Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Μήπως να πάψουμε να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε;

Δείτε το περιεχόμενο της αφίσας. Ίσως συμφωνείτε, ίσως όχι με τους παραγωγούς της αφίσας, αλλά το περιεχόμενό της είναι ένα ζήτημα που πρέπει να μας απασχολήσει όλους.

43 σχόλια:

  1. βάλε μια πιο μεγάλη φωτό βρε διαμαντή. δε φαίνεται το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι και πρέπει να είμαστε αλληλέγγυοι σε κάθε άνθρωπο, ανεξάρτητα από χρώμα και θρησκεία. Όμως κι ας με πείτε ρατσιστή, γιατί πρέπει το παιδί μου να πιάνει τα περιττώματα του κάθε Πακιστανού στην παιδική χαρά, επειδή αυτός δεν σέβεται τη χώρα που τον φιλοξενεί κι έχει μάθει να ζει μέσα στη βρώμα απέχοντας από τον δυτικό τρόπο ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν πάνω απ'όλα ήσασταν άνθρωποι, θα εννοούσατε τα προφανή:

    ότι ο Πακιστανός δεν έχει μάθει να ζει μέσα στη βρώμα, αλλά είναι άστεγος

    ότι δεν φημίζονται οι πόλεις μας για τις υποδομές εξυπηρέτησης βασικών βιωτικών αναγκών

    ότι πρώτα εμείς είμαστε που δεν σεβόμαστε τη χώρα που μένουμε και την έχουμε κάνει ατέλειωτο σκουπιδαριό

    ότι πρώτα εμείς βιάζουμε τη γη μας, καίγοντας ολόκληρα δάση και αδιαφορώντας για τις οικοδομικές αυθαιρεσίες και το όλο λιγότερο οξυγόνο που μας μένει

    ότι πρώτα εμείς έχουμε γράψει στα τέτοια μας το θέμα της δημόσιας υγιεινής και της ποιότητας ζωής στην πόλη και ποτέ δεν μας απασχόλησε ότι αυτή η πόλη στερείται βασικού σχεδίου δόμησης, ανάπτυξης, συγκοινωνίας και βιωσιμότητας

    ότι ο δυτικός τρόπος ζωής δεν είναι κάποιο σπουδαίο τρόπαιο να το θαυμάζουμ, απέναντι στις συνήθειες των άλλων -όπως το λέει περίπου και η αφίσα πολύ εύστοχα-

    ότι ο δυτικός τρόπος ζωής ευθύνεται για πολλές χρεωκοπίες που βιώνουμε

    ότι χωρίς αγάπη και ανθρωπιστικό στόχο, δεν γίνεται να βρούμε λύση σε κανένα πρόβλημα μεταξύ των ανθρώπων είτε είναι μετανάστες είτε ο,τιδήποτε

    ότι η "αλληλεγγύη" δεν είναι μια αόριστη ιδέα, ούτε αφορά μόνο καλοντυμένους γεράκους σε ίδρυμα ή παιδιά με ειδικές ανάγκες -αλληλεγγύη σημαίνει πρώτα καταλαβαίνω τις ανάγκες και τις δυσκολίες του διπλανού και εξηγώ τους λόγους και τις αιτίες, και στέκομαι δίπλα του βοηθώντας να πάψουν να υπάρχουν αυτές οι αιτίες

    ότι οι άνθρωποι δεν χωρίζουν την αγάπη τους βάσει εθνοτήτων ή άλλων χαρακτηριστικών.

    Αν οι παιδικές χαρές μας βρωμούν και ζέχνουν, ας σκεφτούμε ποιος ευθύνεται γι'αυτό και ποιος έχει την ευθύνη για την καθαριότητά τους, ο οποίος πληρώνεται από όλους μας γι'αυτό ακριβώς το λόγο -και όχι για να ρίχνει βιτριόλι στις καθαρίστριες που απαιτούν τα δικαιώματά τους...

    Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο τα παιδιά μου κινδυνεύουν να μολυνθούν επειδή αυτοί που υπερασπίζεστε πάνε και χέζουν και κατουράνε στις παιδικές χαρές, έχω κάθε δικαίωμα να απαιτώ ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
    Και κάτι ακόμα: Ολοι εσείς που το παίζεται "επαναστάτες του κώλου με τα λεφτά του μπαμπά" (από τραγούδι του Πορτοκάλογλου), γιατί δεν παίρνεται τους κακόμοιρους τους πακιστανούς στα σπίτια σας, αποδεικνύοντας έτσι έμπρακτα την αλληλεγγύη σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΩΡΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αισθάνομαι την ανάγκη να επαναλάβω αυτό που έγραψα και πριν λίγες μέρες , τους γνωστούς στοίχους που αποδίδονται στο μεγάλο Μπρεχτ
    «Στην αρχή ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους .
    Δεν ήμουν Εβραίος και δεν φώναξα.
    Μετά ήρθαν να πάρουν τους Κομμουνιστές.
    Δεν ήμουν κομμουνιστής και δεν φώναξα.
    Έπειτα ήρθε η σειρά των περιθωριακών, των αντικαθεστωτικών, των αντιρρησιών συνείδησης, των ομοφυλόφιλων. Ούτε και αυτά σκέφτηκα, με αφορούσαν.
    Στο τέλος ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους.
    Ούτε και τότε βρήκα λόγια για να εκφράσω την αντίθεση μου. Ο επόμενος στη σειρά ήμουν εγώ.
    Αλλά δεν υπήρχε κανείς για να φωνάξει.. »

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρουσες απόψεις μαζεύονται. Μπήκε και το δημοκρατικότατο HellenicRevenge στη μάχη...

    Στα λόγια του μίσους παραπάνω -που άντεξαν για ένα σχόλιο καλυμμένα και κάπως πιο "ανθρώπινα"- δεν μπορείς να απαντήσεις, παρά μόνο με μίσος. Οπότε τι να προφέρεις;

    Ελπίζουμε μόνο να μην είστε από αυτούς που μολύνουν στο υπερπαραπάνω την Ελλάδα, γιατί τότε -σε συνέπεια της λογικής σας- θα σας πρέπει απέλαση. Επίσης, θεωρούμε δεδομένο ότι ποτέ δεν έχετε βάλει μέσο σε δημόσια υπηρεσία, δεν έχετε κλέψει ΦΠΑ, δεν έχετε φάει μεροκάματα, δεν έχετε λουφάρει, δεν έχετε παρακρατήσει το ΙΚΑ κάποιου εργαζόμενου, δεν έχετε πληρώσει με μαύρα λεφτά κάποιον μετανάστη να χτίσει τα μερεμέτια σας, δεν κάνετε παρανομίες στην οδήγηση, δεν ζείτε εις βάρος κάποιου άλλου, δεν εκμεταλλεύεστε κάποιον ταλαίπωρο στη δουλειά, δεν χτυπάτε τα παιδιά σας και τον ή την σύζυγό σας.

    Το "επαναστάτες του κώλου με τα λεφτά του μπαμπά" από που το συμπεραίνετε; Έχουμε μήπως κοινό γνωστό τον Πορτοκάλογλου ή γνωρίζετε τι κάνουμε για να τα βγάλουμε πέρα;

    "Γιατί δεν παίρνεται τους κακόμοιρους..."; Μάθετε ορθογραφία και μετά κάντε μας κήρυγμα για ανωτερότητα της φυλής.

    Εμείς δεν υπερασπιζόμαστε κανέναν, δεν είμαστε δικηγόροι. Εσείς μισείτε κάποιους και μισείτε και όσους δεν τους μισούν. Εμείς μιλήσαμε ως άνθρωποι, όχι ως δικηγόροι των μεταναστών. Σε αντίθεση με σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα οχήματα που βλέπω κατά καιρούς έξω από τη Στρούγκα, κάτι μηχανές των 8.000 ευρώ και κάτι τζιπάκια των 20.000 ευρώ, δικαιολογούν το χαρακτηρισμό "επαναστάτες του κώλου με τα λεφτά του μπαμπά". Το πιθανότερο είναι να μην έχετε κάνει ούτε μεροκάματο στη ζωή σας. Αν και όταν δουλέψετε, ελάτε να ξανασυζητήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι Φιλαδελφειώτης ο διαχειριστής του φασιστομπλόγκ hellenicrevenge; Κρίμα! Πραγματικά κρίμα, σε μια πόλη που αποτελείται ως επί το πλείστον από προσφυγικής καταγωγής κατοίκους να υπάρχουν τέτοια αποβράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ανώνυμος των 2.26μμ
    Δεν το γνωρίζω αυτό αγαπητέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε καλώς «τα παλιόπαιδα της πλατείας»!
    Πως από δω «παλιόπαιδα», το δικό σας blog τι γίνεται;
    Αλλά για πείτε μας «παλιόπαιδα», σε ποια χώρα είναι άστεγοι ποιοι Πακιστανοί και γιατί;
    Ποιες πόλεις φημίζονται για τις υποδομές εξυπηρέτησης βασικών βιοτικών αναγκών που έχουν;
    Η πόλη ΕΧΕΙ βασικό πολεοδομικό σχέδιο, αλλά όσο για τη δημόσια υγιεινή και της συγκοινωνία, όταν έκλεισαν τα δημοτικά ιατρεία και καταργήθηκε η δημοτική συγκοινωνία σε ποια πλατεία ήσαστε αραχτά, «παλιόπαιδα»;
    Κάτω ο δυτικός τρόπος, πάνω ποιος τρόπος ζωής;
    Και τι θα κάνετε «παλιόπαιδα» ΑΝ (λέω ΑΝ) οι ανάγκες και οι δυσκολίες του διπλανού οφείλονται ΚΑΙ στη «λαθρομετανάστευση», θα βοηθήσετε να απελαθούν οι «λαθρομετανάστες»;
    Αυτά τα περί αγάπης και αλληλεγγύης μήπως είναι πολύ χριστιανικά;
    Φαίνεται να επικροτείτε την τήρηση των νόμων. Οι νόμοι που ρυθμίζουν τα περί εισόδου και παραμονής στη χώρα ατόμων άλλης υπηκοότητας δεν πρέπει να τηρούνται;
    Νομίζω την ευθύνη για την καθαριότητα των παιδικών χαρών της πόλης μας την έχει ο Δήμος. Έριξε κανείς δημοτικός υπάλληλος βιτριόλι σε καθαρίστρια;
    Τέλος πάντων καλωσορίσατε στο blog του Διαμαντή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαφανίστηκαν βλέπω οι χρηματοδοτούμενοι από τον Σόρος ψευτοαναρχικοί. Μάλλον θα πίνουν κάνα μπάφο στη Στρούγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σωτήρης Βασιλόπουλος13 Ιανουαρίου 2011 στις 3:04 π.μ.

    Προς Patriot

    Είμαι αρκετά μεγάλος σε ηλικία για να είμαι αριστεριστής ή αναρχικός. Το λέω αυτό εκ προοιμίου για να μην θεωρηθώ από κάποιους «πατριώτες» ότι είμαι καταληψίας της Στρούγκας. Δεν είμαι καν Φιλαδελφειώτης γέννημα-θρέμα, αλλά εργάζομαι στη Φιλαδέλφεια κοντά 30 χρόνια και παρακολουθώ την τοπική κοινωνία και πολιτική όπως και όσο μπορώ.
    Εκείνο που έχω να πω για τη Στρούγκα είναι πως θυμάμαι ένα χώρο να βρωμάει και να ζέχνει. Να είναι εστία μικροβίων και να σκορπάει κακή αισθητική. Από τον καιρό που αυτά τα παιδιά μπήκαν και κατέλαβαν αυτό το χώρο, βλέπω μεγάλες γλάστρες στο πεζοδρόμιο που είναι απ' έξω, βλέπω πολλές και ποικίλες εκδηλώσεις και party αλλά κυρίως φάτσες ευγενικές. Όχι κατ' επίφασιν αλλά αληθινά ευγενικές. Ούτε μπάφους βλέπω, ούτε τίποτα άλλα περίεργα. Ρωτήστε και τους περίοικους αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα με τα παιδιά. Επειδή μένει συνάδελφός μου στην διπλανή πολυκατοικία μπορώ να σε βεβαιώσω ότι πέρσι, όταν επικρατούσε η τρομουστερία με τις γιάφκες, όλη η γειτονιά ήταν στο πλευρό των παιδιών και έδιωξε σχεδόν κακήν κακώς την αστυνομία που ετοιμαζόταν να κάνει έφοδο για να βρει και γω δεν ξέρω τί.
    Όσο για τις ακριβές μηχανές και τα τζιπάκια που λέτε, εγώ προσωπικά έχω δει πολλά παιδιά να κινούνται με ποδήλατα, το πιο οικολογικό μέσο που θα έπρεπε να κινούμαστε όλοι.
    Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή Αλήθεια, δεν πρόκειται να απαντάμε σε σχολιαστές αμοιβαδικής ιδιοσυγκρασίας και σκέψης. Όπως συχνά επαναλαμβάνετε κι εσείς ως διαχειριστές -και ίσως είναι και το σωστό- εδώ κόβονται τα σχόλια που είναι είτε υβριστικά είτε συκοφαντικά. Κοιτάξτε λοιπόν πως χωρίς προφανείς ύβρεις ή εντυπωσιακές συκοφαντίες, οι σχολιαστές έκριναν από δύο σχόλιά μας, ότι είμαστε:
    -μέλη της Στρούγκας
    -πλούσιοι και ακαμάτηδες
    -γονικά επιδοτούμενοι
    -χριστιανοί
    -νομοταγείς κατ'επίφαση
    -χρηματοδοτούμενοι από το Σόρος
    -(ψευτο)αναρχικοί
    -χρήστες μαριχουάνας

    Έχετε εσείς τέτοια εικόνα; Γνωρίζετε κάτι παραπάνω για εμάς; Αυτού του επιπέδου ο διάλογος τιμά το ιστολόγιο αυτό;

    Είναι προφανές ότι κάθε συζητήση τελειώνει με άτομα των οποίων τα επιχειρήματα είναι στα όρια των αντεγκλήσεων, τύπου "αν και όταν δουλέψετε, ελάτε να ξανασυζητήσουμε". Με απέλαση ή όχι των λαθρομεταναστών, οι ζωές όσων τρέφονται από μισαλλοδοξία και ενδίδουν στα κατώτερα ένστικτα -μακριά από τις αρετές της ευνομούμενης πολιτείας και του πολιτσιμένου Λόγου- θα είναι ακόμα πιο λαθραίες, ενώ λύση ποτέ δεν θα βρουν σε τίποτα. Βλέποντας παντού -ακόμα και στους τριγύρω μας, όχι μόνο τους ξένους- εχθρούς, οι ζωές μας γεμίζουν με σκοτεινιά, στενεύουν, δυσκολεύονται. Έξω από την ατραπό του μίσους, μπορούμε να κάνουμε πολλές κουβέντες. Όταν κι εσείς βγείτε, θα συζητήσουμε.

    @Αλήθεια: ευχαριστούμε και πάλι για τη φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Παλιόπαιδα
    Μήπως να μου κανονίσετε έναν καφέ με τον Τζορτζ; Έχω κάτι ενδιαφέρουσες προτάσεις για επενδύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΓΩ ΛΕΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΥΓΚΑΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑ Η ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δηλαδή, «παλιόπαιδα της πλατείας» το να είσαι χριστιανός είναι ύβρις ή συκοφαντία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ανώνυμος 6:31 μ.μ

    Τα 'χεις λίγο αχταρμά στο μυαλό σου. Καμμία σχέση η Στρούγκα με τη Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ανώνυμος 8:24 μ.μ.

    Εσείς στη στρούγκα δεν έχετε καθόλου χιούμορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επικροτήστε λοιπόν την παράνομη κατάληψη ενός χώρου που αγοράστηκε με τα χρήματα του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας. Προτρέψτε και άλλους να προβούν στις ίδιες ενέργειες και με πρόφαση την καθαριότητα να μπουκάρουν σε ο,τι βρούν.
    Συγχαρητήρια...

    Όσο για την επιστολή των "παιδιών", με συγχωρείτε αλλά από όσους έχω δει εκεί μέσα κανείς δεν μου φαίνεται να μπορεί να μιλήσει και να γράψει τόσο καλά ελληνικά από μόνος του. Κάπου αλλού τα έχει δεί αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Ανώνυμος 9:00 μ.μ.

    Έχεις δίκιο... Πάνω απ' όλα ...ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό.
    Παράνομη η Στρούγκα αλλά νόμιμο το Τσιπουράδικο, ο χώρος του οποίου αν θες να ξέρεις δημιουργήθηκε επί Σταματιάδη για χώρος πολιτισμού. Νόμιμος επίσης ο αδειοδοτημένος από το δήμο οίκος ανοχής, εκεί δηλαδή που ο έρωτας μετατρέπεται σε εμπορεύσιμο είδος. Νόμιμο το φαραωνικό κτίσμα του Κένταυρου μέσα στο Άλσος.

    Λες ...«από όσους έχω δει εκεί μέσα». Είσαι θαμώνας;

    Για την εγκληματική οργάνωση Getto, αλήθεια, που δρα στην περιοχή μας, ποιά είναι η γνώμη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμείς απλώς να κάνουμε ξεκάθαρο ότι πέρα από ειλικρινή εκτίμηση, συμπάθεια και αλληλεγγύη, δεν έχουμε καμία σχέση με τα παιδιά της Στρούγκας. Είναι μια απαραίτητη διευκρίνηση προς όλους τους ευαίσθητους δημοκρατικούς, των οποίων τα επιχειρήματα βρίθουν από διαλεκτική σκέψη και αγωνίζονται δυναμικά απέναντι στις γενικεύσεις και τις προκαταλήψεις...

    Σχετικά με την Getto και τις άλλες αυθαιρεσίες είτε εκ μέρους του Δήμου είτε ανεχόμενες από το Δήμο, δεν θα ήταν άσχημο να βγουν κι άλλα στη φόρα. Η Στρούγκα μπορεί να είναι παράνομη σύμφωνα με το αστικό δίκαιο, όμως ούτε εμπορικές συναλλαγές κάνει ούτε κερδοσκοπεί ούτε είναι άντρο εγκληματικών ενεργειών. Είναι ελεύθερος χώρος για πολίτες και συντηρείται από πολίτες και κατά μια έννοια, εκπληροί το σκοπό της και το χαρακτήρα της -ακόμα κι αν δεν διαμορφώθηκε με τις επιθυμίες της δημοτικής αρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πως ενα post για τους μεταναστες μετατραπηκε σε συζητηση για τη στρουγκα το αφηνω ασχολιαστο.κατα τα αλλα, αφου πω στους φασιστες να φανε σκατα(ελληνικα αν προτιμανε),η λυση με τους μεταναστες ειναι αρκετα απλη.Η ευρωπαικη ενωση μας εχει δωσει το ρολο του χωροφυλακα αφου οι περισσοτεροι μεταναστες ειναι ευνοητο οτι για να περασουν στην ευρωπη ο πιο ευκολος προθαλαμος ειναι η ελλαδα.η πλειοψηφια των μεταναστων θελει να φυγει απο την ελλαδα και να προχωρησει δυτικοτερα.τι πιο απλο λοιπον να τους βγαζουν νομιμα τα χαρτια τους και να τους αφηνουν να περνανε τα συνορα για οπου θελουν.Μηπως το ιδιο το κρατος το ελληνικο τους αφηνει να περιφερονται παρανομα(χωρις χαρτια)?Μηπως βολευεται να τους κραταει εδω?φοβαται μη μας τραβηξουν τα αυτακια οι ευρωπαιοι?μηπως μπορει η ελλαδα μονη να σηκωσει αυτο το ζητημα?

    ΜΠΑΙΛΝΤΙΣΜΕΝΟΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Φίλο ανώνυμο 09:58

    Φυσικά η έννοια της νομιμότητας ενίοτε δεν συνάδει με αυτή της ηθικής (τρανταχτά παραδείγματα τα ναζιστικά νομοθετήματα).
    Αλλά a priori ό,τι είναι νόμιμο ίσως είναι ηθικό και τελικώς έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να είναι ηθικό από όσες έχει το παράνομο).

    Οι αναφορές σου περί οίκου ανοχής, οπαδικού πρώην στεγασμένου συνδέσμου βαρβάρων, Κενταύρου και Τσιπουράδικου φέρουν εκάστη και διαφορετική νομική και δημοτική βάση.
    Όμως α) δεν επικαλούνται στη συζήτηση που έχουμε για συγκεκριμένο χώρο που έχει καταληφθεί και β) επιβεβαιώνουν μια βασική αρχή ενός παλιού μου καθηγητή που πάντα έλεγε "ουκ ισότης εν τη παρανομία".

    Θαμώνας δεν είμαι και ούτε επιθυμώ να γίνω. Και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κανείς θαμώνας για να δεί ποιός συχνάζει σε ένα μέρος.
    Πάντως από όσους επανειλημμένως είδα και τους περισσότερους γνωρίζω από τα μαθητικά τους χρόνια κανείς δεν μου φαίνεται ότι μπορεί να συντάξει αυτό το κείμενο.

    Επιμένω με ερωτήσεις, αν μπορώ τουλάχιστον να θέσω για το ίδιο ζήτημα που συζητείται?

    1) Βασικό: Ηλεκτροδοτείται η Στρούγκα? Από τη ΔΕΗ ή από γεννήτρια? Αν από τη ΔΕΗ, σε ποιό όνομα είναι ο μετρητής?
    2) Ομοίως υδροδοτείται?
    3) Θα αλλάξει κάτι τώρα που άλλαξε και η δημοτική αρχή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αντί οποιασδήποτε απάντησης στα χλευαστικά σχόλια το διαχειριστή αυτού του ιστότοπου για το θέμα Αναρχικοί και Σόρος του τύπου...

    "Μήπως να μου κανονίσετε έναν καφέ με τον Τζορτζ; Έχω κάτι ενδιαφέρουσες προτάσεις για επενδύσεις..."

    ...σας παραπέμπω σ' αυτό:

    http://kompogiannitis.blogspot.com/2008/02/blog-post_21.html

    Και τότε να δούμε ποιός έχει ιδιοσυγκρασία αμοιβάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η λόγικη τύπου Patriot τσακίζει κόκαλα.
    Δημοσίευμα σε μπλογκ ότι να'ναι [άρα] αληθές [άρα] Indymedia Αργεντινής=Σόρος [άρα] Indymedia οπουδήποτε=Σόρος [και αφού] Indymedia=αναρχικοί (ό,τι να'ναι κι αυτό) [άρα] αναρχικοί=Σόρος [άρα] ο,τιδήποτε-φαίνεται-πλησιέστερο-σε-αναρχικό=Σόρος [άρα] οποιοσδήποτε-γράφει-κάτι-που-μας-φαίνεται-αναρχικό=Σόρος [και αφού] Σόρος=φτου κακά [άρα] όποιος γράφει εδώ κάτι πέρα από προκαταλήψεις και μισαλλοδοξία, είναι του Σόρος, είναι πλούσιος, επαναστάτης του κώλου, δεν έχει δουλέψει ποτέ του, βρωμάει, ζέχνει και δεν παίζει να ξέρει πολλά ελληνικά. Βλέπω τα δικά σας ελληνικά βέβαια.

    Τα παραπάνω μαθηματικά είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ιδιοσυγκρασία της αμοιβάδας και ο θάνατος της διαλεκτικής σκέψης, που λένε κι οι από πάνω.

    Για εκείνον που ρώτησε για την ηλεκτροδότηση της Στρούγκας και τα λοιπά, ενημερώνω ότι σε ευνομούμενα κράτη, των οποίων την ευνομία ζηλεύουμε και επικαλούμαστε πολλές φορές, η κατάληψη στέγης (είτε έχει πολιτικό πρόσημο είτε είναι κατάληψη από άστεγους και κοινόβια) δεν ηλεκτροδοτείται βάσει της νομιμότητάς της. Το ίδιο και με την ύδρευση, αλλά και πολλές φορές και με το τηλέφωνο. Όλα αυτά θεωρούνται βασικά αγαθά, κάποια θεωρούνται άμεσης βιοτικής ανάγκης, και εφ'όσον κάποιος κατοικεί ένα κτίριο, θεωρείται απαραίτητο να μην στερείται αυτών των υπηρεσιών -δεδομένου ότι πληρώνει γι'αυτές. Τα όποια μανουριάσματα έχουν βάσει των νόμων για το παράνομο της πράξης, προκύπτουν από τις αξιώσεις του ενδεχόμενου ιδιοκτήτη, ο οποίος προσφεύγει στη δικαιοσύνη. Όπως και να'χει, νομικά δεν είναι το πιο προφανές να μπουκάρουν με αστυνομία για να τους πετάνε έξω, ούτε ισχύει η αρχή που λέει ότι "αφού είναι παράνομο, θα τους κάνουμε ό,τι θέλουμε μέχρι να φύγουν τα κωλόπαιδα". Αυτό ίσχυε (και ισχύει ακόμα) από καταβλοής σύγχρονων αστικών κρατών, ακόμα και στη θατσερική Αγγλία. Ελληναράδες, λίγο κράτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα παιδιά που είναι στη Στρούγκα ,έχουν εκφράσει συγκεκριμένες απόψεις για διάφορα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα μέσα από κείμενα,άρθρα,αφίσες και εκδηλώσεις αλλά και από τον ίδιο τον τρόπο δράσης τους(χωρίς χρηματοδοτήσεις,με απλήρωτη προσωπική εργασία ,με ανοιχτή συνέλευση όπου παίρνονται δημόσια οι οποιεσδήποτε αποφάσεις).
    Η οποιαδήποτε κριτική καλό θα ήταν να ασκείται πάνω στις τόσες πολλές δημοσιοποιημένες θέσεις τους και όχι με γκεμπελίσκικο τρόπο του στυλ ¨εγω ξέρω τι γίνεται εκεί¨ χωρίς να αναφέρονται γεγονότα και αποδείξεις απο κάποιους ανώνυμους.Φοβάμαι πως αυτές οι πρακτικές μας πάνε πίσω,σε καιρούς κουκούλας ,δωσιλογισμού και συκοφάντησης πρακτικές που ήταν και είναι πάντα οικίες στους ακροδεξιούς.
    Από εκεί και πέρα για οποιαδήποτε άλλη απορία σας (απολυτήριο δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,εξετάσεις αίματος,καρτέλα ενσήμων,ηλεκτροδότηση)μπορείτε να πάτε να ρωτήσετε τους ίδιους ή την ασφάλεια.Αλλά εσείς μάλλον θα προτιμήσετε την ασφάλεια.ΓΙΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ ΜΟΥΤΖΑΧΕΝΤΙΝ

    Με τέτοιο nickname περιμένεις να κάνω διάλογο μαζί σου; Όχι κύριε ανθέλληνα. Αρνούμαι. Έτσι κι αλλιώς είσαι κατά του διαλόγου μια και επικροτείς παράνομες καταλήψεις κτιρίων που νέμονται κοινωνικά αγαθά όπως ρεύμα, νερό που άλλοι τα πληρώνουν με το αίμα της δουλειάς τους ενώ κάποιοι θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα να τα απαλλοτριώνουν (κατά τη δική σας ορολογία). Αντε πιά. Τσιράκια του συστήματος, αντιφάδες ασφαλίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κυριολεκτικά τρομάζω με την άνεση με την οποία μιλάς για τσάμπα παροχές ρεύματος και νερού σε έναν υπό κατάληψη χώρο αρκεί λέει να πληρώνουν οι ίδιοι. Άσε που δεν κατοικούν εκεί, μένουν στα ωραιότατα σπίτια τους, εκεί μαζεύονται για ΝΑ αράξουν.

    Δηλαδή όποιος μπουκάρει κάπου 1) του δίνουμε τσάμπα παροχές μην τον χάσουμε από πελάτη 2) προς θεού δεν πάμε ποτέ στην κακιά αστυνομία αλλά με παρακάλια προσπαθούμε να τον βγάλουμε έξω.
    Που τα έχεις δεί αυτά ρε φίλε, σε κοινόβιο μένεις?

    Το ακίνητο είναι ιδιοκτησίας του δήμου. Να τους πετάξουν έξω, εκτός αν φοβούνται μη χάσουν τα ψηφαλάκια από τους γονείς τους, όπως έκανε ο πρώην δήμαρχος που τους ντάντευε καλά τόσα χρόνια.
    Μάθαμε καλά τόσα χρόνια στην πλέμπα και στο ο,τι αν ναι...ο καθένας ότι γουστάρει κάνει για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ ανώνυμος 11:49

    Απολύτως δίκιο έχεις αγαπητέ για την τελευταία σου φράση «για αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε». Για το χάλι του κοινωνικού, οικονομικού και πολιτικού συστήματος, για την προσφυγή στο ΔΝΤ και την υπογραφή του μνημονίου, για την ανεργία, την υποβάθμιση της υγείας και της παιδείας, για όλα αυτά και πολλά άλλα φταίνε τα παιδιά της Στρούγκας. Ρε ποιά αμοιβάδα λέμε... Η αμοιβάδα μπροστά σου είναι μαθηματική ευφυία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Εγώ πάλι προτιμώ την πλέμπα των αναρχικών παρά την πλέμπα των γραβατωμένων κουστουμοφόρων ντιντήδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. To keimeno tis arxikis anartisis ti sxesi exei me ti Strouga? Mipos kapoioi prospathoun na dimiourgisoun thema me ti Strouga prokeimenou na nomimopoiisoun kapoio ntou twn mpatswn me tin Arogi (xmmm ti mou thymizei, ti mou thymizei i lexi Arogi) tis neas dimotikis arxis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ποιος σου είπε για τσάμπα;

    Το "μην το χάσουμε από πελάτη", στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης λέγεται και κοινωνική πολιτική. Γιατί ξεκινάει από το "μην το χάσουμε από πολίτη". Εκτός αν χεστήκαμε αν τον χάσουμε. Όπως εδώ.

    Τα "παρακάλια" που λες και τα απαξιώνεις, είναι ακριβώς οι τρόποι των ευνομούμενων ευρωπαίων -τρόποι οι οποίοι την έννοια "αστική δομή" και "ευνομία" την έχουν πάει λίγο παραπέρα από εμάς θαρρώ. Καλό είναι να ξέρεις, πως ακόμα κι αν δέρνεις τη γυναίκα σου μέσα στο σπίτι, δεν είναι τόσο απλό να μπουκάρει η αστυνομία και να σε συλλάβει.

    Για να πάρει ρεύμα, πρέπει να είναι μόνιμη κατοικία;

    Το "να αράξουν" είναι όλη κι όλη η θεώρησή σου για χώρους που δραστηριοποιούνται κοινωνικά και συλλογικά, έξω από τις προσλαμβάνουσές σου;

    Που τα έχω δει; Πήγαινε κι εσύ μια βόλτα Αγγλία ή Γερμανία ή Γαλλία, αλλά όχι με γκρουπ και επίσκεψη στα μουσεία και στα αξιοθέατα. Ίσως τα δεις κι εσύ τότε.

    Το "ιδιοκτησίας του δήμου" τι σημαίνει άραγε; Real Estate; Μήπως έχουμε ξεχάσει ότι δήμος είναι οι δημότες του; Στην περίπτωσή μας, κάποιοι δημότες (με πολιτικό πρόσημο) κατέλαβαν ένα χώρο που απευθύνεται σε δημότες (και είναι ανοιχτός σε δημότες) και ο οποίος για πολλά χρόνια ήταν εστία βρώμας, ενώ απαλλοτριώθηκε για τα μάτια του κόσμου (μόλις από την προηγούμενη δημοτική αρχή), χωρίς να υπάρχει σαφής κατεύθυνση για το πως θα αξιοποιηθεί, ούτε καν αν και πότε θα καθαριστεί.

    Το πρόβλημα στην κωλοχώρα αυτοί είναι ότι οι περισσότεροι μιλάνε με λόγο και επιχειρήματα επιπέδου "να τους πετάξουν έξω" και μετά περιμένουμε κοινωνικό κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα σπίτια τους φίλε όλοι τα ξέρουν. Είναι γνωστοί γόνοι οικογενειών της Φιλαδέλφειας, ντεμέκ αριστεροί (μη χάσει ο Κόντος καμιά ψήφο) οι οποίο ανέκαθεν είχαν τάση στο φίδιασμα και την φασαρία. Από τα μαθητικά τους χρόνια μέχρι σήμερα...ρωτήστε κανέναν να σας πεί. Φιλαδελφειώτες και Χαλκηδονιώτες είναι με προσθήκες και μερικών άλλων.
    όσο για την καρτέλα του ΙΚΑ, αν έχουν κολλήσει όλοι μαζί 10 ένσημα θα είναι άθλος.
    Δεν ξυπνήσανε σήμερα να σώσουνε τον κόσμο.


    Όσον αφορά τα της αμοιβάδας βαρέθηκα να τα ακούω και να διαβάζω. Φτάνει πια η παπαγαλία, μάθατε μια λέξη και την πετάτε όλοι.
    Μη γράφεις τη λέξη "ρε" όταν μιλάς. Αυτή χρησιμοποιείται στον προφορικό λόγο. Αλλά μάλλον ο Τζάρτζανος είναι οδοντόκρεμα μπροστά στα φώτα σου μεγάλε...

    @ ΜΟΥΤΖΑΧΕΝΤΙΝ
    Τα περί αστικής δομής , ευνομίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων που αναφέρεις ισχύουν αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα επικαλείσαι εδώ.
    Μου φαίνεται ότ νομίζεις ότι εκεί μέσα έχουν μαζευτεί 10 πολιτικά διωγμένοι και κυνηγημένοι από καθεστωτικούς, που πεινάνε-διψάνε και ζητούν άσυλο στη χώρα μας? Για αυτό αναφέρεις παραδείγματα για Αγγλία και Γαλλία? Οι άνθρωποι δεν μένουν εκεί...δραστηριοποιούνται, έχει διαφορά. Δεν διψάνε ούτε πεινάνε, δεν είναι άστεγοι...

    Για να πάρει ρεύμα πρέπει να έχει είτε μισθωτήριο ο μισθωτής που το ενοικιάζει είτε να είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης για να υποβάλλει αίτηση. Και δεν είναι μόνο το κόστος του ρεύματος , είναι και η εγγύηση. Ήθελα να ήξερα πως έγινε η διαδικασία και ποιός πλήρωσε την εγγύηση. Μάλλον ο χρεωμένος δήμος? όσον αφορά το ρεύμα είμαι σίγουρος πως σαν καλοί νοικάρηδες το πληρώνουν χωρίς αμέλειες.

    Αν ήθελαν το χώρο και δεν είναι ΤΣΑΜΠΑ μάγκες ας έκαναν ένα μισθωτήριο με το δήμο. Αλλά σιγά μην πληρώσουν τίποτα οι ίδιοι, είναι γλυκό βλέπεις το ΤΣΑΜΠΑ και ο ωχαδελφισμός.

    Τακτικές μπουκαρίσματος μας γυρίζουν πολύ πίσω. Εξάλλου αυτοί μπούκαραν πρώτα, πριν την κακιά αστυνομία, όπως λες.

    Χώρος κοινωνικά και συλλογικά? Δεν είδα κανέναν άνθρωπο των γραμμάτων, όπως και κανέναν δημότη πλην των συγγενικών τους προσώπων και φίλων να παρακολουθούν τέτοιες εκδηλώσεις. Γενικά πρέπει ή να έχεις λύσει όλα σου τα προβλήματα ή να είσαι πολύ απογοητευμένος από τη ζωή σου για να παρακολουθήσεις καθοδήγα σε καρέκλα στο πεζοδρόμιο της Δεκελείας.Συγνώμη δεν το αντέχω...

    Κανένα κτίριο δεν απαλλοτριώνεται για τα μάτια του κόσμου. Το ότι το πήρε ο δήμος, ένα οικόπεδο φιλέτο στη δεκελείας δεν σου λέει κάτι? απέναντι από το δημαρχείο? Ιδιοκτησία σημαίνει κυριότητα νομή και κατοχή. ο δήμος δεν έχει δικαίωμα δηλαδή να αξιοποιήσει τα ακίνητα του? Ναι real estate όπως το λες, όσο απόκοσμο και απόκρυφο και αν σου ακούγεται. Αν αύριο δηλαδή βρεθεί κάποιος που θέλει να το νοικιάσει, να το κάνει parking κτλ δεν θα πρέπει να δει ο δήμος που χρωστάει της Μιχαλούς το ενδεχόμενο μήπως έχει να κερδίσει κάτι?
    Για το δικό σου το καλό μήπως δεις και καμιά μείωση και καμιά παροχή, μπας και ανεβούν λίγο τα οικονομικά του δήμου? Από αυτά τα μικρά και ασήμαντα ξεκινάς και διοικείς ένα δήμο που έχει προβλήματα. Αλλά όταν έχεις να κάνεις με μπαταχτσήδες σε μια τόσο μικρή κοινωνία όπου όλοι ξέρουν τους πάντες, φαντάσου τι γίνεται στη μεγάλη. Όταν ο καθένας κάνει Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ και του αρέσει με πρόσχημα το τίποτα, αποκτά και δικαιώματα μετά (αν είναι δυνατόν), μετά πως να μη φτάσουμε εδώ που φτάσαμε στα μνημόνια και στα ΔΝΤ? Για το ΤΣΑΜΠΑ που μάθαμε καλά τόσα χρόνια...

    Όλοι της αρπαγής και του τσάμπα είμαστε, από χώρους μέχρι ιδέες.

    Αν θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει μπορεί να απευθυνθεί στο δήμο και να το ζητήσει. Κάτι που όπως σου ανέφερα δεν το έκανα οι φίλοι μας. Γιατί άραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ελλαδάρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    και κάθομαι και πληρώνω ενοίκια τόσο καιρό στο γραφείο?
    Αμα το ήξερα θα μπουκάριζα εγώ πρώτος. Ένα βαψιματάκι και γειά σας, τσάμπα χώρος να μείνει έτσι? Ασε που θα πάταγα και μια χρησικτησία στο δήμο και άστους να τρέχουν μετά...

    Θα πούλαγα και λίγο Γάζα με αριστεριλίκι μαζί, άτιμη κοινωνία, ωραίες ιδέες με το κιλό, αυτοδιαχείριση και έτσι (νέα λέξη της ΜΟΔΑΣ πια) και όλα όμορφα...
    Και από κάτω ο λαός να με χειροκροτεί που προσφέρω!!!

    Είναι όντως ωραίο το τσάμπα φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μ'αρέσει που έχετε καταλήξει στη σιγουριά περί τσάμπα, ενώ ταυτόχρονα εικάζετε και δεν γνωρίζετε. Δεν γνωρίζετε άραγε πως η ΔΕΗ, μετά από κανά δυο απλήρωτους λογαριασμούς, το κόβει το ρημάδι;
    Μ'αρέσει επίσης που μου απευθύνεσαι εσύ ο πιο πάνω λες και είμαι εγώ η Στρούγκα, λες και δεν μπορεί να γίνει δημόσιος διάλογος για τα πέντε-έξι θέματα που άπτονται του ζητήματος, χωρίς να ανήκουμε κάπου. Ή θα είμαι τεμπελχανάς και ανάρχας χωμένος στη Στρούγκα ή θα πρέπει να υποστηρίζω λύσεις όπως "να τους πετάξουν έξω". Συγγνώμη, αλλά έτσι κουβέντα δεν γίνεται. Και μόνο σε τέτοιους μπορείς να απαντήσεις απ'ό,τι φαίνεται, μόνο πολεμική χωρίς διάλογο.

    Εγώ γράφω για τις κοινωνικές παροχές σε ευνομούμενες χώρες, όπου ΠΑΡΑ το γεγονός ότι η κατάληψη μπορεί να είναι παράνομη (και δεν αναφέρθηκα μόνο σε άστεγους), το ρεύμα και το νερό δεν λείπουν -εν είδει μέτρων εκδίκησης από το κράτος, όπως το ζητάμε εμείς εδώ. Οι άνθρωποι που κάνουν κατάληψη παραμένουν άνθρωποι, ακόμα κι αν παρανόμησαν, και το δικαίωμα στη στέγη (και ΟΧΙ κατοικία αναγκαστικά) ιεραρχείται πιο πάνω από τις διατάξεις και τους νόμους. Οι περιπτώσεις που χτυπάνε μια κατάληψη (π.χ. με αστυνομία) φέρουν πάντα πολιτικό κίνητρο -έχουν δηλαδή κάποιο (πολιτικό ή άλλο) συμφέρον οι Αρχές να τη διαλύσουν. Δεν γίνεται σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις, μάλλον σε ελάχιστες θα έλεγα. Αλλά και πάλι, δεν γίνεται με πλάγιους τρόπους, κόβοντας ρεύμα και νερό για να πεθάνουν οι παράνομοι.

    Από τη στιγμή που απαντάς "ναι, real estate" για ΑΥΤΟΝ τον Δήμο και ταυτόχρονα επικαλείσαι τα χρέη ΑΥΤΟΥ του Δήμου -τα οποία μεγαλώνει η κατάληψη στη Στρούγκα και μόνο και μπλα μπλα μπλα- πάνω στην ιστορική συγκυρία που ο επικεφαλής της δημοτικής αρχής είναι ο ΚΑΤ'ΕΞΟΧΗΝ αξιωματούχος που βλέπει ΟΛΗ τη Φιλαδέλφεια ως real estate (για να μην πω τσιφλίκι του), αλλά και όλως τυχαίως είναι ο ίδιος που ευθύνεται σχεδόν κατά 100% για τα χρέη, το έχω πιάσει το μήνυμα. Ή κάνεις πως δεν τα ξέρεις αυτά ή δεν σε πειράζουν.

    Η Στρούγκα σας πείραξε. Το οικόπεδο Κακαβα δεν σας πείραξε, η Μπριτάνια δεν σας πείραξε, η Renault, το σκάνδαλο του ΠΠΙΕΔ με το οποίο κάποιοι πήγαιναν τσάμπα ταξιδάκια (χρέωσέ τα στο Δήμο, δικός μας είναι), το ζητηματάκι της Αρωγής, ο Κένταυρος που λέει πιο πάνω κι ο φίλος, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα στην κουβέντα περί δημόσιων χώρων και δικαιοδοσίας τους Δήμου. Ξαφνικά βρήκαμε αποκούμπι τους πέντε-έξι ανήσυχους πιτσιρικάδες, τεμπελχανάδες ή μη, για να τους φορτώσουμε την απραξία του Δήμου και την απουσία κοινωνικών υποδομών προς όφελος του δημότη. Επίσης, όσο κι αν τρελαίνεσαι να τους παρουσιάζεις ως μικρή κάστα -"αυτοί κι οι συγγενείς τους"- παραμένουν δημότες και όσο κι αν σου τη δίνει η όποια αξιακή σημασία της δράσης τους, τουλάχιστον είναι δράση και παρέμβαση. Μακάρι να γινόταν και από το Δήμο κατι αντίστοιχο, μακάρι να έπαιρναν κι άλλοι πολίτες αυτοί την πρωτοβουλία. Οι πολίτες όμως που μόνο παρακολουθούν θέλουν απλά εξυπηρετήσεις και "να πετάξουμε έξω" όποιον μας τη δίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011: Η Στρούγκα με απόφαση του Δ.Σ. ανακοινώνεται πως αποτελεί χώρο που προάγει τα γράμματα, τις τέχνες, τον πολιτισμό, το διάλογο, την κοινωνική ευημερία, τη συνοχή, τη συμμετοχή, την ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, τα σουβλάκια κτλ κτλ κτλ

    ΜΑΡΤΙΟΣ 2011: Το πνευματικό κέντρο κλείνει και στεγάζεται πλέον στη Στρούγκα. Οι θαμώνες της γνωστοί και ως στρουγκαίοι προστατεύονται και επίσημα από τη διεθνή αμνηστία.

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011: Το δημαρχείο του δήμου κλείνει και στεγάζεται πλέον και αυτό στη Στρούγκα αφού πρέπει να συνάδει με το διάλογο και το χώρο πολιτισμού. Παράλληλα αγάλματα στρουγκαίων τίθενται σε κεντρικά σημεία της πόλης μας

    ΜΑΙΟΣ 2011: Οι στρουγκαίοι πλέον γίνονται δημοτικοί υπάλληλοι και συνταξιοδοτούνται ταυτόχρονα με εθελουσία. Η Δεκελείας μετονομάζεται σε Λεωφόρο Στρούγκας.

    ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 ΩΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012: Η Στρούγκα καταστρέφεται ολοσχερώς από επιθέσεις δεξιών, μετατρέπεται σε τόπο βασανιστηρίων των θαμώνων και μετέπειτα γίνεται μουσείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @MOYTZAXENTIN

    1)Το τσάμπα δεν αναφέρεται στους λογαριασμούς.Αναφέρεται στα μισθώματα κυρίως και μετέπειτα σε τυχόν ατασθαλείες.Αν και σαφή απάντηση σε ποιό όνομα είναι το ρολόι και ποιός πλήρωσε την εγγύηση δεν έχουμε. Πλάκα θα έχει να είναι στο δήμο, να αφήσουν και κάνα φέσι αν τους το κόψουν και να πληρώνουμε ρεύματα. Τώρα πως έγινε αυτό ουδείς γνωρίζει. Ευτυχώς που πληρώνουν και την κατανάλωση, πάλι καλά.
    Δεν αναφέρθηκα πουθενά και δεν σε αντιμετωπίζω ως θαμώνα της Στρούγκας, άλλωστε αν ήσουν δεν θα μπορούσαμε καν να συζητήσουμε είμαι σίγουρος.

    2) Με τη λογική σου λοιπόν μπορούμε να εισβάλλουμε σε όποιον χώρο θέλουμε που είναι άδειος, να ζητάμε παροχές και να επικαλούμαστε πως πρέπει να μείνουμε εδώ για να προάγουμε τον πολιτισμό.
    Και σε ξαναερωτώ, γιατι μπήκαν και κατέλαβαν το χώρο και δεν ζήτησαν από το δήμο ωραία και νοικοκυρεμένα να ενοικιάσουν αυτόν τον βρώμικο και άχρηστο χώρο όπως λές?
    Να μάθουν να αναλαμβάνουν υποχρεώσεις δεν μπορούν?μόνο δικαιώματα θέλουν? Εγώ έτσι ξέρω ότι κάνεις, αλλιώς να βγούμε στο δρόμο να αρχίσουμε να μπαίνουμε όπου θέλουμε και να τελειώνουμε. Θεωρείς παράλογο αυτό που σου προτείνω για τη μίσθωση?

    3)Άκουσες τη φράση real estate και το μυαλό σου πάει αλλού, δεν καταλαβαίνω γιατί φοβόμαστε να μιλάμε με έννοιες και όρους τους οποίους a priori έχουμε καταδικάσει, έχουν αρνητική για μας μετάφραση.
    Ας το πούμε από την αρχή. Ο δήμος ΜΑΣ (τονίζω το ΜΑΣ, όχι τη Γαιτανά, τον Κόντο, τον Αδαμόπουλο, το Γρετζελιά κτλ) έχει ιδιοκτησία σε μερικά ακίνητα. καλώς ή κακώς πλέον της διοίκησης έχει και την ευθύνη και φροντίδα αυτών στο διάστημα της 4ετίας. Που βρίσκεις το κακό στο ότι όπως είπα ο δήμος ΜΑΣ ως υπερχρεωμένος δυστυχώς για μας τους δημότες πρέπει να διαχειριστεί σώστά ΚΑΙ τα ακίνητα του μπας και εξοικονομήσουμε κάτι. Ναι ακόμη και από το πιο ασήμαντο και μικρό, όπως είναι η Στρούγκα. Και δεν σου μιλάω για παρατάξεις, δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα, ούτε η δημοτική αρχή ούτε η προηγούμενη ούτε η μελλοντική όποια και αν είναι.

    4)Μου αναφέρεις άλλα τόσα σκάνδαλα για το δήμο και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά από κάπου δεν πρέπει να αρχίσουμε? Και εδώ μιλάμε για τη Στρούγκα, ίσως έχεις δίκιο για τα όσα αναφέρεις αλλά τι σχέση έχουν με τη Στρούγκα δεν καταλαβαίνω. Η λογική άσε την Α παρανομία ατιμώρητη γιατί έχουμε και την Β , Γ , Δ , Ε δεν στέκει. Γιατί όταν πας να διορθώσεις τον Κάκαβα θα βρείς μπροστά σου το ΠΙΠΕΔ , όταν πας εκεί θα σκεφθείς τη MAVA και στο τέλος δεν θα έχεις διορθώσει τίποτα. Αυτό κάνουμε τόσα χρόνια στην Ελλάδα, δεν πιάνουμε τίποτα φοβόμαστε για όλα, leave it as you find it...όπως λέγαμε...γιατί αυτό που μιλάμε είναι ασήμαντο μπροστά στην Χ κλεψιά την Ψ απάτη κτλ. Για αυτό κάνουμε πάντα τρύπες στο νερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλο το χιουμορ αλλα η στρουγκα ειναι ο μονος χωρος στη φιλαδελφεια που δραστηριοποιειτε σε ενα σωρο ζητηματα,κανει εκδηλωσεις για ολο τον κοσμο ελευθερα,δεν επιβαρυνει κανεναν οσο και να σκουζουν μερικοι και μαζευει τοσο κοσμο στις συνελευσεις του που κανενας αλλος φορεας(ειτε κομμα,ειτε οτιδηποτε αλλο) δεν εχει καταφερει να μαζεψει..

    ΜΠΑΙΛΝΤΙΣΜΕΝΟΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σκεπτικό Έλληνα 2011.
    Διάλογος

    Του εξηγεί ο άλλος ότι η κατάληψη είναι παράνομη. Του εξηγεί ότι σε κράτη εκτός ζούγκλας-ναζί-χούντας υπάρχουν κάποιοι ρημαδονόμοι που προβλέπουν κάποιες έννομες σχέσεις. Του εξηγεί ότι η κατάληψη τιμωρείται. Του προτείνει μια λύση της μίσθωσης (too much). Υπερβάλλει σαφώς όσον αφορά τους θαμώνες.

    Ο άλλος απαντά ότι ναι μεν είναι παράνομη η κατάληψη αλλά 1) πρέπει να κάνουμε τα στραβά μάτια (αν όχι να βοηθήσουμε κιόλας) επειδή προάγουν το διάλογο, τη συμμετοχικότητα τη δραστηριοποίηση με τα κοινά κτλ 2) υπάρχουν χειρότερα τερατουργήματα τα οποία πρέπει να μας απασχολούν και όχι τα μικρά μικρά της Στρούγκας,όπως ο Κάκαβας κτλ.

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Τελικά πρέπει να εφαρμόζεται ο Νόμος ή όχι στην Ελλάδα? Πρέπει να ερμηνεύεται ανάλογα την περίπτωση και τις ειδικές συνθήκες και ενίοτε να παραλείπεται? ο καθένας ερμηνεύει το νόμο και επικαλείται την εφαρμογή του όταν και όποτε τον συμφέρει. Κακιά η μία νομοθετική διάταξη όταν εφαρμόζεται στο μικρόκοσμο της Φιλαδέλφειας σε ένα ερείπιο που λέγεται Στρούγκα μεταξύ δημοτών, καλή η άλλη και πρέπει να εφαρμοστεί εκεί που μας συμφέρει στο μεγαλόκοσμο μας.

    Προσωπικά ξέρω ότι τα παιδιά εκεί δεν κάνουν κάτι κακό. Είναι και γνωστοί οι περισσότεροι και μπορεί να προσπαθούν για κάτι καλό, όπως είπε ο δεύτερος.
    Αλλά αυτό που κάνουν είναι Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Ο. Είτε μας αρέσει είτε όχι. Και σαν τέτοιο πρέπει και να αντιμετωπιστεί. όσο σκληρό και αν είναι για συμπαθείς πιτσιρικάδες της περιοχής μας. Dura lex sed lex (σκληρός νόμος, αλλά νόμος).

    Να μάθουμε αυτούς τους 5-10 νόμους που έχουμε να τους ΤΗΡΟΥΜΕ, είτε πρόκειται για συμπαθείς πιτσιρικάδες, είτε για τα μεγάλα αρπαχτικά που μας μάδισαν τόσα χρόνια και μας μαδάνε ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΡΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΑΡΑ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΑΠΟ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΟΠΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ...
    ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?
    ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ.
    ΤΡΑΒΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΕΙΣ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή