Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Φωνή απόγνωσης μιας μάνας προς το Δήμο

Πήρα αυτό το μήνυμα και το δημοσιεύω αυτούσιο, χωρίς καμία δική μου παρέμβαση. Τα στοιχεία της αποστολέως είναι γνωστά σε μένα. 
κυριε σειτανιδη καλημερα σας. χαιρομαι πολυ που ειμαι μελος αυτης της ομαδας και σας συγχαίρω για το εργο σας! ειμαι δημοτης νεας φιλαδελφειας και μητερα 4 παιδιων. θελω να σας εκφρασω την αγανακτηση μου για τον αθλητικο οργανισμο της νεας φιλαδελφειας που σημερα πλεον καταλαβα- γιατι τα παιδια μου πανε χρονια και εδινα ενα περιθωριο- αλλα πλεον δεν νομιζω οτι υπαρχει!!! τα κοριτσια μου πανε στο γυμναστηριο ατταλος για να κανουν - υποτίθεται - παιδικο αερομπικ. σας πληροφορω οτι απο τον οκτωβρη ζητημα να εχουν κανει 5 φορες. η δασκαλα ή αρρωστεναι ή ελλειπε. βεβαια οι συμμετοχες απο οτι καταλαβα ηταν λιγες. εχτες τα πηγα εγω γιατι πηγαιναν μονες τους και ο γυμναστης γυρναει με μια απαθεια και μου λεει στο παρα 5 αρρωστηστε η δασκαλα και δεν θα γινει μαθημα. και λεω σημερα να παρω να μιλησω με τον κυριο ζεττο να τον ενημερωσω τουλαχιστον να το ακυρωσει το μαθημα γιατι καθε μερα τα κοριτσια μου πηγαιναν και ερχοντουσαν κανοντας μονο διαδρομο και ποδηλατο! τουλαχιστον να ξερω κι εγω που αλλου να τις παω. παιρνω στον α θλητικο οργ. τηλεφωνο και ο ζεττος ελλειπε. παιρνω στο δημαρχειο να μου δωσουν το κινητο του και σας πληροφορω οτι δεν τον ηξερε καμια κοπελα απο το γραφειο προσωπικου λεγοντας μου οτι ήμαστε καινουργιες και μας συγχωρητε πολυ . παρτε μετα της 12.30 που θα ειναι εδω οι παλιοι υπαλληλοι γιατι σημερα εχει σταση εργασιας!!!! το ξερω οτι παιζονται καταστασεις αλλα πρεπει να δοθεί ενα τελος!!το ξερεται οτι η ερρασιτεχνικη της αεκ - ομαδα ξιφασκιας που παει η μεγαλη μου κορη - ο δημος εδω και 3 χρονια μας παραχωρει την αιθουσα του πρωην πετρινου. σε μια γιορτη προπερσι στον ιωνικο ο κοτσιρας ηθελε φυσικα να φανεί και ήρθαμε ως ξιφασκια του δημου!!!χωρις κιτρινα μπλουζακια κι ολο αυτο γιατι καλως κακος κανει και μας παραχωρεί την αιθουσα. ειμαι απλα ενας γονεας και εχω αγανακτησει με παρα πολλα !!! το αποτελεσμα πιο ειναι τελικα! κανενα . καθε φετος και χειροτερα!!!!οπως και με το ποδοσφαιρο. μεχρι περυσι ο γιος μου πήγαινε στον αθλ.οργ. τρέχαμε περυσι γονεις παλι στον κοτσιρα να φτιαξει το γηπεδο στον περισσο και στο 3ο δημοτικο διπλα που εχουν μουχλιάσει ολα. τιποτα ολο υποσχεσεις θα θα θα ..... ε, φετος τον πηγα στον δασκαλο!!! ευχαριστω και μονο που ασχοληθήκατε με το μήνυμα μου !!! τελικα με τον ζεττο δεν μιλησα και ουτε προκειται γιατι απλα δεν θα τις ξαναστειλω. αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει προβλημα! ολη θελουμε να στηριξουμε τον κοσμο να εργαζεται αλλα οχι ετσι!!!!!!τελος

1 σχόλιο:

  1. Κυρία μου μην τα βάζετε άσκοπα με υπάλληλους που δεν έχουν άξιους και ικανούς πολιτικούς προϊστάμενους...
    Ο Κότσιρας, ο Δελεφές, ο Κόντος και άλλοι που κατά καιρούς έχουν περάσει από τον αθλητικό οργανισμό... για την πάρτι τους τις προσωπικές, πολιτικές και οικονομικές φιλοδοξίες τους ενδιαφέρονται.
    Και θέλουν να τα έχουν με τους υπαλλήλους καλά, να μην τους στενοχωρούν... είναι όπως σε κάθε δουλειά που την ευθύνη για το αποτέλεσμα την έχει το αφεντικό!
    Ο Κότσιρας έχει δικό του γυμναστήριο, γιατί να θέλει να πηγαίνει ο κόσμος στο δημοτικό;
    Γι΄ αυτό είχε κόντρα στο παρελθόν με τον Γρετζελιά και πήγε με τον Κόντο!
    Ο Κόντος μόλις ανέλαβε έκλεισε το δημοτικό γυμναστήριο που ήταν παραδίπλα από του Κότσιρα για χατίρι δικό του!
    Τώρα ο Κότσιρας έφυγε από τον Κόντο αναβαθμίστηκε σε αντιδήμαρχο του Γρετζελιά με τον οποίο είναι και κολλητοί!!!
    Πείτε του κακή κουβέντα για τον Γρετζελιά κι αν δεν σας δαγκώσει πριν προλάβετε να τρέξετε να μου τρυπήσετε την μύτη...
    Αλλά κι εσείς εδώ που τα λέμε τους ψηφίζετε...
    Μην ρίχνουμε όλες τις ευθύνες πάνω τους...
    Την δουλειά τους... κάνουν οι άνθρωποι!
    Την άλλη φορά κοιτάξτε κι εσείς το συμφέρον σας ή τέλος πάντων πάρτε τους "με τις πέτρες".
    Διαφορετικά συνεχίστε να τους αφήνετε ανενόχλητους και να ασχολείστε με τους υπαλλήλους που εκτελούν τα καθήκοντα που τους αναθέτουν… και ενδεχόμενα ποτέ δεν θα σας πουν ότι με βάση εντολές αδιαφορούν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή