Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Συζήτηση για το μεταναστευτικό

Το Ανοιχτό μέτωπο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μεταναστών διοργανώνει αυτό το Σάββατο 19 Μάη εκδήλωση-συζήτηση στη Στρούγκα για το μεταναστευτικό. Θα γίνει ενημέρωση από δικηγόρο για τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της κατασταλτικής πολιτικής κατά των μεταναστών και θα πραγματοποιηθεί συναυλία με τους Υπεραστικούς για την οικονομική ενίσχυση του μετώπου. Αυτό το Σάββατο, 19/5 στις 19.30 στη Στρούγκα, Δεκελείας 116, Νέα Φιλαδέλφεια

18 σχόλια:

  1. Των μεταναστών που βρίσκονται νόμιμα στη χώρα ή αυτών που βρίσκονται εδώ παράνομα; Παρακαλώ να μας το ξεκαθαρίσετε για να ξέρουμε αν θα ρθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το νόμιμα από το παράνομα απέχουν μερικά χιλιάρικα λάδωμα και μερικές ώρες στην ουρά για βίζα. Ας μην το κάνουμε τόσο θέμα, ειδικά στη χώρα που έχουμε καμαρώσει για σούπερ νόμιμους τους πλέον διαχειριστές της παρανομίας.

    Δεύτερον, οι νόμοι και οι διαταξούλες της ελλαδίτσας είναι μια απειροελάχιστη ασήμαντη υποσημείωση του σύμπαντος (ειδικά κι όταν έχεις υπογράψει δουβλίνο 2, γεγονός που ακυρώνει την οποιαδήποτε εθνική πολιτική σου). Ακόμα περισσότερο, η τάση του ανθρώπου για μετανάστευση, προϋπάρχει αιώνες από την τάση του να χαράσσει σύνορα και να συγκροτεί εθνότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Κωστή

      Το ότι διάφοροι παρανομούν δεν νομιμοποιεί τίποτα και κανέναν. Εκτιμώ ότι αυτή η λογική είναι επικίνδυνη.
      Τι λέει ακριβώς το Δουβλίνο 2 και σε τί βαθμό ακυρώνει τις εθνικές αποφάσεις;
      Ασφαλώς η μετανάστευση είναι πανάρχαιο φαινόμενο. Η μαζική μετανάστευση, οφείλεται σε οικονομικούς λόγους, όπου άνθρωποι από τς φτωχότερες περιοχές του πλανήτη μεταναστεύουν στα παγκόσμια οικονομικά κέντρα. Έτσι και οι Έλληνες από το τέλος του 19ου αι. και μέχρι το 1960 μετανάστευαν σε χώρες του εξωτερικού.
      Έτσι και στα χρόνια του υψηλού ρυθμού ανάπτυξης εισέρρευσε εργατικό δυναμικό το οποίο είχε ανάγκη η οικονομία. Σε κάθε φάση η οικονομία καθορίζει τον όγκο των ανθρώπινων πόρων που χρειάζεται.
      Επίσης, το φαινόμενο της πολυπολιτισμικότητας είναι χαρακτηριστικό της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας και είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να το αποδεχθούμε. Να εντάξουμε ομαλά στην κοινωνία μας τις άλλες εθνότητες, με σεβασμό στις πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές, εθιμικές πεποιθήσεις του καθενός. και πάνω απ΄ολα σεβασμό στο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού.
      Απο κει και πέρα, όμως, σε συνθήκες κρίσης και πρωτοφανούς ύφεσης στην οικονομία, ο αυστηρός έλεγχος της μετανάστευσης είναι επιτακτικός. Και ασφαλώς είναι απόλυτο εθνικό μας δικαίωμα να αρνηθούμε την παράνομη είσοδο στη χώρα. Κανένας και καμία συνθήκη δεν το απαγορεύει. Και φυσικά αυτοί που έρχονται με βάρκες από την Τουρκία, με κανένα λάδωμα δεν πρόκειται να πάρουν βίζα.
      Επίσης με την εκρηκτική άνοδο της ανεργίας, είναι άδικο προς τους υπάρχοντες εργαζόμενους να φορτώνεται η χώρα και άλλους οι οποίοι δεν θα βορυν δουλειά και θα αναγκάζονται να ζουν παρασιτικά και ενίοτε παραβατικά.
      Άρα λοιπόν, σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα, σεβασμός στη διαφορετικότητα, αλλά όχι ξέφραγο αμπέλι η χώρα.
      Και πολύ περισσότερο, φαινόμενα τύπου Υπατίας, θα πρέπει η οργανωμένη πολιτεία να τα αντιμετωπίζει αποφασιστικά και με τιμωρία των όσων ημεδαπών τα δημιουργούν.
      Σε κάθε περίπτωση, όποιος αισθάνεται ότι πρέπει να "φιλοξενούμε" στη χώρα ανεξέλεγκτα τον όποιον έρχεται, μπορεί κάλιστα να τον φιλοξενεί στο σπίτι του, να τον ταϊζει και να τον ποτίζει.
      Να μια ιδέα για το "ανοιχτό μέτωπο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μεταναστών". Να προτείνει στα μέλη του να φιλοξενούν από έναν, τουλάχιστον, λαθρομετανάστη, καλύπτοντας οι ίδιοι και τα έξοδα διαβίωσής του.

      Διαγραφή
    2. "Με βάρκες από την Τουρκία" και χωρίς το παραμικρό χαρτί (ούτε καν ένα φράγκο για λάδωμα) ήρθαν και οι πρόσφυγες που έφτιαξαν τον τόπο που τώρα μένουμε. Και μην αρχίσει κανείς ότι "άλλος πρόσφυγας, άλλο μετανάστης, άλλο λαθρομετανάστης". Το "πρόσφυγας" ετυμολογικά και εννοιολογικά αναφέρεται στις συνθήκες που εγκαταλείπει κάποιος ένα τόπο, ενώ το "μετανάστης" αναφέρεται στη συνθήκη επαναπατρισμού του ή γενικότερα της μετακίνησής του -αναφέρεται δηλαδή στον τόπο προορισμού ή κατάληξης. Όπως αντιλαμβάνεστε ένας πρόσφυγας μπορεί να είναι ταυτόχρονα και λαθρομετανάστης και, ιστορικά, στην απόλυτη πλειοψηφία τους οι μικρασιάτες έλληνες ήταν τέτοιοι.

      Αυτοί που περιέγραψα ότι παρανομούν δεν είναι κάποια άσχετη κατηγορία αναφορικά με τα κριτήρια νομιμότητας των μεταναστών. Δεν συμψηφίζω παρανομίες και παρανόμους. Προσπαθώ να καταλάβω ποιος ορίζει το νόμο, δηλαδή την κόκκινη γραμμή που χωρίζει το νόμιμο από το λαθραίο. Αν ήδη αυτός που νομοθετεί έχει κάνει τους νόμους κουρελόχαρτο -και στο χαρτί, αλλά και στην πράξη- τότε προκύπτει ένα σοβαρό ζητηματάκι για το χαρακτηρισμό κάποιου ως "λαθραίου". Πόσο ακέραιο είναι το σύστημα που νομοθετεί και νέμεται εξουσίες; Αν επιμένετε να πιάνετε το πρόβλημα από την άκρη του -και μάλιστα μόνο την άκρη του- η κουβέντα είναι μάταιη και ατελέσφορη. Το καθεστώς πολιτικής/οικονομικής/δικαστικής/νομικής αυθαιρεσίας και απονομιμοποίησης θεμελιωδών αρχών συμβίωσης και ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υφιστάμεθα, μπορεί να μας εξασφαλίζει ένα καναπέ, ένα τηλεκοντρόλ και το δικαίωμα να αισθανόμαστε ότι κάποτε σε κάποια ζωή μπορούμε να κάνουμε το βήμα στην ανώτερη τάξη, αλλά αρχίζει να μας ενοχλεί μόνο όταν παράγει πλέον πολύπλοκα προβλήματα που αφορούν την αρμονική συμβίωση -και τα οποία σιγοντάρουμε και περιπλέκουμε κι εμείς με διάφορους τρόπους (μαύρη εργασία κλπ).

      Η "εκρηκτική άνοδος της ανεργίας" δεν είναι κάποια φυσική καταστροφή σαν το σεισμό. Έχει πρόσημο και ευθύνες, άρρηκτα συνδεδεμένες με την παραγωγή προσφύγων, ελλειμμάτων, αδικιών κλπ. Το να ζητώ έλεγχο των συνόρων για να μην μπουν π.χ. Αφγανοί, ενώ ως χώρα έκανες ό,τι μπορούσες για να δημιουργηθούν Αφγανοί πρόσφυγες, δεν ανήκει στις πολιτικές ευαισθησίες μου.

      Αυτό το επιχείρημα με τη φιλοξενία κάθε λαθρομετανάστη έχει κουράσει. Κυρίως επειδή ήδη έχουμε χρεωθεί να ταϊζουμε και να ποτίζουμε κάθε έναν που φοροδιαφεύγει, που αφήνει πιστόλια σε δημόσια ταμεία και εργατικές εισφορές, που δημιουργεί ελείμματα, που αυθαιρετεί σε δημόσιο και ιδιωτικό κορβανά. Επίσης, έχουμε ήδη χρεωθεί τα έξοδα περίθαλψης και του μετανάστη, και του ντόπιου, και του τουρίστα, και του κάθε χριστού που πατάει σε αυτή τη χώρα. Για όποιον δεν το γνωρίζει, αυτό σημαίνει "κοινωνικές υπηρεσίες". Ψιλά γράμματα για το μυαλό του νεοέλληνα που εννοεί "κοινωνικό" κάτι που βολεύει τον ίδιο και τη φάρα των πέντε ομόταξών του και βάζει κριτήρια επιλεκτικότητας στις παροχές του κράτους.

      Διαγραφή
    3. Όσο για το Δουβλίνο 2, τα πράγματα είναι πολύ συγκεκριμένα. Αν μετανάστες φύγουν από χώρα της ΕΕ προς άλλη χώρα της ΕΕ, θα απελαύνονται αυτόματα προς τη χώρα της ΕΕ από την οποία προήλθαν (και όχι π.χ. από τη χώρα προέλευσής τους). Σε απλά ελληνικά, δεν μπορείς πλέον ΟΥΤΕ να τους διώξεις. Μέχρι κι αυτό βέβαια, η άθλια (ή ανύπαρκτη να πω) εθνική πολιτική στο ζήτημα, χάζευε τους μετανάστες στο λιμάνι της Πάτρας νομίζοντας προφανώς πως ο αγαπημένος τόπος διαβίωσής τους είναι τα λιμάνια. Προφανώς επίσης, από χούι θα κοιτάζανε οι ταλαίπωροι όλο το βράδι τα καράβια.

      Να συνοψίσω και να τελειώνω: το οσο-δεν-πάει απονομιμοποιημένο (σύμφωνα με τους δικούς του νόμους, όχι τους δικούς μου) κράτος δεν εφάρμοσε καμοία πολιτική καταμέτρησης, αφομοίωσης και απέλασης. Υποδέχεται (με σημαντικότατο κέρδος) τους μετανάστες και τους στιβάζει στα κολαστήρια της Αθήνας (για να πέφτει κι η τιμή της γης, μην ξεχνιόμαστε), δεν τους δίνει κανένα πραγματικά δικαίωμα (περίθαλψη, παιδεία κλπ), τους αντιμετωπίζει ως εξ ορισμού παράνομους, τους αφήνει στο έλεος του κάθε ψυχωτικού εγκληματία της χρυσαυγής και, για κερασάκι, δεν τους αφήνει και να φύγουν. Και πάει και υπογράφει και συνθήκη που του δένει τα χέρια, ακόμα και να ήθελε να τους διώξει δηλαδή. Good wines.

      Διαγραφή
    4. Πληροφοριακά, το Δουβλίνο 2 λέει ότι αιτήσεις πολιτικού ασύλου μπορούν να γίνουν μόνο στη χώρα από την οποία εισήλθε ο αιτών στην ΕΕ και αν ζητήσει άσυλο σε δεύτερη χώρα, αυτή οφείλει να τον επαναπροωθήσει στην πρώτη. Αυτός είναι ο λόγος που η Ελλάδα με τον ανύπαρκτο μηχανισμό της δέχεται το 90% των αιτημάτων πολιτικού ασύλου στην ΕΕ - τουλάχιστον εξαιτίας των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα κέντρα κράτησης δεν εφαρμόζεται τελευταία η επαναπροώθηση από αρκετά κράτη της ΕΕ.

      Πέρα όμως από τους αιτούντες πολιτικό άσυλο, είναι γεγονός ότι στην Ελλάδα βρίσκεται μεγάλος αριθμός οικονομικών μεταναστών χωρίς χαρτιά. Αυτό δε συμβαίνει κατ' επιλογήν των μεταναστών. Συμβαίνει διότι το ελληνικό κράτος έχει επιλέξει αφενός να δέχεται τους μετανάστες στην ελληνική επικράτεια, αφετέρου να μην τους δίνει πλήρη ή έστω μερικά δικαιώματα. Όταν η οικονομία είχε ανάγκη τους μετανάστες και πάλι δεν είχαν χαρτιά κι αυτό σημαίνει ότι η μη νομιμοποίηση των μεταναστών, όπως και η πλημμελής αστυνόμευση, συνιστούσε έμμεση επιδότηση των εργοδοτών τους.

      Τα δυο-τρία κύματα αναδρομικών νομιμοποιήσεων που συνέβησαν στο παρελθόν και έδωσαν υπό αίρεση χαρτιά σε χιλιάδες δικαιούχους, που εργάζονταν κανονικά, πλήρωναν φόρους και συνεισέφεραν στον δημόσιο κορβανά χωρίς ν' απολαμβάνουν κανένα δικαίωμα, ήταν δυστυχώς προσχηματικά και άκρως εκμεταλλευτικά.

      Λεπτομέρειες υπάρχουνε πολλές και εκεί βεβαίως κρύβεται ο διάβολος. Τελείως ενδεικτικά, κι επειδή είναι σημερινό θέμα, δες την περίπτωση του Αλβανού δημοσιογράφου Νίκο Άγκο, ο οποίος ζει κι εργάζεται στην Ελλάδα εδώ και είκοσι χρόνια, και το ελληνικό δημόσιο του αίρει τώρα την άδεια παραμονής και του ζητά να εγκαταλείψει τη χώρα σε 30 μέρες γιατί προ πενταετίας δεν είχε αρκετά ένσημα εργασίας.

      Αυτή είναι η στάση της ελληνικής δημοκρατίας απέναντι σε μορφωμένους επαγγελματίες που έχουν επιλέξει να ζήσουν, να κάνουν οικογένεια και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους στη χώρα αυτή αποδεχόμενοι τις αρχές της.

      Φαντάσου ποια είναι η στάση της απέναντι στο λιγότερο προνομιούχο κομμάτι των μεταναστών χωρίς χαρτιά, που βλέπουν την Ελλάδα ως ενδιάμεσο σταθμό για ένα καλύτερο μέλλον στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη.

      Θα ήθελα ωστόσο να παρατηρήσω ότι δεν ακούγεται και πολύ φιλελεύθερη η άποψη του αυστηρού κρατικού ελέγχου επί του παραγωγικού συντελεστή εργασία. Τι θα έλεγες αν κάποιος υποστήριζε την άποψη του αυστηρού κρατικού ελέγχου επί του παραγωγικού συντελεστή κεφάλαιο, ας πούμε;

      Διαγραφή
    5. Μάλλον έχεις μπερδέψει τα πράγματα...Είναι ιεροσυλία και απρέπεια να συγκρίνεις τους πρόσφυγες από τη Μ.Ασία με τη σημερινή κατάσταση. Είναι προκλητικό και ανιστόρητο.
      Στους λαθρομετανάστες που έρχονται από την Ασία και τη Β.Αφρική, μπορεί να έχουμε πρόσφυγες για πολιτικούς λόγους, αλλά έχουμε τεράστιο αριθμό ποινικά διωκώμενων στις χώρες τους. Και στις χώρες αυτές, όπως, πιθανόν γνωρίζεις, κόβουν από χέρια ως και κεφάλια για παραβάσεις του ποινικού κώδικα.
      Η έννοια του κράτους και του νόμου είναι πολυ συγκεκριμένη στις κοινωνίες δυτικού τύπου, όπως η δική μας. Είναι επίσης γεγονός ότι η ελληνική κοινωνία ολοκληρωτικά τάσσεται υπέρ της κοινοβουλευτικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Έτσι λοιπόν τα ορισμένα όργανα της συντεταγμένης πολιτείας είναι εκείνα που νομοθετούν και συγκεκριμένα το ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτή είναι η κατάσταση και αν δεν σου αρέσει μπορείς να μετακομίσεις όπου νομίζεις. Δεν υπάρχουν δικοί σου νόμοι. Υπάρχουν οι νόμοι του κράτους, καλώς ή κακώς. Αυτό ισχύει από την αρχαιότητα και μάλιστα οι Έλληνες έχουμε παράδοση στα θέματα οργάνωσης της κοινωνίας.
      Επαναλαμβάνω ότι ως ελληνικό κράτος έχουμε κάθε δικαίωμα να δεχόμαστε το εργατικό δυναμικό που έχει ανάγκη, η οικονομία μας, ανάλογα με τον ανοδικό ή καθοδικό κύκλο που βρίσκεται. Αν δεν το δέχεσαι είναι δικό σου πρόβλημα. Είναι θράσος όμως να προσπαθείς να επιβάλλεις αυτό που θέλεις και μάλιστα οργανώνοντας συζητήσεις σε καταπατημένους χώρους. Αλήθεια ποιόν ρώτησαν αυτοί που σφετερίζονται το δημόσιο χώρο της Στρούγκας προκειμένουνα τον καταλάβουν;
      Τέλος, όπως εσύ έχεις δικαίωμα να έχεις τις απόψεις σου, έχω και εγώ δικαίωμα να έχω γνώμη για το που πηγαίνουν οι φόροι που πληρώνω.
      Για το λόγο αυτό, λέω ότι αν κάποιοι θέλουν να κάνουν αγαθοεργίες, ας το κάνουν με τα δικά τους λεφτά.
      Δεν ειναι κουραστικό αυτό. Κουραστικό και άθλιο είναι να εκμεταλλέυονται τον πόνο των μεταναστών κάποιοι που το παίζουν υπεραριστεροί και υπερπροοδευτικοί. Τζάμπα μάγκες είναι.
      Στα σπίτια τους και στα μέλη τους οι διάφορες οργανώσεις, να υιοθετήσουν από έναν ή και περισσότερους λαθρομετανάστες
      Κάτι τέτοια δημιουργούν τις χρυσές αυγές κλπ.

      Υ.Γ. Το Δουβλίνο 2 δεν αφορά την Ελλάδα. Η Ελλάδα, δυστυχώς, δέχεται μετανάστες όχι από άλλες χώρες της Ευρώπης, αλλά απευθείας από τις χώρες τους, μέσω Τουρκίας και μέσω των νοτίων παραλίων της Πελοπονήσου και της Κρήτης.

      Διαγραφή
    6. Ζιζέλ, τελευταία απάντησή μου εδώ, γιατί ακριβώς αυτού του τύπου η επιχειρηματολογία είναι κουραστική και αντιδιαλεκτική.
      Κατ'αρχήν, ρύθμισε τις προσλαμβάνουσες στην ανάγνωσή σου. Έχεις απαντήσει σε δυο-τρία που ΔΕΝ έγραψα, αλλά τα σεναριοποίησες και μάλιστα σχεδόν στρεβλά. Π.χ. δεν μίλησα πουθενά για εκτίμηση βάση δικού μου αξιακού ή νομικου συστήματος. Η απονομιμοποίηση ή η κουρελοποίηση των νόμων έχει ως σημείο αναφοράς (και κριτήριο) το σύστημα νόμων που έχουμε αποδεχθεί από κοινού και που η βουλή ψηφίζει και επεξεργάζεται. Όταν κάνω λόγο για "απονομιμοποίηση" εννοώ συγκεκριμένες πράξεις οι οποίες είτε στην ουσία ακυρώνουν τους νόμους είτε ευθέως παρανομούν και συνήθως μπορούν να κρυφτούν πίσω από τη βουλευτική ασυλία και άλλες απαλλακτικές διατάξεις και διευκολύνσεις (που ισχύουν ας πούμε και για μεγαλοεργολάβους, εφοπλιστές, καρτέλ κλπ). Όταν μιλάω για "κουρελοποίηση" αναφέρομαι στις φωτογραφικές διατάξεις (που ακυρώνουν οποιαδήποτε έννοια ισοπολιτείας και κοινού περί δικαίου αίσθημα), καθώς και το άλλο κόλπο γκρόσο των συμπληρωματικών διατάξεων που ακολουθούν κάθε νόμο, οι οποίες είναι πιο φωτογραφικές κι από φωτογραφικές, και στην πλειονότητά τους αυθαίρετες, καταχρηστικές και αντισυνταγματικές. Αν θες πέρασε μια βόλτα από το ΣτΕ να διαπιστώσεις πόσες αντίστοιχες καταγγελίες εκκρεμούν.

      Δεν σύγκρινα γενικά κι αόριστα τους πρόσφυγες "με τη σημερινή κατάσταση". Είπα μόνο ότι κι αυτοί ήταν λαθρομετανάστες. Ακριβώς για να προκαλέσω τη συναισθηματική αντίδραση εκείνου που πλέον χρησιμοποιεί τη λέξη "λαθρομετανάστες" για να περιγράψει εν δυνάμει εγκληματίες και μόνο. Επίσης, αν έχεις στατιστικά στοιχεία για την ποσόστωση των εγκληματιών ανάμεσα στους λαθρομετανάστες, θα σε παρακαλούσα να τα προσκομίσεις. Διαφορετικά, διαβάζω μόνο αοριστίες, σχήματα εντυπωσιασμού και προκαταλήψεις.

      (συνεχίζω)

      Διαγραφή
    7. "οι Έλληνες έχουμε παράδοση στα θέματα οργάνωσης της κοινωνίας".
      Τη διαπιστώνουμε ξεκάθαρα, κάθε μέρα και πιο πολύ. Δεν αντέχουμε άλλο τόση οργάνωση.

      "Επαναλαμβάνω ότι ως ελληνικό κράτος έχουμε κάθε δικαίωμα να δεχόμαστε το εργατικό δυναμικό που έχει ανάγκη, η οικονομία μας"
      Το έγραψε πολυ σωστά και ο helpdiamantis. Όποιος ευαγγελίζεται τα καλά της ελεύθερης αγοράς και αγωνιά να συγχρονίζεται με τις αγορές του κόσμου, καλό (για εκείνον) είναι να μην πιστεύει πως το κράτος ρυθμίζει τις παραγωγικές δυνάμεις της οικονομίας. Αυτά τα λένε οι σοσιαλιστές και, έτσι πρόχειρα που το κόβω και διόρθωσέ με, σοσιαλιστής δεν είσαι.

      "Είναι θράσος όμως να προσπαθείς να επιβάλλεις αυτό που θέλεις και μάλιστα οργανώνοντας συζητήσεις σε καταπατημένους χώρους."
      Δεν προσπαθώ να επιβάλλω τίποτα. Αν το εννοείς για τους στρουγκαίους επίσης δεν βλέπω να προσπαθούν να επιβάλλουν τίποτα. Αν αυτό είναι το συμπέρασμα από την οργάνωση μιας συζήτησης από κάποιο χώρο, τότε ίσως να ρυθμίσεις και τις προσλαμβάνουσές της δημοκρατικής ευαισθησίας σου.

      "Αλήθεια ποιόν ρώτησαν αυτοί που σφετερίζονται το δημόσιο χώρο της Στρούγκας προκειμένουνα τον καταλάβουν;"
      Ρώτησαν τους ίδιους που έχουν ρωτήσει και τα διάφορα δημοτικά συμβούλια που εν κρυπτώ αποφασίζουν για εκμετάλλευση δημοσίων χώρων ή εκδίδουν παράνομα και αντισυνταγματικά άδειες υπενοικίασης δημόσιας γης -για να μην το πάω μακριά, μία από αυτές τις άδειες είναι για τα τραπέζια των καφέ στα πεζοδρόμια. Το "σφετερίζονται" δεν είναι το καταλληλότερο ρήμα για να περιγράψει (α) την εργασία που έκαναν τα παιδιά για να καθαρίσουν αυτό το αχούρι που εξελισσόταν σε υγειονομική βόμβα του τετραγώνου και ο δήμος άφηνε ρημαγμένο για χρόνια, (β) την προσφορά που έχουν στην κοινωνική ζωή του τόπου (ακόμα κι αν δεν σε εκφράζουν οι εκδηλώσεις τους), (γ) το γεγονός πως παρ'ότι ελευθεριακής και τρόπον τινά αναρχικής κατεύθυνσης στις πεποιθήσεις τους, δεν έχουν προκαλέσει το παραμικρό πρόβλημα στη φιλαδελφειώτικη ζωή και συμβίωση, (δ) την αποδοχή με την οποία τους έχουν ανταμείψει οι γείτονες και οι συμπολίτες μας (ακόμα και απομακρυσμένων πολιτικών αντιλήψεων) και τη συμπαράσταση που τους έδειξαν σε δύσκολες φάσεις, όταν την έζωσαν ασφαλίτες και ένστολοι με χημικό θάνατο.

      "Στα σπίτια τους και στα μέλη τους οι διάφορες οργανώσεις, να υιοθετήσουν από έναν ή και περισσότερους λαθρομετανάστες"
      Οι οργανώσεις αυτές κάνουν ό,τι μπορούν γι'αυτό, απλώς δεν έχεις ψάξει τη δράση τους. Προσκρούουν βέβαια πάντοτε σε αντιλήψεις (και επιβουλές) σαν τις δικές σου, οι οποίες εκφράζονται καθεστωτικά και βίαια, στις αθλητικές αγαθοεργίες της χρυσής αυγής, στην αυθαιρεσία των αστυνομικών οργάνων, στη μη τήρηση βασικών νόμων και διατάξεων που έχουν να κάνουν με ανθρώπινα δικαιώματα και, πολλές φορές, αστικά δικαιώματα -εκτός κι αν η βία που έχει παρατηρηθεί είχε θύματα μόνο παράνομους μετανάστες. Το παράδειγμα του Ινδού καθηγητή είναι πολύ κοντινό, για να αναφέρω ένα.

      Διαγραφή
    8. @ ΚΩΣΤΗΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΙΝΤΑΝΟ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ! ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ . ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ? ΣΠΑΤΑΛΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ! ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!

      Διαγραφή
  3. Μιάς λοιπόν και οι νόμοι και διαταξούλες της ελλαδίτσας είναι μια ασήμαντη υποσημείωση του σύμπαντος με ποια κριτήρια χαρακτηρίζουμε κάποιους ως διαχειριστές της παρανομίας; Μήπως η τάση του ανθρώπου για κλοπή δεν προϋπάρχει αιώνες πριν από την τάση του να χαράσσει σύνορα και να συγκροτεί εθνότητες ή για να πάμε και πιο πίσω, να συγκροτεί «φάρες» και να διεκδικεί «ζωτικό χώρο»; Ας μην το κάνουμε λοιπόν και τόσο θέμα ούτε κι αυτό. Επειδή λοιπόν ο ερώτημα δεν απαντήθηκε το επαναλαμβάνω: Των μεταναστών που βρίσκονται νόμιμα στη χώρα ή αυτών που βρίσκονται εδώ παράνομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα δικά τους κριτήρια, τους δικούς τους νόμους. Με αυτό το σύστημα νόμων που με εξαναγκάζουν και μένα σε μια σειρά από αυθαίρετες υποχρεώσεις (χαράτσια, φορολογίες κλπ).

      Τα υπόλοιπα ανιστόρητα απλώς τα γράφεις για να καταλήξεις στην αρχική σου προκατάληψη, η οποία μαρτυρά και συγκεκριμένη κοινωνική ευαισθησία περί του θέματος. Όσοι εμπίπτουν στα νομικά κριτήρια (ενός παράνομου κράτους) θα αντιμετωπιστούν ως άνθρωποι, ενώ οι παράνομοι δεν θα αντιμετωπιστούν καν. Για να μη φανταστώ ότι στη δεύτερη κατηγορία υπονοείς άλλη αντιμετώπιση.

      Διαγραφή
  4. αποδειξεις ρεεεεεεεεεεεεεεεεε18 Μαΐου 2012 στις 3:21 μ.μ.

    αγαπητε μου μην περιμενεις απαντηση.οι ανθρωποι ειναι οτι αρπαξουμε εν οψη εκλογων.κατα την λογικη τους για παρανομους ειναι το θεμα γιατι ειναι η αρχη τους,παρανομη στρουγγα ,καισα και μεταναστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την εντύπωση ότι οι στρουγκαίοι δεν υποστηρίζουν κάποιον εκλογικό σχηματισμό και ίσα-ίσα υποστηρίζουν την αποχή από τις κάλπες και την συμμετοχή στους κοινωνικούς αγώνες. Εσύ ΄΄αποδειξεις ρεεεεεεεεε΄΄ ξέρεις κάτι παραπάνω ή είσαι απλά ένας κοινός συκοφάντης;

      Διαγραφή
    2. Αποχή από τις κάλπες, αποχή από όλα, αλλά παράνομη κατάληψη και παραμονή στο δημόσιο χώρο. Με την ανοχή της κοινωνίας για την οποία αδιαφορούν. Γενικώς καμία υποχρέωση, καμία ευθύνη. Μονο δικαιώματα.
      Μόνο που η ανοχή και η υπομονή έχουν και όρια.
      Κλωτσιεεεεες!!.

      Διαγραφή
    3. κατάλαβα...είσαι απλά ένας κοινός συκοφάντης.

      Διαγραφή
    4. Η αναφορά στο δημόσιο χώρο με την έννοια του ιδιωτικού, είναι άλλο ένα σημάδι του εννοιολογικού χάους στην πολιτική σκέψη του νεοέλληνα. "Καταπάτηση" γίνεται μόνο σε ιδιωτική περιουσία. Η χρησιμοποίηση δημόσιου χώρου δεν συνιστά από μόνη της αδίκημα. Αντίστοιχες καταπατήσεις υπάρχουν ανά δύο μέτρα στη Φιλαδέλφεια, αλλά δεν ιδρώνει κανείς.

      Και για να μη λέμε μόνο για "καταπάτηση δημόσιου χώρου" -που εδώ που τα λέμε δεν ζημιώνει το δήμο, το αντίθετο θα έλεγα- να πούμε και για εκμετάλλευση δημοσιοϊδιωτικού ιδιωτικοδημόσιου χώρου εκ μέρους του δήμου προς όφελος ιδιωτών; Μπερδεύτηκε κανείς με τους όρους; Ξέρω, ξέρω, τα όρια είναι δυσδιάκριτα ετσι κι αλλιώς. Ρωτήστε κανέναν από τους αντιδημάρχους μας. Ξέρουν αυτοί... Και μιλάμε πλέον για μεγέθη που ζημιώνουν το δήμο, δηλαδή όλους μας.

      Διαγραφή
  5. Αυτός ο άνθρωπος τι είναι άραγε?

    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/to_eyxaristw_enos_metanasth_poy_apeileitai_me_apelash.1781182.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή