Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Μούγγα στη "Στρούγκα"

Να μας... φιμώσουν θέλουν οι "στρουγκαίοι" και βρήκαν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο: Μας μπούκωσαν! Έτσι, και ένα πιάτο φαγητό έφαγαν όσοι
ανήμποροι θέλησαν να περάσουν από εκεί, και έκαναν πράξη το γνωστό "μούγγα στη στρούγκα". Άλλωστε, όταν τρώνε, δεν μιλάνε!

18 σχόλια:

  1. ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΥΛΙΚΑ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕ ΣΕ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΕΚΕΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟ.ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΝΤΡΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνωμη αλλα επειδη δεν καταλαβα τι υποννοει αυτη η αναρτηση μηπως θα σου ηταν ευκολο Διαμαντη να το επεξηγησεις? Και αν γνωριζεις μηπως οι ανθρωποι που ειναι στη στρουγκα αν εχουν καποιον ιστοτοπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 9.55 χαριτωμενιά ήτανε. Δεν θυμάμαι απέξω το σάιτ, νομίζω ότι είναι το katalipsinf.blogspot.com, αλλά το γράφω με επιφύλαξη γιατί είμαι εκτός και δεν μπορώ να το επαληθεύσω τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαριτωμενια; μπορεις να εξηγηθεις λιγακι παραπανω;

    ποσοι και ποιοι ειστε που θελουν να σας φιμωσουν οι στρουγκαιοι; και κυριως: γιατι να θελουν να σας φιμωσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 9.41 ξύπνησες ανάποδα; Ή γεννήθηκες ανάποδα; Αν δεν έχεις αίσθηση του χιούμορ είναι δικό σου πρόβλημα. Άκου να εξηγηθώ... Αυτά στην ΕΣΑ, όχι εδώ... Άντε... μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ok, εννοεις πως ηταν χιουμορ. ε δε φταιω εγω που δεν του φαινοταν :)
    μην υπερβαλλεις ομως κι εσυ βρε παιδι μου, ακου ΕΣΑ...
    δεν ειναι δα καιροι για να χαραμιζουμε βραστα αυγα σε μασχαλες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προφανώς εσύ φταις που δεν το κατάλαβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τωρα καταλαβαινεις οτι η παραπανω δηλωση σου ισοδυναμει με τη φραση:

    "εγω εχω χιουμορ = εσυ δεν εχεις"

    δυσκολη εξισωση αυτη. νομιζω πως ιδανικα παει καπως ετσι:

    αυτο+σαρκασμος = αισθητα του χιουμορος

    κι ενα αφιερωμενο εξαιρετικα για καλημερα...

    «Οι άνθρωποι ομολογούν την προδοσία, το φόνο, τον εμπρησμό, χαλασμένα δόντια, μια περούκα. Πόσοι από αυτούς είναι σε θέση να παραδεχτούν έλλειψη χιούμορ;».

    Frank Moore Colby (1865-1925), Αμερικανος Συγγραφεας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκτιμώ την επίδσσή σου στον Colby. Αυτό που έγραψα, όμως, πάλι λάθος το ερμήνευσες. Σημαίνει ακριβώς την προηγούμενη αναφορά μου: αν δε γεννήθηκες ανάποδα, ικανά ξύπνησες ανάποδα. Βλέπεις, το να γράφει κάποιος επωνύμως σε έναν/μία ανώνυμο, έχει κι αυτό τα πλεονεκτήματά του. Τέλος επειδή εκκαμβάνω τον Colby ως signe amical, ανταποδίδω με τη "φυλακισμένη" του Προυστ: "η μικρή, μεστή φράση που μου αποκαλύπτεται μέσα από το κελάρυσμα εξαίσιων ήχων, γλυκών κι ανάλαφρων σαν εσάρπες, φιγούρα γνώριμη κάτω από αυτά, τα καινούρια στολίδια...". Μπονζούρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και σόρι για τα λάθη, αλλά προσπαθώ να ξιφομαχήσω απέναντι σε ένα ευμέγεθες πληκτρολόγιο, με το στιλετάκι του κινητού μου μέσα στη μέση του δρόμου. Απολογούμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα πλεονεκτηματα η μειονεκτηματα στο γραπτο λογο -ιδανικα- βρισκονται στο περιεχομενο του καθε λογου.

    γι' αυτο αγαπαμε ιντερνετ. διοτι εξισωνει υπογραφοντες και μη, αναδεικνυοντας ελευθερο δια-λογο.
    δεν καταλαβαινει απο βαριες, ελαφριες η καθολου υπογραφες κι ετσι απελευθερωνει απο την αποκλειστικοτητα των ειδικων πασης φυσεως στη δημοσια αποψη.

    θα μου πεις συμβαινουν και καταχρησεις αυτης της διαδυκτιακης ελευθεριας, αλλα γι' αυτο δεν ευθυνεται η ιδια η ελευθερια :)

    για να εξηγουμαι κι εγω, δεν υπηρξε καμια εχθρικη διαθεση στα οσα ρωτησα, παρα μονο διερευνητικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο για τη διερευνητική διάθεση, γιατί διαπιστώνω ότι στο ίδιο ζήτημα έχεις χρησιμοποιήσει όχι απλώς δύο, αλλά τρία μέτρα και σταθμά. Την πρωτοβουλία της στρούγκας την αντιμετωπίζεις με ειρωνικά σχολιάκια που ξέρεις καλά ότι δεν ταιριάζουν και στις προθέσεις της συνέλευσης, την πρωτοβουλία Γρετζελιά στον Τίλλα την αποσιώπησες εντελώς, ενώ με θετικά σχόλια δημοσίευσες τόσο την πρωτοβουλία της Παναγίτσας για τα συσσίτια, όσο και την συλλογή τροφίμων από τον ΕΕΣ. Ή αλλάζεις γνώμη εύκολα ή κάτι χρωστάς ως εξήγηση στους αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @help, και μόνο που επανεμφανίστηκες μετά από 500 χρόνια, άξιζε τον κόπο. Επί της ουσίας απαντώ: Σε στενοχωρεί ή όχι, αυτή είναι η Δημοκρατία: Τα σχόλια είναι ελεύθερα, ακόμα κι αν εκλαμβάνονται ως "ειρωνικά σχολιάκια", άλλωστε έχω ακούσει πολύ χειρότερα, πάρα πολύ χειρότερα. Πραγματικά δεν απολογούμαι, αλλά δεν είχα κανένα λόγο να γράψω κάτι επικριτικό για τη Στρούγκα, αλλιώς θα το έγραφα, να είσαι σίγουρος. Επίσης με ενοχλεί αυτή η έλλειψη κάθε ανοχής, μόλις γραφεί κάτι που εσείς, όχι εγώ, εκλαμβάνετε ως επικριτικό. Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η Δημοκρατία. Γράφεις δημόσια και δεν ρωτάς αν ανταποκρίνεται στις προθέσεις τηςσυνέλευσης (αν κάπου τις έχετε κωδικοποιημένες, όπως πχ το Habeas Corpus, στείλτε τις και σε μας, να ξέρουμε πού και πότε ξωκείλουμε... Ως τότε, επαναλμβάνω: Αυτή είναι η Δημοκρατία. Μην στενοχωριέσαι...
    Πάμε στον κ. Γρετζελιά και στην Παναγίτσα ή τον ΕΕΣ. Ο μεν πρώτος ΔΕΝ με ενημέρωσε, ο δε ιερέας της δεύτερης, όπως και ο ΕΕΣ, μου έστειλε κανονικά δελτίο και εγώ το δημοσίευσα. Αρκεί αυτό; Αν έγραφα, φυσικά, θα τόνιζα ότι "φιλανθρωπικές" κινήσεις πολιτικών υπό το φως των ΜΜΕ, είναι ο ρισμός του λαϊκισμού και του ξιπασμού. Γιατί, πχ. ο κύριος Γρετζελιάς ΠΕΡΥΣΙ δεν έκανε το ίδιο; Γιατί πέυσι νόμιζε ότι θα κυβερνά αυτός και η Δήμαρχος θα είναι όργανο. Φέτος, που βγήκε στα κάγκελα γιατί η κ. Γαϊτανά δεν είναι "σήκω σήκω, κάτσε κάτσε", μετά από όλες τις λαϊκίστικες θέσεις για μείωση των εσόδων του δήμου, που παίρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο, αποφάσισε να "φιλανθρωπίσει" ενώπιον των καμερών. Ας τον κρίνουν οι συμπολίτες μας.
    Να σε βλέπουμε πού και που, help. Οι δυο μας, τουλάχιστον, διαφωνούμε εποικοδομητικά (κατά κανόνα...). Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ διαμαντης να διευκρινισω οτι σ' εμενα δε "χρωστας" καμια εξηγηση για ο,τι εγραψες.

    απλα να πω στον "χελπδιαμαντης" οτι η αυτοδιαχειριζομενη κουζινα της στρουγκας ΔΕΝ ειναι το ιδιο ζητημα με τα συσσιτια της εκκλησιας η του δημου

    στη μια περιπτωση συνεισφερεις, μαγειρευεις, τρως, καθαριζεις και φευγεις

    στην αλλη σε ταιζουν, προσφερεις φοροαπαλλαγες η φιλανθρωπικο αλλοθι και κατοπιν σταυροκοπιεσαι (η ψηφιζεις).

    ποιος ειπε οτι στις κρισεις δεν υπαρχουν επιλογες ;)

    ανωνυμος, ο ατονικος ο γνησιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίο του ανώνυμου του γνήσιου. Κανείς δεν είπε ότι στις κρίσεις δεν υπάρχουν επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σπύρος Καβακόπουλος11 Ιανουαρίου 2012 στις 12:14 π.μ.

    Για άλλη μια φορά μπράβο στα παιδιά της Στρούγκας, έστω και αν δεν συμφωνώ μαζί τους ιδεολογικά. Οι αενάως περιδεείς και ανίδεοι, που ξεχαρμανιάζουν μπροστά στους ήρωες της lifestyle τιβικουζίνας, πήραν ένα μάθημα πραγματικής μαγειρικής.

    Τα παιδιά της Στρούγκας για άλλη μια φορά έδειξαν ότι έχουν φαντασία, συντροφιλίκη και δημιουργικότητα, δικαιούνται να καυχώνται και να λέγονται αριστεροί (σ’ αντίθεση με όλους τους άλλους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ε, καλα κ. διαμαντη, οχι και "κανεις δεν ειπε οτι στις κρισεις δεν υπαρχουν επιλογες".

    μας εχουν ζαλισει οι νεοφιλελευθεροι τα ...αυτια να μας λενε οτι στην κριση η μοναδικη επιλογη ειναι η φτωχοποιηση μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @2.51
    Οι νεοφιλελεύθεροι τα λένε αυτά; οι αναρχοφιλελεύθεροι τι λένε; Διάβασε, αν θέλεις, λίγο Νόζικ. Είναι πολύ κοντύτερα σε σένα, από ό,τι σε μένα, σε βεβαιώνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή