Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Το μέγεθος της γελοιότητας

Γράφει ο Διαμαντής Σεϊτανίδης
Άλλο ένα θέατρο, κακοπαιγμένη παράσταση, από "ηθοποιούς" που νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο, ανέβηκε χθες το απόγευμα στο "Μίλτος Κουντουράς". Καμία σχέση με την κοινωνία, που ασφυκτιά και περιμένει κάποιο πρόσωπο, όργανο, φορέα, οτιδήποτε τέλος πάντων, να δώσει στην κοινωνία την αίσθηση ότι οι πολίτες μπορούν να τον εμπιστευθούν, να ακουμπήσουν επάνω του.
Δείτε, λοιπόν, τι αποφασίστηκε χθες και κρίνετε μόνοι σας το μέγεθος της γελοιότητας:

Στο ερώτημα "να κλείσει ο δήμος;" η απάντηση ήταν: Ναι, για δυο ημέρες! Δηλαδή, έλα μωρέ, κλείσε το Δήμο για δυο μέρες, να δώσουμε στους εργαζόμενους ένα που-που-σου-κου, να δώσουμε μια εικόνα διεκδίκησης (της πλάκας εικόνα, φυσικά...) και από Δευτέρα, βλέπουμε.
Και τι θα γίνει με τους γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς; Α! όχι, οι παιδικοί σταθμοί θα λειτουργούν κανονικά. Ωραία. Και τι γίνεται με τις ανάγκες που έχουν οι συμπολίτες μας στο νεκροταφείο; Α! όχι, και το νεκροταφείο θα λειτουργήσει κανονικά. Ωραία. Και τι θα γίνει με το πρόγραμμα "Βοήθεια στο σπίτι" που εξυπηρετεί ανήμπορους συμπολίτες μας; Α! όχι, και το"Βοήθεια στο σπίτι" θα λειτουργεί κανονικά. Ωραία. Και τις γίνεται με τις υπηρεσίες της Κοινωφελούς Επιχείρησης, στην οποία επίσης βρίσκουν αποκούμπι κάποιοι συμπολίτες μας; Α! όχι και οι υπηρεσίες της Κοινωφελούς θα λειτουργούν κανονικά.
Δηλαδή, αγαπητοί φίλοι και συμπολίτες, ωραίο κλείσιμο αποφασίστηκε! Οι υπηρεσίες στη Δεκελείας και στη Ραιδεστού μονάχα δεν θα ανοίξουν δυο ημέρες. 
Και ρωτώ εγώ, ο αφελής: Τι χρειαζόταν το Δημοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει για το κλείσιμο; Σε ποιον έστειλε μήνυμα; και ποιο; Η κατάληψη που έκαναν οι εργαζόμενοι ήταν πολύ πιο αποτελεσματική από την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Κατέλαβαν το Δημαρχείο και θα κάθονταν εκεί όσο ήθελαν. Έπρεπε να συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο, να μαζευτούν 33 νωματαίοι και κάμποσοι φίλοι τους ακόμα στο "Μίλτος Κουντουράς" και να συζητούν επί πάνω από δυόμιση ώρες; Καλά, να το δεχτώ ότι έπρεπε να γίνει έτσι. Μήπως έδωσαν απαντήσεις στα πραγματικά ερωτήματα που τίθενται;
Απάντησαν στο ερώτημα: Τι θα γίνει με τις λίστες των εργαζομένων που θα πάνε σε καθεστώς διαθεσιμότητας;
Αν τις στείλουν τις λίστες, προς τι ο θόρυβος;
Αν πάλι δεν τις στείλουν, ποιος θα είναι υπεύθυνος αν μπουν στο καθεστώς διαθεσιμότητας πολλοί περισσότεροι υπάλληλοι κι έχουμε πρόβλημα μισθοδοσίας; Ποιον θα βαράνε; ποιον θα σιχτιρίζουν;
Σε αυτά το Δημοτικό Συμβούλιο επέδειξε παροιμιώδη ελεφαντίαση. Κοινώς, στα παλιά του τα παπούτσια. Τη συμπαράστασή τους εξέφρασαν οι δημοτικοί σύμβουλοι στους εργαζόμενους στο Δήμο (ναι, ναι, χωρίς αυτή τη συμπαράσταση, αδύνατον να κοιμηθούν το βράδυ οι έρμοι οι εργαζόμενοι...) κι αποφάσισαν να κλείσουν όσο λιγότερες υπηρεσίες του Δήμου μπορούσαν, για ένα διήμερο, μην τυχόν και τους πάρει κανείς χαμπάρι. Αυτές είναι οι διεκδικητικές δυνατότητες αυτού του Δημοτικού Συμβουλίου, αυτές είναι οι δυνατότητες διεκδίκησης του Δήμου.  Γελοίες παραστάσεις που δεν πείθουν κανέναν και πλήρης παραλυσία κι αδυναμία να απαντήσουν έστω και σε μια σοβαρή ερώτηση.
Περαστικά μας!

17 σχόλια:

  1. Αφού λοιπόν η Διοίκηση έδειξε την πυγμή της και αποφάσισε για 2 ημέρες να κλείσει το Πρωτόκολλο, αφού οι υπόλοιποι Σύμβουλοι εξέφρασαν τον πόνο τους για τους εργαζόμενους που θα απολυθούν, αφού κατατέθηκαν και 2 ψηφίσματα που καταγγέλουν την κρατική - τροϊκανή - διεθνή και κάθε άλλη αναλγησία, όλα είναι ωραία και καλά.

    Μήπως τώρα είναι καιρός να κάτσουν στα σοβαρά να δουν, ότι το πρόβλημα δεν είναι οι "άλλοι" που ζητούν πίσω τα δανεικά που τόσα χρόνια ξεκοκαλίσαμε σε επιδόματα "πλυσίματος χεριών" και "μεταφοράς fax"?

    Το πρόβλημα είμαστε εμείς οι ίδιοι σαν σύνολο.

    Τόσα χρόνια όλοι οι Δήμαρχοι φόρτωναν τους Δήμους με προσωπικό,
    1. χωρίς διαγωνισμούς (άρα τους δικούς μας και όχι τους καλύτερους)
    2. χωρίς να χρειάζεται (άρα πληρώναμε οι υπόλοιποι για να κάθονται κάποιοι άλλοι)
    3. που το έπαιρναν για την καθαριότητα και μετά από λίγο αυτοί βρίσκονταν σε γραφεία, οπότε και πάλι έπαιρναν προσωπικό καθαριότητας.

    Το ίδιο ακριβώς αμαρτωλό σύστημα που γινόταν και στον Δημόσιο Τομέα.

    Ίδια φρούτα με τους πολιτικούς ήταν και οι Δημοτικοί άρχοντες.

    Και τώρα τους πειράζει, που σε κάθε υπέρβαση του Προϋπολογισμού το παρατηρητήριο, θα επιβάλλει ότι κάποιος θα πρέπει να καλύπτει το χρηματικό κενό.
    Χάνεται άκουσα το δικαίωμα της αυτοδιοίκησης των Δήμων.
    Τι λέτε!!!
    Τόσα χρόνια που η αυτοδιοίκηση είχε αυτό το προνόμιο, αλλά το έκαναν κουρελόχαρτο, δεν μίλαγε κανείς.
    Τώρα τους πήρε ο πόνος για τον επίτροπο που θα μπεί.
    Αλλά φαίνεται έχουν σκοπό και πάλι να το ρίξουν στις ρεμούλες των ελλειματικών προϋπολογισμών, ειδέ άλλως γιατί να μη το θέλουν?

    Άκουσα χθές επίσης ότι οι Δημοτικοί Υπάλληλοι δεν θα χάσουν την δουλειά τους.
    Αν είναι υπεράριθμοι πάλι να μη την χάσουν?
    Αν μπήκαν από το παράθυρο και έξω έμειναν παιδιά με σπουδές και πτυχία και ξένες γλώσσες, πάλι να μην την χάσουν?
    Αν κατέλαβαν την θέση παρά τον νόμο που μιλάει για ίσες ευκαιρίες σε όλους τους Έλληνες, πάλι να μην την χάσουν?
    Μα ποιούς και τι τέλος πάντων υποστηρίζουν οι Δημοτικοί μας Σύμβουλοι?

    Υποστηρίζουν την λαμογιά των τόσων χρόνων?
    Υποστηρίζουν ότι όλοι εμείς οι υπάλληλοι της αγοράς θα πρέπει να πληρώνουμε με φόρους και χαράτσια τους παραθυράτους,
    - έστω και αν κάθονται?
    - έστω και αν είναι του χαμηλότερου ποιοτικού επιπέδου?
    - που έστω αν και πληρώνονται κοιτάνε πώς να δουλέψουν όσο γίνεται λιγότερο?

    Επιτέλους υποστηρίζετε κύριοι Σύμβουλοι, ότι σε αυτή την χώρα θα την πληρώνουν οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα μόνο και για πάντα?
    Οι άλλοι (εξαιρουμένων όσων μπήκαν στο Δημόσιο με διαγωνισμό), είναι οι προνομιούχοι Έλληνες?

    Ακούστε τι σας λέει και ο Μπουτάρης της Θεσ/νίκης.
    "Με το 1/3 των υπαλλήλων κάνω τη δουλειά μου"
    Ακούστε τι σας λέει και ο Συνήγορος κατά της διαφθοράς κ. Ρακιτζής.
    "Οι Δήμοι είναι το χειρότερο άντρο της διαφθοράς"

    Επιμένετε ακόμη να υποστηρίζετε, ότι φταίνε οι ξένοι (που μας δάνεισαν, και κάποτε προσδοκούν να πάρουν πίσω τα δανεικά) και όχι εσείς οι πολιτικάντηδες που διαλύσατε κάθε έννοια δικαίου διορίζοντας τα ανήψια σας και τα κομματόσκυλα σε όλη την Διοίκηση?
    Και επιμένετε να τα υποστηρίζετε?

    Δεν θα δώσετε λέτε λίστες εργαζομένων.
    Μπράβο σας!!!
    Άξιος ο μισθός σας και η επαναστατικότητα σας.
    Και ο υπουργός απαντά ότι θα βγάλει μόνος του τους περισσευούμενους.
    Σε αυτή την περίπτωση το ότι θα απολυθούν και άνθρωποι που πρέπει να μείνουν στον Δημόσιο Τομέα γιατί το δικαιούνται να μείνουν, ούτε αυτό σας ενδιαφέρει?

    Μα τέλος πάντων, μήπως οι πρώτοι που πρέπει να πάνε σπίτια τους, είσαστε εσείς οι πολικάντηδες και να ξαναστηθεί όλο το Δημόσιο από την αρχή?

    Είστε τόσο ανίκανοι να δείτε ότι το πρόβλημα είναι ο διεφθαρμένος Δημόσιος Τομέας και όχι τα ψηφαλάκια και ο λαϊκισμός που σας τρώει το μεδούλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΡΑΙΟ ΤΟ "ΚΡΕΣΕΝΤΟ" ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΘΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΠΑΧΤΗ. ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ. ΒΑΤΟΠΕΔΙΑ ΚΛΠ. ΑΚΟΥΣ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ? ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΔΙΟΡΟΣΜΟ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΙΡΝΑ 4 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έχεις παιδιά να θρέψεις.
      Εγώ ο Ιδ. υπάλληλος τι έχω, σκυλιά?
      Εσύ να τα ταϊσεις, εγώ τι να τους δώσω, φόλες?

      Γιατί μέχρι στιγμής βάζουν σε μένα φόρους για να μη απολυθεί κανένας από το Δημόσιο.

      Δηλαδή εγώ θα πληρώνω γιατί εσύ έχεις παιδιά?
      Τι λογική είναι αυτή?
      Για τα δικά μου παιδιά ποιός θα πληρώσει?

      Εσύ πιστεύεις, ότι όλοι όσοι υπηρετούν στον Δημόσιο τομέα, χρειάζονται?
      Αν το πιστεύεις, οκ, πάω πάσο.

      Διαγραφή
    2. Ασφαλώς και έχουν παιδιά και ανάγκες οι υπάλληλοι του Δήμου. Παιδιά όμως έχουν και εκείνοι που κατά χιλιάδες απολύονται στον ιδιωτικό τομέα, για τους οποίους κανένας δεν καταλαμβάνει δημόσια κτίρια, κανένας δεν κλείνει δρόμους, κανένας δεν απεργεί. Και που η μισθοδοσία τους δεν επιβαρύνει όλη την κοινωνία, αλλά τις επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται. Αλλά για ποιές απολύσεις μιλούν; Στη χωρα των σοβιέτ, όπως είναι η Ελλάδα, κανένας δημόσιος υπάλληλος, αν δεν σκοτώσει δεν πρόκειται να απολυθεί. Και με την ρύθμιση αυτή για την οποία τόση φασαρία κάνουν, δεν προβλέπονται απολύσεις. Διαθεσιμότητα,κατά τον κ. Μανιτάκη σημαίνει κάποιοι να μετακινηθούν και να επανδρώσουν υπηρεσίες που δεν έχουν προσωπικό. Άλλωστε ο ίδιος ο κ. Μανιτάκης δήλωσε με στόμφο ότι ο ίδιος δεν θα υπογράψει καμία απόλυση. Αλλά κάποιοι δεν θέλουν να ξεβολευτούν, ούτε να προσφέρουν εκεί όπου υπάρχει ανάγκη. Γι΄αυτό γίνεται η φασαρία, αλλά δεν το λένε στον κόσμο γιατί θα τους πάρει με τα σκουπόξυλα.
      Γι αυτό θέλουν απόλυση τα κοπρόσκυλα.

      Διαγραφή
    3. Συγκρατήσου, ωραία! Θα σε λένε βρωμόστομη. Δεν κάνει...

      Διαγραφή
    4. Διαμαντή έχεις δίκιο. Μια κοπέλα από καλό σπίτι δεν πρέπει να εκφράζεται έτσι, αλλά μου τη δίνει η επιμονή κάποιων ομάδων να συντηρούν ένα σάπιο σύστημα το οποίο μόνο την κρίση αναπαράγει, μόνο αυτούς βολεύει, χωρίς να υπολογίζουν την υπόλοιπη κοινωνία, η οποία τους συντηρεί.
      Βέβαια, όπως και να με χαρακτηρισουν οι συγκεκριμένοι, δεν με ενδιαφέρει. Ίσως είναι και τιμητικό να σε κακοχαρακτηρίζουν τα κοπρ.. εεε συγνώμη αυτοί που σκέφτονται έτσι, τέλος πάντων.

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ συμφωνώ πως η πρέπει να ψοφήσει η "κατσίκα" του γείτονα δημόσιου υπάλληλου γιατί εγώ δεν έχω ή δεν μπορώ να αποκτήσω!
      Ο παραδοσιακός πολιτισμός του λούμπεν μικροαστισμού... που βασίζεται στο θυμικό και σε πρωτόγονα ένστικτα...

      Διαγραφή
    6. Αφήστε, ρε μπουρδολόγοι της συμφοράς, τις βαρύγδουπες αυτές διατυπώσεις. Για ποιό μικροαστισμό μιλάς; Είναι μικροαστική η άποψη ότι δεν μπορεί να υπάρχει μονιμότητα στο Δημόσιο, που ακόμα και αν είσαι κλέφτης δεν μπορούν να σε διώξουν; Μάλλον ευρωβλάχικη μου φαίνεται ή εντελώς βαλκάνια, ως άποψη.
      Που είδες κάποια αναλογία με το ανέκδοτο της "κατσίκας του γείτονα"; Το ότι δεν θέλω να φορολογούμαι αγρίως για να συντηρείται προσωπικό το οποίο πλεονάζει είναι μικροαστισμός; Το ότι θέλω να απολαμβάνω καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες, ανάλογες αυτών που πληρώνω, είναι μικροαστισμός; Το ότι δεν θέλω να με κοροϊδεύουν υπάλληλοι που πλεονάζουν και δεν θέλουν να προσφέρουν υπηρεσίες εκεί που υπάρχει ανάγκη, είναι μικροαστισμός; Το ότι τόσες χιλιάδες αγράμματοι εργάζονται στο δημόσιο και ξύνονται, ενώ χιλιάδες παιδιά με υψηλά προσόντα είναι άνεργα, είναι μικροαστισμός; Το ότι όλοι ασχολούνται με αυτούς και δεν ασχολείται κανένας με εργαζόμενους στα σούπερ μάρκετς, στα εμπορικά καταστήματα και αλλού, οι οποίοι εργάζονται σε συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα και με τον καθένα να τους προσβάλλει καθημερινά, είναι μικροαστισμός; Το ότι οι δάσκαλοι και καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάνουν γενικές σσυνελεύσεις, εκλογές κλπ, σε εργάσιμες ώρες και τα παιδιά μας χάνουν τα μαθήματά τους, είναι μικροαστισμός το να μην το δεχόμαστε; Το ότι πρέπει να σπάσουμε το σάπιο αυτό σύστημα που αναπαράγει τη διαφθορά και να αφήσουμε να απελευθερωθούν υγιείς και δημιουργικές δυνάμεις στην κοινωνία, είναι μικροαστισμός;
      Σου είπε κανένας ότι διεκδικώ συνθήκες εργασίας ή μονιμότητες, όπως στο Δημόσιο; Λάθος. Υποστηρίζω το να μικρύνει το κράτος σημαντικά και να μείνουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα, όπως η Δημόσια Ασφάλεια και η Άμυνα. Όλα τα υπόλοιπα στον ιδιωτικό τομέα. Το κράτος κατά τη γνώμη μου πρέπει να διανέμει δίκαια τις υπηρεσίες προς τους πολίτες. Δεν χρειάζεται να τις παράγει.
      Λέξεις όπως αξιοκρατία, αξιολόγηση και γενικώς ότι έχει ως βάση την λέξη αξία, μάλλον δεν περνούν από το μυαλό σου, γιατί προφανώς έχει κλειδώσει σε αυτά που σου έχουν μάθει. 'Ολα κρατικά, όλοι δημόσιοι υπάλληλοι και ο καθέναας να δουλεύει όσο θέλει.
      Αν μπορείς, λοιπόν, σκέψου και κάτι άλλο. Το παράδειγμα με την κατσίκα είναι ατυχές. Δεν έχει σχέση με την ουσία του διαλόγου που αναπτύσσεται εδω.
      Αλήθεια, υπάρχει κάτι που να απευθύνεται λιγότερο στο θυμικό της κοινωνίας και σε πρωτόγονα ένστιγκτα από την γενική ισοπεδωτική αντίληψη του κρατισμού;

      Διαγραφή
    7. Το να μιλάς εσύ για μπουρδολογία άλλων, αποτελεί το άκρον άωτον του θράσους! Ας είναι όμως…

      Η σχέση σου με τον λούμπεν μικροαστισμό και με τον μικρομεγαλισμό που μεταβάλει στην φαντασία σου βέβαια, ότι είσαι κάτι σπουδαίο για το σύστημα κι όχι ένα φτηνό παπαγαλάκι, είναι ευθέως ανάλογη. Αυτή η ψευδαίσθηση σε οδηγεί στην εντύπωση ότι οφείλεις να υπερασπιστείς απάνθρωπες πολιτικές όπως αυτές που εφαρμόζονται. Το σύνολο της παρουσίας σου βοά πως είσαι πικραμένη που δεν διορίστηκες στο δημόσιο, εκτός κι αν…

      Η άποψη ότι δεν μπορεί να υπάρχει μονιμότητα στο δημόσιο αλλά και όπου αλλού, είναι ακροδεξιά νεοφιλελεύθερη και πέρα από κάθε ανθρώπινη λογική!

      Είσαι λοιπόν σε θέση να παραθέσεις στοιχεία κι όχι ως γράφον παπαγαλάκι αναμασημένες αστειότητες της προπαγάνδας για το που, πόσοι και με ποια κριτήρια περισσεύουν στο δημόσιο;

      Είσαι σε θέση να αποδείξεις ότι και κλέφτης να είσαι δεν μπορούν να σε διώξουν από το δημόσιο;

      Όλα όσα γράφεις επιβεβαιώνουν με κραυγαλέο τρόπο την υπόθεση με την κατσίκα του γείτονα…

      Αν δεν θέλεις να φορολογείσαι αγρίως λοιπόν, φρόντισε να πιάσουν την φοροδιαφυγή των μεγάλων που έχουν πολιτική κάλυψη από αυτούς που αποφασίζουν να γδέρνουν τους μικρούς όπως είσαι κι εσύ! Αλλιώς μην κανιβαλίζεις προσπαθώντας να γδάρουν κι άλλο τους άλλους που παίρνουν κάτι παραπάνω από εσένα. Το λιγότερο, είναι πολιτικά και κοινωνικά ανόητο, δεν είναι ηθικό, είναι λούμπεν!

      Εξάλλου το φορολογικό γδάρσιμο προκύπτει ως ανάγκη για να πληρώσουμε τους ξένους τοκογλύφους που υποστηρίζεις, και προϋπόθεση να μας δανείσουν…
      Όλοι θέλουμε να μην μας φορολογούν άγρια, να μην γίνονται ρουσφετολογικές προσλήψεις, να μην υπάρχουν υπεράριθμοι στο δημόσιο, να κατανέμεται σωστά το προσωπικό, να μην τεμπελιάζουν ή να είναι αργόμισθοι και όλα όσα γράφεις για να αρνηθείς τον μικροαστισμό σου. Αλλά δεν αποτελεί στοιχείο πολιτισμού, πολιτικής ωριμότητας, κοινωνικής αντίληψης, γενικώς δηλαδή δεν περιποιεί τιμή για κάποιον που βαυκαλίζεται ότι είναι μορφωμένος, πολιτισμένος και με ευρεία σκέψη, να προσκυνά και υποτάσσεται στους ισχυρούς, δουλικά να υποστηρίζει τις απόψεις τους, και να στρέφεται με μανία ενάντια στους ομοίους του… Γιατί αυτό χαρακτηρίζει, και φυσικά αυτό κάνεις, αυτούς που θέλουν να αρνηθούν πως είναι ομοιοπαθείς, πως ανήκουν στην ίδια κατώτερη ταξικά κατηγορία με αυτούς που έχουν μέτωπο! Το κάνεις λοιπόν για να έχεις την ψευδαίσθηση πως είσαι με την ανώτερη τάξη, πως είσαι κυρίαρχη ή έχεις ελπίδα να γίνεις μέλος της ελίτ που εξουσιάζει τους… θνητούς! Μου θυμίζεις κάποιους αλλοδαπούς με γκελεμπίες και σαρίκια που έχουν μαγαζιά εδώ, κι όταν ξεκίνησε ο… Ξένιος Δίας απαντούσαν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, πως όλοι οι παράνομοι μετανάστες πρέπει να φύγουν από την Ελλάδα, ένας μάλιστα είπε ότι δεν χωράμε τόσοι στην Ελλάδα! Στο σταυρό που σου κάνω σοβαρολογώ, κι αν δεν με πιστεύεις βρες τις ειδήσεις εκείνων των ημερών να δεις τα ρεπορτάζ των καναλιών.

      Επίσης θα ήθελα να μου πεις κατά την γνώμη σου, που οφείλεται η οικονομική ύφεση στην πατρίδα μας η οποία συνεχίζει να καταγράφει παγκόσμιο ρεκόρ και σε χρονική διάρκεια!

      Αυτή η «άσκηση» ίσως βοηθήσει εσένα που δεν είσαι «βλάχα» ή «βαλκάνια» αλλά… Ευρωπαία πολιτισμένη, μορφωμένη, καταρτισμένη, αλάθητη και έχουσα μόνο προσόντα και κανένα ελάττωμα, να καταλάβεις ότι τα 50 δις που την τελευταία τριετία σταμάτησαν να κυκλοφορούν στην αγορά, εξαιτίας των απολύσεων και των περικοπών που έφεραν οι πολιτικές που υποστηρίζεις, οδήγησαν ή επιδείνωσαν στην ραγδαία ύφεση, στα λουκέτα, στην άγρια φορολογία, σε ότι άλλο μας εξαθλιώνει, και ανάγκασαν μερικούς όπως εσύ να βγάζουν τον χειρότερο εαυτουλισμό τους για να μη πω μικροαστισμό τους…

      Διαγραφή
    8. Καλώς τον! Το κείμενο που έγραψες θα μπορούσε να είναι ανθόκηπος, από τα πολλά "λουλουδια" που περιέχει. Σταχυολογώ:

      "Η άποψη ότι δεν μπορεί να υπάρχει μονιμότητα στο δημόσιο αλλά και όπου αλλού, είναι ακροδεξιά νεοφιλελεύθερη και πέρα από κάθε ανθρώπινη λογική!"
      Ακροδεξιά και νεοφιλελεύθερη, δεν βρίσκεις ότι δεν ταυτίζονται;

      "Είσαι λοιπόν σε θέση να παραθέσεις στοιχεία κι όχι ως γράφον παπαγαλάκι αναμασημένες αστειότητες της προπαγάνδας για το που, πόσοι και με ποια κριτήρια περισσεύουν στο δημόσιο;"
      Ασφαλώς δεν είμαι σε θέση. Αυτό πρέπει να το κάνουν εκείνοι που έχουν υποχρέωση και αρνούνται παρανόμως την παροχή στοιχείων. Αν και μια επίσκεψη, μια τυπική ημέρα σε μια δημόσια υπηρεσία (π.χ. Δημαρχείο) θα σε πείσει.

      "Είσαι σε θέση να αποδείξεις ότι και κλέφτης να είσαι δεν μπορούν να σε διώξουν από το δημόσιο;"
      Εδώ, μέσα στις λίστες που ψάχνει το Υπουργείο είναι και οι περιβόητες λίστες των "επιόρκων". Δηλαδή εκείνων που έχουν καταδικαστεί για διάφορα αδικήματα. Και αυτοί υπηρετούν ακόμα και πληρώνονται ακόμα.

      "Αλλιώς μην κανιβαλίζεις προσπαθώντας να γδάρουν κι άλλο τους άλλους που παίρνουν κάτι παραπάνω από εσένα. Το λιγότερο, είναι πολιτικά και κοινωνικά ανόητο, δεν είναι ηθικό, είναι λούμπεν!"
      Το πρόβλημα με σένα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς υποστηρίζω. Σε κανέναν δε θέλω να αυξηθεί η φορολόγηση, ούτε και σε αυτούς που βγάζουν περισσότερα. Θεωρώ την φορολογία, σε αυτά τα επίπεδα, καθαρή κλοπή γιατί πληρώνεις χωρίς να έχεις ανάλογες παροχές. Θα πρέπει να έχεις ακούσει ότι η έννοια της φορολόγησης, τόσο τεχνικά όσο και ηθικά είναι ο (δήθεν) ανταποδοτικός της χαρακτήρας.

      "Εξάλλου το φορολογικό γδάρσιμο προκύπτει ως ανάγκη για να πληρώσουμε τους ξένους τοκογλύφους που υποστηρίζεις, και προϋπόθεση να μας δανείσουν…"
      Αν θα μιλάς, θα πρέπει να είσαι περισσότερο ενημερωμένος. Για ποιούς τοκογλύφους μιλάς; Έχεις υπόψιν ότι η χώρα δανείζεται σήμερα με τα χαμηλότερα επιτόκια ιστορικά; Γνωρίζεις ότι πολλές χώρες της ευρωζώνης, της Γαλλίας συμπεριλαμβανομένης, δανείζονται ακριβότερα από την Ελλάδα;

      "...και να στρέφεται με μανία ενάντια στους ομοίους του… Γιατί αυτό χαρακτηρίζει, και φυσικά αυτό κάνεις, αυτούς που θέλουν να αρνηθούν πως είναι ομοιοπαθείς, πως ανήκουν στην ίδια κατώτερη ταξικά κατηγορία με αυτούς που έχουν μέτωπο! Το κάνεις λοιπόν για να έχεις την ψευδαίσθηση πως είσαι με την ανώτερη τάξη, πως είσαι κυρίαρχη ή έχεις ελπίδα να γίνεις μέλος της ελίτ που εξουσιάζει τους… θνητούς!"
      Η πολυπλοκότητα της κοινωνιας που ζούμε δεν μπορεί, πλέον, να αντιμετωπίζεται με ταξικούς όρους. Τουλάχιστον όχι με όρους παρελθόντος.
      Προσωπικά, δεν σκοπεύω να εξουσιάσω κανέναν. Απλώς αντιδρώ στο ότι οι θυσίες που κάνουμε όλοι, δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα αν δεν αντιμετωπίσουμε το τέρας. Και το τέρας είναι αυτό το σπάταλο, αδιαφανές και αδηφάγο δημόσιο. Της ρεμούλας των πολιτικών και των συνδικαλιστών, που με μανία επιδιώκουν να κρατήσουν το δικαίωμα στην τεμπελιά. Ξέρεις πόσοι "συνδικαλιστές" αμείβονται με εξωφρενικά ποσα και δεν δουλεύουν καθόλου; Ξέρεις πόσες πλασματικές υπερωρίες πληρώνονται άνθρωποι ενώ κοιμούνται στο σπίτι τους; Ξέρεις πόσα δισεκατομμύρια θα μπορούσε να γλυτώσει ο δημόσιος προϋπολογισμός αν υπήρχαν κριτήρια ιδιωτικής οικονομίας, στη λειτουργία του κράτους;

      Δεν θέλει και φιλοσοφία να καταλάβεις ότι μια υπερδανεισμένη χώρα, η οποία παράγει διαρκώς πρωτογενή ελλείμματα, θα μαστίζεται από ύφεση. Και όσο δεν μειώνονται τα ελλείμματα θα συνεχίζεται η κρίση.

      Τέλος, οι απόψεις σαν τις δικές σου βγάζουν το μεγαλύτερο "εαυτουλισμό". Τα καλά και συμφέροντα. Δεν θέλεις να αλλάξει τίποτα. Θέλεις δηλαδή η μεγαλύτερη αδικία να συνεχίζεται.
      Σκέψου λίγο πιο βαθιά. ίσως διαπιστώσεις ότι αυτό που σου έχουν εμφυτεύσει στο μυαλό ως "αριστερή" πολιτική που δήθεν είναι κοινωνική, στην πραγματικότητα είναι προς όφελος μιας μόνο νομενκλατούρας που ζει σε βάρος της υπόλοιποης κοινωνίας. Η ηθική της είναι ίδια και απαράλλαχτη με την ηθική της πιο χυδαίας εκδοχής του πρώιμου καπιταλισμού.

      Διαγραφή
    9. «Ακροδεξιά και νεοφιλελεύθερη, δεν βρίσκεις ότι δεν ταυτίζονται;»

      Οι δυο λέξεις «ακροδεξιά νεοφιλελεύθερη» πάνε μαζί, και με οικονομικούς όρους ταυτίζονται. Αν το ένα άκρο (ακροαριστερό) είναι αυτό που σε «τρελαίνει» όλα στο δημόσιο δηλαδή, το άλλο άκρο είναι ο νεοφιλελευθερισμός (ακροδεξιό) όλα στους ιδιώτες που εσύ υποστηρίζεις.


      «Ασφαλώς δεν είμαι σε θέση. Αυτό πρέπει να το κάνουν εκείνοι που έχουν υποχρέωση και αρνούνται παρανόμως την παροχή στοιχείων. Αν και μια επίσκεψη, μια τυπική ημέρα σε μια δημόσια υπηρεσία (π.χ. Δημαρχείο) θα σε πείσει».

      Είσαι σε θέση να ξέρεις τα στοιχεία γιατί υπάρχουν από τον καιρό που ο Ραγκούσης ήταν υπουργός Δημόσιας Διοίκησης. Αποτυπώθηκε πολύ καθαρά η εικόνα και αποσιωπήθηκε το αποτέλεσμα γιατί προέκυπτε αβίαστα πως έχουμε πολύ μικρότερο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων σε αναλογία με τον πληθυσμό από τις άλλες χώρες της Ε.Ε. Αυτό μάλιστα συνέβηκε ενώ απογράφηκαν κάλπικα ως δημόσιοι υπάλληλοι ακόμη και οι αιρετοί!
      Στην Ελλάδα όμως υπάρχουν κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων όπως είναι οι ΟΤΑ π.χ. που στις άλλες χώρες δεν προσμετρούνται γιατί διοικητικά ανήκουν στις περιφέρειες, τους δήμους ή άλλες υπηρεσίες και δεν θεωρούνται δημόσιος τομέας. Επίσης στην Ελλάδα έχουμε μια ιδιαιτερότητα που υπάρχει και στο Ιράν για παράδειγμα. Οι κληρικοί θεωρούνται δημόσιοι υπάλληλοι και η μισθοδοσία τους βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό! Ακόμη στην πατρίδα μας έχουμε την μεγαλύτερη αναλογία αστυνομικών σε σχέση με τον πληθυσμό!
      Με μια λοιπόν επίσκεψη στο δημαρχείο συμπέρανες πως υπάρχει περίσσεμα υπαλλήλων!!! Τέτοια σοβαρή τοποθέτηση μόνο σε καφενείο της περιφέρειας μπορεί να έβρισκε ανταπόκριση, ως εντύπωση χωριάτη που επισκέφτηκε το δημαρχείο στη χώρα. Και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που μπερδεύεις το κουτσομπολιό με την πολιτική. Χαρακτηριστικός τύπος που σου αντιστοιχεί, είναι αυτός που μπαίνει σε δημόσια υπηρεσία και απαιτεί άμεση εξυπηρέτηση φωνάζοντας το κλασσικό, «εγώ σε πληρώνω ρεεε».


      «Εδώ, μέσα στις λίστες που ψάχνει το Υπουργείο είναι και οι περιβόητες λίστες των "επιόρκων". Δηλαδή εκείνων που έχουν καταδικαστεί για διάφορα αδικήματα. Και αυτοί υπηρετούν ακόμα και πληρώνονται ακόμα».

      Τι θα πει επίορκος; Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα πέρα από την προπαγάνδα που απαιτείται για την δημιουργία εντυπώσεων ώστε να περάσουν οι απολύσεις με τις μικρότερες αντιδράσεις. Γιατί αν δεν γνωρίζεις, στους επίορκους περιλαμβάνουν ακόμη και εκείνους των οποίων οι υποθέσεις δεν έχουν εισαχθεί σε δίκη, απλά κατηγορούνται αλλά και εκείνους που η υπόθεση τους δεν έχει τελεσιδικήσει! Και δεν εξαιρούνται αυτοί που διώκονται επειδή συνελήφθησαν για άσχετα «αδικήματα» περιλαμβανομένων των διαδηλώσεων! Σε ποιο κράτος δικαίου μπορεί να ισχύουν αυτά;


      συνεχίζω γιατί δεν χωράει...

      Διαγραφή
    10. Το πρόβλημα με σένα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς υποστηρίζω. Σε κανέναν δε θέλω να αυξηθεί η φορολόγηση, ούτε και σε αυτούς που βγάζουν περισσότερα. Θεωρώ την φορολογία, σε αυτά τα επίπεδα, καθαρή κλοπή γιατί πληρώνεις χωρίς να έχεις ανάλογες παροχές. Θα πρέπει να έχεις ακούσει ότι η έννοια της φορολόγησης, τόσο τεχνικά όσο και ηθικά είναι ο (δήθεν) ανταποδοτικός της χαρακτήρας.

      Καταλαβαίνω πολύ καλά τι υποστηρίζεις, το δυστύχημα θα είναι αν δεν καταλαβαίνεις εσύ! Ανεξάρτητα από διαφορές απόψεων, από πρώτη ματιά φαίνεσαι νοήμων. Αν επιμένεις όμως ότι για την φορολογία επιπέδου καθαρής κλοπής και την απουσία ανάλογων παροχών(συμφωνούμε) φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι θα αναθεωρήσω και αναπόφευκτα θα σε υποβαθμίσω…
      Ο χαρακτήρας της φορολογίας εκτός από όσα γράφεις είναι και αναδιανεμητικός. Δεν μπορείς να διακρίνεις την ασυλία των οικονομικά ισχυρών; Δεν μπορείς να διακρίνεις φορολογικά την πολτοποίηση της μεσαίας τάξης και την σύνθλιψη των κατώτερων στρωμάτων; Δεν ξεχωρίζεις τον άδικο χαρακτήρα και τις ανισότητες που χαρακτηρίζουν την εφαρμογή της, και που επιτρέπουν την εκτεταμένη φοροδιαφυγή των πλουσίων;
      Αν λοιπόν αύριο γινόσουν δήμαρχος της πόλης, θα έκανες ότι η σημερινή δήμαρχος; Δεν αναφέρομαι αν θα έστελνες τις λίστες για απολύσεις, αυτό είναι καθαρό ότι θα το έκανες με τιμή και καμάρι. Αναφέρομαι στα θέματα διοίκησης του προσωπικού, δηλαδή κατανομή, αξιοποίηση, μεθόδευση κλπ, αλλά και μέτρα υλοποίησης των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου και εσένα ως δημάρχου, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η ερώτηση έχει περισσότερο ρητορικό χαρακτήρα γιατί ασφαλώς κάτι θα έκανες κι εσύ, όπως καθένας στην θέση αυτή. Όμως θέλω να πω ότι αν ένα σύστημα υπολειτουργεί ή λειτουργεί κακότροπα και πάντως χωλαίνει γενικώς, την κύρια ευθύνη την έχει ο επικεφαλής και οι συνεργάτες που έχει επιλέξει για να στηριχθεί. Το νομικό πλαίσιο υπάρχει και δίνει απεριόριστες δυνατότητες για ποινές ακόμη κι απόλυση στο δημόσιο και τους ΟΤΑ, είναι διαφορετικό θέμα όμως τι και σε ποιο βαθμό αξιοποιείται… Κι όταν μιλάμε για αιρετούς είναι εξόχως πολιτικό θέμα! Παρεμπιπτόντως να σε ενημερώσω πως ο κ. Γρετζελιάς πραγματοποίησε σειρά απολύσεων και πειθαρχικών ποινών στην θητεία του! Μπορείς να τον ρωτήσεις για να αποκτήσεις και την σχετική τεχνογνωσία… Άρα η νομοθεσία υπήρχε και υπάρχει. Στην Ελληνική πραγματικότητα όμως ποια πολιτική ηγεσία θα την εφαρμόσει έντιμα, μετρημένα, αξιολογικά, χωρίς να λάβει υπόψη αν ο κρινόμενος είναι ή διατίθεται να γίνει κομματικός φίλος, υποστηρικτής, παρατρεχάμενος;
      Πριν πει κανείς λοιπόν ελαφρά τη καρδία, τιμωρήστε, απολύστε, πρέπει να βουτήξει και την γλώσσα στο μυαλό.


      «Αν θα μιλάς, θα πρέπει να είσαι περισσότερο ενημερωμένος. Για ποιούς τοκογλύφους μιλάς; Έχεις υπόψιν ότι η χώρα δανείζεται σήμερα με τα χαμηλότερα επιτόκια ιστορικά; Γνωρίζεις ότι πολλές χώρες της ευρωζώνης, της Γαλλίας συμπεριλαμβανομένης, δανείζονται ακριβότερα από την Ελλάδα;»

      Για τους ίδιους μιλάμε, απλά εγώ τους χαρακτηρίζω τοκογλύφους, εσύ δανειστές. Όταν μιλάς όμως καλό είναι να ενημερώνεσαι όχι μόνο για το ύψος των επιτοκίων αλλά το λιγότερο και για τα άλλα χαρακτηριστικά που έχει ο κάθε δανεισμός! Για να μην επεκταθώ σε πολλές πλευρές που άμεσα αφορούν τον… δανεισμό της χώρας και αγνοείς(;) θα σου επισημάνω ότι εμείς πλέον λογιστικά παίρνουμε χρήματα με υποθήκη την δημόσια περιουσία! Όλοι οι άλλοι δανείζονται όπως δανειζόμαστε κι εμείς στο παρελθόν, με έκδοση ομολόγων!
      Σε ότι αφορά τα επιτόκια, ατυχώς είσαι ανενημέρωτη και σε αυτό… Η Γερμανία από μηνών δανείζεται με αρνητικά επιτόκια, ήτοι σημαίνει πως επιστρέφει λιγότερα χρήματα από αυτά που δανείζεται!!!

      συνεχίζω για τους ίδιους λόγους...

      Διαγραφή
    11. «Η πολυπλοκότητα της κοινωνιας που ζούμε δεν μπορεί, πλέον, να αντιμετωπίζεται με ταξικούς όρους. Τουλάχιστον όχι με όρους παρελθόντος.
      Προσωπικά, δεν σκοπεύω να εξουσιάσω κανέναν. Απλώς αντιδρώ στο ότι οι θυσίες που κάνουμε όλοι, δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα αν δεν αντιμετωπίσουμε το τέρας. Και το τέρας είναι αυτό το σπάταλο, αδιαφανές και αδηφάγο δημόσιο. Της ρεμούλας των πολιτικών και των συνδικαλιστών, που με μανία επιδιώκουν να κρατήσουν το δικαίωμα στην τεμπελιά. Ξέρεις πόσοι "συνδικαλιστές" αμείβονται με εξωφρενικά ποσα και δεν δουλεύουν καθόλου; Ξέρεις πόσες πλασματικές υπερωρίες πληρώνονται άνθρωποι ενώ κοιμούνται στο σπίτι τους; Ξέρεις πόσα δισεκατομμύρια θα μπορούσε να γλυτώσει ο δημόσιος προϋπολογισμός αν υπήρχαν κριτήρια ιδιωτικής οικονομίας, στη λειτουργία του κράτους;»


      Το να αγνοείς ότι ιστορικά αλλά και σε πραγματικό χρόνο υπάρχουν τάξεις, λίαν επιεικώς είναι ανιστόρητο. Είναι διαφορετικό πράγμα τι ερμηνεία θα δώσεις στο φαινόμενο και πως θα χρυσώσεις το χάπι, και διαφορετικό να αρνείσαι ότι ζούμε σε μια κοινωνία με ακραίες κοινωνικές αντιθέσεις κι ως εκ τούτου έχουσα σαφείς διαχωρισμούς σε τάξεις.
      Αν αθροίσεις όλα τα οφέλη των συνδικαλιστών που παρήγαγε το κομματικό κράτος που υποστήριζες στο παρελθόν και το ίδιο κάνεις και σήμερα, δεν κάνουν ούτε μια μίζα από τα υποβρύχια! Αν αθροίσεις όλες τις μίζες που πήραν οι πολιτικοί, δεν κάνουν ούτε την πιο μικρή δόση από τα δάνεια των δυο τελευταίων ετών! Παράλληλα αν αθροίσεις τα θαλασσοδάνεια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που άκριτα υποστηρίζεις, τις κρατικές ενισχύσεις, τις κάθε λογής επιδοτήσεις και τα άλλα κόστη που επιβάρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό, και άλλους δημόσιους φορείς, αντιστοιχούν στο ΑΕΠ πολλών ετών της χώρας! Αν αθροίσεις τα χρήματα που δόθηκαν στις τράπεζες τα τρία τελευταία χρόνια, κάνουν την μισθοδοσία όλου του δημόσιου τομέα για τα επόμενα εκατό χρόνια!
      Γι΄ αυτό καλό είναι να κάνεις θέμα, αλλά όχι κύριο θέμα, τι έφαγε η αθερίνα, αλλά τι έφαγαν οι καρχαρίες της κοινωνίας.
      Σε ότι αφορά τα «κριτήρια ιδιωτικής οικονομίας στην λειτουργία του κράτους» που αναφέρεις, θα σου υπενθυμίσω την πολυδιαφημισμένη τότε επιλογή να προσληφθούν μάνατζερ του ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο για να εφαρμόσουν αυτό ακριβώς. Θέλεις να μου πεις τα αποτελέσματα; Θέλεις να μου πεις π.χ. τι αποτελέσματα πέτυχε ο Βουρλούμης στον ΟΤΕ, ή ο Αθανασόπουλος στην ΔΕΗ; Γνωρίζεις πως καταχρέωσαν τους οργανισμούς που διοίκησαν και όλα τα οικονομικά μεγέθη τους επιδεινώθηκαν ραγδαία με τις πρακτικές τους; Γνωρίζεις ο σημερινός υπουργός οικονομικών Στουρνάρας, πως βούλιαξε την Εμπορική στην οποία τοποθετήθηκε πρόεδρος; Γνωρίζεις πόσο χειροτέρεψε η οικονομική κατάσταση του ΙΚΑ όταν τοποθετήθηκε με το ίδιο σκεπτικό ο Νεκτάριος; Μπορείς να βρεις έστω ένα που τοποθετήθηκε από τον ιδιωτικό τομέα, εφάρμοσε αντίστοιχα κριτήρια και βελτίωσε την οικονομική κατάσταση την οποία παρέλαβε στο φορέα που διοίκησε;

      «Δεν θέλει και φιλοσοφία να καταλάβεις ότι μια υπερδανεισμένη χώρα, η οποία παράγει διαρκώς πρωτογενή ελλείμματα, θα μαστίζεται από ύφεση. Και όσο δεν μειώνονται τα ελλείμματα θα συνεχίζεται η κρίση».

      Μπορείς να μου βρεις χώρα μη εξαιρουμένης της Γερμανίας, το χρέος της ήδη ξεπέρασε το 1 τρις ευρώ, που δεν είναι υπερδανεισμένη ή δεν συνεχίζει να δανείζεται; Γνωρίζεις πόσες και ποιες ανεπτυγμένες οικονομίες έχουν πολύ μεγαλύτερο ποσοστό χρέους, σε μερικές περιπτώσεις δυσθεώρητο σε σχέση με εμάς και δεν τρέχει τίποτα; Χρειάζεται λοιπόν αφού το ψάξεις λιγάκι, να το φιλοσοφήσεις… Γιατί αλλιώς δεν θα βγάλεις σωστό συμπέρασμα.


      Διαγραφή
    12. «Τα καλά και συμφέροντα. Δεν θέλεις να αλλάξει τίποτα. Θέλεις δηλαδή η μεγαλύτερη αδικία να συνεχίζεται.
      Σκέψου λίγο πιο βαθιά. ίσως διαπιστώσεις ότι αυτό που σου έχουν εμφυτεύσει στο μυαλό ως "αριστερή" πολιτική που δήθεν είναι κοινωνική, στην πραγματικότητα είναι προς όφελος μιας μόνο νομενκλατούρας που ζει σε βάρος της υπόλοιποης κοινωνίας. Η ηθική της είναι ίδια και απαράλλαχτη με την ηθική της πιο χυδαίας εκδοχής του πρώιμου καπιταλισμού».

      Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Εσύ δεν θέλεις να αλλάξει τίποτα σε όφελος του λαού, αντίθετα εγώ θέλω να αλλάξουν τα πάντα σε αυτή την κατεύθυνση. Αυτό δηλαδή που χοντρικά θέλω, είναι να διακοπεί η τρέχουσα διαδικασία αναδιανομής του πλούτου σε όφελος των πλουσίων, και να πάμε στην αντίθετη κατεύθυνση της αναδιανομής του πλούτου σε όφελος των φτωχών. Να σου πω τότε για πότε θα υπάρξει ανάπτυξη, δουλειές, φορολογικά έσοδα, εισροές εισφορών στα ασφαλιστικά ταμεία, ευημερία, εξάλειψη της φτώχειας!
      Ποτέ δεν είναι αργά να καταλάβεις ότι οι πολιτικές απόψεις που ανενδοίαστα υπηρετείς, εξυπηρετούν την καθεστωτική άρχουσα τάξη, και η ηθική τους είναι ταυτόσημη, με την ηθική της πιο χυδαίας εξέλιξης του σύγχρονου καπιταλισμού που επιστρέφει στον πρωτογονισμό που χαρακτήρισε την δημιουργία του! Τότε που δεν υπήρχαν κανόνες, νομοθεσία, ωράριο, δικαιώματα για τους εργαζόμενους και τον λαό!



      υγ. Συγνώμη κ. Διαμαντή για την κατάχρηση του χώρου(σοβαρολογώ), αλλά εκείνη φταίει... (αστειεύομαι).

      Διαγραφή
    13. 1. Η ακροδεξιά ιστορικά έχει κρατικιστική λογική και συμπεριφορά. Ο νεοφιλελευθερισμός, αντίθετα πρεσβεύει την ανεξέλεγκτη λειτουργία των αγορών, στηριζόμενος στην λογική της αυτορύθμισης. Καμία σχέση δεν υπάρχει μεταξύ τους.
      2. Για τις λίστες των επιόρκων, η ίδια η ΠΟΕ-ΟΤΑ λέει τώρα να δοθούν. Η απόφαση του Υπουργείου μιλά για εκείνους που έχουν ήδη καταδικαστεί και για εκείνους που έχουν παραπεμφθεί για ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ αδικήματα. Να είσαι βέβαιος ότι δεν έχει απολυθεί κανένας.
      3. Πότε επί Γρετζελιά (ή άλλου Δημάρχου) απολύθηκαν άνθρωποι; Πρόσεξε γιατί όλοι εδώ κατοικούμε και γνωρίζουμε. Φαντάζομαι ότι δεν αναφέρεσαι σε συμβασιούχους ορισμένου χρόνου των οποίων οι συμβάσεις έληξαν και αποχώρησαν. Γιατί αυτό δεν είναι απόλυση.
      4. Το αν είναι βιώσιμο το χρέος κάθε χώρας, δεν αποτιμάται σε απόλυτες τιμές, αλλά σε ποσοστό επί του ΑΕΠ. Κοίταξε, λοιπόν σε τι ποσοστό του ΑΕΠ αντιστοιχεί το δημόσιο χρέος της Γερμανίας και σε τι της Ελλάδας. Θα καταλάβεις τότε τι ποιά είναι υπερχρεωμένη χώρα. Επίσης, η γερμανική οικονομία μπορεί και καλύπτει τις όποιες δανειακές υποχρεώσεις γιατί παράγει πλεονάσματα. Αντιθέτως, εμείς έχουμε πρωτογενή ελλείμματα, δηλαδή έχουμε έλλειμμα χωρίς να υπολογίζουμε τα τοκοχρεολύσια. Η Γερμανία έχει θετικό εμπορικό ισοζύγιο, δηλαδή οι εξαγωγές της είναι περισσότερες από τις εισαγωγές. Η χώρα μας εισάγει ακόμα και πατάτες. Και το έλλειμμα αναγκαζόμαστε να το καλύπτουμε με νέο δανεισμό.
      Και επειδή λες για υπερδανεισμένες χώρες, θα σου έλεγα πάλι να το μελετήσεις καλύτερα. Η Ιαπωνία π.χ. έχει κρατικό χρέος περίπου στο 200% του ΑΕΠ, αλλά το χρεος αυτό στην πλειοψηφία του είναι εσωτερικό και ως εκ τούτου απόλυτα διαχειρίσιμο.
      5. Αν ήμουν Δήμαρχος, φυσικά και θα έδινα τα στοιχεία που ζητούσε το Υπουργείο. Ξέρεις κάτι; Δεν μου αρέσουν οι "τζάμπα μάγκες". Όλοι αυτοί οι απίθανοι Δήμαρχοι, παραβιάζουν ανοικτές πόρτες. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν υπάρχουν απολύσεις. Αν διαβάσεις την υπουργική απόφαση θα καταλάβεις. Όλους όσους θα βγούν σε διαθεσιμότητα, τους εντάσσει στην "κινητικότητα" που σημαίνει ότι θα καλύψουν άλλες θέσεις, σε άλλους φορείς που υπάρχει ανάγκη και αυτό αναστέλλει την διαθεσιμότητα. Απλώς αν κάποιος έχει βολευτεί στο Δήμο Φιλαδέλφειας, που είναι δίπλα στο σπίτι του, που να τρέχει σε άλλη υπηρεσία και να κάνει 30-40 λεπτά για να πάει;
      Ε, αυτοί όλοι μας κοροϊδεύουν. Και για να μην λέω για το Δημαρχείο, πήγαινε μια μέρα στο ΙΚΑ, σε πολεοδομία κλπ και κοίτα τη συμπεριφορά τους απέναντι σε πολίτες που θέλουννα εξυπηρετηθούν.
      6. Μην μπερδεύεσαι. Λειτουργία του κράτους με κριτήρια ιδιωτικής οικονομίας δεν μπορεί να υπάρξει, όσοι Αθανασόπουλοι ή Βουρλούμηδες έρθουν. Γιατί, αν για κάθε απόφαση οι συνδικαλιστές καταλαμβάνουν τα γραφεία, απεργούν, σαμποτάρουν και διατηρούν τέτοια προνόμια, φυσικά δεν μπορεί να υπάρξει μάνατζμεντ. Εδώ υπάρχει συνδιοίκηση των σωματείων. Υπάρχει η αντίληψη ότι κάθε δημόσια επιχείρηση θα πρέπει να λειτουργεί κυρίως προς όφελος των εργαζομένων σε αυτή. Το όφελος και το συμφέρον της κοινωνίας έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
      7. Στη χώρα αυτή, το τεράστιο, λαβυρινθώδες και διεφθαρμένο κράτος είναι εκείνο που ευνόησε την δημιουργία κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών. Το ίδιο κράτος τους συντηρεί. Αυτοί πρώτοι θέλουν την διατήρηση του κράτους αυτού, με αυτά τα χαρακτηριστικά. Αν μπορείς και αποκωδικοποιείς τα φαινόμενα, θα διαπιστώσεις στροφή προς τον Συριζα, αξιοπρόσεκτου τμήματος της επιχειρηματικής τάξης. Ιδιαίτερα όλοι οι μεσάζοντες και όσοι προμήθευαν το Δημόσιο, έχουν κάθε συμφέρον να το διατηρούν και να το επαυξάνουν. Αυτοί, σε συνεργασία με τους μιζαδόρους και τις ιδεοληψίες, αποτελούν τροχοπέδη κάθε υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας.
      8. Επειδή και εσύ μάλλον είσαι νοήμων, μην ξανακούσω αυτά τα περί υποθήκης δημόσιας περιουσίας για τα δάνεια που παίρνει η χώρα. Αυτά είναι πράγματα που γράφονται και λέγονται σε περιθωριακά μέσα και αφορούν τους χαζούς που πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν οι Γερμανοί, ή ότι συνωμοτούν εξωσυμπαντικές σκοτεινές δυνάμεις εναντίον της Ελλάδας.


      Διαγραφή
    14. Και κάτι που ξέχασα. Η Γερμανία δανείζεται φθηνά, όχι γιατί κάνει κάποια μαγικά. Απλώς τα γερμανικά ομόλογα θεωρούνται ασφαλείς τοποθετήσεις. Οι διεθνείς αγορές έχουν εμπιστοσύνη στη γερμανική οικονομία και κάνουν τοποθετήσεις που έχουν, μεν χαμηλές αποδόσεις, προσφέρουν, όμως ασφάλεια.
      Οι αποδόσεις των ομολόγων είναι αντιστρόφως ανάλογες της αξίας τους.
      Φαντάσου λοιπόν την Ελλάδα να μην έκανε τις συμφωνλίες δανεισμού με τους εταιρους. Θα μπορούσε να βγει για δανεισμό στις αγορές. Θα έβρισκε χρήματα, αφού υπάρχουν παγκοσμίως πολλά κερδοσκοπικα κεφάλαια (τζογαδόροι) τα οποία θα αγόραζαν τα ελληνικά "σκουπίδια" (junk bonds) αναμένοντας εξωφρενικές αποδόσεις, δηλαδή επιτόκια Ουγκάντας, απαγορευτικά στην πράξη.

      Διαγραφή
  3. χρυσοαριστεροσυριανεξαρτητοι απο ολα εχει ο μπαξες εδω ειμαι εγω για εσας22 Νοεμβρίου 2012 στις 7:14 μ.μ.

    εχει δικιο ο περιπτερας,και καποιοι αλλοι μνηστηρες απο τωρα ταζουν θεσεις βολεματα για ψηφουλακια.παλαιοκομματικοι υποκριτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή