Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Κάποιος να τη μαζέψει...

Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση μιλώντας στο ραδιόφωνο του Alpha, δήλωσε ότι ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος. "Κάθε λαός δημιουργεί εθνικούς μύθους", είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι στο βιβλίο της ιστορίας, δεν
γράφτηκε ποτέ η λέξη "συνωστισμός", για τη Μικρασιατική καταστροφή, αλλά μόνο το ρήμα.
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ υποστήριξε ότι απομονώθηκε μια μόνο φράση:
"Υπήρξε μεγάλη εκμετάλλευση. Ακόμα φέρνουν στην επιφάνεια βιβλίο που έγραψα και η λέξη συνωστίζονται διορθώθηκε αμέσως. Ήταν ένα πάρα πολύ καλό σχολικό βιβλίο, είχε μια ατυχή έκφραση, διορθώθηκε αμέσως. Δεν υπήρχε η λέξη ''συνωστισμός'' υπήρχε το ρήμα στην περιγραφή μιας αθρόας προσέλευσης. Εμείς αμέσως είπαμε τελικά πως δεν είναι σωστή η λέξη συνωστισμός επειδή προσβάλλει τις μνήμες ανθρώπων. Δεν θέλαμε να πούμε ότι στη Σμύρνη έγινε "συνωστισμός".
Η λέξη άλλαξε και μπήκε μία άλλη λέξη για να περιγραφτεί καλύτερα η αθρόα προσέλευση των Ελλήνων στο λιμάνι της Σμύρνης την ώρα που προσπαθούσαν να σωθούν. Εξ αρχής υπήρχε μόνο το ρήμα. Δεν υπήρξε ηθελημένη προσπάθεια αλλαγής και προσβολής της μνήμης. Στο σημερινό βιβλίο δεν υπάρχει η λέξη αυτή".
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι "γενικότερη τάση της ιστορίας είναι να μαθαίνουμε από το παρελθόν για να προσπαθήσουμε να μην επαναλάβουμε τα λάθη μας. Πιο πάνω είναι το να μπορεί κανείς να διαβάζει ιστορικά τα πράγματα, να μη στέκεται σε μια αλήθεια αλλά να βλέπει και τις άλλες αλήθειες".
Υπεραμύνθηκε του δικαιώματος της υιοθεσίας και για τους ομοφυλόφιλους:
"Εφόσον η Πολιτεία αναγνωρίζει το δικαίωμα της υιοθεσίας σε ετεροφυλόφιλους οφείλει να το αναγνωρίζει και σε ομοφυλόφιλους. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη συζήτηση σε ό,τι αφορά την ανάγκη του παιδιού να ταυτίζεται με ένα συγκεκριμένο φύλο. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει στην Ελλάδα αυτή η ομοφοβία. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα του καθενός. Η ταυτότητα του φύλου είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Δεν με ενοχλεί καθόλου. Όλοι οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα", είπε χαρακτηριστικά.
Σε ότι αφορά το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο είπε:
"Η ιστορική επιστήμη δεν είναι αναγκασμένη να δέχεται τις αποφάσεις των κοινοβουλίων" σημείωσε η Μ. Ρεπούση σχολιάζοντας την απόφαση της βουλής που αναγνώρισε επίσημα την γενοκτονία.
"Είμαι κατά της ποινικοποίησης της μνήμης. Το ελληνικό Κοινοβούλιο ψήφισε τις γενοκτονίες των Ποντίων και των Αρμενίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ιστορική επιστήμη είναι υποχρεωμένη να δεχθεί τις πολιτικές αποφάσεις και μάλιστα να τιμωρούνται όσοι έχουν διαφορετική άποψη. Δεν έχω καμία επιφύλαξη με τη διάταξη που προτείνει το σχέδιο νόμου του Ρουπακιώτη".
"Δεν απαιτώ και δεν θέλω το κόμμα μου, να έχει τις ίδιες ιστορικές απόψεις με εμένα", συμπλήρωσε.
Για τη Χρυσή Αυγή, η κυρία Ρεπούση δήλωσε πως "η ΧΑ υποσκάπτει τα θεμέλια του δημοκρατικού πολιτεύματος, χρησιμοποιώντας τα ίδια τα όπλα που της δίνει η Δημοκρατία".
Ερωτηθείσα αν νιώθει θύμα, η κυρία Ρεπούση απάντησε: "Ασκείται μια τρομοκρατία στη δική μου περίπτωση. Η Δημοκρατία μας έχει να χάσει από αυτή την άσκηση πίεσης και τρομοκρατίας. Δεν αισθάνομαι θύμα. Οι τακτικές ιεράς εξέτασης έχουν περάσει. Διεκδικώ το δικαίωμά μου να απαντώ με το δικό μου τρόπο, δεν πρόκειται κανείς να με βάλει στη λογική του μαύρου-άσπρου. Καμιά φορά κάνω το λάθος να μιλώ στην πολιτική με ιστορικούς όρους. Διεκδικώ μια ιστορική καθαρότητα".
Αντίδραση Μιχελάκη
Ο Βουλευτής Επικρατείας της ΝΔ και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής Γ. Μιχελάκης "ανέβασε" στις σελίδες του στο facebook και στο twitter το παρακάτω κείμενο, με αφορμή τις θέσεις της κυρίας Ρεπούση:
Η … αβάσταχτη ιστορική ελαφρότητα της κυρίας Ρεπούση
"Για να ξεπαστρέψεις ένα λαό, του αφαιρείς πρώτα τη μνήμη. Καταστρέφεις τα βιβλία του, τον πολιτισμό του, την ιστορία του. Και κάποιος άλλος του γράφει βιβλία, του δίνει πολιτισμό και επινοεί για λογαριασμό του άλλη ιστορία. Έπειτα, ο λαός αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνά ποιος είναι και ποιος ήταν. Ακόμη πιο γρήγορα θα τον ξεχάσει ο κόσμος γύρω του".
Αυτά έγραφε ο Μίλαν Κούντερα στο "Βιβλίο του γέλιου και της λήθης" το 1978, με σκοπό να αφυπνίσει τους συμπατριώτες του.
Εκείνοι αφυπνίστηκαν! Η κυρία Ρεπούση;".

3 σχόλια:

  1. Και γιατί παρακαλώ κάποιος να την μαζέψει; Πολύ «συντηρητικός» είστε κύριε Διαμαντή. (δεν λέω οπισθοδρομικός για να μην γίνει καμιά παρεξήγηση . . . .) Τι είπε η κυρία δηλαδή : Η ταυτότητα του φύλου είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Για παράδειγμα, όταν γεννιέται ένα παιδί δεν θα γράφουν στο πιστοποιητικό γέννησης το φύλο του, θα περιμένουν να ενηλικιωθεί, να χειραφετηθεί και να αποφασίσει τι φύλο είναι. Και αν μεν αποφασίσει ότι είναι ετεροφυλόφιλο άτομο με γειά του με χαρά του. Αν όμως αποφασίσει ότι δεν είναι τότε θα πρέπει να δηλώσει ομοφυλόφιλο άτομο, διευκρινίζοντας μάλιστα και αν είναι ενεργητικό ή παθητικό. Προηγουμένως θα βαφτίζεται δηλώνοντας και το όνομα με το οποίο θα αναγράφεται στη «μερίδα» των γονιών του στο ληξιαρχείο του Δήμου και θα παίρνει τα αντίστοιχα πιστοποιητικά. Για να καταλάβετε δηλαδή, αν κάποιος έχει βαφτιστεί όπως συμβαίνει σήμερα από μωρό Δημήτρης, άντε μετά να το κάνει Δήμητρα ενώ έτσι θα αποφεύγονται οι περιπλοκές. Σκεφτήτε μάλιστα κύριε Διαμαντή κάποια που θα είχε βαφτιστεί Βαρβάρα, θα έπρεπε να κάνει και «αλλαγή» ονόματος δηλαδή, εκτός και αν το θεωρεί «πιασάρικο». Αφήστε που θα πρέπει να βρεθούν και δυό μάρτυρες. Επίσης οι χώροι υγιεινής των διαφόρων δημόσιων και ιδιωτικών κτιρίων που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό ή απ το κοινό θα πρέπει να αυξηθούν σε τέσσερες και στην πόρτα να έχουν τις αντίστοιχες σημάνσεις: ένα αγοράκι που κάθεται σε γιογιό, ένα αγοράκι που ουρεί τον τοίχο, ένα κοριτσάκι που κάθεται σε γιογιό κι ένα κοριτσάκι που ουρεί τον τοίχο επίσης. Για να αποφεύγονται μάλιστα και πιθανά μπερδέματα ίσως θάπρεπε και τα ασφαλιστικά ταμεία να εξασφαλίζουν στα ομοφυλόφιλα άτομα τη δυνατότητα να κάνουν και τις σχετικές «ανταλλακτικές» χειρουργικές επεμβάσεις. Αν δηλαδή σε κάποιο ομοφυλόφιλο άτομο «περισσεύει» μια βρυσούλα θα μπορούσε κάνοντας την αντίστοιχη «διάνοιξη» να την «παραχωρήσει» για μεταμόσχευση σε κάποιο άλλο ομοφυλόφιλο άτομο που θα επιθυμούσε να «επιχώσει» το πηγαδάκι του κι έτσι θα μείνουν και τα δυο ευχαριστημένα. Με έξοδα του ασφαλιστικού τους ταμείου φυσικά. Έτσι, εκτός που θα αποφεύγουμε να εισάγουμε «βρυσούλες» απ το εξωτερικό, θα ξεκαθαρίζεται και ποια άτομα θα πηγαίνουν φαντάροι ώστε να αποφεύγονται κάποια έκτροπα . . Τώρα όσο αφορά την αναγνώριση του δικαιώματος της υιοθεσίας σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια ώστε να εξισωθούν σε αυτό με τα ετεροφυλόφιλα ίσως υπάρξει ένα μικρό πρόβλημα: αν αυξηθούν τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια ποιοι θα κάνουν τα παιδιά; Είναι γνωστό πως παρά τις συνεχείς και έντονες προσπάθειες που καταβάλλουν μερικά ομοφυλόφιλα ζευγάρια κανένα δεν κατάφερε να εισπράξει την σχετική αμοιβή κάνοντας το ….παιδο. Μάλλον λοιπόν και τα παιδιά θα πρέπει να τα εισάγουμε όπως και τις μπανάνες. Βέβαια. Έτσι όλοι οι άνθρωποι θα μπορούν πραγματικά να έχουν τα ίδια δικαιώματα, όπως είπε χαρακτηριστικά η κυρία βουλευτής. Αλλά μήπως και η λέξη «βουλευτής» δεν είναι «μονόφυλη»; Η βουλευτής Μαρία Ρεπούση γράφει στο σάϊτ της η κυρία, Ο βουλευτής Φώτης Κουβέλης γράφει και ο πρόεδρός της. Γι αυτό σας λέω κύριε Διαμαντή, πολύ συντηρητικός είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενω σου δινεται υλικο για σφοδρη κριτικη περιοριζεσαι στο" οτι ναναι". Για χρυσαυγητακο σε κοβω που το προβλημα του περιοριζεται στην βαρβατηλα και τα ναζια..
      Γενικο ερωτημα.
      Τα αντανακλαστικα ολων μας λειτουργουν αμεσως μολις ακουσουμε το ονομα της Ρεπουση.Της κυριας "τιποτα". Και καλα κανουμε ως ενα σημειο. Γιατι ομως δεν καταρρακωνεται η εθνικη μας αξιοπρεπεια οταν εδω και χρονια εχουμε εκχωρησει την εθνικη μας ανεξαρτησια σε ξενους οι οποιοι καθοριζουν τις τυχες τις δικες μας και των παιδιων μας?

      Διαγραφή
  2. @9.02
    Δεν νομίζω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο, αγαπητέ. Αφήνω τη Ρεπούση, πράγματι είναι στον κόσμο της. Αλλά πες μου, σε παρακαλώ, πότε ακριβώς είχαμε ανεξαρτησία και σε ποιους ξένους την εκχωρήσαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή