Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πραγματικό περιστατικό στην πόλη

Συνέβη, συνέβη πρόσφατα, και συνέβη εδώ, στη Φιλαδέλφεια- Χαλκηδόνα. Συναντιούνται δυο επιφανείς συμπολίτες μας, ας πούμε ότι ο ένας είναι ο Α. και ο άλλος είναι ο Τ. Συναντήθηκαν μάλλον τυχαία, -αυτό δεν το έμαθα με βεβαιότητα- κι ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Α.- Θέλω να σου πω ότι θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος στις επόμενες εκλογές. Θα είσαι μαζί μου;
Τ. - Κι εγώ θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος στις επόμενες εκλογές. Εσύ, θα είσαι μαζί μου;

Τόμπολα!

3 σχόλια:

  1. ...και εκεί που περπατούσαν, στον πεζόδρομο της Δεκελείας, συναντούν τον Ν. που τους λέει: "Παιδιά, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στις επόμενες εκλογές. Θα έρθετε μαζί μου;"
    Κάγκελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τρέμω και μόνο στην ιδέα αν 10 μέτρα παρακάτω συναντούσαν όλοι αυτοί τον πατερούλη. Γατάκια ...
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα όσα ειπώθηκαν στις πραγματικές και φανταστικές συναντήσεις, θα έσβηναν μονομιάς αν όλοι αυτοί συναντούσαν λίγο παρακάτω την αρχόντισα!
    Στην οποία ευθύς αμέσως θα προσχωρούσαν, χωρίς καν να περιμένουν να τους γίνει η σχετική πρόταση!
    Υπόκλιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή