Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

...και στη μέση ο πολίτης...

Η φωτογραφία είναι σημερινή, από την πλατεία Πατριάρχου. Ο πολιτικός λόγος της δήθεν Αριστεράς είναι τόσο παρωχημένος, ξύλινος και άκαμπτος, όσο και τα μέσα που επιχειρεί να τον προβάλλει. Κι εκείνος της δήθεν Δεξιάς τόσο αυτοενοχοποιημένος, κομπλεξικός, αγοραφοβικός, που τις πιο πολλές φορές ούτε καν διατυπώνεται. Τι να σου κάνει κι ο πολίτης;

13 σχόλια:

  1. zhto i neofileleftheri sosialdhmokratia pou exei neoteristiko logo idio me tou DNT

    zhto oi tokoglyfoi pou den ypswnoun pano!

    stous kanapedes lamogia ergazomenoi!

    otan trwgate me 10 maseles, vgazate ta lefta sthn elvetia, kanate ependyseis se kotera htan kala!

    kairos oi trapezites na doun mia asprh mera pou pote den apergoun kai den zhthsan afxhseis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 6.37
    Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Ο κόσμος απορρίπτει και τους μεν και τους δε κι αυτοί νομίζουν ότι βρέχει. Αλλά ξέχασα... Ο κόσμος είναι ανώριμος... ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι λέτε ρε παιδιά?
    έτσι γίνονται οι επαναστάσεις?
    "να γίνει η οργή μας δράση"

    ωραίο σύνθημα

    και μετά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 600 δις σε τραπεζες απο κατεχοντες στο εξωτερικο...20% φορολογια σε αυτα..να πως πληρωνονται τα χρεη...οχι απο τον συνταξιουχο και τον μαγαζατορα η τον εργαζομενο...απο την αλλη κανεις απο αυτους στην φυλακη....ουτε τους πρασινοφρουρους που καναν περιουσιες με τις μιζες ουτε τα golden boys που τρωγαν με χρυσα κουταλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. toso psila pios ta anevase ta pano? Kala to proto einai tou somateiou kai tha peire(?)ton gerano apo ton Dimo to allo, poios to evale.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σημειώσω ότι όλες οι αναρτήσεις πανώ γίνονται νυχτερινές ώρες 1-2 το πρωί. Γιατί άραγε?

    Τα στείρα κλισέ "λευτεριά στον τάδε ρεμάλι", "να γίνει η οργή μας σουβλάκι", "κλείστε την τηλεόραση, ανοίξτε το ριζοσπάστη" και η 4ετία του χαζοψηλού με έχουν κάνει να αγαπήσω τόσο πολύ το δικομματισμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 6.55΄ όταν έγινε η εξέγερση του Πολυτεχνείου είχε σύνθημα "ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" έτσι απλά!
    Αν μάθεις τι συνθήματα είχαν στην Τυνησία την Αίγυπτο και αλλού που γίνονται εξεγέρσεις θα διαπιστώσεις πως έτσι απλά αρκεί όταν το ποτήρι έχει ξεχειλήσει...
    Τι θα πρότεινες εσύ που να σε καλύπτει μήπως το υιοθετήσουμε αφού για να επικρίνεις θα έχεις κάτι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ανώνυμος 2:38 μμ
    επειδή όταν έγινε το Πολυτεχνείο ήμουν εκεί (εσύ δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι), το σύνθημα ναι αυτό ήταν, όπως και άλλα πολλά.
    Εσύ μπορείς να μου πεις, μετά το Πολυτεχνείο (μετά από 10-20 χρόνια), όλοι αυτοί που ήταν εκεί και πάλευαν για τα συνθήματά τους, τι έγιναν?

    Όλοι χωθήκαν σε κάποιο κόμμα και ίσως είναι σήμερα οι ίδιοι που λένε στο δικό σου πανώ "να γίνει η οργή μας δράση".

    Κατάλαβες τι εννοούσα "και μετά?".
    Ότι οι τότε επαναστάτες, τώρα είναι μέσα στο σύστημα.
    Και όσο θυμάμαι, ότι ο φίλος μου και γείτονας έφαγε τότε μια σφαίρα στο πόδι, τώρα σκέφτομαι αν άξιζε να την φάει (για να είναι κάποιοι στα κόμματα και στα κομματάκια και να δίνουν εντολές επαναστατικής γυμναστικής στους υπόλοιπους).

    Εννοείς ότι το ποτήρι ξεχείλισε και στην Ελλάδα, όπως στην Αίγυπτο?

    Το ποτήρι το ξεχειλίσαμε και συνεχίζουμε να το κάνουμε εμείς όλοι.
    Εκτός αν νομίζεις, ότι εσύ δεν το ξεχειλίζεις.

    Και αν νομίζεις, ότι με το σηκώσεις ένα πανώ με ξύλινα συνθήματα της δεκαετίας του 80, μπορείς να κάνεις επανάσταση!!

    Αλλά άντε και την κάνεις την επανάσταση.
    Μετά, ποιούς θα φωνάξεις να την διαχειριστούν.
    Πόσους επαναστάτες δεν είδαμε να εξελίσσονται σε τύραννους?
    Πες μου μια επανάσταση της σύγχρονης ιστορίας, που δεν καταδυνάστευσε ακολούθως τους πολίτες της.
    Μήπως η λύση περνάει μόνο μέσα από Δημοκρατικές διαδικασίες και όχι μέσα από επαναστάσεις?
    Και μη μου πεις ότι Δημοκρατικές διαδικασίες θα εφαρμοστούν μετά από μία επανάσταση, γιατί και τέτοιο παράδειγμα δεν θα βρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για ανώνυμο 10.21΄

    Πολλοί από αυτούς που ήταν εκεί πράγματι εξελίχθηκαν όπως περιγράφεις.
    Πολλοί από αυτούς που πρωτοστατούν στην Αίγυπτο, την Τυνησία και παντού που υπάρχουν εξεγέρσεις ή επαναστάσεις, έτσι εξελίσσονται ή θα εξελιχθούν…
    Ένας από αυτούς που ήταν στο Πολυτεχνείο και εξελίχθηκε διαφορετικά είσαι κι εσύ αν δεν το κατάλαβες!
    Στο Πολυτεχνείο λοιπόν ήμουν κι εγώ και διατηρώ τις απόψεις που είχα και τότε!
    Τα πανώ που υπερασπίζομαι από την απαξίωση σου, δεν έχουν καμιά σχέση με μένα πλην του περιεχομένου των συνθημάτων τους.
    Οι επαναστάσεις και οι εξεγέρσεις δεν γίνονται γιατί κάποιος το θέλει έτσι απλά, κάποιος ξεγελάει άλλους, κάποιοι ξαφνικά είδαν ένα όραμα…
    Αυτά μπορεί να είναι φαντασιώσεις, δικτατορίες, πραξικοπήματα, αλλά δεν είναι εξεγέρσεις και επαναστάσεις.
    Τις εξεγέρσεις λοιπόν που μπορεί να εξελιχθούν σε επαναστάσεις τις κάνουν καταπιεσμένοι λαοί!
    Απλά εσύ νομίζεις ότι το πανώ ας πούμε θα ξεσηκώσει τον κόσμο… και η απόρριψη του περιεχομένου του θα αποτρέψει τον κόσμο από το να ξεσηκωθεί!
    Και τα δύο είναι λάθος! Ο κόσμος ξεσηκώνεται και χωρίς πανώ! Μπορείς να το διαπιστώσεις στα πρόσφατα γεγονότα του Δεκέμβρη με αφορμή την δολοφονία του Αλέξη!
    Εσύ λοιπόν περιγράφεις γιατί πρέπει να είμαστε ενάντια στις επαναστάσεις και ότι όλα πρέπει να τα περιμένουμε μέσα από «δημοκρατικές» διαδικασίες!
    Δεν μπορείς να διακρίνεις ότι μέσα από «δημοκρατικές» καταντήσαμε εδώ που βρισκόμαστε και στο μνημόνιο!
    Κι ακόμη δεν κατανοείς τον μηχανισμό που δημιουργεί εξεγέρσεις και επαναστάσεις!
    Για αυτό νομίζεις ότι μπορείς επειδή αισθάνεσαι βολεμένος στον καναπέ σου να τις σταματήσεις…
    Ε δεν γίνεται έτσι λοιπόν! Όταν οι συνθήκες έχουν ωριμάσει θα γίνουν το θέλεις-θέλουμε ή όχι!
    Για αυτό σκοτώνεται ο κόσμος και δεν λογαριάζει τίποτε παντού όπου γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ανώνυμος 6:54 πμ
    φίλε θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σε όσες τοποθετήσεις έκανες για να καταλάβεις το πώς σκέφτομαι.
    Οι ξεσηκωμοί στα Αραβικά Κράτη δεν έχουν τίποτα κοινό με την Ελλάδα. Μια ζωή αυτούς τους ανθρώπους τους έχουν από κάτω. Τα περισσότερα από αυτά τα κράτη είναι τεχνητά. Τα έφτιαξαν οι Δυτικές δυνάμεις, διορίζοντας ταυτοχρόνως και τους δικτατορίσκους τους, για να τους πίνουν το αίμα, να τους κλέβουν το πετρέλαιο ή τα διαμάντια.
    Εδώ μια ζωή μας είχαν από κάτω, πότε για να μη επικρατήσουν οι "αναρχοκομμουνιστές", πότε για να μας δώσουν δάνεια επί επανάστασης του 1821, πότε για να έχουν κάποια βάση στην Κρήτη κτλ. Τα γνωρίζεις καλά και τα γνωρίζουμε όλοι μας.
    Με τις Αραβικές χώρες αν έχουμε κάτι κοινό, είναι η χαζομάρα μας και η αμορφωσιά μας.
    Μας πετάνε οι πολιτικοί (που και αυτοί τα δικά τους οικονομικά συμφέροντα υπηρετούν), μια παπάρα και εμείς την κάνουμε λάβαρο.
    Δεν καθόμαστε να σκεφτούμε αν αυτή η παπάρα είναι με ουσία ή όχι.
    Είμαστε συναισθηματικός λαός όπως και ο Άραβες. Και συνεχώς την πατάμε.
    Άντε να πεις σε ένα Βορειευρωπαίο "να κάνουμε την οργή μας δράση".
    Θα σου πεί, κάτσε ρε φίλε να το σκεφτούμε αυτό που λες. Μπορεί να είναι σωστό, αλλά να το δούμε πρώτα.
    Εμείς μόλις το ακούμε, ανοίγουμε το στόμα μας 2 οργιές, θαυμάζοντας τον φιλόσοφο που το αμόλησε.
    Το ίδιο συμβαίνει και στις Αραβικές χώρες. Τους πλασάρουν έναν επαναστάτη και οι κακόμοιροι τον πιστεύουν.
    Μη ξεχνάς ότι ο Καντάφι ήταν επαναστάτης όταν έδιωξε τον Βασιλιά της Λιβύης.
    Τώρα τι είναι? Μια μαριονέτα.

    Λες ότι το Πολυτεχνείο με εξέλιξε και μένα διαφορετικά, αλλά δεν το έχω καταλάβει.
    Αυτό που εννοούσα για το Πολυτεχνείο, ήταν ότι από την εξέγερση του Πολυτεχνείου δεν έπεσε καμία Χούντα. Αν δεν ερχόταν το Κυπριακό, μπορεί να είχαμε ακόμα για Πρόεδρο τον Παττακό. Θα θυμάσαι, ότι ο λαός δεν συμμετείχε σε εκείνη την εξέγερση. Αν συμμετείχε, η Χούντα θα είχε πέσει την ίδια νύκτα, όπως πέφτουν τόσοι δικτατορίσκοι, αν συμμετέχει ο λαός μαζικά. Η Αθήνα είχε τότε 3 εκατομμύρια πληθυσμό και στο Πολυτεχνείο ήταν κάποιες λίγες χιλιάδες.

    Λες "τις επαναστάσεις τις κάνουν καταπιεσμένοι λαοί".
    Συμφωνώ μαζί σου. Κάτι σαν τις Αραβικές χώρες.
    Πιστεύεις ότι ο Ελληνικός λαός είναι καταπιεσμένος?
    Χαζός είναι, που καταπίνει φούμαρα, καταπιεσμένος δεν είναι.
    Για πες του Έλληνα να ξεχάσει το κινητό του, το αυτοκινητάκι του, τα μπάνια του σε κάποιο θέρετρο, την φραπεδιά του στην καφετέρια με τις 4 καρέκλες, τις ψεύτικες επιδοτήσεις του στα αγροτικά προϊόντα, τους διορισμούς των ανηψιών του σε οποιαδήποτε δημόσια τρύπα, και μετά πες του και για επανάσταση.
    Θα δεις τι απογοήτευση θα πάρεις.
    Αλλά αν κοιτάξεις και το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα, ε, θα είμαστε εκτός πραγματικότητας αν πούμε ότι κακοπερνάμε και ότι καταπιεζόμαστε.
    Δεν νομίζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ανώνυμο 6:54πμ

    συνέχεια...

    Γι' αυτό σου λέω, ότι αν θες να κάνεις επανάσταση βρες έναν πραγματικά καταπιεσμένο λαό, και τότε θα έχεις ελπίδες επιτυχίας. Εδώ μάλλον πρέπει να το ξεχάσεις.
    Λες "να ξεσηκωθεί ο κόσμος".
    ναι συμφωνώ και εγώ μαζί σου.
    να ξεσηκωθεί. Αλλά εναντίον τίνος?
    Μήπως όταν ξεσηκωθεί, θα συνειδητοποιήσει ότι το πρώτο ξεσήκωμα πρέπει να το κάνει ενάντια στον εαυτό του?
    Εμείς είμαστε το πρόβλημα, όχι οι άλλοι.
    Οι άλλοι, απλά κάνουν την δουλειά τους. Εμείς δεν κάνουμε την δική μας.
    Δεν πιστεύεις, ότι έχουμε μια στρεβλή αντίληψη, περί του το είναι δίκαιο, τι ηθικό, τι χρήσιμο για τους πολλούς και όχι για την πάρτυ μας?
    Πιστεύεις, ότι υπάρχει η αναγκαία κρίσιμη μάζα μεταξύ μας για να κάνουμε την επανάσταση που πρέπει, αρχίζοντας πρώτα από τις ιδέες που έχουμε για την πάρτυ μας?

    Η δολοφονία του Αλέξη.
    Πόσοι Αλέξηδες δεν έχουνε πάει τσάμπα σε αυτή τη ζωή. Αλλά αυτοί που έκαιγαν μαγαζιά, τίμησαν την χαμένη του ζωή?
    Μήπως κάποιοι επένδυσαν στον θάνατό του και κέρδισαν βεβαίως τους αναγκαίους πόντους αλλού?
    Δηλαδή εσένα σε ικανοποίησε αυτή η ας την πούμε επανάσταση του Δεκέμβρη?
    Έγινε ή κέρδισε ο Ελληνικός λαός τίποτα καλύτερο?
    Αλήθεια σε τι πήγαμε πιο μπροστά από την εξέγερση του Δεκέμβρη?
    Δεν θα ξανασκοτωθούν Αλέξηδες?

    Δημοκρατικές διαδικασίες.
    Ναι εδώ φτάσαμε από αυτές τις διαδικασίες. Αλλά εμείς εκλέξαμε αυτούς τους πολιτικούς, γιατί αυτοί μας βόλευαν τόσα χρόνια. Τώρα που ήρθε ο λογαριασμός, δεν μας αρέσει βέβαια.
    Εγώ εννοώ Δημοκρατικές διαδικασίες, να ψηφίσουμε κάποτε τους καλύτερους, να μη μου ζητάς εσύ ο γιατρός φακελάκι για να μη πεθάνω, να μου κάνεις σωστό μάθημα εσύ ο δάσκαλος για να μη πληρώνω ιδιαίτερα, να μην είναι τα σύνορα μου τρύπια, να μη πετάς τα σκουπίδια εσύ κοινοτάρχη στο πρώτο ρέμα του χωριού, να μη μου θίγεις την αισθητική μου με τις αφίσες σου εσύ πολιτικάντη, που τουλάχιστον όταν περνά το γεγονός να φροντίζεις και να τις κατεβάζεις. Γενικά να μη θες με το ζόρι να μου επιβάλλεις τις δικές σου απόψεις σαν τις επαναστατικότερες. Και όταν κάποιος πολιτικάντης λέει "δεν πληρώνω", να αποποιείται και τις επιχορηγήσεις που παίρνει από το Δημόσιο Ταμείο για να είναι πιο πειστικός βρε αδελφέ. Δεν γίνεται, από την μια μεριά, τα κόμματα να παίρνουν επιχορηγήσεις και από την άλλη να το παίζουν επαναστάτες. Το ίδιο κάνει και η εκκλησία. Πληρώνει το κράτος τους μισθούς της, αλλά η επανάσταση εναντίον του κράτους, επανάσταση.
    Κλείνοντας (και επειδή είμαι βολεμένος στον καναπέ μου) θα σου έλεγα ότι οι επαναστάσεις θέλουν θυσίες που δεν ξέρω αν ο Έλληνας είναι διατεθειμένος να κάνει, για να πετύχει κάποιο άλλο μοντέλο που πιθανόν να πετύχει. Νομίζω, ότι προτιμάει να πάει βήμα-βήμα παίζοντας το παιχνίδι του Κοινοβουλευτισμού, με όσα προβλήματα μπορεί αυτό να έχει.
    Λες "για τον μηχανισμό που γεννά εξεγέρσεις και επαναστάσεις".
    Όταν δεν έχεις να χάσεις τίποτα, τότε γίνεσαι επαναστάτης. Εσύ τι λές, είναι οι Έλληνες σε αυτό το απελπιστικό σημείο?
    Και τόσα που έχουν, τι λες, είναι διατεθειμένοι να τα χάσουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πές τα ρε φίλε 09:35, μπας και ξυπνήσει κανένας κοιμισμένος γιατί πολλοί επαναστάτες μαζεύτηκαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή