Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Ειλικρινά το λέω, δεν με αφορά

Το είδα κι εγώ, κολλημένο στους τοίχους και τις κολώνες της πόλης. Η αναγγελία του ετήσιου μνημοσύνου του μακαρίτη Γιώργου Αποστολάκη, δεν αναφέρει στην οικογένειά του τη χήρα του και Δήμαρχο της πόλης, Έφη Γαϊτανά- Αποστολάκη. Προσκαλούν η
μητέρα και η κόρη του. Κανένας άλλος.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κανείς εξειδικευμένος ρεπόρτερ για να αντιληφθεί ότι υπάρχει θέμα στην οικογένεια του εκλιπόντος Δημάρχου της Νέας Χαλκηδόνας. Ως πολίτης, μπορεί ο καθένας να δίνει τις δικές του ερμηνείες, βλέποντας την αναγγελία του μνημοσύνου. Εδώ, ωστόσο, υπάρχει ένα λεπτό ζήτημα.

Η Έφη Γαϊτανά- Αποστολάκη είναι εκλεγμένη Δήμαρχος της πόλης. Και ως τέτοια είναι δημόσιο πρόσωπο. Μας ενδιαφέρουν οι πράξεις ή οι παραλείψεις της με την ιδιότητα της Δημάρχου. Μόνο με αυτήν. Δεν έχουμε -κατά την ταπεινή μου γνώμη- το δικαίωμα, επειδή είναι δημόσιο πρόσωπο, να ασχολούμαστε με τις ιδιωτικές πτυχές της ζωής της. Αν οι σχέσεις της με το άλφα ή βήτα πρόσωπο είναι καλές ή κακές. Αν η ενότητα μιας οικογένειας υπάρχει ή όχι. Ξεχωρίζω με απόλυτο τρόπο τη δημόσια δράση από την ιδιωτική ζωή ενός δημόσιου προσώπου.

Οφείλω να πω ότι αυτός ο διαχωρισμός δεν ήταν πάντα δεδομένος στον ελληνικό Τύπο. Το περίφημο "νεύμα" του Ανδρέα στη Δήμητρα, από τη σκάλα του αεροπλάνου, έγινε αντικείμενο μεγάλης δημοσιότητας, σχολίων, ακροτήτων, απρεπειών. Το εκτός γάμου παιδί του Μιτεράν (για να μη νομίζουμε ότι είναι ελληνικό το φαινόμενο αυτό) απασχολούσε επί χρόνια τους Γάλλους. Αλλά μην πάτε μακριά. Δείτε τη δημοσιότητα που έχουν λαβει τα περίφημα πάρτι "μπουνγκα- μπούνγκα" του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.

Η άποψή μου είναι τελείως υποκειμενική, κι αυ΄την εκφράζω. Με χαρά θα διαβάσω και θα φιλοξενήσω κάθε αντίθετη άποψη στα σχόλια αυτής εδώ της ανάρτησης. Αλλά η άποψή μου είναι ότι η πολιτική δεν μπορεί να συγχέεεται με τον ιδιωτικό βίο των ανθρώπων. Ο κόσμος έχει κρίνει τον Ανδρέα Παπανδρέου, άλλοι θετικά, άλλοι αρνητικά, με βάση την πολιτική του διαδρομή, όχι το νεύμα ή τους γάμους που έκανε. Τον Μιτεράν επίσης. Ο Μπερλουσκόνι, είτε μας αρέσει είτε όχι, εξελέγη πρωθυπουργός της Ιταλίας, αργότερα έχασε, μετά επανεξελέγη και αφού πέρασε για δεύτερη φορά στην αντιπολίτευση, ξανακέρδισε την εμπιστοσύνη των Ιταλών για τρίτη φορά.

Κατά τούτο, δεν με αφορά το τι συμβαίνει στην οικογένεια του μακαρίτη Γιώργου Αποστολάκη. Κρίνω την Έφη Γαϊτανά- Αποστολάκη ως Δήμαρχο, όχι ως μέλος της οικογένειας του αείμνηστου Δημάρχου της Χαλκηδόνας. Η δεύτερη ιδιότητα της σημερινής δημάρχου, ειλικρινά το λέω, δεν με αφορά.-

16 σχόλια:

  1. ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ25 Οκτωβρίου 2011 στις 10:55 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΣΕΙΤΑΝΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΟΛΗ,ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΤΑΝΕΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ25 Οκτωβρίου 2011 στις 11:22 μ.μ.

    ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!!
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ
    ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κα "ΦΤΑΝΕΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ"... ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!
    ΑΛΛΟΙ-ΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ!
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΙΟΥΧΑΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΠΟΘ ΧΑΖΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Σεϊτανίδη είμαι από αυτούς που επικρίνουν και την δήμαρχο και τον πρώην δήμαρχο και προτείνουν την παραίτηση τους γιατί μόνο απραξία και προβλήματα προκαλούν στον δήμο.
    Από αυτούς που μας αποκαλέσατε παπαγαλάκια του Γρετζελιά και νέο σχέδιο του(!) την άποψή μας.
    Συμφωνώ και δεν είναι σχέδιο Γρετζελιά... απόλυτα μαζί σας και με την πάσης φύσεως καπηλεία του αείμνηστου Γιώργου για δήθεν πολιτική!
    Θα ήθελα να προσθέσω πως ο εργολάβος που ανέλαβε το αναγγελθέν μνημόσυνο προδίδει τον υποκινητή αν όχι οργανωτή του ενός μνημοσύνου!
    Πιθανότατα θα δούμε τον αδελφό του στο άλλο...
    Αν υπάρχει ένα θέμα εδώ λοιπόν είναι ότι και η άλλη πλευρά κινείται στο ίδιο μήκος κύματος και επιδιώκουν την σύγκριση, ποιος θα έχει περισσότερο κόσμο, την σύγκρουση και τις πολιτικές εντυπώσεις μέσα από μια καθαρά κοινωνική εκδήλωση!
    Αν έλειπαν αυτοί οι δυο παράγοντες Γρετζελιάς-Γαϊτανά που πολώνουν ατελέσφορα την δημοτική ζωή, όλα θα ήταν ομαλά και διαφορετικά...
    Ας τους πούμε όλοι μαζί να κάνουν στην άκρη για να δούμε προκοπή! Ουδείς αναντικατάστατος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @8.05, επιμένω ότι αυτή την ισοπεδωτική αντίληψη περί "παραίτησης και των δυο" διακινείται από τα παπαγαλάκια του κ. Γρετζελιά. Ο κόσμος ψήφισε Γαιτανά δήμαρχο για 3,5 χρόνια. Αυτό δεν σας λέει τίποτα; Κάθε απόπειρα εξαναγκασμού μιας εκλεγμένης Δημάρχου σε παραίτηση, συνιστά βιασμό της λαϊκής βούλησης. Και ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kύριε Σεϊτανίδη απορώ με την επιμονή σας ειδικά και συγκεκριμένα στην παραμονή της δημάρχου στην θέση της όταν όλοι έχουμε διαγνώσει την ανεπάρκεια της! Αυτά είτε είστε θεσμός είτε δεν είστε θεσμός...
    Παντού και πάντα οι ανεπαρκείς ηγέτες ανεξαρτήτως αιτίας αν δεν αποχωρήσουν, απομακρύνονται...
    Και τον Γιωργάκη τον ψήφισε ο λαός, αλλά λέμε εκλογές για να μην αναφερθώ σε λιγότερο πρόσφατα παραδείγματα! Από που λοιπόν προκύπτει αυτή η ιδιότυπη ασυλία της δημάρχου;;;
    Τα παπαγαλάκια του Γρετζελιά… για τις απόψεις μου, και επειδή γράφω στον χώρο σας θα μου επιτρέψετε απλώς να σας τα επιστρέψω... ως αποστελλόμενα σε λάθος παραλήπτη!
    Και να προσθέσω πως αυτή σας η επιθετική μονόπλευρη επιμονή και η λεκτική σας εκτροπή μόνο ερωτηματικά γεννάει...
    Τέλος για το «ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ». Αν δεν επρόκειτο για ζητήματα που αφορούν την πόλη αλλά ήταν μια κόντρα μεταξύ γειτόνων, παραγόντων και άλλων άσχετων με την δημόσια ζωή, κανένα πρόβλημα για το πείσμα…
    Εδώ πρόκειται για σπατάλη χρόνου, χρήματος, υποβάθμιση της ζωής μας, υποτίμηση της νοημοσύνης μας, περαιτέρω απαξίωση της πολιτικής ζωής, και όλα αυτά με μοναδικό άξονα των συγκρουόμενων τις προσωπικές και άλλες… να μην τις κατονομάσω, φιλοδοξίες των εμπλεκομένων…
    Ελπίζω οι θεσμοί να τα βρείτε μεταξύ σας μήπως και πάρει κάποια στιγμή μπροστά η δημοτική μηχανή, η οποία για την ώρα χάνει τον χρόνο της στο πεδίο της μάχης της καρέκλας…
    Ελπίζω ακόμη να δω το σχόλιο μου δημοσιευμένο και ως ταπεινό γρετζέλιο παπαγαλάκι… δεν σκοπεύω να ξαναενοχλήσω τις γαϊτάνιες μάινες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η προσωπική και οικογενειακή ζωή του καθενός είναι απαραβίαστα και αφορούν μόνο τον ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @10.20 κύριε Ανώνυμε, επειδή εκτιμώ το χιούμορ και την ευπρέπεια, σας αποτρέπω από το να μην μας ξαναενοχλήσετε. Επί της ουσίας όμως, έχετε άδικο. Λέτε πολλά, αλλά δεν απαντάτε στο ένα και βασικό ερώτημα. Ψήφισαν οι πολίτες Γαιτανά δήμαρχο για 3,5 χρόνια, ναι ή όχι; Όλα τα άλλα είναι υπεκφυγές. Με τη λαϊκή ψήφο, ναι να φύγει η κυρία Γαιτανά. Αλλά με τις παρασκηνιακές συνωμοσίες, όχι. Κι η Γαιτανά, κι ο Παπανδρέου, κι ο Καραμανλής, όλοι έρχονται και φεύγουν με τη λαϊκή ψήφο. Οι πολίτες έδωσαν εντολή στην κυρία Γαιτανά, μόνον αυτοί μπορούν να της την πάρουν πίσω. Κανένας άλλος. Κι ακόμα: δεν αντιλαμβάνεστε ότι δεν είμαι πολιτικά αφελής; Μόνο όταν ύψωσε το ανάστημά της στον κ . Γρετζελιά, μόνον τότε ξεκίνησε η συζήτηση περί "παραίτησης και των δυο". Όχι νωρίτερα. Είμαστε παλιές παρουσίες στα κοινά για να θεωρούμε συμπτώσεις όλα αυτά. Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κ. Σεϊτανίδη θα ήθελα να κάνω μία, ίσως βλακώδη τοποθέτηση. Ο κόσμος λέει ότι μία φωτογραφία είναι όσο χίλιες λέξεις. Στη φωτογραφία λοιπόν που έχετε αναρτήσει πίο πάνω και την είχε ο αείμνηστος στο προεκλογικό του φυλλάδιο βλέπουμε ότι προβάλει μόνο ένα πράγμα. Τη βέρα του.Ίσως μου πέιτε αγαπητέ μου τη νόημα έχει αυτό; Ας συνεχίσω όμως. Τα διάφορα παπαγαλάκια έχουν αρχίσει και μας λένε διάφορα για την οικογενειακή κατάστασή του μακαρίτη. Εκείνος όμως μας λέει άλλα. Δεν σας νοιάζει τι και αν έχω προβλήματα σπίτι μου. αυτό αφορά εμένα. Αυτό που πρέπει να σας απασχολεί έιναι ότι αυτή είναι η γυναίκα μου. Θα μπορουσε να μη φορά τη βέρα του, όπως κάνουμε πολλοί. εκείνος όμως και τη φορά και την επιδεικνύει. Αυτή τη στάση πρέπει να έχει και η οικογένειά του πρωτίστως. Και αν κάποιοι δε τους αφήνουν είστε εσείς που θα τους ξεσκεπάζεται. Ένα μνημόσυνο λοιπόν και όποιος προσπαθήσει να το αμαυρώσει να λάβει και την ανάλογη απάντηση. Ας έχουν όμως όλη στη μνήμη τους ότι αυτή είναι η γυναίκα του. Ας έχουν στη μνήμη τους ότι αυτή ήταν στο πλευρό του. Ας έχουν στη μνήμη τους ότι αυτή την ιδιοτητά της εκμεταλλεύτηκαν. Ας έχουν στη μνήμη τους ότι ο σεβασμός στα προσωπικά δεδομένα αφορούν τους πάντες. Ας έχουν στη μνήμη τους ότι όσοι προσπαθούν να φέρουν στη τοπική μας κοινωνία το 89 και το 96 η ιστορία θα τους εκδικηθεί. Ας έχουν στη μνήμη τους ότι ο κόσμος αρέσκεται να βλέπει μέσα απο την κλειδαρότρυπα αλλά δε θέλει τους ηγέτες του να κάνουν το ίδιο. Ας έχουν στη μνήμη ότι ο όχλος μπορεί να ζητούσε αίμα στις αρένες αλλά δε δίσταζε να ρίξει μέσα και αυτούς που του προσέφεραν αυτό το θέαμα Η δήμαρχος είναι αναπαρκής, άσχετη, ακατάλληλη μπορεί να πει κάποιος. Ναι για όλα όσα έχουν σχέση με τη θέση της μπορούμε να τη κρίνουμε. Για τίποτε άλλο, όταν αυτό δεν βλάπτει το δημόσιο συμφέρον. και στο κάτω κάτω, παραφράζοντας το γνωστό, όποιος δεν εχει προσωπικά ή οικογενειακά προβλήματα που τα κρύβει πίσω απο τη κλειστή πόρτα του σπιτιού του, ας μιλήσει. Όλοι οι άλλοι ας σιωπήσουμε και αν θέλουμε ας πενθήσουμε κάποιον που χάθηκε προωρα. Σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν της απομένει λίγη αξιοπρέπεια, καλό θα είναι να μείνει μακριά απ' όλα αυτά τα παράλογα για διπλά μνημόσυνα. Η διακριτική της παρουσία στο μνημόσυνο της Κυριακής, έστω και χωρίς να αναφέρεται το όνομά της στο αγγελτήριο του Μνημοσύνου (αυτό σημαίνει ανωτερότητα και σεβασμός στον μακαρίτη) και στη συνέχεια, ένα προσωπικό τρισάγιο με λίγους οικογενειακούς της φίλους στον τάφο του, θα έκλεινε τα στόματα πολλών.
    Τα γράφω εγώ, που είμαι επικριτικότατος στις πολιτικές -δημοτικές της επιλογές. Θα ήταν καλύτερα να βρισκόταν στην δουλειά της και στο σπίτι της με τις δύο κόρες της, παρά να ταλαιπωτείται και η ίδια, αλλά περισσότερο να βλάπτει τον ενιαίο μας Δήμο με τις αστοχίες της.
    Αλλο όμως αυτό και άλλο αυτό που σχεδιάζει για διπλό μνημόσυνο. Χασούρα θα έχει, αναπόφευκτα σχόλια, αλλά όχι όφελος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας αναπαυθεί εν ειρήνη ο αρχηγός μας26 Οκτωβρίου 2011 στις 4:08 μ.μ.

    Κύριε Σειτανίδη, δεν γνωρίζετε ότι η ημερομηνία της 6ης Νοεμβρίου έχει εδώ και καιρό αποφασιστεί από την Κα Έφη ως ημ/νία για το μνημόσυνο του πρώην άντρα της; Ρώτησε η ίδια τη μάνα και την κόρη του Αποστολάκη αν συμφωνούσαν; Όχι. Δεν πειράζει,βέβαια: συμφωνούσε ο Ρασπούτιν! (βλ.φύλλο Οκτωβρίου του "Επιτέλους").
    Φυσικό και ευνόητο λοιπόν να γίνουν 2 μνημόσυνα. Αφού η μια πλευρά δεν θέλει να βλέπει την άλλη ούτε ζωγραφιστή.
    Και η συζήτηση τελειώνει εδώ (καθότι θέμα προσωπικό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @4.08 δεν νομίζω ότι θα γίνουν δυο μνημόσυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ας αναπαυθεί εν ειρήνη ο αρχηγός μας26 Οκτωβρίου 2011 στις 5:17 μ.μ.

    Εάν δεν γίνει το 2ο μνημόσυνο στις 6/11, αυτό σημαίνει ότι η κ. Έφη το πήρε πίσω (όπως κάνει συνέχεια άλλωστε σε πληθώρα θεμάτων, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρών).
    Εχω επίσης να πω πως αν η κ. Έφη συμπάσχει με την υπόλοιπη οικογένεια του εκλιπόντος, θα μπορούσε να παραστεί, έστω και σε μια γωνιά, στο μνημόσυνο της Κυριακής, κι ας μην φιγουράρει το όνομά της στο αναρτημένο φυλλάδιο του γραφείου τελετών. Λιγότερα έξοδα, περισσότερη γενναιοψυχία. Έτσι θα κέρδιζε το σεβασμό. Όχι με μια ακόμη αδικαιολόγητη απουσία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οχι αλλη τυμβωρυχία27 Οκτωβρίου 2011 στις 1:11 π.μ.

    Και ποιος είπε ότι η γυναίκα του δεν θα είναι εκεί? μήπως μεταφέρουμε τις μύχιες επιθυμίες κάποιων? Η Δήμαρχος σίγουρα θα είναι εκεί και όχι γιατί της το επέβαλε κάποιος αλλά γιατί θέλει να τιμήσει το άντρα της. και θα τον τιμήσει ανεξάρτητα με την επρέπεια στο αγγελτήριο. Θα είναι εκεί γιατί ο Γιώργος είναι ο άντρας της. Ο Γιώργος ήταν η επιλογή της και η επιλογή του. Θα είναι εκεί γιατί πρώτα και πάνω απ' όλα είναι γυναίκα και σύζυγός του. Ναι μπορεί να είχε σκεφθεί μία άλλη ημέρα, την πιο κοντινή στο χρόνο, αλλά αφού κάποιοι αποφάσισαν διαφορετικά τιμά την απόφασή τους. Και αυτό γιατί πιστεύω ότι ξέρει τι είναι πάνω απ' όλα. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΡΝΗΤΗ ΤΗΣ ΤΥΜΒΩΡΥΧΙΑΣ 1.11,
    Μακάρι να είναι εκεί, γιατί έτσι πρέπει.
    Απρέπεια-ξεαπρέπεια, στο αγγελτήριο μπαίνουν οι συγγενείς που πληρώνουν (ή που το οργανώνουν, αν θες). Ελπίζω να το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οχι αλλη τυμβωρυχία27 Οκτωβρίου 2011 στις 2:19 μ.μ.

    Ωραία λογική. Οπότε στη κηδεία που πλήρωσε και οργάνωσε ο Δήμος Ν Χαλκηδόνας έπρεπε να μπει μόνο ο Δήμος και κανένας συγγενής. Ωραία λογική.
    Όσο για το πρεπει, θα πρέπει ΟΛΟΙ να κάνουν αυτό που πρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή