Eνα νέο μοντέλο ενημέρωσης ξεκίνησε ήδη στη Νέα Φιλαδέλφεια και τη Νέα Χαλκηδόνα. Από εδώ, μπορείτε καθημερινά να ενημερώνεστε για ό,τι συμβαίνει στην πόλη μας, αλλά και να γίνετε ΕΣΕΙΣ ο ρεπόρτερ, που θα μας στέλνετε ό,τι βλέπετε γύρω σας και σας κάνει εντύπωση. Σας περιμένουμε στο mail ta.pragmata@yahoo.gr

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Νιώθει αηδία και σιχασιά στο Κοινοβούλιο- δείτε το βίντεο

Η Δημοκρατία του... έπεσε βαριά του Νίκου Μιχαλολιάκου και φαίνεται ότι δεν αντέχει να κάθεται μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για πολλή ώρα. Η Χρυσή Αυγή προχωρεί σε προβοκάτσιες, καθώς το μονοπώλιο της δήθεν "τήρησης της τάξης" φαίνεται ότι της αφαιρείται με τις επιχειρήσεις του επίσημου κράτους. Έτσι κάνει εμφανώς αντισυνταγματικές και
προκλητικές εμφανίσεις και τοποθετήσεις, προκειμένου να προκαλέσει το επίσημο κράτος ή άλλες οργανώσεις και να εμφανιστεί ως 'θύμα" στα μάτια της κοινής γνώμης.


Ο πρόεδρος της Χρυσής Αυγής δε δίστασε να δηλώσει υπερήφανος για τα «τάγματα ασφαλείας» και να προκαλέσει σε... αναμέτρηση τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νίκο Δένδια.
«Βγήκε ο Δένδιας, με ειρωνικό χαμόγελο να πει ότι θα συντρίψουμε τα τάγματα εφόδου. Εδώ είμαστε, ας έρθουν να μας συντρίψουν. Ας έρθουν να μετρηθούμε να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος».
Τέλος, ο κ. Μιχαλολιάκος επιβεβαίωσε τη χθεσινή δήλωση του βουλευτή του κόμματος του Χρήστου Παππά, περί πρότασης για επαναφορά της θανατικής ποινής.
«Ήταν στις προγραμματικές μας δηλώσεις» είπε ο πρόεδρος της Χρυσής Αυγής.
Δείτε το βίντεο από την εκδήλωση:

34 σχόλια:

  1. Mόδα είναι και ήδη περνάει και φεύγει...
    Τώρα γιατί είναι... κοπέλες με την τρόικα, τους τοκογλύφους και τους εκπροσώπους τους και τσαμπουκάδες με τον κάθε απροστάτευτο κακομοίρη, αν δεν πρόκειται για πρόβλημα νοημοσύνης, πρόκειται για υποτελή αντίληψη στον ισχυρό. Καμιά σχέση με Λεωνίδα και Θερμοπύλες δηλαδή, αλλά απόλυτη σχέση με τους 1000 Φθοιωτούς που την έκαναν και άφησαν μόνους τους Σπαρτιάτες να τα βγαλουν πέρα με τους Πέρσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει μαζέψει όλα τα αγράμματα παιδιά από την μεγάλη πηγή των χουλιγκανέων των γηπέδων, και έφτιαξε τάγματα εφόδου.

    Έχουν αντιγράψει σωστά τους Ναζιστές της Γερμανίας και εφαρμόζουν ίδιες τακτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν ψαχνετε χρυσαυγιτες στη φιλαδελφεια αναζητηστε τους στην καλημερα. εχουν γραψει κι εδω μεσα σχολια και αντι ο χαρης να τους στειλει απο εκει που ηρθανε, τους χαιδευει με στρογγυλεμενες πολιτικαντικες ανακοινωσεις που "καταδικαζουν το ρατσισμο απ οπου κι αν προερχεται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο υποκριτικά ορισμένοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους και πόσο ψεύτικα "ανησυχούν". Η βλακώδης δραστηριότητα της Χρυσής Αυγής, η συγκυριακή και γραφική της παρουσία στο προσκήνιο, αποτελεί το καλύτερο άλλοθι, πίσω από το οποίο κρύπτονται άλλες καταστάσεις εξίσου επικίνδυνες. Τα γομάρια με τα ξυρισμένα κεφάλια της Χρυσής Αυγής, γιατί είναι χειρότερα από το αληταριό που καταστρέφει τη δημόσια περιουσία ή που αυθαίρετα καταλαμβάνει δημόσια κτίρια; Και μάλιστα με την ανοχή (και ενίοτε την υποστήριξη) κοινοβουλευτικού κόμματος που μεγάλωσε ξαφνικά (και επίσης συγκυριακά). Αλλά ξέχασα ότι το αληταριό έχει "αριστερά" και "αντιεξουσιαστικά" κίνητρα, οπότε νομιμοποιείται να κάνει μπάχαλο τα πάντα ενώ οι άλλοι είναι φασίστες. Εδώ σκληροί εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου επιχειρείται να βαφτιστούν αντιεξουσιαστές.
    Γιατί, αραγε ο Μιχαλολιάκος είναι πιο επικίνδυνος από το Λαφαζάνη που πιέζει να φύγει η χώρα από το ευρώ, λέγοντας (χωρίς ντροπή) ότι η χρεοκοπία είναι όπλο στα χέρια της χώρας, κρύβοντας από τον κόσμο τις πραγματικές επιπτώσεις; Και γιατί οι θιασώτες του Κάστρο και του Τσάβες είναι καλύτεροι από τους άλλους;
    Η θεοποίηση της έννοιας "αριστερά" στην Ελλάδα και η ερμηνεία της, τόσο από τις πολιτικές ελιτ όσο και από την κοινωνία έχει τεράστα ευθύνη για την σημερινή κατάσταση. Όταν η αριστερά ερμηνεύεται μόνο ως δικαιώματα κοινωνικών ομάδων, όταν ερμηνεύεται ως επιβράβευση της μη τήρησης των νόμων, όταν νομιμοποιεί τις έννοιες "τσαμπουκάς" και "ετσι γουστάρω", δεν είναι παράξενο γιατί η κοινωνία μας έχει χρεοκοπήσει πνευματικά και ηθικά (πολύ πριν την οικονομική χρεοκοπία).
    Και γιατί είναι περισσότερο κατακριτέα η θέση της Χρυσής Αυγής που θέλει να απελάσει όλους τους μετανάστες από την θέση του Συριζα που θέλει τη χώρα ξέφραγο αμπέλι και προορισμό του κάθε πικραμένου απανταχού της γής.
    Την αστική δημοκρατία έχει σαν στόχο η Χρυσή Αυγη, την αστική δημοκρατία έχει σαν στόχο και ο Συριζα. Ολοκληρωτισμούς τύπου Γ΄Ράιχ οραματίζεται η Χ.Α., ολοκληρωτισμούς και μορφώματα τύπου Κούβας, Ισημερινού και Βενεζουέλας ο Συριζα.
    Αλλά ξέχασα... ο Συριζα είναι αριστερό κόμμα. Τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε τσούζει η άνοδος της αριστεράς κρυφοφασιστριούλα ζιζέλ. Και που 'σαι ακόμα. Δεν είδες τίποτα.

      Διαγραφή
    2. Αριστερά είναι η Τσιπροπαρέα?

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμε 12:25

    Η αριστερά με την έννοια της δημοκρατίας, της ισονομίας, της ισότητας των ευκαιριών και της κοινωνικής δικαιοσύνης είναι κάτι το οποίο έλκει κάθε λογικό άνθρωπο.
    Αντίθετα, η εφαρμοσμένη αριστερά, όπως έχει επικρατήσει σήμερα, δηλαδή η ιδεολογία της τεμπελιάς, του παρασιτισμού, των συντεχνιακών δικαιωμάτων, της ανομίας, του μπάχαλου, του "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", του κρατισμού και της ρεμούλας, αυτή η "αριστερά" με αηδιάζει και με τρομάζει.
    Εύχομαι μόνο να μην είναι πολύ αργά για τη χώρα, όταν αρχίζει να αποκαλύπτεται η πολιτική απάτη που λέγεται Συριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που είσαι ρε Θωμά; Πάρε θέση για την σιχασιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κατσακιωρης θωμάς29 Αυγούστου 2012 στις 8:28 μ.μ.

    Αν εννοείς εμένα είμαι στο χωριό μου ΜΟΡΦΟΒΟΥΝΙ -ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ γενέτηρα του μεγάλου ηγέτη στρατηγού και πολιτικού ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΛΑΣΤΗΡΑ.Οταν εχω κάτι να πώ κάτι , το καταθέτω ,δεν φοβάμαι ούτε κρύβομαι,ουτε πατρωνάρομαι ''ΑΝΩΝΥΝΕ''.Με ευχαριστεί επίσης το γεγονός ,όταν τελειώνω το σχόλιο μου και πηγαίνω στο προφίλ πατώντας το ''Κ''αρχικό βγαίνει το ονοματεπώνυμό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμως παρά τους δήθεν λεονταρισμούς "...το καταθέτω ,δεν φοβάμαι ούτε κρύβομαι..." συνεχίζεις εντελώς πολιτικάντικα να μην παίρνεις θέση και καθένας καταλαβαίνει γιατί...
      Καθένας στην θέση σου θα ντρεπόταν γι΄ αυτό που πιστεύει... και δεν θα το ομολογούσε...

      Διαγραφή
  8. κατσακιωρης θωμάς30 Αυγούστου 2012 στις 1:35 μ.μ.

    Δεν ντρέπομαι και ούτε απολογούμαι σε κανέναν γιατί ψήφισα νόμιμο Ελληνικό κόμμα που βρίσκεται στην Ελληνικη Βουλή και ουδέποτε υπήρξε παράνομο για τα καμώματά του.Δεν ζήτησα από κανέναν κομματική ταυτότητα ουτε κατέκρινα κανέναν για τα πολιτικά του πιστεύω,δεν υπήρξα ποτέ ούτε θα υπάρξω ιντριγκαδόρος.Εγώ θα πρότεινα, αν εχετε άποψη και μπορείτε να διατυπώσετε ο Κύριος ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ κάνει πολλές αναρτήσεις που χρήζουν σχολιασμού και ανταλλαγή απόψεων,μην μασάτε την ίδια καραμέλα,είναι κουραστική και για τους φίλους που συμμετέχουν.ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ να αποκαλυφθούν όσοι φοράνε μάσκα....-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό. Το κόμμα δεν υπήρξε παράνομο. Αν θέλεις όμως να μετρήσεις τα πράγματα με όρους αστικής νομιμότητας, πρέπει να εξηγήσεις πώς ο αρχηγός του έτυχε να καταδικαστεί για τρομοκρατικές επιθέσεις, ο πρώην υπαρχηγός του για απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως κλπ.

      Διαγραφή
  9. κατσακιωρης θωμάς30 Αυγούστου 2012 στις 7:22 μ.μ.

    Δεν εκπροσωπώ κανένα κόμμα,ούτε είμαι απολογητής κανενός , παρά μόνο τον ευατό μου ,γιαυτό ότι γράφω το προσυπογράφω κιόλας.Εγώ απλώς θα σας υποδείξω , πρωθυπουργό και υπουργό Δημόσιας τάξης της μεταπολίτευσης που κατηγορήθηκαν για τέτοια αδικήματα ,πιθανόν και κάποιοι άλλοι,Του ενθυμείστε;;;;;;.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο είναι να καταδικαστείς, εντελώς άλλο να κατηγορηθείς.
      Άλλο είναι να κατηγορηθείς από την δικαιοσύνη, εντελώς άλλο από φήμες ή τα ΜΜΕ.
      Πιστεύω πως αυτά μπορείτε να τα καταλάβετε και να τα ξεχωρίσετε...

      Διαγραφή
  10. «Για κάθε ρουσφέτι που διορίσαμε, για κάθε παραθυράκι που οικοδομήσαμε, για κάθε προνόμιο που νομοθετήσαμε, για κάθε συντεχνία που υπερασπιστήκαμε, για κάθε παράλογο αίτημα που πετύχαμε να ικανοποιηθεί, για κάθε υπόσχεση χωρίς αντίκρυσμα που είπαμε, για κάθε συνδικαλιστή που γαλουχήσαμε και παρεξήγησε το ρόλο του, για κάθε επιχειρηματία που αθέμιτα ευνοήσαμε, για κάθε λαμόγιο όπως λέει ο ελληνικός λαός που δε φυλακίσαμε, για κάθε ανομία που ανεχθήκαμε και ακόμα χειρότερα παροτρύναμε εδώ και δεκαετίας. Άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο, άλλος οι νεότεροι ενδεχομένως συνάδελφοι καθόλου αλλά όλοι σήμερα έχουμε ευθύνη. … Όχι δεν είναι αυτή η βουλή της ντροπής. Αυτή είναι η βουλή της ανατροπής.» *. http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=121794&catid=9
    Ούτε το κόμμα που ο αρχηγός του έκανε τις παραπάνω δηλώσεις υπήρξε παράνομο. Αν θέλεις όμως να μετρήσεις τα πράγματα με όρους αστικής νομιμότητας, πρέπει να εξηγήσεις πώς κανείς από τα πρωτοκλασάτα στελέχη του αλλά ούτε και κανείς από τους διατελέσαντες αρχηγούς του έτυχε να καταδικαστούν ποτέ για οτιδήποτε. Μάλιστα ο αρχηγός που έκανε τις παραπάνω δηλώσεις είναι σήμερα και πάλι εκλεγμένος (δι ανατάσεως των χειρών και χωρίς αρνητική ψήφο) Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς. Εκτός κι αν δεν έχουμε όρους αστικής δημοκρατίας αφήνοντας στην «αριστερά» την αποκλειστικότητα της υπεράσπισης της ισονομίας, της ισότητας των ευκαιριών και της κοινωνικής δικαιοσύνης που έλκουν κάθε λογικό άνθρωπο, όπως γράφει και η Ζιζέλ που τάχει μπερδέψει εντελώς και στην Χ.Α. την αποκλειστικότητα του συνθήματος «για να ξεβρωμήσει ο τόπος»
    * Εδώ γελάμε. Επειδή γελά και ο κ. Μιχαλολιάκος δεν σημαίνει ότι είμαστε Χ.Α.ήτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εσύ που δεν τα έχεις μπερδέψει, τι ακριβώς θέλεις να πεις; Μήπως προτείνεις να ποινικοποιούνται οι πολιτικές επιλογές; Αδυνατώ, δυστυχώς, να παρακολουθήσω το μεγαλείο της σκέψης σου. Και χωρίς καμία διάθεση υποστήριξης προς τη Χ.Α. (μακριά από εμένα), το γεγονός ότι έχουν κατηγορηθεί ή και καταδικαστεί στελέχη κάποιου κόμματος δεν σημαίνει ότι το κόμμα είναι παράνομο. Απο κει και πέρα ας προσέχουν οι πολίτες, τι και ποιούς ψηφίζουν.

      Υ.Γ. Το απόσπασμα της ομιλίας του Παπανδρέου που αναφέρεις είναι μια γλαφυρή αποτύπωση της κατάστασης, για την οποία ευθύνη φέρει το πολιτικό σύστημα αλλά και η κοινωνία συνολικά. και από τις ευθύνες, ουδείς εξαιρείται.

      Διαγραφή
    2. Θα με συγχωρέσει η χάρη σας αλλά προκύπτει θέμα ορισμών.
      Τουτέστιν θα πρέπει να ορίσουμε τι είναι «φασισμός» και ποια τα χαρακτηριστικά του διότι πιστεύω ότι το να χαρακτηρίζεις ένα κόμμα φασιστικό χωρίς προηγουμένως να έχεις προσδιορίσει τι είναι φασισμός δεν οδηγεί πουθενά.
      Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να ορίσουμε τι εννοούμε «αστική δημοκρατία» και ποια τα χαρακτηριστικά της, διότι όσο ένα σύνταγμα καθορίζει ένα «πολιτικό σύστημα» που απομακρύνεται από τα χαρακτηριστικά αυτά απομακρύνεται και απ την αστική δημοκρατία και θεσπίζονται νόμοι που είναι επιεικώς σε ασυμφωνία με αυτά της τα χαρακτηριστικά τους οποίους όμως όλοι καλούμαστε στο όνομά της να υπερασπιζόμαστε.
      Μερικές ιστορικές αναδρομές είναι νομίζω απαραίτητες για να γίνει σαφέστερα αντιληπτό τι εννοώ όσο αφορά τον όρο «φασισμός»
      Και τα τρία «πολιτικά φαινόμενα» που χαρακτηρίζονται ως «φασιστικά» μας προέκυψαν σε καθεστώτα «αστικής δημοκρατίας» με κοινοβουλευτική αποδοχή.
      Γράφει η Βικιπαίδεια στο λήμμα «Ι. Μεταξάς» : Στις 13 Απριλίου ο Γεώργιος Β΄ διόρισε τον Ι. Μεταξά πρωθυπουργό και στις 16 Απριλίου πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από την Βουλή με 241 ψήφους υπέρ, 16 κατά και 4 αποχές. Ο βουλευτής Ηλείας Βάσος Στεφανόπουλος είπε τότε: «Χρεωκοπήσαμεν ως κοινοβουλευτισμός, εξεπέσαμεν ως συνέλευσις και χάσαμε τον ψυχικόν σύνδεσμο προς τον λαόν. Διότι τι είδους ψυχικός σύνδεσμος είναι δυνατόν να διατηρηθή όταν ο μεν λαός φωνάζει δεν θέλω να με κυβερνήση ο Μεταξάς, ημείς δε αδιαφορούντες του απαντώμεν: Και όμως θα σε κυβερνήση ο Μεταξάς».
      Άραγε τι διαφορετικό απ το ««Χρεωκοπήσαμεν ως κοινοβουλευτισμός, εξεπέσαμεν ως συνέλευσις και χάσαμε τον ψυχικόν σύνδεσμο προς τον λαόν.» ομολογεί λέει ο ΓΑΠ στο απόσπασμα που αναφέρθηκε;
      Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και η βιογραφία του Μπενίτο Μουσολίνι, εκδότη της εφημερίδας La Lotta di Classe (Ταξική Πάλη), αρχισυντάκτη της επίσημης εφημερίδας του ιταλικού σοσιαλιστικού κόμματος Avanti! (Εμπρός!), ιδρυτή της εφημερίδας Il popolo d' Italia (Ο λαός της Ιταλίας) και της ομάδας Fasci d' Azione Rivoluzionaria (Πυρήνες - Σύνδεσμοι επαναστατικής δράσης), τραυματία πολέμου και ιδρυτή του κόμματος Fasci de Combattimento (Πυρήνες του Αγώνα) που μετονομάστηκε σε Partito Nazionale Fascista PNF (Εθνικό Φασιστικό Κόμμα) και κατέκτησε την εξουσία.
      Ο Χίτλερ εξ άλλου, τραυματίας πολέμου και αυτός, παρασημοφορημένος με τον Σιδηρού Σταυρό Α΄ τάξεως, ηγείται του κόμματος Εθνικο Σοσιαλιστικό Κόμμα των Γερμανών Εργατών (NSDAP). «Έτσι, στις 24 Μαρτίου 1933 το Ράιχσταγκ αποφασίζει με βάση τον Εξουσιοδοτικό νόμο (Ermächtigungsgesetz) την παραχώρηση όλης της νομοθετικής εξουσίας στη χιτλερική κυβέρνηση» γράφει η Βικιπαίδεια στο λήμμα «Αδόλφος Χίτλερ», απόδειξη του «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός», ότι αυτοτιτλοφορείται ως «σοσιαλιστικό» ή «επαναστατικό» δεν σημαίνει πως είναι κι όλα και επομένως τα «και προοδευτικά και πολύ αναχρονιστικά πράγματα» που προβλέπονται σε ένα σύνταγμα χρειάζονται, Ζιζέλ, περαπέρα επεξεργασία.
      Τέλος πάντων φαίνεται ότι ο « φασισμός» είναι παιδί της αστικής δημοκρατίας, καρπός ίσως «οικειοθελούς βιασμού». Πάντως η Δημοκρατία δεν είναι ερμαφρόδιτη, κάποιοι την γ……….
      Περιμένοντας την τρόικα μετά από μια μικρή περιήγηση στο διαδίκτυο ας ξαναθυμηθούμε τους στίχους του Κ. Καβάφη.

      -Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
      Τι κάθοντ' οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
      -Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
      Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
      Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
      …..
      -Γιατί κ' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
      να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;
      Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα•
      κι αυτοί βαριούντ' ευφράδειες και δημηγορίες.

      Συγνώμη, κ Διαμαντή για το μέγεθος του σχολίου.

      Διαγραφή
  11. Για ότι γράφω ,εχω την γνώση,πλην όμως δεν εχω τα αποδεικτικά εκείνα στοιχεία και για αυτό δεν αναφέρω ονόματα.Συμφωνώ με κάποια από τα αναγραφόμενά σας , κυρίως την πρώτη παράγραφο,ομολογώ όμως ότι δεν μπορώ να καταλάβω ή αν θέλετε να το πώ,δεν γνωρίζω την φράση ''ΟΡΟΙ ΑΣΤΙΚΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ''την οποία όλως τυχαίως;;;χρησιμοποιεί και ο προηγούμενος συνομιλητής,εκτός και αν ειστε ο ίδιος;;;Οσον αφορά την υπεράσπιση της ισονομίας ,της ισότητας των ευκαιριών της κοινωνικής δικαιοσύνης και του ξεβρωμήματος του τόπου [γενικότερα και οχι ειδικότερα να μην παρεξηγηθώ]είναι καθήκον και υποχρέωση της πολιτείας εναντι των πολιτών και δεν είναι προνόμιο κανενός κόμματος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορεί να μην εκπροσωπείς τη Χρυσή Αυγή, είσαι όμως ο πρώτος φιλαδελφειώτης που βγαίνει επωνύμως κι ενυπόγραφα και μας λέει ότι την επικροτεί και την ψήφισε. Οπότε θα τ' ακούς, κι αυτό είναι κάτι που προφανώς έχεις τελείως συνειδητά αποφασίσει, αλλιώς θα καθόσουν στ' αβγά σου ή θα σου αρκούσε η συμμετοχή σου σε άλλα πολιτικά σχήματα. Ποιος ξέρει τι σκέφτεσαι για το μέλλον, εξάλλου. Σε κάθε περίπτωση, η ταύτιση με τους φασίστες της Χρυσής Αυγής είναι προσβλητική για την ιστορία της γειτονιάς μας και στο λέω έτσι απλά γιατί φαίνεται πως δεν το καταλαβαίνεις.

      Κατά τ' άλλα, η απάντησή σου στο προηγούμενο σχόλιό μου είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Αν μιλάμε με όρους αστικής νομιμότητας, δεν υπάρχει καμιά ζυγαριά που κρίνει την πράξη του ενός έναντι της πράξης ενός άλλου. Αστική νομιμότητα είναι αυτή που προκύπτει από τις αρχές που καταγράφονται στο Σύνταγμα αυτής της χώρας. Τις δέχεσαι; Η πράξη του καθενός κρίνεται απέναντι στο νόμο. Αρμόδια γι' αυτή την αντιστοίχηση είναι τα δικαστήρια, τα οποία έκριναν όπως έκριναν και στην περίπτωση του Μιχαλολιάκου με τις βόμβες στους κινηματογράφους (ελληνικό αίμα είχε κι αυτός που έχασε τα πόδια του) και στην περίπτωση Περίανδρου με την παρολίγον δολοφονία του φοιτητή Κουσουρή (ελληνικό ήταν το αίμα που γέμισε το πεζοδρόμιο).

      Από εκεί και πέρα, αν δεν δέχεσαι την αστική νομιμότητα, θα πρέπει να δέχεσαι κάποια μορφή "επαναστατικού δικαίου". Η Χρυσή Αυγή ανοιχτά αναφέρεται με θετικό τρόπο σε δύο τουλάχιστον δικτατορίες του πρόσφατου ελληνικού παρελθόντος, όπως επίσης και στο ναζιστικό καθεστώς. Οπότε μην προσπαθείς να κάνεις τρίπλες και ξεκαθάρισε τη θέση σου, αν την έχεις ξεκαθαρισμένη. Αλλιώς μπορείς να αφήσεις το σπορ του σχολιασμού και ν' ασχοληθείς με τίποτε άλλο λιγότερο απαιτητικό σε εγκεφαλική λειτουργία.

      Όσον αφορά για τον φίλο που παραπέμπει στον ΓΑΠ (που δεν ήμουν εγώ), πάει ένα βήμα παραπέρα, λέγοντας ότι η αστική νομιμότητα είναι η νομιμότητα που δημιουργεί η κυρίαρχη τάξη για να υπερασπίσει τα συμφέροντά της, κι έχει δίκιο φυσικά. Είναι γεγονός, Ζιζέλ, ότι είναι δύσκολο να υπερασπίσει κανείς την ιδέα της αστικής νομιμότητας αν σκεφτεί ποιοι την έχουν διαμορφώσει και πώς την έχουν διαμορφώσει.

      Διαγραφή
    2. κατσακιωρης θωμάς31 Αυγούστου 2012 στις 2:29 μ.μ.

      ΚΥΡΙΟΙ
      ΑΝΩΝΥΜΕ-helpdiamantis ή όπως αλλιώς θέλετε να παρουσιάζεστε ,προκειμένου να πετάτε λάσπη στον αντίπαλο,σας ενημερώνω ,δεν μου αγγίζει και σας την επιστρέφω.Δεν ξέρω αν αυτό είναι σε γνώση του Αρχηγού σας,θα περίμενα όμως να πάρει θέση.Η χώρα μας ,είναι κατ'εξοχήν μία ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ,ΕΛΕΥΘΕΡΗ χώρα, χωρίς περιχαρακωμένες περιοχές και καπετανάτα,με ξεχωριστές εξουσίες ,με σύνταγμα -νόμους [ειδικούς-ποινικούς-Αστικούς]και θεματοφύλακες αυτών,οι δέ πολίτες είναι ίσοι έναντι αυτών. Σε κανένα διάλογο εδώ μέσα στο blog δεν δήλωσα τί ψήφισα,αλλά και αν το έκανα,ηταν δικαίωμά μου και κανείς δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει,εξ άλλου όλοι οι πολίτες είναι ελεύθεροι να ψηφίσουν ότι θέλουν.[Είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ να απαγορεύεις σε κάποιον να ψηφίσει νόμιμο Ελληνικό κόμμα.;;;;;] Οσο μπορώ -όσο δύναμαι θα σχολιάζω [Είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ να απαγορεύεις σε κάποιον να λέει την άποψή του-να σχολιάζει;;;;;].-
      Το έχω δηλώσει κατ'επανάληψη,οτι η ενασχόλησή μου με τα κοινά,είναι θέμα αγάπης για την περιοχή,τους ανθρώπους ,άρα και για την ιστορία της και μακρυά από μένα τα αναγραφόμενά σας.
      Η Φιλαδέλφεια δεν είναι αυτοδιοίκητη πόλη ,ούτε σας ανέθεσε κανείς καθήκοντα Δικαστη.
      Κλείνοντας θα παρακαλούσα από τον κύριο ΔΙΑΜΑΝΤΗ αν θέλει να αναρτήσει τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών στην περιοχή για να δούμε όλοι πόσο ελεύθεροι είναι σήμερα οι πολίτες να ψήφίζουν σύμφωνα με την συνείδησή τους

      Διαγραφή
    3. Αν δει κάποιος τα αποτελέσματα θα αντιληφθεί πόσο ελεύθεροι είμαστε, κι αν δεν τα δει, όχι; Τότε, ας μπει στο Υπουργείο Εσωτερικών (www.ypes.gr) και θα τα βρει όλα αναλυτικά.

      Διαγραφή
    4. helpdiamantis 11.15

      Είναι προφανές ότι με τον όρο αστική δημοκρατία περιγράφουμε το πολιτειακό μοντέλο που καθιερώθηκε με το Σύνταγμα του 1974. Το οποίο προβλέπει πολύ προοδευτικά και πολύ αναχρονιστικά πράγματα. Ένα παράδειγμα αναχρονισμού είναι και η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, η οποία είχε συγκεκριμένο και σοβαρό (για την εποχή εκείνη) αιτιολογικό υπόβαθρο.
      Απο κει και πέρα, όμως, δεν μπορεί να υπάρχει εφαρμογή του Συντάγματος κατ΄αποκοπήν ούτε κατά το δοκούν.
      Το ίδιο το Σύνταγμα, άλλωστε, προβλέπει τις συντεταγμένες κοινοβουλευτικές διαδικασίες τροποποίησής του. Θέτει, δε, αυξημένες πλειοψηφίες για να μην μπορεί το Σύνταγμα να γίνεται λάστιχο της κάθε οριακής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας.
      Στον κοινοβουλευτισμό, είναι τα κόμματα υπεύθυνα να αφουγκραστούν, να αφομοιώσουν και να αναλύσουν τον ριζοσπαστισμό και τις ανάγκες της κοινωνίας και ανάλογα να νομοθετούν ή να τροποποιούν ακόμα και το Σύνταγμα.
      Συνεπώς το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι υπάρχει ανάγκη για ανοιχτά, δημοκρατικά κόμματα με αμφιμονοσήμαντη σχέση με την κοινωνία.
      Το πλαίσιο της αστικής νομιμότητας, σε καμία περίπτωση δεν αποτρέπει, ούτε αποθαρρύνει τον όποιο κοινωνικό ριζοσπαστισμό, αντιθέτως τον ενισχύει.
      Μόνη προϋπόθεση είναι η συντεταγμένη κοινοβουλευτική διαδικασία.
      Τα φαινόμενα λοιπόν, κομμάτων δήθεν αντικαθεστωτικών, τύπου Συριζα ή Χρυσής Αυγής, είναι από μόνα τους γελοία. Και αυτό γιατί την στιγμή που το "παίζουν" αντικαθεστωτικοί, συμμετέχουν στο "καθεστωτικό" παιχνίδι καθ΄ολοκληρίαν και απολαμβάνουν όλα τα προνόμια και τα ευεργετήματα που αυτό τους παρέχει. Ακόμα και τη βουλευτική ασυλία.
      Η μη συμμόρφωση, λοιπόν, με τη αστική νομιμότητα, σημαίνει πρακτικά την ανοχή στην εγκληματική δράση μαύρων ή κόκκινων φασιστοειδών. Την ανοχή στην κοινή αλητεία και στο χουλιγκανισμό, που όπως βλέπουμε συνδέεται τόσο με την τρομοκρατία, όσο και με το κοινό έγκλημα.
      Είναι λοιπόν, ανάγκη να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν μιλάμε για την μη τρήρηση της αστικής νομιμότητας, άσχετα με το ποιοί έφτιαξαν το σύστημα.
      Σε κάθε περίπτωση το σύστημα μας δίνει τα όπλα, ως κοινωνία, να το αλλάζουμε, αρκεί να είμαστε ώριμοι και συγκεκριμένοι στο τι θέλουμε.

      Διαγραφή
    5. απορία ψάλτου βηξ.

      Διαγραφή
    6. Ζιζέλ, τώρα είδα το δικό σου σχόλιο: κάνεις νομίζω ένα λάθος. Ενώ σ' ό,τι αφορά τις δυνάμεις που μ' έναν τρόπο αντιτίθενται στην αστική νομιμότητα αναφέρεσαι με ονόματα και διευθύνσεις, προτιμάς να αναφερθείς στις δυνάμεις που υποτίθεται πως τη στηρίζουν τελείως αφηρημένα. Αυτό δεν είναι σωστό. Το ελληνικό σύνταγμα (που δεν πρέπει να γίνεται λάστιχο, όπως λες) αναθεωρήθηκε δυο φορές την τελευταία δεκαπενταετία, ενώ αμέσως μετά την αναθεώρηση του 2008 το ΠΑΣΟΚ ζητούσε την αναθεώρησή του, πράγμα που εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα. Ο Παυλόπουλος, που χειρίστηκε στη βουλή σημαντικό κομμάτι της αναθεωρητικής διαδικασίας για λογαριασμό της ΝΔ έχει βγάλει και βιβλίο το 2010, όπου υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να κάνουμε συχνά αναθεωρήσεις, ενώ ταυτόχρονα το κόμμα του έκανε επιτροπή για να συζητήσει τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ για αναθεώρηση. Πλάκα μας κάνουν; Πού πήγε η μεγάλη και υπεύθυνη συναίνεση του 2008;

      Θέλω να πω πως αν, χάριν της συζήτησης, δεχτούμε να βάλουμε ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ στο ίδιο τσουβάλι (φαντάζομαι στο ίδιο βάζεις και το ΚΚΕ, ενώ ΔΗΜΑΡ και ΑΝΕΛ πάνε στο τσουβάλι της αστικής νομιμότητας - ή όχι;), θα πρέπει να προχωρήσουμε την κριτική μας και να πούμε πως τα υπάρχοντα κόμματα που στηρίζουν την αστική νομιμότητα δεν είναι "ανοιχτά δημοκρατικά κόμματα με αμφιμονοσήμαντη σχέση με την κοινωνία", στην καλύτερη περίπτωση. Η στάση τους, μαζί μ' αυτήν της ΔΗΜΑΡ στις τρέχουσες συνθήκες, η αναντιστοιχία του εκλογικού τους προγράμματος με τις κυβερνητικές τους αποφάσεις, είναι μια εξαιρετική ένδειξη ότι δεν είναι αυτοί που θα έπρεπε η κοινωνία να εμπιστευθεί.

      Σε κάθε περίπτωση, η αστική νομιμότητα δεν είναι οι πλάκες με τις Δέκα Εντολές που έδωσε ο θεός στον Μωυσή μια για πάντα. Είναι ιστορικό προϊόν, αποτέλεσμα των συσχετισμών δυνάμεων μέσα στις κοινωνίες. Το ίδιο ισχύει για το φαινόμενο του κράτους και δη του εθνικού κράτους. Θα διαφωνήσω βέβαια μαζί σου στην τελευταία πρόταση, αφενός γιατί η ιστορία είναι γεμάτη από παραδείγματα ριζικών αλλαγών στις κοινωνικές και παραγωγικές σχέσεις που συνέβησαν χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία και φυσικά χωρίς κανέναν δημόσιο διάλογο και αφετέρου διότι έχω την άποψη ότι η κοινωνία πρέπει να φτιάχνει το σύστημα και όχι το σύστημα την κοινωνία.

      Διαγραφή
    7. Σωστά τα λέει η Ζαλίστηκα... Ο κρατικός φασισμός, πράσινος ή γαλάζιος, χρησιμοποιεί τους νόμους που ο ίδιος φτιάχνει και τις δυνάμεις βίαιης καταστολής, για να επιτίθεται σε όσους έχουν διαφορετική πολιτική άποψη και την διεκδικούν. Αυτή η έκφραση φασιστικής βίας θεωρείται αστική νομιμότητα και θέτει το όριο στο οποίο επιτρέπει την... ελεύθερη ύπαρξη του κοινωνικού ριζοσπαστισμού.

      Διαγραφή
    8. helpdiamantis

      Θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις πιο προσεκτικά το προηγούμενο σημείωμά μου. Θα διαπιστώσεις ότι κάνω λόγο για την "...ανάγκη για ανοιχτα δημοκρατικά κόμματα ...", πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι τέτοια σήμερα. Είναι φυσικό ότι τα κόμματα αντανακλούν την πολιτισμική δομή της κοινωνίας. Είναι περισσότερο βαλκάνια παρά δυτικοευρωπαικά κόμματα. Κόμματα προσωποπαγή, αρχηγοκεντρικά και όχι κόμματα θεσμοί.
      Αν εξαιρέσεις το ΚΚΕ που είναι πιστά προσηλωμένο στην τριτοδιεθνιστική του παράδοση, όλα τα υπόλοιπα κόμματα έχουν τα πιο πάνω χαρακτηριστικά.
      Όμως η γνώμη μου είναι ότι σήμερα το πολιτικό σκηνικό έχει ένα και μόνο δίπολο. Από τη μία μεριά οι δυνάμεις της κοινής λογικής και από την άλλη οι δυνάμεις της σχιζοφρένειας. Δεν στέκομαι τόσο στους κομματικούς διαχωρισμούς, γιατί εκτιμώ ότι δεν μπορεί στη σημερινή κατάσταση ο προβληματισμός να είναι αν ο ένας είναι περισσότερο ή λιγότερο φιλελεύθερος και ο άλλος περισσότερο ή λιγότερο σοσιαλδημοκράτης.
      Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω βαθύτατα ότι προϋπόθεση, εκ των ων ουκ άνευ, για την όποια σκέψη μελλοντικής κοινωνίας, είναι η αστική ολοκλήρωση. Η ολιστική αστική δημοκρατία. Από αυτό έχουμε σήμερα ανάγκη και όχι από μοντέλα τύπου Κούβας, Βενεζουέλας, Ισημερινού ή Γερμανίας του 1933.
      Σε ό,τι αφορά το Σύνταγμα, είναι βέβαιο ότι αυτό θα πρέπει να είναι εναρμονισμένο με την εποχή. Και για να επαναλάβω κλασικά και σοβαρά παραδείγματα, η μονιμότητα των δυμοσίων υπαλλήλων δεν είναι κάτι που συμβαδίζει με την εποχή. Ούτε και η περίπτωση της απαγόρευσης της δημιουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων. Ή ακόμα και το πλαίσιο των σχέσεων κράτους εκκλησίας.
      Όλα αυτά νομίζω ότι αναφέρονται στην ελληνική κοινωνία παλαιότερων 10ετιών και σίγουρα πρέπει να μας απασχολήσουν σοβαρά και άμεσα. Και εδώ η κοινωνία είναι πιο μπροστά από όλα τα κόμματα, κυβερνητικά και μή.
      Τέλος, για να σου απαντήσω για το μόρφωμα που λέγεται Ανεξ. 'Ελληνες, θεωρώ ότι είναι προιόν προχωρημένης παρακμήςενός τμήματος της σημερινής ελληνικής κοινωνίας. Ένα συνονθύλευμα βλακώδους εθνικισμού, μεταφυσικής προσέγγισης της πολιτικής, συνομωσιολογίας, αντίληψης του ότι οι άλλοι φταίνε για όλα τα δεινά της χώρας. Εμπάθεια, ασυναρτησίες, μονομανίες, άκρατος λαϊκισμός και αμετροέπεια χαρακτηρίζουν αυτό το μόρφωμα.
      Δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί συναντιώνται με το Συριζα στο λεγόμενο "αντιμνημονιακό" μέτωπο (και όχι μόνο). Η αλήθεια είναι ότι προσπαθούν να φρενάρουν τις μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται.


      Υ.Γ. Θα ήταν πολύ καλό να μου αναφέρεις παραδείγματα "ριζικών αλλαγών στις κοινωνικές και παραγωγικές σχέσεις που συνέβησαν χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία".

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμε 10:22 Ξέχασες τον κρατικό κόκκινο φασισμό.

      Διαγραφή
    10. Θεωρώ λάθος να μιλάς για την κοινωνία με όρους υγείας/ασθένειας, κανονικότητας και παρέκκλισης. Με μια τέτοια ανάγνωση, θα μου πεις μετά ότι θέλουμε έναν ψυχίατρο και τα κατάλληλα ψυχοφάρμακα για να την παλέψουμε. Και να δούμε ποιον θα εμπιστευτούμε για τη διάγνωση...

      Επειδή είμαστε εκτός θέματος, πλέον, στη συγκεκριμένη ανάρτηση, να προσθέσω μόνο ένα παράδειγμα ριζικής αλλαγής στις κοινωνικές και παραγωγικές σχέσεις που έγινε χωρίς προετοιμασία: οι περιφράξεις.

      Διαγραφή
  12. "...που ο ίδιος φτιάχνει και τις δυνάμεις βίαιης καταστολής, για να επιτίθεται σε όσους έχουν διαφορετική πολιτική άποψη και την διεκδικούν..."

    Αυτοί που έχουν διαφορετική πολιτική άποψη και την διεκδικούν, την διεκδικούν απλώς, ή τα σπάνε και τα καίνε, ακόμα και ανθρώπους στην Marfin?

    Αυτοί οι μπαχαλάκηδες δεν είναι, που εκπροσωπούν τον κόκκινο και μαύρο φασισμό?

    Αυτούς λοιπόν τους τελευταίους, δεν χρειάζεται ο κατασταλτικός μηχανισμός μιας πολιτείας, όχι απλώς να τους σαπίζει στο ξύλο αλλά να τους χώνει και στο πιο βαθύ κελί?

    Γιατί αυτά που σπάνε είναι δική μας κοινή περιουσία και οι άνθρωποι που κάηκαν είναι τα δικά μας παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αποδεδειγμένο πως όταν θέλουν να βρουν ποιος έκανε τί, τον βρίσκουν αμέσως είτε πρόκειται για Έλληνα είτε για ξένο. Και όταν δεν θέλουν δεν βρίσκουν τίποτε και κανέναν. Όταν βρουν τους ενόχους, εκτός από τους γνωστούς που ανάγκασαν τους εργαζόμενους την μέρα εκείνη να δουλέψουν στο ξύλινο κτίριο της τράπεζας και για τους οποίους δεν μιλάει κανείς, τότε θα διαπιστώσουμε την ιδιότητα τους και σε ποιο ακριβώς σώμα... ανήκουν. Αυτός είναι και ο λόγος που παραμένουν ασύλληπτοι...

      «…Γιατί αυτά που σπάνε είναι δική μας κοινή περιουσία…»
      Για να είμαι όμως ειλικρινής, δεν γνώριζα ότι είμαι μέτοχος στις τράπεζες, σε πολυκαταστήματα και είχα μαγαζιά από αυτά που έχουν οι σύγχρονοι μαυραγορίτες δηλαδή τα ενεχυροδανειστήρια! Ώστε μαζί τα τρώμε Παγκαλάκι μου και δεν έχω πάρει χαμπάρι τίποτε…

      Διαγραφή
    2. Οι πλάκες και τα πεζοδρόμια της πλατείας Συντάγματος δεν είναι δικά σου?

      Πόσες φορές τα έχεις πληρώσει μετά από το πέρασμα των μπαχαλάκηδων, έχεις μετρήσει?

      Μήπως τα πληρώνει ο Καμίνης από τον μισθό του?

      Στα πολυκαταστήματα που κάηκαν, το ξέρεις άραγε ότι δόθηκε φοροαπαλλαγή από τον Δήμο Αθηναίων για κάποιο διάστημα?
      Ούτε αυτά τα λεφτά που δεν εισέπραξε ο Δήμος είναι δικά σου?

      Τα Πανεπιστήμια ούτε αυτά είναι δικά σου?
      Από τον μισθό του Πρύτανη τα επιδιορθώνουν?

      Πόσο σας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου?

      Αφού δεν είναι δική σου περιουσία αυτά που σπάνε, τότε πλήρωσε για ακόμη μια φορά τις εισφορές που σου βάζει το Κράτος.

      Διαγραφή
  13. ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΡΟΠΑΛΟΦΟΡΟΥΣ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ? ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι γεγονός ,ότι εμείς οι Ελληνες φορολογούμενοι πληρώνουμε κάθε φορά τα σπασμένα,δηλαδή σε εμάς ερχεται ο λογαριασμός.Πάντως εγώ στην θητεία μου στην Αστυνομία και μάλιστα σε μάχιμες υπηρεσίες ,δεν είδα σκηνές που περιγράφει ο παραπάνω κύριος ,το ότι υπάρχουν άτομα της ασφαλείας για πολλούς και διαφόρους λόγους ,υπάρχουν ,όχι όμως για να σπάνε.Αυτό όσον αφορά καθαρά το κομμάτι της Αστυνομίας.Η απορία μου είναι γιατί στους συληφθέντες συμπαραστέκονται συνεχώς οι ίδιοι πολιτικοί χώροι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή