Αυτό έχουμε ανάγκη ως κοινωνία.
    Μην ανησυχείς. Όλοι κρίνονται από αυτά που κάνουν ή που δεν κάνουν. Έτσι θα κριθεί και η Δήμαρχος και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε ανώνυμε 6.51΄
    Δεν έχετε καταλάβει πως το σύστημα υπαγορεύει την ανάγκη φροντιστηρίων στην Ελλάδα κι όχι στην Φινλανδία ή την Νορβηγία που αναφέρετε.
    Δεν έχετε υπόψη σας τα αιτήματα των απεργιών των εκπαιδευτικών γι΄ αυτό δεν έχουν πέσει στην αντίληψη σας αυτά που ισχυρίζεστε!
    Συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Σε εμάς υπάρχουν περιοχές με ελάχιστα παιδιά ενώ στις χώρες που αναφέρεστε δεν συμβαίνει το ίδιο.
    Για να έχετε μέτρο σύγκρισης θα πρέπει να μάθετε αν διδάσκουν περισσότερες ώρες σε τι συνθήκες με πόσους μαθητές ανά τμήμα!
    Σε όλες τις χώρες του κόσμου το διάστημα που κλείνουν τα σχολεία είναι πάνω κάτω ίδιο και προφανώς δεν γνωρίζετε πως δεν είναι 3 μήνες όπως νομίζετε!
    Κατά τα λοιπά κύριε του ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ βλέπετε τους Έλληνες σε συντεχνίες όποτε είστε στην κυβέρνηση κι όποτε περνάτε στην αντιπολίτευση αγωνίζεστε για να διώξετε την επάρατη δεξιά…
    Ποιον κλάδο εργαζομένων δεν είπατε συντεχνία;
    Πως γίνεται να υπάρχει ΠΑΣΚΕ μόνο στο δημόσιο στις ΔΕΚΟ και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και να απουσιάζει από τον ιδιωτικό;
    Μήπως είστε ως κόμμα μια συντεχνία;
    Κι απλά κατηγορείτε τους άλλους για να το αποκρύψετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ ανώνυμος 5:57 μμ
    ναι φίλε αυτό ισχυρίζομαι.
    Ακου ένα δελτίο τύπου του Συλλόγου Εκαπιδευτικών:
    "Διεγράφη από τα Μητρώα του Συλλόγου ο καθηγητής της Φυσικής....... διότι μετά από καταγγελίες Γονέων, συστάθηκε επιτροπή από ...... και διαπιστώθηκε, ότι οι επιστημονικές του γνώσεις είναι μη ικανοποιητικές. Παράλληλα ο Σύλλογος καλεί το Υπ. Παιδείας να μη προάγει βαθμολογικά όσους εκπαιδευτικούς αρνούνται την επαναξιολόγηση τους".

    "Παράλληλα ζητάμε από την πολιτεία αύξηση 100 ευρω σε κάθε καθηγητή, προκειμένου να ασκούμε τα καθήκοντα μας απρόσκοπτα".

    Αυτή την ανακοίνωση πώς την βλέπεις?

    Εσύ δεν θα συμφωνούσες στην αύξηση?
    Φαντάζομαι πώς θα συμφωνούσες.
    Γιατί οι άνθρωποι δείχνουν σοβαροί, επαγγελματίες και όχι "συνάδελφοι" όποιας σαβούρας έχουν στο διπλανό τους έδρανο.

    Με όλα αυτά θα κατάλαβες ότι δεν ισχυρίζομαι, ότι για τα χάλια της Παιδείας φταίνε μόνο οι πολιτικοί, ή μόνο οι εκπαιδευτικοί, ή μόνο οι Γονείς.
    Γιατί με άξιους πολιτικούς, κανένα λειτούργημα δεν θα τολμούσε να τρώει τις σάρκες όλων των άλλων.
    Και παιδιά έχω, και εγγόνια έχω, και φροντιστήρια πληρώνω.
    Και ξέρεις γιατί τα πληρώνω?
    Γιατί ο καθηγητής του μαθήματος, δεν είναι σε θέση να συντάξει δυό κουβέντες και να εξηγήσει στα παιδιά απλές θεωρίες της Φυσικής.
    Και αυτή την κλοπή στην τσέπη μου, δεν την ανέχομαι.
    Και μη μου πείτε ότι και εδώ φταίει η Πολιτεία.
    Ο καθηγητής φταίει που δεν ξέρει να μιλήσει.
    Και κανείς "συνάδελφος" του, συνδικαλιστής, δεν έχει τα κότσια να ζητήσει να τον στείλουν να μετράει μολύβια σε κάποια αποθήκη του Υπουργείου.
    Και ξέρετε και κάτι άλλο?
    Έχει φοβηθεί το μάτι μου με τα αριστερά κόμματα στην Ελλάδα.
    Όταν το Υπουργείο μιλάει για αξιολόγηση και εκτίμηση έργου και συνακόλουθα έγκριση ή μη της χρηματοδότησης, (φυσικά οι καθηγητάδες ΑΕΙ - ΤΕΙ ούτε να ακούσουν), τα αριστερά κόμματα παίρνουν το μέρος τους.

    Λένε ότι χτυπιέται η "ευγενής" τάξη των καθηγητών.
    Ότι χτυπιέται η "μόρφωση", ότι η "μόρφωση καταργείται" και άλλα τέτοια ωραία.

    Ότι χτυπιέται η "ευγενής" τάξη των πατεράδων που πληρώνουν χρυσή αυτήν την κουτσή παιδεία, δεν χτυπιέται κανένα αριστερό κόμμα.

    Γι' αυτό σας λέω, ας δείξει η κάθε επαγγελματική τάξη, πρώτα αυτή, ότι έχει πάρει το λειτούργημα της σοβαρά, και μετά να έρθουμε να την ακούσουμε.

    Τελειώνοντας δεν θα ήθελα να ακούσω, το σλόγκαν, ας κάνει πρώτα η πολιτεία το καθήκον της και μετά θα ακολουθήσουν και οι καθηγητές.
    Πρώτα από εμάς θα ξεκινήσει η αλλαγή.
    Ας μη περιμένουμε καμία πολιτεία να κάνει την αρχή.
    Πρώτα εσείς οι εκπαιδευτικοί δείξτε, ότι αξίζετε να σας σεβόμαστε σαν πνευματικούς ανθρώπους.
    Στείλτε όσους άχρηστους έχετε ανάμεσα σας, στο τσουβάλι των αχρήστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια άλλη άποψη για ορισμένα ζητήματα παιδείας, που θα καλύψει τον «Ανώνυμο» 6.57, διαβάστε το κείμενο του Λεωνίδα Καστανά στο blog της Δημοκρατικής Αριστεράς Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας


    http://da-filhal.blogspot.com/2011/02/blog-post_25.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δηλαδή στην Φινλανδία το σύστημα δεν θέλει φροντιστήρια.
    Και στην Ελλάδα θέλει.
    Πεστε μας τώρα τι κάνατε εσείς οι καθηγητές για να κτυπήσετε τον θεσμό του φροντιστηρίου.

    Λέτε ότι εδώ οι Έλληνες καθηγητές κάνουν μάθημα σε χειρότερες συνθήκες από τους Φιλανδούς.
    Θα λέτε μάλλον για τις κτιριακές εγκαταστάσεις και για τα εποπτκά εργαλεία.
    Συμφωνώ και εγώ.
    Πέστε μου τώρα, όταν βλέπετε μαθητές σας να κρέμονται στα κάγκελα, κάνοντας "κατάληψη", και πολλές φορές να παραλαμβάνετε το σχολείο με καταστροφές σε υλικοτεχνικές υποδομές, αποβάλλατε κανέναν από τους καταληψίες?
    Τι θέλετε να πληρώνουμε συνέχεια τα σπασμένα τζάμια, υπολογιστές και θρανία, επειδή εσείς δεν κάνετε την δουλειά σας?
    Ή δεν είναι δουλειά σας να εφαρμόζεται ο νόμος, από όλους τους παράγοντες του σχολείου?
    Σιγά - σιγά ούτε σκεπή δεν θα έχετε για να κάνετε μάθημα.

    Συντεχνία είναι κάθε ομάδα που υπερασπίζεται τα Μέλη της, άσχετα αν έχουν δίκιο ή όχι.
    Εσείς και άλλες συντεχνίες, αυτό δεν κάνετε?
    Πέστε μας, ποιόν συνάδελφο σας, έχετε καταγγείλει, για κάτι που έκανε κατά παράβαση των αρχών του λειτουργήματος σας.
    Εάν δεν έχετε καταγγείλει κανέναν, τότε είστε όλοι άγγελοι.

    Αλλά σας παρακαλώ πέστε μας γιατί αποφεύγετε την αξιολόγηση σαν τον διάολο που φοβάται το λιβάνι.
    Μήπως φοβάστε, ότι πολλοί συνάδελφοι σας θα βρεθούν κάτω από την βάση?
    Απαντήστε μας σε αυτό και αφήστε όλα τα άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμο 7.09΄

    Σου αφιερώνω τον επίλογο σου για απάντηση!
    Είναι φανερό ποιος μπορεί και έχει λόγο να ανησυχεί... και θέλει περίοδο χάριτος!
    Η γελοιότητα δεν κρύβεται και γι΄ αυτό καθόλου δεν ανησυχώ...

    "Μην ανησυχείς. Όλοι κρίνονται από αυτά που κάνουν ή που δεν κάνουν. Έτσι θα κριθεί και η Δήμαρχος και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο".

    26 Φεβρουαρίου 2011 7:09 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κ. Βλαχιώτη εάν δεν καταλαβαίνετε ότι τα εποπτικά μέσα, οι κτιριακές εγκαταστάσεις που αναφέρατε, οι υποδομές γενικότερα, το ποσοστό του ΑΕΠ που πηγαίνει στην παιδεία, η δυνατότητα όσων θέλουν να προχωρήσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι εξασφαλισμένη, εάν λοιπόν δεν καταλαβαίνετε το ρόλο που παίζουν αυτά στην αρτιότητα της εκπαίδευσης και στην απουσία ανάγκης φροντιστηρίων, δεν μπορώ να κάνω κάτι για να σας βοηθήσω…
    Μπορώ όμως για παράδειγμα να σας επισημάνω, ότι αν δεν χρειάζονταν τα φροντιστήρια στην Ελλάδα όπως πολλές κυβερνήσεις υπόσχονταν να τα καταργήσουν, θα έπρεπε η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με την ανεργία 60.000 εκπαιδευτικών που θα αναζητούσαν δουλειά!
    Ίσως έτσι αντιληφτείτε ποιος φροντίζει να διατηρείται η ανάγκη φροντιστηρίων στην Ελλάδα και γιατί καμιά υποτιθέμενη μεταρρύθμιση δεν κατάφερε να τα εξαλείψει!
    Αντιληφτείτε πως το γεγονός να παίρνεις απολυτήριο αλλά να μην είσαι ικανός να συνεχίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σπρώχνει μαζικά στα φροντιστήρια…
    Κι όπως γνωρίζετε τους νόμους, τις δαπάνες και οτιδήποτε σχετικό με την παιδεία τα καθορίζει η εκάστοτε κυβερνητική πλειοψηφία…
    Γράφετε: «Πέστε μου τώρα, όταν βλέπετε μαθητές σας να κρέμονται στα κάγκελα, κάνοντας "κατάληψη", και πολλές φορές να παραλαμβάνετε το σχολείο με καταστροφές σε υλικοτεχνικές υποδομές, αποβάλλατε κανέναν από τους καταληψίες?
    Τι θέλετε να πληρώνουμε συνέχεια τα σπασμένα τζάμια, υπολογιστές και θρανία, επειδή εσείς δεν κάνετε την δουλειά σας?
    Ή δεν είναι δουλειά σας να εφαρμόζεται ο νόμος, από όλους τους παράγοντες του σχολείου?»

    Αν πιστεύετε ότι το οικονομικό πρόβλημα της παιδείας έχει να κάνει με τις ζημιές στις οποίες αναφέρεστε, τι να πω!
    Όπως επίσης αν νομίζετε ότι με μεθόδους σύγχρονες το 1950 θα επιβάλλουμε το νόμο(!) στα σχολεία…
    Αναμασάτε σε όλα την προπαγάνδα των κυβερνήσεων και των ΜΜΕ που αναλαμβάνουν την εκλαΐκευση της.
    Για ποια αξιολόγηση μιλάτε κ. Βλαχιώτη!
    Την κομματική;;; Πότε του δικού σας κόμματος και πότε του αντιπάλου σας κόμματος;;;
    Όπου θα κρίνονται, θα εκβιάζονται οι εκπαιδευτικοί που δεν προσκυνούν, θα καλύπτονται αυτοί που δεν θα έπρεπε έστω κατά την γνώμη σας κατά περίπτωση!
    Στην Ελλάδα ζούμε και γνωρίζουμε ποιος χρειάζεται και πως θα εφαρμόσει την όποια αξιολόγηση!
    Κάποια στιγμή αν οι γονείς αντιληφτούν τον πραγματικά υπεύθυνο για τα χάλια της παιδείας και ενωμένοι διεκδικήσουν, σίγουρα η τότε κυβέρνηση δεν θα διστάσει να τους χαρακτηρίσει κι αυτούς συντεχνία… οπότε με την λογική σας ότι όλοι όσοι έχουν κοινά συμφέροντα είναι συντεχνία, εσείς που υποστηρίζετε την κυβερνητική προπαγάνδα γιατί δεν ανήκετε σε μια κυβερνητική συντεχνία; Μπορείτε να το εξηγήσετε ή το αποδέχεστε;
    Τέλος να σας πω και για τους άχρηστους… που πρέπει να πάνε στο τσουβάλι που λέτε…
    Σε μια κοινωνία που είναι σε παρακμή, όλες οι κοινωνικές, επαγγελματικές και άλλες ομάδες, έχουν το ποσοστό τους…
    Αλλά ποτέ δεν έχει υπάρξει το φαινόμενο κοινωνίας σε ακμή που να μην δίνει το παράδειγμα η εξουσία! Κι αντίστροφα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ανώνυμος 8:30 πμ
    Αφήνω όλα τα άλλα και σας απαντώ στο κύριο θέμα, που αφορά την αξιολόγηση.
    Επειδή η κυβέρνηση θέλει να φτιάξει μια αξιολόγηση στα μέτρα της, και από αυτήν πιθανόν να προκύψουν αδικίες εις βάρος σας, γιατί δεν φτιάχνετε εσείς μια δική σας επιτροπή (εννοώ του Συλλόγου σας και όχι κάποιας πολιτικής παράταξης)για να αυτο-αξιολογείστε?

    Δεν λέω ότι θα είναι νομικά νόμιμη διαδικασία, αλλά θα είναι ένα ισχυρότατο μήνυμα προς την Πολιτεία, ότι εσείς είστε διατεθειμένοι να προχωρήσετε. Αυτό θα σας έδινε πολλούς πόντους αξιοπιστίας.
    Και ξέρετε, την αξιολόγηση δεν την σκέφτομαι στο στυλ, μπαίνει ένας επιθεωρητής στην τάξη και εντελώς υποκειμενικά κρίνει τον δάσκαλο. Έτσι θα ανθίσει η κομματική αξιολόγηση, όπου θα θάβονται άνθρωποι που δεν είναι αρεστοί στον εκάστοτε επιθεωρητή.
    Εννοώ να μπείτε σε μια αίθουσα και να διαγωνιστείτε μεταξύ σας.
    Όσοι πάρουν τους μεγαλύτερους βαθμούς, να προαχθούν, ακόμα και αν είναι μιας μέρας δάσκαλοι. Αυτή θα ήταν μια αντικειμενικότατη αξιολόγηση, χωρίς την υποψία προσωπικών επιρροών.

    Τώρα αν έχετε ακόμη την απορία "γιατί δεν ανήκω και εγώ στην Κυβερνητική συντεχνία", μάλλον μιλάμε σε άλλο μήκος κύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμο αδημοσίευτο
    Το έχω ξαναπει, εγώ βαποράκι των εμμονών καθενός δεν πρόκειται να γίνω. Θέλεις να επιεθείς εναντίον συγκεκριμένων επιχειρηματιών της πόλης, διακίωμά σου. Δεν θέλω να παίξω το παιχνίδι σου, δικαίωμά μου. Δεν έχω καμία υποχρέωση να σου δείζνω τα τιμολόγια της επιχείρησής μου ,παρά ταύτα μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι από τους συγκεκριμένους δεν έχω πάρει καμία διαφήμιση, ενώ κι εσύ ξέρεις ότι θα μπορούσα. Τις προσωπικές σου προσβολές σου τις επιστρέφω. Δεν τσίμπησα μεγάλε, πήγαινε αλλού να ξεράσεις, άντε γεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κ. Βλαχιώτη τι να σας απαντήσω αλήθεια γι΄ αυτό που προτείνετε!!!

    Απλά θα σας πως ότι έχετε μπλέξει τον συνδικαλισμό, με την διοίκηση...

    Και δυστυχώς για σας και για όλους μας αφού πιστεύετε ότι το κύριο πρόβλημα είναι η αξιολόγηση, τότε θα συνεχίσετε να πληρώνετε για τα παιδιά και τα εγγόνια σας που αναφέρατε, χωρίς να ξέρετε το γιατί!
    Και θα πληρώνετε και για το πανεπιστήμιο που θα πάνε αν υπάρχουν ακόμη λεφτά…
    Γιατί θα παραμείνετε έχοντας μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς, και (βάζοντας) πλάτη σε αυτούς που αποφασίζουν!
    Καλό πάντως είναι να ξαναδιαβάσετε αυτά που έχετε γράψει, γιατί ούτε εγώ σας απάντησα σε όλα όχι για λόγους αδυναμίας αλλά για λόγους οικονομίας!
    Για παράδειγμα πιστεύετε ότι, η όποια Ελληνική κυβέρνηση και ιδιαίτερα η σημερινή, αν οι εκπαιδευτικοί έστω κάνουν αυτό που προτείνετε(!) δηλαδή να απολύουν συναδέλφους τους, θα τους δώσουν 100 ευρώ αύξηση!!! Ζείτε στην Ελλάδα!;
    Θα ήταν πιο κοντά σε αυτό που έχετε στο μυαλό σας… να προτείνατε θέση εισαγγελέα εκπαίδευσης με αρμοδιότητα τις απολύσεις και να θέσετε υποψηφιότητα για την θέση!
    Από εκείνη την θέση θα μπορείτε ίσως να κάνετε την πρόταση για τις «επικηρύξεις» ακατάλληλων εκπαιδευτικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διάβασα την ανάρτηση στο blog της Δημοκρατικής Αριστεράς, επιτέλους ορισμένα πράγματα έξω από τα δόντια και μάλιστα από έναν εκπαιδευτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε 8:30

    Αυτή η επιχειρηματολογία είναι που μας έφερε στο χείλος του γκρεμού ως χώρα.
    Δικαιολογείτε τα φροντιστήρια, δικαιολογείτε τις φθορές των καταλήψεων, δικαιολογείτε την έλλιψη αξιολόγησης και όλα τα κακώς κείμενα της παιδείας.
    Με άλλα λόγια δεν θέλετε να αλλάξει τίποτα, γιατί βλέπετε κάθε αλλαγή καχύποπτα, ότι, δήθεν εντάσσεται σε κάποιο σχέδιο κάποιων σκοτεινών δυνάμεων.
    Αυτή η καταστροφική μπουρδολογία, που δυστυχώς υιοθετήθηκε και από τα κυβερνητικά κόμματα, όλα αυτά τα χρόνια, βαφτίζεται αριστερή, προοδευτική αντίληψη.
    Στην πραγματικότητα είναι ό,τι πιο συντηρητικό υπάρχει, γιατί επιδιώκει την διατήρηση της σημερινής κατάστασης.
    Ευτυχώς, όμως, η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου, που θέλει πραγματικά να ξεφύγουμε, ως χώρα από το τέλμα, σας έχει καταλάβει.
    Και μην νομίζετε ότι η σιωπηλή πλειοψηφία των σκεπτομένων Ελλήνων θα παραμένει για πολύ σιωπηλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όταν η σιωπηλή πλειοψηφία που ασφαλώς έχει καταλάβει πια και πλέον αρχίζει να αισθάνεται... γίνει ηχηρή... να δω που θα πάτε να κρυφτείτε ορισμένοι που νομίζετε πως είστε αρκούντως βολεμένοι και επομένως δεν θα αγγίξουν εσάς οι αντιδραστικές αλλαγές!
    Τότε θα μάθετε τι θα πει δια βίου μάθηση και γιατί άλλαξε όνομα υποχρεωτικά το υπουργείο!
    Υπάρχουν αλλαγές σε προοδευτική κατεύθυνση αλλά καμιά δεν έχουν υιοθετήσει οι κυβερνήσεις σας...
    Γιατί δεν κάνουν υποχρεωτική 12χρονη εκπαίδευση που έχουν όλες οι προηγμένες χώρες;
    Γιατί μειώνουν αντί να αυξάνουν τις δαπάνες για την παιδεία;
    Ατέλειωτα τα γιατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ανώνυμος 8:27 μμ
    φίλε μου δεν κατάλαβες ότι το δελτίο τύπου που σου ανέφερα, εξεδόθη σε μια φανταστική χώρα και σίγουρα όχι στην Ελλάδα?
    Λίγο χιούμορ δεν κάνει κακό.

    Δεν μίλησα για απολύσεις.
    Όσοι δεν κάνουν για εκπαιδευτκοί, μπορούν να δουλέψουν κάλλιστα σε γραφείο.
    Ξέρω τι είναι να πεις σε κάποιον 50άρη, "απολύεσαι".

    Στην Ελλάδα ζω.
    Εσείς ξέρετε πού ζείτε?
    Στην διαλυμένη Ελλάδα ζείτε, και πριν ζητάτε δικαιώματα δείτε και λίγο τις υποχρεώσεις σας.
    Κάτι πρέπει να κάνετε σαν πνευματικοί άνθρωποι που είστε.

    Για εισαγγελέας δεν είναι καλή ιδέα, λέω να προτείνω εκτελεστικό απόσπασμα.
    Θα σοβαρευτείτε ποτέ?
    Να μιλήσετε επί της ουσίας.

    Θεωρείτε ότι ΚΑΙ ο κλάδος σας δεν φταίει για την διαλυμένη παιδεία?
    Αν μου πείτε ότι εσείς δεν φταίτε σε τίποτα, τότε μιλάμε τσάμπα.
    Αν πάλι αναγνωρίζετε ότι κάπου ΚΑΙ εσείς φταίτε, διορθώστε το.

    Τα άλλα περί Εισαγγελέων, είναι αστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά είναι τα συνθήματα και ο υπαινικτικός λόγος.
    Για την ταμπακέρα ομως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. . Όλοι αυτοί οι ανώνυμοι θα πάνε να τα πουν στην εκδήλωση ή θα κρύβονται πίσω από το δαχτυλάκι τους.

    Ανοιχτή εκδήλωση, λέει ότι κάνει η Δύναμη Πολιτών, με ΄5 ομιλητές από τον ΣΥΡΙΖΑ, θα τρελαθούμε σε αυτή την χώρα.

    Πριν μια βδομάδα το ίδιο έκανε και η Νέα Δημοκρατία με 5 Βουλευτές.

    Μ΄ αυτά και μ΄ αυτά περιμένουν να πάει ο κόσμος να τους ακούσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάνετε λάθος δεν είναι όλοι από τον ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή