Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Συνεχίζεται η απεργία των ταξί

"Δεν μας έδωσε καμμία απάντηση στα αιτήματα που του θέσαμε" είπε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξι μετά την συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι του Συνδικάτου με τον Υπουργό Μεταφορών. Η απόφαση που πήραν οι αυτοκινητιστές είναι η συνέχιση της απεργίας και αναμένουν από τον Γιάννη Ραγκούση συγκεκριμένες δεσμεύσεις στα
αιτήματα που έθεσαν.

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος, απευθυνόμενος στους συναδέλφους του είπε ότι "τα επεισόδια και οι παρεκτροπές είναι εκτός λογικής".



Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών αναφέρεται ότι "η απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί με κανόνες θα προχωρήσει κανονικά. Οι κανόνες αυτοί θα διέπουν όλες τις πλευρές του επαγγέλματος, από την έκδοση της άδειας μέχρι την εκπαίδευση των οδηγών, καθώς και τις νέες μορφές και υπηρεσίες ταξί.

Το Υπουργείο αφού, όπως συμφωνήθηκε, παραλάβει το προσεχές διάστημα τις προτάσεις και των τουριστικών επιχειρήσεων, προγραμματίζει πριν το τέλος του μηνός Αυγούστου να δώσει σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς τις προτάσεις του, οι οποίες διαμορφώνονται λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις όλων των μερών, και βεβαίως το γενικό συμφέρον και το συμφέρον των πολιτών - χρηστών, διασφαλίζοντας, όπως έχει ήδη ανακοινώσει από τις 7 Ιουλίου, σε όλα τα μέρη, εύλογο χρόνο για να εκφράσουν τα σημεία στα οποία συμφωνούν ή διαφωνούν".

Α.Σαμαράς: Να παρέμβει ο Πρωθυπουργός

Με δήλωση του ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατιάς καλεί τους ιδιοκτήτες ταξί να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις και τον Πρωθυπουργό να παρέμβει άμεσα για να αρχίσει, όπως αναφέρει, ένα ουσιαστικός διάλογος. "Η ασυνέπεια, η ανευθυνότητα και το διαρκές "ράβε - ξήλωνε" της κυβέρνησης σ' ό,τι αφορά τα ταξί δεν μπορεί να συνεχίζονται άλλο. Ιδίως, μάλιστα, τη στιγμή αυτή που κορυφώνεται η τουριστική περίοδος.

Είναι θλιβερό το γεγονός ότι ο αρμόδιος υπουργός, ενώ έσπευσε να ακυρώσει τη ρύθμιση που προωθούσε ο προκάτοχός του, δεν έχει ακόμη καμία συγκεκριμένη θέση. Αντί να αναγνωρίσει το λάθος του και να δώσει διέξοδο στα αδιέξοδα που δημιούργησε, επιμένει σε στείρες πρακτικές.

Καλώ τον ίδιο τον πρωθυπουργό να παρέμβει άμεσα για να ξεκινήσει ουσιαστικός διάλογος για την απελευθέρωση του επαγγέλματος με κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Καλώ, ταυτόχρονα, τους οδηγούς ταξί να αντιπαρατάξουν υπευθυνότητα στην κυβερνητική ανευθυνότητα και να αναστείλουν άμεσα όλες τις κινητοποιήσεις τους".

ΣΕΤΕ: Να σταματήσει η απεργία

'Εκκληση στους ιδιοκτήτες ταξί να τελειώσουν άμεσα την απεργία τους, απηύθυνε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης, μετά τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του συνδέσμου με τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,Γιάννη Ραγκούση.

«Εμείς είμαστε με την πλευρά της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων», τόνισε ο κ.Ανδρεάδης και εκτίμησε ότι η απεργία των ταξί πρέπει να σταματήσει αύριο, προαναγγέλοντας ότι ο υπουργός θα καταθέσει στην ομοσπονδία των ταξί συγκεκριμένες προτάσεις και χρονοδιάγραμμα για τη διαδικασία του διαλόγου.

"Από την πλευρά μας", είπε, "θα καταθέσουμε στον υπουργό τις δικές μας προτάσεις για αναβάθμιση των υπηρεσιών, βασιζόμενες στα όσα ισχύουν στην Ευρώπη".

Αναφερόμενος στην τουριστική κίνηση, ο κ.Ανδρεάδης είπε ότι φέτος καταγράφεται μια αύξηση της τάξης του 10%, που αντιστοιχεί στο 1% του ΑΕΠ.

Πρόσθεσε, όμως, ότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση με τα ταξί θα υπάρξει μείωση τον Αύγουστο και δεν αποκλείεται να επηρεαστεί και ο Σεπτέμβριος.

Βρισκόμαστε στην ώρα μηδέν για τον τουρισμό, εκτίμηση και ανακοίνωσε ότι πολλές εταιρείες που πραγματοποιούν κρουαζιέρες θα επανεξετάσουν τον προορισμό τους για την Ελλάδα, ενώ θα επηρεαστούν και οι πτήσεις τσάρτερς.


Δικογραφίες για 6.415 άτομα

Από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δόθηκαν στη δημοσιότητα στοιχεία για τις δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί σ΄όλη την Ελλάδα κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων.

Όπως προκύπτει, από τα στοιχεία, στο χρονικό διάστημα από 18 Ιουλίου έως την Τετάρτη 27 Ιουλίου σχηματίσθηκαν, 82 δικογραφίες στις οποίες εμπλέκονται 6.415 άτομα.

Από τις δικογραφίες αυτές, οι 35 έχουν υποβληθεί στον εισαγγελέα και εμπλέκονται 5.524 άτομα και τα ποινικά αδικήματα που αφορούν το προανακριτικό υλικό είναι η παρακώλυση συγκοινωνιών και άλλα συναφή.

18 σχόλια:

  1. μακάρι αυτή παλιόφαρα των ταξιτζήδων να έκανε απεργία επ' άπειρον.

    Μια χαρά είναι οι δρόμοι της Αθήνας.

    Και όποτε κλείνουν το λιμάνι και το αεροδρόμιο, ένα γερό ξύλο από τα ΜΑΤ, θα τους έφερνε στα ίσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ !
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ Ν ΑΛΛΑΞΕΙΣ
    ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ!
    ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 7.55 ΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΙΟΦΑΡΕΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΧΑΡΗ ΖΩΗ ΣΟΥ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άκου άλλες παλιόφαρες...
    γιατροί, δικηγόροι, ταξιτζήδες, φορτηγατζήδες

    άμα ψάξω θα σου βρω και άλλες.

    εσείς πατριωτάκια, πόσες φορές έχετε αφήσει ανθρώπους στους δρόμους να ταλαιπωρούνται?

    πόσο βρωμιάρηδες επαγγελματίες είστε?

    πόσες αποδείξεις δεν κόψατε ποτέ?

    πόσους τουρίστες κλέψατε με διπλά κόμιστρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΑΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΝΩΝΥΝΜΑ ΣΕ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ.ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕΣ ΜΟΝΟ ΞΥΛΟ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1ο ερώτημα
    αφού δεν ανήκεις στην ευαγή τάξη των ταξιτζήδων, τι σε ενδιαφέρει και τους υπερασπίζεσαι?

    εγώ βγαίνω ανώνυμα και γι' αυτό είμαι "κότα και κομπλεξικός", ενώ εσύ βγαίνεις επώνυμα οπότε είσαι και πολύ μεγάλος "κοκορίκος".

    Ναι όταν ήμουνα μικρός έτρωγα και όλο το φαϊ μου.

    Θα μου απαντήσεις ρε υπερασπιστή όλων των αλητήριων φαρών που ταλαιπωρούν τηυν Ελλάδα, σε αυτά που σε ρώτησα?

    ερώτημα 2ο
    Πόσοι Έλληνες συμπολίτες μας, εκτιμούν αυτή την παλιόφαρα?
    Απάντησε μου εδώ και συνεχίζουμε την κουβέντα.

    ερώτημα 3ο
    αφού δεν ανήκεις σε αυτές τις παλιόφαρες, δε πας να παίξεις με τα κουβαδάκια σου πιο κει, και ν' αφήσεις να υπερασπιστεί τον κλάδο του κάποιος επαγγελματίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΘΕΙΟ ΤΑΞΙΤΖΗ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Η ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΣΕ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΤΟΥ? ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ .ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΩ.ΕΧΩ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ(ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ)2 ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ.
    ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΒΓΩ ΝΑ ΒΡΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΠΩΝΥΜΑ.
    ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΒΡΙΖΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ.ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Α Ν Ω Ν Υ Μ Α.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΝ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ!ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ανώνυμε 3:38 μμ
    κοίτα να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.
    Εδώ είναι ένα μέρος όπου εγώ τουλάχιστον το σέβομαι και οφείλω να μιλάω με κανόνες ευπρέπειας.

    Αν νομίζεις ότι πρέπει να μιλάμε την γλώσσα του λιμανιού, μπορώ να το κάνω άνετα.

    Κάποια στιγμή πρέπει να κατέβεις από τα δέντρα και να γίνεις έλλογο με επιχειρήματα.
    Δεν έχεις καμία δουλειά να είσαι ακόμη με τους χιμπατζήδες.

    Επειδή δεν ξέρω τι σημαίνει να σε παίζει ο φορτηγατζής θείος σου στα γόνατα του, πες μας εσύ τι σημαίνει αυτό, μια και φαίνεται να το κατέχεις το άθλημα.

    Πάμε παρακάτω.
    Είπε κανείς ότι όλοι οι ταξιτζήδες είναι αλήτες του δρόμου?
    Όταν λέμε κάτι, εννοούμε ότι η πλειοψηφία του κλάδου είναι αλήτες.
    Όπως και όλοι οι πολιτικοί δεν είναι αλήτες, όπως και γιατροί υπάρχουν μαλάματα.
    Μάλλον παράτησες το σχολείο νωρίς και δεν κατέχεις και τόσο καλά τα Ελληνικά.
    Αλλά η πλειοψηφία είναι που δίνει τις γενικές εντυπώσεις.

    Εσύ τι λες?
    Η πλειοψηφία τους, δεν κλέβει ασύστολα τους τουρίστες και τις γριές?
    Αν ήθελαν να μη τους κατηγορεί ο κόσμος, θα φρόντιζαν μέσω του σωματείου τους να είχαν στείλει στον εισαγγελέα όσους τους δυσφημούν.
    Η πιστεύεις, ότι η πλειοψηφία του κόσμου, τους έχει σε μεγάλη εκτίμηση?
    Απάντησε μου και εδώ.

    Αφού είσαι τόσο θαραλλέο παληκάρι, γιατί δεν βγαίνεις επώνυμα.
    Εγώ είπες είμαι κότα.
    Το εμπέδωσα αυτό.
    Δείξε μου τώρα και εσύ ότι δεν μένεις πλέον σε σπήλαια.

    Ρε ψυχολόγε της πλάκας που θέλεις να κάνεις και ψυχανάλυση για να καταλάβεις αν έχω παιδικά τραύματα, απάντησε μου σε αυτά που σε ρωτώ και άσε τις παλαβομάρες.

    Υπάρχουν επαγγελματικές τάξεις που δεν πληρώνουν φόρο όπως πληρώνουμε οι υπόλοιποι?
    Ναι ή όχι?
    Μια από αυτές τις τάξεις δεν είναι και οι ταξιτζήδες?
    Εσύ υπερασπίζεσαι αυτούς που θέλουν να συνεχίσουν να μη πληρώνουν?

    Υπερασπίζεσαι αυτούς που με σισιλιάνικο τρόπο αποκλείουν το αεροδρόμιο και τραβιούνται οι επιβάτες με τις βαλίτσες τους μέχρι να φτάσουν στο αεροδρόμιο, και όταν επιτέλους φτάσουν να συνειδητοποιούν ότι έχασαν το αεροπλάνο εξ' αιτίας κάποιων που θέλουν να κάνουν ότι γουστάρουν?

    Υπάρχουν νόμοι, ή όχι?
    Είναι νόμιμο να ταλαιπωρούμαι εγώ και χιλιάδες άλλοι, επειδή αυτοί θέλουν να συνεχίσουν να έχουν τα προνόμια που τόσα χρόνια όλοι οι αλητήριοι των κυβερνήσεων τους παρείχαν?

    Αν δεν είναι νόμιμο να κλείνουν τις προσβάσεις, δεν πρέπει να τους πλακώνουν στο ξύλο?
    Προτείνεις να τους μοιράζουμε και λουλούδια?
    Τι προτείνεις ρε επαναστάτη της πλάκας?
    Να κάνει η κάθε επαγγελματική τάξη ότι της γουστάρει γιατί "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη"?

    Και το δίκιο το δικό μου ρε παληκάρι, ποιός θα μου το εξασφαλίσει?
    Απάντησε μου και εδώ.

    Ζήτησα εγώ βρε άσχετε της Ελληνικής γλώσσας να βγαίνουν τα ΜΑΤ και να δέρνουν τον παπού σου τον συνταξιούχο, ή τα παιδιά που πάνε σχολείο, ή τους εργάτες που απεργούν?
    Που το είδες αυτό άσχετε, που θες να πιάσεις και διάλογο?

    συνεχίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. από συνέχεια

    Είπα και το ξαναλέω.
    Να πλακώνουν όλους αυτούς που παρανομούν.
    Και αυτά τα φιλαράκια σου παρανομούν, όταν μου κλείνουν τον δρόμο προς την δουλειά μου.

    Όταν άσχετε κάνω εγώ απεργία, κάθομαι έξω από το εργοστάσιο μου, πάω στην συγκέντρωση που έχει οριστεί, πιέζω τον εργοδότη μου να μου δώσει αύξηση.
    Δεν σου κλείνω τον δρόμο για να μη πας και εσύ στην δουλειά σου.
    Δεν σε εμποδίζω εσένα και βασικά δεν παρασιτώ πάνω σου.
    Καταλαβαίνεις αυτήν την μικρή διαφορά που υπάρχει μεταξύ Δημοκρατίας και Μαφίας?

    Όταν θέλω και εγώ να γίνω ταξιτζής, δεν θέλω να πάω να χρυσοπληρώσω ένα κουρελόχαρτο που λέγεται άδεια.
    Που ξέρουμε πολύ καλά, πώς και γιατί δημιουργήθηκαν όλα αυτά τα κλειστά επαγγέλματα, σε ποιούς έδιναν άδειες κτλ

    Πολύ παλιά (και μέχρι την εποχή της Χούντας), λόγω των αποτελεσμάτων του εμφύλιου, και της επικράτησης της μιας παράταξης έναντι της άλλης, δημιουργήθηκε όλος αυτός ο μεγάλος αριθμός των κλειστών επαγγελμάτων, όπου την άδεια άσκησης επαγγέλματος έπαιρναν μόνο οι δεξιοί.
    Οι αριστεροί της εποχής εκείνης, έφτυναν αίμα για να μπορέσουν να δουλέψουν τέτοια κλειστά επαγγέλματα.
    Κια έρχεσαι εσύ και μου λες, αυτοί οι κρατούντες προνόμια που δεν έχουτμε εμείς οι υπόλοιποι, ότι πρέπει να συνεχίσουν να τα έχουν, και μάλιστα κλείνοντας δρόμους λιμάνια και αεροδρόμια.

    Και όταν ζητάω εγώ, αυτά τα προνόμια να μην λειτουργούν εις βάρος μου ή εις βάρος της πλειοψηφίας της Κοινωνίας, και όταν ζητάω να εφαρμόζονται οι νόμοι που λένε ότι δεν μπορεί καμιά αλήτικη πρακτική να με εμποδίσει να πάω σε δημόσιο χώρο, και όταν ζητάω να τους σπάνε στο ξύλο γι' αυτή τους την πρακτική, έρχεσαι εσύ ο Ρομπέν των Δασών και μου μιλάς χιμπατζίδικα.

    Εμένα με χαίρονται οι δικοί μου και χαίρομαι γιατί κατέβηκα από τα δέντρα.
    Όταν κατέβεις και εσύ, έλα να κάνουμε παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ.ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
    10Ν. Η ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΠΑΛΙΟΦΑΡΕΣ".
    2ΟΝ.ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΟΦΑΡΕΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΜΜΟΡΦΩΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΩΝ 8.
    ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙΟΦΑΡΕΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ.
    30Ν.ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΛΟΓΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΦΟΡΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΑΣΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ. Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ.
    4ΟΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ.
    ΜΑΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΦΙΟΖΟΣ.ΞΕΡΕΙΣ ΕΓΩ Ο ΑΝΟΗΤΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΦΑΡΑ ΥΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗΣ.ΑΛΛΗ ΠΑΛΙΟΦΑΡΑ ΑΥΤΗ.
    5ΟΝ.ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΠΟΙΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΩ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.
    ΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ . ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ.
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ. ΕΣΥ ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ. ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά, τώρα με ρούμπωσες
    δεν έχω μούτρα να βγω στην κοινωνία.

    σου είπα, σου λείπει παιδεία γύρω από το πώς γίνονται οι διάλογοι.

    Όταν κάποιος σε ρωτάει, του απαντάς, δεν του λες άρες - μάρες - κουκουνάρες.

    αλλά περισσότερο μου άρεσε, αυτό που λες ότι είσαι κατά της αστυνομικής βίας, άρα επαναστάτης.
    Κατά των παράνομων πότε θα επαναστατήσεις?
    Όταν το πει ο καθηγητής σου?

    και το άλλο μου άρεσε, για το τεκμαρτό εισόδημα. Σαν τα ανέκδοτα με τον τοτό.

    και ότι το ταξίμετρο είναι συνδεδεμένο με τις αποδείξεις. άλλο ανέκδοτο αυτό. κάτι για τις διπλές-τριπλές και οκταπλές κούρσες έχεις ακούσει?

    και κοίτα να δεις, θες δε θες, ζεις σε μια κοινωνία όπου υπάρχουν κάποιοι νόμοι (οι περισσότεροι στραβοί), υπάρχουν κάποιοι που το παίζουν αστυνομικοί και κάποιοι που επίσης το παίζουν δικαστές.
    Αν δεν σου αρέσουν αυτοί, μόνο με την κάλπη μπορείς να φέρεις μια κυβέρνηση τίμια και να τα αλλάξεις όλα.

    Όσο αυτή η κυβέρνηση δεν εμφανίζεται, πρέπει να παίζεις το παιχνίδι που προκύπτει από τις εκλογές.

    Κάποιοι ψηφίζουν κάποιους, και αυτοί οι κάποιοι είναι οι αντιπρόσωποι του εκλογικού σώματος.
    Και όσο το εκλογικό σώμα είναι χάλια, τοσο εκτρώματα θα βγαίνουν στην Βουλή.
    Αλλά οι νόμοι έστω και στραβοί, πρέπει να τηρούνται, γιατί αλλιώς θα υπάρξει όχλος και κρατία.
    Και η εμφάνιση του όχλου είναι χαρακτηριστικό υποβαθμισμένων πολιτικά κοινωνιών.

    Τώρα για να σου λύσω και την απορία, αν είμαι δοσίλογος - κουκουλοφόρος - ρουφιάνος, δύο πράγματα θα σου πω.

    1ον. Καλά που δεν είμαι αριστερός της πλάκας σαν εσένα.

    2ον. Δοσίλογους λέγατε και πολλούς πρώην συντρόφους σας, όταν σας εγκατέλειπαν για άλλες πολιτείες. Για δες συμπτώσεις!!!
    Πώς δεν με είπες και ρεβιζιονιστή.

    Υποστηρίζετε οτιδήποτε είναι κατά του συστήματος γενικά.
    Δεν πα νάναι δίκαιο ή άδικο, εσείς κολλημένοι κατά του συστήματος.

    Αδιάφορο για σας, αν και αυτοί που υποστηρίζετε, είναι ολοσούμπιτοι μέσα στο σύτημα και γλείφουν και έρπουν.

    Κατάλαβες τώρα γιατί θα είσαστε πάντα ένα μικρό κομμάτι διαμαρτυρίας κατά των πάντων?
    Γιατί με αυτά τα μυαλά δεν σας εμπιστεύεται ούτε η μάνα σας.

    Ο αριστερός δεν είναι κολλημένο στρατιωτάκι παληκάρι μου, να παπαγαλίζει ότι του ψιθυρίζουν στο αυτί κάποιοι παλιοί.
    Είναι αυτός, που το μυαλό του δεν κολλάει σε συνθήματα, ούτε κολλώνει να αλλάξει τις ιδέες του, όταν αυτές αποδειχτούν από την Ιστορία σαν τρικοσμικές.

    Στα άλλα μαθήματα που θα παρακολουθήσεις στο γνωστό "σπίτι", βάλε και καμιά ερώτηση στα αφεντικά γύρω από δοσιλογισμό.
    Ρώτα τους "γιατί τρώμε τα παιδιά μας"?
    Δεν εννοώ εμένα (γιατί ποτέ δεν ήμουνα οπαδός ολιγαρχικών συστημάτων), αλλά κάποιους παλιούς αγωνιστές, σαν τον Μάρκο ας πούμε.

    Αυτόν πώς τον είχατε πεί, όταν την έκανε?
    Αναθεωρητής?
    Δοσίλογος?
    Διάλεξε εσύ ότι θες.

    νάσαι καλά φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΛΙ ΤΑΜΠΕΛΑ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΣ.ΣΤΗ ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑΞΙΤΖΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ.ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΠΕΣ? ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ? ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ. ΣΟΥΛΕΩ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ.(ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ Η ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑΒΛΕΠΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ?)
    ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΥΗΣΕΣ. ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΝ ΕΤΗ 2011 ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΙΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΝ ΜΕΣΑ ΤΟ ΤΑΞΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ .ΕΣΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ.ΕΝΤΕΛΕΙ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΑΝΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΝΑΣΥΝΟΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. ΧΑΙΛ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υ.Γ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΑΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.(ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΡΙΒΙΖΙΟΝΙΣΜΟΣ?ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΕΙΣ.) ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΑΝΑ ΧΑΙΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κατ' αρχάς ΡΕΒΙΖΙΟΝΙΣΜΟΣ και όχι ΡΙΒΙΖΙΟΝΙΣΜΟΣ.
    revisioniste στα Γαλλικά.

    δεν σας το έμαθαν αυτό?
    λοιπόν άκου να δεις τι σημαίνει.
    1. όταν κάποιος αμφισβητεί τις αρχές του Μαρξισμού και θέλει να αναθεωρήσει τις αρχές του.
    Μιά τάση του σοσιαλισμού, στην ουσία είναι.

    Έτσι λέγανε οι "σκληροπυρηνικοί" τους "αλληθωρίζοντες" του καθεστώτος.
    Αποκλειστική χρήση από τους κομμουνιστές της εποχής.

    2. Δοσίλογος - μπουμπούκι που άνθισε στην κατοχή. Οι περισσότεροι από αυτούς κυβέρνησαν για πάρα πολλά χρόνια την Ελλάδα και την "έχτισαν" έτσι δυνατή όπως είναι τώρα. Δεν δώσανε ποτέ λόγο για τις πράξεις τους, παρά μόνο ένας.
    Αποκλειστική χρήση από τους δεξιούς της εποχής.

    3. Κουκουλοφόρος - συνεταιράκι των προηγούμενων. Πάντα αυτοί οι δύο δούλευαν στο σκοτάδι.
    Αποκλειστική χρήση από τους δεξιούς της εποχής.

    4. Ρουφιάνος - αυτός που καταδίδει ψευδώς γεγονότα. Εδώ φοβάμαι ότι αυτό το φρούτο άνθισε και στην δεξιά και στην αριστερά.
    Αποκλειστική χρήση και από τους δεξιούς και από τους κομμουνιστές στα αντίστοιχα τους, καθεστώτα.

    εντάξει, τις πέρασα τις εξετάσεις?

    Αν σε κατέταξα κατά λάθος στην αριστερά, το ανακαλώ, αφού δεν σε πειράζει.

    Αλλά εκεί που μου το πήγαινες μια χαρά, μου το χάλασες στο τέλος.

    Τι το ήθελες αυτό το ΧΑΪΛ?
    Τώρα πρέπει να σε υπολογίζω στην Χρυσή Αυγή.

    Δεν πιστεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1ΟΝ.ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ .ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
    2ΟΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΤΑΜΠΕΛΑ?
    3ΟΝ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΡΕΒΙΖΙΟΝΙΣΜΟΥ.ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΗ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ .ΠΑΛΑΙΑ ΣΟΥ ΤΕΧΝΗ ΚΟΣΚΙΝΟ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΕΙΔΑΛΩΣ ΘΑ ΜΕ ΗΞΕΡΕΣ.
    4ΟΝ. ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΜΟΝΟ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΣΤΟ Υ.Γ. ΣΟΥ ΕΜΕΙΝΕ? ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ? ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. λέγε ότι σου αρέσει παληκάρι μου.
    Δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Τι αλτσχάιμερ, τι κουκούλες, τι ράσα για παπάδες, τι ρουφιάνοι!!!

    Έτσι εννοείτε εσείς τον πολιτικό διάλογο?
    Εντάξει σε πήρα και εγώ βρε παιδάκι μου λίγο από τα μούτρα.
    Τι σε είπα δηλαδή?
    Αριστερό της πλάκας σε είπα, και το πήρες κατάκαρδα.

    Αρκεί που το γράφεις επώνυμα, όπως μου είπες ότι κάνεις όταν τα παίρνεις.

    Αλλά άντε να κάνω ένα τελευταίο σχόλιο και να κλείσουμε το θέμα, να πάμε και για κανένα μπάνιο.

    Εκεί σε εσάς (είδες, δεν σου βάζω ταμπέλα), δεν ευδοκιμεί καθόλου το χιούμορ?
    Έχετε μείνει έτσι όπως σας θυμάμαι, από τότε στριφνοί και ξινοί?

    Γελάστε βρε και λιγάκι.
    καλό σου καλοκαίρι, και αυτό το εννοώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΥΑ ΝΤΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ?
    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ .ΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ .ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή