Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Ο νέος Δήμος έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίττα του

Με την παρουσία της Δημάρχου Έφης Αποστολάκη, των περισσοτέρων δημοτικών συμβούλων και της μεγάλης πλειοψηφίας των υπαλλήλων του ενοποιημένου πια Δήμου Φιλαδέλφειας- Χαλκηδόνας, πραγματοποιήθηκε η
πρώτη κοπή πρωτοχρονιάτικης πίττας της Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας. Εκτός από τις ευχές που ακούστηκαν κατά κόρον, στα ενδιαφέροντα σημεία της εκδήλωσης περιλαμβάνονται:
-Το μαχαίρι που κράδαινε και στριφογύριζε επί ώρα ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Μπάμπης Μπόβος. Σκεφτείτε τι μαχαίρι θα πέσει στα οικονομικά.
- Ο παραλληλισμός που έκανε ο Παύλος Κότσιρας ανάμεσα στην ανάγκη μαις οικογένειας που αποκτά παιδί να "εφεύρει" μια πρόσθετη κρεβατοκάμαρα στο σπίτι με την διοικητική ενοποίηση της Φιλαδέλφειας και της Χαλκηδόνας. Ελπίζω, αντιδήμαρχε, να μην το κάνεις γκαρσονιέρα...
- Την ευγένεια με την οποία ο Νίκος Παπανικολάου παρέδωσε τη θέση του στον Χάρη Τομπούλογλου, για να βρει ο τελευταίος λίγο αργότερα το φλουρί στο κομμάτι που έκοψε. Εδώ υπάρχουν πολλές αναλύσεις: Ή ο Παπανικολάου από υπερβολικό πολιτικό Πολιτισμό έδωσε τη θέση του και έχασε ο φλουρί, ή ήθελε να δείξει ότι η πιο τυχερή χρονιά του Τομπούλογλου είναι το 2011, όταν δηλαδή έφτασε να γίνει αξιωματική αντιπολίτευση. Διαλέγετε και παίρνετε...

Ακολουθεί αναλυτικό φωτορεπορτάζ της εκδήλωσης.

 
Ασφυκτικά γεμάτο το ΠΠΙΕΔ από εργαζομένους του ενοποιημένου Δήμου







Ο ντιδήμαρχος Μπάμπης Μπόβος λίγο πριν πιάσει το μαχαίρι...


 
Ευχές και από την αντιδήμαρχο Βάσω Αγαγιώτου
 
Ο αντιδήμαρχος Παύλος Κότσιρας
 
Ο αντιδήμαρχος Μιχάλης Κουτσάκης
Ο αντιδήμαρχος Ζαχαρίας Χωρινός


Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Χάρης Τομπούλογλου





Ο επικεφαλής του νομικού προσώπου Νίκος Παπανικολάου








30 σχόλια:

  1. Katarxin oi ekloges eginan to 2010 ara akuro to teleutaio sxolio!!!

    Deuteron o k. Tompouloglou kakos pige aprosklitos kai dextike kai kommati ths pitas. Eprepe na tin afisei oloklirh th pita gia to Gretzelia na tin faei monos tou opws kanei tosa xronia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον Χαρη τον καλεσανε ή πηγε μόνος του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τόσες πίτες που είχε υποσχεθεί ο Τομπούλογλου προεκλογικά, δεν του έφτανε ολόκληρο ζαχαροπλαστείο, όχι μια ταπεινή βασιλόπιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανεναν δεν ενδιαφερει η πιτα..ουτε οι χορτατοι συμβουλοι...τον κοσμο τον ενδιαφερει η καθημερινοτητα και τα προβληματα που εχει...ας αφησουν τις πιττες και τους φραπεδες και ας βγουν στους δρομους να μιλησουν με τον κοσμο και να λυσουν προβληματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι σημασία έχει για τον Χάρη. Έτσι κι αλλιώς όπου γάμος και γιορτή ο Χαρούλης πρώτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπερβολικό πολιτικό πολιτισμό ο Παπανικολάου; Εδώ γελάνε (και ξέρω ότι κι εσύ που το ανέβασες ίσως γελάς). Χαίρομαι πάντως που σουλουπώθηκε η ιδέα περί φωτογραφικού ρεπορτάζ και ελπίζω να σε βολεύει αυτή η φόρμα και να το κρατήσεις. Βοηθά πολύ τους αναγνώστες και συμβαδίζει με την κατεύθυνση των σοβαρών μπλογκς -και όχι εκείνων που βομβαρδίζουν με πληροφορία και "πληροφορία". Όπως κατάλαβες, είμαι εκείνος που σου άφησε το τελευταίο σχόλιο σχετικά με την ενόχληση που προκαλούν τα πολλαπλά ποστς σχετικά με το ίδιο ακριβώς θέμα. Χαίρομαι που έλαβες υπ'όψιν σου την παρατήρησή μου, ακόμα και αν την έθεσα λίγο ...επιθετικά!

    Να'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ανώνυμος των 5.16μμ
    Ο Γρετζελιάς δεν ήταν εκεί.

    @Ανώνυμος των 5.18μμ
    Μου είπε πως δεν προσκλήθηκε. Επίσης ο Τομπούλογλου μου είπε πως δεν προσκλήθηκε ούτε ο Κόντος. Για την άλλη αντιπολίτευση δεν μου είπε. Για τον Κόντο μου είπε.

    @Ανώνυμος των 6.47μμ
    Άλλοι, πάλι, θέλουν μια- μια τις αναρτήσεις. Δεν μπορώ να σας έχω όλους ικανοποιημένους, αφού μερικοί θέλετε ακριβώς το αντίθετο από άλλους. Και παπάς και ζευγάς δεν γίνεται. Πράγματι το "τρωκτικό" του έρμου του Γκιόλια είχε επινοήσει αυτή την τακτική, αλλά όπως είχες διαπιστώσει... η τακτική έπιασε! Τέλος πάντων, θα δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η τακτική του troktikou έπιασε, όπως έπιασαν και οι εκβιασμοί του και τα κάθε λογής πολιτικά και σκιώδη παιχνίδια που χρησιμοποιούσαν ως όχημα το "μπλογκ" (ο θεός να το κάνει) για να παίξουν το ρόλο τους. Γι'αυτό και δεν ήταν "ένα απλό μπλογκ", γι'αυτό και δεν ήταν έρμος ο Γκιόλιας, γι'αυτό και τα παιχνίδια στα οποία έμπλεξε έφαγαν τελικά τον ίδιο.

    Απ'την άλλη, το αισθητικό πρότυπό του, όπως και το αντίστοιχο ενημερωτικό (ανώνυμες πηγές, ψευδείς πληροφορίες, κουτσομπολιό, χαμηλό επίπεδο λόγου και γραφής κλπ.), κάθε άλλο παρά παράδειγμα προς μίμηση μπορεί να είναι. Αν "έπιασε" όπως λες, σε ένα αναγνωστικό κοινό που γουστάρει ειδησεογραφία από την κλειδαρότρυπα ή γαργαλιστικά ρεπορτάζ ελαφρότητας και ρηχής ενημέρωσης, εμένα δεν μου λέει κάτι. Τα στάνταρντς τα ορίζει ο καθένας σύμφωνα με την παιδεία του, αλλά και τους στόχους του.

    Κι η Πετρούλα στο μετεωρολογικό δελτίο έπιασε, αλλά δεν είναι ακριβώς το πρότυπο της έγκυρης ενημέρωσης περί του καιρού. Δεν νομίζεις; ;)

    Απλές παρατηρήσεις κάνω, προς χάριν του διαλόγου. Να με συμπαθάς αν εν μέρει θίγονται κάποιες σταθερές ή πεποιθήσεις σου. Καμία πρόθεση.

    (ο παραπάνω ανώνυμος...

    που ακόμα ψάχνει όνομα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. #Ανώνυμος των 8.23

    Αρχίζω από το τέλος. Βρες ένα όνομα, έχω βαρεθεί νας απευθύνομαι σε όλους σας με γνώμονα... την ώρα της ανάρτησης.

    Όσο για τις σταθερές και τις πεποιθήσεις μου ,αν ήταν τέτοιες δεν θα άλλαζαν επειδή κάποιος ανώνυμος που ψάχνει όνομα είχε ενοχληθεί από τα πολλά feeds. Δεν είναι πεποιθήσεις μου, εδώ αναζητώ κι εγώ τον καλύτερο δρόμο για ενημέρωση των πολλών. Προκατασκευασμένες συνταγές δεν υπάρχουν.

    Για το "τρωκτικό" δεν έχεις άδικο, εκτός από το "έρμος" που έχεις. Ήταν έρμος, γιατί είχε ένα τραγικό τέλος που δεν του άξιζε, έτσι πιστεύω εγώ. Αν ήταν όλα όσα λες (που πολλοί το λέν, αλλά δεν το αποδεικνύουν, εγώ μπανω στη λογική σου για χάρη του διαλόγου) σε μια ευνομούμενη χώρα υπάρχουν δομές, δικαιοσύνη, θεσμοί. Δεν μπορεί αγαπητέ να λειτουργεί η εκδίκηση του οπλοπολυβόλου. Και να το πάμε παρακάτω. Πόσα παντελόνιασαν αυτοί που τον καθάρισαν; Βλέπεις, δεν βρίσκεις άκρη αν ακολουθήσεις αυτό το δρόμο. Ο Γκιόλιας είχε ένα τέλος που δεν αρμόζει σε κανέναν και γι αυτό πιστεύω ότι ήταν "ερμος".

    Για την αναγνωσιμότητα του τρωκτικού. Μπορεί να έχεις δίκιο σε πολλά, στα οποία συμφωνώ. Αλλά δεν βλέπω κα καλογραμμένα μπλογκς ή εφημερίδες να έχουν πέραση στον κόσμο. Θέλω να πω ότι μπορεί η δική σου κι η δική μου αισθητική να είναι παρόμοιες, αλλά αν ζεις μέσα στην κοινωνία κι όχι δίπλα της, κι ιδιαίτερα αν κάνεις μια δουλειά σαν τη δική μου που χρειάζεται η καθημερινή επιβεβαίωση της κοινωνίας, δεν μπορείς να αδιαφορείς για τη δική της αισθητική. Δυστυχώς, αλλά έτσι είναι (νομίζω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Epeidh hmoyn ekei o Papanikolaou pragmatika symplhrwse ena keno poy dhmioyrghse h agnoia kapoiwn gia to prwtokolo.Kanonika o Xaris eprepe na kopsei kommati meta th Dhmarxo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ κατάλαβα ότι δεν είχαν σκοπό να βάλουν τον Τομπούλογλου να κόψει κομμάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητοί φίλοι , ανώνυμοι και επώνυμοι ,

    φυσικά και δεν μας ενδιαφέρουν οι πίτες με την στενή έννοια αλλά μας ενδιαφέρουν οι όποιες συμπεριφορές προκύπτουν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης......

    Φυσικά "όπου γάμος και χαρά ο Χαρούλης πρώτος " αφού αυτό είναι μέσα στις υποχρεώσεις του οποιουδήποτε εκλεγμένου.......

    Σχετικά με "τις τόσες πίτες που έταξε προεκλογικά" μάλλον δεν προσέξατε ότι για κάθε πίτα "είχε και την κατάλληλη συνταγή" χωρίς πάντως "οι πίτες που έταξαν οι άλλοι να είναι λιγότερες".....

    Το ότι πήγε απρόσκλητος είναι κάτι που έχει πολλές προεκτάσεις αφού πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε γιατί δεν καλέστηκε......

    Θα συμφωνήσω σχετικά με το κενό του πρωτοκόλλου , όπως επίσης και ότι αν ο Παπανικολάου δεν το έλεγε μάλλον δεν θα έκοβε κομμάτι ο Τομπούλογλου....

    Σχετικά με το troktiko θα συμφωνήσω με τον Διαμαντή(σχεδόν απόλυτα)......

    Καλημέρα και καλά κρασιά.....και τσίπουρα....και βότκες......και τζιν......και ότι τέλος πάντων αλκοολούχο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχετικά με το Γκιόλια, αν και δεν είναι το θέμα μας εδώ, εννοείται πως δεν επιχειρηματολόγησα υπέρ των οπλοπολυβόλων. Εννοείται ασφαλώς πως σε κανέναν δεν αξίζει τέτοιο τέλος, ακόμα και κοινός εγκληματίας του ποινικού κώδικα να είναι. Αυτό που πιστεύω όμως είναι πως όταν συνδιαλλέγεσαι (και συναλλάσσεσαι) με τη μαφία, υπογράφεις συμβόλαια των οποίων οι κυρώσεις φτάνουν μέχρι το θάνατο. Με άλλα λόγια, δεν πιστεύω ότι την έφαγε επειδή ήταν "ασυμβίβαστος" δημοσιογράφος και τέτοια κουραφέξαλα. Ούτε καν επειδή ήταν δημοσιογράφος. Από κυκλώματα με τα οποία είχε συνηθίσει να συναναστρέφεται, την έφαγε. Στο γύρισμα της μπίλιας, κάποιοι στράβωσαν πάνω στο νταραβέρι και η κάννη γύρισε εναντίον του. Σίγουρα ήταν ενήμερος κι εκείνος ότι παίζοντας με τη φωτιά, δεν μπορεί να καίγονται μόνο οι άλλοι. Μαφιόζικο ξεκαθάρισμα βλέπω και όχι "τρομοκρατική" ενέργεια ή "χτύπημα κατά της δημοσιογραφίας".

    Σχετικά με αυτό που λες για τα καλογραμμένα μπλογκς που δεν έχουν πέραση στον κόσμο, δεν νομίζω πως έχεις πολύ δίκιο. Αλλά και πάλι, το κριτήριο είναι η αναγνωσιμότητα -με οποιοδήποτε αισθητικό ή δεοντολογικό κόστος- ή το επίπεδο του λόγου; Η κοινωνία δεν είναι ένα ενιαίο σώμα με μία και μοναδική αισθητική. Άλλοι τη βρίσκουν με ενημέρωση κλειδαρότρυπας, άλλοι με βρισίδια-ψεύδη-συκοφαντίες, άλλοι με Πετρούλα, απ'όλα έχει ο μπαξές. Το θέμα είναι η κάθε πλατφόρμα ενημέρωσης τι προτείνει όσο αφορά την ποιότητα της ενημέρωσης και τους στόχους της. Οι μισοί στο troktiko έμπαιναν για να διαβάσουν κουτσομπολιά των celebrities και να δουν βυζάκια. Είναι αυτά λόγοι για να τους λάβεις υπ'όψιν σου;

    Ο ίδιος (που ακόμα ψάχνει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. re paidia as dosoume ligo xrono sthn eytyxia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΕΡΙ ΕΥΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ:
    1...ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,
    ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ.. ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ!
    2Η ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΕ ..ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ!
    3 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΧΑΡΗΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΦΥΛΑΓΜΕΝΑ ...ΠΟΛΛΑ!
    4 ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ 'ΑΠΟ ΚΑΤΩ ', ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στον "@ apokalipsi είπε..." "8 Ιανουαρίου 2011 11:36 π.μ." : Ο συγχωρεμένος στην προεκλογική του εκστρατεία δεν έταζε τίποτα μη ρεαλιστικό, διότι και ήξερε την κατάσταση και είχε και διατηρούσε το αντίστοιχο προφίλ και είχε διοικήσει. Αν κάποιοι από τη Νέα Προοπτική το έκαναν, παρακαλώ να γίνετε πιο συγκεκριμένοι. Όσον αφορά την κατάλληλη συνταγή, αν κατάλληλη συνταγή είναι τα ληγμένα καπνογόνα της ΟΝΝΕΔ από τη δεκαετία του 80, τα οποία δε χρησιμοποίησε με υποψηφίους της ΝΔ σε προηγούμενες εκλογές, γιατί απλά υπόσκαπτε το προφίλ τους για δικό του όφελος, να συμφωνήσουμε. Αν κατάλληλη συνταγή είναι να βάζεις Παρασκευή και Σάββατο πριν τη 2η Κυριακή τα παιδάκια - υποψηφίους σου να μοιράζουν το λιβελογράφημα του ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με τη φάτσα σου στο οπισθόφυλλο, τότε πάλι να συμφωνήσουμε. Αν στον πολύ κόσμο το παίζεις ανεξάρτητος και από πίσω κινείς γη και ουρανό στη ΝΔ για να σε στηρίξουν όλοι, ακόμα και αυτοί που έχεις επανειλημμένως πουλήσει, πάλι να συμφωνήσουμε. Αν το ότι είχες φέρει την Παραρίζου να τραγουδήσει για να γιορτάσεις τη νίκη σου πάνω από το πτώμα του Αποστολάκη είναι καλή συνταγή, να συμφωνήσουμε. Για το πρόγραμμα του συνδυασμού να μη μιλήσουμε, για το ότι ουσιαστικές θέσεις δεν υπήρχαν παρά μόνο πυροτεχνήματα πάλι να μη μιλήσουμε. Και όσον αφορά το Όραμα Πόλης, όλοι είδαμε τη 2η Κυριακή υποψηφίους και υποστηρικτές του Κόντου να μοιράζουν ψηφοδέλτια του Τομπούλογλου, ή κάνω λάθος; Πού ήταν κρυμμένο σε όλες αυτές τις ενέργειες και πρακτικές το καλό της πόλης δεν το βλέπω. Εγώ μόνο σκοπιμότητα είδα και από τον "κύριο" Τομπούλογλου και από το Όραμα Πόλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "The Doe names are often, though not always, used for anonymous or unknown defendants"...(From Wikipedia)

    ΤΥΧΑΙΟ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιτέλους!!! και κάποιος που λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Συγχαριτήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς Wikipedia : Αν ο κατηγορούμενος (defendant) είναι η Έφη Αποστολάκη και η Νέα Προοπτική, που έχουν βρεθεί κατηγορούμενοι πριν καν πάρουν το Δήμο στα χέρια τους επειδή πήραν το Δήμο στα χέρια τους, τότε δεν είναι καθόλου τυχαίο και δε χρειάζεται να νομίζεις, να είσαι σίγουρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στον John Doe ειπε...9 Ιανουαρίου 2011 3.40.

    Αγαπητέ φίλε , σχετικά με το πρόγραμμα του Γ.Αποστολάκη και το τι έταζε δεν θα απαντήσω γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει -ΔΥΣΤΥΧΏΣ-ανάμεσά μας,αλλά και γιατί ακόμα και στο κομμάτι αυτό μάλλον δεν είχες ακούσει τι έταξαν(και τάζουν ακόμα) οι συνεργάτες του.Πόσο ποιο συγκεκριμένος να γίνω , αν ακόμα δεν κατάλαβες τότε μάλλον είσαι ετεροδημότης.

    Ότι έχει να κάνει με λοβυτούρες του παρελθόντος τότε λυπάμαι αλλά έχεις χάσει επεισόδια.

    Το λιβελογράφημα όπως το χαρακτηρίζεις(κάτι για το οποίο συμφωνώ) έχει όνομα και χαρακτηρίζει,ανέκαθεν , αυτόν που το εκδίδει-υπογράφει.Το ότι υπήρχε ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ καταχώριση δεν μπορεί να αλλάξει μιας και όπως-φαντάζομαι-γνωρίζεις οι τοπικές εφημερίδες περιμένουν πως και πως τις δημοτικές εκλογές για να αυξήσουν τα έσοδά τους.

    Είδες εσύ καμία Παπαρίζου;;;Εγώ πάντως δεν είδα παρα μόνο ψυχολογική βια σε υπερθετικό βαθμό μάλιστα(Τατιάνα , Μελέτη κλπ).Και σίγουρα δεν είδα να μοιράζει εφημερίδα κανένας υποψήφιος από καμία παράταξη.

    Σε ότι έχει να κάνει με το τι επέλεξαν να στηρίξουν οι του "Οράματος Πόλης" μπορώ μετά βεβαιότητας να σου πω ότι και εγώ είδα κάποιους να μοιράζουν ψηφοδέλτια του Χ.Τομπούλογλου αλλά είδα και άλλους να μοιράζουν ψηφοδέλτια της Ε.Γαιτανά(το Αποστολάκη όπως θα έπρεπε να ξέρεις ΔΕΝ υφίσταται).

    Όσον αφορά τα προγράμματα είσαι σίγουρα άδικος διότι το πρόγραμμα του Χ.Τομπούλογλου ήταν το πιο αναλυτικό και ενημερωμένο από τα λοιπά(αναφορά για το που θα βρεθούν οι πόροι για κάθε έργο ξεχωριστά π.χ. αλλά και φυλαδιάκι για κάθε γειτονία της πόλης)

    Πάντως να είσαι σίγουρος ότι αν δούμε "περίεργα φαινόμενα" από τον Χ.Τομπούλογλου ή από οποιονδήποτε άλλον θα τον "βγάλουμε κανονικά στην σέντρα".Ακριβώς όπως κάνουμε τώρα για την Ε.Γαιτανά και τους συνδιοικούντες.

    Και φυσικά σε κάθε νοήμων ενόχλησε ότι κανείς συνεργάτης(σχεδόν) με την στάση του δεν τίμησε τον Γιώργο όπως του ΑΞΙΖΕ.
    Τέλος αν νομίζεις οτι ο δήμος είναι στα χέρια της Έφης Γαιτανά τότε είσαι μακριά νυχτωμένος.
    Ας είναι καλά ο Παντελάρας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Ώπου γάμος και γιορτή ο Χαρούλης πρώτος", ωστόσο γιατί δεν λέμε για τους υποψήφιους της Νέας Προοπτικής που δεν βγήκαν στο δημοτικό συμβούλιο, έφαγαν τα μούτρα τους, κινήθηκαν μυστικά για να "φάνε" συμμάχους τους και τώρα τρέχουν σε κάθε εκδήλωση;;; Γιατί το κάνουν αυτό; Τι σκοπό έχουν; "Γλύψιμο" και καλή θεσούλα για αυτούς και την επιχείρησή τους;;; Ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σωστός ο Ανώνυμος 7.00 μ.μ. Είναι βλέπεις κι αυτή η καφετέρια με την παράνομη τζαμαρία στη Δεκελείας. Πρέπει να τα 'χουμε καλά με την πολεοδομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @John Doe ...

    ΔΕΝ κατάλαβες καλά.

    Εσύ και οι άλλοι της Προοπτικής είστε οι defendants, co-defendants (συν-κατηγορούμενοι) μαζί με την Ευτυχία... για ότι μέλλει συμβεί στην όμορφη Φιλαδέλφεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @apokalipsi 9 Ιανουαρίου 2011 3.40

    1. Τον ετεροχρονισμένο πόνο για τον Αποστολάκη μετά από ότι έχει γίνει δεν τον εκτιμά κανείς...
    2. Είχαν μπει ακόμα και τραπεζάκια του Τομπούλογλου στη Δεκελείας, στην Παναγίτσα, στον πεζόδρομο της Σάρδεων, έξω από το Ατλάντικ στη Χαλκηδόνα και αλλού και είχαν πάνω και μοίραζαν το Επιτέλους. Ο Χαρούλης έβγαινε με το κοστουμάκι και δύο τρία στελέχη να το πούμε, υποστηρικτές να το πούμε, ας το πούμε όπως θέλουμε, οι μισοί είχαν το φυλλάδιο με τα πρόσωπα των υποψηφίων και οι άλλοι είχαν το Επιτέλους στο χέρι και μάλιστα μόνο το extra δίφυλλο που αφορούσε το Γρετζελιά και είχε τη φωτογραφία του Χαρούλη και όχι το υπόλοιπο μέρος της εφημερίδας που αναφερόταν στην 1η Κυριακή. Τη συγκεκριμένη βόλτα την είδα με τα μάτια μου έξω από το Gate που ανέβαιναν την Τρυπιά. Στο δε facebook, συγκεκριμένοι υποψήφιοι του Χαρούλη είχαν κάνει ανάρτηση το εξώφυλλο του Επιτέλους.
    3. Φυσικά και είχε έρθει η Παπαρίζου, αλλά έφυγε νωρίς, μόλις βγήκε το 1ο αποτέλεσμα από Χαλκηδόνα. Όσον αφορά τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά εκτός από την τρομερή θητεία του κ. Κόντου, ο Παπαγιάννης, που κάνει δουλίτσες ο καναλάρχης του με τον Τομπούλογλου και τρώνε και καμιά φορά στο ταβερνάκι δίπλα στο Λουκιδέλη (έτσι επειδή είμαι ετεροδημότης), με τις ψευδέστατες δημοσκοπήσεις τον έβγαζε και καλά πρώτο συνέχεια - αν αυτό δεν είναι διαστρέβλωση της άποψης και εκβιασμός της κοινής γνώμης, τότε τι είναι. Φυσικά ακολούθησε και η ΕΣΑ μέσω του γνωστού γραφικού Πολιτικού Μηχανικού της περιοχής με το Δημοτικό Διάλογο που έλεγε είμαστε πρώτοι κι άλλα τέτοια χαριτωμένα.
    4. Δεν είδες άτομα από Όραμα Πόλης να κρατάνε ψηφοδέλτια της Γαϊτανά, όσο και να χτυπιέσαι. Αυτό ήταν αδύνατο γιατί όλη η προεκλογική εκστρατεία του Αποστολάκη χτυπούσε μόνο τον Κόντο. Όπως και να την έλεγαν, ακόμα και το επώνυμο της ετεροθαλούς αδερφής της να είχε, είχε κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσει το όνομα του συζύγου της στο ψηφοδέλτιο. Εδώ κάποια κόμματα βάζουν συνθήματα και στιχάκια, το όνομα έκανε τον - πώς τον είπαμε;- συναισθηματικό εκβιασμό;
    5. Όσον αφορά το πρόγραμμα του Τομπούλογλου, ότι άκουγε στις προεκλογικές ομιλίες του Αποστολάκη, το έβαζε με λίγη σάλτσα. Μείωση δημοτικών τελών; κι εμείς. ΑΕΚάρα; κι εμείς. Δημοτικά ιατρεία; Κι εμείς και βάζουμε και τεστ ΠΑΠ - πάλι καλά που δεν έβαλε τα "κορίτσια" από τον οίκο ανοχής του Κόντου να "βοηθάνε" τους γηραιότερους.
    6. Αν μετά από όλα αυτά πιστεύεις ότι κανείς συνεργάτης του δεν τίμησε τον Αποστολάκη, τότε τι να πω; Να πω ίσως ότι είχαν όλοι οι συνεργάτες του την ηθική υποχρέωση να τον κάνουν δήμαρχο, γιατί είχε βγει ήδη, γιατί ήταν αυτός που ήταν για όσους τον ήξεραν ή τον γνώρισαν, αλλά και για τον πόλεμο της συκοφαντίας που εξαπολύθηκε μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @John Doe
    Μόνο μια σημείωση- διόρθωση. Ο οίκος ανοχής δεν είναι ΤΟΥ Κόντου. Να μη λέμε τέτοια, καλά πάει στην πολιτική η συζήτηση, ξέρεις τώρα, αρκεί μια λέξη για να εκτραπεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Jane Doe 10 Ιανουαρίου 2011 8:57 μ.μ. :

    Φυσικά και όσοι έχουν την εξουσία είναι υπεύθυνοι από δω και πέρα, αλλά η Φιλαδέλφεια δεν ξεφύτρωσε αό το πουθενά, ούτε ιδρύθηκε την 01/01/2011. Επειδή τα πυροτεχνήματα είναι πολύ ωραία, ένα μόνο παραδειγματάκι θα φέρω για να καταλάβει η Jane και όποιος άλλος διαβάζει τι είδους πολιτική άσκησε ο άντρας, ο ψηλός το ντερέκι, ο πράος και συναινετικός κ. Κόντος. Στον παιδικό σταθμό στους Απόμαχους που είναι μια πολυκατοικία χωρίς προδιαγραφές:
    α) Δεν έγινε αλλαγή χρήσης σε παιδικό σταθμό και έχει φάει δύο πρόστιμα 200.000€ και 170.000€, γιατί πολύ απλά επισήμως δεν είναι παιδικός σταθμός
    β) Δεν έχει σωστή πυρασφάλεια, αλλά αν δεν έχεις κάνει αίτηση για αλλαγή χρήσης, δεν έχεις καλέσει και κανέναν να σε πιστοποιήσει, άρα ούτε και την πυροσβεστική.
    γ) Επειδή είχε μόνο μία σκάλα καιμάλιστα χωρίς πλατύσκαλα, έβαλαν εταιρεία και κατασκεύασε εξωτερική σκάλα με πλατύσκαλο. Το κουφό είναι ότι το έκαναν για τα μάτια του κόσμου, αφού δεν είχαν ζητήσει αλλαγή χρήσης - έκαναν δηλαδή τη σκάλα από μόνοι τους και φυσικά δεν την έχουν πληρώσει κιόλας. Είναι δε η σκάλα αυτή σε αχρηστία, πηγαίντε και θα το δείτε.
    δ) Επειδή τα πατώματα ήταν όλα από πλακάκια, έβαλαν από πάνω άλλο πάτωμα μαλακό για να μη χτυπάνε τα παιδιά - φυσικά ούτε και αυτό έχει πληρωθεί, κάτι που δεν θα ήταν αναγκαίο αν ήταν κατάλληλο το κτήριο
    ε) Το ενοίκιο είναι - κρατήσου Jane - 5700€ το μήνα και είναι άγνωστο αν το μισθωτήριο συμβόλαιο αναφέρει τη χρήση του ως παιδικού σταθμού ή μόνο ως γραφεία

    Συνολικά, τα έξοδα, τα πρόστιμα, τα ενοίκια και τα χρέη έχουν ξεπεράσει μόνο για τον παιδικό σταθμό τις 500000€. Επιπλέον, κανείς προμηθευτής δεν δίνει πια ούτε τρόφιμα για τα παιδάκια, ούτε πετρέλαιο για τα καλοριφέρ, με αποτέλεσμα οι αθώες αυτές ψυχές να περνάνε τη μέρα τους με ξηρά τροφή και air condition. Ελπίζω να μην έχει κανείς βρεθεί στη θέση του άνεργου πατέρα που με το ζόρι δέχονται το παιδί του σε ένα τέτοιο παιδικό σταθμό, που τον έχει πληρώσει ο λαός.

    Τώρα πόσο κατηγορούμενη είναι η Νέα Προοπτική για όλο αυτό δεν ξέρω, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι από εδώ και πέρα η ευθύνη ανήκει στη Δήμαρχο και στα στελέχη, εδώ συμφωνούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ αλήθεια :

    Έχεις δίκιο, αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψιν τα εξής :
    Ο Γ. Αποστολάκης δεν δέχτηκε την "κυρία" που έχει τον οίκο ανοχής ούτε για κουβέντα, ενώ ο κ. Κόντος τη δέχτηκε.
    Το αρχικό όριο των 300μ από εκκλησίες και σχολεία έγινε 200μ (αν βάλεις στο Google την απόσταση Παναγίτσα - Οίκος Ανοχής, είναι 260μ περίπου) - Δεν ξέρω αν υποχρεώθηκε, δηλ. αν έγινε κάποιου είδους προσφυγή από τον "Οίκο", ή αν έκανε ότι υποχρεώθηκε για να ρίξει την απποσταση από τα 300 στα 200μ
    Μια από τις τελευταίες υπογραφές του κ. Κόντου ήταν λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος η οριστική αδειοδότηση του Οίκου Ανοχής - αναρωτιέμαι αν ήθελε να προλάβει ή αν δεν μπορούσε να μην υπογράψει. Θα ήταν ενδιαφέρον να αφήσει τη νέα διοίκηση να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
    Η τοποθέτηση του κ. Καρακαξίδη ήταν θετική ως προς τον Οίκο Ανοχής - υπάρχει δημοσίευμα. Εδώ μπορούμε να διαφωνούμε μεταξύ μας για τους Οίκους Ανοχής, αλλά προσωπικά δε λυπάμαι την αλλοδαπή που προτιμά να ζει άνετα προσφέροντας το κορμί της αντί να καθαρίζει σκάλες για ένα μεροκάματο. Και μην πει κανείς ότι τις έχουν κλεισμένες σε κλουβιά και τις αναγκάζουν, γιατί δεν είναι πια έτσι - τα ήθη έχουν χαλαρώσει προ πολλού. Για να πάει κανείς να βρει θέση σε supermarket για 400€ και 4ωρο να δούμε, θα βρει;
    Επιπλέον, το ενοίκιο που δίνει η "κυρία" για το "σπίτι" είναι - τώρα δεν ξέρω ποιος θα κρατηθεί - 6000€ το μήνα, πιο πολύ και από τον παιδικό σταθμό, για να καταλάβετε τι μαύρο χρήμα παίζει.
    Τώρα δεν ξέρω ο υπευθυνος των τεχνικών υπηρεσιών (Κωνσταντάτος) που έδωσε το ΟΚ για την απόσταση από τις εκκλησίες και τα σχολεία με ποια διάθεση μέτρησε την απόσταση
    Να μην πούμε τι μαζεύεται εκεί γύρω και τι μπορεί να συμβεί σε καμία περίοικο ή στην κόρη κάποιου, αν πέσει στα χέρια του τρελαμένου που δεν έχει τα χρήματα για να ξεδώσει και βρεθεί στο δρόμο του.
    Σίγουρα ο Οίκος Ανοχής λοιπόν δεν ανήκει στον Κόντο και ζητώ συγνώμη για τη λανθασμένη διατύπωση, αλλά έγινε επί των ημερών του μετά βαΐων και κλάδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @John Doe
    Διαφωνούμε, αλλά δεν πειράζει, εδώ είμαστε για να διαφωνούμε. Είναι επάγγελμα αυτό, και σε μια ελεύθερη κοινωνία κάθε ένας- μία που θέλει, μπορεί να το εξασκεί. Η απόσταση των 300 μέτρων στην ουσία καθιστά απαγορευτική την ύπαρξη του συγκεκριμένου χώρου εργασίας σε όλη την πόλη. Επιπροσθέτως δεν ισχύει πουθενά στην Ελλάδα. Τέλος πάντων, είναι μεγάλη ιστορία, εγώ σε αυτήν είμαι με τον Κόντο, αλλά... είπαμε. Εδώ είμαστε για να διαφωνούμε. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @John Doe ...

    Αν και "αντρόγυνο", πρέπει να διαφωνήσω μαζί σου.

    Όχι μόνο κάνεις λάθος, αλλά ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ & ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙΣ, ποιόν άλλο τον Κόντο, ενώ πλέκεις εγκώμια για την Προοπτική.

    Εγώ, σε ξέρω χρόνια τώρα τι ΑΓΥΡΤΗΣ Είσαι,
    ο κοσμάκης όμως που δεν σε ξέρει, τσιμπάει.

    Λοιπόν, φτάνει πιά !!!

    Κάνω αίτηση για ΔΙΑΖΥΓΙΟ...
    και να είσαι σίγουρος πως θα δικαιωθώ, γιατί έχω όλες τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για τα ψέμματα που λες.

    ΥΓ.: Βλέπω πως μάθατε ότι ξανάρχονται Εκλογές και αρχίσατε την προπαγάνδα, την παραπληροφόρηση και τη Λασπολογία.
    Ε λοιπόν, αυτή τη φορά δεν θα σας περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή