Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Από την Άνδρο στο Μπάντμιντον...

Από την Πολιτιστική Αναγέννηση λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο κείμενο: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η
προγραμματισμένη 2ήμερη εκδρομή του Συλλόγου μας στην Άνδρο. Η διαμονή μας ήταν στο ξενοδοχείο «Χρυσή Ακτή» στο ΜΠΑΤΣΙ, μπροστά στη θάλασσα, σε μία πραγματικά χρυσή αμμουδιά, όπου πολλοί απόλαυσαν ένα υπέροχο μπάνιο. Το ΚΟΡΘΙ, ένα παραθαλάσσιο χωριό στη Νότια πλευρά του νησιού, ήταν η πρώτη μας επίσκεψη, όπου και γευματίσαμε εκεί. Επιστροφή στο ξενοδοχείο και το βράδυ περπατήσαμε απολαμβάνοντας το όμορφο Μπατσί.Την δεύτερη μέρα προορισμός μας ήταν οι ΜΕΝΗΤΕΣ με τα πλατάνια και τις πηγές και το μοναστήρι της «Αγίας Μαρίνας» στην Αποίκια. Κατόπιν σειρά είχε η Χώρα, όπου επισκεφθήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Γουλανδρή. Περιηγηθήκαμε μέχρι το άγαλμα του «Ναύτου» και είδαμε από πολύ κοντά το κάστρο μέσα στη θάλασσα με το «Αψιδωτό Γεφύρι». Επιστροφή στο ξενοδοχείο για ξεκούραση μέχρι αργά το απόγευμα, όπου πακετάραμε και αναχωρήσαμε  για το Γαύριο. Αναχωρήσαμε από την Άνδρο στις 9:30μμ και φθάσαμε στην Φιλαδέλφεια στις 00:30.Όλοι έμειναν ευχαριστημένοι από την οργάνωση της εκδρομής και από τον οδηγό μας, κ. Σταύρο, που μας έκανε υπέροχη ξενάγηση.

ΤΟ Δ.Σ
 Στις 29/05 πάμε BADMITON στην παράσταση «Η ζωή και το έργο του Θεοδωράκη». Ήδη το πούλμαν είναι γεμάτο.