Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ο Μιχάλης Κουτσάκης τελευταίος Δήμαρχος Νέας Χαλκηδόνας με μπόλικο παρασκήνιο

Τρεις ψηφοφορίες χρειάστηκαν για να εκλεγεί ο διάδοχος του Γιώργου Αποστολάκη ως τελευταίου Δημάρχου Νέας Χαλκηδόνας. Τελικά εξελέγη ο Μιχάλης Κουτσάκης, αλλά το σημαντικό είναι ότι στο ενδιάμεσο έγιναν ανατροπές και λειτούργησε το παρασκήνιο.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στην πρώτη ψηφοφορία βρέθηκαν ένα λευκό κι ένα άκυρο ψηφοδέλτιο, ενώ από 5 ψήφους έλαβαν οι Κουτσάκης και Μαυράκη. Στη δεύτερη ψηφοφορία η Βούλα Μαυράκη έλαβε 6 ψήφους έναντι 4 του Κουτσάκη, ενός λευκού κι ενός ακύρου. Επειδή όμως οι 6 ψήφοι σε σύνολο 12 δεν είναι απόλυτη πλειοψηφία, χρειάστηκε και τρίτη εκλογή, όπου βρέθηκαν 6 ψήφοι υπέρ του Κουτσάκη, 5 υπέρ της Μαυράκη κι ένα λευκό.

Οι έξι ψήφοι επί συνόλου 12 είναι ΣΧΕΤΙΚΗ πλειοψηφία, η οποία, στην τρίτη ψηφοφορία, είναι αρκετή για να κρίνει την εκλογή. Από σήμερα, ο Μιχάλης Κουτσάκης είναι ο τελευταίος Δήμαρχος της Νέας Χαλκηδόνας.

74 σχόλια:

  1. Να τον χαιρόμαστε!!!!!
    Φίλοι της Νέας Προοπτικής τι άλλο ακόμη μας επιφυλάσσετε για το μέλλον?
    Μέχρι που άραγε είστε ικανοί να φθάσετε ?
    Έχετε συναίσθηση ότι οι αποφάσεις σας αφορούν και άλλους και όχι μόνο την « παρεαουλα σας »?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ22 Νοεμβρίου 2010 στις 1:09 μ.μ.

    ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
    Ο ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ !!!

    ....ΑΧ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΗ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαμαντή,
    Πολύ καλό το άρθρο σου.....αλλά για την Πρωταπριλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέχρι σήμερα λέγαμε τη φράση "Από Δήμαρχος κλητήρας".
    Από σήμερα θα λέμε ¨"Από καφετζής Δήμαρχος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στο επάγγελμα αν είναι τελικά αυτό το μοναδικό και πραγματικό επάγγελμα.
    Το πρόβλημα είναι στη νοοτροπία στην ιδεολογία στη συνέπεια και γενικά στη όλη προσωπικότητα και επ αυτών δυστυχώς Μαυρογιαλουρος και βάλε
    Υ.Γ1 Βιογραφικό αυτού θα δούμε ή αποτελεί και αυτό επτασφράγιστο Μυστικό τύπου Imelda Marcos.
    Υ.Γ2 ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε παιδιά...ως τροφιματζής...τούτο έχω να δηλώσω

    "σεβασμός στους καφέδες"

    Υ.Γ. ξέρετε πόσο χρήσιμα ναρκωτικά (αλκαλοειδή) είναι η νικοτίνη και η καφεϊνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό που αποτελεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι η ανάγκη να γίνει 3 φορές ψηφοφορία για ένα προσωρινό δήμαρχο που θα διοικήσει μόλις για 1 1/2 μήνα την Χαλκηδόνα. Σε αντίθεση με την επιλογή νέου δημάρχου που θα διοικήσει την Χαλκηδόνα αλλά και την Φιλαδέλφεια για 3 1/2 ολόκληρα χρόνια, όπου δεν έγινε ούτε μία ψηφοφορία. Αυτά τα γεγονότα δημιουργούν ανησυχία και μας βάζουν σε πολλές σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς εννοείς, Πρωταπριλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε Διαμαντή,
    Εσύ αν το διάβαζες δημοσιευμένο σε μία εφημερίδα την 1η Απριλίου "Ο ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ" δεν θα έλεγες ότι είναι το πρωταπριλιάτικο ψέμα της εφημερίδας.
    Δεν είπα ότι λες ψέματα.
    Χιούμορ κάνουμε για να γελάσουμε λίγο αν και είμαστε για κλάματα με όλα αυτά που συμβαίνουν στη Χαλκηδόνα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διαμαντή,
    Το οκ σημαίνει ότι κατάλαβες τι εννοούσα ή ότι συμφωνείς μαζί μου/μας στο ότι ο Κουτσάκης έγινε Δήμαρχος, μόνο ως πρωταπριλιάτικο ψέμα μπορούμε να το δεχτούμε ή ως σύντομο ανέκδοτο όπως λέει και ένας φίλος παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ότι κατάλαβα τις εννοούσες. Δήμαρχος εκλέγεται όποιον ψηφίσουν οι πολλοί (από το κάθε εκλογικό σώμα). Ψήφισαν τον Κουτσάκη, εξελέγη ο Κουτσάκης. Αυτό είναι Δημοκρατία. Επίσης Δημοκρατία είναι να μπορεί κάθε πολίτης (όπως εσύ και όχι μόνο) να σχολιάζει με όποιο τρόπο επιθυμεί το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας. Να τη σχολιάσει μπορεί, να την αλλάξει δεν μπορεί. Τα σέβη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα κάποια στιγμή να την σχολιάσεις και εσύ Διαμαντή.
    Υ.Γ.1 Στο όνομα της Δημοκρατίας έχουν γίνει πολλά "εγκλήματα" σε βάρος της Ελλαδίτσας μας.
    Υ.Γ.2 .....Καληνύχτα Χαλκηδόνα ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σωστά. Αλλά αυτός δεν είναι λόγος να απαρνιόμαστε τη Δημοκρατία, νομίζω. Τι να σχολιάσω; Έγραψε ότι σχόλιο είχα να κάνω. Τι κουβέντες έγιναν, ποιοι πίεσαν, τι να γράψω άλλο; ότι είναι καλή η εκλογή ή κακή; Αυτή κρίνεται στο τέλος, όχι στην αρχή. Τώρα, θα μου πεις ότι το τέλος είναι μόλις σε ενάμιση μήνα. οκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στη θέση που εκόσμησε ο Νίκος Παπαμικρούλης θα κάθεται, έστω και για λίγο, ποιός; Ο Κουτσάκης. Ήμαρτον! Τί άλλο θα δούμε πια σ' αυτή την πόλη; Επιτέλους! Το όνειρο του έγινε πραγματικότητα έστω και για λίγο διάστημα. Ο απόλυτος κλαυσίγελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς "Αλήθεια"
    Ήθελα να ρωτήσω και εάν γνωρίζετε να μου απαντήσετε.
    Είμαι δημότης Νέας Χαλκηδόνας αλλά κάτοικος Νέας Φιλαδέλφειας εδώ και αρκετά χρόνια.
    Το ερώτημά μου είναι το εξής:
    Μπορώ έστω και για 38 ημέρες να ζητήσω μεταδιμότευση για τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας,
    γιατί αυτό που έγινε χθες δεν αντέχεται με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΜΙΚΡΟΥΛΗ. Πιάσαμε πάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tη θέση που εκόσμησε ο Νίκος Παπαμικρούλης την "εκόσμησε" και ο Χρήστος Παπαδόπουλος!!! με την πολιτική υποστήριξη των ίδιων πολιτικών δυνάμεων για να μην πω και των ίδιων ανθρώπων....
    Η λήθη στην πολιτική είναι πολύ κακή ιδιότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανώνυμος 9.58 πμ
    Το γεγονός ότι διατηρείτε το χιούμορ σας σημαίνει ότι έχετε αξιοπρόσεκτες αντοχές ακόμα και τώρα. Θα υποστείτε τα πάνδεινα στο μέλλον... Κι αν κρίνω από το χιούμορ σας, θα τα αντέξετε. Η περιπέτεια της 7ης θα είναι μάλλον παρωνυχίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα υποστείτε τα πάνδεινα στο μέλλον...
    Η περιπέτεια της 7ης θα είναι μάλλον παρωνυχίδα.

    Τι θέλει να πει ο ποιητής ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ανώνυμος 5.37
    Θα υποστείτε τα πάνδεινα στο μέλλον, σημαίνει ότ ιθα περάσετε ότι και όλοι οι άλλοι άνθρωποι, απλώς εσείς, λόγω χιούμορ, θα μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε καλύτερα.

    Τώρα για το θέμα της 7ης, αν είστε αυτός που νομίζω, το καταλάβατε καλά. Αν πάλι δεν είστε, αφήστε το να φύγει.

    Εμ, καλά λέω. Τι να κάνω ρε παιδιά, εγώ που μου έχετε βγάλει το όνομα στη ρούγα, έχω να κάνω με εκατοντάδες ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ. Πρέπει να ρίχνω δίχτυα για να δω ποιος είναι ποιος... Λοιπόν το "πάνδεινα" ήταν πλάκα. Το "7η" ήταν δίχτυα. Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ
    ΤΗΝ "ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ" ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ
    ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΛΩΝΙΤΗ.
    ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ Ε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Γιάννης
    Η λήθη στην πολιτική είναι πολύ κακή ιδιότητα, όπως πολύ σωστά λες. Μόνο που όπως γνωρίζεις (καθώς φαίνεσαι παλιός) οι κληρονόμοι των διαθηκών βρίσκονται εδώ και χρόνια στη «Νέα Προοπτική». Ατυχέστατη η προσπάθειά σου να εμφανίσεις τον Παπαμικρούλη ως υπαρχηγό του Παπαδόπουλου. Ταμίας της «εταιρείας δολοφόνων» του Παπαδόπουλου, μήπως έχεις να μας πεις ποιός ήταν;
    Μπορεί η λήθη στην πολιτική να είναι κακή ιδιότητα, αλλά ακόμη χειρότερη είναι η ψευδής δημιουργία εντυπώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΠΩΝΥΜΟΣ ( ΑΝΩΝΥΜΟΣ 23/11/2010 09.58 π.μ.)24 Νοεμβρίου 2010 στις 10:57 π.μ.

    Κύριε Διαμαντή Σεϊτανίδη,

    Εαν αυτός που νομίζετε ότι είναι ,σας γνωρίζει προσωπικά ή σας έχει συναντήσει έστω και μία φορά, τότε σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός.
    Εγώ σας «ανακάλυψα» τυχαία .
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει σοβαρός λόγος να κουράζεστε για να βρείτε ποιός είναι ποιός.
    Δημιουργήσατε ένα βήμα – και μπράβο σας γι΄αυτό – για να μπορούμε όλοι εμείς που επιλέξαμε να ζούμε σ΄αυτή την πόλη, να γράφουμε τους προβληματισμούς μας για ότι συμβαίνει σ΄αυτή και όχι μόνο.

    Υ.Γ. 1 Η περιέγεια σκότωσε τη γάτα ( λέει ο σοφός λαός μας)
    Υ.Γ. 2 Το χιούμορ μακραίνει τη ζωή.

    Καλή σας ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καμία αντίρρηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ δεν έχω το δικαίωμα να αναζητώ κάποιον γνωστό, αν το μήνυμα που διαβάζω με παραπέμπει (έστω εσφαλμένα) σε αυτόν.

    Ευτυχώς, δε, που δεν είμαι γάτα. Περίεργος είμαι, εκ φύσεως...

    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στους ώμους θα τον φέρει ο λαός τον Παπαμικρούλη σε 3.5 χρόνια. Να το θυμάστε. Αρκετά πια με τους τυχάρπαστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς @ανώνυμο 8:43 π.μ. συμφωνώ και επαυξάνω σε αυτά που λες για κληρονόμους . Δεν ξέρω πως το κατάλαβες έτσι σε καμιά περίπτωση δεν συσχετίζω Παπαμικρουλη και Παπαδόπουλο. Ο Παπαμικρουλης πρόσφερε στην Χαλκηδόνα. Το αδύνατο σημείο του ήταν .. η επιλογή συνεργατών, όλα τα μπουμπούκια της Νέας Προοπτικής πέρασαν από δίπλα του και τον χρησιμοποίησαν κυριολεκτικά για τους πλέον ιδιοτελέστατους σκοπούς.
    Εκείνο που θέλω να τονίσω κάνοντας και λίγο χιούμορ είναι ότι ως Χαλκηδόνα είμαστε εντελώς έξω από τα στατιστικά όρια. Τέτοια καντεμιά με δημάρχους δεν έχει προηγούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο κ. Παπαμικρούλης το 1984 βγήκε Δήμαρχος για να αντικαταστήσει το Παπαδόπουλο που όδευε στη φυλακή. Επελέγει διότι ήταν τελευταίος Δημοτικός Σύμβουλος και ο πλέον "ακίνδυνος" για τους τότε πρωταγωνιστές (μη λέμε ονόματα). Η ιστορία έδειξε ότι έμεινε Δήμαρχος για 22 χρόνια. Μήπως η ιστορία επαναλαμβάνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επιλέχτηκε διότι τότε το κριτήριο ήταν ποιος δεν είναι κληρονόμος και ποιος δεν τα έχει πάρει από τον Παπαδόπουλο που την προεκλογική περίοδο του 82 είχε εκμαυλίσει το σύμπαν μοιράζοντας άφθονο χρήμα. (ξέρουμε τώρα που το έβρισκε). Και πράγματι ήταν ο ποιο ΚΑΘΑΡΟΣ
    Όσο για την Ιστορία όταν επαναλαμβάνεται συνήθως επαναλαμβάνεται σαν ΦΑΡΣΑ
    Οψόμεθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. O Clarence Darrow είπε: "Όταν ήμουν παιδί μου είχαν πει ότι οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει Πρόεδρος.(Βλέποντας ποιόν έχουμε) αρχίζω να το πιστεύω."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απογοητευμένος Πασόκος25 Νοεμβρίου 2010 στις 9:53 μ.μ.

    Αν και ΠΑΣΟΚ (έστω και απογοητευμένος όπως δηλώνω στο nickname), ποτέ δεν ψήφισα τον Παπαμικρούλη, γιατί δεν χώνευα πολλούς από αυτούς που ήταν συνεργάτες του. Όμως από όσους διοίκησαν και στη Φιλαδέλφεια και στη Χαλκηδόνα, είναι μακράν ο σοβαρότερος όλων. Είναι κρίμα που αυτή η προσωπικότητα δεν θα είναι, έστω και ως αντιπολίτευση, στο νέο δημοτικό συμβούλιο του νέου δήμου.

    Δυστυχώς, η γάγγραινα της κεντρικής πολιτικής σκηνής έχει εξαπλωθεί και προς τα κάτω, στους δήμους, με αποτέλεσμα να επικρατούν οι γραφικοί τύπου Κουτσάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εν ολίγοις, θα ψηφίζαν μέχρι το πρωί μέχρι να έβγαινε ο καφετζής. Α ρε Χαλκηδόνα. Πού σε κατάντησαν οι προοπτικάριοι της συμφοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Απογοητευμένε Πασόκε
    Δήμαρχοι σαν τον Παπαμικρούλη βγαίνουν κάθε 100 χρόνια. Και μόνο ότι τον πολέμησε ο Πρωτόπαππας (αυτό το ...λουλούδι της πολιτικής ζωής) λέει πολλά για το ήθος και τον χαρακτήρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απογοητευμένος Πασόκος1 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:40 π.μ.

    Συμφωνώ! Μακάρι να επιστρέψει ο Παπαμικρούλης στα τοπικά δρώμενα αλλά με σωστότερους ανθρώπους δίπλα του. Γιατί μην ξεχνάμε οτι κι ο Κουτσάκης (όπως και πολλοί άλλοι) ήταν δημοτικός σύμβουλος του Παπαμικρούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. «Δήμαρχοι σαν τον Νίκο Παπαμικρούλη βγαίνουν κάθε 100 χρόνια», όπως πολύ σωστά σχολίασε κάποιος.

    Επί 22 χρόνια που διατέλεσε δήμαρχος στη Νέα Χαλκηδόνα:

    δούλεψε για τις υποδομές της πόλης

    δεν έκανε έργα βιτρίνας

    απέφυγε να κάνει χατίρια σε κολλητούς, μοιράζοντας έμμισθες θέσεις και αντιδημαρχίες

    άφησε ένα πεντακάθαρο ταμείο διοικώντας με απόλυτη διαφάνεια (και μάλιστα σε ένα δήμο χωρίς έσοδα)

    Είναι κρίμα που αυτός ο άνθρωπος δεν διοικεί τη νέα πόλη. Θα ήταν χρυσή ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ε ψιτ... Πού σαι δήμαρχε... Όπως θα 'ρχεσαι φέρε κι ένα γλυκύ βραστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μια χαρά είναι ο Μιχαλιός βρε παιδιά. Γιατί κάνετε έτσι;
    (Διευκρίνηση: για καφετζής εννοώ, μην παρεξηγούμαστε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ego stirizei Michali Koutsaki. prepei ekloges xana giati ellada perna krisi kai den exei doyleia. Me Michali pirame ligo euro. Gi ayto ekloges xana. Michali pleronei kala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παιδιά δεν είναι μόνο ο Κουτσάκης το πρόβλημα. Είναι κι ο Παπανικολάου. Ας μας πει για την «Αρωγή», για τα τζάμπα (με λεφτά δημοτών) ταξίδια στην Κωνσταντινούπολη, για την αγοραπωλησία της κάβας για το ΚΑΠΗ (πώς δηλαδή ξεφορτώθηκε ένα κτίριο «παλτό» ...νόμιμα και ηθικά) καθώς επίσης και για την εποχή που επισκέπτονταν τακτικά τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην Κεφαλληνίας, όπως επίσης και για το ότι έκατσε στο εδώλιο δικαστηρίου για χουλιγκανισμό. Αρκετά πιά με τα νούμερα που ενδύονται τον μανδύα του πολιτισμένου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι κατάντια... Δήμαρχος ο Κουτσάκης με το παρακμιακό λούμπεν καφενείο στην Πεταλά! Σαν ανέκδοτο ακούγεται. Παρεπιπτόντως, ο Παπανικολάου δεν είναι αυτός που τα τελευταία 4 χρόνια (τυχαίο; δεν νομίζω!) λίγδωσε τ' αντεράκι του; "Χόρτασε η ψείρα και βγήκε στο γιακά", που λέει κι η σοφή παροιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Κάτω Κουκλάκι, Ανώνυμος των 9.48μμ
    Ήμουν βέβαιος ότι θα επανέλθετε, Κάτω Κουκλάκι, ως "Ανώνυμος" και να εκτοξεύετε μομφές αναπόδεικτες. Και σας ερωτώ: Έχετε στοιχεία εναντίον του κ.Παπανικολάου; Αν ναι, σας προτρέπω να μας τα στείλετε, όπως εσείς θέλετε- ανώνυμα, επώνυμα, οπως θέλετε. Αλλά αν είχατε, θα τα γράφατε κι εδώ. Μέχρι να δούμε έστω ΕΝΑ στοιχείο, δικαιούται ο καθένας να σας θεωρεί συκοφάντη. Γι αυτό λέω ότι τέτοια σχόλια εδώ μέσα δεν περνάνε. Γι αυτό- ΕΠΙΤΗΔΕΣ- άφησα ασχολίαστη την πρωινή ανάρτηση του "Κάτω Κουκλάκι", γιατί ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα επανέλθετε, εξίσου ανώνυμα, εξίσου αναπόδεικτα, εξίσου εμπαθώς εναντίον ενός συγκεκριμένου προσώπου που για τους δικούς σας λόγους στοχοποιήσατε.

    Ατυχήσατε. Αυτά εδώ ΔΕΝ περνάνε. Τα σχόλια θα διαγραφούν, αλλά ως τότε θα μείνουν μαζί με την απάντησή μου για να δείχουν ότι εμείς πιστεύουμε σε μια Δημοκρατία μαχόμενη, όχι σε μια Δημοκρατία παράλυτη.

    Ατυχήσατε, κι εσείς κι όσοι άλλοι λασπολόγοι μας περνούν για ηλιθίους... Περιμένω στοιχεία... αν υπάρχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Με λάθος τρόπο προσπαθείτε να υπερασπιστείτε τους ομοιδεάτες σας κ. Σειτανίδη. Πέστε με όπως θέλετε. Λασπολόγο, συκοφάντη κλπ κλπ κλπ. Γεγονός είναι ένα:

    Ένα κτίριο "παλτό", σε εσωτερικό δρόμο της Χαλκηδόνας, το οποίο σε εποχή οικονομικής κρίσης ούτε νοικιάζονταν ούτε πωλούνταν, αγοράζεται απο το Δήμο για ΚΑΠΗ. Συμπτωματικά... ανήκει μέχρι πρόσφατα στον κ. Παπανικολάου ο οποίος επίσης... συμπτωματικά τυγχάνει πρωτοκλασσάτο στέλεχος της "Νέας Προοπτικής".

    Βέβαια "Ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό". Ομοιδεάτης σας δικός σας και του κ. Παπανικολάου το είπε αυτό. Και απ ότι φαίνεται σας εκφράζει. Αφήστε λοιπόν κατά μέρος τις υποκρισίες και τους λεονταρισμούς περί μαχόμενης δημοκρατίας και άλλων βαρύγδουπων εκφράσεων που χρησιμοποιήσατε στο σχόλιο σας γιατί σας εκθέτουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Κάτω Κουκλάκι
    Αποδεικνύετε με κάθε καινούριο σχόλιό σας αυτό που εξαρχής έλεγα. Δεν έχετε ΚΑΝΕΝΑ στοιχείο, παρά μόνον δικές σας εκτιμήσεις για να λασπώνετε ένα πρόσωπο. Αυτό μπορείτε να το κάνετε ιδιωτικά, αλλά ΟΧΙ σε αυτό εδώ το blog. Συνεννοηθήκαμε;

    Όσο για τα υπόλοιπα, ενισχύουν την άποψή μου. Επιχειρείτε να πείτε ότι αποκρούω αναπόδεικτες προσωπικές αιχμές και κατηγορίες, επειδή δήθεν είμαι "ομοϊδεάτης" με τον κ. Παπανικολάου. Ασφαλώς. Είμαστε κι οι δυο με την πλευρά της Δημοκρατίας, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία της τοπικής μας κοινωνίας, όπου ο ένας σέβεται τις απόψεις του άλλου και δεν επιχειρεί να τον πλήξει αναπόδεικτα σε προσωπικό επίπεδο. Ρωτήστε για αυτή μου τη θέση -και τις κατά καιρούς πράξεις μου- στελέχη ΟΛΩΝ των συνδυασμών που μετείχαν στις πρόσφατες εκλογές.

    Ασφαλώς λοιπόν είμαστε Δημοκράτες, και δεν έχουμε καμία σχέση με φασιστικές μεθόδους όπως αυτές που εσείς χρησιμοποιείτε. Τώρα, αν εκτίθεμαι στους φασίστες, τιμή μου και καμάρι μου. Εννοείται ότι άλλα τέτοια σχόλια χωρίς αντίστοιχα στοιχεία ΔΕΝ θα αναρτώνται, τελεία και παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Κάτω Κουκλάκι
    Όσο για τα περί "χρυσής αυγής", εσείς δεν συμφωνείτε ούτε με τον... εαυτό σας. Εσείς δεν λέγεται ότι είμαστε "ομοϊδεάτες"; Πώς γίνεται λοιπόν να ξέρετε ΕΣΕΙΣ κι όχι ΕΓΩ την πολιτική διαδρομή του Παπανικολάου; Αφήστε, κύριε, εδώ τέτοια τσαλιμάκια δεν περνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΒΡΕ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Ν.ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟ Ν.ΠΑΠΑΜΙΚΡΟΥΛΗ.ΣΤΗ ΖΩΗ ΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!! ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΚΥΚΛΟΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΚΥΚΛΟΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ, Ο ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ ΤΥΠΟΣ Κ ΜΥΑΛΟ ΤΕΤΡΑΠΕΡΑΤΟ.
    ΜΕ ΠΑΠΑΜΙΚΡΟΥΛΙ ΗΤΑΝΕ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ??
    ΜΕ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΠΗΓΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο Κ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ, Κ ΞΑΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟ Κ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ...
    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ... ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ Ο ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΠΙΑ, Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΝΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΗ ΠΙΑ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ Μ.....
    Υ.Γ. ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΡΕΙ Κ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΙΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΑ Κ ΥΨΗΛΑ ΥΣΤΑΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΙΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΛΗΓΩΘΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ...

    ΣΟΒΑΡΕΥΤΗΤΕ ΛΙΓΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ GIWRGOS

    Εξαρτάται πώς ακριβώς εννοείς το μάγκας... Εκτός αν θεωρείς μαγκιά το να ...πλερώνεις οικονομικούς μετανάστες για ένα σταυρό στο ψηφοδέλτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτά περί "πλερωμών" είναι παντελώς αναπόδεικτα, άρα ακραιφνώς συκοφαντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μέγας γάτος ο Παπαμικρούλης παρά το μπόι που του λείπει. Ούτε κι ασχολήθηκε μ' αυτές τις εκλογές και καλώς έπραξε. Όσοι ασχολήθηκαν είναι εκτεθειμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ξεκολλάτε ρε επιτέλους με τον Κουτσάκη. Σας πειράζει που είναι αγράμματος; Και τι έγινε; Είδαμε και τους εγγράμματους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Ανώνυμος 10:34 πμ

    Μάλλον για "μπακαλόγατος" μου κάνει ο Παπαμικρούλης... μα πάρα πολύ μικρούλης !

    Δεν του λείπει μόνο το μπόι, του λείπει και η μαγκιά και ο "λόγος"...

    Δε θέλω να επεκταθώ και να εξηγήσω γιατί δεν φέρθηκε αντρίκια (σ'αυτές τις εκλογές), τουλάχιστον όχι τώρα. Αργότερα έχω να πω πολλά!

    Προς το παρόν, Ντροπή του.

    "Ο ΔΙΚΑΙΟΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ "Ο ΔΙΚΑΙΟΣ"
    Μέχρι να επεκταθείς και να εξηγήσεις, ό,τι έχεις γράψει είναι ανυπόστατες συκοφαντίες και νεφελώματα. Αργότερα, αργότερα, φανήκανε δυό κόττερα. Έχεις να πεις κάτι ή μπήκες να πετάξεις λάσπη; Δικαιολογημένα πάντως το "ΔΙΚΑΙΟΣ" το βάζεις σε εισαγωγικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλά τα τόσα πολλά σχόλια των ανωνύμων που βρίζουν χυδαία τον Κουτσάκη κάνουν μπαμ ότι προέρχονται από τα ίδια 2-3 άτομα. Συγχαρητήρια κ. Παπανικολάου για τις ωραίες σας τακτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. "Είναι αδύνατο για έναν άνθρωπο να μάθει αυτά που νομίζει ότι ήδη ξέρει. (Επίκτητος)"21 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:19 π.μ.

    @Ανώνυμος 12:11 π.μ.

    Ανώνυμε γιατί σε ενοχλούν όσα λέει ο ΔΙΚΑΙΟΣ;

    Εσύ τι εννοείς όταν λες «Μέγας γάτος ο...»?
    Πως είσαι τόσο σίγουρος?
    Μήπως ο ΔΙΚΑΙΟΣ ξέρει κάτι που έγινε σ'αυτές τις εκλογές και δεν το ξέρουμε εμείς, και γι αυτό λέει αυτά που λέει?
    Μήπως και εσύ ξέρεις τι ακριβώς συνέβη με τον Παπαμικρούλη και επειδή ο ΔΙΚΑΙΟΣ θα το αποκαλύψει (εν καιρώ, όπως είπε) σε πειράζει?

    Καλύτερα να περιμένουμε, ο καιρός θα δείξει ποιος λέει αλήθεια. Λίγη υπομονή δεν βλάπτει.


    Υ.Γ.:
    =====
    1. Δικαιολογημένα πάντως το "ΔΙΚΑΙΟΣ" το βάζεις σε εισαγωγικά.
    Ανώνυμε, τα " " φίλε δεν είναι εισαγωγικά (introductory marks), είναι Quotation Marks.
    Εισαγωγικά (Guillemets) είναι τα « ».
    Αν δεν ξέρεις τη διαφορά... όταν τη μάθεις τα ξαναλέμε.

    2. Για να είναι κανείς απολύτως σίγουρος για κάτι, πρέπει να ξέρει τα πάντα ή απολύτως τίποτα γι’ αυτό. (Χένρυ Κίσσιγκερ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χαιρετίσματα στον Πρωτόπαππα κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μετά τα ...μαθήματα περί ...introductory marks, quotation marks και Guillements, έχεις να μας πεις κάτι επί του θέματος; Γιατί μέχρι τώρα το μόνο που κάνεις είναι να λειτουργείς ως εξαπτέρυγο αυτής της παρεούλας που λέγεται «Νέα Προοπτική».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Είναι αφελές και αστείο να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ Παπαμικρούλη και Κουτσάκη. Μην μπερδεύουμε τη βούρτσα με την π....α. Ο Κουτσάκης πάντως σίγουρα δεν είναι βούρτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Ανώνυμος 11.55
    ===============
    Δεν ξέρω (και δε με νοιάζει) αν είσαι ο ίδιος με τον Ανώνυμο-10.34, πάντως φαίνεται πως Εσύ κάτι ξέρεις! Αν όμως είσαι ο ίδιος, τότε είσαι και Εσύ "ένοχος" (λιγότερο βέβαια από τον ...μικρούλη) για πράγματα που θα συμβούν στην πόλη μας από δω και στο εξής.


    @"Είναι αδύνατο για έναν άνθρωπο να μάθει αυτά που νομίζει ότι ήδη ξέρει. (Επίκτητος)"
    ==============================================
    Σε χαίρομαι !

    ********************************************

    Όσο για μένα, είπα ότι θα επανέλθω (λίαν συντόμως) στο θέμα ...μικρούλη και θα επανέλθω. Και τότε κάποιοι Ανώνυμοι, αλλά και κάποιοι Επώνυμοι, καλύτερα να κρυφτούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @Ανώνυμος - 12.20
    ==================
    Παραλίγο να σε ξεχάσω εσένα (ίσως και να το ευχόσουν)...

    Τι "εξαπτέρυγα - παρεούλες - Νέες Προοπτικές" και πράσιν' άλογα μας λες ?
    Υπονοείς κάτι ?

    Αλλά δεν έχει σημασία.
    Μάλλον χαμένα τα'χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Και τώρα πως θα ζήσουμε χωρίς καφετζή δήμαρχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Που είσαι ρε ...Δίκαιε; Ακόμα περιμένουμε τις ...αποκαλύψεις σου, συκοφαντάκο της κακιάς ώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ από την εκλογή Κουτσάκη στο δημαρχιακό θώκο της Χαλκηδόνας. Ενδιαφέρον έχει να δούμε πώς ο πάλαι ποτέ αριστερός Κουτσάκης ενδύθηκε τον πράσινο μανδύα και σαν πραγματικό αιλουροειδές ανέβηκε στα ανώτατα κλιμάκια του δήμου έχοντας βλέψεις ακόμα ψηλότερες για το μέλλον. Από πρωτοπαλίκαρο του Παπαμικρούλη άκουσε το 2006 το σφυγμό και προσχώρησε στη Νέα Προοπτική συναλλασσόμενος φυσικά με το μακαρίτη πια Αποστολάκη. Η συμφωνία, απλή όσο και ξεκάθαρη, έλεγε ότι ο Μιχαλάκης και τα τέσσερα χρόνια της τετραετίας θα ήταν αντιδήμαρχος καθαριότητας και ότι θα οριζόταν επίσης αναπληρωτής δήμαρχος! Πολλοί θα θυμούνται την τρίτη χρονιά τον Κουτσάκη να ωρύεται όταν τόλμησε(!!) ο Αποστολάκης να ορίσει άλλον αντιδήμαρχο καθαριότητας, αθετώντας το ντηλ. Αποκαλούσε μάλιστα το δήμαρχο κωλόπαιδο(!), απειλώντας δεξιά κι'αριστερά μ'ένα κάρο μαλακίες, όπως ότι θα αυτονομηθεί... Βέβαια τον 4ο χρόνο, ο μακαρίτης πλέον δήμαρχος φρονίμεψε και τον επανέφερε στην αγαπημένη του έμμισθη θέση του αντιδημάρχου καθαριότητας.
    Με το θάνατο του Αποστολάκη, ξεκίνησαν άμεσα οι διεργασίες για τον 1ο δήμαρχο Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας και τον τελευταίο δήμαρχο Χαλκηδόνας. Και στις δυο διαδικασίες ΚΕΝΤΡΙΚΟ ρόλο έπαιξε ο φίλος μας ο Παντελής. Θεωρώντας πως με τους 1660 σταυρούς του μπορεί να συμπεριφέρεται όπως γουστάρει, ανακατεύθηκε όπως μπορούσε, έχοντας κατά νου ένα ευφυές σχέδιο: 1) Να πιάσει τον ομοϊδεάτη του Κουτσάκη και να σκαρώσουν μαζί τη λήψη δανείου ενός εκατομμυρίου ευρώ από τα οποία θα εξοφλούνταν οι φίλοι εργολάβοι του Χαλκηδονιώτη και τα ρέστα θα έμπαιναν (;) στα ταμεία του μεγάλου δήμου, και 2 )Να ακυρώσει τη Μαυράκη, που σαν καλή χριστιανή με το σταυρό στο χέρι πίστευε ότι η Χαλκηδόνα τής όφειλε κάτι για την πολυετή προσφορά της, και η οποία είχε νωρίτερα προταθεί από την ομάδα της Χαλκηδόνας για δήμαρχος στο μεγάλο δήμο, αντιβαίνοντας όμως στα σχέδια του Παντελή για τη χήρα-έρμαιο στη θέση αυτή.
    Όλοι αντιλαμβάνονται πως το "Κουτσάκης Δήμαρχος" θα έκανε να γελάσει ακόμα και το παρδαλό κατσίκι, κι'αυτό ακριβώς ήταν που ήθελε ο Παντελής: να απαξιώσει με την επιλογή τους τους Χαλκηδονιώτες και να τους εξισώσει στη συνείδηση του κόσμου με τους ηλίθιους Φιλαδελφειώτες που τόσα χρόνια ρημάζουν τον τόπο τους με αυτά που κάνουν.
    Το σχέδιο του Παντελή πέτυχε, αφού χαμένα κορμιά ελεγχόμενα είτε από τον ίδιο είτε από τη χήρα πείσθηκαν και ψήφισαν Κουτσάκη. Βέβαια το δάνειο ουδέποτε πάρθηκε -αφού ήταν εμφανώς "πουστιά"- διότι ο Παπακώστας, προς τιμήν του, ως Πρόεδρος δεν δέχθηκε να συζητηθεί στο Δ.Σ.
    Και θέλετε να μάθετε γιατί οι ψηφίσαντες τον Κουτσάκη είναι χαμένα κορμιά; Ψάξτε π.χ.(για να μην αναφερθώ σε Κούσουλα, Καραβία, Καβάγια και Γκρίτζαλη τώρα...) να βρείτε ποιος πήρε την κενή θέση (αντιδημάρχου) του Κουτσάκη όταν ο τελευταίος χρίστηκε δήμαρχος και πόσα έβαλε στην τσέπη για τον τελευταίο μήνα του 2010 και θα καταλάβετε...
    Και βέβαια για να δώσει το ΟΚ η χήρα και να εκλεγεί ο Κουτσάκης, έπρεπε να διασφαλίσει ότι το μηνιάτικο ο Μιχάλης θα της το παρέδιδε κανονικά, όπως και έκανε. Λεφτά είν'αυτά, αμ πώς;
    Μπράβο! Παστρικές δουλειές, όπως λέει κι' ο λαός μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @diary09
    Ενώ το σχόλιό σου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, πλήρες κι εμπεριστατωμένο -ασχέτως αν κανείς συμφωνεί ή όχι- γράφεις (παρασυρμένος) και μερικά πράγματα που εμένα, ως διαχειριστή του blog, μπορεί να με φέρει σε δύσκολη θέση. Που ξέρεις, για παράδειγμα, ότι ο κ. Κουτσάκης έδωσε το μισθό του στη δήμαρχο; Ή ήσουν μπροστά ή τα πήγες εσύ ή κάνεις λάθος. Κι αν κάνεις λάθος, και μου κάνει μήνυση ο κ. Κουτσάκης ή η κα Δήμαρχος; Θα πληρώσω εγώ το ότι παρασύρθηκες και σε ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο έγραψες και πράγματα μηνύσιμα. Σε παρακαλώ άλλη φορά να με προστατεύεις, για να προστατεύω κι εγώ την ελευθερία του αναγνώστη να σχολιάζει ελεύθερα, τα πάντα. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πολυ ευστοχος ο diary009. Έχω να προσθέσω ότι οικογένεια δεν είναι μόνο η χήρα αλλά και η μητέρα και η κόρη του Αποστολάκη. Καλό θα ήταν να μας πει ο κ. Κουτσάκης αν έδωσε τα χρήματα και πως τα διάθεσε για να κρίνουμε. Επίσης να μας πει ο κ. Καλόστος αν έκανε το ίδιο κι αυτός γιατί ως αντιδήμαρχος των 30 ημερών τίποτα δεν έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Από όπου κι αν πιάσει κανείς το θέμα Νέα Προοπτική βρωμάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ta arpakse gia na pari vespa opos elege tous eftiakse olous o giorgos akoma kai to autokinito tou poulise se kapoion ergolavo kai akoma perimeni sthn allh tou zoh na pari ta xrhmata(allh se auton pou efige).........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αγαπητέ "ΑΛΗΘΕΙΑ", σέβομαι και σ'ευχαριστώ που δίνεις το λόγο στον απλό πολίτη να εκφρασθεί, αλλά, ως γνωστόν, η αλήθεια μπορεί να ενοχλήσει κιόλας. Αυτό είναι το κόστος, θέλουμε δεν θέλουμε. Από κει και πέρα, δεδομένου ότι καταγράφω τα πραγματικά γεγονότα, όπως αυτά διαδραματίστηκαν, κανείς δεν θα σε μηνύσει, ούτε καν θα κουνηθεί, γιατί ετοιμάζω και άλλα, αν χρειαστεί. Δεν ξέρεις πόσο εύκολα μπορεί να καεί η γούνα μερικών μερικών, και μάλιστα στην αρχή της θητείας τους ως διοίκηση του νέου δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @diary009
    Γράψτε ό,τι θέλετε, αλλά χωρίς να χάνετε το δίκιο σας. Μακάρι να ενοχλεί η αλήθεια. Αρκεί να μην βάζει σε μπελάδες αυτόν που την αποκαλύπτει. Go on.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Απογοητευμένος Πασόκος14 Ιανουαρίου 2011 στις 2:38 π.μ.

    @diary009

    Αναμένονται με αγωνία οι αποκαλύψεις σου. Δείχνεις άνθρωπος που ξέρεις πρόσωπα, πράγματα, γεγονότα και καταστάσεις. Έπρεπε να 'βλεπες πάντως την ημέρα της εκλογής του Κουτσάκη τί γινόταν στο γωνιακό καφενεδάκι πίσω από το πρώην στρ. εργοστάσιο μεταξύ κάποιων συμβούλων. Ο καυγάς ακουγόταν μέχρι την Παπαναστασίου που μένω.
    Δεν ξέρω αν συμφωνείς αλλά έχω την αίσθηση ότι θα ζήσουμε μεγάλη 3ετία. Δεν ξέρω αν θα είναι για γέλια ή για κλάματα. Μπορεί και κλαυσίγελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλά ο κ.Δήμαρχος Μιχάλης Κουτσάκης δεν ήταν άξιος να γίνει Χαλκηδονάρχης? Συνέχεια μας αιφνιδιάζουν οι ΠΑΣΟΚοι της Νέας Προοπτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Α ρε Μιχαλιό... Τί τα 'θελες καημένε τα αντιδημαρχιλίκια; Να σε δω πώς θα καθαρίσεις με τα καύσιμα... Καλύτερα στους γλυκίβραστους και στα φραπεδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και στα σουβλάκια, εσχάτως. Άρα ανακεφαλαιώνουμε:

    ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ
    Αντιδήμαρχος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας
    Πρ.Δήμαρχος Χαλκηδόνας
    Πρ.Αναπληρωτής Δήμαρχος Χαλκηδόνας
    Πρ.Αντιδήμαρχος Χαλκηδόνας
    Ελεύθερος επαγγελματίας
    Καφετζής
    Σουβλατζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ,είναι ένας εξαιρετικός Άνθρωπος
    και είμαι πολύ περήφανος που τον γνώρισα στην ζωή μου.
    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. O MIXΑΛΗΣ ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος
    και είμαι πολύ περήφανος που τον γνώρισα στην ζωή μου.
    ΤΕΛΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή